Mulla on mustat (AIDOT!) nahkahousut, ja mietinpä tässä että millainen paita sen kanssa sopisi kesäksi.. ehdotuksia? :) Edes oma tyttöystävä ei osannut keksiä hyvin sopivaa paitaratkaisua, ja en nyt ihan paidattomanakaan välttämättä tahdo kuljeskella...
Olen siis parikymppinen mies, hyvännäköiseksikin haukuttu ja vartalolta suht atleetti, vaikkei ihan pyykkilautavatsaa olekaan.
millainen paita nahkahousujen kanssa?
4
1401
Vastaukset
- Louis Tampon
Nahkahousujen kanssa pitkähihainen tai tavallinen rento T-paita. Paidassa vois olla vaikkapa sellaisia kapeita poikkiraitoja.. Bändipaitakin käy, mutta ei mikään Iron Maiden. Hommaa mieluummin joku tyylikkäämpi bändipaita, kuten Björk tai Isaac Hayes.
Keväällä ulkotiloissa paksu villapaita tai villatakki. Myös joku rätti voi olla kaulassa. Suosi tummia värejä, mutta vältä sitä että kaikki olisi pelkkää mustaa. Canvasreppu keikkuu lantiolla, sellainen missä on olkahihna. Laukussa pitää olla joku merkki, pieni maskotti tai muu killutin.
Päässä saa olla musta pipo tai muu hattu, esim. samanlainen kuin Bonolla.
Jos ei ole hattua, hiukset pitää olla nahkahousujen kanssa tarpeeksi rok-rok.
Jalkaan tennarit, maiharit tai vastaavat..
Ehkä joku ihan pieni simppeli koru tai hyvännököinen kello. Ei silti liikaa koruja, muuten näyttää tyhmältä.
Nainen kainaloon.- erityisesti
Erityisen tärkeä asessoori on nainen kainalossa, koska muuten sinua voidaan helposti luulla homoksi nahkahousut jalassa.
Naisen kanssa sinua pidetään vain tyylittömänä.
Ei nahkahousut eivät ole tyylikkäät. - morrisoninpikkuveli
Hyviltä neuvoilta kuulostavat. :) Taidanpa lähteä ostoksille - lähinnä kenkien metsästykseen. Kiitos!
- Samisku
Itse suosittelen ´mustien nahkahousujen kanssa tiukkaa trikoopaitaa, varsinkin jos olet hyvävartaloinen. Erityisesti valkoinen on jees. Niin ja sitten älä helvetissä pidä lenkkareita niiden kanssa, minusta täysin mautonta. Samaten voit heittää sen lippalakin nurkkaan jos mauttomuuksia harrastat. Musta slim-tyylinen kauluspaitakin on jees. Kenkinä itse käytän mustia paksupohjaisia rokkikenkiä. Kannattaa kokeilla että jos sulla on v-aukkoinen pitkähihainen paita, niin sitten laitat sinne alle kauluspaidan----> tottakait kaulukset näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232428- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik321072Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241016Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942