Eli egyptissä on nyt sitten todettu toinen kuoleman tapaus uhri oli 30 vuotias nainen joka sai tartunnan teurastaessa kotikanaa
egyptissä myös 3 muuta tartunnan saanutta mies ja samalla farmilla elänyt poika saivat tartunnan kummatkin selvisivät taudista sitten on viellä 18 vuotias tyttö joka viellä kamppailee taudin kanssa
egypti (29 päivä)
7
515
Vastaukset
- figuru
Joo ja sit lisäyksenä näiden henkilöiden kannsa kontaktissa olleita ihmisiä on tutkittu (300 henkilöä)
heissä ei löydetty mitään jälkeä H5N1 taudista
tämä tieto tuli WHO kotisivuilta - _moro_
Kuollaan me kaikki vielä joskus jot jos joku pikku pöpö tappas kahvila kansan nyt noin vaan niin so what!! SO WHAT jos kuolis pari miljoonaa... kuolihan tsunamiski kerta paukulla parisataa tuhatta niin antaa mennä vaan bandemiat jot saahaan vähä väljyyttä tähä mailmaan jot ei liika kansoituta... lentäkää linnut kiinaan ja intiaan... Kul se aika minustaki joskus jättää.... niinku sinustaki. Joten aiwan sama...
- figuru
Tämän viestin tarkoitus ei ole tuottaa hysteriaa vain pitää ihmiset ajan tasalla bakero
mun mielestäni tuo on aika hyvä uutinen että viirus ei ole viellä näyttänyt mitään merkkejä muunumisesta ja että 4 taudin saaneesta 2 selvinnyt ja 1 viella kampailee sitä vastaan
- montako?
Arvaan montako siellä kuolee päivässä malariaan, aidsiin, lavantautiin, koleraan, ripuliin, ruokamyrkytykseen, flunssaan, syöpään..aliravitsemukseen... Etkä ole niistä yhtään hysteerinen!!
- figuru
en ole hysteerinen ja tiedän että
vuosittain
tuperkuloosiin kuolee 3mil ihmistä
aid/HIViin kuolee 2mil
ja malariaan 1mil
ja että valtaosa tuperkuloosiin sairastuneista on kehitysmaissa ja sielläkin valtaosa kuoleista on HIV/AIDS positiivisia joiden vastustuskyky on heikko - ketkä kuolee
figuru kirjoitti:
en ole hysteerinen ja tiedän että
vuosittain
tuperkuloosiin kuolee 3mil ihmistä
aid/HIViin kuolee 2mil
ja malariaan 1mil
ja että valtaosa tuperkuloosiin sairastuneista on kehitysmaissa ja sielläkin valtaosa kuoleista on HIV/AIDS positiivisia joiden vastustuskyky on heikkoArvaas ketkä kuolee, jos tai kun se mahdollinen pandemia leviää maailmassa. Kehitysmaiden aliravitut ja valmiiksi sairaat vai me täällä hyvinvoivat ja kunnon lääkkeet saavat?
Meitähän ei ole pätkääkään sääli, eikä meidän tarvitse pelätä mitään. Afrikan, Aasian ja Etelä-Amerikan köyhillä sen sijaan on todellinen hätä´. - kiitos
ketkä kuolee kirjoitti:
Arvaas ketkä kuolee, jos tai kun se mahdollinen pandemia leviää maailmassa. Kehitysmaiden aliravitut ja valmiiksi sairaat vai me täällä hyvinvoivat ja kunnon lääkkeet saavat?
Meitähän ei ole pätkääkään sääli, eikä meidän tarvitse pelätä mitään. Afrikan, Aasian ja Etelä-Amerikan köyhillä sen sijaan on todellinen hätä´.jatka vain asiallista tiedottamistasi. Luen mielelläni tuollaista tekstiä lintuinfluenssasta.Ja ihan samalla tavalla huolissani mutten paniikissa kuten meistä suomalaisita suuri osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473