Näin hauis TURPOAMAAN!!!

Vuosisadan vinkki

Nyt paljastan teille jotain mullistavaa - nimittäin sen, miten saatte hauiksenne semmoiseksi että joka gimma ja jamppa tulee himoitsemaan sua päiväunissaan! Joten itse asiaan. Tiesittekös että pahin hauiksen kasvun estäjä on OJENTAJA? Miettikääpä nyt miten vähän hauiksella on tilaa kasvaa kun ojentaja on siinä tiellä?? Eikö oiskin hienoa jos koko käsivarsi ois pelkkää MUHKEAA HABAA?? No, se kyllä onnistuu, ensin pitää jotenkin raivata ojentaja pois pelistä; itse suosittelen esim. kortisonipiikkejä suoraan lihakseen jotta kyseinen, ällöttävä lihamureke surkastuu pois ja tekee tilaa HABA THE KING:ille! Toinen vaihtoehto on esim. leikkauttaa se pois ja lahjoittaa intian vähäosaisille (parempi tulevaisuus niille). Heti kun ojentaja on lähes kokonaan kadonnut niin aloitetaan *täydellinen* haban kuritus, jolla pakotetaan se valtaamaan kaiken ojentajan alta jättämän tilan! Ja tähän tepsii itse laatimani, vahvasti omaan henkilökohtaiseen kokemukseeni perustuva ohjelma, joka on seuraavanlainen (pidä varasi, tää on tosi HOOSEE!)

Maanantai) Aamu) 500x keskitetty habakääntö, 1250x hauiskääntö tangolla

Saa pitää taukoa jos ei jaksa tehdä kaikkea yhtä putkeen, mutta parempi olisi jos taukoa ei olisi eli painot pitää valita sen mukaan

Maanantai) Ilta) 5000x zottman-curlia, idän ihmeiltä opittu erikoistekniikkaliike joka iskee massiivisen kasvureaktion suoraan hauiksen ytimeen!

Tiistai) Aamu) Sama kuin maanantai-ilta
Tiistai) Ilta) Sama kuin maanantai-aamu

Ja kierto alkaa alusta.

Muistakaa, että luitte tämän suomi24:lta! Veikkaan että muutamassa kuukaudessa tämä viesti on kopioitu jokaiselle suuremmalle bodailusaitille, ihan vain sen takia kun TÄMÄ TOIMII! Jopa itse Marko "Supermassa" Savolainen jää kakkoseksi hauisposellaan sen jälkeen kun olet kokeillut tätä ohjelmaa käytännössä! Niin hyvä se vaan on.

13

4685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjulölo

      Miten joku jaksaa kirjottaa tämmöstä paskaa.

    • fshjj

      tumputa menemään vaan!

    • Jepso

      Jos vedät 1000 toistoa hauista niin voima alkaa mennä aika kovaa vauhtia takapakkia kun lihas kuluu.

    • Kylll

      Joo vedä sä joku 1000 toistoa ni painot saa ol joku 100g painavat et jaksaa ja jos ojentajan leikaat pois ni eks on vähä vaikeuksii liikuttaa kättä?

      • hullajua

        suomennos hulluja ootte,
        menkää salille ja treenatkaa pakkotoistoa!


    • sdsdf

      Tyypit jotka haluu tajuttoman haban ja treenaa vaan sitä huomatkaa, että ojentajalla voi kasvattaa myös niinsanotun''hauiksen ympärystä''

    • dgsgr

      Mahtavaa :D Nauroin!! :DD

    • anza

      nauroin keskellä yötä useaan otteeseen :D

    • hippelihoppeli

      asiallista roinaa mukaa nii se haba räjähtää

    • Pillero

      Sain ainaki hyvät naurut tosikoilta, teksistä myös.. :)

    • Alistettava
    • ööööö.....

      Anteeks mut mitä hemmettii!? Kuka idiootti leikkauttais ojentajansa pois?!??!? MEE HOITOO!

    • huoh tota öööööö....

      huoh tota kommenttia :D:D:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe