Palstan taso on romahtanut

Pentecostal

Niinkuin Ritari tuossa alempana sanoi, tämä palsta on muuttunut varsinaiseksi saastan pesäksi käytännössä yhdessä viikossa. Miten niin pääsi käymään? Onko täällä uskovia ollenkaan lukijoina ja mistä näitä hörhöjä tänne sikiää pilkkaamaan?
Eikö mauttomuudella ole mitään rajaa? Käykö täällä aina niin, että kun syksy saapuu, niin vähenevän valon määrän myötä pääsee myös ihmisten pimeä puoli enemmän esiin?
Kuka täällä palstalla viitsii enää keskustella, kun 90% viesteistä on oudolla tavalla sairaita, tai muuten vaan mielettömiä?
Voiko yleisellä hengellisellä tilanteella olla merkitystä tälle palstallekkin?
Olen aina tiennyt, että me suomalaiset olemme kansana sangen vulgaaria ja sivistymätöntä porukkaa, mutta tällä helluntailaisuutta varten varatulla palstalla kaikki arktinen hulluus ja suorastaan demoninen mielettömyys tuntuu tuplaantuvan.
Rakastavatko palstan uskovaiset lukijat yhtä lailla pimeyttä, kun uskosta osattomat rienaajat?
Tässä hommassa on jäljellä hyvin vähän järkeä.

54

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut myös

Herätysliikkeet ja Yleistä kristinuskosta palstoilla viikon sisällä.
      Ei ole enää juurikaan mitään luettavaa , pelkkää nahistelua ja oikuttelua.Varmaan tosiaan valon puutetta

• Pentecostal

Kyllä ihmisen keho ja mieli ovat senverran lahjomattomia, että täytyy vaan tyytyä tilanteeseen.
        Voi olla, että häippäsen palstalta pikkuhiljaa, koska pimeys on pimeyttä, oli syy missä tahansa...
        Eikö tuosta valon määrän merkityksestä ole julkaistu paljon tutkimuksiakin?
        Ihminen ikään kuin käy pienemmillä kierroksilla ja jollain lailla synkistyy talven tullessa näillä korkeuksilla.

• Vaistoan sen!

Jo alkukesästä kerroin, kuinka Lordin voiton myötä pimeyden tulva peitti Suomen. Se oli vaistottavaa - ei, jopa käsinkosketeltavaa pahuuden lisääntymistä! Tämä on sen jatkumoa, demonit ovat tulleet!

• Pentecostal
        Vaistoan sen! kirjoitti:

Jo alkukesästä kerroin, kuinka Lordin voiton myötä pimeyden tulva peitti Suomen. Se oli vaistottavaa - ei, jopa käsinkosketeltavaa pahuuden lisääntymistä! Tämä on sen jatkumoa, demonit ovat tulleet!

Todellakin ja uskon, että ensi talvi tulee olemaan todella synkkää aikaa tälle maalle. Kaamos on aina rasittavaa ja kun pahuus lisääntyy ja on kurjat ilmat ja muutenkin ankeaa, niin mielenterveyspotilaiden määrä tulee kasvamaan ja me tulemme näkemään entistä enemmän kaikenlaista pahuutta. Tämä kansa valitsi helvetin tien.

• pentecostellia

eikös se koko helluntailiike syntynyt melkoisen epämääräisissä olosuhteissa Los Angelesin slummialueilla?

onko kukaan edes selvittänyt, mihin uskontoon ne aikanaan Afrikasta Amerikkaan vietyjen orjien perilliset lopulta kuuluivat?

varmaan tunsivat isiensä perinnäistavat, kuten henkien palvonnan ja manaamisen viidakkokielineen?

• Pentecostal

Oletko sitä mieltä, että Suomessa ei ole osattu manaamisen jaloja taitoja? Mihin uskontoon täällä on kuuluttu.
        Olen kuullut puhuttavan, että joku Väinämöinenin se vaan porukkaa lauleli suohon, kun alkoi kaveria ottamaan päähän elämänkumppanin puute, vai miten se nyt menikään...?

• pentecostellia
        Pentecostal kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että Suomessa ei ole osattu manaamisen jaloja taitoja? Mihin uskontoon täällä on kuuluttu.
        Olen kuullut puhuttavan, että joku Väinämöinenin se vaan porukkaa lauleli suohon, kun alkoi kaveria ottamaan päähän elämänkumppanin puute, vai miten se nyt menikään...?

Suomeen rakennettiin kristinuskon myötä kirkkoja jo tuhatluvun alussa. Kristinusko tuli Suomeen Euroopasta.

Helluntailiikkeen alkuajoista VAIN 100-vuotta sitten en ole lukenut mistään, että kukaan olisi edes koetellut Asuzinkadulla ilmestynyttä henki-ilmiötä. Kaikki vaan oletti, että kyse on samasta hengestä, kuin mitä kerrotaan Jerusalemissa 1900-vuotta aikaisemmin ilmenneet. Siinä on kuitenkin melkoinen "musta aukko" noiden ilmiöiden välillä.

Lopun aikana ilmestyvistä henki-ilmiöitä Raamattu kuitenkin varoittaa ja puhuu "väkevästä eksytyksestä", joka vain muistuttaa oikeaa, mutta on kuitenkin väärää henkeä.

• Pentecostal
        pentecostellia kirjoitti:

Suomeen rakennettiin kristinuskon myötä kirkkoja jo tuhatluvun alussa. Kristinusko tuli Suomeen Euroopasta.

Helluntailiikkeen alkuajoista VAIN 100-vuotta sitten en ole lukenut mistään, että kukaan olisi edes koetellut Asuzinkadulla ilmestynyttä henki-ilmiötä. Kaikki vaan oletti, että kyse on samasta hengestä, kuin mitä kerrotaan Jerusalemissa 1900-vuotta aikaisemmin ilmenneet. Siinä on kuitenkin melkoinen "musta aukko" noiden ilmiöiden välillä.

Lopun aikana ilmestyvistä henki-ilmiöitä Raamattu kuitenkin varoittaa ja puhuu "väkevästä eksytyksestä", joka vain muistuttaa oikeaa, mutta on kuitenkin väärää henkeä.

rekisteröity hyvin helluntailaisia ilmiöitä. Niin se on ollut muuallakin Euroopassa.
        Voidaan väitää, että kaikki maassamme syntyneet herätysliikkeet ovat olleet kalpeaa asimakua siitä, mitä Jumalan henki synnytti maassamme ja muualla maailmassa 1900-luvulla.

• Janne Puharinen

Eivätkö ne "hörhöt" ole lähimmäisiä.

• Pentecostal

Joskus se on niin. Ei hörhöydessä itsessään ole mitään vikaa, kunhan se pysyy piilossa...
        Minun esi-isäni tulivat tänne Ruotsista vapaaehtoisesti, eli toisin kuin sinulla he lienevät olleet senverran ei-hörhöä porukkaa, että heitä ei ole mihinkään tarvinnut kuljetella...
        Mitä luulet, ilmeneekö esi-isiesi hörhöys myös sinussa?

• Janne Puharinen
        Pentecostal kirjoitti:

Joskus se on niin. Ei hörhöydessä itsessään ole mitään vikaa, kunhan se pysyy piilossa...
        Minun esi-isäni tulivat tänne Ruotsista vapaaehtoisesti, eli toisin kuin sinulla he lienevät olleet senverran ei-hörhöä porukkaa, että heitä ei ole mihinkään tarvinnut kuljetella...
        Mitä luulet, ilmeneekö esi-isiesi hörhöys myös sinussa?

Tässä näemme kristityn ihmisen toiminnassa.Tuomitsemassa muita ja leimaamassa "hörhöksi" eri mieltä olevia.Katsokaa nyt tätäkin uskovaista.Katsokaa oikein tarkkaan ja ottakaa opiksenne.
        Oletko muuten kuullut sellaisesta Wieniläis-jannusta,nimeltään Sigmund Freud.Hän sanoi että mielenterveys-ongelmaisen tunnistaa siitä,että tämä näkee hulluja jokapaikassa.

• Pentecostal
        Janne Puharinen kirjoitti:

Tässä näemme kristityn ihmisen toiminnassa.Tuomitsemassa muita ja leimaamassa "hörhöksi" eri mieltä olevia.Katsokaa nyt tätäkin uskovaista.Katsokaa oikein tarkkaan ja ottakaa opiksenne.
        Oletko muuten kuullut sellaisesta Wieniläis-jannusta,nimeltään Sigmund Freud.Hän sanoi että mielenterveys-ongelmaisen tunnistaa siitä,että tämä näkee hulluja jokapaikassa.

sanoo sinunlaisellesi narsistiselle typerykselle, mikä sinä todella olet. Et ehkä ole koskaan kuullut totuutta kenenkään suusta ja minä kerron sen sinulle. Olet täysi typerys, tiesitkö?
        Koita viisastua pikkuisen. Muutos lähtee siitä, että ihminen tajuaa olevansa naurettava. Toivottavasti sinä tajuat olevasi naurettava.

• ääliölle
        Pentecostal kirjoitti:

sanoo sinunlaisellesi narsistiselle typerykselle, mikä sinä todella olet. Et ehkä ole koskaan kuullut totuutta kenenkään suusta ja minä kerron sen sinulle. Olet täysi typerys, tiesitkö?
        Koita viisastua pikkuisen. Muutos lähtee siitä, että ihminen tajuaa olevansa naurettava. Toivottavasti sinä tajuat olevasi naurettava.

kuinka pitkä kehuitkaan olevasi

• kaksinaamalle
        Pentecostal kirjoitti:

• Pentecostal
        ääliölle kirjoitti:

188cm.

• Pentecostal
        kaksinaamalle kirjoitti:

188cm.

• Janne Puharinen
        Pentecostal kirjoitti:

Narsistinen typerys? Minua on sanottu vaikka miksi mutta ei narsistiksi? Olisiko käynyt niin että käytät tuollaista termiä,koska se on sinulle tuttu?

• Pentecostal
        Janne Puharinen kirjoitti:

Narsistinen typerys? Minua on sanottu vaikka miksi mutta ei narsistiksi? Olisiko käynyt niin että käytät tuollaista termiä,koska se on sinulle tuttu?

tuttu, kun kerran käytän sitä sitä. Oliko vielä jotain?

• ???

Kiihottaako sinua kävijämittarin raksutus aloituksesi kohdalla, vai miksi teit uuden jurputusaloituksen etkä jatkanut aiempiin vastaaviin?

• Pentecostal

vaikka ethän sinä sitä usko... Rautaa on taottava silloin kun se on kuuma ja nyt kun tästä aiheesta syntyy nahistelua, niin minulla ei ole mitään syytä lähteä mihinkään...
        Ilmeisesti ihmiset ovat panneet merkille saman asian kuin minä, ja haluavat jakaa ajatuksia kuka milläkin tavalla kanssani...

• viikonvaihde

Miettikää nyt saako kukakin keskustella missäkin.Entä minä?Sana on kai vapaa jokaiselle?Uskovainen tai ei? Helluntailaiset on hukassa.

• Pentecostal
        viikonvaihde kirjoitti:

Miettikää nyt saako kukakin keskustella missäkin.Entä minä?Sana on kai vapaa jokaiselle?Uskovainen tai ei? Helluntailaiset on hukassa.

Väität siis, että me olemme hukassa, kun emme pidä ei-uskovien pilkasta ja suunnattomasta typeryydestä tällä palstalla ja muualla?

• Cechialantte

Palsta on kärsinyt paljon kun Pentecostal toisissa viesteissään esiintyy uskovana ja toisissa viesteissään nimimerkkiään vaihtaen mainostaa ja puolustelee torontolaisuutta ja menestysteologiaa.

Yksi ihminen voi saada paljon aikaan pienellä palstalla. Joku hyvää tai sitten pahaa.

• Pentecostal

Mitä ihmettä sinä oikein minusta kuvittelet? Toisessa viestissä mustamaalaan torontolaisuutta ja toisessa kehun? Miksi ihmeessä minä tekisin sellaista? Pidätkö minua ihan idioottina?
        Luuletko sinä tosiaan, että minulla ei ole parempaa tekemistä kuin suoltaa roskaa tälle palstalle? Minä kirjoitan vain ja ainostaan sellaista, mihin uskon ja vain yhdellä nimimerkillä kerrallaan. En vedä monia rooleja. Onko selvä?

• ÅÄÄ

Minusta ihmiset jotka asettavat itsensä yläpuolelle, paremmaksi kuin muut syntiset ovat kaikkea muuta kuin viisaita.Tyhmempiä ajatus kulkuja saa hakemalla hakea, kuin mitä helluntailaisten suusta kuulee.

• Pentecostal

tyhmempi kuin yksikään tällä palstalla kirjoittava helluntailainen. Kerron tämän sinullekkin siitä syystä, että voisit alkaa pohtimaan hölmöilyjäsi ja miettimään, miten pääsisit hölmöydestäsi irti.

• Kaksinaamaisille

kyllä kiire tulee pois kun totuus alkaa valkenemaan. pentecostal syyllistyy itse ihmispilkkaan ja törkeyksiin mm. atet palstalla ja syyllistää siitä muita kirjoittajia kun pannaan samalla mitalla takaisin

väistämättä tulee mieleen kaksinaamaisuus, mitä te hellarit ette sokeudessanne kaikki huomaa

pimeys on sinun puolellasi ja hyvä että totuudenvalo ajaa sinut pois näiltä palstoilta

• tajuaa.

Kiitos Jeesus, jopa ateistit näyttävät tajuavan, että jätkä on kolmella sylinterillä käyvä fundamentalistifanaatikko!

• Pentecostal

Jos ovat, niin sinä olet varmasti todella pimeä ihminen. Koita sinäkin miettiä, mikä mättää kuin suollat tuollaisia typeryyksiä tälle palstalle ja vielä keskusteluun, jonka minä olen aloittanut. Häpeäisit edes!

• Pentecostal

Jos tämä on sinull etotuutta, olet todella pimeä ihminen. Miettisit sinäkin, mitä tälle palstalle suollat ja vieläpä keskusteluun, jonka minä olen aloittanut. Häpeäisit edes!

• vuodenaikojen syykö?

Älähän pentecostelli kuule laita Jumalan luomien vuodenaikojen syyksi sitä, että teidän palstanne on pimeän kehto. Johtuisko ihan omista porukoistanne.

• Pentecostal

Sehän on tosiasia, että valon määrä vaikuttaa aivojen kemiaan. Miksi ihmeessä en saisi ymmärtää sitä asiaa?
        Kaikki palstalla hörhöilevät ihmiset ovat ateisteja. Miksi en saisi ymmärtää sitä?
        Ei kuule ollut sinunkaan viestissäsi mitään järkeä...

• siksi...
        Pentecostal kirjoitti:

Sehän on tosiasia, että valon määrä vaikuttaa aivojen kemiaan. Miksi ihmeessä en saisi ymmärtää sitä asiaa?
        Kaikki palstalla hörhöilevät ihmiset ovat ateisteja. Miksi en saisi ymmärtää sitä?
        Ei kuule ollut sinunkaan viestissäsi mitään järkeä...

No ei kuule ole sellaisessakaan väittämässä mitään järkeä, että vuodenajat saisivat ihmisen pimeät puolet liikkeelle. Sama kuin sanoisit, että täysikuulla pimeät voimat lähtevät liikkeelle.

Mitenkähän se aivojen kemian manipulointi teillä oikein tapahtuu, kun ne saivat siellä Ruotsissakin Knutbyssä ihmisiä manipuloitua uskomaan vaikka mitä. Siellä maallisissa seurakunnissa on selvästi ne pimeän voimat ja kehdot, sen eilinen karmaiseva dokumenttikin osoitti. Näin siinä käy, kun ei seurata Jumalan ääntä, mielummin seuraatte jotain autoritääristä demonistajohtajaa.

• Pentecostal
        siksi... kirjoitti:

No ei kuule ole sellaisessakaan väittämässä mitään järkeä, että vuodenajat saisivat ihmisen pimeät puolet liikkeelle. Sama kuin sanoisit, että täysikuulla pimeät voimat lähtevät liikkeelle.

Mitenkähän se aivojen kemian manipulointi teillä oikein tapahtuu, kun ne saivat siellä Ruotsissakin Knutbyssä ihmisiä manipuloitua uskomaan vaikka mitä. Siellä maallisissa seurakunnissa on selvästi ne pimeän voimat ja kehdot, sen eilinen karmaiseva dokumenttikin osoitti. Näin siinä käy, kun ei seurata Jumalan ääntä, mielummin seuraatte jotain autoritääristä demonistajohtajaa.

aikana tapahtuu joka maassa sellaisia asioita, joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä...
        Muista, että käsitykset täyden kuun aikana tapahtuvista asioista eivät ole vuosituhansien aikana syntyneet tyhjästä.
        Knutbyn tapahtumat ovat helluntailaisuuden kannalta täysin triviaaleja asioita, eikä niillä ole mitään merkityustä kokonaiskuvan kannalta. Knutbyn seurakunta on pahasti harhaoppinen, eikä sitä minusta pidä kutsua helluntaiseurakunnaksi.

• maton alle vai?
        Pentecostal kirjoitti:

aikana tapahtuu joka maassa sellaisia asioita, joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä...
        Muista, että käsitykset täyden kuun aikana tapahtuvista asioista eivät ole vuosituhansien aikana syntyneet tyhjästä.
        Knutbyn tapahtumat ovat helluntailaisuuden kannalta täysin triviaaleja asioita, eikä niillä ole mitään merkityustä kokonaiskuvan kannalta. Knutbyn seurakunta on pahasti harhaoppinen, eikä sitä minusta pidä kutsua helluntaiseurakunnaksi.

No, ei se triviaalia ole nuo Knutbyn asiat. Aina on samat selitykset sitten valmiina, ja sanotaan että se oli vaan harhaoppinen, mutta muuten kaikki on ok? onko? Voin sanoa, ettei ole... Tosiasia kun on, että harhaoppisuus on kaikkien maallisten seurakuntien sisällä... tuollaisten tapauksien pitäisi herättää ihmiset todellisuuteen, että joku mättää pahemman kerran. Mutta ei kun ei, selityksiä sitten aina löytyy.

• Pentecostal
        maton alle vai? kirjoitti:

No, ei se triviaalia ole nuo Knutbyn asiat. Aina on samat selitykset sitten valmiina, ja sanotaan että se oli vaan harhaoppinen, mutta muuten kaikki on ok? onko? Voin sanoa, ettei ole... Tosiasia kun on, että harhaoppisuus on kaikkien maallisten seurakuntien sisällä... tuollaisten tapauksien pitäisi herättää ihmiset todellisuuteen, että joku mättää pahemman kerran. Mutta ei kun ei, selityksiä sitten aina löytyy.

sattui Ruotsissa ruotsinkielisten parissa. Se siis ei kosketa suomalaisia uskovia. Ja toisekseen, Knutbyläiset ovat selkeän harhaoppisia, eikä kukaan ole koskaan väittänyt heidän toimintaansa oikeaksi. Minusta on typerää ja väärin leimata silkkaa pahantahtoisuutta helluntailaisuutta Knutbyn tapauksella, jossa ei ole mitään helluntailaisuutta.
        Me käsittelemme ikäviä asioita keskenämme, emmekä todellakaan tarvitse ei-uskovia siihen mukaan.

• sama se.
        Pentecostal kirjoitti:

sattui Ruotsissa ruotsinkielisten parissa. Se siis ei kosketa suomalaisia uskovia. Ja toisekseen, Knutbyläiset ovat selkeän harhaoppisia, eikä kukaan ole koskaan väittänyt heidän toimintaansa oikeaksi. Minusta on typerää ja väärin leimata silkkaa pahantahtoisuutta helluntailaisuutta Knutbyn tapauksella, jossa ei ole mitään helluntailaisuutta.
        Me käsittelemme ikäviä asioita keskenämme, emmekä todellakaan tarvitse ei-uskovia siihen mukaan.

Niinpä, niin. Kun näkisitkin totuuden asioista. Hyvähän se on tuollakin peitellä näkemästä totuutta, että se oli vaan siellä Ruotsissa, ei meillä.

Tämä kuitenkin on yleinen palsta. Tämä palsta on tarkoitettu kaikille ihmisille, ei pelkästään helluntailaisille. Joten saa kai täällä uskovainenkin sanoa asioihin tärkeät totuuden sanat.

Vaikka te siellä seurakunnissanne rauhassa käsittelettekin asioitanne, ja peittelettekin tekojanne, kyllä ne julki tulee koko kansan keskuuteen, kuten Knutbykin sen osoitti.

• Pentecostal
        sama se. kirjoitti:

Niinpä, niin. Kun näkisitkin totuuden asioista. Hyvähän se on tuollakin peitellä näkemästä totuutta, että se oli vaan siellä Ruotsissa, ei meillä.

Tämä kuitenkin on yleinen palsta. Tämä palsta on tarkoitettu kaikille ihmisille, ei pelkästään helluntailaisille. Joten saa kai täällä uskovainenkin sanoa asioihin tärkeät totuuden sanat.

Vaikka te siellä seurakunnissanne rauhassa käsittelettekin asioitanne, ja peittelettekin tekojanne, kyllä ne julki tulee koko kansan keskuuteen, kuten Knutbykin sen osoitti.

Tottakai me näemme totuuden asioista. Ihminen on perinjuurin paha, eikä pahuus lähde meistä niin kauan kuin elämm etämän maan päällä. Hengellä tulee kuolettaa liha ja olen täysin varma, että uskovaiset ovat moraalisempia ja lainkuuliaisempia kuin keskiverto kansalainen. Olen siitä ihan varma.
        Mitä me käsittelemme? Minkä kanssa meidän pitäisi riveta kieriskelemään, jotta täyttäisimme sensaationhaluisten ihmisten mielet? Pitäisikö meidän ruveta viihdyttämään tätä kansaa, jolla ei ole mitään käsitystä mistään, jollain hengellisellä tosi-TV:llä?

• tätä.
        Pentecostal kirjoitti:

Tottakai me näemme totuuden asioista. Ihminen on perinjuurin paha, eikä pahuus lähde meistä niin kauan kuin elämm etämän maan päällä. Hengellä tulee kuolettaa liha ja olen täysin varma, että uskovaiset ovat moraalisempia ja lainkuuliaisempia kuin keskiverto kansalainen. Olen siitä ihan varma.
        Mitä me käsittelemme? Minkä kanssa meidän pitäisi riveta kieriskelemään, jotta täyttäisimme sensaationhaluisten ihmisten mielet? Pitäisikö meidän ruveta viihdyttämään tätä kansaa, jolla ei ole mitään käsitystä mistään, jollain hengellisellä tosi-TV:llä?

Tosi on, kun katsoo tuota menoa seurakunnissa, niin aika tosi-tv:tä se on. Pilailu on mennyt niin pitkälle, että pitäisi ihmisten silmien avautua näkemään, mikä voima siellä takana häärii. Mutta sokeat on ihmisten silmät.

Uudestisyntyneessä ihmisessä ei ole pahuutta, koska hänessä on Kristuksen Henki.

Sama se ulkonaiselle moraalille(se on lumetta), jos sydän ei ole Herran puoleen kääntynyt. Suulla he vain kunnioittavat, mutta sydän on kaukana.

• Pentecostal
        tätä. kirjoitti:

Tosi on, kun katsoo tuota menoa seurakunnissa, niin aika tosi-tv:tä se on. Pilailu on mennyt niin pitkälle, että pitäisi ihmisten silmien avautua näkemään, mikä voima siellä takana häärii. Mutta sokeat on ihmisten silmät.

Uudestisyntyneessä ihmisessä ei ole pahuutta, koska hänessä on Kristuksen Henki.

Sama se ulkonaiselle moraalille(se on lumetta), jos sydän ei ole Herran puoleen kääntynyt. Suulla he vain kunnioittavat, mutta sydän on kaukana.

ja tilanne seurakunnissa on todella monin paikoin huolestuttava. Mutta mitä apua ei-uskovien pilkkauksesta on? Kuuluuko asia heille ja mitä he kostuvat asioistamme? Ei-uskovien typeryydet eivät meitä rakenna. Vain elävä Jumala voi muuttaa tilanteen. Häntä me odotamme ja häntä meidän tulee rukoilla. USkon, että muutos parempaan on tulossa. On ennustettu vaikeista ajoista ja ne lähentävät ihmisiä Jumalaan.

• on jo menossa.
        Pentecostal kirjoitti:

ja tilanne seurakunnissa on todella monin paikoin huolestuttava. Mutta mitä apua ei-uskovien pilkkauksesta on? Kuuluuko asia heille ja mitä he kostuvat asioistamme? Ei-uskovien typeryydet eivät meitä rakenna. Vain elävä Jumala voi muuttaa tilanteen. Häntä me odotamme ja häntä meidän tulee rukoilla. USkon, että muutos parempaan on tulossa. On ennustettu vaikeista ajoista ja ne lähentävät ihmisiä Jumalaan.

Se on kaikissa maallisissa seurakunnissa se luopumus ja se on tullut jo.

Ei se pahuus ole yksistään ei-uskovissa, vaan myös ns. "uskovissa", jotka eivät kuitenkaan ole oikeasti uskovia... ymmärrätkö, kun he ovat pahan puolella. He eivät tunne Jumalaa, vaan ovat antaneet saatanan eksyttää itsensä. Kaikki on perkeleen omia, jos eivät ole Elävän Jumalan omia.

Voi sinua, ei muutosta parempaan tule, nämä ovat se lopunajan eksytys, nämä maalliset seurakunnat.

• .Lucia
        on jo menossa. kirjoitti:

Ei se pahuus ole yksistään ei-uskovissa, vaan myös ns. "uskovissa", jotka eivät kuitenkaan ole oikeasti uskovia... ymmärrätkö, kun he ovat pahan puolella. He eivät tunne Jumalaa, vaan ovat antaneet saatanan eksyttää itsensä. Kaikki on perkeleen omia, jos eivät ole Elävän Jumalan omia.

Voi sinua, ei muutosta parempaan tule, nämä ovat se lopunajan eksytys, nämä maalliset seurakunnat.

mix sä tolleen pelottelet?

• sydämeen?
        .Lucia kirjoitti:

mix sä tolleen pelottelet?

Minä en voi sille mitään, jos joku ei totuutta kestä kuulla. Minä vain kerron sen, minkä Pyhä Henki on minulle ilmoittanut. Totuus ei ole välttämättä ihmismielelle ja lihalle kaunista kuunneltavaa.

Kaikki on verhottu tässä maailmassa inhimilliseen heikkouteen, niin, ettei monetkaan tule totuutta koskaan ymmärtämään.

• ...laihduttaa ja siks
        sydämeen? kirjoitti:

Minä en voi sille mitään, jos joku ei totuutta kestä kuulla. Minä vain kerron sen, minkä Pyhä Henki on minulle ilmoittanut. Totuus ei ole välttämättä ihmismielelle ja lihalle kaunista kuunneltavaa.

Kaikki on verhottu tässä maailmassa inhimilliseen heikkouteen, niin, ettei monetkaan tule totuutta koskaan ymmärtämään.

oon syönyt tänään vaan 3 omenaa ja pussin porkkanoita ja nyt turvottaa.
        Ei sydämessä oo vikaa. Toivottavasti ainakaan.
        Taidan mennä syömään jotain, kun täällä ei tunnu tämä keskustelu sujuvan.

• Pentecostal
        on jo menossa. kirjoitti:

Eksytykset eivät voi olla maallisten ihmisten ongelma, sillä he eivät ole koskaan tulleet tuntemaan totuutta, eivätkä he siksi voi mistään eksyä.
        Kyllä Jumalalla on pyhä jäännös uskovien keskuudessa ja hän tulee lopun aikoina uudistamaan kaikki hänen puoleensa kääntyvät.

• todella?
        Pentecostal kirjoitti:

Eksytykset eivät voi olla maallisten ihmisten ongelma, sillä he eivät ole koskaan tulleet tuntemaan totuutta, eivätkä he siksi voi mistään eksyä.
        Kyllä Jumalalla on pyhä jäännös uskovien keskuudessa ja hän tulee lopun aikoina uudistamaan kaikki hänen puoleensa kääntyvät.

Jumala johdattaa kaikki Hänen omansa pois maallisista seurakunnista, aivan kuten minutkin johdatti.

Kun ihminen Herran puoleen kääntyy, etsien Hänen tahtoaan, ja jos ihmisellä on rakkaus totuuteen, hän löytää Herran. Hänet uudistetaan uudestisyntymässä, ja hänen sydämeensä annetaan Totuuden Henki. Nyt on ne lopunajat menossa, ja Hän tänäkin päivänä antaa Totuuden Henkensä niille, jotka sitä todella etsivät. Niille, jotka pelkäävät Herraa, jotka antavat itsensä Herran käyttöön. Niille jotka Häntä etsivät.

Milloin sinä ymmärrät, ettei se uudistus tule maallisten seurakuntien sisälle. Tuletko sitä ymmärtämään? Kysy Herran tahtoa, vailla omia mieltymyksiäsi ja oppejasi. Kysy mikä on todella Hänen tahtonsa, niin tulet sen löytämään.

• Pentecostal
        todella? kirjoitti:

Jumala johdattaa kaikki Hänen omansa pois maallisista seurakunnista, aivan kuten minutkin johdatti.

Kun ihminen Herran puoleen kääntyy, etsien Hänen tahtoaan, ja jos ihmisellä on rakkaus totuuteen, hän löytää Herran. Hänet uudistetaan uudestisyntymässä, ja hänen sydämeensä annetaan Totuuden Henki. Nyt on ne lopunajat menossa, ja Hän tänäkin päivänä antaa Totuuden Henkensä niille, jotka sitä todella etsivät. Niille, jotka pelkäävät Herraa, jotka antavat itsensä Herran käyttöön. Niille jotka Häntä etsivät.

Milloin sinä ymmärrät, ettei se uudistus tule maallisten seurakuntien sisälle. Tuletko sitä ymmärtämään? Kysy Herran tahtoa, vailla omia mieltymyksiäsi ja oppejasi. Kysy mikä on todella Hänen tahtonsa, niin tulet sen löytämään.

Ei kai Jumala seurakuntaansa lakkauta?

• nyt tämän...
        Pentecostal kirjoitti:

Ei kai Jumala seurakuntaansa lakkauta?

Näissä maallisissa seurakunnissa on tällä hetkellä Antikristuksen valta. Huomaatko sitä? katsele ympärille? Voiko samassa paikassa olla, sekä Antikristuksen huone, ja Jumalan huone? Ei ole yhtäkään maallista seurakuntaa, joka kelpaisi Jumalalle.

Kysy Jumalalta miten tuokin asia on, ja jos sinulla on rakkaus totuuteen, Hän sinut samaan totuuteen johdattaa.

• Pentecostal
        nyt tämän... kirjoitti:

Näissä maallisissa seurakunnissa on tällä hetkellä Antikristuksen valta. Huomaatko sitä? katsele ympärille? Voiko samassa paikassa olla, sekä Antikristuksen huone, ja Jumalan huone? Ei ole yhtäkään maallista seurakuntaa, joka kelpaisi Jumalalle.

Kysy Jumalalta miten tuokin asia on, ja jos sinulla on rakkaus totuuteen, Hän sinut samaan totuuteen johdattaa.

eikä meidän seurakunnassa. Uskon, että kaikissa seurakunnissa on pieni jäännös, joka todella elää Jeesuksen kanssa. He ovat paikallisseurakunta ja Kristuksen ruumis.

• ei ole,
        Pentecostal kirjoitti:

eikä meidän seurakunnassa. Uskon, että kaikissa seurakunnissa on pieni jäännös, joka todella elää Jeesuksen kanssa. He ovat paikallisseurakunta ja Kristuksen ruumis.

sinun uskomuksistasi kiinni. Kyllä ihmisten pitää luopua kokonaan näistä omista uskomuksistaan ja ihmisopeistaan, ennen kuin voivat löytää Herran.

Kysy Jumalan totuutta, niin sen löydät. Älä pidä kiinni omista uskomuksistasi. Ota se vastaan, mitä Herra antaa. Ei ihminen omalla "viisaudellaan" ja järkeilyllään mitään ymmärrä. Kysy Herralta, kysy kaikesta sielustasi, kaikesta sydämestäsi. Jos sinulla on rakkaus totuuteen, tulet totuuden löytämään.

• Pentecostal
        ei ole, kirjoitti:

sinun uskomuksistasi kiinni. Kyllä ihmisten pitää luopua kokonaan näistä omista uskomuksistaan ja ihmisopeistaan, ennen kuin voivat löytää Herran.

Kysy Jumalan totuutta, niin sen löydät. Älä pidä kiinni omista uskomuksistasi. Ota se vastaan, mitä Herra antaa. Ei ihminen omalla "viisaudellaan" ja järkeilyllään mitään ymmärrä. Kysy Herralta, kysy kaikesta sielustasi, kaikesta sydämestäsi. Jos sinulla on rakkaus totuuteen, tulet totuuden löytämään.

Saatana on päässyt pettämään sinua jollain lailla. Et sinä yksin selviä. Me tarvitsemme toisia uskovia ja Paavali kirjeissään kehoittaakin meitä olemaan jättämättä oman seurakunnan kokousta.

• paikanetsijä

jokainen miettiköön tykönään mitä kirjoittaa ja miksi.. kyllä se pahuus on täällä keskellämme ihan ilman saatanaakin

yleensä terveet työpaikatkin keräävät tervehenkistä porukkaa riveihinsä ja sairaat työyhteisöt houkuttelevat sairaita puoleensa - ehkä tämän palstan suhteen on vähän sama juttu......

• Pentecostal

internet on kokonaan hörhöjen temmellyskenttä. Pieni osa netin käyttäjistä on jotakuinkin normaalin kirjoisa ja kaikki tämän palstan uskovaiset ovat niitä normaaleita.
        Emmehän me ole kovin suuressa määrin kyenneet houkuttelemaan näitä rienaajia riveihimme, vai kuinka?
        Kun natsit alkoivat vainota juutalaisia, kyse ei ollut siitä, että juutalaiset olisivat houkuteleet natseja riveihinsä...
        Vaikka olethan sinä oikeassa siinä mielessä, että rienaajat saavat toisistaan voimaa omaan rienaamiseensa.

• viestihierarkia liian syvä.

En ylenkatso Raamatun Sanaa. Tämä ei tulisi koskaan mieleenikään, ja se olisikin täysin mahdottomuus ihmiselle, jolla on Totuuden Henki sydämessään.

Tulee nyt muistaa, että emme enää elä alkuseurakunnan aikaa. Tässä lopunajan eksytyksessä ei ole enää maallisia seurakuntia, joissa olisi mukana Kristuksen Henki. Tämä sinun tulee ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      69
      3804
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      100
      2441
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1659
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1428
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1300
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1246
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      51
      1043
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe