Vuokra-asunto Tallinnasta

Naisyrittäjä Helsingistä

Suunnittelen karistavani Suomen pölyt pikkuhiljaa jaloistani ja etsin nyt hyväkuntoista tai ainakin kohtuullista vuokra-asuntoa (1-2 h k/kk) Tallinnasta tai lähiympäristöstä, hyvältä asuinalueelta. Myöhemmin myös osto voi tulla kysymykseen.

Mistä sellaisen voisi löytää? Onko luotettavia asuntovälittäjiä (vrt Suomessa VVo, Sato ym)? Pärjääkö alkuun suomenkielellä, olen vasta aloittelemassa viron kielen opiskelua.

Sydämelliset kiitokset kaikille jotka osaavat auttaa!

21

15185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesyrittäjä Tallinna
    • eestiläiset

      suomenkielellä, palvelualalla virolaiset yleisesti osaavat suomea, voit ihan vapaasti keskustella suomeksi. Uskon että saat reilut ja hyvät palvelut:)

    • kontio niina

      minulla on vuokralla yksiö tallinnassa kristinen kauppakeskuksen vieressä jos et jo ole vuokrannut niin soita minulle00372 580 772 65 voimme jutella. itse olen asunut tallinnassa 3 vuotta ja viihdyn hyvin soittele Markku kontio

      • antero

        olen erittäin kiinnostunut
        tallinnan vuokra-asunnoista. ehdot säännöt lait, soittaisin huomenna iltapäivällä T.petri vuorinen


      • asunnon tarve!!!

        soitan illalla klo 20.00-21.00 jos aika ei käy,laita meiliä tähän osoitteeseen,terveisin petri vuorinen jyväskylä finland.


      • Vuodesta 2006 ketju
        asunnon tarve!!! kirjoitti:

        soitan illalla klo 20.00-21.00 jos aika ei käy,laita meiliä tähän osoitteeseen,terveisin petri vuorinen jyväskylä finland.

        Naisyrittäjä Helsingistä 1.5.2006 11:46
        Eestinaine. 1.5.2006 17:22
        Miesyrittäjä Tallinna 2.5.2006 09:00
        kontio niina2 7.12.2011 16:07
        ”minulla on vuokralla yksiö tallinnassa kristinen kauppakeskuksen vieressä jos et jo ole vuokrannut niin soita minulle00372 580 772 65 voimme jutella. itse olen asunut tallinnassa 3 vuotta ja viihdyn hyvin soittele Markku kontio”


        Katso päivämääriä!

        ” soitan illalla klo 20.00-21.00 jos aika ei käy,laita meiliä tähän osoitteeseen,terveisin petri vuorinen jyväskylä finland.” :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Sam3

    • antero

      asunnontarve

    • pv

      asunnontarve virosta.pv

    • Ginaloca

      Haen vuokra-asuntoa Virosta. Ei välttämättä Tallinnasta, maaseutukin sopii hyvin. Ei kalustettua, kalusteet toisin Suomesta. Varma vuokra. 6 kk vuokratakuu.

    • 3+7

      www.kv.ee
      city24.ee

    • emmi.lajunen

      Hei!

      Kesäksi olis tarjolla tämmöinen valoisa, täysin rempattu 57m2 kaksio Tallinnan keskustasta. Viru hotellille kävelymatka vajaa 10min ja Stockmannille noin 5min. Mielellään kesä-heinä-elokuuksi. Hintaa semmoiset noin 400e kuussa (sisältää vuokran, kommunaalit (vesi,sähkö etc) ja netin ja televisiokanavat). Myös lyhyemmät vuokraukset sovittavissa. Kysy lisää jos kiinnostuit!

      Emmi Lajunen
      emmilajunen (a) hotmail.com

      • veikkoa1

        Hei! Haen äidilleni kesäksi asuntoa miel. 1.5-31.7.2013 Syynä täällä olevan asunnon putkiremontti. Jos vielä mahdollista niin vastaa minulle
        [email protected]


      • veikkoa1

        Hei!

        Yritin vastata ilmoitukseesi, mutta en ole varma saitko sen. Olisin kiinnostunut asuntosi vuokrauksesta joten soita jos haluat jutella 3584054075659 tai sähköposti [email protected]


      • penninpyörittelijä

        "
        vuokraan asunnon Tallinnan keskustassa http://mikolomajoitus.weebly.com/
        "
        Sivuillanne lukee, että vuokranne on 30e/päivä.
        Mielestäni kolme kymppiä on kuitenkin iso raha. Miltä tällainen kuulostaisi:

        Mahtava yksiö hyvältä paikalta, nyt VAIN JA AINOASTAAN KAKSI SENTTIÄ JA KAHDEKSAN SADASOSASENTTIÄ minuutilta!


    • balth lehto

      Terve menoa vaan! Voi tulla pikkaisin ikävä takaisin kun opit minkälainen paskainen kehitysmaa Viro todella on ja miten paljon nämä pellet täällä valehtelee. Epäilenpä kuitenkin että olet joku virolainen KELAN listoilla oleva tolvana.

    • reimaham

      haen tallinnassa vuokra-asuntoja 1-2 huonetta 1-50 neliötä 1-300 euroa vastaatteko inkiläntie 2cg rappu h asuntoa 118 70340kuopio reima hämäläinen [email protected]

      • dhvberyjey

    • Takaisin Tallinnaan

      Haen vuokra asuntoa Tallinnasta kevättalvesta 2015 alkaen 1-2h ja kalustettu, myös pesukone pitäisi olla. Mieluiten ydinkeskustasta mutta Kristiine tai mustamäkikin käy näin esimerkkinä. Mieluiten matalat kommunikaakit ja vuokra max 300-400 euroa kuussa. Olen asunut tallinnassa ennenkin ja paikat ovat tuttuja ja kielikin sujuu jollain tavalla. Varma vuokra. Jos sinulla on tarjota asuntoa alkuvuodesta niin otathan yhteyttä [email protected].

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe