Alotin tossa viikko sitten maasta vetoa treenaamaan ja haluasin tietää miten nopeasti MV-tulos alussa nousee. Nyt saan 150kg. Millä ajalla menisi esim.200kg.
Jos on kokemuksia niin kertokaa alottelijalle!
Maastaveto
10
616
Vastaukset
- Pomme
Mulla nousi yhteen aikaan 5 kg viikossa noin 4-5vko:a. Bodaus lehdessä on joskus voimatreeni vinkkejä.Itse oon Enempi kehonrakennuspohjalla. Käypä seuraavilla sivuilla: www.kpfitness.fi , www.pakkotoisto.com . Koo Peen sivuilla voit esittää kysymksiä joihin ASIANTUNTIJAT vastaavat
- m22
150-160 & pukilta 180
- ODE
Jaa, no sittehän meitä on kaksi.
Mutta minua kiinnosti tietää miten nopeasti kehittyy tulokset ja hidastuuko se millon? - doh
ODE kirjoitti:
Jaa, no sittehän meitä on kaksi.
Mutta minua kiinnosti tietää miten nopeasti kehittyy tulokset ja hidastuuko se millon?mulla on jääny tähän 210kg*8, Kyllä se siitä nousee jos viittii siirtyä voima treeniin. tähän asti oon tehny 1-2 pitkää sarjaa
- Quik
tarkottiko tuo "pukki" penkkiä.. no jos tarkotti nii aika hassua että penkkaat 180, mutta vedät suunnilleen saman verran ku mä. Omat: penkki/veto
95/150 - VVV
Quik kirjoitti:
tarkottiko tuo "pukki" penkkiä.. no jos tarkotti nii aika hassua että penkkaat 180, mutta vedät suunnilleen saman verran ku mä. Omat: penkki/veto
95/150Pukilta veto ei oo penkki. Vaan maastavetoa... pukilta..
- Quik
VVV kirjoitti:
Pukilta veto ei oo penkki. Vaan maastavetoa... pukilta..
no sitte... miten tuo mave pukilta tehdään?
- VVV
Quik kirjoitti:
no sitte... miten tuo mave pukilta tehdään?
Tanko ei ole lattiassa vaan pukkien päällä... yleensä kaiketi 7-30cm irti lattiasta.
- 200 tavote ok
älä treenaa liikaa maastavetoa. ajat itses ylikuntoon. kerran kahdessa viikossa tai kolmessa viikossa tai peräti kerta/kk. käytä vitosia sarjoina. viisi toistoa. lämmittele kevyemmillä painoilla eka pari kolme sarjaa. lisää kuitenkin joka sarjaa 10-20 kiloo. eka sarja kevyt vaan. sit lisää rautaa ja taas 5 toistoo. sit taas rautaa lisää ja 5 toistoo. sit yks tai kaks kovaa sarjaa. eli rautaa lisää ja tiukka vitonen ja vimppa sarja myös tiukka tai lisää rautaa ja tiukka kolmonen. se on siinä ja kunnon tauko vaan!
seiso suht suorana ku vedät älä liikaa kyykisty. selkälihakset on vahvemmat ku kintu, käytä enempi selkää, selkä suorana tietty, tanko läheltä kinttuja ylös ja se on siinä!- Ääh
No olipa juttu. Maastaveto on koko kropan perus massaliike. Jos meinaa sitä treenata, niin ehdottomasti kerta viikkoon niin kuin muutakin treeniä. Ylikunnon välttämiseen suosittelisin mieluummin esim. joka neljäs vikko kevyempää treeniä.
Keskustelun aiheeseen sen verran että itsellä nousi nopeasti 180kg, mutta sen jälkeen tullut noin 10kg/vuosi. Rekka 220kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59952