Raisa-mysteeri

spud_murphy

Mikä on arvionne, mitä Raisa Räisäselle oikein tapahtui?

8

2357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tolstoi

      Että hänet on nitistetty johonki metsään ja sillä sipuli

      • että sarjamurhaaja

        on liikkeellä, nippusipulein.


    • miimu

      Olen ollut ensihetkestä lähtien , sitämieltä , että Raisa joutui orjakauppiaiden kynsiin.

      Kaunis , urheilullinen , kielitaitoinen ja fiksu tyttö , ei vaan osannut olla tarpeeksi varovainen.

      Suomihan oli varsinainen lintukoto vielä tuolloin , nyt vähän enemmän tiedetään noista ihmiskaappareista.

      Se diplomaattikokous ja kultainen mersu liittyvät siihen jotenkin.

      • spud_murphy

        Siis mistä ihmiskaappareista?
        Onko Sinulla joku perusteltu arvio siitä, että näin olisi käynyt? Haluaisin tietää, jos on.
        Tämä on kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen juttu, ja se kiinnostaa minua. Jos sinulla tai jollakulla muulla tosiaan on selkeä arvio tapahtumasta tai jopa faktatietoa asiasta, haluaisin kuulla sen.


      • lamman
        spud_murphy kirjoitti:

        Siis mistä ihmiskaappareista?
        Onko Sinulla joku perusteltu arvio siitä, että näin olisi käynyt? Haluaisin tietää, jos on.
        Tämä on kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen juttu, ja se kiinnostaa minua. Jos sinulla tai jollakulla muulla tosiaan on selkeä arvio tapahtumasta tai jopa faktatietoa asiasta, haluaisin kuulla sen.

        Ilta-sanomissa oli tänään juttu Raisasta. Nyt poliisi etsii 57-mallin Caddillaccia. Kuvakin oli.


    • kysymyss

      Onkohans poliisi siis NÄHNYT jolatian kuvanauhalta Raisan nousevan auton kyytiin?Tänään oli IS:ssäjuttua että nyt etsitään vuoden -57 Cadillacia(mustaa).Jutussa luki myös,että poliisilla on erittäin vahva epäilys että Raisa nousi tällaisen auton kyytiin.

      Onkohan jollain nauhalla siis ihan kuvaa siitä,että Raisa nousee autoon?Ei kai poliisi muuten sitä ois "keksinyt".

      KYllä poliisilla varmasti on joku henkilö/henkilöt tiedossa,mutta todisteet puuttuvat.

      TOIVOTTAVASTI ratkeaisi tämä juttu!!!

      • kröhöm

        Kai poliisit ovat nähneet niistä nauhoista, että Raisa on noussut kyytiin tuohon autoonj. Ei kai muuten sellasta voitaisi väittää.

        Ihme vain että sitä ei ole aiemmin niistä nauhoista nähty...


      • siitä että
        kröhöm kirjoitti:

        Kai poliisit ovat nähneet niistä nauhoista, että Raisa on noussut kyytiin tuohon autoonj. Ei kai muuten sellasta voitaisi väittää.

        Ihme vain että sitä ei ole aiemmin niistä nauhoista nähty...

        ne nauhat on saatu vasta nyt digitaaliseen muotoon ja näin ollen kuva on huomattavasti parempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe