Kiinnostaa vaan tietää minkäläisia sykkeitä kuntoilijoilla on.
Itse olen kuntoillut n. 10 vuotta.
Alussa leposyke oli 45, nyt se saattaa olla hyvin nukutun yön jälkeen 31, vielä illallakin.
Itse en pidä näin alhaisesta sykkeestä , en ole lähellekään huippu-urheilija.
Sydänspesialisit ei ole löytänyt mitään vikaakaan.
Kestävvyydessä olen hyvä, en huippunopudessa.
Siis pystyn pitämään tuntitolkulla nopeutta, joka on todella lähellä omaa huippunoputtani.
Tuolloin syke liikkuu alueella 180-190.
Sykkeesi?
5
702
Vastaukset
- misu
ovat yksilöllisiä. huippukuntoisellakin voi olla korkea leposyke tai rapakuntoisella(en nyt tarkoita sinua!)voi olla suht alhainen. oma leposykkeeni on 40-45. minulla taas kestävyys on vahvin alue. vauhdin ylläpito on minulle vaikeaa, mutta koko ajan treenataan ja paremmaksi tullaan...=)
- nopainnogain
jos pystyt tuntitolkulla juoksemaan:maratonkin sulla menee ,että heilahtaa.
Itse ajattelin juosta ensi kesänä HCM:n,ja treenit takkuaa,koska sykkeeni nousee niin helposti liian ylös.Maratoniin pitäisi kuulema treenata mahdollisimman matalilla sykkeillä,mikä minulle merkitsisi kävelyä.
Ilmeisesti syynä minulla on entinen voimanosto tausta:reisilihakset liian isot.- misu
maratonille treenaamisessa peruskestävyys on ykkösasia. pitkiä lenkkejä matalilla sykkeillä. jos syke tuntuu nousevan liikaa, voi tosiaan aluksi kävellä välillä. ei mene kauaakaan, kun pystyy jo hölkkäämään koko matkan sykkeen liiaksi nousematta. harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa!=)
- Kuntoilija
Olen itse vasta ruvennut harrastamaan liikuntaan ja sykemittarin osto oli loistava idea.
Kävellessäni tai hölkäten sykkeeni nousee jopa 220, mutta maksimisyketasoni on 194.
Aerobisella tasolla sykkeeni jää 113.- misu
aika huimat lukemat sinulla...oletkos varma ettei mittarisi ota häiriötä jostain? onko esim. juoksulenkkisi varrella sähkölinja? muussa tapauksessa neuvoisin menemään lääkäriin ennen kuntoilun aloittamista!!!!! siis jos viestisi ei ollut vain vitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698