egypti (29 päivä)

figuru

Eli egyptissä on nyt sitten todettu toinen kuoleman tapaus uhri oli 30 vuotias nainen joka sai tartunnan teurastaessa kotikanaa

egyptissä myös 3 muuta tartunnan saanutta mies ja samalla farmilla elänyt poika saivat tartunnan kummatkin selvisivät taudista sitten on viellä 18 vuotias tyttö joka viellä kamppailee taudin kanssa

7

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • figuru

      Joo ja sit lisäyksenä näiden henkilöiden kannsa kontaktissa olleita ihmisiä on tutkittu (300 henkilöä)
      heissä ei löydetty mitään jälkeä H5N1 taudista

      tämä tieto tuli WHO kotisivuilta

    • _moro_

      Kuollaan me kaikki vielä joskus jot jos joku pikku pöpö tappas kahvila kansan nyt noin vaan niin so what!! SO WHAT jos kuolis pari miljoonaa... kuolihan tsunamiski kerta paukulla parisataa tuhatta niin antaa mennä vaan bandemiat jot saahaan vähä väljyyttä tähä mailmaan jot ei liika kansoituta... lentäkää linnut kiinaan ja intiaan... Kul se aika minustaki joskus jättää.... niinku sinustaki. Joten aiwan sama...

      • figuru

        Tämän viestin tarkoitus ei ole tuottaa hysteriaa vain pitää ihmiset ajan tasalla bakero

        mun mielestäni tuo on aika hyvä uutinen että viirus ei ole viellä näyttänyt mitään merkkejä muunumisesta ja että 4 taudin saaneesta 2 selvinnyt ja 1 viella kampailee sitä vastaan


    • montako?

      Arvaan montako siellä kuolee päivässä malariaan, aidsiin, lavantautiin, koleraan, ripuliin, ruokamyrkytykseen, flunssaan, syöpään..aliravitsemukseen... Etkä ole niistä yhtään hysteerinen!!

      • figuru

        en ole hysteerinen ja tiedän että
        vuosittain
        tuperkuloosiin kuolee 3mil ihmistä
        aid/HIViin kuolee 2mil
        ja malariaan 1mil

        ja että valtaosa tuperkuloosiin sairastuneista on kehitysmaissa ja sielläkin valtaosa kuoleista on HIV/AIDS positiivisia joiden vastustuskyky on heikko


      • ketkä kuolee
        figuru kirjoitti:

        en ole hysteerinen ja tiedän että
        vuosittain
        tuperkuloosiin kuolee 3mil ihmistä
        aid/HIViin kuolee 2mil
        ja malariaan 1mil

        ja että valtaosa tuperkuloosiin sairastuneista on kehitysmaissa ja sielläkin valtaosa kuoleista on HIV/AIDS positiivisia joiden vastustuskyky on heikko

        Arvaas ketkä kuolee, jos tai kun se mahdollinen pandemia leviää maailmassa. Kehitysmaiden aliravitut ja valmiiksi sairaat vai me täällä hyvinvoivat ja kunnon lääkkeet saavat?

        Meitähän ei ole pätkääkään sääli, eikä meidän tarvitse pelätä mitään. Afrikan, Aasian ja Etelä-Amerikan köyhillä sen sijaan on todellinen hätä´.


      • kiitos
        ketkä kuolee kirjoitti:

        Arvaas ketkä kuolee, jos tai kun se mahdollinen pandemia leviää maailmassa. Kehitysmaiden aliravitut ja valmiiksi sairaat vai me täällä hyvinvoivat ja kunnon lääkkeet saavat?

        Meitähän ei ole pätkääkään sääli, eikä meidän tarvitse pelätä mitään. Afrikan, Aasian ja Etelä-Amerikan köyhillä sen sijaan on todellinen hätä´.

        jatka vain asiallista tiedottamistasi. Luen mielelläni tuollaista tekstiä lintuinfluenssasta.Ja ihan samalla tavalla huolissani mutten paniikissa kuten meistä suomalaisita suuri osa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe