Luomisen muistoksi ja Luojan kunniaksi

Sirkka Iita.

Siunattu lepopäivä:Kirj.Sirkka Kreivi.

1)Jumala sanallansa loi tämän maailman,
suuressa rakkaudessaan loi sapatin ihanan!
Se meitä muistuttaa iäti Luojasta,
lapsiaan saamme olla,on meillä Jumala.

2)Ei silloin vielä ollut juutalaisia,
ei pakanoitakaan,
vaan yhden ihmisparin loi Luoja maailmaan.
Seitsämännen päivän,Hän Luoja lepäsi,
merkiksi rakkaudestaan sen meille siunasi.

3)Päiviä muita voimme vapaasti valita,
vaan lepopäivän siunatun valitsi Jumala.
Merkiksi luomisesta,ettemme eksyisi,
vaan aina muistaisimme Hänet Luojaksi.

4)Minutkin armostasi,oi Jeesus lunastit,
kun pyhän,kalliin veres ristillä vuodatit.
En armoasi suurta voi koskaan unohtaa,
vaan käskyjäsi Herra,ain tahdon noudattaa.

5)Nyt tietoisesti tahdo en tehdä syntiä,
kun sydämeni pesty on pyhällä verellä.
En omin voimin kestäis,en jaksais taistella,
vaan Herra Pyhä Henkesi on VOIMANA matkalla.

6)Uudestisyntymässä loit minut uudeksi,
kun silloin sydämeeni kirjoitit lakisi.
Nyt päiviä ei minun tarvitse valita,
kun lepopäivän siunatun sain lahjaksi Luojalta.

7)Jumala lapsenasi suo minun iloita
ja sanastasi saada totuuden valoa,
niin että sapattisi riemulla pyhitän,
ja nimeäsi Jeesus iäti ylistän.

Minä sain kokea uudestisyntymisen ihmeen 28.01-04.Siitä vähänajan kuluttua sain Herralta lahjaksi tämän sapattirunon sanat,vaikka en mikään runoilija olekkaan,niin Herra voi taivuttaa kankeankin kielen,vaikka runoilemaan.

Olen pyydellyt Herralta säveltä tähän runooni,mutta jospa Hänen tahtonsa onkin että joku toinen saa säveltää tämän lauluksi!

Siunattua sapattia kaikille.tv.Sirkka Iita.

8

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anders Lillqvisti

Ruotsissa on adventistien keskuudessa eräs veli Teuvo Pärlesten. Hän on säveltänyt hengellisiä lauluja. Ota siellä päin yhteyttä seurakuntaan. Mahdollisesti saat yhteyden muusikkoon.

Eräs kirkkoherra täällä Suomessa sanoi kerran minulle, että puhu radiosarnassasi pyhäpäivästä, sillä me poloiset olemme menettäneet pyhäpäivän. Tarvitsemme pyhäpäiväherätystä. Siunausta sinulle sinne Ruotsiin. Olen joskus asunut Uppsalan pohjoispuolella, mutta kuitenkin ihan Uppsalan lähellä.

• Sirkka Iita.

Pitääpä laittaa korvan taakse!Herra on antanut myöhemmin muitakin laulun sanoja.Kirjoittelen niitä sitten joskus täälläkin.Siunattua sapattia sinullekkin.tv.Sirkka Iita.

• Anders Lillqvist
        Sirkka Iita. kirjoitti:

Pitääpä laittaa korvan taakse!Herra on antanut myöhemmin muitakin laulun sanoja.Kirjoittelen niitä sitten joskus täälläkin.Siunattua sapattia sinullekkin.tv.Sirkka Iita.

Teuvo Pärlesten on yksi ja Hannu Huhtala on toinen. Hannu asuu tiettävästi Oulussa. Olen kokenut sinun kirjoituksesi rakentavina, sovittelevina ja hengellisinä. Hyvää jatkoa ja siunausta.

• saa säveliä

lauluihin, joten kai Piirikunnasta saa hänen osoitteensa.

• Jorma Katainen

Runosi kertoo kauniisti miten paljon Luoja meitä rakasti ja rakastaa. Hyvä!

Muistan sinut Kajaanin Vierelläkulkijana-kurssiltani. Kiitos terveisistäsi aikaisemmin tällä palstalla.

Toivotan sinulle Korkeimman siunausta kohdatessasi lähimmäisiäsi.

Jorma Katainen

• SimoKPerho

Hei, Sirkka Iita!

Se oli kaunis runo. Taivaan Isä saakoon sinua johdattaa poluillaan.

• fine fup felt

HABAKUK 2
        1. Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän,
        nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
        2. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".
        3. Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
        4. Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.
        5. Ja vielä: viini on petollista, urho on röyhkeä; mutta hän ei ole pysyväinen, hän, joka levittää kitansa kuin tuonela ja on täyttymätön kuin kuolema, kokoaa itselleen kaikki kansakunnat ja kerää itselleen kaikki kansat.

• Kun Pyhä Henki
        fine fup felt kirjoitti:

HABAKUK 2
        1. Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän,
        nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
        2. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".
        3. Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
        4. Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.
        5. Ja vielä: viini on petollista, urho on röyhkeä; mutta hän ei ole pysyväinen, hän, joka levittää kitansa kuin tuonela ja on täyttymätön kuin kuolema, kokoaa itselleen kaikki kansakunnat ja kerää itselleen kaikki kansat.

tulee sinuun,sinä MUUTUT.

Jos usko ei muuta sinua mitenkään,ET ole uskossa.

Miten se muuttaa?

Sinä tulet kuuliaiseksi Jumalan sanalle ja ilolla täytät hänen käskynsä,myöskin lepopäivä käskyn,se on sinulle suuri ilo saada palvella Herraasi ja Vapahtajaasi,myöskin siltä osin!

Jeesus on Herramme ja Vapahtajamme!Luojamme ja Lunastajamme,iankaikkisesti!

On ilo todella valita se päivä,jonka Herra itse valitsi ja siunasi.

Kiitos Taivaallinen Isämme ihanasta siunatusta sapatista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1713
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1113
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1087
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      801
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe