USA KAUPPASAARTOON!

Ja Haagiin!

USA KAUPPASAARTOON!
Ja Haagiin!

Laiton sota ja öljyrosvous!

11

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivän

      jatkoa ,vitun pettäjä paska.
      Olen nähnyt kaltaisesi ja saastuttamasi.

      Oletko tyytyväinen?

      Olemme lähempänä apinoita ,kuin koskaan.

      • Haagiin

        tuomittavaksi sotarikoksista, se olisi oikeus ja kohtuus. Pahempaa USA on tehnyt, kuin natsit aikoinaan. Menetelmät vain erilaisia.


      • lähempänä
        Haagiin kirjoitti:

        tuomittavaksi sotarikoksista, se olisi oikeus ja kohtuus. Pahempaa USA on tehnyt, kuin natsit aikoinaan. Menetelmät vain erilaisia.

        apinaa ,kuin homo sapiens koskaan.
        Mikä on tarkoituksesi?
        Miksi olet luotu?


      • anti-impp.
        Haagiin kirjoitti:

        tuomittavaksi sotarikoksista, se olisi oikeus ja kohtuus. Pahempaa USA on tehnyt, kuin natsit aikoinaan. Menetelmät vain erilaisia.

        Impperialistit pommitavat kaikkia, jotka ovat eri mieltä.

        Olkaa varovaisia.


    • tässä on vain se

      ettei USA tunnusta Haagin sotatuomioistuinta, eikä sitä tavallistakaan.
      Varsinkaan sotilaidensa osalta.
      Ja jos sinne joku x-presidentti haastettaisikaan, ei häntä sinne luovutettaisikaan.

      Kauppasaartokan ei pure, USA pystyy painostamaan hyvin monella eri sektorilla takaisin.
      Tosin, jos saataisiin laajarintamainen kauppasaarron uhka edes, johtaisi se ainakin neuvotteluihin.
      Onhan kauppasotaa käyty USA:n kanssa jatkuvasti, viimeisimpiä ovat nämä lentokone jupakat, Boeing vs. Airbus.
      Kauppahan on eräänlaista sotaa kuluttajien hilloista.

      Mutta älä huoli, siellä on jo monta syytettä valmisteilla itse jenkkilässä, jotka odottavat vain presidentin vaihtumista.
      Varsinkin jos presidentiksi nousee demokraatti.
      Syytettyjen listalla on myös D.Cheney, joka myös yrittää ahkerasti lapioida menneisyyttään umpeen.

      Katso Bushin elekieltä. On nykyisellään kuin hermostunut pikkupoika, joka on jäänyt kiinni valehtelemisesta, muttei saanut vielä sapiskaa.
      Voihan se olla, että G.W.Bush livahtaa vielä kuin koira veräjästä, mutta jonkun pää pölkylle joka tapauksessa laitetaan.
      Se ei kylläkään saa tehtyä tekemättömäksi, enkä usko että luottamus Ameriikkaan tulee palautumaan pitkään aikaan.

      Suomalaisethan olisivat valmiita liittymään NATOon heti, jos USA ei olisi mukana.
      Se kertoo kyllä jostakin.

      • naurajat

        Tiedonantaja uutiset on "FAKTAA"!?!?!?hahahahhaa!!!


      • kuka tässä

      • faktaa...
        kuka tässä kirjoitti:

        on jostain tiedonantajasta puhunut?

        http://www.decaturdaily.com/decaturdaily/opinion/editorials/050512b.shtml

        on vain yksi esimerkki suuresta oikeus-sali hässäkästä joka on USA:ssa edessä vallan vaihduttua.

        http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A12296-2004Jun3.html

        ja tämä saa uutta verta huhumyllyihin.

        Ja kuka ihmeen moonmann?

        Saatko muuten ostaa laillisesti tupakkaa R-kioskilta?

        http://www.bushwatch.com/

        ja

        http://www.airamericaradio.com/

        onhan näitä. Pelkästään yhdysvalloissa on nyt ennenäkemätön kampanja Bushia vastaan.
        Itse asiassa on huomattavasti ameriikkalaismielisempää vastustaa tällä hetkellä Bushia, kuin kannattaa.
        Siten voi valmistautua seuraavaan presidenttiin ja aloittaa uudelta pohjalta.
        Onko se sitten Hillary Clinton vai Gondoleezza Rice, mene ja tiedä...


    • Not FAIR!

      Keskustelu on vanha mutta nyt jos koskaan aihe tulisi nostaa ajankohtaiseksi. Ei nimittäin voi olla näin että yhdysvaltoja ei saada vastaamaan teoistaan maailmalla tunnustetussa haagin oikeudenkäynnissä riippumatta siitä mitä oikeussaleja yhdysvallat tunnustavat noudattavansa. Kyllä muulla maailmalla ON oltava keinot millä laittaa yksittäiset rettelöitsijä maat kuriin ja vastaamaan teoistaan. Sillä muussa tapauksessa YK yms. Rauhaa ja oikeudenmukaisuutta tukevat järjestöt ovat EPÄONNISTUNEET tehtävissään. Ja tulevat epäonnistumaan tehtävissään tulevaisuudessakin ellei epäonnistumisia yleisesti tunnusteta ja sitouduta kehittämään näitä toimielimiä jotta maailmasta tulisi OIKEASTI kaikille oikeudenmukaisempi ja parempi paikka elää.

    • US out of Europe

      Euroopan tulee haastaa Usa sekä taloudessa että sotilasteknologiassa.

    • Ple!

      Ei taida löytyä tarpeeksi ankaraa rangaistusta?

      USA ja Israel ovat luoneet maanpäällisen helvetin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe