Tietokoneliikkeitä

Nörde

mistä s:joelta tai lähistöltä löytää edullisesti tietokonetarvikkeita? Ei millään viitsisi enää ostella paikalliselta kiskurilta mitään, kuitenkin
usein tulee käytyä s:joella niin menisi siinä samalla.

19

6287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menisi?

      "niin menisi siinä samalla"
      ??? Ei ymmärrä!

      • Nörde

        Kun menee s:joen ohi niin voisi siinä poiketa samalla ostoksilla.


      • halpaa,halvempaa
        Nörde kirjoitti:

        Kun menee s:joen ohi niin voisi siinä poiketa samalla ostoksilla.

        Tollaselle ei voi antaa kuin seuraavanlaisen vastauksen:

        Anttila
        CM
        Prisma
        Lidl

        siinä niitä halpoja pisteitä si loikin,
        Sitte on tietenkin tietokoneliikkeet, ja jos ei viitsi vaivautua mihinkään, netistä löytynee useita tietokone-kauppoja jotka tuovat ostoksesi huomiseksi kotiovelle.


    • Asukas...

      Ei täällä ole tietokoneliikkeitä, mitään hyviä joista voisi ostaa edullisesti komponentteja. Kannattaa tilata nettikaupoista, siellä se komponenttikauppa nykyisin käydään.

      • liikkeitä

        Joitain mainitakseni:

        Lakeus office
        Datec
        Hippinet
        Wings

        Myös smartit.fi on seinäjokelainen yritys


      • halpoja!
        liikkeitä kirjoitti:

        Joitain mainitakseni:

        Lakeus office
        Datec
        Hippinet
        Wings

        Myös smartit.fi on seinäjokelainen yritys

        Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele

        Emolevyn sain Datec:sta.

        Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.


      • Nykyisin...
        halpoja! kirjoitti:

        Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele

        Emolevyn sain Datec:sta.

        Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.

        Tietokoneiden komponentit päivittyvät niin usein, ettei niitä juuri kannata pitää hyllyssä, yleensä kauppias tilaa maahantuojalta sen mitä asiakas haluaa.
        Joten osakauppa kannattaa käydä verkossa, nopeat toimitukset ja edulliset hinnat. Etelän isot liikkeet ovat halpoja. Kannattaa hakea MBnetin (mikrobitti) hintaseurannalla haluamaansa osaa ja tilata sieltä missä se on edukkain, melekein jokainen liike myy postimyynnillä.

        Tietokonepaketteja kyllä saa Seinäjoelta edullisesti, mutta just tuo komponenttikauppa on häviävän pientä.


      • hinnat laittanu
        halpoja! kirjoitti:

        Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele

        Emolevyn sain Datec:sta.

        Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.

        hippinetissä on ainakin hinnat kohdallaan.
        esim. samsung clp550 värilaser hipillä vain 631€
        ja hintaseurannasta hinnat 447 - 493€

        ja muutenkin kaikki vermeet on hinnoiteltu pihalle.
        Eipä ensimmäisenä tulisi mielen tuolta ostella mitään tai edes kysellä.


      • joo
        halpoja! kirjoitti:

        Kerran yritin ostaa emolevyä tuolta hippinetistä, puhelimeen vastasi venäjän aksentillä joku nainen ja emolevynkin olisi saanut viikonpäästä. Kuulosti aika epämääräiseltä, en suosittele

        Emolevyn sain Datec:sta.

        Vaasassa on Digicomp ja Multitronic jotka ovat halvempia kuin seinäjokiset. Muistaakseni vaasassa joku myi käytettyjäkin koneita.

        Ite oon tilannut neljä omien toiveiden mukaan kasattua konetta Datecilta ja joka kerta sieltä on saanut paketin samaan hintaan tai jopa edullisemmin kuin nettikaupoista tilaamalla. Ja plussaa on myös se että ne on valmiiksi kasattu ja ohjelmistot asennettuina, niin ei tarvi tuhlata aikaa siihen..


    • tirlantaa

      databros service (kauppaneliö pohja)
      T&T keskusta

      noista saa ainakin asiantuntevaa palvelua

      ja löytyy täältä monta muutakin hyvää paikkaa

    • valinnanvaraa on

      Tietokone asioissa Vaasa on AIVAN ylivoimainen paikkakunta Seinäjokeen verrattuna Vaasassa on liikkeitä yli tuplaten enemmän, myös Mikrobitin kauppakierroksilla kärkeen rankattuja ja lisäksi löytyy vaihtokoneisiinkin keskittynyt yritys (Wasaware), joka tosin myy myös uusia ja ottaa vanhat vaihdossa.

      • Mikael

        Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!


      • siis
        Mikael kirjoitti:

        Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!

        on Seinäjokelainen yritys


      • kyllälkin
        siis kirjoitti:

        on Seinäjokelainen yritys

        seinäjokinen mutta kalliimpi , isoveljeään verkkokauppa.com :ia


      • tairlantaa
        Mikael kirjoitti:

        Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!

        Pitää varmaan paikkansa. Ainut vaan että tietoasema osti Pss-traden, jonka jälkeen kaikki meni huonompaan suuntaan.


      • se puliveivausfirma
        kyllälkin kirjoitti:

        seinäjokinen mutta kalliimpi , isoveljeään verkkokauppa.com :ia

        on, eräässäkin yrityksessä odotettiin koneita Pss:ltä pitkästi yli toista kuukautta vaikka toimitusaika oli kaksi viikkoa! Se riitti ettei tilattu enää yhtään mitään ko. lafkasta ...


      • etkö osaa
        Mikael kirjoitti:

        Entisenä Vaasalaisena ja nykyisenä Seinäjokelaisena voin sanoa, että edellinen viesti on paskapuhetta.. Seinäjoella on edes yksi kunnollinen tietokonekauppa PSS-trade, joka myös omistaa ja välittää SmartIT:n tuotteita. Hintavertailussa nämä tuotteet ovat usein aivan edullisimmasta päästä. Sen sijaan Vaasassa kaikki edellä mainitut kaupat kiskurihintaisia putiikkeja... Ja haloo, kuka oikeasti ostaa käytetyn tietokoneen!

        Jaa, millaisena entisenä vaasalaisena. Sellaisenako, joka on syntynyt ja asunut Seinäjoella ja vain opiskellut Vaasassa. Viestisi sisäktö nimittäin viittaa vahvasti siihen suuntaan. EDELLEEN: Vaasassa ON tuplamäärä liikkeitä ja tarjontaa Seinäjokeen verrattuna


      • MrValtzu
        se puliveivausfirma kirjoitti:

        on, eräässäkin yrityksessä odotettiin koneita Pss:ltä pitkästi yli toista kuukautta vaikka toimitusaika oli kaksi viikkoa! Se riitti ettei tilattu enää yhtään mitään ko. lafkasta ...

        Noo, PSS-Trade eli nykyinen suurlafka tietoasema parantaa varmaankin tilanteen. PSS:llä mennyt huonosti jo monta vuotta. Eihän siellä enää ole henkilökuntaakaan. asiantuntijat kaikki lähteneet lätkimään. Onhan siellä toki asiantuntevaa sakkia, mutta toimitukset myöhästelevät, se on totta.

        Huhun mukaan Tietoasema avaa myymälän johonkin päin seinäjokee. Entiset PSS-traden tilat kun on vain tuotantoa varten, varsinaista järkevää myymäläähän siinä ei ole...


    • MarNIC

      Ite olen monta kertaa tehnyt hyviä kauppoja, kun olen akuutisti tarvinnut jotain ja pyörähtänyt "Tekniikantorilla" (löytyy www-sivutkin : http://www.tekniikantori.net/).

      Siellä siis yleensä käytettyä tavaraa, mutta usein ihan käyttökelpoista.

      Uudet komponentit olen itsekin melkein aina tilannut Verkkokaupasta, koska uusissa ei niin suuria eroja ole (ehkä juuri joissakin myymälöissä voivat uusista pyytää "sikahintaa")

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe