Miten rinnat saisi kasvamaan nopeammin?

OUTO

Miten rinnat saa nopeammin kasvamaan luonnolisesti? ei mitään hormoni pillereitä yms.

429

61637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddddddddddddddddddddddddddd

      mäki kaipaisin tohon vastauksen on niiiin pienet ette rintsikoitkaa viel todellakaa tarvis

      • tyttöperseestä

        no rutista tissei tai venytä


    • ei mikään

      Tästä on näköjään poistettu se yksi asiaton vastaus jonka johdosta myös asiallisemmat hävisivät.

      Vastaus on kuitenkin, et mitenkään. Rintojen kehitys tapahtuu perimän ja yksilöllisten tekijöiden pohjalta, eikä näihin voi vaikuttaa, kun ne on kirjoitettu dna:han. Kuten aiemmin joku totesi, voi kuitenkin kehon rasvan määrään tietty vaikuttaa. Rinnat ovat enimmäkseen rasvaa ja käytännössä lihoamalla voit lisätä rintoihinkin rasvakudosta. Harmi ettei sitä voi tehdä täsmäohjuksen tavoin, vaan samalla leviävät myös muut ruumiinosat.

      • epäasiantuntija

        myös kehoon tulevan rasvan hakeutuminen on perimästä kiinni - vaikka siis yrittäisi lihomalla kasvattaa rintoja niin sekin on yksilöllistä miten rinnat reagoi rasvaan. Toisilla kasvaa helpommin, toisilla suurin osa lihomisesta saattaa näkyä esim. masussa tai reisissä.


      • kans
        epäasiantuntija kirjoitti:

        myös kehoon tulevan rasvan hakeutuminen on perimästä kiinni - vaikka siis yrittäisi lihomalla kasvattaa rintoja niin sekin on yksilöllistä miten rinnat reagoi rasvaan. Toisilla kasvaa helpommin, toisilla suurin osa lihomisesta saattaa näkyä esim. masussa tai reisissä.

        tota rasva juttuu et se tehois ainakin luonnolisesti mut jos ei haluu et muu keho kasvaa maha , perse ym ni oiskohan mahdollista kohdistaa se rasva rintoihin esim. suömäl jotai rasvaa vaik pää alas päin niin rasva jäis ylös eikä roikkuis siellä alhaalla tai jotai vastaavaa :D:D hahaa joo oli vaa ajatus ;)


      • silikonit...


      • -.-
        klovni- kirjoitti:

        silikonit...

        Ja sekö olisi sitten luonnollista vai?


      • luontoihm1nen
        -.- kirjoitti:

        Ja sekö olisi sitten luonnollista vai?

        silikoni on tuotettu luonnosta saaduista materiaaleista


      • VitunTyhmä
        luontoihm1nen kirjoitti:

        silikoni on tuotettu luonnosta saaduista materiaaleista

        No mut luonnolist ei oo tunkee silikonii tisseihin ? xD


      • Kylläpä

        Kylläpäs voi. Erään lääkärin sivustolla on ohjeita esim. Pyörivin tasaisin liikkein hieroa rintoja pari minuuttia ja sekä etunoja punnerrukset auttaa. Mulla toimi


      • epäasiantuntija kirjoitti:

        myös kehoon tulevan rasvan hakeutuminen on perimästä kiinni - vaikka siis yrittäisi lihomalla kasvattaa rintoja niin sekin on yksilöllistä miten rinnat reagoi rasvaan. Toisilla kasvaa helpommin, toisilla suurin osa lihomisesta saattaa näkyä esim. masussa tai reisissä.

        Rintojen suurennus pillerit - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.


      • Anonyymi
        Kylläpä kirjoitti:

        Kylläpäs voi. Erään lääkärin sivustolla on ohjeita esim. Pyörivin tasaisin liikkein hieroa rintoja pari minuuttia ja sekä etunoja punnerrukset auttaa. Mulla toimi

        Ai pyörittelikkö sää paidan päältä vai ilman mitään??


      • Anonyymi
        -.- kirjoitti:

        Ja sekö olisi sitten luonnollista vai?

        Jep siinä ei ole mitään luonnollista mutta on kyl niin pienet että ei löydy paljon sopiviin


    • Tiesitkös että

      suurin osa meistä miehistä kyllä tykkää pienistä ja kiinteistä enemmän kuin suurista. Älä hätäile turhasta!!

      • on paras

        Mun exällä (18v) oli, ja on edelleen, aa-kupin rinnat ja ne on parhaat, mitä oon koskaan seksis nähny! Tai siis missään muussakaan..


      • Demon of Power

        Minun lisäksi kyllä moni moni muukin, siis suurin osa miehistä, mitä oon itse tavannut kyllä tykkää enemmänkin isoista rinnoista. Minkäs takia mediassa on sitten puhuttu julkkisnaisten(isotissisten) rinnoista esim. kehuiltu! ja herättänyt keskustelua. Hyvä esimerkki Pamela Anderson. Muistan ite viel joskus ala-asteella kun monet puhui jo silloin Pamelasta, kuinka se onkaan niin seksikäs ja sillä on niin isot. Entäs minkä takia olen itse huomannut, kun joskus aikoinaan koulun käytävällä tai missä tahansa muuallakin kun on kävellyt vastaan joku isotissinen nainen, niin herättänyt samantien katseita ja/tai puheita tyyliin esim. Vittu tolla on isot! tai ton kanssa jos pääsis pukille, niin avot! Mitenkäs muuten monilla naisilla sitten on paineita tänä päivänä omista rinnoista!?
        Eli sanotaan näin että valtaosa miehistä kyllä ihailee isoja rintoja! Sori, kunhan nyt vaan kerron faktoja. Mutta kyllä pienirintaisetkin yleensä kelpaa ihan hyvin meille isotissisten perään juoksijoille, ainakin suurimmalle osalle meistä. Mullekkin kyllä menee.


      • yleistyksiä...
        Demon of Power kirjoitti:

        Minun lisäksi kyllä moni moni muukin, siis suurin osa miehistä, mitä oon itse tavannut kyllä tykkää enemmänkin isoista rinnoista. Minkäs takia mediassa on sitten puhuttu julkkisnaisten(isotissisten) rinnoista esim. kehuiltu! ja herättänyt keskustelua. Hyvä esimerkki Pamela Anderson. Muistan ite viel joskus ala-asteella kun monet puhui jo silloin Pamelasta, kuinka se onkaan niin seksikäs ja sillä on niin isot. Entäs minkä takia olen itse huomannut, kun joskus aikoinaan koulun käytävällä tai missä tahansa muuallakin kun on kävellyt vastaan joku isotissinen nainen, niin herättänyt samantien katseita ja/tai puheita tyyliin esim. Vittu tolla on isot! tai ton kanssa jos pääsis pukille, niin avot! Mitenkäs muuten monilla naisilla sitten on paineita tänä päivänä omista rinnoista!?
        Eli sanotaan näin että valtaosa miehistä kyllä ihailee isoja rintoja! Sori, kunhan nyt vaan kerron faktoja. Mutta kyllä pienirintaisetkin yleensä kelpaa ihan hyvin meille isotissisten perään juoksijoille, ainakin suurimmalle osalle meistä. Mullekkin kyllä menee.

        Iso- ja pienirintaisista naisista pidetään kyllä ihan yhtä paljon kummastakin. Tämähän on aivan naurettavaa vänkäämistä! :D

        Jokaisen ihmisen maku on yksilöllinen. Kun mieheltä kysytään, että minkälainen on mielestäsi kaunis nainen, määritelmät menevät kokonaan uusiksi vastaajan vaihtuessa. Ei pidä yleistää ulkonäöstä yhtään mitään. Paitsi ehkä juuri jonkun ylisuuren lihavuuden voisi yleistää rumuudeksi, vaikka heilläkin on ihailijoita. Pieni osa tosin.

        On älytöntä, että pienirintainen neito suree kehoaan, koska hän on kuitenkin jonkun tyypin makuun juuri sellaisenaan!


      • huolettaa
        on paras kirjoitti:

        Mun exällä (18v) oli, ja on edelleen, aa-kupin rinnat ja ne on parhaat, mitä oon koskaan seksis nähny! Tai siis missään muussakaan..

        Siis iha oikeesti parasta vai läpäl? Siis nii..

        Mua khyl huolettaa, ku mua nuoremmilla tytöillä on jotku b:t tai d:t ja mul on jotku nii pienet, et niit ei varmaa vois edes laskee rinnoiks. Mul ei oo enää kauheen montaa vuotta siihe, kun rinnat lopettaa kasvamisen ni harmittaa.


      • minicroco
        Demon of Power kirjoitti:

        Minun lisäksi kyllä moni moni muukin, siis suurin osa miehistä, mitä oon itse tavannut kyllä tykkää enemmänkin isoista rinnoista. Minkäs takia mediassa on sitten puhuttu julkkisnaisten(isotissisten) rinnoista esim. kehuiltu! ja herättänyt keskustelua. Hyvä esimerkki Pamela Anderson. Muistan ite viel joskus ala-asteella kun monet puhui jo silloin Pamelasta, kuinka se onkaan niin seksikäs ja sillä on niin isot. Entäs minkä takia olen itse huomannut, kun joskus aikoinaan koulun käytävällä tai missä tahansa muuallakin kun on kävellyt vastaan joku isotissinen nainen, niin herättänyt samantien katseita ja/tai puheita tyyliin esim. Vittu tolla on isot! tai ton kanssa jos pääsis pukille, niin avot! Mitenkäs muuten monilla naisilla sitten on paineita tänä päivänä omista rinnoista!?
        Eli sanotaan näin että valtaosa miehistä kyllä ihailee isoja rintoja! Sori, kunhan nyt vaan kerron faktoja. Mutta kyllä pienirintaisetkin yleensä kelpaa ihan hyvin meille isotissisten perään juoksijoille, ainakin suurimmalle osalle meistä. Mullekkin kyllä menee.

        Siis vittu tolla on isot! Niin mitkä? Nahkapussit täynnä rasvakudosta? Tämä kertoo jo varmaan aika paljon siitä miten paljon miesten aivot ovat oikeasti evoluution aikana kehittyneet. Jos näkisit mitä rinta oikeasti pitää sisällään, niin voin taata, ettet toista haluaisi nähdä muutamaan vuoteen.


      • MITÄ??
        on paras kirjoitti:

        Mun exällä (18v) oli, ja on edelleen, aa-kupin rinnat ja ne on parhaat, mitä oon koskaan seksis nähny! Tai siis missään muussakaan..

        AA-kupit?? :O ne on kyl aika pienet! kylmä haluun ainakin isomat rinnat ku joku AA-kupit!! Ei ne kyl seksissä tunnu miltää ku pieniltä mut jos sä etit jotai pieniä nii ihan vapaasti ei oo päätös!! En kyl tunne ketää kundii joka haluu pienet rinnat!! -.- mul on itellä joku b-c 75-80 ne on kyl aika normaalit eiks nii?? kylmä haluisin kyl silikoonit mut mun kundi sano et ei ees tarvi ku se tykkää just niist seksissä ja ne tuntuu hyvältä!! :) et vik vik vaa ;)


      • fsgdgdgd
        MITÄ?? kirjoitti:

        AA-kupit?? :O ne on kyl aika pienet! kylmä haluun ainakin isomat rinnat ku joku AA-kupit!! Ei ne kyl seksissä tunnu miltää ku pieniltä mut jos sä etit jotai pieniä nii ihan vapaasti ei oo päätös!! En kyl tunne ketää kundii joka haluu pienet rinnat!! -.- mul on itellä joku b-c 75-80 ne on kyl aika normaalit eiks nii?? kylmä haluisin kyl silikoonit mut mun kundi sano et ei ees tarvi ku se tykkää just niist seksissä ja ne tuntuu hyvältä!! :) et vik vik vaa ;)

        No hyi vittu jotkin silikoonit? Sanonpahan vaan että sitten sun tissit on ihan kovat ja vitun rumat. Se just miehiä kiinnostaa kun ne on pehmeämmät.


      • dfgff
        huolettaa kirjoitti:

        Siis iha oikeesti parasta vai läpäl? Siis nii..

        Mua khyl huolettaa, ku mua nuoremmilla tytöillä on jotku b:t tai d:t ja mul on jotku nii pienet, et niit ei varmaa vois edes laskee rinnoiks. Mul ei oo enää kauheen montaa vuotta siihe, kun rinnat lopettaa kasvamisen ni harmittaa.

        Miksi haluaisit olla lehmä? Pienet ja kiinteät ovat paljon mukavammat.


      • lovegame2

        musta tuntuu että saatat sinä olla kyllä ainua joka tykkää pienistä, minä tunnen vaan niitä jotka haukkuu pienirintasia ja kuolaa isorintasten perään. :D minä itse kuulun tähän pienirintaisten joukkoon...


      • mitä välii

        No mun poikkis ei vällittäis jos mulla olis tissit selässä..


      • Puolustaja
        Demon of Power kirjoitti:

        Minun lisäksi kyllä moni moni muukin, siis suurin osa miehistä, mitä oon itse tavannut kyllä tykkää enemmänkin isoista rinnoista. Minkäs takia mediassa on sitten puhuttu julkkisnaisten(isotissisten) rinnoista esim. kehuiltu! ja herättänyt keskustelua. Hyvä esimerkki Pamela Anderson. Muistan ite viel joskus ala-asteella kun monet puhui jo silloin Pamelasta, kuinka se onkaan niin seksikäs ja sillä on niin isot. Entäs minkä takia olen itse huomannut, kun joskus aikoinaan koulun käytävällä tai missä tahansa muuallakin kun on kävellyt vastaan joku isotissinen nainen, niin herättänyt samantien katseita ja/tai puheita tyyliin esim. Vittu tolla on isot! tai ton kanssa jos pääsis pukille, niin avot! Mitenkäs muuten monilla naisilla sitten on paineita tänä päivänä omista rinnoista!?
        Eli sanotaan näin että valtaosa miehistä kyllä ihailee isoja rintoja! Sori, kunhan nyt vaan kerron faktoja. Mutta kyllä pienirintaisetkin yleensä kelpaa ihan hyvin meille isotissisten perään juoksijoille, ainakin suurimmalle osalle meistä. Mullekkin kyllä menee.

        Nimenomaan suurin osa.. eli ei siis kaikki. Ihmisillä on erinlaista silmää "kauneudelle." eikä pelkästään rinnat tee seksikästä vaan myös olemus. Jos lennät eteenpäin vain sillä että sinulla on isot rinnat niin taidat olla aika lahna sängyssä kun ajattelet että sinun ei tarvitse tehdä mitään koska sinulla on isot rinnat. Pieni rintaiset panostaa juuri seksissäkin enemmän koska he haluavat tuoda koko seksikkään itsensä esillä eikä pelkästään rasvapallonsa. Kaikki rinnat ovat kauniita. Peace.


      • moi:3
        on paras kirjoitti:

        Mun exällä (18v) oli, ja on edelleen, aa-kupin rinnat ja ne on parhaat, mitä oon koskaan seksis nähny! Tai siis missään muussakaan..

        jes ku mullaki on aik pienet rinnat nii se ei niiku haittaa:)??


      • Anonyymi
        Demon of Power kirjoitti:

        Minun lisäksi kyllä moni moni muukin, siis suurin osa miehistä, mitä oon itse tavannut kyllä tykkää enemmänkin isoista rinnoista. Minkäs takia mediassa on sitten puhuttu julkkisnaisten(isotissisten) rinnoista esim. kehuiltu! ja herättänyt keskustelua. Hyvä esimerkki Pamela Anderson. Muistan ite viel joskus ala-asteella kun monet puhui jo silloin Pamelasta, kuinka se onkaan niin seksikäs ja sillä on niin isot. Entäs minkä takia olen itse huomannut, kun joskus aikoinaan koulun käytävällä tai missä tahansa muuallakin kun on kävellyt vastaan joku isotissinen nainen, niin herättänyt samantien katseita ja/tai puheita tyyliin esim. Vittu tolla on isot! tai ton kanssa jos pääsis pukille, niin avot! Mitenkäs muuten monilla naisilla sitten on paineita tänä päivänä omista rinnoista!?
        Eli sanotaan näin että valtaosa miehistä kyllä ihailee isoja rintoja! Sori, kunhan nyt vaan kerron faktoja. Mutta kyllä pienirintaisetkin yleensä kelpaa ihan hyvin meille isotissisten perään juoksijoille, ainakin suurimmalle osalle meistä. Mullekkin kyllä menee.

        Miksi miehet sekoitetaan asioihin jos joku haluaa isommat rinnat? Ei syynä ole aina miehet. Itsekin haluan isommat rinnat ja en miehien takia. Vaan koska itse sitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehet sekoitetaan asioihin jos joku haluaa isommat rinnat? Ei syynä ole aina miehet. Itsekin haluan isommat rinnat ja en miehien takia. Vaan koska itse sitä haluan.

        Ui joku oli tääl viimevuon


    • ....

      monet miehet/pojat katsoo mielellään isoja rintoja, mutta harvampi haluu sellaisen itselleen, että monet tykkää että omalla kullalla on pienetkin rinnat..=)
      eiköhän muutenkin mies tykkää naisen rinnoista jos nainen ite vaan on niihin tyytyväinen..

      • ::::::::::::::::::::::::

        syöt hyvin äläkkä ainakaa laihuta sillä rintojen kasvuun tarvitaan runsaasti vitamiineja joten syö enemmän.


      • suuret

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.


      • Nimetön
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        Joo tota ei kannata ainakaan tehä että toppaa itelleen isot tissit. siitä tulee viel enemmän paha mieli kun pienistä tisseistä. Mietippä tätä: Vaikka koulussa pojat ihailee tyttöjen tisseja, viikon päästä kaikki menee uimaan. hupsista. Mä en ainakaan käytä toppauksia. mitä sitä itteensä muuttamaan. ei sille kuitenkaan mitään voi. ja jos jollain on ongelma löytää tarpeeksi pienet rintsikat,kannattaa ettiä joka paikasta,kyl sopivat jostain löytyy.


      • Kummitus-joka pelkää pimeää
        :::::::::::::::::::::::: kirjoitti:

        syöt hyvin äläkkä ainakaa laihuta sillä rintojen kasvuun tarvitaan runsaasti vitamiineja joten syö enemmän.

        Tää on paras neuvo...


      • kaksjsakjdvhake
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        loololololoolololololoollololololololoolololololo. ni sä varmaa teet!


      • blaablaa poikaa
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        ne on sillo tavallaa silikonit ei mtn sukkia sinne tarvi tunkea ja ne o´n sillon muodottomat -.-


      • dislike
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        mut mitäs sit tapahtuu ku pitäs mennä esim uima-hallii,rannalle tai sänkyy ja pelkkii sukkii tippuu paidan sisäst ::D


      • sdfgsdfg
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        reps


      • Nyt kyllä....
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        Jaahas, kuinkas suu sitten pannaan kun on koulussa sisäliikuntaa, ja useimmissahan kouluissa täytyy käydä suihkussa, olisiko mukavaa kun muut huomaa sun rintsikoista tippuuvan sukkia?

        En tosiaankaan kannata tätä ideaa, miksei rintojen anna vain kehittyä ajan myötä? Mitä sitä ruveta itelleen toppaamaan rintoja..


      • elämä taas :D:D:DD
        suuret kirjoitti:

        rintaliivit ja tunge sinne sukkia yms. niin rinnat näyttävät isoilta.

        muistan kuinka ala-asteen viimeisillä luokilla(5-6) eräs koulumme tyttö käytti kaiken maailman toppauksia ja sitten pojat mietti rivissä, mitä vittua tapahtuu kun mennään uimaan. Ehkä se vesi sitten kutistaa?


      • ;-)
        :::::::::::::::::::::::: kirjoitti:

        syöt hyvin äläkkä ainakaa laihuta sillä rintojen kasvuun tarvitaan runsaasti vitamiineja joten syö enemmän.

        Urheilen kyllä paljon joka päivä,mutta voisin kokeilla olla urheilematta jonkin aikaa ja syödä enemmän. :-) ongelma on vain siinä että jos en huomaa itse että rupean vain hyppimään hyppynarua enkä ajattele että se on liikuntaa. :-\ mutta aijon pitää itseni kurissa! :-D


      • b:n urheilija
        ;-) kirjoitti:

        Urheilen kyllä paljon joka päivä,mutta voisin kokeilla olla urheilematta jonkin aikaa ja syödä enemmän. :-) ongelma on vain siinä että jos en huomaa itse että rupean vain hyppimään hyppynarua enkä ajattele että se on liikuntaa. :-\ mutta aijon pitää itseni kurissa! :-D

        Ite oon mielummin pienirintanen ja timmi ku isotissinen ja ylipainonen ;) terveys ennen kaikkee


      • Saaaaaga
        ;-) kirjoitti:

        Urheilen kyllä paljon joka päivä,mutta voisin kokeilla olla urheilematta jonkin aikaa ja syödä enemmän. :-) ongelma on vain siinä että jos en huomaa itse että rupean vain hyppimään hyppynarua enkä ajattele että se on liikuntaa. :-\ mutta aijon pitää itseni kurissa! :-D

        Se ettei saisi laihduttaa, ei tarkoita sitä että ei saisi harrastaa liikuntaa. Terveyden ylläpitävä liikunta ja laihduttaminen ovat kaksi aivan eri asiaa.


    • Minnniii

      Mullaa on sama ongelmaa :/// Oikeesti ärsyttäää ku rinnat ei vaa kasva ku kaikil kavereil on jo sellaset isot ja mul on vaa littanaa siin kohass!! Rääyhh!! Oon ihan vihanenn siitä a se painaa mua joka päivä :(( Haluaisin mulle jo isot rinnat ku meen jo yläasteelleee!!

      • :.:.:.:.

        Joo oikeesti mullakaa ei oo viel ees kokoja ja oon jo kasilla! Vitsin inhottavaa... mä oon yrittäny syödä enemmän, mut hei onks se totta et liikunta pienentää rintoja?


      • Nimetön

        Ei sun kannata huolehtia että sulla on penet tissit kun meet yläasteelle.. Mulla on sama ongelma ja oon 16.


      • Nimetön
        :.:.:.:. kirjoitti:

        Joo oikeesti mullakaa ei oo viel ees kokoja ja oon jo kasilla! Vitsin inhottavaa... mä oon yrittäny syödä enemmän, mut hei onks se totta et liikunta pienentää rintoja?

        Ei liikunta pienennä rintoja. liikuntaa ei kyl kannata lopettaa sen takia et tissit kasvais :D Ja itekki oon 16 eikä mullakaan mitään tisseja ole.. mut mulla on 20 vuotias poikaystävä,ja ollaan seurusteltu vähän yli vuosi,eikä sitä ainakaan haittaa jos on pienet tissit. tunnen moniaki poikia jotka tykkää enemmän pieni- kuin isotissisistä tytöistä..


      • :(
        Nimetön kirjoitti:

        Ei liikunta pienennä rintoja. liikuntaa ei kyl kannata lopettaa sen takia et tissit kasvais :D Ja itekki oon 16 eikä mullakaan mitään tisseja ole.. mut mulla on 20 vuotias poikaystävä,ja ollaan seurusteltu vähän yli vuosi,eikä sitä ainakaan haittaa jos on pienet tissit. tunnen moniaki poikia jotka tykkää enemmän pieni- kuin isotissisistä tytöistä..

        mä oon just täyttämäs 16 ja kaverit pyytävät näillä kesähelteillä rannalle ottaa aurinkoo ja uimaan, mutta kieltäydyn aina koska en kehtaa näyttää kehoani. Missä vaiheessa ne oikeen alkaa sit kasvaa? Eikö sun jätkä välitä yhtään minkä kokoset rinnat sulla on?


      • hmmph?

        Ei kannata huolehtia rintojensa koosta vielä 12 vuotiaana..

        "Oon ihan vihanenn siitä a se painaa mua joka päivä :(( Haluaisin mulle jo isot rinnat ku meen jo yläasteelleee!!"

        kyllä ne siitä kuule kasvaa! ei tuon ikäisenä vielä kannata huolehtia.
        Ja jos ei kasva siihen mennessä kun täytät 18, niin sitten voit vasta valittaa. (koska sitten ne ei luultavasti kasva enää kun kunnon lihotuskuurilla, ja silläkin vain vähän) Joten ei hätää!


      • mfbvlbsakcnmk
        :.:.:.:. kirjoitti:

        Joo oikeesti mullakaa ei oo viel ees kokoja ja oon jo kasilla! Vitsin inhottavaa... mä oon yrittäny syödä enemmän, mut hei onks se totta et liikunta pienentää rintoja?

        Mua ärsyttää että kaikki meijän luokkalaiset pojat kattelee muiden luokkalaisten isoja rintoja, heittelee sinne paperinpaloja ja hiplailee niitä mutta mun on pienet. Mutku ajattelette olisko kivaa etta sun kimpussa oltais vaan rintojen takia ja yritettäis availla rintsikoita. Mä oon jo kasilla ja mulla on pienet rinnat mut ajakanssa olen löytänyt itselleni oikean kokoiset rintsikat. Kun ajattelet että naisen rinnat kasvaa koko ajan ja jos sulla olisi nuorena isot rinnat sulla olisi vanhana rumat roikkotissit :P Mä oon tyytyväinen omiin tisseihini ja toivon että tekin olisitte.


      • don't panic
        :( kirjoitti:

        mä oon just täyttämäs 16 ja kaverit pyytävät näillä kesähelteillä rannalle ottaa aurinkoo ja uimaan, mutta kieltäydyn aina koska en kehtaa näyttää kehoani. Missä vaiheessa ne oikeen alkaa sit kasvaa? Eikö sun jätkä välitä yhtään minkä kokoset rinnat sulla on?

        mulla autto että kävin mäkissä kerran viikossa ja 30 etunojapunnerrusta pari kertaa viikossa.ja oon saanu kokoa isommaks rinnat. ennen ne oli 75a nyt ne on 80a.


      • terve ja moro
        don't panic kirjoitti:

        mulla autto että kävin mäkissä kerran viikossa ja 30 etunojapunnerrusta pari kertaa viikossa.ja oon saanu kokoa isommaks rinnat. ennen ne oli 75a nyt ne on 80a.

        eli sun vyötäröski kasvo. Mä söin ihan normi ruokaa ja nyt on 70a: sta 70b


      • minicroco
        :( kirjoitti:

        mä oon just täyttämäs 16 ja kaverit pyytävät näillä kesähelteillä rannalle ottaa aurinkoo ja uimaan, mutta kieltäydyn aina koska en kehtaa näyttää kehoani. Missä vaiheessa ne oikeen alkaa sit kasvaa? Eikö sun jätkä välitä yhtään minkä kokoset rinnat sulla on?

        Turhaan huolehdit tommosista jutuista. Kun tapaat "sen oikean" niin hän tulee rakastamaan sinua niin paljon, että ei välitä vaikka sulla olisi tissit selässä. Ulkonäöllä on harvoin paljonkaan tekemistä tosirakkauden ja sitoutumisen kanssa. Jos joku mies sut joskus jättää sen takia että sulla on "liian pienet tissit", niin onko hän silloin oikeasti terve ihminen ja sinun arvoisesi? Hardly. Pst... Tiesitkö että pienirintaisilla rinnat pysyvät kiinteinä pidemään kuin isorintaisilla, elikkä kun minä on 40 minulla tulee luultavasti olemaan n. 60-vuotiaan rinnat, mutta kun sinä olet 40, sinulla on 20-vuotiaan rinnat!;)


      • dfgyuiopå
        hmmph? kirjoitti:

        Ei kannata huolehtia rintojensa koosta vielä 12 vuotiaana..

        "Oon ihan vihanenn siitä a se painaa mua joka päivä :(( Haluaisin mulle jo isot rinnat ku meen jo yläasteelleee!!"

        kyllä ne siitä kuule kasvaa! ei tuon ikäisenä vielä kannata huolehtia.
        Ja jos ei kasva siihen mennessä kun täytät 18, niin sitten voit vasta valittaa. (koska sitten ne ei luultavasti kasva enää kun kunnon lihotuskuurilla, ja silläkin vain vähän) Joten ei hätää!

        niimpä ^

        jollain alkaa nuorempana murrosikä ja jollain myöhemmin. .


      • oon poika
        Nimetön kirjoitti:

        Ei liikunta pienennä rintoja. liikuntaa ei kyl kannata lopettaa sen takia et tissit kasvais :D Ja itekki oon 16 eikä mullakaan mitään tisseja ole.. mut mulla on 20 vuotias poikaystävä,ja ollaan seurusteltu vähän yli vuosi,eikä sitä ainakaan haittaa jos on pienet tissit. tunnen moniaki poikia jotka tykkää enemmän pieni- kuin isotissisistä tytöistä..

        oon sitä mieltä että liian isot on liian isot!!


      • kröhömm
        don't panic kirjoitti:

        mulla autto että kävin mäkissä kerran viikossa ja 30 etunojapunnerrusta pari kertaa viikossa.ja oon saanu kokoa isommaks rinnat. ennen ne oli 75a nyt ne on 80a.

        sun kuppikoko ei kasvanut kyllä yhtään, vyötärös se siinä vaan leveni.

        Numero tarkoittaa vyötäröä, kirjain kuppikokoa.


      • neuvo
        mfbvlbsakcnmk kirjoitti:

        Mua ärsyttää että kaikki meijän luokkalaiset pojat kattelee muiden luokkalaisten isoja rintoja, heittelee sinne paperinpaloja ja hiplailee niitä mutta mun on pienet. Mutku ajattelette olisko kivaa etta sun kimpussa oltais vaan rintojen takia ja yritettäis availla rintsikoita. Mä oon jo kasilla ja mulla on pienet rinnat mut ajakanssa olen löytänyt itselleni oikean kokoiset rintsikat. Kun ajattelet että naisen rinnat kasvaa koko ajan ja jos sulla olisi nuorena isot rinnat sulla olisi vanhana rumat roikkotissit :P Mä oon tyytyväinen omiin tisseihini ja toivon että tekin olisitte.

        Jos nuorena on alkanut kasvaa rinnat se ei tarkoita sitä että ne roikkuu vanhana jos aloitat varhain rintsikoiden käytön rintasi ei roiku vanhempana :-)


      • neuvo
        mfbvlbsakcnmk kirjoitti:

        Mua ärsyttää että kaikki meijän luokkalaiset pojat kattelee muiden luokkalaisten isoja rintoja, heittelee sinne paperinpaloja ja hiplailee niitä mutta mun on pienet. Mutku ajattelette olisko kivaa etta sun kimpussa oltais vaan rintojen takia ja yritettäis availla rintsikoita. Mä oon jo kasilla ja mulla on pienet rinnat mut ajakanssa olen löytänyt itselleni oikean kokoiset rintsikat. Kun ajattelet että naisen rinnat kasvaa koko ajan ja jos sulla olisi nuorena isot rinnat sulla olisi vanhana rumat roikkotissit :P Mä oon tyytyväinen omiin tisseihini ja toivon että tekin olisitte.

        Jos nuorena on alkanut kasvaa rinnat se ei tarkoita sitä että ne roikkuu vanhana jos aloitat varhain rintsikoiden käytön rintasi ei roiku vanhempana :-)


      • hbeb6

        sama tääl oon kuukilla ja kaikil muil on kasvanu ja mul ei ku iha nii et ei edes huomaa


      • kehitysvammanaidioot

        hei pliis

        pidä vaa turpas kii ku mä oon melke 8lk, kaikil on joku tyylii 80 kokoo ja mul on 75A ja arvaa paljo se vituttaa ku omat ei vaa yksinkertasest kasva


      • Pienirintanen

        Mul on tää sama ongelma... Ja meen JOKA päivä mun poikaystävän kaa uimahalliin, yleensä ei tissit viel siinä vaihees nololta tunnu, mut jos sitä sattuu näkee siel jonku frendin jol on D-kupin rinnat, alkaa jo vähä pelottaa et mun poikaystävä vielä jättää mut.. PAHINTA on et mun kavereita ei ees kiinnosta niitten rintojen koko, ja mää jota se kiinnostaa, ei sit niitä Isoja rintoja saa..


      • Anonyymi
        don't panic kirjoitti:

        mulla autto että kävin mäkissä kerran viikossa ja 30 etunojapunnerrusta pari kertaa viikossa.ja oon saanu kokoa isommaks rinnat. ennen ne oli 75a nyt ne on 80a.

        Mikä on etu noja punnerrus


      • Anonyymi
        mfbvlbsakcnmk kirjoitti:

        Mua ärsyttää että kaikki meijän luokkalaiset pojat kattelee muiden luokkalaisten isoja rintoja, heittelee sinne paperinpaloja ja hiplailee niitä mutta mun on pienet. Mutku ajattelette olisko kivaa etta sun kimpussa oltais vaan rintojen takia ja yritettäis availla rintsikoita. Mä oon jo kasilla ja mulla on pienet rinnat mut ajakanssa olen löytänyt itselleni oikean kokoiset rintsikat. Kun ajattelet että naisen rinnat kasvaa koko ajan ja jos sulla olisi nuorena isot rinnat sulla olisi vanhana rumat roikkotissit :P Mä oon tyytyväinen omiin tisseihini ja toivon että tekin olisitte.

        Tämä oli hyvä kiitos


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Ei liikunta pienennä rintoja. liikuntaa ei kyl kannata lopettaa sen takia et tissit kasvais :D Ja itekki oon 16 eikä mullakaan mitään tisseja ole.. mut mulla on 20 vuotias poikaystävä,ja ollaan seurusteltu vähän yli vuosi,eikä sitä ainakaan haittaa jos on pienet tissit. tunnen moniaki poikia jotka tykkää enemmän pieni- kuin isotissisistä tytöistä..

        Linkkaappa mille ne pojat ku näyttää nyt siltä että kaikki haukkuu mua mun pienistä rinnoista


    • Neiti pienitissi

      Heh. Itse en tiedä tästä että voiko rintojen kasvuun vaikuttaa, että ne kasvaisivat nopeammin. Kuulemma e-pillereiden syönti suurentaa rintoja, mutta kun näitä keskusteluja lukee, niin voi herran jumala! Jos vasta ylä asteelle menevillä on paineita siitä, että rinnat on liian pienet! Eihän siinä iässä ne rinnat vielä kasva, tai joillakin kasvaa, mutta harvemmilla se kuppi koko on A:n paikkeilla. Hassua on se, että kumminkin hirmu monet tytöt ovat huolissaan rintojensa kasvusta. Vaikka se on kumminkin todella pieni osa kokonaisuutta..

      • Nimetön

        Ei E-pillerit rintoja kasvata.. kyllä ne siitä pari milliä turpoaa mutta ei rintojen takia kannata e-pillereitä ruveta syömään..


      • Miss C
        Nimetön kirjoitti:

        Ei E-pillerit rintoja kasvata.. kyllä ne siitä pari milliä turpoaa mutta ei rintojen takia kannata e-pillereitä ruveta syömään..

        samaa mieltä siitä ettei kannata e-pillereitä alkaa popsimaan sen takia että haluaisi rintojen kasvavan. Mutta kyllä vain, itse kun aloitin e-pillereiden syönnin kuppikokoni kasvoi 2 kokoa isommaksi.


      • Rouva läskiperse

        Sinä et tiedä ilmeisesti paljon mitään tästä teinien maailmasta ja 12-vuotiaista, kun väität, että jo yläasteelle menevillä on paineita siitä, että rinnat ovat liian pienet. Jos jollain ei ole rintoja siinä iässä ja muilla on, niin kuule luulenpa että on mukavampi kuulua porukkaan! Jos et tiennyt, muori, niin useimmilla rintojen kasvu alkaa 10-11 vuotiaana. Ja kaikillakaan ei ole enää sitä A-kuppia, nimimerkillä "Kokemusta on".


      • vihainen!!
        Rouva läskiperse kirjoitti:

        Sinä et tiedä ilmeisesti paljon mitään tästä teinien maailmasta ja 12-vuotiaista, kun väität, että jo yläasteelle menevillä on paineita siitä, että rinnat ovat liian pienet. Jos jollain ei ole rintoja siinä iässä ja muilla on, niin kuule luulenpa että on mukavampi kuulua porukkaan! Jos et tiennyt, muori, niin useimmilla rintojen kasvu alkaa 10-11 vuotiaana. Ja kaikillakaan ei ole enää sitä A-kuppia, nimimerkillä "Kokemusta on".

        Mun bestiksellä alko kasvaa rinnat jo kymmenenvuotiaana ja mulla ei vieläkää vaikka oon jo 12v ja arvatkaa vaa nolottaaks ku hengaillaan poikien kaa ja pojat tuijaa vaa sen rintoja jotka on niin sairaan isot! Bestis vei myös mun oman poikkiksen vaa koska mul ei oo rintoja!!!!!!!!!!!!!!!!


      • samaa mieltä
        Rouva läskiperse kirjoitti:

        Sinä et tiedä ilmeisesti paljon mitään tästä teinien maailmasta ja 12-vuotiaista, kun väität, että jo yläasteelle menevillä on paineita siitä, että rinnat ovat liian pienet. Jos jollain ei ole rintoja siinä iässä ja muilla on, niin kuule luulenpa että on mukavampi kuulua porukkaan! Jos et tiennyt, muori, niin useimmilla rintojen kasvu alkaa 10-11 vuotiaana. Ja kaikillakaan ei ole enää sitä A-kuppia, nimimerkillä "Kokemusta on".

        oot okeassa eiole yhtään kivaa kuin on se ainoa jolla ei ole rintoja !!! mun kaveri sai rinnat kymmene vuotiana !!! olen se ainoa meidän luokassa jolla ei ole rintoja ja mun kaveri sai kaks vuotta sitten .......Sitä paitsi ei ole kivaa kin kaikki kiusaa että miten sulla ei vielä ole rintoja ????? ja nolottaa todellakin kuin on uimassa kavereiten kaa ja on ainot jolla ei ole rintoja !!!!!!


      • Ahdistunut..
        Rouva läskiperse kirjoitti:

        Sinä et tiedä ilmeisesti paljon mitään tästä teinien maailmasta ja 12-vuotiaista, kun väität, että jo yläasteelle menevillä on paineita siitä, että rinnat ovat liian pienet. Jos jollain ei ole rintoja siinä iässä ja muilla on, niin kuule luulenpa että on mukavampi kuulua porukkaan! Jos et tiennyt, muori, niin useimmilla rintojen kasvu alkaa 10-11 vuotiaana. Ja kaikillakaan ei ole enää sitä A-kuppia, nimimerkillä "Kokemusta on".

        Toi on totta. Mä olen nyt menossa myös yläasteelle ja olen varmaan ainut pikkutissinen. Mä käytän kaksia rinstikoita päällekkäin ja silti ne on muihin verrattuna minimaaliset. Inhottaa mennä yläasteelle kun kaikilla muilla on jäätävän kokoiset tissit ja hienoja vaatteita. Jos kaikki ei ole tajunnut.. Tissit vaikuttaa myös vaatteisiin. Ei voi ostaa aikusten puolelta vaikka muut ostaa kun ne vaatteet on rintojen kohdalta löysät. Yleensä jos on isot tissit 13v nii aikusten vaatteet menee muitta mutkitta päälle.Että tissien koossa ei ole vain ne pallurat kyseessä. Kaikki omatunto, vaatteet, kaveriporukat, pojat. Tosi moni juttu on kiinni niissä hassuissa palluroissa rinnoissa. Ja olo ei ole hirveen naisellinen jos tissit on pienet. Tai kurvit suorahkot.


      • jaahas.
        vihainen!! kirjoitti:

        Mun bestiksellä alko kasvaa rinnat jo kymmenenvuotiaana ja mulla ei vieläkää vaikka oon jo 12v ja arvatkaa vaa nolottaaks ku hengaillaan poikien kaa ja pojat tuijaa vaa sen rintoja jotka on niin sairaan isot! Bestis vei myös mun oman poikkiksen vaa koska mul ei oo rintoja!!!!!!!!!!!!!!!!

        No siinä tapauksessa jätkä oli alun alkujaankin idiootti eikä tämä bestiksesikään omasta mielestäni ole ollut kummoinen kaveri, jos varastaa toiselta poikaystävän. Sitä paitsi, naisilla rinnat kasvaa aina 18 vuoden ikään asti, joillakin jopa sen jälkeen, joten kyllähän niillä on vielä reilusti aikaa kehittyä.

        Älä huolehdi turhista :)


      • moi935
        vihainen!! kirjoitti:

        Mun bestiksellä alko kasvaa rinnat jo kymmenenvuotiaana ja mulla ei vieläkää vaikka oon jo 12v ja arvatkaa vaa nolottaaks ku hengaillaan poikien kaa ja pojat tuijaa vaa sen rintoja jotka on niin sairaan isot! Bestis vei myös mun oman poikkiksen vaa koska mul ei oo rintoja!!!!!!!!!!!!!!!!

        tossa vaiheessa pojat on noloja ku ajattelee vaa yms perset ja rintoi.


      • NoNIIMP
        Rouva läskiperse kirjoitti:

        Sinä et tiedä ilmeisesti paljon mitään tästä teinien maailmasta ja 12-vuotiaista, kun väität, että jo yläasteelle menevillä on paineita siitä, että rinnat ovat liian pienet. Jos jollain ei ole rintoja siinä iässä ja muilla on, niin kuule luulenpa että on mukavampi kuulua porukkaan! Jos et tiennyt, muori, niin useimmilla rintojen kasvu alkaa 10-11 vuotiaana. Ja kaikillakaan ei ole enää sitä A-kuppia, nimimerkillä "Kokemusta on".

        ^ kommaan siis varmaan jotkut vanhat mummelit tietää miltä tuntuu mennä kouluun ku muil on isot ja itellä pienet. Ja sit ku nää pojat on muuttunut niistä 1960 luvun pojist.



        Mut eiks rinnat kasva jos tekee paljon työntö liikkeit (punnerruksii dippei ja tällästä:)


    • Kummitus-joka pelkää pimeää

      Joo mullaki on se ongelma ja monella muulla.Mulla on sitäpaitsi semmoset terävät.Tekis mieli piilotella niitä!

      • -

        no ei se terävyys näy yhtää ku rintsikoit käyttäis


      • samaa mieltä

        joss on numero 25a rinnoissa olemassa niin mulla on varmaan se koko.......
        mä on koittanut kaikkea eikä mikään auta niiden kasvamiseen?????
        kiltti kertokaa kaikki ideat mitä teillä on!!!!!


    • pikkutissi

      No joo. Mulla kans sama. Tänään ilmeni taas mollaamista. Oltiin huvikseen lainaamassa mun kaverin isosiskolta vaatteita. Sit mun kamu kysy yhtä paitaa siltä. Sit se mun kaverin isosisko sano, et se on liian iso, rintojen kohalta. Sit mun kaveri näytti sen rintoja (Rintsikat päällä)
      Sit se sano viel, et ne on liian pienet, vaik mun kamul on kolme kertaa isommat ku mulla.

      Ja sit mua ain harmittaa ku mun yks kaveri, kenel on kauheen isot rinnat, nii jos joku sanoo sille, et ne on isot. Ni sit se ain vastaa; "Just pienet" sillon mua harmittaa paljon.

      jopa mun rintojen takii viiltelen itteeni :'//

      Jos joku viittis kertoo, miten niitä saa kasvatettuu nii hyvä :)

      • tissitön

        mulla ainakin ihan vähän kasvaa rinnat kun laitan niihin aivan sikana voidetta kanttis kokeilla!


      • :OO Järkyttynyt.

        Viiltelet ittees RINTOJEN takia? Hei haloo, onko järkee?


      • Ai rasvaa??
        tissitön kirjoitti:

        mulla ainakin ihan vähän kasvaa rinnat kun laitan niihin aivan sikana voidetta kanttis kokeilla!

        Mitä rasvaa laitat? Onko se jotain tietyy rasvaa??


      • jasuje
        tissitön kirjoitti:

        mulla ainakin ihan vähän kasvaa rinnat kun laitan niihin aivan sikana voidetta kanttis kokeilla!

        mitä rasvaa käytät ?? ::):))):


      • tissiton
        Ai rasvaa?? kirjoitti:

        Mitä rasvaa laitat? Onko se jotain tietyy rasvaa??

        Flooraa tai Oivariini on parasta


      • Älä koskaan

        ei sun kannata rintojen takii viiltää itteees se iha kauheeta ja kyl ne ajan myöt kasvaa ja älä välitä mitä muut sanoo hauku vaa takasin mutta kyl määki haluun iso rinnat ja oon vast 12v ja mu kaverin on tosi isot ja oon nii pettyny itteeni ku ei oo viel rintoi ja mua on ain haukuttu et oon lauta ja se sattuu mut en kyl ala viiltelee itteenii että älä anna muitten haukkuu sua


      • Mämmmärii

        oon kasilla, ja tissini eivät ole vielä "pyöreät" vaan päin vastoin! ne ovat suipot ja käytän toppausta rintsikoissa, että ne näyttävät pyöreiltä. On se hankala ostaa rintsikoita ja bestikselläni on b kokoa, itselläni 70aa... olisi kyllä kiva tietää miten saisi tisseistä isommat ja nuoremmilla kavereilla on isommat tissit ja menkat eikä itellä ole vielä. En voi harrastaa seksiäkään, koska tissini näyttävät manboobseilta....


      • hgfhghfhfgfhgf
        Mämmmärii kirjoitti:

        oon kasilla, ja tissini eivät ole vielä "pyöreät" vaan päin vastoin! ne ovat suipot ja käytän toppausta rintsikoissa, että ne näyttävät pyöreiltä. On se hankala ostaa rintsikoita ja bestikselläni on b kokoa, itselläni 70aa... olisi kyllä kiva tietää miten saisi tisseistä isommat ja nuoremmilla kavereilla on isommat tissit ja menkat eikä itellä ole vielä. En voi harrastaa seksiäkään, koska tissini näyttävät manboobseilta....

        voit harrastaa seksiä? sulla voi olla paita päällä?


      • Kuunnelkaa!!
        Älä koskaan kirjoitti:

        ei sun kannata rintojen takii viiltää itteees se iha kauheeta ja kyl ne ajan myöt kasvaa ja älä välitä mitä muut sanoo hauku vaa takasin mutta kyl määki haluun iso rinnat ja oon vast 12v ja mu kaverin on tosi isot ja oon nii pettyny itteeni ku ei oo viel rintoi ja mua on ain haukuttu et oon lauta ja se sattuu mut en kyl ala viiltelee itteenii että älä anna muitten haukkuu sua

        Tää on mulle kauhee ongelma kun meen ylä-asteelle.nii ette te tiiä miltä tuntuu ku toiset haukkuu laudaks ja sillee ei se oo nii helppoo,se vaa murskaa itse tuntoo oon 13 ja oon ihan maassa:(


    • somebodygirl

      Voisko tähän vaikuttaa rasvan saanti ravinnon mukana. Koska rinnoista osahan on rasvakudosta tai jotain sellasta. Ja isokokoisemmillahan on yleensä suuremmat rinnat.

    • Basisti-96

      Mun tietääkseni rasvan ja ravinnon lisääminen, sekä rintalihasten treenaaminen saa ne, no, ei välttämättä kasvamaan, mutta näyttämään paljon paremmilta. : )

    • sama..

      itteäni ei ainakaan rinnat kiinnosta yhtään vaan naama ja perse.

      • on nyt niin että

        naisen pitää olla sopusuhtainen ja olla oma itsensä kehonkanssa niin sillon ne köy yleensä kaikkein parhaiten


      • aivilo

        Mul on vaan alkanut kainaloissa murrosikä :(


    • piluu!!

      ton yhen kirjottajan mukaan otat sellasen mahollisimman epä terveellisen rasvan ja rupeet sitä vetelee eiköhän rupee kummasti finniä ja paisetta pukkaa ja rinnat kasvaa 8D

    • ukuli

      Muistu mieleen yks juttu, kun mun täti huus mun enolle että: "Miten saan rinnat isommiksi?"

      Niin eno vastas sille: "Pyyhkäse sitä vähän vessapaperilla."

      Niin täti vastas: " Miten se muka auttaa rintoja kasvamaan? "

      Eno vastas: " En tiiä, mutta ainakin perseesi on suurentunut kun olet käyttänyt sitä."

      • zdafjksrymag

        ^Hehheh, vanha vitsi...


    • Dark_Serenity

      ei ne isot rinnat mitenkään tärkeät ole, pikemminkin pienet ja söpöt on oikein hyvät. Kyllä saat poikien huomion ihan ilmankin, ja omaan kehoon sopivat rinnat ne parhaat ovat.

      • llllllauuuuuuuta

        ite oon 13. pia 14 ;< haluisin isommat rinnat. prkl mua inhottaa. oon vaa pelkkä lauta, 70AA kupit hittoooo däämn, auttaako D Vitamiini oikeest rintojen kasvuu? =) ääh. kaikilla mun luokkalaisilla on isot rinnat :D ja oon semmone lauta.. 8/ kellää vinkkei? ^^


      • nw
        llllllauuuuuuuta kirjoitti:

        ite oon 13. pia 14 ;< haluisin isommat rinnat. prkl mua inhottaa. oon vaa pelkkä lauta, 70AA kupit hittoooo däämn, auttaako D Vitamiini oikeest rintojen kasvuu? =) ääh. kaikilla mun luokkalaisilla on isot rinnat :D ja oon semmone lauta.. 8/ kellää vinkkei? ^^

        Sitten kun rintasi kasvavat ja alat kokea helvetinmoisia selkäkipuja niin toivot saavasi pienet rinnat takaisin. Mitä väliä jos kaikilla muilla on, itselläni on luokkamme pienimmät rinnat(17v) ja se ei haittaa yhtään, isoista rinnoista on vain haittaa.


      • pieni:(
        llllllauuuuuuuta kirjoitti:

        ite oon 13. pia 14 ;< haluisin isommat rinnat. prkl mua inhottaa. oon vaa pelkkä lauta, 70AA kupit hittoooo däämn, auttaako D Vitamiini oikeest rintojen kasvuu? =) ääh. kaikilla mun luokkalaisilla on isot rinnat :D ja oon semmone lauta.. 8/ kellää vinkkei? ^^

        itekki oon 13 ja samakuppikoko. inhoan kun kaverit sanovat "laudaksi" olen luokan lyhyin tyttö ja pienirintaisin, jopa yhdellä luokan tytöllä pyörii poikia ympärillään kun sillä on jo paljon isommat rinnat :< jotenkin itseluottamus on herpaantunut ja olen huomannut että en viihdy poikien kanssa enään, jopa vuosi sitten saatoin hengata poikaporukoissa myös tunnen itseni jotenkin ulkopuoliseksi ja pieneksi vaikka kavereita on paljon ja juttua riittää... olen alottanut syömisen sillä olen saanut huomauttelua myös laihuudestani ja vetäny vitamiini pillereitä 1 päivässä. tiedän että rintojen kasvu viittaa hyvin paljon siihen miten suvussa on yleistä. Meitä on paljon joilla on sama kysymys, miten saada nopeasti rinnat kasvamaan?


      • hmmmmmmmmmm
        pieni:( kirjoitti:

        itekki oon 13 ja samakuppikoko. inhoan kun kaverit sanovat "laudaksi" olen luokan lyhyin tyttö ja pienirintaisin, jopa yhdellä luokan tytöllä pyörii poikia ympärillään kun sillä on jo paljon isommat rinnat :< jotenkin itseluottamus on herpaantunut ja olen huomannut että en viihdy poikien kanssa enään, jopa vuosi sitten saatoin hengata poikaporukoissa myös tunnen itseni jotenkin ulkopuoliseksi ja pieneksi vaikka kavereita on paljon ja juttua riittää... olen alottanut syömisen sillä olen saanut huomauttelua myös laihuudestani ja vetäny vitamiini pillereitä 1 päivässä. tiedän että rintojen kasvu viittaa hyvin paljon siihen miten suvussa on yleistä. Meitä on paljon joilla on sama kysymys, miten saada nopeasti rinnat kasvamaan?

        onkohan siintä tytöstä kiva kun ne jätkät pyörii (ehkä vain sen takia) hänen kanssaan, koska hänellä on isot rinnat? eikö sen luonteen pitäisi enemmän merkata kuin ulkonäön?


      • minicroco
        llllllauuuuuuuta kirjoitti:

        ite oon 13. pia 14 ;< haluisin isommat rinnat. prkl mua inhottaa. oon vaa pelkkä lauta, 70AA kupit hittoooo däämn, auttaako D Vitamiini oikeest rintojen kasvuu? =) ääh. kaikilla mun luokkalaisilla on isot rinnat :D ja oon semmone lauta.. 8/ kellää vinkkei? ^^

        Onko tullut mieleen että isorintaisilla on 70% suurempi riski sairastua rintasyöpään kuin pienempirintaisilla? Et kai ainakaan haluaisi olla yksitissinen.:) Älä huoli!


      • Kaveriton
        pieni:( kirjoitti:

        itekki oon 13 ja samakuppikoko. inhoan kun kaverit sanovat "laudaksi" olen luokan lyhyin tyttö ja pienirintaisin, jopa yhdellä luokan tytöllä pyörii poikia ympärillään kun sillä on jo paljon isommat rinnat :< jotenkin itseluottamus on herpaantunut ja olen huomannut että en viihdy poikien kanssa enään, jopa vuosi sitten saatoin hengata poikaporukoissa myös tunnen itseni jotenkin ulkopuoliseksi ja pieneksi vaikka kavereita on paljon ja juttua riittää... olen alottanut syömisen sillä olen saanut huomauttelua myös laihuudestani ja vetäny vitamiini pillereitä 1 päivässä. tiedän että rintojen kasvu viittaa hyvin paljon siihen miten suvussa on yleistä. Meitä on paljon joilla on sama kysymys, miten saada nopeasti rinnat kasvamaan?

        Mul on sama mut ei kamujakaan :(


    • Mirr

      Mulla on sama ongelma. Enkä haluu saada rintoja kasvamaan jotta pojat tykkää. Kaikkiin vaatteisiin jotka ovat kokoani, eivät ole sopivia rintojen kohdalta. Olen nuori ja alipainoinen, mutta tarvitsen suuremmat rinnat vaatteisiini

      • sryhasryh

        antakaa niiden kasvaa ihan rauhas....


      • HÄRKÄNENKÄRPÄNEN
        sryhasryh kirjoitti:

        antakaa niiden kasvaa ihan rauhas....

        jos ne ei kasva? Pitää sitten varmaan vaan odottaa -_-' Pojat kyylää vaan tyttöjen tissivakoa, ja heittelee sinne kuminpalasia. Jos nää mun pienet rinnat vaan kasvais, tai tapahtuis joku ihme. Esim kun aamulla herään, omistan isommat rinnat. HERMO MENEEEEE =(


      • maikkuliii
        HÄRKÄNENKÄRPÄNEN kirjoitti:

        jos ne ei kasva? Pitää sitten varmaan vaan odottaa -_-' Pojat kyylää vaan tyttöjen tissivakoa, ja heittelee sinne kuminpalasia. Jos nää mun pienet rinnat vaan kasvais, tai tapahtuis joku ihme. Esim kun aamulla herään, omistan isommat rinnat. HERMO MENEEEEE =(

        Juu.. mää oon 12 v ja mulla ei oo mitään!! ärsyttää, kun meiän luokan tytöil on semmonen 3 porukka , ja mun " porukas "on semmoset tytöt joilla on isot rinnat!! Käytän ritsikoita (65AA), vaik en tartte ;( Mikä saisi oikeesti ne kasvamaa?? MRRR.... Kiva kun meen kohta ylä-aseelle, ja mulla ei oo mtn;((


      • maikkuliii
        maikkuliii kirjoitti:

        Juu.. mää oon 12 v ja mulla ei oo mitään!! ärsyttää, kun meiän luokan tytöil on semmonen 3 porukka , ja mun " porukas "on semmoset tytöt joilla on isot rinnat!! Käytän ritsikoita (65AA), vaik en tartte ;( Mikä saisi oikeesti ne kasvamaa?? MRRR.... Kiva kun meen kohta ylä-aseelle, ja mulla ei oo mtn;((

        muuten olen kokeillut enemmän syömistä, ja mitään ei tapahdu.. ;(((


      • maikkuliii
        maikkuliii kirjoitti:

        muuten olen kokeillut enemmän syömistä, ja mitään ei tapahdu.. ;(((

        Vastatkaa nopsaa -.-


      • srtpm
        maikkuliii kirjoitti:

        Juu.. mää oon 12 v ja mulla ei oo mitään!! ärsyttää, kun meiän luokan tytöil on semmonen 3 porukka , ja mun " porukas "on semmoset tytöt joilla on isot rinnat!! Käytän ritsikoita (65AA), vaik en tartte ;( Mikä saisi oikeesti ne kasvamaa?? MRRR.... Kiva kun meen kohta ylä-aseelle, ja mulla ei oo mtn;((

        se on iha normaalia että on viel pienet ku ylä-asteelle menee! hei mä täytän 17 ja mulla ei oo mikkää jumbot mut silti on jätkiä peräs.. ei se kato tissien kokoo, et kelpaako jätkille.


      • käytä järkeä
        maikkuliii kirjoitti:

        Juu.. mää oon 12 v ja mulla ei oo mitään!! ärsyttää, kun meiän luokan tytöil on semmonen 3 porukka , ja mun " porukas "on semmoset tytöt joilla on isot rinnat!! Käytän ritsikoita (65AA), vaik en tartte ;( Mikä saisi oikeesti ne kasvamaa?? MRRR.... Kiva kun meen kohta ylä-aseelle, ja mulla ei oo mtn;((

        ei tuon ikäisenä tarvitsekkaan olla mitkään himo isot..


      • samaa mieltä
        HÄRKÄNENKÄRPÄNEN kirjoitti:

        jos ne ei kasva? Pitää sitten varmaan vaan odottaa -_-' Pojat kyylää vaan tyttöjen tissivakoa, ja heittelee sinne kuminpalasia. Jos nää mun pienet rinnat vaan kasvais, tai tapahtuis joku ihme. Esim kun aamulla herään, omistan isommat rinnat. HERMO MENEEEEE =(

        samaa mäkin oon haaveillu.........


      • Minä pikkutissinen 15v
        käytä järkeä kirjoitti:

        ei tuon ikäisenä tarvitsekkaan olla mitkään himo isot..

        Ei niin mutta se vaikuttaa itsetuntoon, vaatteisiin eteenki ku pitäs joskus ostaa rintsikoita ja sul ei oo mitää. Katot sielt niin 70aa kokoi kaveri kattoo 70a tai 70b ja ei voi käyttää toppii ja piiloudut hupparii ja et voi uida, käyttää hienoo mekkoo tai olla ilman rintsikoita kaverilla yötä tai lainaa/vaihtaa vaatteita jos sinulla on pienet rinnat ja sen takia huono itsetunto. Ärsyttää pienitissisenä lukea noita "ei sul oo mitää tarvetta tisseille olet vasta 13" koska ette ymmärrä että 11-15 vuotiaana on pahin ryhmäpaine kun alkaa kehittyä ja yms. Ei oo mukavaa ku on retarted olo ja kaikki muut on "kehittyneitä" ei me nuoret ajatella aikuismaisesti vaan halutaan olla enemmän samallaisia/samanrakenteisia kuin muut ja median antamaan kuvaan viitahtavia, laihoja ja isorintaisia kuten jätkät urheilullisia ja isomunaisia. Get used to it we are young not adults bi**h


      • pettynyitteesä
        Minä pikkutissinen 15v kirjoitti:

        Ei niin mutta se vaikuttaa itsetuntoon, vaatteisiin eteenki ku pitäs joskus ostaa rintsikoita ja sul ei oo mitää. Katot sielt niin 70aa kokoi kaveri kattoo 70a tai 70b ja ei voi käyttää toppii ja piiloudut hupparii ja et voi uida, käyttää hienoo mekkoo tai olla ilman rintsikoita kaverilla yötä tai lainaa/vaihtaa vaatteita jos sinulla on pienet rinnat ja sen takia huono itsetunto. Ärsyttää pienitissisenä lukea noita "ei sul oo mitää tarvetta tisseille olet vasta 13" koska ette ymmärrä että 11-15 vuotiaana on pahin ryhmäpaine kun alkaa kehittyä ja yms. Ei oo mukavaa ku on retarted olo ja kaikki muut on "kehittyneitä" ei me nuoret ajatella aikuismaisesti vaan halutaan olla enemmän samallaisia/samanrakenteisia kuin muut ja median antamaan kuvaan viitahtavia, laihoja ja isorintaisia kuten jätkät urheilullisia ja isomunaisia. Get used to it we are young not adults bi**h

        hei mä niin samaistun sun kAa! ite oon menos ysille eikä mulla oo ku sellanen kohouma tuossa.. siis iten joka ilta että mikä mussa on vikana ku äiti sellane kurvikas ja isosilo oli jo kutosella. nyt mä tiedän että jotku alkaa et kyl ne kasvaa ja plääpplääp... mut se on kauheaa ku sun kavereilla on ja ne puhuu alusvaatteista ja sitte siitä et miten jollain ei oo mitään muotoja! mä ostin jotku kapphalista nuorten puolelta sellaset PIENET liivit ja nyt en ees kehtaa käyttää niitä ettei mulle vittuilla siis tää on kamalaa. kyllä mää uskon et porukka ei tarkot pahalla mutta silti seki satuttaa ku sulle sanotaa et hui ku sää oot laiha :( ku en oo mikää alipainonen mulla on hyvä pylly harrastan kilpaurheilua 5-6krt viikko eöi vähä lihaksiaki. siis miten vitussa ne saa kasvamaan vai meenkö lääkärii hakee jotai pillereitä-.-


    • toivoton (ko)

      Mä oon tosi hoikka ja en lihoo sitten millään ja mulla on AA rinnat mut ne on silti liian pienet! mun kavereillakin on aika isot ja oon ainoo jolla ei oo paljo mitään, haluaisin kovasti kasvattaa niitä sillai ihan luonnollisesti täytän kohta 15 ja haluasin kovasti isommat rinnat! joku yksinkertanen tapa jolla saan rinnat kasvamaan ja ei ois pahitteeks vaikka käsiin ja jalkoihin ja takapuoleenkin :D

    • isot

      ISOT rinnat ja ne ei oo kauheen kivat. ja miksi? tässäpä syitä: pojat kyylää niitä aina, jos meen kavereideni kanssa kattoo vaatteita johki kauppoihin nii mun pitää aina kattii yksin sielt aikusten puolelt, en saa kaikkia niitä paitoja joita olisin halunnut ja vain siksi että rintani ei mahtunut niihin

      • tosi asia

        plus niistä tulee selkä kipeäksi


    • Pikkutisu

      Auttaako siis E-pillerit ja E-vitamiini yhtä paljon ? Koska minulla on ihan SAIRAAAAAANNN pienet tisulit. APUA

      • tissimalli.

        e pillerit ei auta. ja jos oot kans joku 12-13v nii ei sulla oo mitään hätää.
        syö rasvasta ruokaa esim. mäkki ruokaa ja tee etunojapunnerruksia n. 30 pari kertaa viikossa. ne kasvattavat rintalihaksia ja kiinteyttävät rintoja.


      • tissit aahh 33333
        tissimalli. kirjoitti:

        e pillerit ei auta. ja jos oot kans joku 12-13v nii ei sulla oo mitään hätää.
        syö rasvasta ruokaa esim. mäkki ruokaa ja tee etunojapunnerruksia n. 30 pari kertaa viikossa. ne kasvattavat rintalihaksia ja kiinteyttävät rintoja.

        luinks mä oikein vai kirjoititko väärin ? mäkki- ja rasvanen ruoka kasvattaa rintaLIHAKSIA??? treenihän se rintalihaksia kasvattaa,,, ja se saa ne näyttämään kiinteämmiltä


    • surullinen =(

      jotkut sanoo et hierominen auttais rintojen kasvuun ja jotkut taas et ku syö kauraleipiä.....mulki on joku 65A tai 70AA ja kaikil mun ikäsil on isommat meiän koulus =(

      • maikkuliii

        kannattaa ostaa d-vitamiinia ja ottaa 2 päivässä, se kasvattaa vähän c:


      • shiningbluestars

        Kuulemma maissin syömimen kasvattaisi rintoja. En tiedä toimiiko varmasti, mutta olen vain kuullut. ( olen seiskaluokalla )Itselläni on 70B, mutta se ei riitä koska tissit pursuaa niistä ulos, että seuraava koko on joko 75, tai sitten siirrytään jo ceehen. D: itse olen luokan isorintaisin tyttö, ja paras kaverini ei ole päässyt vielä oikein murrosikään, joten ahtaa sitten toppauksia tisseihinsä....huoh. Mutta voin sanoa, että ei se ole hehkua omistaa isoja rintoja aina. Tuntuu että aina kun löydät kivan pojan, huomaat että hän on vain tissiesi perään. Ja kun koitat puhua pojalle, missä katse. Siinä sitten ei oikein jaksa olla poikien kanssa, koska tuntuu että kaikki haluavat samaa. Kutosluokalla kokoni oli AA 70, Sitten ostin B70, ja nyt pitää ostaa uusi koko koska nämä pursuavat yli. Mutta anna niille aikaa. Kysy millon äitisi murrosikä alkoi, sillä myös geenit vaikuttavat TODELLA paljon.


      • samaa mieltä
        shiningbluestars kirjoitti:

        Kuulemma maissin syömimen kasvattaisi rintoja. En tiedä toimiiko varmasti, mutta olen vain kuullut. ( olen seiskaluokalla )Itselläni on 70B, mutta se ei riitä koska tissit pursuaa niistä ulos, että seuraava koko on joko 75, tai sitten siirrytään jo ceehen. D: itse olen luokan isorintaisin tyttö, ja paras kaverini ei ole päässyt vielä oikein murrosikään, joten ahtaa sitten toppauksia tisseihinsä....huoh. Mutta voin sanoa, että ei se ole hehkua omistaa isoja rintoja aina. Tuntuu että aina kun löydät kivan pojan, huomaat että hän on vain tissiesi perään. Ja kun koitat puhua pojalle, missä katse. Siinä sitten ei oikein jaksa olla poikien kanssa, koska tuntuu että kaikki haluavat samaa. Kutosluokalla kokoni oli AA 70, Sitten ostin B70, ja nyt pitää ostaa uusi koko koska nämä pursuavat yli. Mutta anna niille aikaa. Kysy millon äitisi murrosikä alkoi, sillä myös geenit vaikuttavat TODELLA paljon.

        mä oon kysynyt ja hänen murros ikä alkoi todellakin aikaisin . oli jo 1.70 cm pitkä kuin oli kakstoista vuotta ja mä oon yli kakstoista vuotta ja oon 1,54 cm pitkä ja tissit ei ole edes ihan vähäkään pyöreemmät mitä kahdeksan vuotta sitten !!!


    • gokkomobil

      Haluaisin tietää ,onko mitään keinoa tai pilleriä ,millä saisin rinnat kasvamaan pari numeroa suuremmaksi?
      tiedosta kiitollinen.
      terv. karina

    • 75A

      Rintojen koolla yläaste ikäisenä ei ole mitään tekemistä niiden lopullisen ko`on kanssa. Itselläni oli yläaste ikäisenä 75 A. Nyt viisi vuotta myöhemmin rintojeni koko on C ja sekin jäämässä pieneksi. En ole lihonut kun muutamia kiloja. Pituus 166 ja paino noi. 56kg.

    • Rauhottukaas

      Itse olen 13 ja sanon suoraan teille murrosiässä oleville 12 vuotiaille ja siitä hieman ylöspäin, rinnat kasvaa ajan myötä! Teillä on vielä paljon aikaa mutta myös riippuu perimästä. Kuitenkin, jos olette alipainosia tikkuja, niin perkele! Syökääs nyt edes jotain jotta kerääntyis rasvaa kehoon ja liikkukaa jonkun verran ettei liikapainoa tule. En itse suosittele kovin isoja rintoja, niistä hemmetin moiset selkäkivut tulee. Itselläni on a-kuppia ja tyytyväinen niihin! Eipä muuta sanottavaa mutta koittakaa vain hyväksyä itsenne sellaisina, minkälaisina olette.
      K :-)

    • tällästä..

      joo oon itekki kasilla ja on todella pienet kyllä... harmittaa se asia vaan just ku frendeillä monilla on isot ja niistä yleensä tuleee puheenaiheita monesti ja kaikki haluu kesän ku mennää rannalle ja koko kesän uimas jne... ei tunnu mukavalta se , ja ku monet jätkätki sit pyytää umimaa ja tällästä ni ei oikee huvita ja pitäis keksii tekosyy sitte et miks en oo menossa. mietin itekki et mikä sit auttais niihin ku tääl sanotaa et "kosteusvoidetta ku pistää, e-pillerit e vitamiinit " oon itekki ylilaiha ja vaikka syön kuinka paljon ni se ei vaan auta !! syönsyön mut mitää ei tapahu jaloille käsille tisuille ei sitte millekkää... ni mietin miten ihmeessä sitä vois nopeuttaa..

      • jokupoikavain1

        syö enemmän ruokaa


    • kyllä voi vaikuttaa

      rasva, hormonit, voide

    • RINNNAT JA RINNAT

      älkää nyt tuossa iässä käyttäkö rintaliivejä! Energia ei kierrä rinnan alueella jos esim. käyttää liian pieniä rintaliivejä. Rintaliivien jatkuva käyttö myös veltostuttaa rintoja, eli ryhdikkyys ja kimmoisuus häviää.
      Hieromaalla rintoja niistä tulee isommat!

    • joku ihme

      eihän rintoja saa kasvatettuu mitenkää!??

      niin ja minkä ikäinen toi alottaja on?
      ku se rintojen koko riippuu iästäki..

    • iik-.-

      d-vitamiini voi ehkä auttaa, mut siitähä ei oo mitää tutkimusta. voi olla et jos popsii pari pilleriä päiväs ja syö normisti ni saattais kasvaa.. aika turhauttavaa tollane toiminta kyl o :D mut jos joku ny välttist haluu kokeilla ni mikäs siin sitte.. itel 75A ja haistakaa vittu jossei kelpaa.

    • qegeqg

      kysy J33:lta

    • sanneli emmi

      puristakaa niitä mutta ei kovaan ainaki autto kun tein sitä viikon aian joka ilta :)) kokeilkaa :)))

      • Sana-Sol

        Kuinka paljon kasvoi ? :o


    • sanninsi

      kuinka paljo sul kasvo, jos saan kysä? :)) oon niin epätoivone :(

    • PESÄPALLOTISULIINI

      ku mul on oikeesti niiiiiiiiiiiiin pienet tisulit nii laitan aina kouluu rintsikoiden sisää pesäpallot... mut ku ne on kuitenki jo sillee alkanu kasvaa et ne on vähä arat nii ne pesäpallot painaa niitä enkä voi todellakaa kohta enäää käyttää niitä nii mitä voin tehä!?

      • Jee-98

        Oisit mielummin käyttänyt toppauksii tai vanutyynyjä :)


    • Ajallaan kasvavat

      Yksinkertaisesti et mitään muuta kuin odottaa. Mikäli luonnollisesti haluat rintojesi kasvaa, niin ei löydy mitään muuta vaihtoehtoa.

      Hormoni hoitoon tai implantteihin turvautuminen ei ole täysin vaaratonta, ovat suunnattoman kalliita ja muutos saattaa olla pysyvä etkä välttämättä ole tyytyväinen tulokseen.

    • Minullaonpenis

      Kaikki rintoja kasvattavat kuunnelkaa!
      Olen kehittänyt maailmaa mullistavan menetelmän rintoja koskien. Siis näin, levittäkää joka päivä Huom! 100% rasvaa rintoihinne ja antakaa imeytyä. Kannattaa kokeilla. Itse sitä noin tunti sitten mietiskelin, vaikken rintoja omistakkaan.

      • Rinnatontyttö

        Mitä rasvaa :O


    • palstalle eksynyt

      Mielipiteitä on monia: jotkut pitävät suurista (ja ajan myötä roikkuvista) rinnoista,
      jotkut pitävät pienistä, muodokkaista ja kimmoisista rinnoista. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Vaikkakin eiväthän naiset juuri mitään mahda omille rinnoilleen, suurimmaksi osaksi kun perintötekijöistä tulevat (kai?), paitsi ehkä lihotuskuurilla, joka ei taas ole kovin mukava vaihtoehto muun kehon kannalta.
      Kyllä ne ajan kanssa kasvavat, joskin ei ehkä mihinkään Pamela Anderson-mittoihin.

      Vink vink: Urheilulliset ja pienet rinnat näyttävät parhaimmilta (mun mielestä)

    • Tietäväerikoistapaus

      Oon 10 ja mun sisko 35 ja mul on isommat kun sillä... Siis mul on ihan normit mut sil vaa nännit keskel rintakehää, eikä sillä oo mitää sairautta et se on sellanen aika henkilökohtanen juttu et riippu geeneistä. (meil on eri äiti.)

    • Get a life !

      Voi luoja ihmiset :D miettikää nyt vähä :D kukaan ei oo niin tyhmä että menis tunkemaa jotai sukkia rintsikoihi :D hankkikaa elämä jo oikeesti :D ps: kyllä ne sunki tissis varmaa viel kasvaa, jos ei nii sit on vähä voivoi. ota isona silikoonit jos ei kasva :DDDD

      • Jee-98

        btw. Vaikka toi on totta ni toi kommentti ei ainakaa kannusta ketään odottamaan kasvamista että hanki ite vaa elämä!


    • miettikää sitä

      mietin samaa, miksi tunkea sukkia (tai mitä lie) liiveihin? ootte ihmiset aika kärsimättömiä, jos ette jaksa odottaa että rinnat kasvaa.
      kuvittele:
      olet kahdeksannella luokalla. sinulla on 70AA kokoiset rinnat. olet ostanut liivit kokoa 70D ja tunkenut ne täyteen sukkia. olet koulussa. joku muistuttaa, että teillä on samana päivänä uintia. jouut paniikkiin. olet uimahallin pukuhuoneessa. kaikilla luokkakavereillasi on 70D kokoiset liivit päällään, ilman sukkatäytettä. et kehtaa riisua paitaasi, muuten kaikki näkisivät sukat liiveissäsi.
      mitä siinä vaiheessa voisi enää tehdä? unohtamatta itse uimista. voisi olla noloa.

      itse olen 16 vuotias kokoa 70AA, ei haittaa yhtään. vaikka olisihan se mukava löytää jostain oikeankokoiset liivit ilman toppauksia.

    • kysyn vaa

      eikö rintojen kasvu ala jossain 10-11 vuotiaana? ku jotenki näyttäis et mulla alkaa vähitellen kasvaa, ja oon ykstoista, (mietiskelen vaa tässä) :)

      • Rinnat kasvaa

        Jep jep!!! Oon 10 ja täytän marraskuussa 11 niin kyl se vähän välii ärsyttää kun kysyn äipältä että Millon tartten rintaliivit? Ja se vastaa aina vaan että 2 vuotta. Välil tuntuu ettei mun äiti haluis et kasvan isoks.
        Onhan mulla rinnat kasvanu mut se on äärimmäisen noloo ku nänni ja nännipiha ainakin mulla ni se on niin sanotusti korkeampi ku mun rinta ja kaikki pojat töllää ei sitä et mull ois suuret rinnat vaan niitten molllu koiden takii.

        Huono puoli rintojen kasvamisessa on:
        Pienet mollukat rintojen sisällä voi olla äärimmäisen kipeet.


      • Odottelija

        Sama mul, oon 11 ja rintani on ruennu jotenki kasvaan.. Mut on mun luokkalaisilla jo joillain rintsikatkin ku on jo nii paljo kasvanu..:)


    • Jee-98

      Oon kohta 13 ja minullakin on lauta, harmittaa tosi paljon koska ne on alkaneet "kasvamaan" 11 vuotiaana, ei oo kasvaneet yhtään. Äiti sanoi että sillä alkoi kasvamaan jo 10 vuotiaana ja rinnat olivat isot. Eli en ole perinyt geenejä. Oon pelkkä lauta, vaatteet eivät mene rintojen kohdalta, mutta olen jostain lukenut että se kenellä alkaa nuorena kasvamaan rinnat, niin ne jää sen kokoisiksi, mutta en ole varma jääkö minulle laudaksi vai onko tämä vain myöhästynyt murrosikä?

      • moimoi!!

        Moi! sun ei tartte yhtään huolestuu, rinnat voi alkaa kasvamaan vasta
        15 vuotiaana ja jos niin käy, se on normaalia.


    • d vitamine

      ITSE LUOTTAMUSTA TYTÖT! Mulllakin on pienet mutta asialle ei voi mitää.ainahan niiitä voi piilotella, käyttää huppareit yms, tai jopa käyttäää hieman isompia rintaliiveijä! unohtakaa tissit eläkäää täysillä ! kannattaa syödä vain terveellisesti , vitamiinei yms

    • IHMINEN...!!

      Musta on tosi inhottavaa ku meen kolmen kamuni kanssa usein uimaan, ja oon niistä "kehittynein". Niillä ei oo rintojaaa ja sillee, toisinkuin mulla... ;(
      Sitte joskus ollaan totuutta ja tehtävää, ja kiva ku joskus sanotaan että paidat pois. Niil ei oo mitää vaikeuksia ku ei oo rintoja. Ne kyl haluis rinnat. :D
      Must on kivaaaaaaa ja hyvä juttu ku mul on rinnat, mut on outo tunne kun kamuilla ei ole rintojaaaaa ja on ainoa porukasta jolla on. Mutta eipä hätiä mitiä. Kyllä niitten rinnat kasvaaaaaaa. XD
      Ooooollaan siis seiskal.

    • joo..o...

      siis mä oon 12v. (meen kesänjälkeen seiskalle) ja mulla on 70-75 A ja mun kaverilla ei oo rintoja mutta ei me sitä haukuta mitenkää ja ei se poikiakaan tunnu haittaavan yhtää sillähä on meijän luokasta ollu eniten poikakavereita, kyllä mäki haluaisin isommat rinnat että ne olis sopusuhtasemmat muuhun vartaloon, ja mun luokan poikia ei rinnat kovin kiinnosta vaan luonne enimmäkseen ja mun kaverilla on B tai C kuppi ja ei se sen enempää huomiota siitä saa ku me muukkaan ja jos haluaa jotaki täytettä nii osta seppälästä rintsikat siellä on jossakin valmiiks semmoset täytteet siellä alareunas ne on hyvät ittelläki on semmoset.

    • Lauta 98

      Kumpia auttaa kasvamaan nopeemmin E vai D vitamiinit X)

    • asdasdasd564

      X vitamiinit xdeasdasdasdasdasdasdasdasdadasd

    • joototappa

      no miten vitussa niitä saa pienennettyä??? oon 14v ja mul on d kuppi.. saan kyl paljon kehuja jätkiltä mut itteäni ahdistaa.

    • Vinkksu

      Syökää hiivaa rinnat kasvaa.

    • Poikatyttö-99

      Hei haloo !!!
      Onko järkee haluta isot ???
      Musta on ihan hirveen ärsyttävää kun yks mun kaveri omaa hirmusen isot .
      1. isot rinnat näyttää tyhmiltä .
      2. ne saa näyttämään leuhkalta .
      3. mitä pienempänä kasvaa, sen ällömpää .
      Siis miettikää !!! Jos 11 vuotias miettii vain rintoja , menkkoja , lantiota ,mahaa , painoa , pituutta yms. siinä menee elämä pilalle !!!
      Itte en haluu koskaan isoja , haluisin vain et ne ois nykyistä pienemmät , vaikka ne on nyt koholla vain 5 senttiä ...
      Rintsikat on ällöjä , varsinkin pitsiset .
      Onko teillä ollut ns.minitopeja???
      Ite en haluu ikinä siitä vaiheesta pois .
      Mulla ei oo viel kurvejakaan , ja oon siihen tosi tyytyväinen.
      nimimerkillä naisellisuus , haistakaa *****

      • Anonyymi

        "Mitä pienenmpänä alkaa kasvamaan sitä ällömpää" Sori et oon 11vuotias jolla Alko kasvamaan 8-9 vuotiaana, en voi sille mitään. Välillä ärsyttää kun jotkut ihmiset kattoo vähän oudosti rintoihin.. Olen käyttänyt minitoppeja koska äiti osti mulle ilman että pyysin, sillä hän sanoi että jos haluan niin kannattaa alkaa jo käyttämään.


    • terotin_81
    • minitissi

      heii kaikki mullaki oli yhes välis tosi huono itsetunto pienien rintojen takia, mutta nyt alan vihdoin päästä sinuiks itteni kans! ja mustaki tuntuu et nää vaan ei kasva, mutta ku vertaa miten asiat oli viime vuon nii on nää siitä ees vähän kasvanu nii oon siitäki vähästä onnellinen! ja jos joku jätkien takii pieniä rintojaan häpee nii ettii sellasen jätkän joka arvostaa koko kokonaisuutta, ei vaan jtn rintoi ja persettä. ja mulla on myös tosi pienet tissit (70A) ja vielä sellaset keskeltä isommat!!!!! mutta kyl niitä jätkiä on silti perässä juossu, ja otan vaan sellasen jolle kelpaan just sellasena ku oon.

    • plääääh

      Kun rintojen kasvuhan on perinnöllistä ja äidilläni oli nuorena ihan suht kokoset ja siskollani ja minulla on vuosi ikäeroa, mutta silti hänellä on huomattavasti isommat tissit kun mulla. että miten se perinnöllisyys ei periydy kaikille sisarkuksille??!!

      Niin epäreilua....

    • LUKEKAA!!!!!

      Jotkun ovat kysyneet minulta,että vaikuttaako mahallaan nukkuminen rintojen kasvamiseen.Sanon nyt teillekkin että ehdottomasti EI! Koska sydänkin luo monta kertaa vaikka nukut sen päällä!! Joten rinnat kasvavat luonnostaan.

    • <333

      ei siitä rintojen kasvusta kannata huolehtia. Yks mun (poika)tuttuki sano joskus et tissit esiin jos naama ei riitä, että pienirintaset on yhtä ''nättejä'' ja seksikkäitä ku pienirintasetki :)

    • ndiglet

      naishormoneilla saa kai jotenki kasvatettuu rintoja.

    • maybe?

      KOKEILKAAPA VAIKKA TÄTÄ!

      -kirjoita johonkin (vaikka päiväkirjaan) tee vaikka jonkun näkönen taulukko niin on selkeä(=
      -sen hetkinen pvm
      -mittaa sen hetkinen rinnanympärys ja kirjoita se siihen
      -sitten tee siihen ^tuon^ taulukon viereen/alas:D(oon tarkaa) samanlainen taulukko MUTTA TYHJÄNÄ TIETENKIN(=
      -ja täytä taulukko vaikka kuukauden päästä tyhjästä kohdasta uudestaan!

      JATKA LUKEMISTA!!!!

      sitteeeen tee seuraavia kohtia sen taulukon täyttämisen ja uudelleen täyttämisen välissä kuluvan ajan JOKAISENA PÄIVÄNÄ!

      - hiero ja puristele (vaik illalla ennen nukkumaanmenoa) rintojasi.
      - SYÖ vähän normaalia enemmän, eli koulussa ei mittään "hyi yäk, en kyllä syö ko yhen puolikkaan perunan" jne. (

      • Lappaaa

        Tuo oli hyvä idea, harmi etten itte semmoista keksiny =)


      • Samassa tilanteessa

        juu nuo on just hyviä ja tosiaan se monipuolinen ruokavalio! Ja tämä toimi ainaki mulla hieroppa teetä... Se auttaa ainaki vähänn ;)


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä voin ees mitata mun rinnan koon.. tai siis, en oo yhtään tietoinen edes kuppikoostani vaikka rinnat aloittivat kasvamaan jo 9 vuotiaana (oon tosi nuori kyllä vieläkin) enkä usko että joku vastaa, koska onhan tästä mennyt jo 10 vuotta:(


    • a-p-u-a!

      auttakaa kertokaa kaikki hormoonit ja vinkit millä saa kasvamaan, sillä itken joka ilta koska mulla on meiän luokan pienimät tisut ja mee 7 ! Mun isoveli on 9 ja aina jos se puhuu mun mutsille sen tyttöystävästä nii se sanoo, pitäskö jättää ku ei sil oo mitää mistä puristella! ja yms koko ajan tommosii nii se huonontaa mun omatuntoo ! olen lauta ja käytän 65a kokosii rintsikoita. ( Ehk mul on iiihhaan pienet alut mut pelkään etten saa poikaystävää koska olen lauta :(( )

      • A-P-U-A!

        siis oon menos seiskalle ja isoveli on 9-luokal :)


      • Hempei

        Pojat on poikii, kyllä joku sulle löytyy..:)


    • A_P_U_A !

      i hope so :)

    • HELPLESSion

      Meenn kasille. Rinnat 75B mut silti tosi pienet, ku pitäs olla isommat et sopis ruumiinrakenteesee. Vuos sit oli kokoo 70aa nyt jo 75B, eli odottaminen on ainoo tapa.. Toivottavasti mullaki ois jo vuoden päästä jotku C:t..

    • HELP (:

      jepaaa, ärsyttää ko kaikki viiskymppiset ääliöt tulee tänne sillei "noh noh lapsoset älkääs nyt murehtiko kyllä ne siitä 10 vuoden päästä 8)" KO EI OO TOTTA. :) omasta mielestä ainaki nää on ollu samanlaiset sellaset 2 vuotta, ja tälläset hirveet pienet töröt. yritän ny ainaski tota taulukko hommaa, toivottavasti auttaa.. mut oon menos 7 ja mul on AINAKI semmoset 5-10 kaveria joil on jo iha sellaset aikuisten kokoset, ja mul on tälläset nolot. että turha teiän tulla tänne puhuu ku tääl on vaa tälläsiä pienirintasia joil on huono omatunto, ja te vaa pahennatte sitä. haluun isommat HETI JA NYT enkä millonkaan 3 vuode päästä!!!!!

      • kolkuttaja

        *itsetunto
        Omatunto on sitä, että tietää mikä on väärin ja mikä oikein. Omatuntoa rupeaa "kolkuttamaan" jos tietää tehneensä jonkun asian toisin kuin olisi pitänyt.


    • haloooo ?

      nyt kertokaa, onko noloo jos on 65a koko, ja menee ylä-asteelle??Musta tuntuu et kaikki isorintaset tytöt saa kaikki pojat :// Onko totta et jätkät vois tykätä pienirintasista ? :/

      • Bb

        Kyllä se totta, jokasella on omanlainen makunsa :)


      • haliruttaaja

        No lol menin ysille ja mul on 65aa :D et oot menos seiskalle ja sul on 65a, no problem, ne varmaa kehittyyki viel (: kärsivällisyyttä (:

        siis kyl te kelpaatte pojille sellasina ku ootte ♥ luonne pitäis olla se joka ratkasee suurimmalt osalt ja jos se tisseist jää kii nii on kuule aika paskamaine jätkä sanon mä, et hyväksykää ittenne sellasina ku ootte nii muutki hyväksyy teiät paremmin ku huomaa et ootte ite tyytyväisiä (:

        Maailmas on tärkeempiiki asioita ja seurustelusuhtees kans, et onko tissit kokoo 60AA vai 70F tai jotain tollasta.

        Oon ite ajatellu noita samoi asioita ja paljon, kunnes oon todennu et pienirintanen joka luottaa itteensä on usein kauniimpi ku isorintanen joka ei luota itteensä (:

        oon jopa harkinnu silareita joskus tulevaisuudessa, kunnes googlailin vähä ja totesin et ei oo mun juttu :D


    • Tyttö :)

      Olen 12-vuotias ja mulla on meidän luokasta suurimmat rinnat .

      Eivät ne nyt tietenkää ole kuten aikuisilla.

      • nasudaa

        no täytän kohta 13, oon siis seiskal, ja mullaki on sairaan pienet rinnat, ja mun luokkalaiset haukkuu mua koko aja feikkirinnaks, ja en enää oo yhtää poikien kans, ku ei oo ketää.. mut mun mielestä sellaset sopivat rinnat on paremmat ku jotkut pamela rinnat :D tärkeintä on luonne ! mut oon muute tyytyväine itteeni, paitsi et mul on atooppine iho :(


      • Anonyymi
        nasudaa kirjoitti:

        no täytän kohta 13, oon siis seiskal, ja mullaki on sairaan pienet rinnat, ja mun luokkalaiset haukkuu mua koko aja feikkirinnaks, ja en enää oo yhtää poikien kans, ku ei oo ketää.. mut mun mielestä sellaset sopivat rinnat on paremmat ku jotkut pamela rinnat :D tärkeintä on luonne ! mut oon muute tyytyväine itteeni, paitsi et mul on atooppine iho :(

        Höh oon 13 ja mulla ei oo muutaku minimaaliset rusinat et onko jotai vinkkejä miten sais isommat ku kaikilla kavereilla on jo tosi isot rinnat ja mua aina sanotaan laudaks;((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh oon 13 ja mulla ei oo muutaku minimaaliset rusinat et onko jotai vinkkejä miten sais isommat ku kaikilla kavereilla on jo tosi isot rinnat ja mua aina sanotaan laudaks;((

        Jee joku joka oli täällä vuos sitte! En usko et vastaat.. Oon siis 11v ja en oo tietonen kuppikoostakaa mut on ne silti jo kasvanu.. Kuulin et kannattaa hieroo rasvaa?


    • muuuliii

      mullakin on pienet rinnat jjja atooppinen iho =) (en ole tyytyväinen itseeni =(

      • 7 luokkalainen tyttö

        mullaonihan sama juttu! oon kokoa 70a, tai siis vaan rintsikat, koksa yritän ostaa kokoa isommat että näyttäs isommilta. Pienet rinnat on niin rumat ku käyttää esim yli upeeta pitsitoppia, sitte on vaa kaks sellasta pikkurintaa siinä, ja ku menee koulus jonkun ohi nii rupee ahistaa ku kaikilla puilla on hyvän kokoset rinnat... en halu mitenkää kauheen isoja rintoja, mulle kelpais iha hyvin jotkut B80..........
        ja mulla on kans atooppinen iho ja ärsyttää seki yli kovaa, ku naama on ku mikäki laamanperä epätasanen kuivunu rypäle, huhhuh meikkivoiteetki lähtee päivän aikana rumasti ja joihinki kohtiin jää meikkikasoja ... inhoon mun kroppaa /:
        sit ku yritän lihottaa rasvasella ruoalla, niin, ei, tulee vaan naamaan finnejä, ei se keräänny muualle

        -epätoivoinen 7 luokkalainen


    • jepajees

      Itse olen 26-vuotias ja rinnat on laihdutuksen myötä taas kutistuneet A-kuppiin. Olin vitosluokalla se isorintaisin, mutta siihen se kehitys sitten loppuikin :D Kaikki meni minusta ohi yläasteella. Rintalihasten treenaaminen saa ne näyttämään paremmalta, mutta pienet ne silti on. Kaikilla neljällä sisaruksellani on isommat, jopa liian laihalla pikkusiskollani. Lihominen, raskaus, pillerit, voiteet, hierominen --> ei pysyvää muutosta. Aina olen saanut asiasta kuulla, mitä noloimmissa yhteyksissä. Sitä se elämä vaan on. Mut elämässä ku on muutaki ku tissit :D Ja nykyisessä ammatissani pärjää paremmin kun eivät ole edessä....

    • jokurandomi

      ei oikeesti voi olla totta et jotku 10vuotiaat on nuin hirveen huolissaan tissiensä koosta... ite oon 13 ja luokan iso tissisin ( C 70 ) ja olen ihan normivartaloine... kaikilla kavereilla on A-kuppi , mutta ei ne siitä välitä ... eikä välitä jätkätkään! Se on vaa faktaa että et sää jätkää saa vaikka sulla ois joku (esim.) D-kuppi , jos pärstäsi on kuin aasin pylly ja olet luonteeltasi ärsyttävä (: Ja on sekin kyllä totta , että suurin osa tytöistä haluaa isot tissit jotta näyttäisi seksikkäältä.... mutta on isoista myös haittaa! suurin osa minunkin kavereista on poikia , ja he aina kysyvät ''saanko koskea?;))'' ja tuijjottavat ja ottavat kuvia jne. en halua tissejäni pienemmiksi. (: mut odottakaa ihmiset! kyllä ne tissit kasvaa (;

    • 97

      joo oon itte nyt kasilla ja kuppikoko C85 ja tuntuu että on pienet,välillä kuitenki haluaisini että ei niitä olisi ollenkaan

    • APUA HELP ME!!!

      Jotkut sanoo et hiivan syöminen auttaa.... mut empä usko mut kuiitenkin. Mun kaikilla kavereilla on jo rinnat. Mulla ei oo vielä ees kasvanu mutta ne kuitenki hölskyy. Ja sit mun kaverit aina sanoo et miten jennillä ei oo ees kasvanu. ei oo mun toisellakaan kaverilla mut ei ne sille sano mitään. Ja käytän rintsikoita koska tuen, mutt mun kaverit ei ymmärrä sitä. Miten rinnat saa kasvaaan!!!!!!!!!!

      • soosososososos

        OOKKEE. mut aika järkevää laittaa tänne oma nimi!


    • Almanakkaölsssä

      Laita voita (EI MARGARIINIA) rintoihin ja mene kuumaan saunaan. Hiero samalla niitä, että rasva imeytyy.

    • äfölsfkfökölkldföj

      Oon 15-vuotias yheksännellä luokalla ja mulla on tosi pienet rinnat,koko 65-70aa,Ok olen ollu tosi kauan "masentunu" rintojen pienyydestä ku monella kaverilla on jo kunnon rinnat mut pikkuhiljaa oon alkanu tajuumaan et mulla on vielä runsaasti aikaa tässä odotellessa, oon hetki hetkeltä enempi tyytyväinen rintoihini ja elämässä on oikeesti muutakin! Ja voi kuulkaas kyllä pojat tykkää vaikka ei sulla tissejä oliskaan, mullaki on ihana poikaystävä, tosi suosittu koulussa ja silti meistä tuli hyvä pari vaikka mulla ei niitä rintoja ollukkaan.
      Eli pointti on nyt se et jos ootte surullisia siitäku ei oo tissejä ku meette yläasteelle?? ni on teitä paljon vanhempiakin jotka kärsii samasta vaivasta ja kyllä ne sieltä pikkuhiljaa kasvaa.

      Oon itekki kokeillu noita rasvajuttuja, hierontaa ja rintalihaksia, mulla on ehkä ihan vähän vaikuttanu, joillaki saattaa enempi joillaki vähemmän. Muistakaa geenit että nekin vaikuttaa, mun äidillä on tosi pienet rinnat eli tiiän ettei mitään hirmu suuria ole tulossakaan mut nauttikaa nyt nuoruudesta ja olkaa oma ittenne älkääkä työntäkö mitään sukkia sinne rintsikoitten sisälle! Poikiin vaikuttaa luonne, naama ja persekkn ;)

    • ssssswefrtyuiukythgr

      jos on tosi laiha ni sit kannattaa hieman lihottaa, mut jos jo on valmiiks normaali ja lihava ni sit ei mitenkään eli ottelee vaa ne kasvaa sitte ku kasvaa.sss

    • hsvdfchya

      Tunge sinne p.askaa!

    • maijyö

      Voiko se johtua rintojen kasvamiseen jos ei syö kasviksia olllen kaan ? En syö jja olen 7 jj 65a:ssa mennään. En ole syönyt kasviksia 10 vuoteen :((

      • maijyö

        siiis oon 7-luokalla :D


    • lukekaajaottakaaopik

      kerronpa teille että itelläni on pienet ja frendilläni on aikusia isommat rinnat,ja voin kertoo et joo sillä on paljo poikakamuja ja näin mut ei se onnelliin oo,se on seukannu ties kui monen pojan kans ja sais kenet vaa tahtois tissiensä kans.mut kukaa poika ei oo siitä oikeesti tykänny,ja saan aina kuulla sen itkupillitykset joka suhteen jälkeen koska sitä kohtaa se sattuu,ku se aina jätetää koska sen luonnetta ei jakseta.Joten ei siis välttämättä oo mikää paras asia olla isot tissit,vaikka ne tuokii itseluottamusta enemmän.Itelläni ei oo ollu ku pari poikaa kenen kaa oon seukannu,mut niiden kaa oikeista tunteista eikä ulkonäöstä.Ja ketään ei oo paskaakaa liikuttanu onko mul pienet vai isot tissit.Joten älkää siis huoliko siitä ne kasvaa aikanaa,ja ne keillä on pienet tissit ei oo ainakaa sitä ongelmaa et ollaa vaa nitte kans vaan oikeist tunteista! =)

    • Informaatiota

      Moikka OUTO!
      Kysymyksesi on ihan normaali ja samaa varmasti pohtii moni muukin ikäisesi tyttö. Yleensä rintojen kasvuun vaikuttavia asioita ovat mm. d-vitamiini, e-vitamiini ja liikunnallisuus. Useimmiten d- ja e-vitamiineja ei kuitenkaan kannata ottaa yliannostuksia, koska se voi yliannostuksella hidastaa kasvua. Rinnat ovat kaikilla yksilölliset, koska se riippuu vanhemmilta perityistä geeneistä. Tietenkin aikuisena jos et ole tyytyväinen kuppikokoosi voit käydä plastiikkakirurgin vastaanotolla, jossa voitte keskustella asiasta. Murrosikä kestää vaihtelevasti noin 3-7 vuotta, jolloin kehosi muuttuu naiselliseksi. Niinkuin sanonta kuuluukin: "Hyvää kannattaa odottaa!"

    • ??!?!?!?!?!?!+1+!+1+

      voi luojaa, ei teille osasta voi muutaku nauraa " yhyy meen yläasteelle eikä mul ole tissei ja kaveri vei mun jätkän koska sillä on isot tissit" ?????????

      ensinäkin, se et sä meet yläasteelle eikä sulla oo tissei on TÄYSIN normaalia ja tosi harvalla on riippurinnat jo sillon. toiseks, se ois varmaan ihan huippukivaa et jätkät alkais seurustelee sun kans vaan sentakii et saa tuijottaa ja hiplii sun rintoi vapaasti, niitten mielestä sun luonne on päin persettä ja muutenkaa ei jaksa sua. koittakaa nyt pikkuteinit tajuta et ku ne jätkät vähän aikuistuu ja kasvaa ni niitä ei kiinnosta paskanvertaa se et onko sulla luokan isoimmat tissit jne,,, ne ihastuu sun luonteeseen ja muuhun et lopettakaa toi vinkumine ja kaikki on erilaisia ja ei kenelläkää tule olemaa samalaiset rinnat ku kaverillansa. kyl ne sieltä kasvaa, toisilla isompina mut please, älkää tulko jauhamaan et pakko työntää pesäpalloi rintsikoitte sisäl viils viils, ja ne jätkät on kusipäitä ketkä pelkästään sun rintoihi rakastuu.

    • lapsikinsentietää

      Suurinta osaa miehistä ei voisi vitun vähempää kiinnostaa minkä kokoiset rinnat sinulla on. Kunhan on naisen muodot ja tasainen vatsa niin kelpaat kelle tahansa.(lauta ei sitten ole "naisen muodot")

    • ^tissitön^

      HELP ME!! Oon 12 ja mulla on meiän luokan pienimmät rinnat( 65a). Mun kavereilla on jokku 85a kokoset ja on noloo ku mulla on vaan lauta. Kertokaa kaikki vinkit mitä tiiätte. PLIIIS!!!!

      • Blööh

        Hiero rintoihisi voita ei margariinia vaan voita ja mene kuumaan saunaan ja hiero niitä siellä saunassa että se voi imeytyy,koska tissit on vaan rasvakudosta


    • asasdfgh

      kaikki aikanaan ! :) itekkin oon nyt 15 vuotias, ysiä käyvä tyttönen joka on myös melkeempä lauta. turha sitä miettiä, kasvaa sitte ku on aika :)

      • asasdfgh

        nii ja tuohon mun edelliseen kommenttiin vielä lisäys et jätkä on ainaki sängyssä sanonu ihanasti, ettei niillä rinnoilla oo niinkää väliä, vaa ihmisellä itellää :-)


    • huoohh

      kiva, mulla itellä on isot tissit ikäsekseni , ehkä liianki isot... nii kiva ,ku kaikki sanoo että useimmat pojat tykkää vaan pienistä tisseistä. minä oon ainaki huomannu , että monien poikien katseet harhailee minun rintamukselle... olkaa kaikki ylpeitä itestänne! älkää turhaan murehtiko tissienne koosta, ku on isompiaki murheita maailmassa! ajatelkaa mitä kaikkea hyvää teissä on!

    • APUA!

      te ketkä voivottelette sitä et ootte seiskl ja teil on tosi pienet joku 65a ni mullaon hieman suurempi ongelma! oon siis 7lk ja ihnihan lauta siis sillee et ei oo rintoja yhtään! en käytä rintsikoita ku ei oo tarvetta oon ihan ku mun pikkusisko joka on 4lk ! itken joka ilta ku mua haukutaa aina laudaks ja kersaks.. oon 152cmja painan joku 39kg , oon aika laiha ja yritän syyä mut en vaa lihoo! harrastan luisteluu 6 kertas viikossa vaikuttaako tää asiaan? ja tietääkö kukaan mitään sellasta oikeesti todettua keinoa joka saa rinnat kasvamaan? tää on kauheeta..

      • MOI!

        Hei ota rauhassa!:) Kun olin itse seiskalla olin myös lauta. Siis oikeasti. Harrastan myös urheilua 6-8 kertaa viikossa. Minuakin huoletti silloin mutta kun tulin kasille niin yht äkkiä huomasin että minulla oli kertynyt jo vähän rasvaa tissien ympäryställe ja iloitsin asiasta. Nyt kun olen ysillä niiin minulla on ihan kunnon rinnat. En edes ole miettinyt asiaa. Mutta yht äkkiä huomaa vain omistavansa kunnon rinnat. Odota rauhassa niin kyllä ne kasvaa. älä huoli:)


      • 12vliiaisot

        Moi! Mä oon 12v tyttö ja mulla on aika isot rinnat. Haluisin vähä pienemmät ku pojat aina vaa töllää ja heittelee jotai kuminpalasii mun rintaväliin! Hyi. Jotkut yrittää jopa kurkkia paian alle!! Eli älkää murehtiko kyl teijän rinnat viä kasvaa!


    • m.o.iiiiii

      Kattokaa suomen huippumalli haussa ja siinä on se Helen nii ei silläkään kovin isot rinnat oo vaikka onki jo aikunen, ja se pyrkii malliks. Itelle tulee hyvä mieli ku tietää että ei kaikilla julkisuudenhenkilöilläkään oo isot rinnat, kuten Keira Knightley:lla. Tehkää punnerruksia ja vatsa- ja selkälihaksia, pojat tykkää ku on lihasta :) kyllä ne rinnat kasvaa, jos teiän äitillä on isot rinnat tai semit nii se kulkee geeneis niinku kaikki muuki! (:

    • ronjuusto

      mä haluaisin kysyy äitiltä että koska sen kuukautiset alko mut emmä viitti, koska mua nolottaa tosi paljon! ja mä haluaisin et mun tissit tai ei näitä voi oikee tisseijks sanoo varmaa nää luetelaa joksku pannu kakuiks ja voitteko kertoo jotain tosi hyvii vinkkejä ihan oikeesti ei oo kivaa kun mun luokkalaisilla kaikilla tytöillä on isot tissit mut mulla on vaa tälläset pannu kakut ;(( ihan oikeesti ihan mälsää mä haluun jo isot rinna ei oo kivaa ei yhtää mä oon jälkee jääny mä en oo viellä kehittyny ;(( oikeesti mä haluaisin et mul olis isot tissit !!

    • mievaaaaaaan

      onks 75 B liian suuret ? :(

      • v97777777777

        ne on semmoset normaalikokoset itelä 70B :)) oon siis 14v


    • kyseijä

      Auttaako mm. nämä asiat isontamaan nopempaa:
      etunojapunnerruksi (tai mikä olikaa) ja syö activiaa kerran päivässä?
      Pitääkö vielä jtn tehdä????

    • vaatteet_ei_istu

      tietääks kukaa et auttaisko jos laittas 100% rasvaa (esim. rypsiöljyy) piikittämällä rintoihi? ni et kasvaisko ne si ku rinnathan on rasvakudosta ja 100prosenttisen rasvan pitäs vähä kiihdyttää sitä kasvuu ainaki mun logiikalla ;O

    • KOKEMUSTA!:)

      Seppälästä löytyy tosi pieniä rintsikoita!:)))
      itse ostin silloin kun minulla oli vain AA-Kupit!
      Nyt toki jo vähän kasvanut. Mutta jos et itse ajattele että
      sinulla on pienet rinnat niin pian huomaat että ei muutkaan siitä
      oikeasti välitä!! Huomaan nyt että sillon kun minulla oli AA-Kupit
      ja muilla B-kupit, minulla oli aivan yhtä paljon kavereita ja poikia kun
      muillakin. Ja minulla on yhä saman verran kavereita ja ihan yhtä monta
      poikaa kuolaa perääni kun silloin kun minulla oli AA-kupit!:)
      Et siis tarvitse suurempia rintoja,,

    • jo-joku

      no on tietty ikä milloin ne kasvaa murros ikä. ja rinnat ovat enitään rasvaa .mitä vähemmän rasvaa sitä pienemmät rinnat!

    • LMFAO♥

      ite OON jo yläasteella ja kaikilla muilla on jo kasvanu rinnat , nii et ei oo mukavaa . rinnat antas sillee itseluottamusta eikä ne oo vaa poikia varte ! vaikka sitä monet sanois et pienetki rinnat on hyvät , nii eihä se itelle riitä , en tietenkää kauheita meloneja haluais , vaa semmoset jotka antas vähä muotoja ja just sitä itseluottamusta (;

    • voi huhhuh

      Voi hyvää päivää teiän kanssa! Mulla alko tissit kasvaa siinä 11 vuotiaana, sillon mulla oli "isot tissit" ja mulle ja mun kaverille usein sanottiin, että "onks sun kaveri alikehittyny ku sul (mulla) on paljon isommat tissit kun sillä?!" ja nyt 18 vuotiaana katson peiliin, on juu pari kokoa kasvaneet 7 vuoden aikana mutta silti, 75C tuntuu aiika pieneltä verrattuna muihin ;) Keho muuttuu, mieli muuttuu. Miks pitää jo 12-vuotiaana alkaa pelätä tällasia juttuja kun on vasta kehitys alkamassa!

    • -97

      mitä rasvaa käytätte? käytättekö perusvartalovoidetta, juoksevaarasvaa, kovaa voita vai sitten ihan esim. oivariinia?:D

      • ep<3

        auttaa! laittakaa suihkus suihkuvoidet rintoihi ja hierokaa !!!


      • tietäväinen

        osta voira :) persu pakkaus missä lukee voi :) ! Hiero niitä kans välillä, nii se imeytyy helpommin, ja huom, rasva imeytyy hitaasti ihoon!


    • Puhtiavaan

      Jumaaliste ei se rintojen koko merkkaa mitään !
      Mä oon 12 ja mun koko on C70 ja oon ihan tyytyväinen.
      Kyllä ne kasvaa eikä kaikki tyksi isoist rinnoist ;) Lisäksi ne hölskyy ja hikoilee ja näyttää välillä rumalta, painaa...

    • Puhtiavaan

      Joo ja lisäisin vaan tohon edelliseen viestiin että mun äidillä tosiaan on K-kuppi joten ;) Itelläni on C vaikka oon vasta 12. Kyllä ne nyt herranjestas kasvaa ;)

    • -97

      ai tavan suihkugeeliä vai?

    • julkkku

      ihan sma onko pienet vai isot mut jos ei oo ollenkaan ni se on kauheeta! olen yläasteella ja aivan lauta mutta murrosikä on kyllä muuten lähteny käyntiin, rinnat ei vaan kasva! voiko olla joku sairaus tai siis joku asia miks ne ei kasva vaikka muu kroppa kehittyy?

    • Lukiolainen

      Rintoja voi kasvattaa tosi nopeesti hormooni pillereillä! Saisit puolevuoden ilmaset eh-neuvolasta, eikä sun tarttis välttää ostaa niitä sen jälkee... Mutta et halunnu.

      ittel mulla on vitos luokasta ollu iha suht koht isot rinnat ja isoni vaan.. Nyt oon lukiossa ja välillä oon tyytyväinen rintoihin välil en.. Joskus katon muita ja nään niillä isommat tissit oon sillee damn mäki haluun , mut sitte ku katon pienempii ja terhkakampii, haluan sellasseet mitkä ei roiku, vaan ois kiva että pysyis samallaisena muotona kun ois rintsikat päällä... mut ei taida onnistuu ilman rintojen kohotusta. ! :D

    • in the air

      Miksi tytöt/naiset luulee, että pojat/miehet tykkää isoista rinnoista? Itse olen mies ja mulle on ainakin ihan sama onko rintoja kirjaimellisesti ollenkaan, pienet on aina paljon parempi kuin isot.

    • isotissinenteini

      Nyt mun on kyllä tähän väliin pakko sanoa, että itse olen VASTA 12 vuotias, kuppikokoni on 85B ja se haittaa minua! Olen urheilullinen, ja isot rinnat ovat vain tiellä, joten lopettakaa se valitus! Ei aikuiselle b-kuppi nyt varmaan niin iso ole, mutta tämän ikäiselle on! Ei sillä ole mitään väliä onko isot rinnat vai ei. Tissit ei ole tehty ihailtavaksi, vaan vauvojen imettämiseen, joten ottakaa järki käteen ja nauttikaa elämästänne ja unohtakaa hetkeksi ne tissit! ^^

      • Siitäs sait

        Mäkin oon VASTA 12 ja mul on C70. Ja oon tosi liikunnallinen


    • lolsXDDDDDD

      Syö paljon tummaasuklaata XDDDD

    • justin<3333

      julkku > mul on sama tilanne ! en tujuu kuinka rinnat ei kasva vaikka oon 13 , pelottaa et jos mulla on jonkinlainen sairaus koska muuten oon kehittyny aika paljonki .. tietääkö kukaa mistä saattaisi olla kyse ??????? );

    • HELP ME

      Minua taas harmittaa kovasti ja menen usein itkien nukku´maan koska minua kiusataan aika pahasti siitä että olen lauta ja eikä se tunnu kivalta........olen yrittänyt saada ne lopettamaan koska kaikki johtuu vain diabeteksestä joka minulle vähän aika sitten todettiin...olen siis 13 v. Haluaisin että kiusaus loppuisi ja haluisin edes jonkinlaiset rinnat...AUTTAKAA EPÄTOIVOISTA !

    • eksynyt

      Oikeasti tissien hyvännäköisyys on kyllä ihan itsestä ja mausta kiinni. jotkut tykkää pienemmistä, mikä on täysin realistista. Itselläni on varsin pienet, niin sanotut "terhakat" ja ei ole mitään muita kuin kehuja tullut. Isous ei välttämättä tarkoita sitä, että ne ovat kauniit tai kauniin muotoiset milllään tavalla! Isot tissit voivat olla hyvinkin rumat ja ne usein helpommin alkavat myöhemmässä iässä roikkumaan rumina kasseina varsinkin jos hankkii lapsia paljon.
      Pakkomielle isouteen on seksistinen ja typerä ajattelutapa, koska luonnollisesti isoista tisseistä ei ole käytännöllisesti kuin pelkkää haittaa.

      Muistakaa että kauneus on katsojan silmissä ja median seksikuva on sitten sitä viihdettä eikä todellisuutta, vaikka niin monet niissä fantasioissa elävätkin!

    • futishulluuuuuuuuuu

      Ite olen 13 ja puoli vuotta ja kans aivan lauta... Te jotka valitatte jostain 65AA, ni en tajua teitä. Kumminki sekin on jo kok, ja siitä tiesdätte että murrosikä ja kaikki tälläset on alkaneet. En oo muutenkaan huomannu mitään murrosiän merkkejä, joten kyllä tää alkaa jo vähän itsetuntoa syömään.
      Oikeestaan mua ei itseä periaatteessa arkielämässä haittaa tää juttu, mutta tietyt tilanteet nostaa ahdistusta. Esim. uimiset, yhteiset suihkut, ja muutenki ärsytttää iha hitosti että kaikki o sillee "oi ku sä oot tollane pieni ja söpö ja päläpäläpälä" "kantis nukkua että kasvaisit" " syöksää ikinä mitään?"
      Tuntuu muutenki että oon henkisesti vanhempi ja ajatelen aikalailla "kypsästi", mutta sitte kaikki kattoo vaan ulkonäköä ja siitä sitä "vanhuutta"...... Saattaa muute johtua tää kaikki siitä, että oon huono syömään ( en syö koulussa mitään, nykyään alkaa oksettaa jos mietin koulunruokia) ja muutenki mulla on jotain ongelmaa syömisen kanssa. saatan olla pari päivää ilman lämmintä ruokaa tms.) Urheilen myös suht. paljon. (futisharkat 5-6 kertaa viikossa talvella)
      Ja vaikka kukaan ei oo suoraan sanonu mitään rinnoistani (joita ei oo) ni en nykyää enää uskalla olla hirveesti poikien kanssa tekemisissä, koska pelkään että tulee jotain sanomista.
      joo hirvee vuodatus. Tajuun kyllä että kaikki kehittyy omaan aikaan ja plaa, mutta ette voi mitään sille faktalle että se on vaa nii ***** ärsyttävää ja msentavaa & muuta negatiivista. ps. kertokaa minkä ikäsenä pitäs lakaa epäileen jotain jos ei oo murrosiän merkkejä tms huomannut..?

      • futishulluuuuuuuu

        jatkan vielä, että en ees haluais mitään isoja rintoja. Pienetki kävis, kunhan olis ees jonkinlaiset :DD haluaisin kuulua ees jotenkin joukkoon..... :((


    • kylläjuujuujuustosta

      Määki jatkan :

      Ens vuonna lähen yläasteelta, eikä mulla oo vielä kuppikokoo. Käytän sellatteita seppälän lasten liivejä, ettei paidan läpitte näy nännit läpi. Ei mua kiusata siitä. etten omista tissejä. Ne on idiootteja jotka siitä haukkuu, tosin tiedän ettei niille idiooteille voi mitään ne pieni tissiset. Mut jos kaverit kiusaa sun tisseistä, niin sitte on vääränlaisii kaverei ( tiiän kyl ettei keskustelun alottaja maininnu mistää kiusaamisista) Mutta jokaisella on aikansa, ja jokaisella on se mies jossain päin maailmaa odottamassa. Ei kaikki kaipaa isoja rintoja, ja näin mä ajattelen. Mitä pienemmät rinnat, ei miehet kattele kaupungilla niin paljoo, nii saapahan se oma mies kattella enemmä eikä tuu kateelliseks :))

    • .....

      mun tietääkseni murrosiän merkit rupee viimestään näkyy 16v

    • Iituli96

      Ite jostain kuulin, että banaani kasvattais rintoja? Joskus jostain täältä palstoilta... En ole varma toimiiko, mutta voishan sitä syödä banaanim päivässä.

    • tEaLoL

      oisko kellään mitää hajuu mistä tälläsii asioit vois kysyy oikeesti niinku psykiatri? ja nimettömänä!

    • pieni on kaunista

      itse olen kohta 16v, pienirintainen ja ihan tyytyväinen omaan kroppaani. Eihän kenenkään kasvotkaan ole samanlaiset, joten miksi joku muu kehon osa olisi ?

      On todella harmillista ja outoa, että nykyään imettämiseen tarkotetut kapistukset on seksikkyyden, paremmuuden ja kauneuden symboli :o minua ei ainakaan haittaa että tissini eivät kasva, olen kuitenkin aika laiha ja rinnathan koostuvat rasvakudoksesta, joka on ruuasta saatua ja käyttämättä jäänyttä rasvaa ja energiaa. sitäpaitsi, eikös itsevarmuus ole seksikkäämpää kuin uhkeat muodot ? girl you´re amazing just the way you are ;)
      minusta kaikkien pitäisi alkaa kunnioittaa itseään sellaisena kuin on, eikä vaipua masennukseen koska kaverin tissit ovat isommat kuin omat. ette ole ainoita kenen rinnat eivät kasva, ja se ei edes ole ongelma.
      miettikää, tuhannen vuoden päästä voimme olla vaikka siinä pisteessä, että pienet jalat naisilla ovat kaunista, joten jalkoja aletaan kutistamaan! Tämä tissihömpötys on aivan yhtä tyhmän kuuloista, miettikää itsekkin.
      Sitäpaitsi, pojathan ovat tosi lapsellisia esim. yläasteella ollessaan. Silloin heitä kiinnostaa lähinnä porno, eli isot tissit ja hyvä takapuoli sekä naama. Silloin luonteella ei ole merkitystä. Usein isotissisimmät tytöt ovat (varsinkin rikkaiden) poikien keskuudessa suosituimpia.

      • pikkutissinen

        Hyvin sanottu :) Oon kyl seiskal ja mul onyks tosi hyvä kaveri (joka on siiis poika) ja on jo aika kypsä, koska ei valitse tyttöjä ulkonäön perusteella :) Vaan luonteen :) siks se onkin mun hyvä kaveri :3


    • howtogrow

      Syö ruokaa. Naisilla voi olla yllättävän iso rasvaprosentti ilman läskiä mahaa. Suurin osa menee tisseihin ja perseeseen. Joten näin saatte isommat. Ettekä sitten muuten näytä "läskiltä"

    • mursunpaska69

      jos haluatte tissivaon niin laitakkaa rintsikoihin hakaneulalla yhteen nii tulee pieni vako ainaki .
      Olen 12 ja rintani ovat AA kokoiset ja olen polttanu tupakkaa , lopetin vähä aika sitten ja kyllä on lähteny kasvamaan joten älkää helevetissä polttako !1

    • vastauksia

      HUOMIO TÄNNE!

      kyllä, geenit ovat merkittävä tekijä rintojen kasvussa, mutta se ei ole ainut vaikuttaja!! MUTTA nämä saattavat auttaa täydentämään varustusta:
      1. Vitamiinit.
      2. rintojen hierominen (ei liian lujaa)
      3. HUOM! naisillakin ON rintalihakset joten niitä treenaamalla voit saada ehkä isommat, mutta varmasti kiinteämmät rinnat.
      4. LIIAN LAIHOILLE tiedoksi lihominen auttaa rintojen kasvuun :) (ja tekee hyvää myös vartalolle)

      siinä on pari asiaa mitä voi tehdä :) ja muita neuvoja:
      jos haluat niiden vain näyttävän isommilta, käytä push-up rintaliivejä tai Balconetteja. itse suosittelen balconetteja. Bikineiden yläosaksi kelpaa samat balconette-malliset tai perus kolmiobikinit/ Lappubikinit.
      tähän loppuun vielä:
      VAIKKA OMISTAISITKIN PIENET RINNAT, OLET KUMMINKIN YHTÄ NAISELLINEN KUIN ISORINTAISET NAISET ! =) PIENISSÄ RINNOISSA EI OLE MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ. Olen itsekin pieni rintainen ja tiedän miltä se tuntuu, mutta olen oppinut että mielummin vanhenen näyttäen 20 vuotiaalta, kuin riippatissien ja selkäkipujen kanssa :) ROCK ON! :D

    • Koolla ei ole väliä

      Itselläni on suhtkoht isot rinnat. Käytän b rintaliivejä. Minulla on myös poikaystävä joka tykkää hieroa ja pusutella rintojani, mistä tykkään kovasti

    • rakas äiti

      mulla on 11 v tytär ja sillä ei ole rinnat kasvanut ja mää oon rosi huolissaan kun se vielä jopa itkee

      • pikkutissinen

        tai sitten olet itse se 11-vuotias tytär ? Huomioon ottaen kuinka hyvin osaat kirjoittaa 11-vuotias ja tosi, jonka olit kirjoittanut rosi :p


    • epäsopusuhtainen

      Mua inhottaa ku oon hieman isokokoinen 8-luokkalinen tyttö ja kuppikoko on 75A... Tunnen oloni lähinnä epäsopusuhtaseksi, kun kaikki muut on hoikkia ja nättejä... Olen yrittänyt liikkua enämmän ja muuta, mutta vaikka yritän laihduttaa liikkumalla niin eikös tissitkin sillon pienene?? :C

    • pikkutissinen

      :( oon ainut meidän luokalla joka käyttää viä harkkareita -.- muut käyttää jo kupillisia... mul onniin sama ongelma :( oon kaupassa kokeillu onko 70AA sopivat mut nekin on liian isot :'( oon seiskalla ja mua haukuttiin siitä viimevuonna ku oon niin lauta. No... tänä vuonna ei sentäs oo haukuttu kut ärsyttävää mennä johki uimaan ku kaikki kyylää sua ku oot niin lauta -.- yritän syödä paljon mut ei auta. Vois kokeilla syödä vitamiinia :p

    • rakas äiti

      mulle tuli siksi kirjotus virhe koska näppäimet on rikki mutta nyt on uudet 23

    • hihijee

      Oon 12.v ja mun kuppikoko on joku 70A ..... repikää siitä :p Vaik ei meijän luokkalaisilla oo ees mitkää hirvee isot rinnat , et mun rinnat ei oo onneks pienimmät. Mun kaveri, joka on 5lk nii se on isompirintanen ! :oo eiks oo outoa? Vaik kyl sen ymmärtää ku se on kummiski..... joo anteeks... se on pulleempi ku mä. ei paljoo kummiskaa mut mä oon alipainonen. :/ se mun kaveri on aina siitä lähtien ku me tutustuttii (oon tuntenu sen joskus 5.v asti ♥ ) ollu mua pulleempi :o
      Ku esim. me ollaa vierekkäi peilin eessä, sen näkee helposti et se o pulleempi .....joo mut tää oli täs , moro

    • kaksoispisteviivadee

      oon ite menosa yläasteelle nyt kesäloman jälkee ja mulla hermostuttaa ku lähes kaikilla meidän luokkalaisilla on isommat rinnat ku mulla ,vaikka itellä onki jotakin AA-65 / AA-70 kokoa.. meidänluokallakin yks tyttö vie aina kaikilta huomion ku sillä on jotku 75A D: .. muutenki, miks nykyään tissien koostakin kiusataan ? mua haukutaan yleensä laudaksi, vaikka en ihan lauta olekkaan.. onse hurjaa ku nykyää tytötki alkaa kattelee toisten rintoja ;o.. kyllä mullaki ois isommat rinnat jos mä ite siitä saisin päättäää. noh, mutta tätä lukiessa helpottaa, en oo ainoa pikkutissinen ihminen.. ja sitten vielä, minulla on sisko, joka on minua vuotta vanhempi. sillä oli ne pienet 65-AA kokoset ehkä pari kuukautta ja sitte kasvo siihe 80A... siitäki on jo muutama vuosi ku sille kävi noi ja oon ite häntä pidempi ja laihempi rinnat alko kasvaan vuosi sitte ja tähä jäi.. mulla pelottaa että näistä tulee sellaset rumat ja suipot ku mulla nää ei jatka kasvamista ! :( :d

    • kasvuvara

      nykyäänhä on näitä ns Maximise bra juttuja! Eli kai kaks vai kolmekokoo suurentavia rintsikoita :DD

      itellä on 80D ja vitosella taisin ostaa ekat rintsikat. Tein joskus pienempänä silleen et ostin aina ihan pikkasen liian isot rintsikat, et oli vähän "kasvu varaa" ja tissit kasvo niin nopeesti ettei tajunnukkaa! En usko et tolla "kasvu varalla" oli oikeesti mitään vaikutusta, mut hienolta se tuntu kun just vähän aikaa sitten liian isot rintsikat olikin jo liian pienet!

      • notissi

        Mun itseluottamus on ihan nollassa mun tissien takii ja mietin joka et koska ne oikee kasvaa!!!.Mä täytän koht 14 ja mulla on 65aa!Mä oon väähä kateelline mun bestikselle ku sillä on isot tissit ja mulla tälläset olemattomat ja ku yks mein luokkalaine poika vaa sörkkii ja hiplii sen tissei ja mua sanoo laudaks ni vetäähän se vähä mielen matalaks.Tuntuu et ei nää kasva ikinä!Odotan jo innolla kesää mut sit ku mennää rannalle ni paljastuu todelline koko koska nyt käytän niit pienii toppauksii ja sit on vaa bikineis pienet kupit...Joten nyt kaikki mahdolliset tissienkasvatusvinkit mulle kiitoos!:)


    • Isot tissit parempi

      syökää rasvasta ruokaa nii alkaa kasvaa, ja kaupan päälle saatte rykelmän finnei! ;)

    • Pienet mullaki

      Oon 14 ja mulla on tosi pienet rinnat ja haluisin isommat. Ne on jotai kokoo 75aa Mut emmä murehdi sitä koska niil on viel kaua aikaa kasvaa. Mulla oli jo kasvanu jonkin verran ku mun kavereilla ei ollu mitään, mut nyt ne on kyllä jo menny mun ohi :D Ainaki melkein kaikki. Mulla ihan selvästi rinant pieneni yhessä vaihees mut nyt ne on taas takasi. Ja kyllä mullakin on poikaystävä eikä sitä haittaa vaikka tän ikäset pojat kaikki kattelee iso rintasii vielku se on 15. Ei mun kaverit hauku mua laudaks tms. Me puhutaan usein siit ja saadaan sillee lisää itsevarmuutta ;)

    • oon 13 ja mun rinnat on ihan sika pienet ei edes kuppi kokoa ja pelkään et ne ei kasva koska oon juonu energia juomii ja syöny karkkii auttakaa :( !! mut perse on iso :D

    • venähdys (;;

      Itse oon kohta 13v ja kokoni venähti ihan hetkessä 65AA:sta 70A:han, vain lisäämällä syömistä (;; Ei enää entiset lempi- rintsikat mahdukkaan, alkaa kiristää ja puristaa. Oli pakko kiireellä ostaa uusia...

    • emsaaak00

      niin ja tupakin poltto myös hidastaa rintojen kasvua. joten kannattaisi lopettaa jos poltat se hidastaa hormooneja ja kasvua. itelläki on pienet rinnat jos käytän rintsikoita tulee outo tunne ja tuntuuu et ei ne ikinä kasva ! ja olen 12 toista vuotta ja poltan niin ei ne varmaan ikinä kasva.... oon yrittäny lopettaa mutta tupakki on jo menny veriin... nicotiiniäki olen kokellut mutta ei se minua autaa. miten rinnat kasvaa ? miten voi lopettaa tupakoinnin ?? APUA !tietääkö joku keinon ?

    • voi taivas

      Miten näin monella ihmisellä on näin pienet tissit. Itselläni on kokoa 75E, ja kyllä kerää katseita ja kehuja :D Itselläni alkoi tissit kasvaa runsaammin kun alotin E-pillerit, kokeilkaapa niitä. Ja en ole mistään suunnasta lihava, omistan vain suuret rinnat ;)

    • Kaikille epävarmoille!!

      Tytöt hei.

      Minulla on pienet rinnat, käytän 70A rintsikoita.
      7-luokalla yksi poika haukkui minua laudaksi, en käyttänyt edes harjoitusrintsikoita, pukeuduin pelkkiin huppareihin ja rintani olivat täysin olemattomat. Itsetuntoni oli maassa, ajattelin koko ajan rintojani ja miten saisin ne kasvamaan. Ne alkoivatkin kasvamaan luonnollista vauhtia ja aloin käyttää rintsikoita. Itsetuntoni kohosi hiukan rintsikoiden käytöstä.

      Rintani olivat hyvin pienet mutta kertakaikkiaan työnsin ne taka-alalle. Kun aloin pukeutua ja käyttäytyä itsevarmasti, huomasin, että en kuullut huomautuksia pienistä rinnoistani ja jos kuulin, pistin samalla mitalla takaisin ja osoitin että asia ei vaivaa minua ollenkaan ja näin se ei vaivannut muitakaan.

      Pojat ovat varhaismurrosiässä ja murrosiässä hyvin lapsellisia. Pojat ovat murrosiässä hyvin epävarmoja itsestään mutta koska heidän muutoksiaan ei juuri näy päälle päin kuten meillä tytöillä rintojen kasvu, he yrittävät usein purkaa omaa huolestuneisuuttaan siihen, että he tarttuvat tytöissä näkyvään suureen muutokseen eli rintojen kasvuun.

      Mutta älkää tytöt huoliko. Suurin osa pojista kasvaa siitä vaiheesta ulos parissa vuodessa. Itse seurustelen nyt pojan kanssa, joka oli aina ennen isotissisimpien ja muutenkin "seksikkäimpien" blondien kanssa silloin 7-8 -luokilla. Pidin häntä pelkkänä renttuna silloin, enkä edes yrittänyt ottaa kontaktia. Pian sitten huomasin tämän pojan jahtaavan minua epätoivoisesti vuoden ajan, ennen kuin aloin edes puhua hänelle. Tämä kyseinen poika on nyt seurustellut minun, "laudan", kanssa kohta kaksi vuotta ja kertoo minulle lähes joka päivä, että olen täydellinen juuri tälläisenä.

      Eli tytöt, LUOTTAKAA ITSEENNE. Tissejä paaaaaljon seksikkäämpi ominaisuus on itsevarmuus. (:

    • Kaikille epävarmoille!!

      Tytöt hei.

      Minulla on pienet rinnat, käytän 70A rintsikoita.
      7-luokalla yksi poika haukkui minua laudaksi, en käyttänyt edes harjoitusrintsikoita, pukeuduin pelkkiin huppareihin ja rintani olivat täysin olemattomat. Itsetuntoni oli maassa, ajattelin koko ajan rintojani ja miten saisin ne kasvamaan. Ne alkoivatkin kasvamaan luonnollista vauhtia ja aloin käyttää rintsikoita. Itsetuntoni kohosi hiukan rintsikoiden käytöstä.

      Rintani olivat hyvin pienet mutta kertakaikkiaan työnsin ne taka-alalle. Kun aloin pukeutua ja käyttäytyä itsevarmasti, huomasin, että en kuullut huomautuksia pienistä rinnoistani ja jos kuulin, pistin samalla mitalla takaisin ja osoitin että asia ei vaivaa minua ollenkaan ja näin se ei vaivannut muitakaan.

      Pojat ovat varhaismurrosiässä ja murrosiässä hyvin lapsellisia. Pojat ovat murrosiässä hyvin epävarmoja itsestään mutta koska heidän muutoksiaan ei juuri näy päälle päin kuten meillä tytöillä rintojen kasvu, he yrittävät usein purkaa omaa huolestuneisuuttaan siihen, että he tarttuvat tytöissä näkyvään suureen muutokseen eli rintojen kasvuun.

      Mutta älkää tytöt huoliko. Suurin osa pojista kasvaa siitä vaiheesta ulos parissa vuodessa. Itse seurustelen nyt pojan kanssa, joka oli aina ennen isotissisimpien ja muutenkin "seksikkäimpien" blondien kanssa silloin 7-8 -luokilla. Pidin häntä pelkkänä renttuna silloin, enkä edes yrittänyt ottaa kontaktia. Pian sitten huomasin tämän pojan jahtaavan minua epätoivoisesti vuoden ajan, ennen kuin aloin edes puhua hänelle. Tämä kyseinen poika on nyt seurustellut minun, "laudan", kanssa kohta kaksi vuotta ja kertoo minulle lähes joka päivä, että olen täydellinen juuri tälläisenä.

      Eli tytöt, LUOTTAKAA ITSEENNE. Tissejä paaaaaljon seksikkäämpi ominaisuus on itsevarmuus. (:

    • Se yks

      Mulla on sama juttu ku kaikilla, oon "jopa" menossa seiskalle kesän jälkeen, ja mulla on (oli) luokan pienimmät tissit, mut sit tapahtu jotain:
      Kävin ostamassa sopivat 70A kokoiset rintsikat, ja sen jälkeen, kevyemmästä mallista päästyäni, en erottunut joukosta.

    • tissitvieryhdin

      Itse 17v, kuppikoko 85E, olisin tyytyväinen jos mulla olis pienemmät tissit.
      Näistä saa meinaan hiton makoisat selkäkivut !

      Rintoihini kohdistuu usein huomiota, ja ikävä kyllä sitä huonoakin huomiota (esim. ahdistelu) joten olisin tyytyväinen olemattomista, kuin esiin tunkevista ryntäistä.
      Ole tyytyväinen itseesi, olet hyvä sellaisenaan.

    • lalallala

      Itelläni on 75-D ja haluisin kyllä pienemmät rinnat, ei nä rinnat satu selkään tai mitään mutta en vaan tykkää tän kokoisista rinnoista itelläni. Kuitenki oon sellane iha normaali 15-vuotias tyttö. Isoja rintoja taas sitten on tosi vaikeeta ees yittää peitellä mitenkään.. en kehtaa käyttää kireitä vaatteita eli koitan käyttää löysiä vaatteita ettei rintani erottuisi niin hyvin. En mä rinnoilleni mitään voi, sillonki kun olin alipainonen (tunsin itseni läskiksi joten laihdutin ja laihdutin ja laihdutin ja laihdutin, olin silloin 6-luokkalainen) niin mulla oli aika isot rinnat eli ne nyt vaan sattu tulemaan mulle enkä sille mitään voi.

    • Mantelimassa

      Mäkin haluaisin pienemmät. Ittelläni on 85 C, ei hirveen isot, mut on kokoajan tiellä, ja häiritsee kun tyypit tuijottaa D:

    • asdfghj123456

      mulla oli ennen b kuppi ja se kasvo huimasti d kuppiin, e-pillereitten ja voita tisseihi ja saunaan kotikonstein :) oon tosi onnelline lopputuloksesta, vihdoinki vartalo jota tykkäää esitellä !

    • :D

      Hahahahhh ::DDD hei ihan oikeesti mun kaverilla oli tositositosi pienet rinnat sitte se aina katto muiden kuten meiän porukan rintoja ja kadehti mut nyt sil on jo b-kuppi ja on tyytyväine älä hätäile naine :D

      • -.-

        Oon samaa mieltä tosta et ne kasvaa aikanaan :) Mutta,täällä pyydetään apua kun ei kasva,joten mitä tuut tänne sönkkää kuika kaverillas oli "tositositosi"pienet rinnat...Mitähän asialle voi ja hyvä vaan jos kasvoi iän mittää,paitsi että oot varmaan joku 8-10v trolli tosta " Hahahahahhh ::DDD" päätelleen -.-


    • Huolestunuuuuut

      Voiko olla että rinnat ei kasva koska on alipainoinen? Help me!! :o

      • Kyllä ne kasvaa :)

        Oon nyt kohta 15-vuotta täyttävä tyttö ja mun kaveri saman ikänen,hän on aina ollut alipainonen ja kyllä hänellä silti rinnat on,ihan A kuppi...Ja mielestäni se on ihan hyvä,parempi kun että on joku Ckuppi ja ihan ylisuuret muuten kehoonsa...Kaverini taisi olla 158cm ja 43kg,että on kyllä todella laiha.Joten kyllä ne rinnatkasvaa vaikka olisit alipainoinen :)


    • lautarumilus

      no mä oon tälläne 12½v lauta. oon 151 cm ja 43kg, eli ihan normi mut silti lauta.
      aina ku oon kavereide luona nii mua hävettää. kerran joskus viime kesän kävi aika järkysti, et 2 tyyppii haukku mua laudaks, ja aloin itkee... sit ku mul oli faces yks kuva mis mun paidan sisää näki, ja olin sensuroinu sen, nii mun pikkuserkku tuli siihen et ei millään pahalla, mut oot ihan lauta, joten miks ees sensuroit, ja ku poistin sen kommentin nii heti perää mun ex-bestis paukautti perää et samaa mieltä, ja poistin senki. sit 2 meijän luokkalaista tuli sanoo et oonko täyttäny rintsikoita, nii menin sanoo sille mun ex-bestikselle, nii se vaa sano et ne meijä luokkalaiset oli ihan oikeessa. sit viel yks tosi törkee suustaa oleva tyyppi tuli faces sinne kuvaa tosi suorasanasesti et miten ei voi heruu, ku ei oo tissei. en menny kouluu kahtee viikkoo

      • Aivansama

        itse olen 14v poika eikä tissien koolla ole oikeasti minulle merkitystä, vaikka onhan niissä aina katsomista^^ jos joku poika moittii niin mulkku mikä mulkku! mutta ei tuossa iässä oikeasti vielä tarvi miettiä tuollaista antaa muiden puhua mitä puhuu vaikka varmasti pahalta tuntuukin kun haukutaan. Tsemppiä(:


    • mäwa98

      ongelma on se että oon kauheen pitkä ja laiha, eikä mun rinnat sovi mun vartaloon ollenkaan, koska ne on niin pienet! ja häirittee se ihan kauheesti ku meen semmoselle leirille kesällä ja oon sitte semmone kauhee lauta. Mun rinnat alko kasvaaa joskus 10vuotiaana, mutta eipä oo siitä kauheesti kasvanu, nyt käytän jotai 70a-75a (riippue liiveistä) ja haluisin kovasti isommat rinnat!
      mut täs jotai vinkkei jolla VOIS saada rinnat kasvaaa:
      - hiero
      - syö oikein
      - syö D-vitamiineja
      ps. en usko että pillerit ja voiteet auttais, ne mainokset on huijausta!

      • <3

        awwws, just söpöt (;


    • Seksi rinnat uuh

      En tiiä miten rinnat kasvaa mutta sen tiiän että ne kasvaa iän mukaa :DD

    • moioioi

      oon 14 v ja mun rinnat on kasvanu muutaman kuukauden aikana 70a:sta , 75c:hen SYÖMÄLLÄ PALJON !! ja ei mul oo menny rasvaa muualle ku perseesee ja tisseihi ! :) et syökää paljon ja urheilkaa ni kyllä ne muodot kasvaa

    • 4+3=7

      sama ku mäwa98

      oon yli 160 pitkä ja painanki 45kg nii oon iha laiha ja tissit 70a kokoa? jumalauta alkaa ottaa nuppii ku mun olemattomat rinnat ei sovi mun kroppaan sitte ollenkaa >:( koulussaki pojat haukkuu laudaksi.. vaikka eikai 70a lauta ole? :d menkat ja nämä alko aika vasta nii toivottavasti ne tois jotaki muutoksia....

      • dont worryyy

        uskallan veikata että sua sanotaan laudaksi koska olet noin hirveen hoikka!! hui kamala 45kg :o! oon itekki 166 ja painan n. 60. ja se on kuulemma normaalipaino... sun rinnathan on just sopivan kokoset, älä niistä huolehi!=)


      • Läski=kuolema
        dont worryyy kirjoitti:

        uskallan veikata että sua sanotaan laudaksi koska olet noin hirveen hoikka!! hui kamala 45kg :o! oon itekki 166 ja painan n. 60. ja se on kuulemma normaalipaino... sun rinnathan on just sopivan kokoset, älä niistä huolehi!=)

        Öö ei pahal mut 166cm pituuselle 60kg ei tosiaankaan oo mikää normi paino! Ite oon 167cm ja 54kg ja en oo mikää erityisen laiha! Joten alappas miettimään niitä syömisiäs:)


    • tissulitvei

      mulla ja mun kaverilla on sama ongelma mitä kaikilla muillaki on . Molemmilla on 65a rintsikat . auttaako tummasuklaa asiaa ja rasva ? AUTTAKAA!!!

      • tänne sit eksyin..

        ei helvetti älkää viittikö huolehtii rinnoistanne liikaa, kunha naine osaa käyttää kroppaansa oikein ja on sujut sen kanssa ni varmasti näyttää hyvältä;)! terkuin poika joka tietää mitä puhuu:P


    • Errr

      Mulla on kasvanu tissit, ja oon marraskuussa syntynyt 12 vuotias tyttö.. Minulla ei ole mitään "isoa" ongelmaa tissien kanssa kuin se, ettei minulla ole rintavakoa! Se häiritsee suunnattomasti ja en kehtaa kulkea ilman rintsikoita.. >.

      • Minna

        Ja ongelma on? Itse olen 16-vuotias ja rintavakoa ei ole edes rintaliivien kanssa. Eikä edes haittaa ollenkaan, olen täysin tyytyväinen näin, vaikka periaatteessa olen rinnaton.


      • antivakoliisa
        Minna kirjoitti:

        Ja ongelma on? Itse olen 16-vuotias ja rintavakoa ei ole edes rintaliivien kanssa. Eikä edes haittaa ollenkaan, olen täysin tyytyväinen näin, vaikka periaatteessa olen rinnaton.

        no mullapa ei ole rintavakoa vaikka kuinka puristaisin niitä yhteen, yhtään ei haittaa ;) !


    • ei ainakaan lauta

      Alottakaa ne e-pillerit. Itse käytän yaz- nimisiä pillereitä, ja tissit kasvoi 75 C:stä 75E:hen puolessatoista vuodessa.
      Ja omasta mielestänihän on kuvottavaa, jos naisen rinnat ovat kuin itikanpistot. Naisella pitää olla tissit ja perse, ja mielellään vielä jotain luidensakkin päällä.

      • :O

        ostisko pillerisi vartavasten kasvattaaksesi rintoja vai oliko sulla joku toinen syy?Minkä ikäinen oot nyt?(:


    • nuolii

      Siis me miehet tykätään naisista vaikka ne rinnat ois pienet luonne ja ulkonäkö ratkasee ja onhan kaikilla naisilla ees pikku kummut?

      • vakoa kehiin

        totta! Mutta siis miten saan tissivaon niin et se ois esil??


    • janne .

      Ilmapallot paidan alle...

    • masis-.-.-.-

      mut mistä niit e-pillereit saa ? ;o ja oon 14 v eikä viel ees rintsikoita ;(( kyl se masentaa !!!

    • nasu

      Kuinka kauan kestää rintojen kasvu, kun laitan aina yöksi ja saunaan voita rintoihin?

      • ei gaad

        ootko tosissas et pyörit siellä rasvatisuillas lakanoissa? U__U


    • Tyytyväinen

      Hei kannattaa ajatella positiivisesti, ainakaan ei tuu selkäkipuja liian isojen rintojen takia ja pystyt jouksemaankin kunnolla. Mulla itelläni on vaan A- kupin rinnat ja oon näihin tyytyväiset, jos joku ei tykkää se on hänen ongelma se.

    • keskusteluun eksynyt

      http://www.rintojensuurennusmaailma.com/suuremmat-rinnat-ilman-leikkausta/

      kattokaa tuolta mitä keinoja oon noi "sivelen rintani saunassa voilla niin ne kasvavat isommiksi" eivät ole totta mutt tuolla on aika paljon tietoo.ittelläni on paljon kaveri poikia ja kuppikoko on 75a ja oon 14.w ei sekään mikään iso oo joo.. ;) mulle se on iha sama mitä muut aattelee jos ei kelpaa ei kato tai menee muualle yms : DD poika kaveriki on ja sen mielestä on iha sopiva kokoset ;) vaikka meiä koulussa on niitä iso rintasii monia ei niillä tunnu olevan oikeita kaveri poikia vaan ne on vaan niitten tissien perässä joten onko sekään taas kiwaa??? : )
      ja olkaa tyytyväisiä kellään ei oo samanlaisia joten voit olla tyytyväinen rintoihisi ;))

      • ..::Sim::..

        Mun rinnat on aika pienet! Oon 12 .v ja 144 ja 34 kg. Oon miettiny, että en mä oo ainut.! Tässäkin on paljon ihmisiä jokka valittaa ja mä ymmärrän, koska mä haluaisin et pojat ois musta vähän kiinnostuneita. En kuitenkaan kuulu niihin joilla on pienmmät meidän luokassa. Mä käytän harjotusrintsikoita koska kaikista topeista näkyy läpi ja on se mukavampaa kun on vähän tukee. Ainut mitä niissä inhoon on se kun ne olkamet näkyy ja nyt kun koulu alkaa niin pelkään että ne näkyy ja rupee kiusaan mua. Mulla ei oo mitään kokoni niis on 146/152 ja olen siihen ihan jotenki tyytyväinen. :)


    • a

      Maito tai tee autaa:) testakaa

    • Minä vaan...

      Oon 12. v meen kutoselle siis. Mä oon 153. cm ja painan 34 kg. Ooonko sopiva? :O
      Mullakaa ei oo rintoja, mut nyt ne on kasvamas, koska ne on niiiin helvetin kipeet! ;D Eli jos rinnat on kipeet, niin se tarkottaa et ne kasvaa....(; Tiiän kyl miten äsyttävää ja tuskasta tämmönen on, mut mun mielest pitäis vaan odotella rauhas,syödä terveellisestija hyvin jaaa yietty urheillakki! (:

      • joo o

        oon myös 12, tiedän kuinka ärsyttävää tuo on, kun sattuu ihan hirveesti!! :D mutta yhdes vaihees tein paljo etunojapunnerruksia, nopeesti huomas et oho sellasethan on jo! :D mut nyt käytän sellasia harjotus/tavallisiarintsikoita, en oo löytäny sopivia mistään :o Onnea sulle rintojenkasvatukses ;)


      • Auttakaa mua:D
        joo o kirjoitti:

        oon myös 12, tiedän kuinka ärsyttävää tuo on, kun sattuu ihan hirveesti!! :D mutta yhdes vaihees tein paljo etunojapunnerruksia, nopeesti huomas et oho sellasethan on jo! :D mut nyt käytän sellasia harjotus/tavallisiarintsikoita, en oo löytäny sopivia mistään :o Onnea sulle rintojenkasvatukses ;)

        Siis munki on kipeet mut hei kauan sä "Joo o" - tyyppi teit niitä etunoja punnerruksia :0
        Oon kohta 13 ja mun rinnat on meidän luokan pienimmät... Siis syksyllä ne oli ehkä kolmanneks pienimmät jos nyt järjestellään Xd mut siis ne "pienirintaiset" on jo menny kasvussa mun ohi?! Nyt kaikki pitää mua jonain pikkulapsena kun oon tämmöne lauta...
        Tai siis en oo lauta on mul jotain rintaa et tarvisin rintsikat mut en kehtaa mennä ostaan :D ABUA


    • haluaa tissit!

      syökää tummaa suklaata,niin rinnat ainakin vähän kasvavat.

    • sefsgsee

      Kaikilla serkuilla isot rinnat, oon suvun musta lammas. Häpeän vartaloani niin helvetisti, kukaan tällasesta voi tykätä.

    • kuumakuumempikuumis

      kokeilin tuota voin sivelemistä rintoihin saunassa,ja se auttoi! nyt rintani alkavat kasvaa vähitellen..

    • huolestunut

      Mua huolettaa...oon 15. kävin tänään kaupas ja kokeilin rintaliivejä kokoa 85B ja se oli sopiva. ympäryysmitta oli ok ja kupitkin. onko ne liian isot tän ikäselle?:O

    • Poikatyttö 8(

      On se nii helevetin ihanaa, ku luullaan pojaks :x
      Mullon sellaset poikahiukset & lautakin oon.
      Käytän joittenki mielest liia poikamaisii vaatteit, mut so what.
      Ku oltii ostoskeskukses viide frendin kans ja kolme jätkä, ni yks tyttö yrittää iskee ja näi.. Mut mun eksä pelasti mut, ku otti mua kädest kii ja pussas poskel ;>
      Sit se tyttö lähti tulipunasen paikalt, ku tajus mun olevan tyttö..
      Oon ny 7.lk eikä menkkojakaan kuulu, eikä näy.
      Välil mietin, et oonks mä oikeesti tyttö, vai mikäs.. :__:
      Tosiasias häpeen itteeni, ku oon lauta ja piiloudun sen takii huppareihi.
      Haluun rinnat, ees jonkimmoiset.. :)

    • mums..

      Rasittaa, kun yks tyttö (5lk) yrittää näyttää pojille et isot tissit on kattokaa vaan, mutta kun muotoa kattoo niin kyllähän siitä huomaa et vanhoja sukkia tms sisällä vaan.... itellä pieni ongelma kun toivois että kasvais yläasteella nyt pitäis yrittää näyttää edes tytöltä....;)

    • Jorkki

      Ei mitenkään.

    • Kokenut -93

      Itse sain rintani kasvamaan aika paljonkin syömällä päivittäin pussin pari sipsiä. Samalla peppukin sai mukavat kurvit. t. mies -59

    • Thyh

      Mun kuppikoko on A75 oon 11v ja mun mielestä muula on tosi pienet et oikeesti miten rinnat sais kasvamaan nopeesti

    • ghdhs5

      Oon 13,5 vuotta ja 7-luokalla. Minulle on kasvanut nisien alle vain pienet "kuhmut". Rintojen kasvu alkoi pari kuukautta ennen kuin täytin 13. En ole vielä edes 150 cm ja olen laiha. On hirveää olla koulun pienirintaisin tyttö! Olisi kiva, jos rintani näkyisivät edes vähän. Mistä saan selville, mikä kuppikoko minulla on? Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta en ole saanut sitä selville, koska rintojen koko on niin pieni. Koulussamme on minua lyhyempiä tyttöjä, mutta he näyttävät vanhemmalle kuin minä -rintojen takia. Minua luullaan monesti nuoremmaksi mitä olen ( johtuen pituudestani ja rintojen koosta ) tai pojaksi, koska en satu olemaa kauhean tyttömäinen. Rintojen kasvu auttaisi luultavasti molempiin. Molempien vanhempani ovat lyhyitä ja murrosikä on tullut myöhässä. Minulla ei ole kehossani mitään kohtaa mistä oikein pitäisin. Minulla on sairaan huono omatunto!!

      • ghdjklasödas

        Älä huoli, munkin tissit alko vasta kasvamaan ton ikäsenä, nyt on 70B ja oon sua 3 vuotta vanhempi.
        Kannattaa vaa reippasti kävellä vaikka seppälään tai lindexiin ja otat sieltä niitä pienimpiä rintsikoita ja meet testaamaan (sulla saattaa olla joku 65-70AA (tai jos oot viel laihempi nii sulle ei kai oo rintsikoita, en tiiä, tai sit voi olla 65-70A)
        kannattaa syödä terveelliseesti ja monipuolisesti :)


    • fjgefkjnglrdknhodnbk

      Minä olen 12v. Rinnat ei oo alkanu kasvaa. Kavereilla on jo monilla rinnat jopa niillä lyhyemmillä ja laihemmilla. No ei minulla mitään kiirettä asian kanssa ole mutta olisihan se mukavampaa kun olisi jotain. Oikeastaan pojillakin on isommat tissit kuin minulla ja se nyt ei ainakaan ole kivaa. Oon aika epävarma ulkonäöstäni muutenkin.

    • 194725647

      Ite olin 6-luokalla tosi kade kavereille, ku niil oli kaikil tissit, ja mä olin lauta. Viel 7-luokal laudaks haukuttin, mut nyt ku oon kasil ni ei oo enää haukuttu. Nykyään kuppikoko B70

    • PUOLEEVÄLIIN LUKENUT

      Kattelin näit epätoivosii kommennttei puoleevälii :D Ja sain selville, et 2 D-vitamiinnii päiväs ja rasvaa rintojen päälle :)

    • ihmiset on julmia..

      En sentää oo ainoo jota on haukuttu :3
      Tiiän sen tunteen.. Olin 6 luokalla ja olin ihan lauta vielä silloin, muilla oli tissit mua haukuttiin ! JOPA OMA KAVERI ..
      Ainakun oltiin ulkona nii se ihan ääneen sanoi että mulla on isommat tissit ja perse kun Tiinalla ja Tiiulla (nimet muutettu :D)
      No nyt oon amiksessa ja tissit on 70B, tyytyväinen oon, mutta just yks päivä juostiin sen kaverin kanssa bussi pysäkille, ihan läpällä vaa sanoin että kiva ku tissit pomppii ja naurahdin, sit se sanoo "nii mitkä tissit" ..
      Siis jotenki ärsyttävää tommone vittuilu.. No tottakai sanoin että "NO B kupit saatana" sit se hiljeni ja puheenaihe vaihtu heti.. Miks ihmisten pitää alkaa haukkuu pienirintasii, itsetunto vaa laskee ;'(

      Mutta ihan kokemuksesta sanon, että ne tissit kyl kasvaa 18 vuoteen saakka :)
      Itekkin ajattelin koko ajan et millo ne kasvaa, kunnes mun yks kaveri kerto että ne alkaa kasvaa nopeemmin ja muotoutuu kun käyttää rintsikoita, se oikeesti autto, tissit alko kasvaa !! :D Sit oon kans huomannu kun laitan iha tommosta perus ihorasvaa,nii tissit on kasvanu xD (en siis tiiä johtuuko tosta) Mutta kans pitää syödä terveellisesti ja monipuolisestii !!

    • hormonit

      Aattelin, et kun vaik sydän pakahtuu tai kiihottaa, nii avaiskohan se hormonit ja sit rinnat kasvaa?...maybe...maybe...no joo ei...tai emt.

    • ...

      Mä luin näit kommenttei ja oon järkyttyny siis joku kertoo viilleleensä itseään tissien takia?! joku sanoo että ei voi harrastaa seksiä pienien tissien takia mutta samassa kommentissa sanoo että ei oo menkat alkanu siis ei sillon pitäis ees harrastaa seksiä keho ei ole siihen vielä valmis! ja tosta viiltelystä itse oon sitä joskus tehny ja mietin jälkeen päin kuinka tyhmä oon ollu siitä jää arvet ikuisesti! ja ei koko elämä pyöri rintojen ympärillä minulla ittelläni on pienet tissit enkä ole koskaan niistä tykänny mutta jos joku ihminen on niin pinnallinen että ei voi olla ystäväni tai muuten haukkuu vain rintojen takia ni sanon vaa että "jos en kelpaa tällasena ni voit painua vittuun" (:

      • Pikkutissinentyttö

        Entä jos on 15 vuotiaana valmis harrastamaan seksiä mutta ei kehtaa näyttää vartaloaan, koska tissit on niin pienet ettei niitä voi laskea tisseiksi? Niin ärsyttävää kun tullaan valittaa isoista tisseistä ja siitä kun sanotaan että on pienet tissit. 90% pienitissiset haluaa isommat rinnat itsetunnon takia. Kun on hyvä itsetunto uskaltaa tehdä enemmän kaikkea, pojat tykkää itsevarmoista tytöistä, löytää kivempia vaatteita ja varsinkin kehtaa käyttää toppeja kun tissit näkyvät siitä kivasti. Ei mikää "mul on D kuppi oon lauta ja jätkät on peräs" vaan hyvä I-T-S-E-T-U-N-T-O. En tarkoita että pienitissiset on rumia itsekin olen lauta ja haluaisin b tai c kupin tissit, sellaiset mistä voi ottaa kii ja näkyy hieman että on tissit. Olen kyllä jätkiltäkin kuullut että mitkä tissit mulla on ja se vaikuttaa itsetuntoon ;( olisi se kiva että jotkut laittaisivat tänne niitä ohjeita jos tietää eikä valittaa nykyajan nuorisoa


    • Minä vain

      Itse olen kohta 16.v (ens vuoden Tammikuus) ja omistan melko isot rinnat.Ikävä kyllä,mutta myös olen hieman pyöreämpi( 71kg ja olen 164 cm) mikä harmittaa minua enemmän kun rintojen koko. 1.LIikkuminen on inhottavaa isojen rintojen kans kun ryhtiä on välillä vaikea pitää painon vuoksi mitä kannan mukanani. (omistan sen vuoksi huonon ryhdin ja on selkäkipuja)2.Itselläni on paljaanpinnan pelko ja ahdistaa kun rintojani tuijotetaan. 3. Vielä kun rintakehäni ja keuhkot on isot niin ne näyttää vieläkin suuremmilta ja ärsyttää myös kovasti nännini ovat ulospäin suuntautuvat. Aloin vähän yli kuukausi sitten hieman laihduttaa perinteisin keinoin.Syön kotiruokaa,käyn jok apäivä lenkin ja illalla 50 vatsalihasta 15 punnerrusta ja nyt kroppani tuntuuu juuri sopivalta ja olen laihtunut tuosta 6 kg. Myös rintani ovat pienentyneet hieman mut nyt on elävämpi fiilis ja en haluaisi palata entisellenikään. Olen yksi niistä ihmisistä joka haluaa miehen muulla perjaatteella kun rinnoilla -,- Jos ei kelpaa niin voivoi,mut en halua olla juuri sellainen millainen joku muu haluaa minun olevan. Haluan olla sellanen mikä tyydyttää juuri minua:-) Muutin muodotkin tulee paremmin esille. :D Nuorempana minulle usein toistettiin että minulla on liian iso rinnat,mut nyt minulla on melkein jo samankokoiset kuin muilla ikäisilläni(Tarkoitan niit peruskroppaisia.) ja olen tyytyväinen kun nämä eivät ole niin raskaat ; ) Alle kasiluokkalaisille vielä tiedoksi et kyl ne rinnat tulee kasvamaan juuri teille sopiviksi.Älkää välittäkö muista,vaan ittestänne! Hyvä mies on sellainen joka katsooo muutakin kun rintojen kokoa!!!

    • Pari juttuu :)

      Jos on 10-12 vuotias ni ei musta ainakaan kannattas rintojen koosta murehtia. Vaikka jotkut haukkuu tai tuntuu muuten pahalta ni kyllä te vielä kehitytte. Mutta jos ootte jtn 18v ni sit saa valittaa. Ite oon 14 ja mulla oli sama tunne kun olin 11-12. Mut nyt mulla ei oo enää samaa ongelmaa koska mun koko on nyt 70c-80c ja musta ihan ok. Ja se on totta et kaikki miehet ei oo sellasia et rintojen pitäs olla jotenki isot, hyvä mies ei valitse naista rintojen perusteella!

      • tyttö

        mielummin pitäisin omat pienet tissit kuin laita silikooni whatfuck


      • terkkariperkkarit
        tyttö kirjoitti:

        mielummin pitäisin omat pienet tissit kuin laita silikooni whatfuck

        Terkkari sano et täytyy juoda paljon maitoa.
        Mä juon paljon maitoo (oon aina juonu) ja mulb-kuppi. Oon 12-v


    • iiisa1

      nyt ihan oikeesti jelppii! oon kasilla ja 14v, oon ihan lauta. en tajuu sitä koska murrosikä on muuten alkanu menkat ja kaikki vuos sitte, MUTTA TISSIT EI VAAN KASVA??? mua haukutaan päivittäin siitä ja itsetunto laskee koko ajan. voiko mulla olla joku sairaus et ne ei kasva? oon kyl tosi laiha mut ... mitä teen?:(

    • -.-

      Itse olen 12w, ja ei mua silleen hirveesti harmita et koko on 70a. Kyl nää on nyt ruennu vähä kuitenki kasvamaan. Mun suvussa kaikilla naisilla on isot rinnat, kuulemma aika hankalaa..D:

    • 12tyttömo

      juuu ite oon 12 vuotias ja poltan enkä pysty lopettaa ja rinnat alko kasvaa siinä ku olin 11 ja nyt oon 12 ja ne ei kasva ku poltan auttakaa oon epätoivoinen itsaria miettiny ja kaikkkeeee kaikki pojat haukkuuu aina että lautaa ): auttakaaa):):'!

    • Derppaaja

      Heips. Siisjoo onhan ne ulkonäköpaineet tossa yläasteelle ( ehe ehe yläkouluun nykyään ) mennessä kovat. Itselläkin oli. Seiskalle mennessä itteltä löyty se kaunis 75A kuppi.. Sillonkin jo olin ihan tyytyväinen. Sitten.. Seiskan-kasin hamaassa välimaastossa rintani sitten yllättivät ja tursusivat C-kuppiin kesän ja alkusyksyn aikana. Sanotaan vaan, että oli itselläkin sopeutumista nopeaan koonmuutokseen. Nykyään omistan sitten sen 80D kupin rinnat.. Yhäkin on sopeutumista. Itse vaan olen koulukiusattu, rankka historia takana, ehehe. Joo... Isot rinnat tuo joo selkä ja niska-hartia kipuja.. Samakun sellasten nuorekkaampien, ehkä tyylikkäämpienkin ja ennenkaikkea ISTUVIEN ja MUKAVIEN rintaliivien löytäminen on hankaloitunut huomattavasti. Olkaa ihmiset onnellisia niiden A- ja B- kuppienne kanssa. Ei ne isot rinnat naista tee.. vaan se, millainen on sisältäpäin ;)

      ~ 15v likka.

    • pienirintainen

      Mä olen 17-vuotias 65A rinnat ja kelpaan miehelleni... Kelpasin jo 14-vuotiaanakin vaikka mulla ei ollut sillon mitään! :D

    • kokkeli3

      No siis syökää kanamunaa ::) joo siis luin ton jostai... mut siis mullaki on iha saisshen itsetunto ja kaikki joilla on kokoo esim. 65a nii hei mul on 65aa :((((((

    • 14VTYTTÖ

      Älä laita ainkaa mittää täytteitä,syö pillereitä tai laita mittää oivariinia tai flooraa ei ruok rasvaa ! Rasva voi aiheuttaa rintasypää jos laittaa rinnoille ainakin mitä olen kuuullut!

    • Omenaukko

      Tämä on helppo! Otat omenaa pistät perseestä sisään, tuurilla osuu rintoihin ja box sulla hyvät rinnat! sano jos onnistuu!

    • minä tiedän

      Kuntoilette itsellenne kunnon vatsalihakset!! sit alatte lihottaa itteenne. rasva ei pääse enää mahaa nii se menee rintoihi ja reisii;DDD toimi ainki mulla (Y)

    • Epätoivoinen

      Oon kuullu et hiiva(tms.)auttaisi ois kiva tietää et toimiiko nii jos tiiätte vastatkaaaa!!!

    • Epätoivoinenlautaasd

      Täytän täss kuussa 15, ois kiva saada kesäks isommat rinnat kun rippijuhlatkin on tulossa ja kehtais pitää jotain hienoja vaatteita( toppei, tuubitoppei ja silleen..) ja muutenkin olla hyvä itsetunto. Pojatkin ehkä huomais, ku ei tämmöstä lautaaa nää ees D:... Nyt kertokaa oikeita tehoavia konsteja! täs ois ny pari kuukautta aikaa...

    • kanm

      jos oot jo täytänyt 15 v nii mun mielestä ei rinnat enää kasvaa!!

    • MiniTissi

      Ei ainakaan kannata ruveta syämään mitään D-vitamiini taplettei 2kpl päivässä! Siit saa vitamiini myrkytyksen!

      Oon itte 13w ja kaikil meijät luokklaisil on ihan järkyn isot..Mulla oli jossai vaihees isot rinnat sillon kun olin vitosel..Mut yhtäkkiä nä mun rinnat pieneni ja oon nyt seiskal ja lauta..Ainiin! Sillon kun mulla oli viel tissit niist tuli koko ajan verta nänneistä ja siinä oli semmonen pieni kuhmura sivussa...Kyll mun (Mini) tissest vielki tulee vähän verta... Osaisko joku selittää mitä on tapahtunu ku en kehtaa kertoo mutsille...

      • ehkäpääääää

        Sulla on varmaa joku kasvain.


    • jeeaoooa udhsjjkfj

      mitä te ala-aste ikäset huolehditte teiän tissien koosta? mä oon 9lk ja mulla on 75a - 75b kokoset rinnat ja nää on pienet ja oon silti iha sinut itteni kanssa. pojat kehittyy yleensä hitaammin ku tytöt ja jos poikia kiinnostaa vaan sun TISSIT nii ne on selvästi epäkypsiä ja tyhmiä. olkaa nyt vaa kärsivällisiä ja oottakaa et ne kasvaa, jos ne on viel aikusenakin sit liian pienet nii voitte ottaa vaikka silikoonit. vannon et suurin osa pojista tykkää enemmän pepusta ku teiän tisseistä, ja peppua voitte treenata nii siit tulee pyöree ja kiintee :) ja eniten sil luonteel on kuitenki väliä. teiän pitää oppii rakastaa itteenne ja hyväksyy ittenne sellasena ku ootte! kaikkee hyvää teille ja lopettakaa se angstaaminen pienistä tisseistä, niinku huomaatte nii ette oo ainoita ja tosi monella muullaki on pienet tissit, ei oo mun koulussakaa ku vaa parilla ihmisellä isot tissit. :)

    • jeemoiforeveralone

      samaa itekin mietin...
      mulla alko pituuskasvu aikaisin 5vuotta sitten, oon koko ikäni ollut muita pidempiä, muut jutut murrosiästä alkoi paljon myöhemmin, mun rintojen koko on ollut ihan sama NELJÄN VUODEN AJAN, eikä rintaliivejäkään tarvittaisi, todella pienet siis. Mulla olis todella itsevarmempi ja naisellisempi olo jos mulla olisi isommat rinnat ja olisin lyhyempi, mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää (kaikkia tyttöjä pidempi, ja poikiakin) oon muutenkin todella hoikka, en tykkää vartalostani yhtään...vinkkejä? kavereillakin paljon isommat, sanoisinko että kaikilla

      • ihmettelijä 13 ja puol

        Minulla taas omituisesti... 2lk eka kasvupyrähdys ja rinnat alkoivat kasvaa vaikka olen laiha, 3luokalla alkoi tapahtua muutakin ja tuli 4lklla kolmas kasvupyrähdys... 5lk kehitys jatkui ja tuli menkat.. nyt oon 6lk.. 174cm ja painan 56kg ja rinnanympärykseni 93cm ja rinnanalus 70cm. Vyötärö vain 60cm. Onko edes normaalia että on tämmöinen kehitys? Olen tiimalasi ja ihan sopiva. Silti kun otan rintsikat pois, rinnat näyttävät pienemmiltä kuin ovat. Minulla on siis 75B/ 70C suunnilleen. Ärsyttää olla kehittyneempi kuin muut luokkalaiset ja olen henkisestikin ollut aina melko kypsä. :)


    • Rettomus

      Otsikon ja pari ylintä kommenttia luin, enkä muuta voi sanoa kun "Mitä". Mitä väliä sillä on, kasvaako ne rinnat missä välissä? Ei kukaan suhun tissien takia halua tutustua ja jos haluaa, niin sä et takuulla halua tutustua siihen :D

    • Jokuvaa!!!

      Mulla on aika pienet rinnat,rinnanympärys on n.82cm,oon pitkä n.160cm ja painan jotai 49 kiloo.
      Joskus se masentaa .mut enää se ei haittaa mua niin kauheesti ku kroppa muute näytää iha kiinteeltä ja hyvältä.Ja kyllähän pienirintasetkin näyttää iha hyvält jossai esim.tiukassa topissa.
      Ja kyl mä ainakin uskon että mun omat rinnat viel kasvaa edes vähä.

    • -,-

      Ensinnäkin: mitä tää höpinä on ettei pojat kiinnostu suurista rinnoista?
      Ihmisen ja eläimienkin luontoon kuuluu kiinnostua asioista, sitä sanotaan kiihoittumiseksi. Okei, e-pillereitä ei kannata alkaa popsii, mutta en sitä kielläkkään.
      Ja kun suuntaatte verenkiertonne rintoihinne niin ne alkavat kasvaa!

    • Kiusaamista!

      Apua pienet rinnat vaivaa! Siis itse olen 12 vuotias tyttö, painan n. 43 kiloa ja olen 150 cm pitkä ja täytän 13 huhtikuussa! Meidän luokalla minulla on neljänneksi suurimmat rinnat, mutta silti sairaan pienet!:( Kuppikokoni on 75 A ja haluaisin suuremmat rinnat sellaiset ettei tissienväli ole suuri nyt väli on jotain 2cm jos mittasin oikein. Pojat ovat sanonu jotain joskus et mun rinnat onkuin vesi-ilmapallot ja sentakia haluaisin suuremmat. Mun luokalla on yks virolainen tyyppi jolla on just sellaset rinnat mitkä haluun, eli isot. Mut hä on silti ihan sairaan laiha! Mun unelmakroppa , ISOT rinnat ja LAIHA VARTALO! Onko jotain konstia millä sais rinnat kasvamaan nopeammin, ei mitään silikooneja eikä pillereitä? Joku luonnollinen tapa esim. Liike tai joku ruokavalio/ ruoka joka auttaa??? Olen kuullut et leipien kanttipalat suurentaa rintoja, onko se tottta? Enkä haluaisi itseeni lisää läskiä kun olen muutenkin läski!): Enkä painoa!!! Apuja ja äkkiä??:'(

    • normaali, tissitön

      Voi teitä. Ei 12-vuotiaana tarvi huolehtia rinnoista! toki oishan se kiva että ne kasvais, mutta yläasteella vasta niistä on haittaa.

      Minä olen täysin normaalipainoinen ja pituinen. Olen 15-vuotias ja menkat on alkanu. Rinnatki on kasvanu ja lantio sun muut. Oon kysyny äitdiltä, että millon sillä alko menkat ja rintojen kasvu ja sen alko jo 12-vuotiaana. Minulla 15. Minulla on lihaksia ja syön terveellisesti ja liikun. Käytän 75A kokoisia ritsikoita.

      Oon ollu aiemmin tyytyväinen rintoihini ja muuhunkin kasvuun, mutta nyt alkaa huolettaa. Terveystiedon tarkastuksessa lääkäri sanoi, että pituuskavuni loppuu pian. Ja tiedän, ettei ne rinnatkaan sitten enää kasva. Ostin juuri rippijuhliin mekon ja se sopii minulle täydellisesti, paitsi rintojen kohdalta. Se on olkaimeton ja tippuu heti jos esim. nostan käsiä. Äidilläni ja muullakin suvussani on melko isot rinnat. Olen myös luokkani pienirintaisin. Olen tyytyväinen kehooni ja iloinenkin kun olen luokaltani melkein parhaimmassa kunnossa. Mutta kaikilla muilla on ehkä hieman jopa ylipainoa ja isot tissit. En kehtaa mennä kavereiden kanssa ostamaan rintsikoita, kun omani ovat pienet. Muut myös ostavat stringejä ja minä käytän puuvillapöksyjä. En pysty sietämään edes pitsisiä vaatteita tai mitään muutakaan sen tapaista. No se ei ole ongelmani. Miksi minulla on pienimmät rinnat kun kaikilla suvussani on isot!? olen odottanut kärsivällisesti tähän asti ja käyttänyt rintsikoita ilman toppauksia, mutta viimeistään rippijuhlissa niitä pitää käyttää jos mekko tippuu.

      Minua haukuttiin kerran kun olin juuri ostanut ensimmäiset rintsikkani (ne olivat keltaiset, sillä muut värit eivät mahtuneet) '' hei kattokaa tolla on keltaset rintsikat'' mitä ihmeen väliä jollain värillä on? Nyt en uskalla käyttää enää edes toppia. Ainoastaan T-paitoja joista ei näy rintsikat.

      Kaikilla kavereilla on isot tissit ja jopa niillä langanlaihoillakin on rinnat kehittyneet! Minä, joka olen sopusuhtainen (en liian lihava enkä laiha) ja suvussa melko isot tissit on pienimmät!

      Aargh on ärsyttävää katsella tyttöjä, joilla on isot tissit ja poikaystävät. Toki ymmärrän että heillä on vanhempana rupsahtaneet tissit ja muutenkin, mutta miksi he oikein saavat minut tuntemaan niin mitättömäksi?? Oikein yrittämällä yrittävät näyttää tissivakonsa joka paikassa.

      En pystyisi ottamaan silikoneja. olen nähnyt niin useasti televisiossa kun ne laitetaan. YÖK! Lisäksi jos ne ottaa, ne ovat pitkään kipeät ja aina yhtä luonnottoman näköiset! hyi.

    • toukkar

      Mullaki oli joskus ennen ylä-astet samanlainen ongelma ku mul ei ollu mitää mut oon nyt kasilla ja rinnatki on kasvanu ajan myöten ihan sopiviks ja uskon et kasvaa viel lisää jote ei sulla oo mitää hätää ja kysehän on vaan jostai rasva klönteistä ei mistää muusta kyllä ne vielä kasvaa ja jotkut mun kaverit jopa valittaa ku niillä on nii isot et ne on aina tiel ja painaa nii pal. Sit ku oot vanhempi ja pojatki on nii ei ne sillo välitä siitä ja jos haluut et ne näyttää isommalta nii eti vaa jotai semmosii paitoja jotka saa ne näyttää isoilt :D

      • zjdkdddbdbd

        älkääs nyt :D mulla on normaali kokoset rinnat eli ei liian pienet eikä liian isot. Ne kasvaa ka uskokaa vaa pojat tykkää kattoo enemmä myös persettä :D että muaki on kehuttu mun pepusta :) että älkää nyt yksistä tisseistä lannistuko ! ja ne kasvaa viä


    • sdfxcvhnmhhh

      Miettipääkä asiaa tältä kantilta:
      jos on isot rinnat tulee helpommin mm hartia, selkä ja niskakipuja....
      mitä pienemmät rinnat sitä vähemmän olet rintsikoiden vanki...
      Eli ei hätää

    • voilapset..

      Mitä te nyt hermoilette? Itselläni oli erittäin pienet rinnat 14 vuotiaaksi asti, ja no sitten ne kasvoivat vähän liiaksikin..
      Tällä hetkellä DD 80, pituutta ainoastaan 159 ja voin kertoa, ettei elämä isojen rintojenkaan kanssa ole kivaa. Liivejä ei saa muualta kun kunnon liikkeestä eli hinta on aina väh. sen 80€. Sen lisäksi selkäni ei oikein kestä tuota painoa, sillä pituuttakin on niin vähän. ehkä teidän kannattaisi huolehtia, oikeista ongelmista...

    • voi että....

      Voi voi, kuulkaas kun tissejä ei saa vaan kasvamaan oman mielen mukaisesti. Tissit kasvaa miten kasvaa, eikä siihen pysty itse valitettavasti vaikuttamaan. Tietenkin hyvä ruokavalio ja muut niin antaa tisseille vähän korostetta, tosin jos laihduttaa niin myös tissitkin ns. ' kutistuu '. Tissit kasvaa omaa tahtia, ja täytyy olla tyytyväinen omiin rintoihin. Tietenkin joku perus treeni vaikuttaa samalla kroppaan ja samalla esim tissien kiinteyteen, kiinteät tissit näyttävät paremmilta ainakin kuin liiasti roikkuvat ja törröttävät.

    • tiesittekö

      Mä oon kuullu että rinnat voi saada kasvaa joillaki ihme piilerillä ja hiromalla niitä.

      Mut en oo varma ja se voi toimii.

    • lifemocker

      syömällä terveellisesti ja pitämällä kropastasi huolta

      kunnon kotiruokaa ja vitamiineja päälle!

    • tää autto

      syö terveellisesti ja ota vitamiinipillereit ja hiero niitä mul ainaki rinnat kasvo 70A:sta 70B:hen ;);)

      • lifemocker

        ja sillä ei vai ollut mitään tekemistä, että oletettavasti sä olet teini-iässä ja sun kroppa kehittyy anyway? ;)


    • asdfg4

      oon 13 ja mulla on kaikki muut murrosiän merkit paitti kuukautiset . mulla on kumminkin tosi pienet tissit :8 on tosi kamalaa mennä uimaan koulun kaa kun on niin pienet ja kaikilla muilla on isommat

    • ok.. ok..

      työnnä pumpulia paidan alle niinn on hyvä! Valkonen ei paista läpi oikee

    • pienitissinen

      Oon 13v enkä käytä rintsikoita ku oon iha lauta. Kaikil kavereillani on joku B koko. Iha tyhmää, mut ei voi mitään. :/

    • polta rintsikat

      Älä käytä rintsikoita niin rinnoista tulee seksikkäämmät. Rintaliivit on luonnottomat.

    • polta!ne

      Luoja on naiselle luonut rinnat jotka kiihoittaa miehiä. Rintaliivitehtailijat yrittää muuttaa luojan luomaa.

    • muumipeikkopikkymyy

      Mullakin on pienet tissit ja kaikilla muilla on isot. Mut ei se mun elämää kaada, mä kyl ymmärrän et ne kasvaa viel täst. Oon löytäny ittelleni myös sopivan kokoiset rintsikat. Ja mua on haukuttu koulussa laudaks mut smä en oo vaa välittäny koska seon ihan typerää ja idiootti maista.

    • poika23232323232

      Pojat valitsee mielummin sen sopusuhtasen ja hoikan ku läskin ja isot rinnat.

    • jooh..

      hei cmoon oot vittu viel 13 !!! tissit voi kasvaa 20 vuotiaanki !

    • Yurina

      Kannattaa puristaa kaikki finnit pois rinnoista...

    • Kohta 14

      Mullaki on jo melkee vuoden ollu tää ongelma, ku alko kulee kutosella että "sillä o karvoi pillus mut se on täys lauta" ja muita haukkuja. Itkin öitä jä päiviä, koska "muilla on isommat" äitillänikin on 75a, minullekkaan ei isoja tule. Kokoni on vasta 70aa, ja on se arka asia minulle yhä, kun isotintaiset esittelevät itseään ja vähättelevät. Mutta kaikilla malleilla on pienet/ keskikokoa pienemmät rinnat, ja on pienet kauniimmat koska eivät rupsahda. Vähän vauhtia voisivay kehityksen kanssa pitää..

    • Joku viisas tyyppi

      Granaattiomenaa alat vaa syömää!On tehty testejä joissa on ollu et granaattiomenalla saa isommat rinnat!

    • Muotopuoli ~

      Mulla taas on täysin eri parin rinnat D: toinen on just ja just 70c ja toinen 70b.. :< Ihan järkyttävää mennä uimaan tai johonki, ku ylävartalo näyttää täysin muotopuolelta. Oon 13, ja mietittää et kasvaako tää toinen rinta ensin täyteen mittaansa, ennenku toinen ees alottaa sitä kasvamistaan >_< koska joo, mun äitillä on jtn 80d rinnat enkä tosiaankaan haluu niin isoja :/ milleen mä saan mun toisen rinnan kasvamaan :D? tää on vaivannu mua kohta 2 vuotta, tosin alussa se ero oli niiin pieni ettei ees huomannu. Ja oon kyl kuullu, et rinnat voi kasvaa eri aikaan tai jtn, mut tää vaivaa tosi paljon. Onneks sillon, ku käytän rintaliivei nii sitä eroo ei huomaa, paitsi jos on just joku toppi päällä :D Koulu-uinneissa en (onneks) saanu kuulla asiasta c: Mut onko _mitään_ keinoo saada ainoostaan se toinen kasvamaan?

    • söösöö

      no ei se oo kiva, kun mulla jo on lopettanu kasvamisen, tai siis on lääkärin mukaan jo muotoutunut lopulliseen muotoonsa. mulla on jotkut 70aa muistaakseni, rintsikkaosastolla mulle menee pieninki koko. eli kiva kun on pienet tissit sit loppuikä, ja kaverit sanoo et "no ehkä et oo vaa kehittyny vielä tarpeeks" no entäku ne ei enää kasva, mihin ne voi sit enää kehittyä. voi viddu : D (siis oon 15v)
      e-pillerit auttaa oikeesti, terkkariki sano.

    • Summertim3

      Itselläni on ikää 15v ja kuppini koko 75-A mutta pidän sitä juuri sopivana kokona.
      Ei näes olisi yhtään hyvä, jos olisi paljon suuremmat rinnat, kun pelaan jalkapallosa maalissa jo toista vuotta putkeen.

      Itsellänikin oli pieniä paineita kun yläasteelle menin mutta tajusin kun tapasin muutamia poikia ettei niillä ollut käytännössä juurikaan väliä, vaikka alussa hieman minua ja muutamia kavereitani kiusattiin mutta näytimme samalla mitalla takaisi.

      Myöhemmiten on mennyt paljon paremmin niin sosiaalisessa, kuin yksityiselämässäkin .

      • surullista

        Tää nyt tais vastata tohon edelliseen mutta ihan yleisesti nyt kaikille että tottakai aikuisina hyväksytään jos on lauta yms. koska no ollaan paljon kypsempia eikä ajatella silmillä vaan aivoilla. Jos esim. 15 vuotias on lauta pojat valitsevat isorintaisemman tytön ja lauta saa maineen "toi ei oo kehittynyt ja saa lapsellisen ja alemman maineen" kun isorintasesta tytöstä ajatellaan " isot tissit eli kehittynyt ja muutenkin parempi vaihtoehto jee mainetta ja kunniaa kun pääsee pukille yms..." koska nykyään just nää mitä muut ajattelee, miltä näyttää on tärkeintä ja ei nyt parempaan suuntaan olla ainakaan menossa! En ala omaa tarinaa kertoon koska kukaan ei luultavasti jaksais lukea sitä ja siinä menis ikuisuus mutta voin avata sen verran että osakseni oon saanut kiusaamista tästä aiheesta ja vähän muustakin ja paniikit, masennukset, syömis ja ahdistuneisuus häiriöt on käyty läpi ja osia työstetään edelleen. On tosi surullista lukea näitä kuinka noinkin nuorilla on noin kovia paineita ja tästäkin voi jo päätellää jotain tästä maailman nykymenosta..


    • 13 w tyttö

      Hei! voisiko joku auttaa minua? olen siis 13 vuotias tyttö olen ihan muuten normaali mutta painoni... olen hyvin kevyt mutta syön aina ihan sairaan paljon enemmän kun mun kaverit ja ne painaa normaalisti.mitä minä voin tehdä jotta tulisi lisää painoa?

    • julianen

      Ei, te ette halua isoja rintoja, isot rinnat saattavat kuullostaa/näyttää kivoilta mutta eivät ole. Itse olen vasta 12 vuotias ja rinnat 75C. Tosi rasittavaa ku kaikki koko ajan puristelee niitä jne. Jotenki isoje rintoja takia menee itsevarmuus, tuntuu että on vain lelu,

    • Tässä jtn tietoo

      Ei ne pienet tissit mua haittaaa.

      Koska käytän 70a rintaliivejä vaikka en tarvii ees niitä :))
      Ei mua kiinnosta vaikka mejän luokkalaiset muut tytöt haukkuu mua sen takii..Se on niitten oma asia eikä mun.. Iteppä on sellasii,en oikee piittaa muitten mielipiteistä..
      Mun mielest on parempi et on pienet tissit :)) Koska jos on liian isot tulee niska ja selkä kipuja :x
      Niinku mun besul Jennyllä,sill on kuppikoko 80a ja valittaa koko ajan niska ja selkä kivuista.. Ja sill on viel pituutta ne vaivaset 156cm..
      Ite oon 159cm ;)

      Eli jos ootte huolissanne rinnoista voitte tehdä näin:
      -Voitte mennä isompana siihen rasvan siirtoon.Eli muualta siirretään rasvaa tisuihin.
      -Voitte ottaa isompana silikonit.
      -Voitte käyttää smaa tekniikkaa kun mä :) /Mut jos alatte käyttää muistakaa et pitää pysyy vahvana eikä piitata miden mielipiteist ;)/
      -Voitte alkaa popsii e-pillereitä. / Mutta niidenkin vaikutus loppuu eli niitä pitäisi syödä kokoloppu elämän,jos siis haluaa pitää isot tissit aina /
      -Voitte myös alata lopettamaan inisemisen ja olla tyytyväisii tisseihinne.
      -Voitte puhuu äitinne kanssa ja pyytää häntä menemään lääkäriin, jos vaikka saisitte hormoonipillereitä.
      -Jumpatkaa,syökää monipuolisesti ne ainakin auttaa :))

      Ainiin,
      tiesittekö että infektiot pidentävät lapsuutta?
      eli jos olette 1-11vuotiaina ollut paljon kipeinä,ei ole ihmekkään jos murrosikä on hidas /niin kävi mullekki :/ /

    • Sironlainen

      Haluan kertoa yhden jutun. Kroppa yleensäkin huolettaa aina nuoria ja etenkin tytöille rinnat oli ne millaset vaan. Itselläni ei isot rinnat ole vaikka olen jo baari-ikäinen, mutta olen hyväksynyt vartalokuvani peilissä jo varhain. Olen kaikin puolin siro ollut aina, mutta selkeä tiimalasinmallinen. Haukut vartalostani on tulleet kouluvuosina tytöiltä ja nekin muutamalta (olivat kapealanteisia ja leveä vyötäröisiä), myöhemmin nuorilta naisilta, jotka eivät ehkä hyväksy laihuutta tai haluaisi itse laihduttaa, epäilin kouluaikojen haukutkin johtuneen itseluottamuksen pönkittämisestä. En ole laihuudestani ylpeä, mutta hyväksyn sen, enkä tuomitse ketään toisenlaista, joten miksi minullekaan tarvitsisi ilkeästi sanoa. Jotenka en vaivaa sillä päätäni, jos jollakin on jotain vastaan. Onneksi tytöille on yleensä kehittymässä sopusuhtainen vartalo. Jos muualla on rasvaa on sitä rinnoissakin ainakin enemmän ja taas laihemmilla ei välttämättä voi senkään tähden isoja rintoja kehittyä, koska ihokin on "venymättömämpi" ja harvoin rasvaa kehittyy pelkästään yhdelle alueelle kehosta, eihän rinnat pelkkä rasvaa tietenkään ole, mutta vähän ylimääräistä rasvaa oleville tytöille harvoin isot rinnat kehittyy. Mielipiteeni on vain minun, mutta toivoisin, että nyt nuoret tytöt saisivat itseluottamuksensa kuntoon ja saatte siihen sopivasti tukea, vaikka ikäistenne seurassa. Ei pidä pyrkiä sopimaan samaan muottiin kuin muut,

      • ibu5

        Elä Jolette ihmisiä
        Teitä joskus vois....


    • zombrex

      Ei ne isot tissit välttämättä tuo onnellisuutta.

      Pidemmän päälle tulee selkäsäryt ja pakolliset kalliit urheiluliivit jos meinaat juosta ilman että rinnat poukkoilee puolelta toiselle. Puhumattakaan isojen rintojen viemästä tilasta vaatteita ostellessa. Napapaita efektin näkee pukukopissa liiankin usein.
      Isommat rinnat alkavat myös nopeammin roikkumaan.

      Onneksi nykyään sentään löytää helpommin nättejä liivejä myös isompirintaisille.

      Maltat niin aika näyttää. Voithan aina hankkia silikonit jos eivät kasva aikuisenakaan. Virossa se on kuulemma halpaa.. -.-

    • Rintasi kasvavat kyllä. Ei mitään kiirettä.

    • asdasdffweerwefcxszc

      saisko vinkin jolla tyttöö voi ottaa rinnoista kii huomaamatta?

    • Pieni rintainen

      Ei kannata sanoa, että "rintasi kasvavat kyllä!" koska eihän kaikilla kasva kuin ehkä ihan vähän :) Ite oon 16 ja aika pienet rinnat mullakin on. Käteeni sopivat, mutta en pistäisi pahitteeksi jos olisi isommatkin! Vuos sitten mulla ei ollut vielä mitään ja nyt taas lopettanu kasvamisen. Oon aika tyytyväinen kehooni ja toivon että muutki olis. Mua ehkä auttanu siinä poikaystävä jonka kanssa oon ollu kolme vuotta :) Pojat oikeesti vaan esittää et niit kiinnostais niin paljo isot rinnat. Tai joo monet ehkä ottais mielummi isot ku pienet, mutta eine oikeesti loppuenlopuks sen avulla tyttöö valkkaa! Eikä niitä haittaa yhtään sitkun on parisuhteessa vaikkei olis isoja tissejä :) Oon tästäki paljon poikien kanssa jutellu! Monet sano että perse on tärkeempi ja siihenhän voi ite vaikuttaa ;) Kyltoi aaika menee teini pojil viel ohi

    • tuc96

      Seiso päälläs tunti ja mieti uudestaa..

    • abba9

      LUKEKAA: 1.älä nuku mahallaa vaa kyljellää et rinnoil o mahollisuus yöllä kasvaa
      2. Älä nuku liivit päällä koskaan
      Nää on auttanu mulle koska rinnat kasvaa (nuorena) öisin.

    • keino löydettu

      Minä olen 13v ja mulla oli 65aa kuppikoko, mutta sit löysin matkuksen life

    • Rinnaton

      Huoh... Oon nyt syksyllä menossa yläasteelle, ja kaikki haukkuu mua päin naamaa laudaks, ja jopa mua on tökkästy ja sanottu et "Mitä pikkutissi?"... Se on masentavaa... Mun kavereilla on isot rinnat ja ne käyttää sen lisäks kaikenmaailman Push-uppeja...
      Sitten kaikki pitää mua tyhmänä kakarana koska oon lauta... Esim mun parhaat kaverit puhuu ns. murrosiän asioista keskenään, koska ne ajattelee et en tie niistä mitään koska oon niin kakara muka... Sen lisäks oon meidän luokan nuorin jos kuukausia ajatellaan... Sitten käytän jotain lapsellisia rintaliivejä kun on ne jonkun verran ne rinnat kasvaneet mutta ne on todella pienet... En meinaan vaan kehtaa mennä kauppaan johki rintsikkaosastolle kun kaikki pitää mua kakarana...

      Antakaa mullekkin vinkkejä mitä teen? Miten saan isommat rinnat? Oikeasti en uskalla edes puhua kellekkään tästä asiasta mut tänne voin tulla avautuun XD

      • RinnatonTaas

        Niin ja lisään vielä, että esimerkiksi koulun dicessä tms. saan vaan jotain juntteja hitaisiin tanssipariksi kun taas (lihava) kaverini jolla on tietty jättikokoset tissit niin se saa tietty just kaikki parhaat pojat kirjaimellisesti oikeesti...


      • isotissi2
        RinnatonTaas kirjoitti:

        Niin ja lisään vielä, että esimerkiksi koulun dicessä tms. saan vaan jotain juntteja hitaisiin tanssipariksi kun taas (lihava) kaverini jolla on tietty jättikokoset tissit niin se saa tietty just kaikki parhaat pojat kirjaimellisesti oikeesti...

        Rinnaton - nimimerkki:
        Harmi että sua haukutaan :( Mutta muista et isotissisenäänkään ei oo kiva olla koska esimerkiksi kun mulla on liian isot tissit omastta mielestäni, niin mulla on kauheesti selkäkipuja niitten takia! Ja pitää tarkemmin katsoa mitä rintsikoita hommaa että ne tukee hyvin muttei liikaa niin sanotusti. Olen saman ikäinen kuin sinä... Ja kuten aiemmissa isorintaisten viesteissä sanottiin (joissain), pojat ei välitä isorintasen kohalla mistää muusta kun niistä rinnoista...
        Mutta oikeasti kannattaisi koittaa puhua siitä edes äidillesi??


      • Rinnaton
        isotissi2 kirjoitti:

        Rinnaton - nimimerkki:
        Harmi että sua haukutaan :( Mutta muista et isotissisenäänkään ei oo kiva olla koska esimerkiksi kun mulla on liian isot tissit omastta mielestäni, niin mulla on kauheesti selkäkipuja niitten takia! Ja pitää tarkemmin katsoa mitä rintsikoita hommaa että ne tukee hyvin muttei liikaa niin sanotusti. Olen saman ikäinen kuin sinä... Ja kuten aiemmissa isorintaisten viesteissä sanottiin (joissain), pojat ei välitä isorintasen kohalla mistää muusta kun niistä rinnoista...
        Mutta oikeasti kannattaisi koittaa puhua siitä edes äidillesi??

        Joo mutta en haluukkaan mitään jättejä vaan normaalit :(! Ja mielummin ne mun rintoi tuijottaa kun haukkuu päin naamaa :(


    • pakkokysyä

      Kasvaako rinnat viel kuukautisten alkamisen jälkeen?

    • mietinvaan..

      Ed: kasvaa tietysti...


      itse olen juuri 15 vuotta täyttänyt, omistan 70B koon rinnat. En ole kovinkaan tyytyyväinen ja mietityttää näiden nännipihojen muoto kun ne on niin turvonneet..
      saa rinnatkin näyttämään pienemmiltä kuin mitä oikeasti on :( kylmässä niistä tulee isomman näköiset.
      jääköhän nää rinnat tämän mallisiksi? siis eikö niiden muoto muutu? kun ne on oikeesti niin turvonneet :S

    • tarviin isommat rinnat

      Miten saisin rinnat isommaks? Ku mul on ihan sairaan pienet ja haluun isommat täs kuukauden aikana!
      Muuten toimiiko se että laitta voita rintoihin saunassa, kasvaako siinä rinnat?


      Miten saan rinnat kasvamaan lihomatta?
      Millainen ruoka valio ym...

    • tarviin isommat rinnat

      Miten saisin rinnat isommaks? Ku mul on ihan sairaan pienet ja haluun isommat täs kuukauden aikana!
      Muuten toimiiko se että laitta voita rintoihin saunassa, kasvaako siinä rinnat?


      Miten saan rinnat kasvamaan lihomatta?
      Millainen ruoka valio ym...

    • Ikävätosiasia

      Tää nyt on vanha ketju mutta haluan nyt vain tässä pian 14 vuoden huikealla elämänkokemuksella sanoa ettei isot rinnat todellakaan takaa poikaystävää. Itselläni on 70E mikä ei siis ole iso muutakuin ympärykseen verrattuna. Ja en ole koskaan. Koskaan seurustellut. Kerran 1 poika laittoi viestiä onneksi en mennyt kovin pahoin lankaan sillä myöhemmin selvisi että he olivat pilailleet. Kaikki varmaan täällä tietävät ask.fm. Minulla ei sitä näistä tietyistä syistä ole mutta tämän kyseisen pojan omassa puhuttiin sekä etu että sukunimellä että sil ei oo persettä(jaa ei oo! Lantioni on 92 cm!) yms. Kävi melko selväksi että pojat ottavat minut pelkkänä vitsinä. Eli rintojen koko ei todellakaan takaa poikaystävää.

    • huoran penikka

      vitu horo runkku muista tunkee sormi perseesee ja nuolla se puhtaaks ja hajuttomaks tänks mään

    • sfdjnt45

      no voi vittu hanki ittes raskaaks nii sitte rinnat kasvaa

    • tissitönseiska

      Ei rintoja, ja seiskalla. Kun mua katsoo sivulta, niin siitä nyt viimeistään näkee, että mulla ei ole minkäänlaisia rintoja. Se on vaan s ivultakatsottuna suora linja. Nännit on noin 1cm halkaisijaltaan.. kuulostan ihan urpolta, mut musta tuntuu ettei oo ihan normaalia, vaikka äiti niin vakuuttaakin..

    • Määäääääääää

      Hei ihan oikeesti syökää vaan enemmän ruokaa niin tulee isommat rinnat

    • miesihmettelee

      mitä tehä oon mies ja rinnat on alkanukasvaan vaikka miehillä eipitäs oon 26 vuotias

    • Anonyymi

      Kannattaa panostaa pumppiin. Treenaa siitä lypsävä ja tiukka, niin miehet kiittää. Kiinteät pukkutissit on kivat myös.

    • Anonyymi

      Imurilla

    • Anonyymi

      Olen kuullut luotettavalta lähteeltä, että niitten koskettelu auttaa siinä Voin auttaa sinua! Numeroni on 040 7578465

    • Anonyymi

      syö voita ja lihaa, soijaa ja markariiniä vihaa

    • Anonyymi

      Hehe mun toinen tissi on isompi mitä toinen

    • Anonyymi

      tissittömät homot menkää takas neuvostoliittoon kommarit ja lopettakaa ininä,
      PS. silarit on juutalaisten salajuoni

    • Anonyymi

      Ei vittu mä synnyin ku tää kirjotettiin vittu 13 vuotta vanha viesti omg

    • Anonyymi

      Lakatkaa ihannoimasta niitä viiden litran hinkkejä.
      Kukaan normaali mies/poika ei niitä kaipaa. Luomu on parasta

    • Anonyymi

      Mene puntille vääntää rautaa ihan perkeleen vitusti ja sitten kasvaa vitunmoiset peksit ja -ON

    • Anonyymi

      Ite alotin pirtsakka ja sitte siirryin Hese sarjaan ja nyt on jäätävät hinkit

    • Anonyymi

      Moi oon tosi lyhyt mut mun rinnat on vaan kasvanu ku oon hieronu niit

    • Anonyymi

      Mä haluun tietää miten saa isot rinnat!!

    • Anonyymi

      itekki haluisin:)

      • Anonyymi

        Kasvaa kuulemma ku antaa poikien puristella niitä.


    • Anonyymi

      Tietyillä ravinteilla ja rasva-aineilla voi vaikuttaa. Sekä jos on pokkaa käydä ostamassa rintapumput "hyvinvointiliikkeistä". Niillä voi vaikuttaa hiukan. Ainakin itsellä on auttanut,pumppaus,hieronta, ravinteet. Netistä löytyy paljon tietoa jos löytyy taitoa etsiä. Osa on kyseenalaisia keinoja. Eli kannattaa varauksella tutkia ja testata. Rinnat oli ne sitten suuret tai pienet. Kaikki ovat kauniita. Eli turha paniikki pois. :)

      • Anonyymi

        Ku poika nuolee niitä ni se kasvattaa.


    • Anonyymi

      Omg Miks oon täällä 15 vuotta jäles🥲

    • Anonyymi

      Miten rinnat saa nopeemmin kasvattetuu

    • Anonyymi

      Haluaisin isommat tissit, ne ovat ihan super pienet. Vaikka kuinka tiukan paidan laittaisin ei edes näy melkein, että olisi tissit. Mitä teen? En halua leikkausta tai pillereitä!!!

    • Anonyymi

      Ok.....

    • Anonyymi

      En tiiä

    • Anonyymi

      Emt

    • Anonyymi

      What?

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moni kundi tykkää pienistä nupputisuista. Itsekin kuulun siihen joukkoon.

    • Anonyymi

      Oon nyt 8 luokalla ja kyl mie haluaisin todella edes vähän isommat rinnat. en sentäs mittää roikkuvia mummo tissukoitaXD mun luokkalaisella on tyylii isommat rinnat ku miu omal äireel. oon koittanu syyä erilaisia ruokia jotka kasvattas ja harrastanu liikuntaa yms. mut eipä ei. ei oo tuottanu yhtikäs mittää tulost miuu:D on tää kasvatus hiast puuhaa. älkääpä kyseenalaistako sielä miks halluun tän ikäsen isompii rintoi. mie en oo va tyytyväine tän hetkisii

    • Anonyymi

      syö.

    • Anonyymi

      mulla on isot tissit, syö.

    • Anonyymi

      olen mies...

    • Anonyymi

      Ah mul on niin pienet😬

    • Anonyymi

      Haluan tissit

    • Anonyymi

      Mä haluun tissit

    • Anonyymi

      Isot tai pienet, rakastan niitä.

    • Luin jostain heimosta Afrikassa. Ne kasvat teinien rintoja imemällä ja lypsämällä niitä.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe