mistä s:joelta tai lähistöltä löytää edullisesti tietokonetarvikkeita? Ei millään viitsisi enää ostella paikalliselta kiskurilta mitään, kuitenkin
usein tulee käytyä s:joella niin menisi siinä samalla.
Tietokoneliikkeitä
19
6287
Vastaukset
- menisi?
"niin menisi siinä samalla"
??? Ei ymmärrä!- Nörde
Kun menee s:joen ohi niin voisi siinä poiketa samalla ostoksilla.
- halpaa,halvempaa
Nörde kirjoitti:
Kun menee s:joen ohi niin voisi siinä poiketa samalla ostoksilla.
Tollaselle ei voi antaa kuin seuraavanlaisen vastauksen:
Anttila
CM
Prisma
Lidl
siinä niitä halpoja pisteitä si loikin,
Sitte on tietenkin tietokoneliikkeet, ja jos ei viitsi vaivautua mihinkään, netistä löytynee useita tietokone-kauppoja jotka tuovat ostoksesi huomiseksi kotiovelle.
- Asukas...
Ei täällä ole tietokoneliikkeitä, mitään hyviä joista voisi ostaa edullisesti komponentteja. Kannattaa tilata nettikaupoista, siellä se komponenttikauppa nykyisin käydään.
- liikkeitä
Joitain mainitakseni:
Lakeus office
Datec
Hippinet
Wings
Myös smartit.fi on seinäjokelainen yritys - halpoja!
liikkeitä kirjoitti:
Joitain mainitakseni:
Lakeus office
Datec
Hippinet
Wings
Myös smartit.fi on seinäjokelainen yritysKerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele
Emolevyn sain Datec:sta.
Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita. - Nykyisin...
halpoja! kirjoitti:
Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele
Emolevyn sain Datec:sta.
Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.Tietokoneiden komponentit päivittyvät niin usein, ettei niitä juuri kannata pitää hyllyssä, yleensä kauppias tilaa maahantuojalta sen mitä asiakas haluaa.
Joten osakauppa kannattaa käydä verkossa, nopeat toimitukset ja edulliset hinnat. Etelän isot liikkeet ovat halpoja. Kannattaa hakea MBnetin (mikrobitti) hintaseurannalla haluamaansa osaa ja tilata sieltä missä se on edukkain, melekein jokainen liike myy postimyynnillä.
Tietokonepaketteja kyllä saa Seinäjoelta edullisesti, mutta just tuo komponenttikauppa on häviävän pientä. - hinnat laittanu
halpoja! kirjoitti:
Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele
Emolevyn sain Datec:sta.
Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.hippinetissä on ainakin hinnat kohdallaan.
esim. samsung clp550 värilaser hipillä vain 631€
ja hintaseurannasta hinnat 447 - 493€
ja muutenkin kaikki vermeet on hinnoiteltu pihalle.
Eipä ensimmäisenä tulisi mielen tuolta ostella mitään tai edes kysellä. - joo
halpoja! kirjoitti:
Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele
Emolevyn sain Datec:sta.
Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.Ite oon tilannut neljä omien toiveiden mukaan kasattua konetta Datecilta ja joka kerta sieltä on saanut paketin samaan hintaan tai jopa edullisemmin kuin nettikaupoista tilaamalla. Ja plussaa on myös se että ne on valmiiksi kasattu ja ohjelmistot asennettuina, niin ei tarvi tuhlata aikaa siihen..
- tirlantaa
databros service (kauppaneliö pohja)
T&T keskusta
noista saa ainakin asiantuntevaa palvelua
ja löytyy täältä monta muutakin hyvää paikkaa - valinnanvaraa on
Tietokone asioissa Vaasa on AIVAN ylivoimainen paikkakunta Seinäjokeen verrattuna Vaasassa on liikkeitä yli tuplaten enemmän, myös Mikrobitin kauppakierroksilla kärkeen rankattuja ja lisäksi löytyy vaihtokoneisiinkin keskittynyt yritys (Wasaware), joka tosin myy myös uusia ja ottaa vanhat vaihdossa.
- Mikael
Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!
- siis
Mikael kirjoitti:
Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!
on Seinäjokelainen yritys
- kyllälkin
siis kirjoitti:
on Seinäjokelainen yritys
seinäjokinen mutta kalliimpi , isoveljeään verkkokauppa.com :ia
- tairlantaa
Mikael kirjoitti:
Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!
Pitää varmaan paikkansa. Ainut vaan että tietoasema osti Pss-traden, jonka jälkeen kaikki meni huonompaan suuntaan.
- se puliveivausfirma
kyllälkin kirjoitti:
seinäjokinen mutta kalliimpi , isoveljeään verkkokauppa.com :ia
on, eräässäkin yrityksessä odotettiin koneita Pss:ltä pitkästi yli toista kuukautta vaikka toimitusaika oli kaksi viikkoa! Se riitti ettei tilattu enää yhtään mitään ko. lafkasta ...
- etkö osaa
Mikael kirjoitti:
Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!
Jaa, millaisena entisenä vaasalaisena. Sellaisenako, joka on syntynyt ja asunut Seinäjoella ja vain opiskellut Vaasassa. Viestisi sisäktö nimittäin viittaa vahvasti siihen suuntaan. EDELLEEN: Vaasassa ON tuplamäärä liikkeitä ja tarjontaa Seinäjokeen verrattuna
- MrValtzu
se puliveivausfirma kirjoitti:
on, eräässäkin yrityksessä odotettiin koneita Pss:ltä pitkästi yli toista kuukautta vaikka toimitusaika oli kaksi viikkoa! Se riitti ettei tilattu enää yhtään mitään ko. lafkasta ...
Noo, PSS-Trade eli nykyinen suurlafka tietoasema parantaa varmaankin tilanteen. PSS:llä mennyt huonosti jo monta vuotta. Eihän siellä enää ole henkilökuntaakaan. asiantuntijat kaikki lähteneet lätkimään. Onhan siellä toki asiantuntevaa sakkia, mutta toimitukset myöhästelevät, se on totta.
Huhun mukaan Tietoasema avaa myymälän johonkin päin seinäjokee. Entiset PSS-traden tilat kun on vain tuotantoa varten, varsinaista järkevää myymäläähän siinä ei ole...
- MarNIC
Ite olen monta kertaa tehnyt hyviä kauppoja, kun olen akuutisti tarvinnut jotain ja pyörähtänyt "Tekniikantorilla" (löytyy www-sivutkin : http://www.tekniikantori.net/).
Siellä siis yleensä käytettyä tavaraa, mutta usein ihan käyttökelpoista.
Uudet komponentit olen itsekin melkein aina tilannut Verkkokaupasta, koska uusissa ei niin suuria eroja ole (ehkä juuri joissakin myymälöissä voivat uusista pyytää "sikahintaa")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483