isännöintitupa hki

vaihtava

onko kokemuksia isännöintituvasta helsingistä,?
mielonen tai meilonen isännöitsijä?

35

4840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osakkaan puolesta

      Hei, kaipailit kokemuksia Isännöintituvasta ja Mielosesta. Olen pyrkinyt selvittämään erääseen Isännöintuvan isännöimään taloyhtiöön liittyviä epäselvyyksiä ja minulla on dokumentteja erinäisistä asioista..Jos näet tämän viestin, laita vastinetta. Onko sinulla kokemuksia ja näkemyksiä ko. isännöintifirmasta ja sen toiminnasta?

      • osakas vaan

        on kokemusta, kaikenlaista


      • yks toinen osakas
        osakas vaan kirjoitti:

        on kokemusta, kaikenlaista

        Onkohan sulla yhtä hyviä kokemuksia kuin meillä?


      • Yks toinen osakas
        osakas vaan kirjoitti:

        on kokemusta, kaikenlaista

        Tarkoitin edellisellä viestilläni, että toimiiko tupa yhtä "hyvin" kuin meidän kokemuksemme mukaan.
        Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että itse asiassa ko.isännöitsijä olisi erotettu aikoinaan erään taloyhtiön isännöitsijäntehtävistä, mutta koska taloyhtiön hallitus oli vaihtunut ja vain puheenjohtaja tiesi erotuksesta, puheenjohtaja antoi isännöitsijän jatkaa tehtävässä. Minua kiinnostaa selvittää, onko kaikki sujunut aina ihan sääntöjen mukaan, monet kokemusta omaavat vaan ovat muuttaneet ja heitä on vaikea enää tavoittaa. En suinkaan väitä, että vilppiä olisi tehty tms., mutta kuten sanoin, haluan tietää enemmän, toivoen että se helpottaa päättelemään, kuinka asian laita on.


      • osakas vaan
        Yks toinen osakas kirjoitti:

        Tarkoitin edellisellä viestilläni, että toimiiko tupa yhtä "hyvin" kuin meidän kokemuksemme mukaan.
        Olen kuullut luotettavasta lähteestä, että itse asiassa ko.isännöitsijä olisi erotettu aikoinaan erään taloyhtiön isännöitsijäntehtävistä, mutta koska taloyhtiön hallitus oli vaihtunut ja vain puheenjohtaja tiesi erotuksesta, puheenjohtaja antoi isännöitsijän jatkaa tehtävässä. Minua kiinnostaa selvittää, onko kaikki sujunut aina ihan sääntöjen mukaan, monet kokemusta omaavat vaan ovat muuttaneet ja heitä on vaikea enää tavoittaa. En suinkaan väitä, että vilppiä olisi tehty tms., mutta kuten sanoin, haluan tietää enemmän, toivoen että se helpottaa päättelemään, kuinka asian laita on.

        voi Isännöitsijän vaihtaa, mutta kai siitä jossain (esim. ilmoitustaulu) asukkaille pitäisi ilmoittaa. Toisaalta uusi hallitushan on voinut valita saman isännöitsijän takaisin...


      • toinen osakas vain
        osakas vaan kirjoitti:

        on kokemusta, kaikenlaista

        Kyllä on kaikenlaisia "hyviä" kokemuksia ja voisiko sanoa lukuisia. Eräs laulu tulee tässä tilanteessa mieleen.... " Jos olis valta niin ....


    • merenpoika

      Minusta kyseessä on ihan hyvä pieni toimisto.
      Suurten toimistojen työmäärä per isännöitsijä on sellaista, ettei mielestäni edes teoriassa ehditä hoitaa asioita.
      Kirjanpitopuolikin Tuvassa on ainakin tätä nykyä ammattilaisen hallussa.

      Monasti kannattaa "katsoa peiliinkin", jos isännöitsijätoimistot eivät miellytä tai jos isännöitsijä kertoo, että tehdyssä sopimuksessa ei kuulu jokin jokin asia palveluun.
      Nyt vuonna 2009 on isommat toimistot alkaneet erityisvelottaa joidenkin mielestä jopa hieman ihmeellisiäkin rutiiniasioita.
      Kuralle hinnalla kilpailtu ala yritetään ilmeisesti näin saada tuottavaksi.

      Mutta ei minulla Mielosesta ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa.
      Laadukas pienempi toimisto voittaa minusta mennen, tullen ja palatessa monessakin kohtaa suuren toimiston.
      Ammattilaistoimisto.

      • Vesivahinko

        Hei

        Minulla on kokemusta. Asunnossani tapahtui vesivahinko ja ko. toimiston ja isännöitsijän toiminta ei sujunut hyvin. Epäilen, että remonttiurakkaa ei kilpailutettu yms. mutta tietenkään mitään varmaa en pysty todistamaan.


      • Anonyymi

        Mika ;-)


    • Jouni_86

      Sellainen kokemus on isännöintituvasta että isännöitsijän todistus maksoi 69€.

      • vitsi

        kun isännöitsijäntodistuskin maksaa on se ihmeellistä. Ilmasekshan se pitäs saada, niin kun ruoka kaupasta.


      • Mattirkm
        vitsi kirjoitti:

        kun isännöitsijäntodistuskin maksaa on se ihmeellistä. Ilmasekshan se pitäs saada, niin kun ruoka kaupasta.

        Hyvä Mika


      • Anonyymi
        vitsi kirjoitti:

        kun isännöitsijäntodistuskin maksaa on se ihmeellistä. Ilmasekshan se pitäs saada, niin kun ruoka kaupasta.

        Mika :-)


    • Mrpaha

      Minulla on runsaasti dokumentteja ja kokemusta ko. "isännöitsijästä". Kyseenalainen ja aggressiivinen heppu, joka ei keinoja kaihda ja on usein kuulemma oikeudessa. Riippuu tietysti, kenen puolelta asiaa katsoo, asukkaana ainakin on pulassa tällaisten henkilöiden kanssa. Pitäisi kitkeä tällaiset koko alalta.

      • Nikitön1

        Minulla pelkästään negatiivisia kokemuksia.Isännöitsijä tulkitsee lakia omalla tavallaan, järjesti mm. yhtiökokouksen joulun välipäiviin, joilloin melkein kaikki talon osakkaat olivat muualla ja sai siten itselleen edullisen tarjouksen menemään läpi. Käyttää yhtä huijarifirmaa mm. kosteusasioissa ja veloittavat maltaita kumpikin erikseen.

        Eräässä taloyhtiössä ei näytä osakkaille lainkaan papereita, jotka lain mukaan kuuluisi näyttää jne. jne.


      • hallituksen pj
        Nikitön1 kirjoitti:

        Minulla pelkästään negatiivisia kokemuksia.Isännöitsijä tulkitsee lakia omalla tavallaan, järjesti mm. yhtiökokouksen joulun välipäiviin, joilloin melkein kaikki talon osakkaat olivat muualla ja sai siten itselleen edullisen tarjouksen menemään läpi. Käyttää yhtä huijarifirmaa mm. kosteusasioissa ja veloittavat maltaita kumpikin erikseen.

        Eräässä taloyhtiössä ei näytä osakkaille lainkaan papereita, jotka lain mukaan kuuluisi näyttää jne. jne.

        Onkohan teillä ihan pätevä hallitus taloyhtiössänne? Ei isännöitsijä yksin yhtiökokouksia järjestä...


      • Anonyymi
        Nikitön1 kirjoitti:

        Minulla pelkästään negatiivisia kokemuksia.Isännöitsijä tulkitsee lakia omalla tavallaan, järjesti mm. yhtiökokouksen joulun välipäiviin, joilloin melkein kaikki talon osakkaat olivat muualla ja sai siten itselleen edullisen tarjouksen menemään läpi. Käyttää yhtä huijarifirmaa mm. kosteusasioissa ja veloittavat maltaita kumpikin erikseen.

        Eräässä taloyhtiössä ei näytä osakkaille lainkaan papereita, jotka lain mukaan kuuluisi näyttää jne. jne.

        Tiilikaiselle
        Oliko Keijo?


    • Kokemus30

      Pysykää kaukana - vain huonoja kokemuksia

    • Ulko-ovi

      Meidän isännöitsijä eli Exdom Oy Espoossa varasti meidän taloyhtiön rahat.

    • Onko järkee vai ei

      "Minulla on kokemusta. Asunnossani tapahtui vesivahinko ja ko. toimiston ja isännöitsijän toiminta ei sujunut hyvin. Epäilen, että remonttiurakkaa ei kilpailutettu yms. mutta tietenkään mitään varmaa en pysty todistamaan. "

      Mikäli kyse on nyt jostain pienemmästä urakasta esim. tiskikonevuotanut yms. niin ei sellaisia kilpailuteta vaan tilataan hyväksi todetusta yrityksestä. Ensinnäkään ei pystytä tarkkaan määrittelemään tarjouspyynnön sisältöä ja kustannuksiltaan kuitenkin sen luokan projekti, että parhaimmillaan voidaan säästää muutamia kymppejä tai satasia, jos sitäkään. Osakkeenomistaja saisi sitten kärsiä 2-4 kuukautta odotellessa, että tarjouspyyntö asiakirjat on määritelty ja riittävä 3-4 viikon aika tutustua kohteeseen ja laatia tarjous. Sitten 1-2 viikkoa, että saadaan hallitus koolle päätöstä tekemään ja jos tarvitaan lisäselvityksiä niin sitten taas 2-3 viikkoa ja sama rumba uudelleen.

      Ei kyllä järjen häivää, eri asia jos puhutaan kymmenien tuhansien remonteista.

    • Kokemus75

      No kyseessä oli suuren luokan vesivahinko, jossa koko asunto tyhjennettiin ja asuntoa kuivattiin pari kuukautta ja sen jälkeen remointoitiin koko asunto uudelleen. Isännöitsijä järjesti urakan luultavasti jollekin tutun remonttifirmalle. Vakuutusyhtiöstä oli annettu laskutusoikeus, joten varmasti sai teetettyä hyvät rahat. Loppukädessä jouduimme laittamaan kovan kovaa vastaan ja hän suostui lukuisten väistelyjen jälkeen saapumaan palaveriin kanssamme. Tämän jälkeen hän sitten toteutti kosteusmittaukset yms. todistukset meille normaalisti.

      En jaksa koko asialla enää vaivata päätäni, mutta kun tällainen keskustelu osui silmään, niin oli pakko laittaa oma kokemukseni tänne.

    • osakas

      Olen ollut isännöitsijä Mika Mielosen kanssa tekemisissä taloyhtiömme remonttiin liittyvissä asioissa. Täytyy todeta, että mies ei hoida tehtäviä, ei vastaa puhelimeen ja maileihin. Hänellä on asennevamma.

      • Tekninen_Tissi83

        Valitettavan yleistä alalla nykyään. Hupaisaa, että asiakkaita silti riittää. Ketju on kuitenkin aloitettu vuonna 2006. Missä roolissa hoidit asiaasi isännöitsijän kanssa?


    • TodettuON

      Olen samaa mieltä, että kyseessä on pahemman luokan asennevamma !

    • Nytloppui

      Kyseinen isännöitsijä tullaan vaihtamaan pois seuraavassa yhtiökokouksessamme.

    • Vanhapieru

      Mika Mielonen on vanhan isännöitsijäkunnan kasvatti. Oppinsa lienee saanut Mäkelän Isännöitsijätoimistosta ja ne, jotka tyuon toimiston vielä muistavat tietävät mistä on kyse. Pysykää loitolla!!!!

    • todettuON

      On täysi URPO !

    • Anonyymi

      Mielonen hoitaa asiat erittäin hyvin ja jämptisti. On iloinen ja tehokas asiakaspalvelija, joka osaa asiansa. Suosittelen kaikille Tupaan käyntiä.

    • Anonyymi

      Onko Mielonen vielä kuvioissa ?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei. Olen ollut kiinteistöhuoltoalalla v -95 ja tää tyyppi on kaikkein kovin kusettaja mkä vastaan on tullut, aivan joka suuntaan.. taisi joku vihainen taho maksaa prätkäjengille että käy vähän perimässä vahinkoa takaisin. Muuttiko Mika silloin Espanjaan vai miten se meni ..😆😆


    • Anonyymi

      Eipä taida enää olla kuvioissa.

    • Anonyymi

      Mihin katosi? Myikö firman?

      • Anonyymi

        Ei aavistustakaan, yritystä ei joka tapauksessa enää ole ollut moneen vuoteen.


    • Anonyymi

      Myi yrityksensä muutama vuosi sitten Isarvolle.

    • Anonyymi

      Kiitos.
      Ja minkä ikäinen Mielonen on?
      Oliko Mielonen ollut Enska Mäkelällä hommissa?
      Sieltä lähti kovia äijiä mutta samalla myös erittäin omituisina jatkoivat hommia. Tarkoitan palvelutuottajat oli alinta kastia tämän porukan mielestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe