Umpihullu rahtarikaarti!

Iljettävää!

Kyllä ovat rekkakuskien ajotavat muuttuneet viime vuosina!

Joku aika sitten olin kääntymässä vihreän nuolivalon kanssa hyvin, hyvin loivaan ylämäkeen vasemmalle, kun oikealta ampaisi 50 :n nopeusrajoitusalueella 80 :tä kilsaa tunnissa täysperäreikä... siis perävaunurekka melkein kylkeeni ja päin punaisia. iedän että talvella mäennousu on rekoille vaikeaa, mutta tässä tapauksessa mäki oli erittäin loiva ja siitä on ennenkin liukkaalla lähtenyt moni rekka kevyesti uudesta vihreästä .

Muutenkin kuskien tavat ovat höltyneet: vilkku unohdetaan tai vilkutetaan viime tingassa, nopeudenrajoittimia kytketään pois toiminnasta, ajetaan henkilöauton puskurissa... Rahtarit tapakasvatukseen !

30

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon ajanut

      Toi nyt on aivan älytöntä... Et voi yleistää... Oletko sattunut seuraamaan ovatko ne "kaikki hullut" rekka kuskit suomalaisia, ovatko autot suomen rekkarissa... Ja sitten toiseksi mitä helvettiä sä rupeet valittaa... Itse varmaan ajat yhtä paljon, kun rekka kuskit ajaa takaperin...

      Koita rauhoittua... Ja ei helvetti se nuolivalo oikeuta menemään katsomatta. Jospas sieltä vaikka tulee paloauto. Jos se tulee niin se tulee sieltä ihan yhtä kovin ja ambulanssi vielä kovemmin... Sieltä voi yhtä lailla tulla kuka tahansa.

      Miettikää nyt helvetissä mistä valitatte ennenkuin alatte valittaa...

      Tottakai se on väärin, että se tulee punaista päin, mutta yhtä lailla jokainen meistä tekee virheitä... Ihminen on erehtyvä ei kukaan pysty ajamaan tekemättä virheittä. Et sinäkään...

      Rajoittimet... Ei se ole niin helppoa, kun sitä vois luulla... On tiettyjä vanhempia kuorma-autoja joista sen pystyy säätämään ilman, että blommit joutuis aukaisemaan... Rajoittimien toimintaan annetaan yleisesti vuoden takuu jonka jälkeen ei ole varmaa, että se toimii oikein... Rajoitin antaa kuorma-auton kulkea 90km/h ja jos ajat oman autosi mittarin mukaan 90km/h niin se ei ole välttämättä todellinen nopeus...

      Oletko tullut ajatelleeksi, jos kuorma-auto on takanasi se on paljon isompi kuin henkilö auto ja näyttää, että se olisi lähempänä mitä se todellisuudessa on... Sen huomaa hyvin liikenne valoissa, kun esim. linja-auto tulee taakse. Tuntuu, kun se tulisi puskuriin kiinni, mutta siinä onkin 1-1.5m tilaa.. Vaikutus johtunee siitä, että kuorma- ja limja-autoissa ei ole nokkaa niissä on pystysuora "seinä".

      siinä pohdittavaa... tulen taas vilkaisemaan, jos olet keksinyt jotain utta yhtä älytöntä.

      • Paljon ajanut

        Niin se rekka voi lähteä paikallaan ollessaan liukunaam vaikka siinä olisi kaikki jarrut kiinni, koska lämpimät renkaat alkaa sulattaa jäätä ja rekan liikkeelle lähtöön riittää pelkkä tien kallistuma ojaanpäin... Olen nähnyt tapauksen, kun kuski kattos, kun auto liukus tien päältä ojaan... Kone ei käynyt ja kaikki jarrut oli lukittuna... Siitä voi miettiä miten rekalla lähdetään liikeelle...


      • Edelleen iljettää.
        Paljon ajanut kirjoitti:

        Niin se rekka voi lähteä paikallaan ollessaan liukunaam vaikka siinä olisi kaikki jarrut kiinni, koska lämpimät renkaat alkaa sulattaa jäätä ja rekan liikkeelle lähtöön riittää pelkkä tien kallistuma ojaanpäin... Olen nähnyt tapauksen, kun kuski kattos, kun auto liukus tien päältä ojaan... Kone ei käynyt ja kaikki jarrut oli lukittuna... Siitä voi miettiä miten rekalla lähdetään liikeelle...

        On tullut ajettua sekä etu- että takaperin kohtalaisen paljon, sen voin sanoa...ja henkilöautolla.

        En väitä tietäväni kaikkia syitä kuskien käyttäytymiseen, mutta sinun tekstistäsi sai sen kuvan että kuskeille kaiken sen pitäisi olla sallittua, mikä pikkuautoilijoille on kiellettyä!

        Ihmeellinen asenne, ja ihmeellistä, ettei autoteknologia siis voi vaikuttaa mitenkään näihin asioihin. Vaikka tuskin voikaan, jos asenne on vialla rekkakuskin korvien välissä.


      • 95E

        Jos rekkakuski pyyhältää päin punasta, niin minusta kyseessä on todella hengenvaarallinen virhe. Enkä samaa suo kyllä muillekaan tielläliikkujille, mutta hlöautolla on aika paljon pienempi liike-energia... Rekkakuskin pitäisi ymmärtää vastuunsa. 60 tonnin virhe on mun mielestä isompi kuin yhden tonnin.

        Juu, satun tietämään, että rekka on yleensä suurempi kuin henkilöautoni (ja olen joskus läheltä nähnytkin), joten kykenen jotenkin suhteuttamaan taustapeilini näkymän todellisuuteen. Rekkakuskit tuntuvat pitävän joskus oikeutenaan painostaa muuta liikennettä liikkumaan itselleen sopivalla nopeudella, minkä jossain määrin ammattiliikenteele suonkin, mutta oma tai isännän tienesti ei kuitenkaan saa mennä liikennesääntöjen tai -turvallisuuden ohi. Ei ainakaan pitäisi mennä.


      • Paljon ajanut
        95E kirjoitti:

        Jos rekkakuski pyyhältää päin punasta, niin minusta kyseessä on todella hengenvaarallinen virhe. Enkä samaa suo kyllä muillekaan tielläliikkujille, mutta hlöautolla on aika paljon pienempi liike-energia... Rekkakuskin pitäisi ymmärtää vastuunsa. 60 tonnin virhe on mun mielestä isompi kuin yhden tonnin.

        Juu, satun tietämään, että rekka on yleensä suurempi kuin henkilöautoni (ja olen joskus läheltä nähnytkin), joten kykenen jotenkin suhteuttamaan taustapeilini näkymän todellisuuteen. Rekkakuskit tuntuvat pitävän joskus oikeutenaan painostaa muuta liikennettä liikkumaan itselleen sopivalla nopeudella, minkä jossain määrin ammattiliikenteele suonkin, mutta oma tai isännän tienesti ei kuitenkaan saa mennä liikennesääntöjen tai -turvallisuuden ohi. Ei ainakaan pitäisi mennä.

        En ole missään vaiheessa väittänyt, että se olisi oiken, kun ne ajaa päin punaista... Olen edelleen sitä mieltä, että kaikki tekevät virheitä ja sille ei voi yhtikäs mitään...

        Ei se htään sen pienempi virhe ole jos ajaa henkilöautolla päin punasta, mutta kuorma-autolla ajettaessa, kun sattuu onnettomuus niin seuraukset ovat ehkä pahemmat...

        Jos rekka tulee kylkeen 80km/h siinä lähtee henkiin, mutta jos se on henkilöauto, niin siinä vammautuu (olisi ehkä helpompaa jos je henki lähti)...

        Olen nimittäin itse ollut auto-onnettomuudessa ja tiedän mitä on, kun henkilöauto tulee sataa suoraan kuskin ovesta sisään...


      • Sähkäri

        Paloauto ja ambulanssi pitää melkometelin ja välkyttää valoja, jos ne on menossa päin punasia. Ajattelitkos sitä?


      • Päin vihreetä
        Paljon ajanut kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa väittänyt, että se olisi oiken, kun ne ajaa päin punaista... Olen edelleen sitä mieltä, että kaikki tekevät virheitä ja sille ei voi yhtikäs mitään...

        Ei se htään sen pienempi virhe ole jos ajaa henkilöautolla päin punasta, mutta kuorma-autolla ajettaessa, kun sattuu onnettomuus niin seuraukset ovat ehkä pahemmat...

        Jos rekka tulee kylkeen 80km/h siinä lähtee henkiin, mutta jos se on henkilöauto, niin siinä vammautuu (olisi ehkä helpompaa jos je henki lähti)...

        Olen nimittäin itse ollut auto-onnettomuudessa ja tiedän mitä on, kun henkilöauto tulee sataa suoraan kuskin ovesta sisään...

        Kaikki tekevät virheitä, juu, mutta ei virheitä silti pidä hyväksyä. Tavoitteena pitää olla täydellisyys, virheetön ajo, vaikkei siihen kenenkään kohdalla koskaan päästäkään. Punaisia päin ajaminen on selkeä liikennerikkomus, joka vaarantaa toisten turvallisuuden. Se tehdään joko tahallaan tai epähuomiossa. Tapahtui kummalla tavalla tahansa, on kuskin syytä hiukan tutkiskella itseään, jottei vastaava enää toistuisi.

        Punaista päin ajo ei ole henkilöautokuskille yhtään sen pienempi virhe, mutta 60-tonnisen rekan kuljettajan pitäisi silti ymmärtää se suurempi vastuu, joka hänellä on ison teräsmöykkynsä ratissa. Rekka on henkilöautoa tappavampi ja vammauttavampi myös hitailla nopeuksilla.

        Kyllä se henkilöautokin tappaa 80:n tai satasen nopeudessa. Ja rekkakin vammauttaa. Todennäköisesti tietysti menehtyy, jos vastapuolena rytäkässä on itseään isompi, mutta ei siitä nyt mitään rekkojen vastuuta lieventävää asianhaaraa voi vääntää.

        Vammoistasi en tiedä, mutta sinä olit onnekas selvittyäsi hengissä moisesta törmäyksestä. Vai mahdatko olla samaa mieltä?


      • Paljon ajanut
        Päin vihreetä kirjoitti:

        Kaikki tekevät virheitä, juu, mutta ei virheitä silti pidä hyväksyä. Tavoitteena pitää olla täydellisyys, virheetön ajo, vaikkei siihen kenenkään kohdalla koskaan päästäkään. Punaisia päin ajaminen on selkeä liikennerikkomus, joka vaarantaa toisten turvallisuuden. Se tehdään joko tahallaan tai epähuomiossa. Tapahtui kummalla tavalla tahansa, on kuskin syytä hiukan tutkiskella itseään, jottei vastaava enää toistuisi.

        Punaista päin ajo ei ole henkilöautokuskille yhtään sen pienempi virhe, mutta 60-tonnisen rekan kuljettajan pitäisi silti ymmärtää se suurempi vastuu, joka hänellä on ison teräsmöykkynsä ratissa. Rekka on henkilöautoa tappavampi ja vammauttavampi myös hitailla nopeuksilla.

        Kyllä se henkilöautokin tappaa 80:n tai satasen nopeudessa. Ja rekkakin vammauttaa. Todennäköisesti tietysti menehtyy, jos vastapuolena rytäkässä on itseään isompi, mutta ei siitä nyt mitään rekkojen vastuuta lieventävää asianhaaraa voi vääntää.

        Vammoistasi en tiedä, mutta sinä olit onnekas selvittyäsi hengissä moisesta törmäyksestä. Vai mahdatko olla samaa mieltä?

        No totta ihmeessä olen onnellinen siitä, että saan vielä yleensäkin hengittää sen jälkeen missä olen ollut. Ja tulipahan tuo asia ilmaistua ilmeisesti selvemmin sinun asiostasi, kun minulta ilmeisesti loppuivat taidot(pitäisi harjoitella asioiden oikeanlaista ilmaisua).


      • Tätsy
        Edelleen iljettää. kirjoitti:

        On tullut ajettua sekä etu- että takaperin kohtalaisen paljon, sen voin sanoa...ja henkilöautolla.

        En väitä tietäväni kaikkia syitä kuskien käyttäytymiseen, mutta sinun tekstistäsi sai sen kuvan että kuskeille kaiken sen pitäisi olla sallittua, mikä pikkuautoilijoille on kiellettyä!

        Ihmeellinen asenne, ja ihmeellistä, ettei autoteknologia siis voi vaikuttaa mitenkään näihin asioihin. Vaikka tuskin voikaan, jos asenne on vialla rekkakuskin korvien välissä.

        aina tapauskohtaisesti minkä auton ratin takaa
        näitä tapahtumia katselee. Itse olen saanut
        melkoisia sätkyjä "pikkuautojen" kuljettajien
        toilauksista sen täysperäreikäni ratissa. Suoraan
        menemässä oleva (luulin) ja kuitenkin oikealle
        arvaamatta nenän edestä kanttaava kupla
        Huopalahdessa. Pahemmalla kuormalla olisin voinut
        helposti kaataa perävaunun keskelle risteystä
        jarruttaessani jotten törmäisi kuplaan.
        Lukemattomat ovat ne kerrat kun liukkaaksi
        hioutuneessa liikennevaloristeyksessä ennakoitu
        hidastettu lähestyminen on vähällä saada
        katastrofaalisen lopun kun yksi tai kaksi "pikku-
        autoilijaa" kiilaa viime tingassa sen "hitaan"
        rekan eteen punaisiin valoihin. Miten erotellaan
        mikä on pikku-autoilijoille kiellettyä?
        Onko "sallittua" maantiellä
        normaalinopeusrajoitusalueella ajaa ison auton
        edellä 60-70 km/h, ohitustilanteen uhatessa ajaa
        niin paljon vasemmalle kaistalle että ohitus on
        mahdotonta, vähän väliä tehdä omituisia
        jarrutuksia ja kertakaikkiaan olla päästämättä
        ohi "paskarekkaa" jolle on kiva sitten taka-
        ikkunasta näytellä keskisormea. Kaiken kaikkiaan
        joskus tuntuu että "ammattikuljettajalla" on
        suuri vastuu kun sen pitää arvata ja lukea "pikku-
        autoilijoiden" ajatukset ja koittaa estää
        onnettomuuksien tapahtuminen ja vielä yrittää
        keskittyä omaan työtehtäväänsä.
        Tottakai alalla on kaikenlaista porukkaa,mutta
        eihän kaikki kaupan täditkään ole
        niitä "valintatalon kassoja" joista takavuosina
        puhuttiin. Elikkä kun kuljettajista on pulaa,
        alalle tulee ei-motivoituneita yksilöitä, joille
        pää-asia on että pääsee isolla autolla ajelemaan
        ja näyttämään "miehuuttaan". Valitettavasti ne
        sitten kyllä erottuvat muiden liikkujien silmiin.
        Kyllä sinunkin silmä varmasti erottaa sieltä
        liikenteestä jokusen yhdistelmä-ajoneuvon, jossa
        tarra "olen isokokoinen mutta hyvätapainen" ei
        ole suotta.
        Hymyillään kun tavataan
        olin siellä minäkin


    • Tuoppi tuning

      Mene kuule itse vaikka opettelemaan oikeinkirjoitusta.Jos tämän tehtyäsi vaikka hallitsisit kirjoitustaidon lisäksi tulkita kirjallisen tutkinnon kysymyksiä.Saattaisivat antaa kortin sinullekin.Ei tarvitsisi sinunkaan katsella liikennettä taksin takapenkiltä.

      • Henkiriepu tallella

        Kuka sinulle on kielenkäyttöä opettanut?

        "Jos hallitsisit tulkita"? Pikku kirjoitusvirheet ovat pientä, mitätöntä huolimattomuutta tuollaisiin verrattuna.

        En ymmärrä, miten kukaan yksinkertaisesti kehtaa puolustaa punaisia päin ajavia rekkoja. Siinä ei ole MITÄÄN puolusteltavaa, vaan se on joka tilanteessa täysin väärin.


    • jouni

      Aika harvat rekat ajaa aivan kiinni, tosin niitäkin löytyy joskus.
      Mutta enemmän löytyy henkilöautoilijoita jotka tulee moottoritienopeuksissa aivan 1-2 autonmitan päähän, ja se on kyllä ärsyttävää jos ne kilometrikaupalla pysyy siinä.
      Itse ajan melkein aina 80-90km/h, ja kyllä aina tilaa löytyy jos olis aikomus mennä ohitse.

      Joskus kun on tosi kauan (1-2km)joku roikkunut perässä niin en lähde kiihdyttämään "karkuun" vaan annan nopeuden pudota n.10km ja pidän myös ja se kyllä tehoo.
      Ohi mennään heti tilaisuuden tullen.

      Joskus ennen tuli sitä nopeuden nostamista kokeiltua ja se ei kyllä toimi, siinä tulee vaan äkkiä kilpa-ajo.

      • Tätsy

        huomannut muuten että jotkut odottavat pikku-
        autoilijankin väistävän pientareelle ja pyyhkivät
        sitten kaistaa vaihtamatta ohi, vaikka
        ajettaisiinkin moottoritiellä, jossa tilaa
        ohittaa on kyllä.
        Minulla loppui yhdistelmällä pientareelle
        väistöt, kun pimeydessä siellä kerran olikin
        henkilö-auto rikkoutuneena (ilman
        varoituskolmiota) ja oli tulla kiirus tehdä
        jotain kun ohitus oli juuri käynnissä.
        olin siellä minäkin


    • motoristi

      Mitä te isot ja pienet miehet kinaatte. En edes viitsinyt lukea kaikkia eipäs-juupas -viestejä.

      Yleensä kaikki autoilijat ja muut tiellä liikkujat ovat nykyisin selvästi agressiivisempia. Niin myös rekkakuskit. Huolettaa vain se kymmenien tonnien agressiivinen massa, jolla "kuritetaan" pienempiä.

      Jos rekka ei pysy tiellä vaikka olisi jarrut päällä tai sitä ei saa liikennevaloista liikkeelle, niin kuljetukset pitää siirtää rautateille!!!!! Olisi samalla kaikille turvallisempaa.

      • Ammattikuljettaja./motoristi

        Elähän hiilly hyvä mies! Tietänet,että rautatie ei edes Suomessa kulje joka pitäjän jokaikiseen pihaan.(?) Ammattiliikenteelle on suotava sijansa siinä missä vähemmän ammattimaisellekin.Suvaitsevaisuus,ihmisyys ja toinen toisensa ihmisenä hyväksyminen,sekä positiivisessa mielessä huomioiminen palkitsevat toteuttajansa ennemmin tai myöhemmin.Toinen repii leipäänsä tien päältä,toinen rentouttaa siellä hermojaan.Kummallakin samat oikeudet-ja velvollisuudet.Ei syyllistetä toisiamme,vaan toimikaamme yhteispelillä.


      • rst
        Ammattikuljettaja./motoristi kirjoitti:

        Elähän hiilly hyvä mies! Tietänet,että rautatie ei edes Suomessa kulje joka pitäjän jokaikiseen pihaan.(?) Ammattiliikenteelle on suotava sijansa siinä missä vähemmän ammattimaisellekin.Suvaitsevaisuus,ihmisyys ja toinen toisensa ihmisenä hyväksyminen,sekä positiivisessa mielessä huomioiminen palkitsevat toteuttajansa ennemmin tai myöhemmin.Toinen repii leipäänsä tien päältä,toinen rentouttaa siellä hermojaan.Kummallakin samat oikeudet-ja velvollisuudet.Ei syyllistetä toisiamme,vaan toimikaamme yhteispelillä.

        Kerrankin täällä puhuu joku asiaa.. ILMEISESTI TIETÄÄ ASIASTA ENEMMÄN, KUIN MONET MUUT.


      • motoristi
        Ammattikuljettaja./motoristi kirjoitti:

        Elähän hiilly hyvä mies! Tietänet,että rautatie ei edes Suomessa kulje joka pitäjän jokaikiseen pihaan.(?) Ammattiliikenteelle on suotava sijansa siinä missä vähemmän ammattimaisellekin.Suvaitsevaisuus,ihmisyys ja toinen toisensa ihmisenä hyväksyminen,sekä positiivisessa mielessä huomioiminen palkitsevat toteuttajansa ennemmin tai myöhemmin.Toinen repii leipäänsä tien päältä,toinen rentouttaa siellä hermojaan.Kummallakin samat oikeudet-ja velvollisuudet.Ei syyllistetä toisiamme,vaan toimikaamme yhteispelillä.

        Jos luit tarkasti, olin huolestunut yleensä agressioiden näkymisestä liikenteessä. Ja hieman valaisin asiaa esimerkillä, missä jokainen voi verrata mopoilijan uho vastaan rekkakuskin uho. Kumpi pelottaa enemmän, jos tällainen "puskee" takapuskurissa tai ajaa päin punaisia!

        Tietysti pitää voida kuljettaa kulloinkin sopivimmalla tavalla, mutta jos rekkakuskit puolustavat punaisia päin ajon vaikealla liikkeelle lähdöllä, niin ollaan pahasti pielessä. Kyllä turvallisuus on ensisijainen asia!!!


      • Autoilija.

        Vai ovat AUTOILIJAT aggressiivisia??? Ja noin puhuu moottoripyöräilijä!!!

        Jospa te paskasakki jättäisitte hetkeksi ne singot ja pistoolit ja herkeäisitte murhaamasta toisianne ja viattomia ohikulkijoita ja miettisitte KETKÄ taas olivatkaan niitä aggressiivisia!


      • motoristi
        Autoilija. kirjoitti:

        Vai ovat AUTOILIJAT aggressiivisia??? Ja noin puhuu moottoripyöräilijä!!!

        Jospa te paskasakki jättäisitte hetkeksi ne singot ja pistoolit ja herkeäisitte murhaamasta toisianne ja viattomia ohikulkijoita ja miettisitte KETKÄ taas olivatkaan niitä aggressiivisia!

        Tarkistappas lukiko viestissä "autoilijat ja muut tiellä liikkujat". Motoristit kuuluvat niihin muihin! Ymmärsitkö? Varmasti?

        Enpä ole koskaan nähnyt tien varressa sinko-osuman saanutta auton raatoa. En ole myöskään nähnyt ammuttua autoilijaa tai ohikulkijaa. Taklattuja motoristeja kylläkin. Kerro ihan vapautuneesti, jos sinä olet nähnyt.


      • Autoilija.
        motoristi kirjoitti:

        Tarkistappas lukiko viestissä "autoilijat ja muut tiellä liikkujat". Motoristit kuuluvat niihin muihin! Ymmärsitkö? Varmasti?

        Enpä ole koskaan nähnyt tien varressa sinko-osuman saanutta auton raatoa. En ole myöskään nähnyt ammuttua autoilijaa tai ohikulkijaa. Taklattuja motoristeja kylläkin. Kerro ihan vapautuneesti, jos sinä olet nähnyt.

        ...tienvieressä yhtään taklattua motoristia, mutta prätkäjengit tappavat kyllä ihmisiä aika tahtia! Todisteet löytyvät STT:n arkistoista viimeisen 10 vuoden ajalta. Seuraa uutisia - ja häpeä!


      • motoristi
        Autoilija. kirjoitti:

        ...tienvieressä yhtään taklattua motoristia, mutta prätkäjengit tappavat kyllä ihmisiä aika tahtia! Todisteet löytyvät STT:n arkistoista viimeisen 10 vuoden ajalta. Seuraa uutisia - ja häpeä!

        Voi sinua säälittävää autoilijaa. Mä olen nähnyt montakin taklattua motoristia.

        Eikä ne jengit niin paljoa taida teurastaa. Ja mitkä hiton todisteet. Taidat olla hieman yksinkertainen.

        Jos mielelläsi tutkit niitä arkistoja, niin vertaa ensi kerralla autoilijoiden tappamia ja vastaavasti moottoripyörien tappamia ihmisiä ja eläimiä. Arvaa kumpia on enemmän.


      • Tätsy

        olisi varaa parantaa imagoaan: ei ole kivaa kun
        jonossa seistessä moottoripyöräilijät ajelee
        kylkiä hipoen autojonojen välistä ja toisinaan
        taas niin paljon kuin pyörä kulkee ettei tiedä
        mikä osui kun hurahtavat ohi.


      • Autoilija.
        Autoilija. kirjoitti:

        Vai ovat AUTOILIJAT aggressiivisia??? Ja noin puhuu moottoripyöräilijä!!!

        Jospa te paskasakki jättäisitte hetkeksi ne singot ja pistoolit ja herkeäisitte murhaamasta toisianne ja viattomia ohikulkijoita ja miettisitte KETKÄ taas olivatkaan niitä aggressiivisia!

        JOS JOKU VIELÄ VÄITTÄÄ, ETTÄ OLEN AGGRESSIIVINEN, NIIN TULEN JA TAPAN!


    • Henkiriepu tallessa

      Olen itse joutunut juuri tuollaiseen onnettomuuteen: rekka tuli PUNAISIA PÄIN kylkeen. Onneksi ehdin jarruttaa niin, että rekka osui ison autoni etuosaan eikä oveen. Henkeni säästyi.

      Yhdenkään rahtarin on aivan turha koskaan tulla urputtamaan tai selittelemään minulle yhtään mitään.

      Sinä "Paljon ajanut": painu helvettiin.

      • MIETTIKÄÄ SITÄ VAIKK

        EI PERRRRKELE SSSENTÄÄN. ÄLÄHAUKU MEITÄ RAHTAREITA. TULEMME KOSTAMAAN VAIKKA TUONPUOLEISESTA. HUHUUUUU HAHAAAAA...


      • 18+6
        MIETTIKÄÄ SITÄ VAIKK kirjoitti:

        EI PERRRRKELE SSSENTÄÄN. ÄLÄHAUKU MEITÄ RAHTAREITA. TULEMME KOSTAMAAN VAIKKA TUONPUOLEISESTA. HUHUUUUU HAHAAAAA...

        Mahtaakohan edellisen viestinkirjoittaja olla vielä linjoilla?? Viesti oli nimittäin kirjoitettu YHDEKSÄN VUOTTA SITTEN!!!!!


      • MIETTIKÄÄ SITÄ VAIKK
        18+6 kirjoitti:

        Mahtaakohan edellisen viestinkirjoittaja olla vielä linjoilla?? Viesti oli nimittäin kirjoitettu YHDEKSÄN VUOTTA SITTEN!!!!!

        TUONPUOLEISESTA JUU.. HUUHUUU HAAHAAA. EHKÄ JOTAIN TAPAHTUI 10 VUOTTA SITTEN, TÄÄLLÄ SE ON LYHYT AIKA...


    • 19+1

      Nyt kun taas rekkatero tappoi viattomia henkilöautoilijoita, on aika ryhtyä toimiin. Jos rekka ajaa perässä aion hidasaa ennen mäkiä 80:n alueella 60:een ja vetäsen sitten henkilöautollani kevyesti mäkeen ja taustapelistä katselen naureskellen kun rekkakuski naama punaisena käy kaikki vaihteet läpi että saa 60 tonnin tappokoneensa rinnettä ylös. Sama alamäissä, mitä hiljempaa, sitä parempi. Jos rekka aikoo ohi vetää niin sitä on helppo blokkailla. Kolmonen vaan päälle ja kevyesti näpyttelee. Siihen voi sitten ekstra hikeä rekkahomon niskaan laittaa jarruttelemalla mikäli homo koittaa hidastamalla päästä takaisin omalle kaistalleen.

      Tarpeeksi kun saadaan porukkaa mukaan niin eiköhän ala rekkaliikenne käydä niin kannattamattomaksi kuljetusmuodoksi kun tavarat aina myöhässä niin saadaan rahti turvallisesti kiskoille ja ne juopot vaimonhakkaajat parempiin hommiin, eli työttömiksi. Siinäpähän miettivät sitten kannattaako niiden henkilöautojen yli ajella.

    • PirkkoP

      Näin on, näin on!

    • rafu6

      Toivottovasti joku rekka jyrää tän aika toimia kirjoittajan Eikä tule yhtään ikävä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe