Samurai 150cc

Xat

No oisko tosta 150cc samuraista radalle yhtään parempi kun ne muut samurait.
se maksaa vaan 799 euroa uutena.
ja huippu nopeuttakin näyttää olevan.

http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=110CC CROSSIPYÖRÄ-copy

137

58275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donald112

      enpä usko että se menee yhtä kovaa kuin siinä luvataan..

      • samurai 150cc lähtee

        mulla on samurai 150cc sil ajettiin tutkaan 108kmh. se lähtee aivan helvetin hyvin verrattuna kun mulla oli ennen 110cc samurai se on aivanpaska.110 on = täys paska. osta 150cc se kestää. oon ajanu yli puol vuotta sillä motocross tiimis eikä vikoja oo ollu kun taka kumi puhki, katteet paskana ja jalka irronnu.


      • Nimetön

        ei se on aivan totta. mun 110cc menee vain 70 kun ilmo lukee 75


      • karvakorva1

        se on kuule se kun ne tulee niistä tehdas maista niin Suomalaiset haluaa jostain syystä niitä kulkemaan hitaaamin kuin kuuluisi.sama juttu kaikissa mopoissa.


      • -.-
        samurai 150cc lähtee kirjoitti:

        mulla on samurai 150cc sil ajettiin tutkaan 108kmh. se lähtee aivan helvetin hyvin verrattuna kun mulla oli ennen 110cc samurai se on aivanpaska.110 on = täys paska. osta 150cc se kestää. oon ajanu yli puol vuotta sillä motocross tiimis eikä vikoja oo ollu kun taka kumi puhki, katteet paskana ja jalka irronnu.

        samurai katteet ja tarrat kotarissa?


      • joku12222
        samurai 150cc lähtee kirjoitti:

        mulla on samurai 150cc sil ajettiin tutkaan 108kmh. se lähtee aivan helvetin hyvin verrattuna kun mulla oli ennen 110cc samurai se on aivanpaska.110 on = täys paska. osta 150cc se kestää. oon ajanu yli puol vuotta sillä motocross tiimis eikä vikoja oo ollu kun taka kumi puhki, katteet paskana ja jalka irronnu.

        romusait on perseestä kiinan paskoja varmaan romusain osat on valmistettu orja-työvoimalla.


      • heijj
        samurai 150cc lähtee kirjoitti:

        mulla on samurai 150cc sil ajettiin tutkaan 108kmh. se lähtee aivan helvetin hyvin verrattuna kun mulla oli ennen 110cc samurai se on aivanpaska.110 on = täys paska. osta 150cc se kestää. oon ajanu yli puol vuotta sillä motocross tiimis eikä vikoja oo ollu kun taka kumi puhki, katteet paskana ja jalka irronnu.

        jalka nyt otetaan heti ekaks irti katteet menee rikki jos keulii ympäri ja kumet joskus huonolla tuurilla puhkeaa :D mulla on fude 150cc mut samahan se on ku samurai:DDD


      • Anonyymi
        samurai 150cc lähtee kirjoitti:

        mulla on samurai 150cc sil ajettiin tutkaan 108kmh. se lähtee aivan helvetin hyvin verrattuna kun mulla oli ennen 110cc samurai se on aivanpaska.110 on = täys paska. osta 150cc se kestää. oon ajanu yli puol vuotta sillä motocross tiimis eikä vikoja oo ollu kun taka kumi puhki, katteet paskana ja jalka irronnu.

        jep lähtee tosi hyvin.


      • Anonyymi
        joku12222 kirjoitti:

        romusait on perseestä kiinan paskoja varmaan romusain osat on valmistettu orja-työvoimalla.

        No mulla on lähes kaikki osat uusittu ni ei seny iha nii paska oo jos osat vaihtaa


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        ei se on aivan totta. mun 110cc menee vain 70 kun ilmo lukee 75

        Mulla oli 110cc mönkiä, huiput 85kmh mut nyt mulla on 150cc samurai ja siitä on taka kumi puhki ja pako venttiili sano itsensä irti


    • ei ole

      mulla on samurai 200cc. nettimainoksessa oli että "huippunopes jopa 130km/h" tottakai se sen kulkee jos sen ratastaa silleen mutta ei se jaksa sitten enää kiivetä mäkeä ylös. 200cc kulkee arvioni mukaan noin 80-85km/h en ole mitannut mutta tämä on fakta.

      silti tyytyväinen mettämaratoonari

    • ja sitä puuttuu

      110cc samuraissa on enemmän vääntöä. Lisäksi samankokoiset renkaat. Osta 110cc niin saat rahoillesi vastinetta!

    • SUCKS

      Älä ihmeessä osta sitä! Mun serkulla ja sen kaverilla on semmonen ja kummallaki sama vika: siinä missä takahammasratas on kiinni, se on halennut ja sillä ei voi ajaa. Tehtaan papereiden mukaan kulkee 110km/h, mutta auton mittarin mukaan 80km/h ja kuskina ei ollut mikään läski. Renkaat kuluu ihan v***n nopeaa! Kakki kiinalaiset ajoneuvot on perseestä!

      • jesseps

        minulla on tuommonen 150cc samurai,todella hyvin on pelannut,ensin rauhallinen sisään ajo 500 kilsaa ja kulkee hyvin. onhan tuossa se 6 kk takuu joka korvaa vikaiset osat mutta eipä ole osunut kohdalle vielä mitään!


      • sisäänajot
        jesseps kirjoitti:

        minulla on tuommonen 150cc samurai,todella hyvin on pelannut,ensin rauhallinen sisään ajo 500 kilsaa ja kulkee hyvin. onhan tuossa se 6 kk takuu joka korvaa vikaiset osat mutta eipä ole osunut kohdalle vielä mitään!

        on 500km. Normi crossilla ajetaan tankillinen rauhallisemmin, sen jälkeen annetaan kierrosta ihan normaalisti. Kilometrejä ei tule tankillisella edes sitä ensimmäistä sataa.


      • näinpä+

        Jos valmistukseen käytetään murto-osa normaali mopon valmistusbudjetista, niin pitäähän se nyt jossain näkyä?

        Ostakaa vaan kiina-mopoja. Kiinan talous uuteen nousuun punaisilla mopoilla!


      • hankalaa
        näinpä+ kirjoitti:

        Jos valmistukseen käytetään murto-osa normaali mopon valmistusbudjetista, niin pitäähän se nyt jossain näkyä?

        Ostakaa vaan kiina-mopoja. Kiinan talous uuteen nousuun punaisilla mopoilla!

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?


      • varaosia?
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        tietääkö kukaan mistä näihin samuihin saa varaosia?


      • kigaksdh
        jesseps kirjoitti:

        minulla on tuommonen 150cc samurai,todella hyvin on pelannut,ensin rauhallinen sisään ajo 500 kilsaa ja kulkee hyvin. onhan tuossa se 6 kk takuu joka korvaa vikaiset osat mutta eipä ole osunut kohdalle vielä mitään!

        ei ainakaan kenelläkään millä minä olen nähnyt nuita samuraita oo kone levinnyt mutta siitä menee helposti näitä pikku osii.


      • SipeRR
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        Olen kuullut kun jannulla on mennyt polvi leikkaukseen polkaistessaan 500cc CR hondaa käyntiin ;) kampi ei mennytkään polkaisijan ajatusten mukaan vaan potkaisi takaisin ;)

        Kyllä nuo kaikki ykspyttyiset tuppaa potkaisemaan takas... puolipuristin kyllä auttaa... mutta ei se nyt niin hankalaa ole polkaista kunnolla. monkeyt on siihen että niitä voi jauhaa kun vanhaa mummoa.


      • vre
        varaosia? kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä näihin samuihin saa varaosia?

        www.myllymaki.fi
        Siellä ei ole ainakaan laajaa erillistä vara osa sivustoa mutta sähköpostilla kysymällä vara osia löytyy ja siel on nopea vastaus


      • vre

        mutta eipä tunnu olevan renkailla paljo hintaakaan "myllymaki.fi" 24e kpl


      • Joku tyyppi

        Kyllä se samurai minulla on kestänyt, mulla on sellanen 110cc ja se putki on kyllä 3 kertaa pettäny liitoksistaa mutta kyllä sillä muuten pääsee, ja kyllä tuon se luvattu 75 pitäisi mennä kun testattiin, ja jos ne on paskaksi helposti mennyt niin on kyllä aika paljon rassattu niitäkii


      • Joku tyyppi
        Joku tyyppi kirjoitti:

        Kyllä se samurai minulla on kestänyt, mulla on sellanen 110cc ja se putki on kyllä 3 kertaa pettäny liitoksistaa mutta kyllä sillä muuten pääsee, ja kyllä tuon se luvattu 75 pitäisi mennä kun testattiin, ja jos ne on paskaksi helposti mennyt niin on kyllä aika paljon rassattu niitäkii

        Ja nuo kannattaa pistää kaikki ruuvit yms lukitteella kiinni että kestää, muuten saattaa jopa hajotakki


      • Joku tyyppi
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        Mäkistartilla tai sitten vaan kädellä painat jos haba riittää, kyllä on itselläikin monta kertaa tuntunut siltä kuin jalka katkeis kun se potkasee


      • Dgeneration-X

        No ensimmäinen asia mitä mä tein mun samurailla oli öljynvaihto...tosi huono öljy niissä on ku ostaa niitä...elikkä kone käyntiin pari minuttia ja sit öljyt pois, ja uudet niin sit kestää ainaki kone...


      • sumurai

        mun samurai 110:ssä ei ole mitään vikaa(lukuunottamatta pieniä vikoja)mut tos takarattaan kiinnityspultit tai mutterit meinaan löystyy kokoajan ja niitä saa kiristellä.renkaat ei ole kulunu paljo paskaakaa.olen tyytyväinen ostokseen myllymäeltä ostettiin hintaan 499.ja kun tuo etujarruputki hankasi eturengasta niin jarrunesteet lensivät ulos.on tilattuu uus ja myllymäki sano et se tulee mut ei ole tullu.on kANS pari kertaa rengas puhjennu.pikkuvikoja


      • samurai 150 loncinin kone
        kigaksdh kirjoitti:

        ei ainakaan kenelläkään millä minä olen nähnyt nuita samuraita oo kone levinnyt mutta siitä menee helposti näitä pikku osii.

        eiks ookki.ainaki lukee niin


      • sumurai
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        mun samurai 110 ei potkase takasin kun yrittää polkasta.en tiä miten sen sais hyvin käyntii


      • sumurai
        varaosia? kirjoitti:

        tietääkö kukaan mistä näihin samuihin saa varaosia?

        niin


      • sata kymppi on
        sumurai kirjoitti:

        mun samurai 110 ei potkase takasin kun yrittää polkasta.en tiä miten sen sais hyvin käyntii

        satakymppi on sellanen kersojen crossi ei kai se ny potkase mulla oli sellainen enne mut nyt ostin samurai 150cc se potkaasoo ja lujaa.


      • nut o 150cc
        sumurai kirjoitti:

        mun samurai 110:ssä ei ole mitään vikaa(lukuunottamatta pieniä vikoja)mut tos takarattaan kiinnityspultit tai mutterit meinaan löystyy kokoajan ja niitä saa kiristellä.renkaat ei ole kulunu paljo paskaakaa.olen tyytyväinen ostokseen myllymäeltä ostettiin hintaan 499.ja kun tuo etujarruputki hankasi eturengasta niin jarrunesteet lensivät ulos.on tilattuu uus ja myllymäki sano et se tulee mut ei ole tullu.on kANS pari kertaa rengas puhjennu.pikkuvikoja

        mulla oli samurai 110cc ennen siitä irtoili pikku osat tosi helposti mut runko ja kone kestää. nyt ostin 150cc samurain ja se on ollut mulla puol vuotta eikä oo mitään muuta vikaa kun katteet halkeillu ja kumi puhjennu. osta seuraavaks 150cc.


      • boosti
        sata kymppi on kirjoitti:

        satakymppi on sellanen kersojen crossi ei kai se ny potkase mulla oli sellainen enne mut nyt ostin samurai 150cc se potkaasoo ja lujaa.

        nyt puhut asiaa:D se 110 on ihan sama ku mankii polkis


      • taukki1994
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        käännä pikkasen kaasuu ku laitat polkien.


      • kepakko

      • puti

        mulla on ollut vähän yli viikon tommonen samurai 150.Takarengas kuluu ihan sairaan nopeasti on jo melkein kankailla, mutta muuten on ollut hyvin mukava lelu.Tehoa riittää:D


      • kuuntele
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        se yleensä potkasee takas jos menee oma potku vinoon tai jos joku muu vika


      • skateman

        tottakai ne renkaat kuluu jos kuluttaa... jos kinkku renkaissa mielestäsi on kova kulutus osta toki uudet


      • juzziboy

        auton mittari näyttää n.5-10 kmh enemmän mitä oikeasti vauhtia on ja kiinalaisista ei voi sanoo huippunopeuksia koska jotkut kulkee 70 jotkut 120 vaikka sama vehje!


      • juzziboy
        kigaksdh kirjoitti:

        ei ainakaan kenelläkään millä minä olen nähnyt nuita samuraita oo kone levinnyt mutta siitä menee helposti näitä pikku osii.

        kiinalaiset kooneet on kauheen kestäviä niitä ei saa millään ajamalla hajalle.


      • joku122222
        juzziboy kirjoitti:

        kiinalaiset kooneet on kauheen kestäviä niitä ei saa millään ajamalla hajalle.

        kiinan osat just menee heti paskaksi ku siel ne kaikki onsat ei oo laadukkaita


      • .
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        mun täytyy ainakin antaa vähän kaasuu käynnistyksen yhteydessä


      • romuraimies
        juzziboy kirjoitti:

        kiinalaiset kooneet on kauheen kestäviä niitä ei saa millään ajamalla hajalle.

        khyl mä vaa sain yhe kiinalaise alakerran, männän, kiertokangen solmuu, pyttyy kivat naarmut sun muuta pientä mukavaa... että kyllä ne vaan saa ajamalla hajalle, mutta eipä ollu samurain kone.. vaan orion 140cc.. 150 samurain kone on kestäny ku unelma rääkätty on iha mitensattuu ilman öljyjä on ajeltu, kytkintä käytetty parii vuotee raakana tupaa vaa!


      • randomdude
        Joku tyyppi kirjoitti:

        Mäkistartilla tai sitten vaan kädellä painat jos haba riittää, kyllä on itselläikin monta kertaa tuntunut siltä kuin jalka katkeis kun se potkasee

        juu helepottaa vähä se takas potkiminen ku lyö ryypyn päälle :D


      • Anonyymi
        hankalaa kirjoitti:

        Ite sain just uuden samurain ja kun menimme kokeilemaan sitä radalle meinas mennä jalka kun polkasin sitä käyntiin, koska se potkaisi takaisin miten sen saa helposti käyntiin tai onko jotain muuta keinoa?

        Polkase napakammin nii se ei potkase helpolla vastaan


      • Anonyymi

    • crossi mies.XD

      no parhaus järkäs menee näi 1.honda 2.yamaha ja ehk ktm sit 3.varmaa husgvarna ja kawasaki ja siin välis tulee muit sit on varmaa niinku näin halpatuotanto vehkein parhait toi samurai ja thumpstar ja jos haluut verkkokaupa ni laita googlee hakusanaks motorfinland ja sielt linkki ni siel on toi 150cc samurai 700e uutena.

    • crossi mies.XD

      nii ja huippu nopeus ei oikeastaan merkitse,esim 50-60km/h riittää kuhan on hyvin vääntöä siis tehot kannattaa katsoa ennen kun nopeus ja myös laatu.

      • Pommittaja_

        Omistan tollasen samurai 150cc. Kone o toimnut moiteettomasti aina mut pikkuosat ei meinaa kestää, esim. öljytikku on muovia ja katkes ja tippu öljysäiliöön, siinä vaiheessa soitettiin ja myyjälle ja saatin ilmainen huolto.. ja kyllä se kulki tasan 100 kmh auton rinnalla.


      • jnghjebjd
        Pommittaja_ kirjoitti:

        Omistan tollasen samurai 150cc. Kone o toimnut moiteettomasti aina mut pikkuosat ei meinaa kestää, esim. öljytikku on muovia ja katkes ja tippu öljysäiliöön, siinä vaiheessa soitettiin ja myyjälle ja saatin ilmainen huolto.. ja kyllä se kulki tasan 100 kmh auton rinnalla.

        Tuli laitettua 150cc samuraihin pyörän mittari niin huiput sain 70km/h et pitääkö paikkaansa vai ei.


      • kaikkitietava123
        jnghjebjd kirjoitti:

        Tuli laitettua 150cc samuraihin pyörän mittari niin huiput sain 70km/h et pitääkö paikkaansa vai ei.

        oletko kalibroinut mittarin? jos laitoit suoraa vaan kiinni niin ei pidä paikkansa


    • HENKKA

      iten olen ostamassa samurain 150cc.aatelin huvikseen kysyä että kanattaako ostaa onko se hyvä..tai onko hirveenä vikoja ja sellaista.

    • Alottelija Crossi

      Kannattaako ostaa samurai 110cc vaikko 150cc vai kannataako ostaa kumpaakaa tälläsen alottelijan?

      • sumurai

        mun mielest (en tiedä teidän muiden mielipiteitä) kannattais ostaa samurai 110.siin on vääntöö 13,8nm.vääntöö löytyy ja samurai 150 kuuluu hiton moinen jylinä.kun yks täs meiän lähel ajaa semmosel.(ajaa ihan kaupunkialueel)


      • lolololol
        sumurai kirjoitti:

        mun mielest (en tiedä teidän muiden mielipiteitä) kannattais ostaa samurai 110.siin on vääntöö 13,8nm.vääntöö löytyy ja samurai 150 kuuluu hiton moinen jylinä.kun yks täs meiän lähel ajaa semmosel.(ajaa ihan kaupunkialueel)

        Kumman ostan Samurai 110 vai Fude 110?

        Ja tietääks kukaa et kuinka kauan kestää tulla myllymäelt?


      • 110cc expert

        110 kuutioisel ei uskalla ees mennä mökkitiel etäskää ku pelkää et se jättää tielle, korjata saa koko aika. viime kerralla meni takalaakerit ja ne ku oli korjattu ni 50m ajon jälkee meni etulaakerit... ja pakoputko tippuilee ja kaikkee mahollista... älä osta samuraita!!!


      • 150cc = ok

        mulla oli 110cc samurai mut ostin 150cc samurain. 150cc on paljo parempi.


      • 150cc-fani (:D)

        totta kai ostat sen 150cc. mä sain 8.3 mun ensimmäisen crossin ja se on samurai 150cc. kyl kannattaa sellanen hankkii mieluummi ku 110cc.


      • näin on l.ASS
        110cc expert kirjoitti:

        110 kuutioisel ei uskalla ees mennä mökkitiel etäskää ku pelkää et se jättää tielle, korjata saa koko aika. viime kerralla meni takalaakerit ja ne ku oli korjattu ni 50m ajon jälkee meni etulaakerit... ja pakoputko tippuilee ja kaikkee mahollista... älä osta samuraita!!!

        mulla 110cc mökillä oon käyny 10kilsan päässä mökistä ei oo jättän kertaakaa tielle ja neloselle kaasu pohjassa suurin osa matkasta ;)


      • zdi<gfyliasgdliyfgliASDF
        150cc = ok kirjoitti:

        mulla oli 110cc samurai mut ostin 150cc samurain. 150cc on paljo parempi.

        110CC kiihtyy ja vääntää paremmin ku 150cc


      • wjadjwdjawidjaö
        lolololol kirjoitti:

        Kumman ostan Samurai 110 vai Fude 110?

        Ja tietääks kukaa et kuinka kauan kestää tulla myllymäelt?

        samurai ja fude on täysin sama mopo sitä myydään vain useilla eri nimillä.


      • se on sama mopo
        wjadjwdjawidjaö kirjoitti:

        samurai ja fude on täysin sama mopo sitä myydään vain useilla eri nimillä.

        se on sama mopo kun tilaa fude crossin niin kattaissa lukee samurai cross


      • rasse-77

        mikään samurai ei kestä kunnon käyttöä aina on puslat hajalla tai runkoa pitää hitsata paikallee mutta alottelijalle ihan hyvä koska tota halvempaa tehottomampaa et saa


      • fude on vähä nii ja
        lolololol kirjoitti:

        Kumman ostan Samurai 110 vai Fude 110?

        Ja tietääks kukaa et kuinka kauan kestää tulla myllymäelt?

        ite tilasin fude 110cc kesti kolme päivää et se tuli ja oon about vuoden sil ajanu. fudessa se huono puoli saman tie alkaa tankki vuotaan ja kaasu vajeri pommpaa ylös sielt kaasuttimesta ite työnsin ruuvi meisselillä sen ja sit alko toimii mut bensa vuotaa joka paikasta


      • jokuvaaasdasd
        zdi<gfyliasgdliyfgliASDF kirjoitti:

        110CC kiihtyy ja vääntää paremmin ku 150cc

        Ei varmana väännä paremmi ku 150cc kokemusta on kuo omistan 110cc ja 150cc samurain !!!


      • samu 150cc expert
        zdi<gfyliasgdliyfgliASDF kirjoitti:

        110CC kiihtyy ja vääntää paremmin ku 150cc

        mikäs se sellanen 110 on ku 125:kin jäi mun 150cc samuraille..en nyt oikee usko tota..mul oli samurai 110. joskus..pistin hiukan isommat välit et menis kovempaa mut sitku ajo pellolla ni 4 ei jaksanu mennä ennää ni piti kolmosel huudattaa.. 110 on about 7.5 hv että aika laiskoja on :DD


    • samurai

      Onko kellään sellaisia ongelmia kuin mulla. Kaasu pohjassa ajattaessa alkaa mopo nykimään ja booaamaan vauhtia vasta noin alle 80. Tuskin mistään rajoittajasta on kyse

      • kas1

        niin se johtuu varmaan suuttimest,, jonkun verran isompaa niin sit pitäis taas toimii!!!


      • jepjtyujytjy

        jos oot vaihtanu tulpan ja se on vääärä kone alkaa booata kun lämpenee


      • fssfsfsf
        jepjtyujytjy kirjoitti:

        jos oot vaihtanu tulpan ja se on vääärä kone alkaa booata kun lämpenee

        kai näissäkin on niitä maanantaimalleja: :D
        jotkut lahoaa heti käsiin, mutta toisiin ei parin vuoden aikana ole tullut mitään vikaa.
        itte aattelin kanssa tommosen ostaa kesällä. en varmaan 110cc osta kun vähän enemmän tehoja tekis mieli.. elikkä 150cc samurai! ja ihan leikkikaluksi tulee mettään ja hiekkamontulle.


      • afsafsfas
        fssfsfsf kirjoitti:

        kai näissäkin on niitä maanantaimalleja: :D
        jotkut lahoaa heti käsiin, mutta toisiin ei parin vuoden aikana ole tullut mitään vikaa.
        itte aattelin kanssa tommosen ostaa kesällä. en varmaan 110cc osta kun vähän enemmän tehoja tekis mieli.. elikkä 150cc samurai! ja ihan leikkikaluksi tulee mettään ja hiekkamontulle.

        katoin tota kuvaa, niin miks tossa pitää olla tommoset helvetin kottikärryn renkaat!!?
        kaikki ruuvit pitää varmaan käydä läpi ja öljyt vaihtaa ja muuta...


      • hihii123
        afsafsfas kirjoitti:

        katoin tota kuvaa, niin miks tossa pitää olla tommoset helvetin kottikärryn renkaat!!?
        kaikki ruuvit pitää varmaan käydä läpi ja öljyt vaihtaa ja muuta...

        tommosen sataviiskympin pistin itekki tilaukseen saapahan mökille uuden lelun :D


      • Super9
        hihii123 kirjoitti:

        tommosen sataviiskympin pistin itekki tilaukseen saapahan mökille uuden lelun :D

        Kauanko kestää toimitus jos myllymäestä tilaa tommosen Fude 150cc crossin? Jos sen tilaa koviovelle niin eikös se tule semmoisessa "tehdaspaketissa"?


    • ......................

      runko ei näytä kovin kestävältä :/

      • kfhlesflhliwqhl

        ostakaa 150cc samurai ihan hyvä peli eikä hajoa rajummastakaan käytöstä.


      • paitsisitä
        kfhlesflhliwqhl kirjoitti:

        ostakaa 150cc samurai ihan hyvä peli eikä hajoa rajummastakaan käytöstä.

        Samurai 150cc on upside-down etuiskarit ja takaiskarina kaasujousi, kun taas satakympissä on vaan norm. kierrejouset.


      • aleksi8
        kfhlesflhliwqhl kirjoitti:

        ostakaa 150cc samurai ihan hyvä peli eikä hajoa rajummastakaan käytöstä.

        Miks pitää aina riidellä? :D Oon kyl enenmmän thumpstaarin puolel mutta en ala kyl samuukaa vähättelee. Ei kumpikaan niistä oo yhtä hyvii kun esim: yamaha tai honda.mutta ei thumpstar oo ees muutaku merkiltään parempi! samussa hyvää on se on halpa 4-tahti mukavasti tehoja..ym ym. thumpstar on kallis ehkä vähän hienompi 4-tahti ja yksi toikkoisesti huonompi mutta siksi sanon että oon thumpstarin puolel koska mul on ollu ne molemmat ja thumpstar kulki vähän (noin 5km/h) kovempaa.


      • thump
        kfhlesflhliwqhl kirjoitti:

        ostakaa 150cc samurai ihan hyvä peli eikä hajoa rajummastakaan käytöstä.

        samurait on täys paskoja. jouset kusee. jalka tapit irtoilee. eikä niillä uskalla hyppiä ku lahoo käsiin. radalla ajoa niillä ei kannata edes kuvitella


      • .
        thump kirjoitti:

        samurait on täys paskoja. jouset kusee. jalka tapit irtoilee. eikä niillä uskalla hyppiä ku lahoo käsiin. radalla ajoa niillä ei kannata edes kuvitella

        noi et samurait on paskoja riippuu ajosta, jos noil yrittää ajaa niinku kunnon crosseil nii tottakai ne menee paskaks jos oikeesti ei harrasta crossia nii kyl tommonen kelpaa leikkimiseen


      • vilits
        thump kirjoitti:

        samurait on täys paskoja. jouset kusee. jalka tapit irtoilee. eikä niillä uskalla hyppiä ku lahoo käsiin. radalla ajoa niillä ei kannata edes kuvitella

        onks kokemusta...mul on ollu 2 vuotta samurai 150 ja ei ole hajonnut koneestta mittää.pinnat olen joutunut kiristämään ja jotain pikku osia vaihtanut :D


    • -.-

      Kyllä kestää kun vaihtaa heti tulpan, öljyt, ketjun ja säätää venttiilit ennen ja jälkeen sisäänajon. Jos haluaa vielä varmampaa ajoa niin laittakaa öljynjäähdytin ja isompi kaasari.

      • Samurai

        Ostakaa mielummin zrx tai jumpstar ne on laatu pelejä verrattuna samuraihin eikä ookku uutena 7-8 sataa Mutta jos kunnon pelin aiotte niin Thumpstar pro 125cc mulla on sellane ja sitä saa rääkätä niin paljo ku äitiäs ja ei hajoo jos vaan vaihtelee öljyjä... käy kattoo netistä...

        NE VIE SAMURAIT MENNEN TULLEN


    • juupajuupajuu

      samurai=romusai älä missään nimessä osta romusaita. jos jokin niin honda crf 150.

    • Kaawa

      ...on mitättömiä vehkeitä, jos rata on vähänkin pehmyt, mutta voihan jaloilla potkia lisää vauhtia.

    • Metsälä

      TERVE KAIKILLE Äläkää ennemmin puhuko mitään kiinalaisista krosseista kun olette itse omistanut sellaisen,koska kaikenlaista huhua niistä kuulee esim:että kaverilla oli sellainen ja moottori hajos, koska on otettu heti ajoon kun ostettu ELI EI NÄIN VAAN VAIHTAKAA HETI ALKUUN KUNNON ÖLJYT ,mutta ottakaa ennakko luulot pois ja ostakaa kiinan krossi ja tehkää heti aluksi perus huolto eli nämä samat:öljyn vaihto kunnollisiin ja kiristäkää kaikkia paikkoja ja rasvatkaa vaijerit niin sitten on huoletonta ajoa eli nämä HUOLLOT ON TEHTÄVÄ ENNEN AJOA!!! ja hepat kuullostaa tosi pieneltä paperilla vaikka esim:samurai 250cc eli heppoja tässä vajaat 20hv, mutta todellisessa ajossa ovat todella tehokkaita eli se on pelkkää tekstiä paperilla se 20hv ja muutenkin tämä uusi samurai 250 todella tukeva ajoltaan ja etupää on tukevan oloinen JA KOKEMUSTA ON KIINALAISISTA, KOSKA KOKO ELÄMÄN RASSANNUT NIITÄ JA HARRASTANUT NIITTEN KANSSA!!

      ELI ÄLKÄÄ USKOKO NÄITÄ PERUS JUTTUJA ETTÄ KAVERILLA OLI JA HETI HAJOS NÄITÄ TÄLLÄISIÄ PUHEITA RIITTÄÄ JA NE JOTKA TÄLLÄISTÄ STOORIA KERTOO NIIN AIKA VARMASTI SANON ETTÄ VIKA ON MYÖS OMISTAJASSA!!! ELI EI VIITSITÄ TEHDÄ PERUSHUOLTOA!

      • juzziboy

        sinä se osaat puhua asiaa


    • Karu fakta...

      Aika vähissä on ne radat, joissa ajetaan huippunopeutta.

      • jhjghj

        samurait on ihan paskoja ostin samurain ajoin sil 1h ja meni paskakaksi ne on sellasii kiinan paskoja lypsykoneita jotka on valmistettu orja työvoimalla siin oli mun mielipide niist "crosseist"


      • minä vaa
        jhjghj kirjoitti:

        samurait on ihan paskoja ostin samurain ajoin sil 1h ja meni paskakaksi ne on sellasii kiinan paskoja lypsykoneita jotka on valmistettu orja työvoimalla siin oli mun mielipide niist "crosseist"

        Jahas, taas näitä jotka eivät osaa käyttää niitä oikein. Kaverilla oli Fude 110cc, vuodesta -06 tai -07 ilman mitään ongelmia. Noh lyötiin uus kone siihen missä oli vähän enempi löylyä, niin takahaarukan ja rungon välistä meni ne puslat, eikä mitään muuta vikaa ollut. Ite ostin kesällä Samurai 150cc:n, 20h sisäänajoa, öljynvaihto melkein heti, koska kiinanöljy on koostumukseltaan lähinnä kusta, mihin on laitettu tumman värin saamiseksi vähän jäteöljyä sekaan ja pulttien kiristelyä, sen jälkeen annettu sen verran rääkkiä että ei moni usko... Takavanne meni vituiksi, koska en tajunnut kiristää pinnoja, ja takajarru ottaa ilmaa jarrusylinteriin jostain. Rengas puhkesi kerran. Muita vikoja ei ole ollut. Tehojakin löytyy ihan kivasti, asfalttitiellä kolmosella nostelee kaasusta nokkaa. Kiinankumit kannattaa vaihtaa mahd. pian alta pois, letkuaa typerästi. Paremmilla renkailla ajettavuus paranee kummasti... Parempaa hinta/laatu-suhdetta saa etsiä.


      • Super stomp
        minä vaa kirjoitti:

        Jahas, taas näitä jotka eivät osaa käyttää niitä oikein. Kaverilla oli Fude 110cc, vuodesta -06 tai -07 ilman mitään ongelmia. Noh lyötiin uus kone siihen missä oli vähän enempi löylyä, niin takahaarukan ja rungon välistä meni ne puslat, eikä mitään muuta vikaa ollut. Ite ostin kesällä Samurai 150cc:n, 20h sisäänajoa, öljynvaihto melkein heti, koska kiinanöljy on koostumukseltaan lähinnä kusta, mihin on laitettu tumman värin saamiseksi vähän jäteöljyä sekaan ja pulttien kiristelyä, sen jälkeen annettu sen verran rääkkiä että ei moni usko... Takavanne meni vituiksi, koska en tajunnut kiristää pinnoja, ja takajarru ottaa ilmaa jarrusylinteriin jostain. Rengas puhkesi kerran. Muita vikoja ei ole ollut. Tehojakin löytyy ihan kivasti, asfalttitiellä kolmosella nostelee kaasusta nokkaa. Kiinankumit kannattaa vaihtaa mahd. pian alta pois, letkuaa typerästi. Paremmilla renkailla ajettavuus paranee kummasti... Parempaa hinta/laatu-suhdetta saa etsiä.

        Parempi hinta/laatu pitprossa.


      • jokkehhhhk
        Super stomp kirjoitti:

        Parempi hinta/laatu pitprossa.

        vitu samurai 150 cc > tosi outo ajo asento, penkki liian eessä, ja muoto penkissä, ihmeellinen monttu...
        ja penkki on kivi kova, sekä kaasu ihmeellinen... 110 cc paljon paremmat ajo ominaisuudet...150 menee kovempaa ja paremmat äänet, mut moottorissaki lievä koko ero...
        kokemuksella kumminki: OSTAKAA ENNEMMIN LAATU PELI,EI NOITA KIINA MOPOI KANNATA.


      • ölalao
        jokkehhhhk kirjoitti:

        vitu samurai 150 cc > tosi outo ajo asento, penkki liian eessä, ja muoto penkissä, ihmeellinen monttu...
        ja penkki on kivi kova, sekä kaasu ihmeellinen... 110 cc paljon paremmat ajo ominaisuudet...150 menee kovempaa ja paremmat äänet, mut moottorissaki lievä koko ero...
        kokemuksella kumminki: OSTAKAA ENNEMMIN LAATU PELI,EI NOITA KIINA MOPOI KANNATA.

        ite ostan samurai 110cc kaverilla ollu jo 5vuotta ei mitään vikkaa. ite aijon eni töiksi laittaa entisetä fude 110cc stä otta koropalat ohjaustangoon koska samurain ratinmataluus on perseest. ja samurai on parempi ku fude samurai 110cc on paljon korkeampi istuma asentoetä fudes. elkää ostako fudee itellä hajos melekee heti alko tankki vuotaan samuutin hajos kaikki hajoo fudest.


      • villlutsi
        jhjghj kirjoitti:

        samurait on ihan paskoja ostin samurain ajoin sil 1h ja meni paskakaksi ne on sellasii kiinan paskoja lypsykoneita jotka on valmistettu orja työvoimalla siin oli mun mielipide niist "crosseist"

        seinäänkö sää sen ajoit...ajoitko sisään:DD


    • toi ryyppy

      öljyn vaihto
      ilmanputsarin vaihto
      ku ajaa nii ryyppy puoleen nii tuntuu ku ajaisit toista crossia:D

      • joskin

        laittaa puoleen ni röpöttää vaan


      • hompellerunkkari
        joskin kirjoitti:

        laittaa puoleen ni röpöttää vaan

        Ai perkele, kumman halpoi noi 150cc ...Oon ite viidenettä vuotta ajanu Mankilla, 50cc paskal, joak kulkee tuskin 65km/h alkaa olal jo tylsää, eikä faija suostu ostaa tollasta 150cc. Teijän mielestä pitää hurjan vaarallista sellases? Varsinkii ku osaa ajaa, ni ei pitäs olla muutaku HANAA!!!


    • motorossi

      Siis nyt samurait perseeseenk, koska kun ostat sen vaikka 800 e niin 1 vuoden päästä et saa siitä kun max 200 e. Kannattaa heti ostaa hyvä honda,ktm,yamaha,suzuki tai kawasaki.

      • smk1235

        itellä on ollu jo kohta 4 ja puol vuotta samurai110 ja hyvin on kestäny.. Aionoastaan katteiden pultit ja mutterit irtoilee vähän välii...


      • viluvaluvau

        mutta jos ostaa samurain mökki leluksi ja ajaa sillä silloin tällöin ni onko sitte mitään järkeä ostaa kallis japsi jos saa halvemmalla ihan hyvän vekottimen :DD


    • jfdgfghrbthngy

      mulla on ollu puol vuotta samurai 150cc ollu kovassa joka viikkoisessa ajossa öljyt oon vaihtanu usein ja kaikki irronneet osat kiinnittäny muuten en oo välittäny on hajonnu takarattaan pultit,ketjut,takakumi,takaiskari,takajarru,etujarruletku,keula,etukumi,takavanteen pinnat,kaikki kumiset letku,kytkinvaijeri,bensahana,ja irronnut kaikkea pikku osaa.enkä ole kaatunut kertaakaan.
      ja seuraavaks varmaan repee takahaarukka kun lonksuu jo nyt pahasti
      kertooko tämä mitään laadusta :D

    • samukkakaupanpäälle

      Sopiiko Thumpstar crossin kone suoraan 150cc samurain runkoon?? Entä muut osat?

    • jonxu

      Kannattaako osta 200cc vai 150cc Samurai? Oon 185cm pitkä. Toi 150cc kiinnostais enemmän, mut onko liian pieni?

      • mixoz

        Itse olen 181cm pitkä ja omistan 150ccn ja on liian pieni minulle, teholtaan ja kooltaan. osta 200cc


    • apo55

      HEI.ylettääkö 152cm poika ajamaan samurai 150cc tai 200cc crossilla.KIITOS JOS VASTAATTE KYSYMYKSEENI.

      • skorppar

        ite oon noin 165cm pitkä ja mulla on ollut 150 kohta 3 viikkoo ei tunnu liia isolta vaan pieneltä :D


      • vilvivalvi öliöli

        kyllä sillä pystyy ajamaan..annoin kaverin kokeilla sataviisikymppistä samuraitani ylsi ajamaan..mutta jouduin käynistämään sen koska kaverini ei jaksanu polkasta käyntiin :P 200 en tiiä ku en ole koskaan nähny kuinka korkea sellainen vekotin on


    • anssi the '' kare ''

      meikäläinenhän hyppäytti 150cc rossilla helikopterin kyytii

    • minä21456

      ostakaa kunnon kotari ei mitään romusaita

    • samppa125cc

      entä samurai 125cc? onko se toimiva oon 170cm pitkä.. :D aattelin sen hommaa

      • mopooo

        mitään 125 ku fuden 150cc nii öljyt vaihtoo ei muutaku kovaa ajoo


      • valuvilu p'''

        osta mielummin 150cc... hauskempi vehje..125 on hiukan pieni 177 senttiselle klopille :DDD


      • Samurai150cc

        Ei sun kannata 125cc samuraita, ku ajat sil nii sul on melkein polvet suussa!! Ite oon 165 ja mulla on 150cc samurai ja se on hyvän kokoin.


    • samppa125cc

      Vastatkaa pliiz!

    • maksaa??

      osaaks sanoo et paljo se fude maksaa

    • tomppatikku

      Mikä vos olla samuraissa vikana kun staattorilta tulee virtaa mutta kipinää ei tule uusittu sähköt,puola ja tulppa, sähköt ja puola otettu toimivasta crossista

    • juu6

      ei vittu hankkikaa suoraa joku ktm tai honda ei mitää paskaa samuraita tai fudee ta thumpstaarii jos tähtäätte radalle päin ... 0_o

      • Jani salmindn

        Jumalauta samurai on sellanen paskakaaa että huhhuh sitte te pikku ipanat sanotte että polkesee takas no kai se nyt polkasee ku ei teillä ipanoilla ole voimaa jalassa! Hankkikaa japanilainen kestää mitä vaan!!


      • tuke392 sm luokka

        todentotta honda vie kaikki pyörät koska mailman parasta laatua ja voimaa


      • pålli
        Jani salmindn kirjoitti:

        Jumalauta samurai on sellanen paskakaaa että huhhuh sitte te pikku ipanat sanotte että polkesee takas no kai se nyt polkasee ku ei teillä ipanoilla ole voimaa jalassa! Hankkikaa japanilainen kestää mitä vaan!!

        v*tun pässi. se potkasee takasin sen takii koska vitusti puristuksii...


    • tuke392 sm

      hommasin itekki 150cc samurai onhan se rälläämiseen sopiva mut kyll toi mun 08 150cc honda crf vie se mennen tullen hondan huiput täll hetkel 140km/h koska pitkät välit

    • Kawasaki VM88

      Itte omistan kawasakin 80cc 2t johon on tehty kaikki mahdolliset viritykset nii pytyn kokokin on jo noin 90cc ja jättää jopa 2.0 turbon ja pysyy nii kauan edellä kun vaa vauhtia lisääntyy ja vauhtia se nappaa nyt nillä väleillä 170km/h ja sitten on semmonen 150 samurai minhin olen itse rakentanut hyppelyä kestävän rungon ja motti on nii virissä kun vaa saa ja vauhtia nappaa sen 135km/h että kyllä se on mukava peli vakiona 150cc samurai on ihan luuska menee just ja just 85km/h

    • jej

      Osaisko kukaan sanoa Fude 150cc crossin öljymäärän. Siis mitenkä paljon laitetaan moottoriöljyä. Ja missä asennossa se pitää mitata sillä tikulla, tukijalan varassa vai pystyssä? Osti käytettynä fuden niin en ohjekirjaa saanut mukaan. Samurai 150cc:ssä taitaa olla sama kone.

    • Noonsiinäpeli

      Eihän siinä juurikaan ole väliä ostaa vaikka hondan koneen ja laitaa pultti reijät kohilee ja mulla on mun samuraissa 150cc lonchin parikertaa leiponut mutta liika karstan poltto ja huiput oli 120kmh ku oli racing cdi ja hyvin kiihtyy kannattaa ostaa2011-20012vm

    • Anonyymi

      Mitkä välit sulla siinä on

    • Anonyymi

      Montako hevos voimaa on samurai 150 cc

    • Anonyymi

      Ei kellään sattuis olla 150cc samurai putkea myyrä halvalla

    • Anonyymi

      Tietäiskö kukaan että mistä sais nuihi loncin 150cc moottoreihin sylintereitä näinä päivinä muualta ku torista eikä täällä maha enään kyllä elämääkää olla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe