Kyllä helvetti on hirveä paikka!
Ajattele nyt sellaista paikkaa, missä ei ole ollenkaan rakkautta ja iloa... Ajattele paikkaa, jossa oma äitisikin vihaa sinua hirveällä tavalla, ja ajattele, että se ei pääty koskaan. Vähemmästäkin masentuu.
helvetti ilmeisesti sijaistee maan kuoren sisäpuolella. Helvetti suunniteltiin alunalkaen kapinaan nuosseille enkeleille ja siksi se on ihmisen kestokyvylle liikaa. Jostain syystä myös te ei-uskovat joudutte sinne. Olette siellä yhdessä saatanan ja riivaajien kanssa, sekä omaistenne kanssa, jotka inhoavat teitä yhtä paljon kuin saatana ja riivaajat.
Helvetti on siitä ankea paikka, että siellä ei ole luontoa, eikä siellä ole mutenkaan viehättävän näköistä. Helvetissä on lukemani perusteella aina hämärää ja harmaata. Siellä ei kaunis maisema inspiroi ihmistä, joka kärsii loppumattomassa tuskassa.
Meidät ihmiset luotiin rakastamaan ja iloitsemaan. Jokainen nymmärtää, että me emme ole kokonaisia, ja että jotain on vialla, jos me emme voi rakastaa ja iloita. Helvetissä ei rakasteta, eikä iloita koskaan. En tiedä, miten te kestätte sitä, mutta niinhän se on, että te ette kestä.
Jotenkin niin surullista, että kaikki tämänkin palstan uskosta osattomat lukijat ovat menossa paikkan, missä on ikuinen itku ja hammasten kiristys. Mitä te teette paikassa, jossa ette koskaan kohtaa ystävällisyyttä ja hyvyyttä? Te suoritatte siellä rangaistusta siitä, että halusitte olla loppuun asti pahoja ja Jumalan vihollisia.
Olen joskus kuullut puhuttavat siitä, että te mututte helvetissä jonkinlaisikis pahoiksi henkiolennoiksi. Mitä itse ajattelette siitä? Mitä ei-uskova ajattelee helvetistä, jossa tulee kärsimään ikuisesti?
Mikä ihme saa ihmisen valitsemaan helvetin? Olen monesti miettinyt siihen vasausta, mutta ne ovat aina oleet jotenkin vaillinaisia.
Onko syynä kenties viha jumalaa kohtaan, joka loi teidät juuri sellaisiksi, kun te olette? Vai onko kyseessä jokin, mitä ei voi selittää? Jokin jossain syvällä, joka sanoo Jumalalle ja valkeudelle ei?
Helvetti on olemassa!
15
575
Vastaukset
- Raamattu ei kerro
Raamattu ei kerro Helvetin luomisesta.
Kerrotaan vain, että kaikki minkä Juala loi, oli hyvää.
Niimpä helvetti on tämä maa, joka on talletettu tulelle kunhan uskovat ovat täältä poissa.
Näin ei tarvita edes Jumalaa noin huonon paikan tekoon.
Meiilähän on nyt pelastuksen päivä ja voimme päästä pois tämän maailman kohtalosta joka on varattu vain tämän maailmannruhtinaalle.- Pentecostal
taivaasta, joten sen olemassaolo on varma asia. Jumala loi helvetin pahoja henkiolentoja varten.
- KontePestal..
sinne joutuvat kaikki ne jotka eivät kykene siistimään elämäänsä sellaiseksi jota Helluntalaisuus edellyttää! Sinne joutuvat kaikki heikot jotka eivät kykene täyttämään Helluntalaista mittapuuta!
- Pentecostal
Sinne todella joutuvat ne, jotka eivät halua siistä Jumalan avulla elämäänsä sellaiseksi, että se kelpaa myös Jumalalle.
- KontePestal..
Pentecostal kirjoitti:
Sinne todella joutuvat ne, jotka eivät halua siistä Jumalan avulla elämäänsä sellaiseksi, että se kelpaa myös Jumalalle.
Kun sitten alkaa kysellä käytännössä "miten" niin ITSE on kaikki tehtävä!! sinä varmaan seuraavaksi väität että puhkot silmäsikin jos se estäisi sinua tekemästä syntiä ja sahaisit jalkasi irti ruosteisella justeeerilla!! vii että oot kyllä KOVA USKOVA!!
- Epäileväinen
Pentecostal oletko ihan varma,että joudumme sukulaistemme kanssa helvettiin,jos emme usko Jumalaan kuten helluntaiseurakuntalaiset?Onko mitään mahdollisuutta, etten ottaisi ihan kaikkia sukulaisia mukaan.Voiko tinkiä?Miksi Jehovan Todistajat kerää pointseja turhaan?
- HELVWetti.
Mä tahdon sinne kaikki. Mä vihaan tätä maailmaa ja rakastan Jumalaa, joka ONNEKSI loi paikan, jossa hän saa vihdoin kostaa.
Mä nauran Jumalan kanssa teille inisiöille, koska totuus ei muutu. Se ei pala tulessakaan.
Joka nurisee, kun mitään taivaan ihania juhlia ei oo tulossakaan, on tyhmä. vaikka valittaisi ja arvostelisi miten...Jumala pistää tämän nurkkakuntaisen pellen suoraan ja niskalenkistä just sinne. Ei välitä ei piittaa.
Helvettiin vaan.
Joku TIETYSTI MIETTII OMAA SULOISTA ÄITIÄ JA MUMMOA,"JOKA EI OLE TEHNYT IKINÄÄN MITÄÄN PAHAA KENELLEKKÄÄN"ja muistanut (varmaan) kaikki iltarukouksetkin, ei kun helvettiin.
Semmonen mun ihana rakas Jumala on.
Hän VIHAA. Raamattu on täynnä kertomuksia SODASTA, LAPSENTAPOISTA...JNE.Ja Israel...kauan Isä alentui pyytelemään parannusta, mutta hermothan sitten meni. Silläkin.
Israel on varoittava esimerkki siitä mitä on tulossa.
Kaikki, jotka rakastavat sellaista"nurkkakuntaista suklaaJeesusta", jonka Isä on muka luonut vain kärsimään ja kuolemaan puolestasi-helvettiin sydämen kovuuden tähden.
Penteccostall on oikeassa...jos ei parannusta tule-helvettiin.
Se on Jumalan tahto.
Ei mikään tekopyhä hymistely. - Pentecostal
Sinne te joudutte valitettavasti kaikki, jos ette ota Jeesusta vastaan.
- umpihetero
se on semmoinen paikka, jossa joutuu koko ajan katsomaan kauniita ja rohkeita ynnä heti kun panee silmät kiinni niin alkaa soimaan frederik korvalappustereoista...
tai ehkä ei siltikään...kyllä pahempi paikka olisi se, että joutuisi koko ajan kuuntelemaan ritari olavaisen ynnä muiden saarnoja...sen pahempaa paikkaa ei voi olla...se olisi täysi helvetti...- Pentecostal
epämiellyttäviä sinunlaisillesi, kun ne todistavat syyllisyytenne ja sen, että te joudutte helvettiin? Ymmärrän kyllä myös sen, että taivas olisi teille helvetti.
Helvetissä on se huono puoli, että siellä ei ole inhimillinen sielunelämä millään muotoa esillä. Iankaikkisuudessa ollaan henkiolentoja, eikä siellä siksi saada nautintoa synnistä.
Paha paikka, kun ei voi huorata, eikä nauttia alkoholin tuomassa huumassa juhlimisesta...
- Uskova
Tähän vaan haluan todeta sen verran, että sinä joka et ole uskossa; Jumala pitää huolta sinustakin, vaikket sitä ymmärrä tai tiedosta. Sinun henkesi ja terveytesi, ylipäätään kaikki mikä kuuluu elämään on Jumalan tiedossa ja hallinnassa.
"Että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin".Matt. 5:4
Helvettissä on täydellinen pimeys; se on paikka, jossa ollaan täysin erossa Jumalasta. - Janne Puharinen
Kyllä helvetti varmasti on olemassa mutta tunnut olevan vähän turha "innostunut" asiasta.Muuten tuo kaikki kirjoittamaasi pätee suomeen.
"...on lukemani perusteella aina hämärää ja harmaata. Siellä ei kaunis maisema inspiroi ihmistä, joka kärsii loppumattomassa tuskassa".
Joten ei tuokaan tule sitten yllätyksenä.Saatana.- Hirvas
kuin helvetti (haades=tuonela). Siis jatkakaa pelottelua paikalla jota ei ole. Siis sama kuin lapsia peloteltaisiin joulupukilla.
- herramrks
rekisteröi nimimerkkisi
- oimpaled
ei olis kannattanu syntyä ollenkaan, niin ei tarvis mennä kumpaankaan paikkaan... Itse en halua kumpaankaan koska jumala ja saatana vaikuttaa kummatkin niin kus*päisiltä tyypeiltä...ja minua ei todellakaan kiinnosta nuoleskella niitä, rukoilla niitä tai totella niiden käskyjä...koska vihaan juuri tuollaista jonkun palvomista, jos ei edes ole kyseisen uskonnon puolella...Pitäisikö minun nuoleskella jumalaa, käydä kirkossa ja rukoilla sen takia että pääsisin taivaaseen? Elän omalla tahdolla,omilla päätöksillä ja omilla mielipiteillä, joudunpa sitten minne joudun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.693804Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1002441Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701428- 981300
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501246- 511043
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031