http://www.iltalehti.fi/uutiset/200608074964841_uu.shtml
Kiitos Suomen poliisi taas kerran ansiokkaasta ja huolellisesta poliisityöstä. Tällä kertaa ei mahdollisesti menetetty kuin yksi ihmishenki poliisin huolimattomuuden takia. 20 metriä on liian pitkä kävelymatka huonokuntoiselle ja -näköiselle Suomen poliisille. Siinä saattaa jo eksyä partiotoverista lopullisesti.
Hävetkää!
Poliisi ei "huomannut" kuolonuhria
14
1059
Vastaukset
- selvitä hengissä
20 m ilmalennosta. Syytöksesi menee väärään osoitteeseen. Kuskia voit vielä syyttääkkin. KUSKIN huolimattomuuden takia kävi niin kuin kävi.
- kukaan kuole
vaan siihen äkkipysähdykseen.
- sinä osaat
poliisin työn paremmin kuin he itse. Hienoa!
- moka mikä moka
sattui poliisille. Vähän ihmeellistä, että yhtä sairaalaanvietyä ei uskottu, että autossa oli vielä yksi.
Yhtään asiasta muuten kuin Iltalehden perusteella tietämättä, on paha sanoa oliko kauas lentänyt kuollut välittömästi. Ja oliko asia mennyt ihan siten, kuten lehti kirjoitti.
Ikäviä tapauksia. Samanlainen tapahtui talvella Hattulassa, jossa ulosajanut kuski jäi kylmään makaamaan tuntikausiksi ja vammautui loppuiäkseen. Siitäkään ei poliisi saanut tuomiota, vaan hätäkeskuksen päivystäjä. En tiedä onko kukaan valittanut jutusta.
Oleellista kuitenkin on, että varmasti poliisi ei tahallaan jätä ketään vammoissaan maastoon. Tahtoo paljon tekeville sattua ns. mokiakin.
Miksi lehdet eivät revi otsikoita niistä tapauksista, kun poliisi on kotihälytyksellä viimehetken väliintulollaan estänyt tapon, samalla jonkun joutumisen vankilaan ja lapsien tulemisen orvoksi. Tällaista tapahtuu kuitenkin joka päivä. Ja useammassakin paikassa.- luetun ymmärtäminen
Onnettomuuspaikalta ei löytynyt kuskiakaan. Se oli juossut metsään karkuun. Kuski löytyi vasta ruumiin löytymisen jälkeen.
- suosittelen
luetun ymmärtäminen kirjoitti:
Onnettomuuspaikalta ei löytynyt kuskiakaan. Se oli juossut metsään karkuun. Kuski löytyi vasta ruumiin löytymisen jälkeen.
sinullekin pientä suodatinta kun iltapäivälehtien juttuja lueskelet. Luitko itse viestini? "Moka mikä moka", kirjoitin. Ei saisi sattua vaan kun sattuu. Pitääkö poliisit nyt ampua?
Miksiköhän se kuski juoksi pakoon ja meni piiloon? Poliisi meni ulosajopaikalle löysi romuksi menneen auton pari (?) loukkaantunutta, jotka todennäköisesti ainakin shokissa, ehkä päihtyneitä. Näiden perusteella piti sitten tehdä ratkaisu. Maalla on pirun hyvä olla viisas, kun laiva uppoaa.
Pystytkö itse "luetun ymmärtäminen" lukemaan pitkiä kirjoituksia? Luepa viestini loppuosa.
Ja saatana minulla on muutakin tekemistä kuin kinata jostakin hevonvitun ulosajosta jonkun katkeran wannabe-poliisin kanssa. Ulosajosta, joka tapahtui jossakin Taka-Mämmilässä. Mutta sinähän voit asialla mässäillä vaikka loppuvuoden. Omalta osaltani asia on ohi. Hauskaa kyttäyspäivää sinne vartijakoppiin. Onko kamerat suunnattu varmasti niin, että näet naisten sovituskoppiin, dille. Toivottavasti jo ensi kerralla pääset poliisikouluun. EVVK. - iippa
suosittelen kirjoitti:
sinullekin pientä suodatinta kun iltapäivälehtien juttuja lueskelet. Luitko itse viestini? "Moka mikä moka", kirjoitin. Ei saisi sattua vaan kun sattuu. Pitääkö poliisit nyt ampua?
Miksiköhän se kuski juoksi pakoon ja meni piiloon? Poliisi meni ulosajopaikalle löysi romuksi menneen auton pari (?) loukkaantunutta, jotka todennäköisesti ainakin shokissa, ehkä päihtyneitä. Näiden perusteella piti sitten tehdä ratkaisu. Maalla on pirun hyvä olla viisas, kun laiva uppoaa.
Pystytkö itse "luetun ymmärtäminen" lukemaan pitkiä kirjoituksia? Luepa viestini loppuosa.
Ja saatana minulla on muutakin tekemistä kuin kinata jostakin hevonvitun ulosajosta jonkun katkeran wannabe-poliisin kanssa. Ulosajosta, joka tapahtui jossakin Taka-Mämmilässä. Mutta sinähän voit asialla mässäillä vaikka loppuvuoden. Omalta osaltani asia on ohi. Hauskaa kyttäyspäivää sinne vartijakoppiin. Onko kamerat suunnattu varmasti niin, että näet naisten sovituskoppiin, dille. Toivottavasti jo ensi kerralla pääset poliisikouluun. EVVK.Hei hei, kiitos kun menit pois. Olisit voinut pysyä myös kokonaan poissa keskustelusta, jos et osa kuin nälviä.
Olisikohan poliisille ollut liian haastavaa tutkia hieman kolaripaikan ympäristöä. Romussa oli kuitenkin loukkaantunut henkilö, jonka puheita ei viitsitty uskoa. Oliko niin kiire pois paikalta, ettei ollut minuuttia aikaa romun läheisyydessä kiertelyyn? - tulin juuri
iippa kirjoitti:
Hei hei, kiitos kun menit pois. Olisit voinut pysyä myös kokonaan poissa keskustelusta, jos et osa kuin nälviä.
Olisikohan poliisille ollut liian haastavaa tutkia hieman kolaripaikan ympäristöä. Romussa oli kuitenkin loukkaantunut henkilö, jonka puheita ei viitsitty uskoa. Oliko niin kiire pois paikalta, ettei ollut minuuttia aikaa romun läheisyydessä kiertelyyn?palstalle, enkä ole se kelle viestisi osoitit.
" Romussa oli kuitenkin loukkaantunut henkilö, jonka puheita ei viitsitty uskoa. Oliko niin kiire pois paikalta, ettei ollut minuuttia aikaa romun läheisyydessä kiertelyyn? "
Huomaatko, että itse teet olettamuksia lehtijutun perusteella. Eikö se, kenelle vastasit myös ollut samaa mieltä, että poliisi teki virheen. Eihän hän poliisia minun mielestäni puolustanut muuten kuin sanomalla, että ihmisille tulee vahinkoja ja vääriä arvioita.
Minustakaan tällaista ei saisi tapahtua. - vedet silmissä
tulin juuri kirjoitti:
palstalle, enkä ole se kelle viestisi osoitit.
" Romussa oli kuitenkin loukkaantunut henkilö, jonka puheita ei viitsitty uskoa. Oliko niin kiire pois paikalta, ettei ollut minuuttia aikaa romun läheisyydessä kiertelyyn? "
Huomaatko, että itse teet olettamuksia lehtijutun perusteella. Eikö se, kenelle vastasit myös ollut samaa mieltä, että poliisi teki virheen. Eihän hän poliisia minun mielestäni puolustanut muuten kuin sanomalla, että ihmisille tulee vahinkoja ja vääriä arvioita.
Minustakaan tällaista ei saisi tapahtua.näitä kakaroiden teräväpäisiä juttuja. Ollaan niin kovasti tietävinään jotain, vaikkei edes tiedetä minkämerkkisellä aineella kuivataan finnit otsasta ja nenänpäästä ennen koulun alkua.
- 23 vuotta
vedet silmissä kirjoitti:
näitä kakaroiden teräväpäisiä juttuja. Ollaan niin kovasti tietävinään jotain, vaikkei edes tiedetä minkämerkkisellä aineella kuivataan finnit otsasta ja nenänpäästä ennen koulun alkua.
järjestyspoliisina?
Eikä naurata yhtään. Ei virkaveljien, eikä onnettomuuden uhrien puolesta. Eikä sekään naurata/itketä, että kritiikkiä esitetään, jos on aihetta.
Omasta tekstistäsi päätellen lienet itse tällainen finnien puristelija, joiden yläpuolelle yrität asettautua.
t. oikea poliisi. - tätä
vedet silmissä kirjoitti:
näitä kakaroiden teräväpäisiä juttuja. Ollaan niin kovasti tietävinään jotain, vaikkei edes tiedetä minkämerkkisellä aineella kuivataan finnit otsasta ja nenänpäästä ennen koulun alkua.
kyllä on seurata. On se taas kumma, kun kaikki muut osaa poliisin ammatin paremmin, kuin poliisi itse. Juu hyvät lapset: älkää uskoko aina kaikkea, mitä lehdissä lukee...
- buahhahhaaahhhaaaaaaaaa
23 vuotta kirjoitti:
järjestyspoliisina?
Eikä naurata yhtään. Ei virkaveljien, eikä onnettomuuden uhrien puolesta. Eikä sekään naurata/itketä, että kritiikkiä esitetään, jos on aihetta.
Omasta tekstistäsi päätellen lienet itse tällainen finnien puristelija, joiden yläpuolelle yrität asettautua.
t. oikea poliisi.ennenkuin tulet tänne naurattamaan muita.
- TAHALLAAN
KETÄÄN KUOLEMAAN. USKOKAA NYT HYVÄT IMMEISET.
TAPAHTUI VARMAAN NS. INHIMILLINEN EREHDYS.
EIKÖHÄN SIELLÄ PAIKALLA OLLUT MYÖS
SAIRAANKULJETTAJIA JA PALOKUNTA, JOTKA SAAVAT
MYÖS PITÄÄ SILMÄT AUKI.
P.S. ESTONIAKIN UPPOSI, VAIKKA PITI MENNÄ
TUKHOLMAAN. - Ryhtiveikko
"Tällä kertaa ei mahdollisesti menetetty kuin yksi ihmishenki poliisin huolimattomuuden takia."
Eiköhän jokainen tervejärkinen tajua, että todellinen syy kyseiseen ihmishengen menetykseen oli se, että lähdetään kännissä rattijuopon kyytiin eikä viitsitä laittaa edes turvavyötä.
Kyydissä olleen kommentti päivän Iltalehdestä: "En tiedä miksi lähdimme ajamaan ja minne. Olimme kaikki humalassa. Kuski oli ainoa, jolla oli turvavyö."
Jos tuon jälkeen syytä haetaan muualta kuin omasta toiminnasta, niin eipä voi muuta kuin todeta, että Darwin Awardsin paikka olisi jälleen kerran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502