Jumalan sanansaattaja E.G.White sai Jumalalta satoja näkyjä. Niiden ansiosta voimme turvallisin mielin katsoa tulevaisuuteen ja uskoa Jumalaan ja hänen Sanaansa, sekä uskoa profetian henkeä, jonka Jumala on antanut kansalleen siunaukseksi - koko maailman siunaukseksi. Kenenkään ei tarvitse jäädä epätietoiseksi tulevaisuudesta. Jumala on sen selvästi ilmoittanut palvelijansa profeetan kautta.
Hän kertoo:
"Minä näin, että sen jälkeen kuin toinen enkeli julisti kirkkokuntien lankeemusta, ne ovat tulleet yhä turmeltuneimmiksi. Niillä on se nimi, että ovat Kristuksen seuraajia, ja kuitenkin on ihan mahdotonta huomata eroa niiden ja maailman välillä. --Saatana on ottanut täydellisesti haltuunsa kirkkokunnat. Riiputaan kiinni siinä, mitä ihmiset ovat sanoneet ja tehneet, sen sijaan että seurattaisiin Jumalan selviä ja suoria totuuksia.
Minä näin että sen jälkeen kun Jeesus jätti taivaallisen pyhäkön pyhän, mennen toisen esiripun sisäpuolelle, seurakunnat ovat täyttyneet kaikenlaisilla saastaisilla ja inhottavilla linnuilla.(turmelusta, vääryyttä, harhaoppeja, saatanan hallintaa).
Enkeleitä lähetettiin auttamaan mahtavaa taivaan enkeliä, ja minä kuulin ääniä, jotka tuntuivat kaikuvan kaikkialla:Ilm:18:4. "Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
5. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
Valo, mikä koitti odottaville, tunkeutui kaikkialle, ja ne eri seurakunnissa olevat, joilla oli jotain valoa ja jotka eivät olleet kuulleet eivätkä hylänneet kolmea sanomaa, ottivat kutsusta vaarin ja lähtivät langenneista kirkkokunnista. Kolmas sanoma on tekevä työnsä; kaikkia oli sen kautta koeteltava ja kalliit sielut oli kutsuttava ulos uskonnollisista yhdyskunnista.
Valtavia tunnustekoja tehtiin, sairaita parannettiin, ja merkit ja ihmeet seurasivat uskovaisia. Jumala oli mukana työssä ja jokainen pyhä, seurauksia pelkäämättä, noudatti omantuntonsa vakaumusta, liittyen niihin, jotka pitävät kaikki Jumalan käskyt; ja kaikkialla he julistivat voimalla kolmatta sanomaa. Minä näin, että tämä sanoma tulee päättymään voimalla, mikä on paljon suurempi keskiyönhuudon voimaa.
Ilm.14:12. "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon."
Turvallisin mielin tulevaisuuteen
kolme-enkeliä
1
104
Vastaukset
- mökelö
ettei kävisi niin, että ylöstempauksen jälkeen on sellaisia merkittyjä, jotka pitävä samalla sapattia ja luulevat vielä pelastuvansa tempauksen jälkeen, vaikka on pedonmerkki. http://www.rapturechrist.com/666.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671