Lihavat tytöt

poika

Mä tykkään lihavista tytöistä. En tiedä mikä niissä viehättää, mutta ne ovat musta todella sexyjä. Sellanen 70-130kg on hyvä raja.

32

3109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

      eiks 60 kelpais?

      • vittuuntunu

        hei, et kai vaan meinaa, että oot muka lihava tai jotain???? ois kuule ihanaa olla kuuskyt kilonen


    • Lissi

      Mä en tajuu sua... minkä ikänen pitäis olla:]
      mä olen tosin pallo! 85 kg!!

      • poika

        Ei iällä ole väliä, kunhan on 14 vuotias ja siitä eteenpäin.


      • fernando.-

        Minäkin tykkään lihavista, niitten kanssa ei telo itteensä sänkypainissa.


    • Shygirl

      sä varmaan huijaat 130!!!!!! hei pliis...onks kivaa huijata tyttö raukkoja täällä...(mä oon ite jotai 70...)

      • täti

        makusa kullakin.
        Itse olen n.115 kiloinen ja kieltämättä miehet kiehnää ympärillä, että teidän anorektikko tyttöjen ei ainakaan sen vuoksi kannata laihduttaa, jos pelkäätte miesten katoavan ympäriltä sillä miehethän pitää melkeimpä mistä tahansa niin pumpattavista Barbaroista kuin lehmistä hätä tilassa tumpustakin.

        Eli bointti on se, että suurin osa miehistä kuitenkin rakastuu luonteeseen lopulta, vai voitteko te kuvitella, että mies jonkin oksan reijän vie vihille,vaikka se hyvää tekisikin hänelle?


      • himmeli
        täti kirjoitti:

        makusa kullakin.
        Itse olen n.115 kiloinen ja kieltämättä miehet kiehnää ympärillä, että teidän anorektikko tyttöjen ei ainakaan sen vuoksi kannata laihduttaa, jos pelkäätte miesten katoavan ympäriltä sillä miehethän pitää melkeimpä mistä tahansa niin pumpattavista Barbaroista kuin lehmistä hätä tilassa tumpustakin.

        Eli bointti on se, että suurin osa miehistä kuitenkin rakastuu luonteeseen lopulta, vai voitteko te kuvitella, että mies jonkin oksan reijän vie vihille,vaikka se hyvää tekisikin hänelle?

        ..laihuus edesauttaa miehen löytämistä!!
        ei kellään miehellä ole mitään röntgenlaitetta millä se tzuumaa naisen pääkoppaan ja katsastelee sieltä naisen ajatuksia...ehei. Ulkonäköä ne ensin katsoo, varsinkin kasvoja ja vartalon muotoja, niitten mukaan ne sitten valkkaa sen, mistä ne aikoo ottaa selvää.

        Ja muuten, laihuus kertoo itsehillinnästä! Ja olen aikas varma että monet miehet myäs tykkää sellaisesta naisesta joka huolehtii ja on kiinostunut ulkonäöstään.

        Tämä oli nyt vähän tämmöstä yleistystä, en väitä että kaikki miehet toimisivat edellä mainitulla tavalla sillä POIKKEUKSIAHAN LÖYTYY AINA MISSÄ TAHANSA ASIASSA...


      • himmeli

        uskot pojan löpinöihin(en väitä että poika huijaa), siitä on todiste sinun tekstissäsi, se on sulkuihin merkattu paino 70kg, se täyttää juuri ja juuri pojan vaatimukset..elikkäs toivot itsekin pojan kiinnostuvan sinusta.

        HUOM!En mä tätä mitenkää pahalla sanonu, lähinnä vaan huvitti , ku teksti on tyyliin:
        V*tun ääliö, täälä sä vaan huijaat pikkusia tyttöjä ja tuotat niille vaan pettymystä!Ääliö!!...(by the way mä oon 120kg).
        Huomatkaa esimerkissä "pieni" liioittelu ja sarkasmi...


      • Shygirl
        himmeli kirjoitti:

        uskot pojan löpinöihin(en väitä että poika huijaa), siitä on todiste sinun tekstissäsi, se on sulkuihin merkattu paino 70kg, se täyttää juuri ja juuri pojan vaatimukset..elikkäs toivot itsekin pojan kiinnostuvan sinusta.

        HUOM!En mä tätä mitenkää pahalla sanonu, lähinnä vaan huvitti , ku teksti on tyyliin:
        V*tun ääliö, täälä sä vaan huijaat pikkusia tyttöjä ja tuotat niille vaan pettymystä!Ääliö!!...(by the way mä oon 120kg).
        Huomatkaa esimerkissä "pieni" liioittelu ja sarkasmi...

        No voi olla et ensin aattelin et hei jee joku vois tykätä tällasestaki....ja jos joku painaa hiukan enemmän esim. 70 tai 80 ni se ei tarkota et se on lihava...ainakaa näytä sellaselt...(siis en kyll puhunu itestäni nyt....) mutt sit mull tuli mielee et ehkä se vaa huijaa....
        no oisko ollu parmepi et mä oisin jättäny sen pois....????
        aattelin vaa pistää sen siihe ...ettei porukat luule et mä oisin ite kauheen laiha tai mitää.....ehkä mä oisin kirjottanu toisen laist tekstii ja laittanu viäl sähkis osotteenki jos oisin kiinnostunu siit ketä ton viästin kirjotti...


    • Fucking Female

      Jossain suhtees 70kg ei oo ylipainoa, ystäväiseni.. =)

    • tyttö

      14-vuotias

      167.5 cm pitkä

      76 kg
      =
      ylipainoinen tyttö

      oon kyllä ihan tyytyväinen itteeni, mutta tahtoisin laihduttaa.
      voitte vapaasti kertoa mielipiteenne mun mittoista, ja kyllä tahtoisin kuulla niitä.

      poika, millä tavalla me ollan muka sexyjä?

      • jätkä

        Mä kans pidän kans pyöreistä tytöistä.Ihanat pehmeät runsaat muodot ja pyöreä iso takamus.


      • tyttö
        jätkä kirjoitti:

        Mä kans pidän kans pyöreistä tytöistä.Ihanat pehmeät runsaat muodot ja pyöreä iso takamus.

        muut pojat suhtautuvat muhun, tavallaan eivät ne välitä, jotkut vähän kattoo muhun päin toiset eivät ollenkaan... jos vain suinkan voit selittää mulle, mitä niitä vaivaa? oon mä joku hirveän ruma vai ovatko ne kaikki homoja?
        vai ovatko ne liian nuoria(14-15v.) edes ajattelemaan tyttöjä?

        kiitos etukäteen.


      • Tytskä

        Mä oon:
        11 wee
        160 cm

        yli 80 kiloo! ja aivan totta! voin lähettää kuvani jos haluut! en tod oo keiukainen! ja arvaa tykkääkö pojat must?!?


      • tyttö
        Tytskä kirjoitti:

        Mä oon:
        11 wee
        160 cm

        yli 80 kiloo! ja aivan totta! voin lähettää kuvani jos haluut! en tod oo keiukainen! ja arvaa tykkääkö pojat must?!?

        lähettää mulle kuvasi ja sitten voin lähettää sulle omani. niin tykkäävät pojat susta vai ei?
        sähköpostiosotteeni on [email protected]

        jos muutkin tytöt haluavat lähettää mulle jotain viesteja niin vastaan mielellääni niihin.


      • Tyttö...
        jätkä kirjoitti:

        Mä kans pidän kans pyöreistä tytöistä.Ihanat pehmeät runsaat muodot ja pyöreä iso takamus.

        mailaa mulle....:)
        mul löytyy pyöreet muoldot...:)
        saat tehdä mulle ihan mitä haluut..
        oon 14wee....
        mailaile..;)


      • helena
        Tytskä kirjoitti:

        Mä oon:
        11 wee
        160 cm

        yli 80 kiloo! ja aivan totta! voin lähettää kuvani jos haluut! en tod oo keiukainen! ja arvaa tykkääkö pojat must?!?

        itse olen aina ollut normaalipainoinen.olen kiinnostunut terveydestä, ja mua oikeesti aidosti ihmetyttää, että jos ette viihdy painossanne, ni onko se NIIN vaikeaa? en nyt oikeesti halua mitenkän olla pölö, mutta..siis oon tottunu ite siihen että voin laihduttaa jos haluan eikä se ole niin vaikeeta, jos siihen asennoituu kunnolla. kertokaa, jotta voisin paremmin tajuta, mikä hitto siinä on NIIN hirviän vaikeeta???pliis vastatkaa


      • m-85
        jätkä kirjoitti:

        Mä kans pidän kans pyöreistä tytöistä.Ihanat pehmeät runsaat muodot ja pyöreä iso takamus.

        mulla taas menee sillä tavalla että tykkään ihan "normaaleista" tytöistä ja sitte vähän muodokkaammistakin.Ja siltä väliltä. Voi johtua siitäkin tosin että itte oon 175/87 nii en oo niin kova "tuomitsemaan" muita isokokosempia:).Enemmän kylläki menee vissiin tuonne luonteen puolelle että pidän kaikenlaisista..uskaltaskohan sanoa että oikeestaa kaikki menee, about..


      • Rowen
        tyttö kirjoitti:

        muut pojat suhtautuvat muhun, tavallaan eivät ne välitä, jotkut vähän kattoo muhun päin toiset eivät ollenkaan... jos vain suinkan voit selittää mulle, mitä niitä vaivaa? oon mä joku hirveän ruma vai ovatko ne kaikki homoja?
        vai ovatko ne liian nuoria(14-15v.) edes ajattelemaan tyttöjä?

        kiitos etukäteen.

        Suurin osa pojista pitää kuitenkin enemmän hoikista tai ainakin normaalipainoisista tytöistä, ja ne, jotka pitävät enemmän pyöreämmistä tytöistä, eivät yleensä tuossa iässä kehtaa näyttää kiinnostustaan niitä pulskempia tyttöjä kohtaan, vaan ovat pitävinään vain samanlaisista tytöistä kuin muutkin. Murrosiässä pojat (niin kuin tytötkin) ovat usein epävarmoja ja pelkäävät leimautumista jotenkin poikkeavaksi ja siitä mahdollisesti aiheutuvaa kiusaamista (yleensä syystäkin, murrosiässä monet kiusaavat tai ainakin vittuilevat ikätovereilleen milloin mistäkin syystä), ja pyrkivät siksi olemaan kuten muutkin.

        Sinuakin joku poika voi siis hyvinkin pitää kauniina ja olla sinusta kiinnostunut, mutta hän ei uskalla ilmaista sitä, koska pelkää toisten reaktioita. Voi olla, että monikin pitää sinua kauniina, mutta luulevat vain muiden olevan toista mieltä, ja sen takia eivät siis uskalla näyttää sitä.


      • tyttö
        Rowen kirjoitti:

        Suurin osa pojista pitää kuitenkin enemmän hoikista tai ainakin normaalipainoisista tytöistä, ja ne, jotka pitävät enemmän pyöreämmistä tytöistä, eivät yleensä tuossa iässä kehtaa näyttää kiinnostustaan niitä pulskempia tyttöjä kohtaan, vaan ovat pitävinään vain samanlaisista tytöistä kuin muutkin. Murrosiässä pojat (niin kuin tytötkin) ovat usein epävarmoja ja pelkäävät leimautumista jotenkin poikkeavaksi ja siitä mahdollisesti aiheutuvaa kiusaamista (yleensä syystäkin, murrosiässä monet kiusaavat tai ainakin vittuilevat ikätovereilleen milloin mistäkin syystä), ja pyrkivät siksi olemaan kuten muutkin.

        Sinuakin joku poika voi siis hyvinkin pitää kauniina ja olla sinusta kiinnostunut, mutta hän ei uskalla ilmaista sitä, koska pelkää toisten reaktioita. Voi olla, että monikin pitää sinua kauniina, mutta luulevat vain muiden olevan toista mieltä, ja sen takia eivät siis uskalla näyttää sitä.

        jokainen on se joka on, eikä voi muuttua...
        onko muiden mielipide tärkeämpi kuin oma? eivätkö ihmiset tajua että toisen tunnet voivat hävitä jos toinen ei sano mitään, ei kommentoi...
        mä esimerkiksi tykkään yhestä jätkästä, ja oon tykänny jo melkein vuoden... nyt kun on tapahtunut kaikenlaista tunnen että hänellä on joitakin tunneita mua kohtaan mutta hän on sen verran ujo ettei uskalla kertoa mitään...
        tämän menneen vuoden aikana tunsin häntä kohti uskommattomia tunteita, mutta ei hän reagoinnu muhun vaikka olisin lähettänyt sille textareita ja hymyilly tai välttäny katseitaan, hän ei ole tehnyt mitään. nyt en sitä kohtaan niin hirveätä vetoa, taas hän yrittää silmäpeleä..
        olisko sulla tähän mitään kommentteja?


      • tyttönen
        Tytskä kirjoitti:

        Mä oon:
        11 wee
        160 cm

        yli 80 kiloo! ja aivan totta! voin lähettää kuvani jos haluut! en tod oo keiukainen! ja arvaa tykkääkö pojat must?!?

        Olen muodokas ja pojuni haluaa ihan syödä mut suihinsa :)

        http://www.majormelons.com/images/joingirl_paypal.jpg


      • Ei kannata laihduttaa.olet juuri seksikkään pyöreä varmaan.jos haluat jutella niin kirjoita minulle.


    • Rowen

      Tosin ihan yli satakiloiset eivät minua oikein viehätä, mutta esim. 165 cm pitkä ja 70-85 kg painava tyttö voisi minusta olla hyvinkin kaunis ja seksikäs. Ihannetyttöni olisi tuollainen hieman "pullukka" - ylipainoinen, mutta ei mitään kymmeniä kiloja (siis useamman kymmentä kuin 20). Jos sitä ylipainoa on kymmeniä kiloja, niin siinä tapauksessa sitä on jo liikaa minun makuuni.

      • Miss Fat

        mä en tiiä olisinko ilonen vaan vihanen mut toi on tosi loukkaavaa ku sanotaan et mä tykkään LÄSKEISTÄ tytöistä, ja sit joku ihmeen paino rajote, tiiättekö, paljon se loukkaa jos esim. ois kaunis ja pojat tykkäis ja sanois laihax yms... ja sit tulee tänne ja kattoo et jaha, no kuinkas läskeistä tytöistä toi tykkää ja laitettu vaik 50-85, niin arvatkaa loukkaax se jos on 15 wee, 171cm, ja 68 kg.
        Mä en tiiä muiden mieli pidettä, mutta mun on tuo, vielä ku ruvetaan määritteleen ikää et yli 16 esim., niin..... @*##& !!!!!!
        Mut kummiski ite en oo onnex viistoista ja paina sen verran mutta se on silti loukkaavaa koska oon 14 ja 63 kg ja 168 cm.
        mä seurustelen yhen pojan kaa ja seki on pyöree mut ei niin hirvee körmy se on n. 170 cm 16 wee ja 79,8 kg.
        kommentoikaa!


    • Jenna

      mikäs on sun sähköposti????
      mailaa mulle mun osote on [email protected]
      mä oon just tollainen...:)
      mul on pitkät punaset pitkät hiukset,166cm ja oon 14wee...mun kuppikoko on c90....:)
      mailaa mulle....:)
      ootan sun viestiis...:)

      • minun tyttönikö ?

    • EHKÄ LÄSKI

      MÄ OON 12. 170 cm ja 86,4 KG VYÖTÄRÖN YMPÄRYS ON 114CM REIDEN YMPÄRYS ON 70 CM KUNNON JENKKAKAHVAT ON JA ALLIT JA VALTAVA PERSE MUN KUPPIKOKO ON C70 OON SUOSITTU JA KAUNIS JA MUN PAINO EI OO OLLENKAA LIHAKSESTA SE ON PUHDASTA LÄSKII.KOMMENTTEJA PLIIS

    • hirvi04

      ite tykkään kans pulleemist tytöist. oon 13 ja jos tääl on joku 11-14v nii ois kiva :)

    • jokutyty

      itte painan 50 kg ja oon 160 cm pitkä ja piän itteeni läskin :D

    • MirandaUusi

      Itte oon 13w tyttö, 168cm ja sit jotai 83-85kr/kg.

      • Anonyymi

        ihan pantavaa kamaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe