Minkälaisilla sarjoilla,toistoilla ja painoilla kannattaa tehdä penkkiä jos haluaa voimaa? Teen viikossa kapean penkin ja normaalin/vinopenkin! Neuvoja sellaisilta joilla on penkkivoimat kohdallaan ;)
penkki ohjeita!
12
1530
Vastaukset
- m22
voimanostajat ei vissiin pahemmin tee apuliikkeitä?? Pelkkää penkkiä,vetoa ja kyykkyä?
- m22
millä sarjoilla ja toistoilla teen tuon kapean ja normaalin?
- pekka
mun mielestä parhaat ohjeet mitä löyty netistä
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki.html
suosittelen kaikille!!!- Kössi
pekka kirjoitti:
erittäin hyvät ohjeet löytyy tuolta,aloittelijan kannattaa tosin tehdä ehkä vain 2 kertaa viikko alussa....itselläni penkki nousi aika mukavasti.
- m22
Kössi kirjoitti:
erittäin hyvät ohjeet löytyy tuolta,aloittelijan kannattaa tosin tehdä ehkä vain 2 kertaa viikko alussa....itselläni penkki nousi aika mukavasti.
no on täs jo 4 vuotta jauhettu enemmän tai vähemmän =)
- m22
pekka kirjoitti:
että toi on vaan PENKKIohjelma,puuttuu kyykky ja veto,eikä olkapäät kestä kolmea penkkiä viikossa!
- Voimaako
m22 kirjoitti:
että toi on vaan PENKKIohjelma,puuttuu kyykky ja veto,eikä olkapäät kestä kolmea penkkiä viikossa!
Lue tarkemmin, aloittelija tekee kerran viikossa.
- pekka
m22 kirjoitti:
ite olen lisännyt ohjelmaan olkapäät,ja leveen selkälihaksen treenamisen,mulla on toiminu ja oon kehittyny tosi nopeesti..
- toimiiko
pekka kirjoitti:
ite olen lisännyt ohjelmaan olkapäät,ja leveen selkälihaksen treenamisen,mulla on toiminu ja oon kehittyny tosi nopeesti..
mihin oot lisänny, eikös ohjelmassa oo jo yläselkä ja hartiat? mistä ohjelmasta puhut?
- pekka
toimiiko kirjoitti:
mihin oot lisänny, eikös ohjelmassa oo jo yläselkä ja hartiat? mistä ohjelmasta puhut?
eli kirjotin ennen kun kävin lukeen uudestaan siinä oli tosiaan yläselkä ja hartiat,sorry...mun penkki ohjelma perustuu tohon,oon vaan lisänny siihen muutamia itselle sopivia lisä liikeitä..
- mikä ohjelma
pekka kirjoitti:
eli kirjotin ennen kun kävin lukeen uudestaan siinä oli tosiaan yläselkä ja hartiat,sorry...mun penkki ohjelma perustuu tohon,oon vaan lisänny siihen muutamia itselle sopivia lisä liikeitä..
sivullahan on useita penkkiohjelmia, mistä niistä ohjelmasta puhut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874