Suomalaiset matkanjärjestäjät jatkavat Viipurin matkojen boikottia.
Viipurin viranomaisten lupaus lisätä miliisejä Viipurin torille ei riitä suomalaisille matkanjärjestäjille.
Suomalaisten ensisijainen vaatimus on ,että Viipurin miliisi keskittyy suomalaisia ryöstelevien rikollisten pidättämiseeen.
Suomalaisten täytyy tuntea olonsa Viipurissa turvalliseksi ,eikä se ole mahdollista ,jos suomalaisia ryöstelevät rikolliset juoksevat Viipurissa vapaalla jalalla,sanoo Vistamatkojen toimitusjohtaja Seppo Salmela maanantaina.
Viipurin miliisi selvästi suojelee suomalaisia ryösteleviä tunnettuja rikollisia ,kun ei edes yritä pidättää heitä.
Ilmeisesti Viipurin miliisi saa osan rosvojen ryöstösaaliista itselleen
Miksi Viipurin miliisi ei pidätä suomalaisia
6
410
Vastaukset
- Mikko
Miliisi ei erotu muista rosvoista muuten kuin virkamerkistä. Aivan samalla tavalla vievät turistien rahat kuin muutkin pikkurosvot. Miliisi ryösti tuttavani aseella uhkaamalla. Uhkasi vielä tappavansa jos menee tekemään rikos-ilmoituksen. Tiedän kyseisen miliisin. Sillä on tapana määrätä mielivaltaisia sakkoja aivan mistä tahansa. Jos vaadit päästä asemalle selvittämään asiaa niin pääsee auto ajelulle miliisien kanssa ja pääsee jalkamieheksi jostain laita kaupungilta rahattomana. Et sillein. Ne torin pikku rosvot on mitätön harmi oikean miliisin rinnalla.
- Minä en
Mikäli typerät juntit eivät osaa huolehtia itsestään ja omaisuudestaan, on silloin syytä pysytellä itärajan länsipuolella.
Suomalaiset ovat aina olleet tyhmiä ja helposti höynäytettäviä hölmöjä, tämän Stalinkin huomasi aikoinaan. Suomalainen ei kykene puolustaamaan omaisuuttaan, vaan alistuu kohtaloonsa surkeana ruikuttaen sen sijaan että puolustaisi ja varjelisi omaa etuaan.
Taskuvarkaat eivät pelkää Suomalaista, sillä on hyvin todennäköistä, että juntilta tulisi nekkuun jos jää kiinni, vaan hidasälyinen suomalainen harvoin edes huomaa tulleensa höynäytetyksi kuin vasta liian myöhään, jolloin hän häkeltyy täysin eikä ymmärrä että häntä on viety kuin metrin mittaa.
Nämä tosiasiat tunnetaan hyvin jokaisessa ulkomaan matkakohteessa, jonne suomalaisjuntteja roudataan, joissa paikalliset taskuvarkaat sekä kaikenkarvaiset silmänkääntäjät ja huijarit tottakai käyttävät tyhmäksi ja avuttomaksi tunnettua suomalaista armotta hyväkseen.- Jurputtaja
Eikös se Stalin ollut höynäytettävä kun tänne aikoinaan yritti tuoda puna-armeijaansa?
Ja Suomalaiset kaikkea muuta kuin alistuivat.... - Suomalainen
On sallittua ryöstää hölmöä ihmistä? Kyllä moraalikäsitteet ovat erilaiset mulla ja sulla veli(!) venäläisellä...
- Retu
Suomalainen kirjoitti:
On sallittua ryöstää hölmöä ihmistä? Kyllä moraalikäsitteet ovat erilaiset mulla ja sulla veli(!) venäläisellä...
Hölmön erottaminen rahoistaan on jokaisen itseään kunnioittavan huijarin velvollisuus.
- Morozow
Jos minä ryhdyn Suomen alueella väkivalloin ryöstämään niitä kymmeniätuhansia "tyhmiä" venäläisiä, jotka matkailevat täällä joka vuosi.
Olisitko valmis kertomaan suomalaisille viranomaisille, että oma vika, mitäs tulivat.
Venäläisten onneksi on olemassa se kulttuuriero.
Ja se ero ei todellakaan ole venäläisten, "vanhan kulttuurikansan" edustajien eduksi.
Eikä Sinun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1243367Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois742148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2582137- 1361889
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641412- 971337
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931287- 611253
- 611240
- 711121