Mulla on mustat (AIDOT!) nahkahousut, ja mietinpä tässä että millainen paita sen kanssa sopisi kesäksi.. ehdotuksia? :) Edes oma tyttöystävä ei osannut keksiä hyvin sopivaa paitaratkaisua, ja en nyt ihan paidattomanakaan välttämättä tahdo kuljeskella...
Olen siis parikymppinen mies, hyvännäköiseksikin haukuttu ja vartalolta suht atleetti, vaikkei ihan pyykkilautavatsaa olekaan.
millainen paita nahkahousujen kanssa?
4
1579
Vastaukset
- Louis Tampon
Nahkahousujen kanssa pitkähihainen tai tavallinen rento T-paita. Paidassa vois olla vaikkapa sellaisia kapeita poikkiraitoja.. Bändipaitakin käy, mutta ei mikään Iron Maiden. Hommaa mieluummin joku tyylikkäämpi bändipaita, kuten Björk tai Isaac Hayes.
Keväällä ulkotiloissa paksu villapaita tai villatakki. Myös joku rätti voi olla kaulassa. Suosi tummia värejä, mutta vältä sitä että kaikki olisi pelkkää mustaa. Canvasreppu keikkuu lantiolla, sellainen missä on olkahihna. Laukussa pitää olla joku merkki, pieni maskotti tai muu killutin.
Päässä saa olla musta pipo tai muu hattu, esim. samanlainen kuin Bonolla.
Jos ei ole hattua, hiukset pitää olla nahkahousujen kanssa tarpeeksi rok-rok.
Jalkaan tennarit, maiharit tai vastaavat..
Ehkä joku ihan pieni simppeli koru tai hyvännököinen kello. Ei silti liikaa koruja, muuten näyttää tyhmältä.
Nainen kainaloon.- erityisesti
Erityisen tärkeä asessoori on nainen kainalossa, koska muuten sinua voidaan helposti luulla homoksi nahkahousut jalassa.
Naisen kanssa sinua pidetään vain tyylittömänä.
Ei nahkahousut eivät ole tyylikkäät. - morrisoninpikkuveli
Hyviltä neuvoilta kuulostavat. :) Taidanpa lähteä ostoksille - lähinnä kenkien metsästykseen. Kiitos!
- Samisku
Itse suosittelen ´mustien nahkahousujen kanssa tiukkaa trikoopaitaa, varsinkin jos olet hyvävartaloinen. Erityisesti valkoinen on jees. Niin ja sitten älä helvetissä pidä lenkkareita niiden kanssa, minusta täysin mautonta. Samaten voit heittää sen lippalakin nurkkaan jos mauttomuuksia harrastat. Musta slim-tyylinen kauluspaitakin on jees. Kenkinä itse käytän mustia paksupohjaisia rokkikenkiä. Kannattaa kokeilla että jos sulla on v-aukkoinen pitkähihainen paita, niin sitten laitat sinne alle kauluspaidan----> tottakait kaulukset näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233071Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122169Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076