Mistä tietää, onko nainen kiinnostunut?

Mr.

Tämä kysymys on varmaankin jo sata kertaa kysytty täällä, mutta en nyt löytänyt vastausta, joten kysyn. Eli mistä tietää, onko nainen (edes vähän) kiinnostunut. Sellaisen jutun olen kuullut, että silmistä sen näkee, mutta olisiko olemassa muita tunnusmerkkejä?

207

96945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _neito73_

      Itse huomaan hakevani mieheen katsekontaktia jutellessa enemmän, jos olen hänestä kiinnostunut. Ujommat naiset voivat vain hymyillä kauniisti...ja parasta on kysyä jutustelun tai kommunikoinnin päätteeksi, haluaako nainen tavata uudelleen. Jos mies ilmaiseen kiinnostuksensa ensin, kyllä nainenkin uskaltaa. Olennaista on siis omasta kokemuksestani KATSE!

      • tapauskohtaista

        Silmät on sielun peili, niinhän se sanonta menee. Itsestäsi on kiinni teetkö oikean tulkinnan. Joskus sitä näkee mitä toivoo näkevänsä, ja joskus taas ei tunnu näkevän mitään.
        Muita merkkejä tietysti on pyrkiikö nainen kontaktiin kanssasi; keskusteluun jne, vai vältteleekö sinua kaikin keinoin.
        http://bit.ly/Rakkausmittari


      • jupe,,
        tapauskohtaista kirjoitti:

        Silmät on sielun peili, niinhän se sanonta menee. Itsestäsi on kiinni teetkö oikean tulkinnan. Joskus sitä näkee mitä toivoo näkevänsä, ja joskus taas ei tunnu näkevän mitään.
        Muita merkkejä tietysti on pyrkiikö nainen kontaktiin kanssasi; keskusteluun jne, vai vältteleekö sinua kaikin keinoin.
        http://bit.ly/Rakkausmittari

        Mut entäpä naine/tyttö joka vedättää ! oon monia tyttöjä tapaillu ja osasta huomaa että on ollut kiinostusta mutta sitten iskin erääseen herkkulikkaan joka esitti loppuun asti että olisi kiinnostunu mutta sain tietää hyvältä kaverilta että se tekee samalla hetkellä neljälle eri pojalle sitä samaa ja on kiinnostunut aivan eri henkilöstä !


    • kiinnostunut nainen

      käyttäytyy aivan kuten kiinnostunut mies, eli tarkkaile itseäsi!

    • .....

      no riippuu osittain haluaako nainen että huomaat onko se kiinnostunut.. luulen että itselläni se näkyy silmistä useimmiten jutellessa, mutta jos ei olla juttusilla ei sitä varmaankaan huomaa. no ehkä joskus tulee vähän vilkuiltua. Ja koska olen melko ujo voin jännittää puhuessa joka taatusti joskus on näkynytkin joten enpä juuri hakeudu miekkosen seuraan vaan päinvastoin. Joten riippuukin oikeastaan paljon minkä tyyppinen nainen kyseessä ja miten hyvin tunnette..

      Jos tuntee ennestään hyvin ei tietysti enää jännitä vaan on kiinnostunut mielipiteistä ja kyselee toisen elämästä kaikenlaista ja juttelee mielellään ja hakeutuu seuraan ja hymyilee lakkaamatta typerästi.

      • ei päde

        ...ei päde kaikkiin. Ei auta muu kuin kysyä. Ujot saattavat alkuun olla lukossa kaikkien outojen ihmisten anssa.


      • pääsiäinen

        noista, että haluaako kiinnostuksen näkyvän ja että vaihtelee eri henkilöiden välillä. Tuo hymyily kuulostaa tutlta; vaikka ei edes hymyilyttäisi, niin välillä tietyn henkilön nähdessäni minua alkaa hymyilyttää. Joskus unohdun katsomaan. Välillä katselen, kun tiedän, että hän ei katso, ja jos joskus sattuu katsomaan, siitä saattaa mennä hämilleen ja katsella muualle.


      • xd poju
        ei päde kirjoitti:

        ...ei päde kaikkiin. Ei auta muu kuin kysyä. Ujot saattavat alkuun olla lukossa kaikkien outojen ihmisten anssa.

        paskat kuka kehtaa kysyä " pidätkö musta?"




        ›)


      • asdfasd
        xd poju kirjoitti:

        paskat kuka kehtaa kysyä " pidätkö musta?"




        ›)

        Siinähän se!

        Siksi ei homma välttämättä etenekään. Jos toinen on ujo ja toinen ei kehtaa avittaa tilannetta kysymällä vaikeita kysymyksiä... Ujon kohdalla vielä jos menet paukkaisemaan kysymyksen voi tuloksena juosta karkuun tai käsittää tilanteen väärin. Ota siinä sitten selvää...

        Kai se on miesten pakko vaan uskaltaa nolata itsensä vaikka toistamiseen. Niinhän se muinaisinakin aikoina tehtiin että miehet liehitteli ja teki sankaritekoja ja piiritti naista kun naiset vaan leyhytteli kainosti viuhkojaan ennen kuin rohkeni paljastaa todelliset tunteensa...


    • Verber

      Nainen etsiytyy seuraasi tai lähistöllesi. Hän katsoo silmiisi ja hymyilee, nauraa jutuillesi ja koskettelee sinua. Hän tykkää kinastella kanssasi flirttailu- & testimielessä ja kun käännät katseesi pois, hän seuraa sinua katseellaan hymyillen. Tätähän sinä et näe, mutta kaverisi näkevät.

      • mrniceguyg

        mites jos kaikki edellä mainitut asiat pitävät paikkansa, muuta nainen on tällähetkellä varattu? onko toivoa vai täytyykö tuo uskomaton nainen unohtaa?


      • JHJHBGHG

        VERBER ANNOIT MINUN MIELESTÄ TÄYDELLISEN VASTAUKSEN KIITOS


      • Uskomaton nainen
        mrniceguyg kirjoitti:

        mites jos kaikki edellä mainitut asiat pitävät paikkansa, muuta nainen on tällähetkellä varattu? onko toivoa vai täytyykö tuo uskomaton nainen unohtaa?

        Ei täydy! Koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. ;)


      • sattuu juhaa leukaa
        mrniceguyg kirjoitti:

        mites jos kaikki edellä mainitut asiat pitävät paikkansa, muuta nainen on tällähetkellä varattu? onko toivoa vai täytyykö tuo uskomaton nainen unohtaa?

        Älä saatana mee siihen miinaan!! Ookoo oon 17 mut kuitenki meinas käydä kevääl huonosti ku luokkalaisen muijan kanssa oli vähä samanlaista ilmassa!


    • ihastunut nainen

      uskon että ainakin minulla näkyy silmistä että olen ihastunut, ne varmaan oikein "säkenöi". Itse olen huomannut miehestä kanssa silmistä jos on ollut ihastunut.

    • tyttö vaan

      katson pitkään silmiin ja saatan jäädä katsomaan, jos hän kääntää katseen muualle. tai sitten itse ujostelen ja käännän katseeni hetken päästä. hymyilen myös paljon ja välillä koitan saada hänet huomaamaan minut. välttelen menemästä kovin lähelle tai sitten koitan huomaamatta päästä lähelle. :) kyllä sen minusta ainakin huomaa melko helposti :D silmät, hymy, ujous ja se läheisyyden haku..

    • frankki

      Yleensä jos nainen alkaa puhuessaan silitellä hiuksiaan korvan taakse, se kuvaa alitajuista halua kohentaa omaa viehätysvoimaa juttukumppanin silmissä. Välttämättä asianomainen ei edes itse huomaa tekevänsä tuollaisia eleitä, vaan ne tulevat selkäytimestä.

      • onyksi

        suht varma merkki. Ainakin omalla kohdallani olen huomannut, että jos mies on kiinnostava, minä kosketan häntä puhuessani hänelle (tai tervehtiessäni). Mutta se voi olla joillan vain osoitus että pitää henkilöstä (tarkoittaen myös samaa sukupuolta olevaa) että ei 100% romanssin merkki.... Mutta positiivinen asia jokatapauksessa!


      • Inxj
        onyksi kirjoitti:

        suht varma merkki. Ainakin omalla kohdallani olen huomannut, että jos mies on kiinnostava, minä kosketan häntä puhuessani hänelle (tai tervehtiessäni). Mutta se voi olla joillan vain osoitus että pitää henkilöstä (tarkoittaen myös samaa sukupuolta olevaa) että ei 100% romanssin merkki.... Mutta positiivinen asia jokatapauksessa!

        ...nainen koskettaa niin se tarkoittaa että mies saa siitä eteenpäin kosketella takaisin, eli kun ollaan siinä vaiheessa niin ollaan kyllä jo sen verran pitkällä muutenkin että aika selväksi on kiinnostus jo varmaan siihen mennessä käynyt.


      • 11v likka mielessä
        Inxj kirjoitti:

        ...nainen koskettaa niin se tarkoittaa että mies saa siitä eteenpäin kosketella takaisin, eli kun ollaan siinä vaiheessa niin ollaan kyllä jo sen verran pitkällä muutenkin että aika selväksi on kiinnostus jo varmaan siihen mennessä käynyt.

        mitäs jos tyttö\nainen ei koskettele


      • aitoutta23

        kyl sä naiset tunnet.jumpe.mun mielestä sit ku ne rupee kaivaa räkää nokasta ja syökin sen vielä sit tiijät ettei hän ujostele!


      • Zuee
        11v likka mielessä kirjoitti:

        mitäs jos tyttö\nainen ei koskettele

        Silloin hän ei ole kiinnostunut, jos hän ei ota kosketustasi vastaan, vaan välttää sen.


    • arvailija

      kerro miten miehenä toimit ja tunnet ihastuneena? Ja miten nainen tietää mikä on ihastumista ja mikä seksuaalista himoa,kuuluvatko yhteen miehillä? Koska naisena en juuri tunne vetovoimaa mieheen ellen ole samalla ihastunut häneen? Onko muilla samat fiilikset..kertokaa!

      • Mr.

        Melkein aina lähestyn ihastumisen kohdetta yrittämällä päästä juttusille. Eli juttelun aloitan ihan tavallisista arkipäivän asioista ja yritän samalla kysellä ihastumisen kohteelta jotain hänestä (että hän näkee että olen kiinnostunut hänestä).

        Itse en tunne vetovoimaa naiseen, ellen ole samalla ihastunut häneen eli sinäänsä samat fiilikset. :)


    • Inxj

      ...siis kiinnostunut niinku missä tilanteessa? Kun se seisoo sadan metrin päässä vai kun menet juttelemaan sille? Se on riippuu kuule täysin tilanteesta, joten tarkenna mistä tilanteesta on kyse että kysymykseesi on mahdollista vastata.

      • Mr.

        Kun olen tämän naisen kanssa keskustelu tilanteessa. Niin miten siitä näkee, onko nainen kiinnostunut.


    • varma mittari

      Sormi vittuun vain jos on märkä niin tykkää sinusta.

      • he-manu

        ...tarvi turvautua noin karkeisiin menetelmiin, sillä kyllä sen huomaa värähtelystä ja hengen haukkomisesta kun nainen alkaa tulla, kuten käy kun pääsee puhumaan mun kanssa.


    • lähellesi

      Hyvinkin komeana nuorena miehenä yksi huvini on tutkia miten vastaan tulevat tytöt reagoivat. Vastaantulijat siirtyvät ainakin hitusen lähemmäksi. Liikennevaloissa ilmiön huomaa selvimmin kun jään tarkoituksella odottamaan sivusuunnassa kauaksi niin nainen siirtyy ruuhkassa tarpeettomasti minua kohti tai ylittää suojatien ristiin vaikka se pidentää hänen matkaansa, kun katson taakseni mihin hän jatkoi matkaansa.

      Sitten on suunnitellut ohitukset kaupungilla. Kävellään pitkään perässä ja sitten hetkessä vauhti kiihtyy. Ohitus on kiusallisen hidas, olkapäät melkein koskettavat. Kiilautuminen eteeni siihen metrin päähän. Tätä harrastaa kaikenlaiset naiset, mutta varsinkin tiukkafarkkuiset joilla on hyvä peba tai sitten ne jotka keinuttavat sitä korostetusti.

      Niin ja kun istuu viihteellä yksin niin eivät ne tule huvikseen viereen istumaan. Kun et ole huomaavinasi heitä, alkaa hermostunut vilkuilu. Jos et tee aloitetta, lähtevät menemään 10 minuutin kuluttua.

      • runkrunk

        Oletpa typerä pikku runkku


      • kauaksesi

        vähän hjuumoria tuo mitä "lähellesi" -nimimerkki kirjoittaa, eikö? Miehetkin ne aina haluaa hengittää, kun ovat samassa huoneessa kanssani eivätkä laita silmiä kiinni, kun puhuvat kanssani. Kiinnostuksen merkkipä joo. Ja jos mies kävelee nopeammin kuin minä, niin se oikein ohittaa minut kadulla, ai että! Olen huomannut, ett' kahvilassa saattaa useinkin käydä niin, että mies menee VIEREISEEN PÖYTÄÄN istumaan ja kun on juonut kahvinsa, niin se LÄHTEE! Ihan selvää kiinnostusta.


      • täytyy kerätä

        Tuon käytöksen myös huomannut mutta usko tai älä se on naisilla tiedostamatonta, samoin kun torjuminen. Aikanaan olin hyvinkin skeptinen seuraavan väittämän suhteen, mutta nyt 2,5 vuotta junassa ihmisiä seuranneen eli: Kun nainen pistää jalat ristiin tai tivisti yhteen ja tai kääntää klapit sivusuuntaan on se ali-tajuinen kieltäytyminen! Valitettavasti se on ehdotonta. Ihmisellä on omanlaisensa laji käyttäytyminen ja kaikkea ei pysty peittämään, mutta samalla tavalla kun voit lukea miehen kasvoilta että kohta tulee puukosta jos toi kouriminen ei lopu, niin samalla tavalla naisen kasvoilta voi lukea viha,turhautumisen etc etc.

        Tuollaisia psygologisia malleja on sadoittain yksi eeppisimmistä on naisen tapa korjata hiuksiaan korvan taakse samoin kun tuo liikennevalo käyttäytyminen, niin esim nyt uutenavuotena kun hortoilin Tampereella enkä tuntenut kaupunkia niin kakis tyttöä/naista/naisenalkua hakeutui kantapäilleni ja hiihtivät perässäni minun eksyttyä noin neljä korttelia..miksi?..Ei ne ei todellakaan halunnet miestä..Niitä pelotti, älä kysy mikä varmaan sekopäiset ihmiset?

        Primitiivikäyttäytymisestä pitäisi tehdä joskus sosiologis-antropologinen kirja.


    • tyytsie

      kiinnostuksen selville saaminen riippuu tietysti paikasta ja tilanteista. Mutta ainakin hyvin yleispätevästi voi päätellä molemminpuolisisen kiinnostuksen olevan ilmassa, jos te molemmat katsotte toisianne sen sadasosa sekunnin kauemmin kun katseenne kohtaavat. ööö, yritänpä selventää: siis jos näette vaikkapa jossain isommassa tilaisuudessa, ryhmässä tms. jossa ette pääse keskustelemaan, niin jos sinä haet katseellasi häntä ja bingo, hän vastaa katseeseesi. Jotkut saattavat hymyillä, ja sehän on jo ainakin selkeästi hyväksyntää, mutta voi sitä hymyttömänäkin tutkailla. Eli hän on myös seurannut katseellaan sinua, ja jos olisit täysin yhdentekevä, satunnainen katsekontaksi menee heti ohi, ja katsotte ns. ohi toisienne.

      • JoePoika

        Mulla on kyllä tapana tutkiskella kivan näköisten naisten kasvoja esim. ruokalassa, kaupoissa, kesällä puistoissa, kirjastoissa jne. ja tuntuu että hyvin usein kun katseet kohtaavat, niin sellainen 2-3 sekunnin havainnointi molemmin puolin on ihan rutiininomaista.
        Koskaan en ole epäillyt, että se voisi vielä olla merkki siitä että kannattaa ruveta elättelemään toiveita. Päin vastoin minusta tuntuu, että sen verran aikaa menee, ennen kuin tilanteen ja kohteen on ehtinyt kunnolla hahmottaa, eli vasta sitten jos kontakti jatkuu vielä jonkun sekunnin eteenpäin, niin kyseessä on oikea kiinnostuksen osoitus.

        Tietysti olisi houkuttelevaa ajatella, että vientiä olisi paljon luulemaani enemmän ja olen vain kävellyt onneni ohi...


      • Nainen5
        JoePoika kirjoitti:

        Mulla on kyllä tapana tutkiskella kivan näköisten naisten kasvoja esim. ruokalassa, kaupoissa, kesällä puistoissa, kirjastoissa jne. ja tuntuu että hyvin usein kun katseet kohtaavat, niin sellainen 2-3 sekunnin havainnointi molemmin puolin on ihan rutiininomaista.
        Koskaan en ole epäillyt, että se voisi vielä olla merkki siitä että kannattaa ruveta elättelemään toiveita. Päin vastoin minusta tuntuu, että sen verran aikaa menee, ennen kuin tilanteen ja kohteen on ehtinyt kunnolla hahmottaa, eli vasta sitten jos kontakti jatkuu vielä jonkun sekunnin eteenpäin, niin kyseessä on oikea kiinnostuksen osoitus.

        Tietysti olisi houkuttelevaa ajatella, että vientiä olisi paljon luulemaani enemmän ja olen vain kävellyt onneni ohi...

        Kyllä varmaan useamman naisen sydän on alkanut lepattaa jos ovat katselleet takaisin niinkin pitkään kuin 2-3 sekuntia, se on niin pitkä aika että ujona vaatii minulta jo aika paljon, ja kiinnostuneita ovat varsinkin jos ovat hymyilleet. Ellet sitten ole tuijotellut heitä rävähtämättä edelliset 5 minuuttia häiritsevästi ja yrittävät käsittää mistä tuulee, että tuntevatko sinut jostain... Mutta ojs naisena huomaan että mies katselee, katson pidempään takaisin ja hymyilen vain jos mies kiinnostaa.


    • Mr.

      Joo eli hyvä, että jotkut huomauttivat. Kysymykseni vähän vajaa, mutta tarkennan. Eli jos on naisen kanssa keskusteluetäisyydellä. Molemmat osapuolet näkevät toisensa ja juttelevat niitä näitä (arkipäivän asioita yms.). Varmasti edelleen tuo silmä -juttu on hyvä havainto siitä, onko nainen kiinnostunut, mutta lisää vinkkejä! Kiitos!

      • neitokainen

        Mä ainakin huomasin tänään jutellessani ihastukseni kanssa, että mun poskia alkoi kuumottaa ja varmaan ne punoittivatkin...(Sekään ei kyllä välttämättä ole kiinnostuksen merkki, koska on sitä tullut punasteltua jos on ollut vaikkapa vaivautunut olo jostain syystä!) Kovasti mä ainakin yritän hymyillä vaikka hymyilen kyllä muillekin paljon, ettei sitä varmaan siitäkään huomaa.

        Sitten yritän vielä vääntää jotain juttua vaikkei oikeasti ole mitään asiaakaan... Eli todella typerää säätämistä...:)


      • rigor
        neitokainen kirjoitti:

        Mä ainakin huomasin tänään jutellessani ihastukseni kanssa, että mun poskia alkoi kuumottaa ja varmaan ne punoittivatkin...(Sekään ei kyllä välttämättä ole kiinnostuksen merkki, koska on sitä tullut punasteltua jos on ollut vaikkapa vaivautunut olo jostain syystä!) Kovasti mä ainakin yritän hymyillä vaikka hymyilen kyllä muillekin paljon, ettei sitä varmaan siitäkään huomaa.

        Sitten yritän vielä vääntää jotain juttua vaikkei oikeasti ole mitään asiaakaan... Eli todella typerää säätämistä...:)

        Ja kyllä kunnon sänkykamarikatseella pitää saada punastumisen lisäksi vielä pikkarit vaihtokuntoon. On kuulemma tapahtunut...


      • myöskin
        neitokainen kirjoitti:

        Mä ainakin huomasin tänään jutellessani ihastukseni kanssa, että mun poskia alkoi kuumottaa ja varmaan ne punoittivatkin...(Sekään ei kyllä välttämättä ole kiinnostuksen merkki, koska on sitä tullut punasteltua jos on ollut vaikkapa vaivautunut olo jostain syystä!) Kovasti mä ainakin yritän hymyillä vaikka hymyilen kyllä muillekin paljon, ettei sitä varmaan siitäkään huomaa.

        Sitten yritän vielä vääntää jotain juttua vaikkei oikeasti ole mitään asiaakaan... Eli todella typerää säätämistä...:)

        mua alkaa hymyilyttää, vaikka yritän olla pokkana. Kun hän (m) sitten ilmestyy ääreeni, mä vaan en pysty olla vakavana. En tiedä sitten, onko havainnut tuota.. todennäköisesti on.


      • Wunder Bar
        neitokainen kirjoitti:

        Mä ainakin huomasin tänään jutellessani ihastukseni kanssa, että mun poskia alkoi kuumottaa ja varmaan ne punoittivatkin...(Sekään ei kyllä välttämättä ole kiinnostuksen merkki, koska on sitä tullut punasteltua jos on ollut vaikkapa vaivautunut olo jostain syystä!) Kovasti mä ainakin yritän hymyillä vaikka hymyilen kyllä muillekin paljon, ettei sitä varmaan siitäkään huomaa.

        Sitten yritän vielä vääntää jotain juttua vaikkei oikeasti ole mitään asiaakaan... Eli todella typerää säätämistä...:)

        Minusta se on äärimmäisen sexyä, kun tyttö punastelee tai ei meinaa pysyä pokkana. Saa tuntea itsensä kunnon hurmuriksi, cool.


      • PR - mies(joskus)
        Wunder Bar kirjoitti:

        Minusta se on äärimmäisen sexyä, kun tyttö punastelee tai ei meinaa pysyä pokkana. Saa tuntea itsensä kunnon hurmuriksi, cool.

        sanon just samat.. =) tämä sama todettu nuorekkaalta naiselta..joka aikasemmin nii reipasta jo rohkeaa esittänyt eessäni ett siinä tulee väkisin itelleen -olen voittanut olo- ku ei pysykkään pokka ja alkaa punastella x)


      • höhöm
        PR - mies(joskus) kirjoitti:

        sanon just samat.. =) tämä sama todettu nuorekkaalta naiselta..joka aikasemmin nii reipasta jo rohkeaa esittänyt eessäni ett siinä tulee väkisin itelleen -olen voittanut olo- ku ei pysykkään pokka ja alkaa punastella x)

        Tunnistin itseni ihan nolon hyvin tästä (no tuosta nuorekkaasta en nyt tiedä itse sanoa ;) )... muistan erään lokakuun puolivälin päivän kun meni tosi hienot ihastuksen salaamisen suunnitelmat aivan reisille erään itseäni vähän nuoremman miehen edessä.

        Nooooh. Kovasti suon kyllä hänelle voittaja-fiilikset jos semmoiset tuosta tilanteesta sai. :D Siitäkin huolimatta että itseä alkoi ujostuttaa aiiika hurjasti...


    • Mr.

      No nyt tämä nainen vaikuttaa välillä kiinnostuneelta ja välillä taas ei ollenkaan kiinnostuneelta. Selittäisikö joku tämän? Pitäis varmaan luopua toivosta ja mennä baariin iskemään uusi.

      • argh...

        Mee nyt prkl puhumaan sille ja pyydä ulos!


      • Mr.
        argh... kirjoitti:

        Mee nyt prkl puhumaan sille ja pyydä ulos!

        sille naiselle tuli joku este, tai niin ainakin väittää. Onneksi täällä stadissa on paljon baareja eli unohdan koko naisen ja siirryn eteenpäin.


      • argh...
        Mr. kirjoitti:

        sille naiselle tuli joku este, tai niin ainakin väittää. Onneksi täällä stadissa on paljon baareja eli unohdan koko naisen ja siirryn eteenpäin.

        Esteitä voi tulla vaikka olisikin kiinnostunut.

        Jos ei sua kiinnostakaan niin mitä sitten täällä kyselet? =P


      • Mr.
        argh... kirjoitti:

        Esteitä voi tulla vaikka olisikin kiinnostunut.

        Jos ei sua kiinnostakaan niin mitä sitten täällä kyselet? =P

        kiinnostaa edelleenkin. Keskusteluinto vain on tältä naiselta kadonnut jonnekin? Niin, siinäpä kysymys, miten iskeä hänet uudelleen?


      • stadilaine
        Mr. kirjoitti:

        kiinnostaa edelleenkin. Keskusteluinto vain on tältä naiselta kadonnut jonnekin? Niin, siinäpä kysymys, miten iskeä hänet uudelleen?

        kiinnostais tietää miten siinä lopulta kävi ,päädyittekl yhteen vai unohditko naisenn ja iskit toisen?


    • kiinnostuksen

      voisi huomata. Flirttailua naiset yleensä harrastavat, jos ovat kiinnostuneet.

    • jos

      ne osaavat salata sen hyvin

      • hyvä

        tunnusmerkki, mutta jos se juttelee ja kyselee kiinnostuneesti, niin siitäkin voi jotain päätellä.


    • d

      ne ei koskaan valehtele

    • f

      ne ei koskaan valehtele

      • kummaa

        sellainen tapaus, kun nainen melkein kävellyt/antanut mun kävellä syliin pari kertaa, kun olen itse kuikuillut jonnekin toiseen suuntaan, muttei vaan katso silmiin?


      • kertokaa te naiset
        kummaa kirjoitti:

        sellainen tapaus, kun nainen melkein kävellyt/antanut mun kävellä syliin pari kertaa, kun olen itse kuikuillut jonnekin toiseen suuntaan, muttei vaan katso silmiin?

        Mietin tässä....tämä ei ole ehkä selvä ihastumisen merkki, mutta tämä jäi mietittymään.
        Jos olet luokassa ja tekstaat jonkun kanssa ja takanasi istuva tyttö kysyy kaveriltaan "kenen kanssa tuo tekstaa" jonka jälkeen tuo kaveri kysyy minulta "tuo haluaa tietää kenen kanssa tekstaat" mutta tyttö joka kysyi kaveriltaan sitten kieltää tämän että hän kysyi sitä hymyillen ja ehkä vähän nolostuen...

        En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella
        Voisiko joku nainen vastata tähän
        Että onko hän jossain määrin kiinnostunut
        Viesti voi olla vähän epäselvä mutta voin tarkentaa jos haluatte


      • mormel
        kertokaa te naiset kirjoitti:

        Mietin tässä....tämä ei ole ehkä selvä ihastumisen merkki, mutta tämä jäi mietittymään.
        Jos olet luokassa ja tekstaat jonkun kanssa ja takanasi istuva tyttö kysyy kaveriltaan "kenen kanssa tuo tekstaa" jonka jälkeen tuo kaveri kysyy minulta "tuo haluaa tietää kenen kanssa tekstaat" mutta tyttö joka kysyi kaveriltaan sitten kieltää tämän että hän kysyi sitä hymyillen ja ehkä vähän nolostuen...

        En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella
        Voisiko joku nainen vastata tähän
        Että onko hän jossain määrin kiinnostunut
        Viesti voi olla vähän epäselvä mutta voin tarkentaa jos haluatte

        no kyllä mun mielestä se jonkinlaiseen kiinnostukseen viittaa.. ei tietenkään varma voi olla, mutta näin vois luulla...


      • Se varmasta merkistä

        ne valehtelevat, luin erään naisen silmistä kiinnostusta, rohkaisin mieleni ja kirjoitin hänelle sähköpostia. Ei mitään vastausta. Tyhmänä menin vielä kyselemään naamatusten että onko hän saanut viestini, no oli ja vastaamattomuus oli tarkoituksellista. :(


      • VastausTulee!

        Kysyt rohkeesti onko kiinnnostunut tai SANOT suoraan että olet kiinnostunut. Livenä tai kännykän kautta, sama se.
        Itelläni on kokemusta kun sanoin että olen kiinnostunut, ei tullu vastausta, niin huomasi heti ettei sitä kiinnosta. HUOM!


      • joorg
        Se varmasta merkistä kirjoitti:

        ne valehtelevat, luin erään naisen silmistä kiinnostusta, rohkaisin mieleni ja kirjoitin hänelle sähköpostia. Ei mitään vastausta. Tyhmänä menin vielä kyselemään naamatusten että onko hän saanut viestini, no oli ja vastaamattomuus oli tarkoituksellista. :(

        Virheen teit siinä kohdassa kun lähetit sähköpostia... Kasvotusten paras..?


    • pokeria se vaan

      Muutakin kuin "menisiks vittuun", niin peli on auki... 5 korttii sil, 5 sul..

      Pakan omistajaa emme vielä voi tietää, jos joku alentaa sinua naisen silmissä on fraasit ja
      paukkujen tarjoaminen. Jos nainen pyytää paukkua hän näyttää korttinsa, tyhjää pöytä etsi uusi ja
      jaa toinen kierros.

      Pelin avaus eli panostaminen...ota just se muija minkä haluat sieltä missä oletkin
      ja men sen luokse, ensin täytyy tietää osaako hän pokerin... noin 10-30 sekunnin katse suuntaasi tarkoittaa,että halua ainakin peliin.

      Kun lähenet pelikaveria ja jaat kortit, niin katso silmiin!!
      Ei sen takia, että sen tissien katsominen aikuiselle naiselle ole mikään rikos
      tai hävistys. Silmät vaan puhuvat enemmän kuin tissit...Silmistä näät ujouden ,utelijaisuuden
      hymyn etc.

      Kortit on jaettu, jos valitsit oikein tämä peluri on joko ammattilainen tai amatööri...
      Se selviää pelin aikana...Itse olen käyttänyt iskiessä tietystä syystä vähän skrodempaa
      aloitusta, mutta voit valita minkä tahansa...

      Peli voidaan hävitä jo tässä vaiheessa.
      Jos osaat tanssia niin sen parempi, katso myös naisen eleitä...
      kosketteleeko tukaansa rullaa sormien ympärille etc..nyppii olemattomia roskia,kynsiä tm. Silloin pelikaverisi on hermostunut /kiinnostunut. ensimmäinen kortti ujoudestasi riippuen:
      Ota naisen molemmat kädet rauhallisesti omiesi väliin ja katso silmiin varmaan turha korostaa että kuten minkä tahansa petoeläimen kanssa säilytä katse kontakti.

      Hivele kevyesti sormillasi kohtaa jota kutsutaan vasemman käden nimettömäksi,
      nyt hän tietää, että sulla on vähintään pari ja hänelle ei vielä mitään.
      Jos ei tämä onnistu, katso se sormus... siitä saa myös aasin-sillan keskusteluun.
      Jos löydät sormuksen niin, että vastapeluri tajuaa sen olette tasoissa.
      Tässä kohtaa jos ei tajua tai tajuaa hitaasti..No no katso nyt vaan silmiin!!

      Nyt kun se tajua et haluat mitata ennen rinnan ympärystää rehellisyyden
      se voi kertoa, että a)hän on varattu b) vapaa c)varattu mutta ei onnelinen jos
      a ja c, ota pakka ja tee uusi jako. Jos b niin taas aasin silta puheenaiheeseen,
      puhu sitten kuin ka tyhjän päiväistä tahansa. mutta katso silmiin nyt perkele!!

      Ota lisää viinaa jos et osaa puhua kun pääsimme kohtaan b naisella on hai,
      ja sinulle 2 paria tai kolmoset...Tästä eteenpäin tiedän lukemattomia tapoja päättää
      keskustelun...HEI älä kato niitä tissejä! Jos haluat vakavissaan jotain, pyydä... älä anele,
      vaan pyydä itseäsi alentamatta!! Haluaisiko hän jatkoa eli suomeksi:Tavata joskus muuallakin
      kuin baarissa? Tähän tulee joko Kyllä tai Ei vastaus! Jos ei, putsaa pöytä ja aloita uusi peli.
      Jos kyllä niin pyydä taas ilman nöyryyttä itsevarmuudella naiselta hänen puhelin
      numeronsa nyt muijalla on kolmoset ja se tajuaa, että sulla alkaa oleen täyskäsi...Mut silti se haluaa kattoa bluffin..Mieti nyt halutko tavata sen selvinpäin vai et?! Saat numeron, älä kiitä... ei nöyristellä!

      Jos nainen haluaa numerosi mies... hän on hävinnyt pelin!!
      Tämä on optimaallisin tilanne, että nainen pyytää numerosi tai vaihdatte
      numeroita se ois niiku 4 ässää..sit kotiin odottamaan...
      Koska oot pelannut sinä iltana 30 peliä puhelimesi soi ekaa kertaa 04:00-07:00 samana yönä
      jolloin olet voittanut mestaruuden.

      Jos soitat näytit korttisi ja muija omistaa pakan!

      • kovapanosammunnat

        Sitä ton paremmin voi vääntää rautalangasta..Tein tota aika kauan tuota käsien ottamista käsien väliin ja nimettömän hivelyä..Kunnes sillä ei ollut enää merkitystä. Mutta ujolle miehelle se oli helppo tapa kertoa naiselle, että kohta mennään. Sitä voi verrata pokeriin tai armeijaan mutta kiittää ei saa eikä pyydellä liiemmin anteeksi ,et voi tietää onko vastapeluri korkea arvoisempi kun sitä mutta kyllä se siitä sitten selviää ja näin. Ensitapaamisella saa käyttäytyä kunin eversti vaikka ei ole kun korpraalin natsa kotona, kyllä se siitä sitten selviää ensimmäisessä makuu ammunnassa mikä sen naisen arvo on..Jos nyt päästää suo edes radalle.

        Kannattaa tosiaan käyttää simppeleitä kysymyksiä ,nainen voi vastata 1)myöntävästi 2)kieltävästi tai 3)torjuvasti (painu homo vittuun). Mitään ei voi hävitä.


    • Voinaiset

      Kiinnostunut nainen paljastaa alitajuisesti ranteensä sisäpuolen. Tämä on hyvin alitajuinen liike ja vaikea huomata. Naisen asento myös on hieman Z-kirjaimen muotoinen. Näin nainen haluaa esitellä naisellisia muotojaan.
      Naisen istuessa polvet voivat osoittaa sinuun ja jalat ovat vähän harallaan, tosin naisia on opetettu istumaan jalat ristissä joten tuo on vähän epäluotettava.
      Myös jos nainen katsoo sinuun ja sinun katsoessasi häntä nainen kääntää katseensa pois nopeasti, voi olla että hän on kiinnostunut, varsinkin jos nainen toistaa tämän useasti.
      Naisen, joka on kiinnostunut sinusta, kävellessä edessäsi naisen kävely on naisellisempaa. Lantiot heiluvat enemmän.

      • miehilläkinkö

        Miten se on miehillä, onko jalat harallaan istuminen joku merrki siitä että on ihastunut. Alkaako pullottaa ja täytyy laittaa leveämmälle jalat? Ja onko myös jos seisoo kauan minun suuntaan kääntyneenä, tai yleensä kauempana on minuun päin kääntynyt, en koskaan joudu selkää katselemaan. Paljastaako mies myös ranteensa.


      • joojuu
        miehilläkinkö kirjoitti:

        Miten se on miehillä, onko jalat harallaan istuminen joku merrki siitä että on ihastunut. Alkaako pullottaa ja täytyy laittaa leveämmälle jalat? Ja onko myös jos seisoo kauan minun suuntaan kääntyneenä, tai yleensä kauempana on minuun päin kääntynyt, en koskaan joudu selkää katselemaan. Paljastaako mies myös ranteensa.

        Naiset katsoessaan kiinnostuksensa kohdetta pyörittää kädesään jotain pyöreää esinettä esimerkiksi kynää tai viinilasin jalkaa. Jos siis sillä sattuu olemaan jokin esine jo kädessä.


      • MH
        miehilläkinkö kirjoitti:

        Miten se on miehillä, onko jalat harallaan istuminen joku merrki siitä että on ihastunut. Alkaako pullottaa ja täytyy laittaa leveämmälle jalat? Ja onko myös jos seisoo kauan minun suuntaan kääntyneenä, tai yleensä kauempana on minuun päin kääntynyt, en koskaan joudu selkää katselemaan. Paljastaako mies myös ranteensa.

        Miehet istuvat yleensä jalat harallaan sen johdosta, että tuntuu epämukavalta jalkovälissä istua jalat tiukasti yhdessä.


      • c.c.c.c.c.c.c
        miehilläkinkö kirjoitti:

        Miten se on miehillä, onko jalat harallaan istuminen joku merrki siitä että on ihastunut. Alkaako pullottaa ja täytyy laittaa leveämmälle jalat? Ja onko myös jos seisoo kauan minun suuntaan kääntyneenä, tai yleensä kauempana on minuun päin kääntynyt, en koskaan joudu selkää katselemaan. Paljastaako mies myös ranteensa.

        Lähes vuoden jälkeen täytyy vastata kuitenkin tähän. Opiskelin markkinointia ja siellä puhuttiin myös tästä miesten jalat harallaan istumisesta. Se on vain eräänlaista isottelua ja tapahtuu yleensä tiloissa joissa on muita miehiä.

        Polveutuu varmaan ihmislajin alkuajoista ja voisin kuvitella kuinka miehet ovat istuneet ja isotelleet toisilleen näin todistaakseen olevansa mahtavampia kuin toiset kun ei ole edes käytetty vaatteita peittelemään mitään.


      • ertyi
        c.c.c.c.c.c.c kirjoitti:

        Lähes vuoden jälkeen täytyy vastata kuitenkin tähän. Opiskelin markkinointia ja siellä puhuttiin myös tästä miesten jalat harallaan istumisesta. Se on vain eräänlaista isottelua ja tapahtuu yleensä tiloissa joissa on muita miehiä.

        Polveutuu varmaan ihmislajin alkuajoista ja voisin kuvitella kuinka miehet ovat istuneet ja isotelleet toisilleen näin todistaakseen olevansa mahtavampia kuin toiset kun ei ole edes käytetty vaatteita peittelemään mitään.

        P*skanmarjat! Silloin tällöin tulee huvikseen koitettua istua jalat ristissä tai yhdessä, minkä seurauksena kassit ovat todella ikävästi puristuksissa. Ehkä yliluonnoton haara-asento voi mennä machoilun puolelle, mutta itselleni mukavin on sellainen, jossa polvien välissä on kaksi nyrkinmittaa. Nivusien lähettyvillä on usein myös kuuma, joten haara-asento vähentää hikoilua. Kannattaa huomioida sukupuoliset erot lantioiden mitoissa ja sen seurauksesta istuma-asentoon.


    • hetihetijajälkeen

      pillua antaa

    • kattellaan...

      Mä oon kuullu tämmösen, että jos on tilanne jossa nainen lähtee ja sinä jäät. Jos se kattoo taaksensa käveltyä jonkun 5m ja katse osuu silmiin niin sillon on peli ois selvä. Ei oo kyl kokemusta...

      • Tunnistan itseni

        Olen nyt tainnut paljastaa itseni, jos kundi on tajunnut. Käännyin suoraan katsomaan silmiin, vaikka käytännössä ei olis edes pitänyt tietää sijaintia ja kohtasin niiden ihanien tummien silmien katseen. Niitä silmiä voisinkin jäädä pidemmäksikin aikaa tuijottelemaan.


    • .....

      Jos osaat ja huomaat tulkita niitä, voit jotain havaita. Kyseessä ovat eleet ja liikkeet. Tarkkaile hänen huomaamattaan esim. hänen käsien ja jalkojen asentoja, jos hän vaihtelee niitä samalla lailla kuin sinä (mahdollisesti noin 20-30 sekunnin viiveellä), on hän jollain lailla varmasti kiinnostunut sinusta. Liikkeiden pitää olla lähes huomaamattomia, asentojen vaihtelua enimmäkseen. Eli ei kannata alkaa piirtää isoa ympyrää ilmaan ja katsoa tekeekö toinen saman ihan tuosta noin vaan perässä ;)

      • dsadadsdasdasda

        Kyllä itseasiassa voisin tulla tänne sanomaan, että mistään näistä ei voi olla varma ja naisia on niin paljon erilaisia.

        Itselläni on sellainen tilanne, että olen ollut "ystävä" yhden naisen kanssa jo yli 6 vuotta ja hän on aina mielestäni ollut kiinostunut minusta enemmän kuin kavereista noin yleisesti, mutta niin vain hänellä on ollut aina jokin toinen poikaystävä, kuin minä. Hän ei välillä kerro poikaystävälleen meidän nähneen ja eikös tämäkin nyt kertoisi siitä, että naisen alitajunnassa olen jotain muuta kuin kaveri? Itse olen ollut aina kiinnostunut kyseisestä tytöstä ja vastakaikua on tullut tilanteesta riippuen. Ja kaikki tällaiset perus kiinnostuksen huomiot kyllä täyttyvät suhteessamme, mutta koskaan suhteemme ei ole mitenkään fyysiseksi edennyt. Seksiä tarkoitan siis. Nainen pitää ostamiani lahjoja (koruja). Tapaamme hyvin usein (viikoittain vähintään nykyään, ennen joka päivä kun olimme samassa koulussakin) ja usein hän on juuri se joka vaatii, että nähdään, kun en itse ehdi vaatia.

        Yleisesti tämä nainen haluaa draamaa ja hänellä on muita miehiä "tyrkyllä" moniakin ja hän puhuu heistä minun kuullenkin. Onko tässä tilanteessa nyt sitten niin, että hän ei sitten todellisuudessa olekaan kiinnostunut, vaikka kaikki mahdolliset teoriat toimivat. Olenko minä hänelle liian läheinen, jota hän ei kykene näkemään aviomieskandidaattina vai mistä on kyse sitten tässä? Minähän olen varma tunteistani ja olen aina ollut, mutta toiset miehet ovat aina jotenkin vaikeuttanut tilannetta.


      • Tää on tätä
        dsadadsdasdasda kirjoitti:

        Kyllä itseasiassa voisin tulla tänne sanomaan, että mistään näistä ei voi olla varma ja naisia on niin paljon erilaisia.

        Itselläni on sellainen tilanne, että olen ollut "ystävä" yhden naisen kanssa jo yli 6 vuotta ja hän on aina mielestäni ollut kiinostunut minusta enemmän kuin kavereista noin yleisesti, mutta niin vain hänellä on ollut aina jokin toinen poikaystävä, kuin minä. Hän ei välillä kerro poikaystävälleen meidän nähneen ja eikös tämäkin nyt kertoisi siitä, että naisen alitajunnassa olen jotain muuta kuin kaveri? Itse olen ollut aina kiinnostunut kyseisestä tytöstä ja vastakaikua on tullut tilanteesta riippuen. Ja kaikki tällaiset perus kiinnostuksen huomiot kyllä täyttyvät suhteessamme, mutta koskaan suhteemme ei ole mitenkään fyysiseksi edennyt. Seksiä tarkoitan siis. Nainen pitää ostamiani lahjoja (koruja). Tapaamme hyvin usein (viikoittain vähintään nykyään, ennen joka päivä kun olimme samassa koulussakin) ja usein hän on juuri se joka vaatii, että nähdään, kun en itse ehdi vaatia.

        Yleisesti tämä nainen haluaa draamaa ja hänellä on muita miehiä "tyrkyllä" moniakin ja hän puhuu heistä minun kuullenkin. Onko tässä tilanteessa nyt sitten niin, että hän ei sitten todellisuudessa olekaan kiinnostunut, vaikka kaikki mahdolliset teoriat toimivat. Olenko minä hänelle liian läheinen, jota hän ei kykene näkemään aviomieskandidaattina vai mistä on kyse sitten tässä? Minähän olen varma tunteistani ja olen aina ollut, mutta toiset miehet ovat aina jotenkin vaikeuttanut tilannetta.

        Olet hyvä ystävä. Tärkeä ystävänä, mutta ei muuta.


      • dsdadadadadasda
        Tää on tätä kirjoitti:

        Olet hyvä ystävä. Tärkeä ystävänä, mutta ei muuta.

        Joo... No ongelma on, että en ole pitkään aikaan pystynyt olemaan kenenkään muun kanssa ja ketkään muut eivät oikein kiinnosta. Kaikki muut ihmiset tuntuvat niin turhilta tässä maailmassa.
        Mutta toivon mukaan tämä fiilis menisi jossain vaiheessa jopa ohi, mutta epäilen kyllä pahasti. En kuitenkaan halua kokonaan päästää irti.


      • Yks vaan nainen

        HUOM! Tuo "peilikäyttäytyminen" tapahtuu ihmisten välillä, jotka pitävät toisistaan, eivät koe siis oloaan uhatuiksi. EI tarkoita välttämättä mitään ihastumista!!


      • vastaaja vain.
        Yks vaan nainen kirjoitti:

        HUOM! Tuo "peilikäyttäytyminen" tapahtuu ihmisten välillä, jotka pitävät toisistaan, eivät koe siis oloaan uhatuiksi. EI tarkoita välttämättä mitään ihastumista!!

        Mites tämän logiikan omaava nainen selittää sitten sen, että en minä ainakaan tee tällaista "peilikäyttäytymistä" samaa sukupuolta oleviin ihmisiin, vaikka heistä pidänkin, hetero kun olen. Tämä ei kyllä nyt toimi.

        Minkälaista käyttäytymistä ihminen sitten tekee, jos se oikeasti on ihastunut, jos ei tuollaista?

        Ja eikös ihmisellä kuitenkin ole aika hyvä vaisto tähän asiaan, että ihminen tuntee tykätäänkö sinusta vai ei.


      • näinsevaanonsori
        Tää on tätä kirjoitti:

        Olet hyvä ystävä. Tärkeä ystävänä, mutta ei muuta.

        Jep .. raaka totuus että olet kaverisektorissa ja syvällä. Jos se olisi sinusta kiinnostunut niin luuletko että sillä olisi aina joku toinen mies ?


      • voi ei tuokin käänty

        Ei taas tätä! Opin tuon "säännön" joskus lukioikäisenä ja sen jälkeen olen toisinaan ollut ihan skitsona siitä, etten vaan vahingossa matki jonkun liikkeitä. Samoin mietin, että jos joku laittaa kädet puuskaan kun minullakin on niin kuolaakohan tuo mun perään. Ei hyvä.

        Onneksi luin vähän aikaa sitten tutkimusta eleiden merkityksestä keskustelutilanteessa: todellisuudessa samaan keskusteluun/tilanteeseen osallistuvien eleet muuttuvat aika synkassa tai perätysten kuin kellon viisarit (kuvittele porukka istumaan ringissä ja ristimään jalkokaan vuorotellen jne.) Se, jota kuunnellaan tai muuten hyväksytään tms. on muiden matkinnan kohteena. Ei ole kyse sellaisesta kiinnostuksesta. Hähää!


    • iltis.

      tämän päivän iltiksessä:

      Kolmen minuutin sisään ensitapaamisesta, nainen tietää näetkö häntä koskaan alasti. Surullista kyllä, hän ei todennäköisesti kerro sitä sinulle suoraan.

      Koska kesäheilan etsinnässä aika on kortilla ja haluat luonnollisesti päästä nopeisiin tuloksiin, keräsimme Menshealth.com- sivustolta viisi testiä, joiden avulla saat nopeasti varmuuden naisen kiinnostuksen tasosta.

      1. Aikatesti

      Unohda kaikki tyhmät iskurepliikkisi ja kysy naiselta suoraan mitä kello on. Jos hän vastaa mitä tahansa muuta kuin kellonajan, hän on kiinnostunut. Ainoa poikkeus on En tiedä, mutta vain jos hänellä ei ole kelloa.

      2. Silmäkontaktitesti

      Puhuessasi naiselle pidä silmäkontakti häneen muutama sadasosasekunti pidempään kuin on luontevaa. Jos nainen pitää katseensa kiinni sinussa, hän on kiinnostunut. Jos hän katsoo pois, hän ei ole.

      3. Silmäniskutesti

      Jos nainen kertoo vitsin tai joku muu tekee jotain huvittavaa, jaa hetki naisen kanssa vinkkaamalla hänelle silmää. Jos nainen rentoutuu ja nauraa, hän on kiinnostunut.

      4. Vartalonmittaustesti

      Ota naiseen katsekontakti, jonka jälkeen hyvin nopeasti mittaile hänen vartaloaan alas ja ylös. Jos nainen hymyilee, kun katsot häntä taas silmiin, hän on kiinnostunut.

      5. Kohteliaisuustesti

      Sano naiselle jokin kohteliaisuus, jonka potentiaalinen rakastaja voisi sanoa. Sen pitää olla jotain henkilökohtaista, muttei liian seksuaalista. Vältä myös kohteliaisuuksia, jotka kuulostavat liian kaverillisilta. Naisen tyylitajun kehuminen on muun muassa hyvä kohteliaisuus. Jos nainen hymyilee ja kiittää sinua lämpimästi, hän on kiinnostunut.

      6. Kokeile tätä ajatusleikkiä

      Jos tiedät naisen jo olevan kiinnostunut, kerro hänelle että alitajunta paljastaa henkilön romanttiset tunteet. Pyydä häntä ristimään kätensä ikään kuin hän tekisi asetta, joka osoittaa sinuun ja käske hänen erottaa etusormensa niin pitkälle toisistaan kuin mahdollista. Kerro naiselle, että jos hänen sormensa menevät hitaasi takaisin yhteen, hän on kiinnostunut sormien osoittamasta miehestä. Ja ne menevät, aina menevät!

      • kiinni jäin

        2,3,5 ja 6 toimii ainaki muhun!


    • Onko ruuti kuivaaa??

      Nainen haluaa tavata, antaa puhelinnumeronsa, lähtee treffeille. Aika varmoja merkkejä

      • dasdsadasdasdasda

        Ei kerro nuo merkit kyllä yhtikäs mitään.. Voi olla edelleen ihan kaverimielessä.. Varmin merkki on, että se nainen käy käsiksi. Sitten tiedät asian varmasti.


    • 346636567

      Ei mistään.


      T. Mies

      • Ascheen

        - Nainen haluaa hengailla ja olla kanssasi. Kun nainen haluaa olla kanssasi, niin se on merkki kiinnostuksesta. Mitä enemmän aikaa nainen haluaa olla kanssasi kahdestaan, sen kiinnostuneempi. Helvetin yksinkertaista.
        - Nainen puhuu ja puhuu ja osallistuu keskusteluun aktiivisesti - vähän kuin selittelee.
        - Elekieli ja muu, sen vaistoaa kyllä eli toisin sanoen naisen elekieli on raollaan suhun päin, akka on confortable olla sun lähellä.
        - Seksuaalinen jännite, kun akka on lähellä, eikä halua mennä kauemmas.
        - Tietenkin katse ja katsekontakti


      • pekka_93
        Ascheen kirjoitti:

        - Nainen haluaa hengailla ja olla kanssasi. Kun nainen haluaa olla kanssasi, niin se on merkki kiinnostuksesta. Mitä enemmän aikaa nainen haluaa olla kanssasi kahdestaan, sen kiinnostuneempi. Helvetin yksinkertaista.
        - Nainen puhuu ja puhuu ja osallistuu keskusteluun aktiivisesti - vähän kuin selittelee.
        - Elekieli ja muu, sen vaistoaa kyllä eli toisin sanoen naisen elekieli on raollaan suhun päin, akka on confortable olla sun lähellä.
        - Seksuaalinen jännite, kun akka on lähellä, eikä halua mennä kauemmas.
        - Tietenkin katse ja katsekontakti

        Moro vaan kaikille!

        Olen lukenut tämän päivän aikana monia merkkejä naisen kiinostumisesta. Hyviä vinkkejä täälä on kyllä!
        Mutta asiaan. Mitä mieltä olette tilanteestani:

        Olen varattu poika. Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa lähes vuoden, mutta meillä menee kohtuullisen huonosti. Tapasin parisen kuukautta sitten eräällä kesäleirillä (heheh :D) todella mukavan tytön. Kiinostuin hänestä välittömästi ja päätin lisätä meseen. Facebookissa toki kysyin sitä ennen, mikä hänen mesensä on. Mieluisasti hän tuntui sen antavan! Juttelimme vaikka kuinka pitkään mesessä, välillä oli kahden viikon tauko reissun vuoksi, mutta ei se menoa hidastanut. Meillä on juttu luistanut todella hyvin, aallonpituus tuntuu todella samalta... Tekstasimme useat yöt, välillä todella henkeviäkin asioita. Olemme monesti jutelleet siitä, kuinka mukavaa seuraa olemme toisillemme. Päädyimme yhdessä siihen tulokseen, että tapaisimme vielä. Ko. tyttökin oli todella innoissaan tapaamisesta! :)
        Noh, tapasimme eilen. Istuimme eräässä kahvilassa tunteja ja juttelimme. Juttua kyllä tuli, ja noteerasin joitakin tässä ketjussakin sanottuja asioita. Tyttö otti useasti puheeksi, että mm. isänsä oli sanonut tapaamista treffeiksi, pisti korvaan usea toisto tästä. Onko tämä jokin merkki? Tyttö myös nauroi useille jutuilleni, vaikkeivat kummoisia olekkaan. Näytti paljastaneen myös ranteensa ja istuvan lievässä haara-asennossa suoraan minua kohti. Eikös nämä ole jotain merkkejä myös? Takaisin kun lähdimme, mulla ei ollut kolikoita bussimatkaan vaan olisin joutunut rikkomaan 50e setelin. Tyttö ystävällisesti tarjoutui maksamaan matkan, mutta käytin suuremman setelin koska en kehdannut sentään rahaa ottaa! Ystävällisyys merkki kiinsotuksesta? Bussissa istuimme bussissa vastakkaisilla paikoilla. Kohta bussiin tuli sattumalta tytön tuttu, ja tilanne jäätyi heti. Olimme täysin hiljaa, koska ko. tuttu ei ilmeisesti ollut kovin läheinen tytölle. Aina välillä, noin minuutin välein katseemme kuitenkin kohtasivat pariksi sekunniksi ja hymyilimme toisillemme. Mietin tässä, johtuiko tämä hymyileminen molemminpuoleisesta kiinostuksesta vaiko muuten ko. tilanteesta? Saattaa olla, että hymy liittyi juurikin tutun tuloon, koska kohta kaikki luultavasti kyselevät häneltä minusta. Tosin aijemminkin katseemme olivat kohdanneet ja hymy levinnyt naamalle.
        Omalla tyttöystävällä ei ole paljon painoarvoa, suhteen keston voi luultavasti laskea päivissä. Ja kyllä, tyttö tietää että seurustelen ja tietää tarkalleen tilanteeni tyttöystävän kanssa.


      • pekka_93
        pekka_93 kirjoitti:

        Moro vaan kaikille!

        Olen lukenut tämän päivän aikana monia merkkejä naisen kiinostumisesta. Hyviä vinkkejä täälä on kyllä!
        Mutta asiaan. Mitä mieltä olette tilanteestani:

        Olen varattu poika. Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa lähes vuoden, mutta meillä menee kohtuullisen huonosti. Tapasin parisen kuukautta sitten eräällä kesäleirillä (heheh :D) todella mukavan tytön. Kiinostuin hänestä välittömästi ja päätin lisätä meseen. Facebookissa toki kysyin sitä ennen, mikä hänen mesensä on. Mieluisasti hän tuntui sen antavan! Juttelimme vaikka kuinka pitkään mesessä, välillä oli kahden viikon tauko reissun vuoksi, mutta ei se menoa hidastanut. Meillä on juttu luistanut todella hyvin, aallonpituus tuntuu todella samalta... Tekstasimme useat yöt, välillä todella henkeviäkin asioita. Olemme monesti jutelleet siitä, kuinka mukavaa seuraa olemme toisillemme. Päädyimme yhdessä siihen tulokseen, että tapaisimme vielä. Ko. tyttökin oli todella innoissaan tapaamisesta! :)
        Noh, tapasimme eilen. Istuimme eräässä kahvilassa tunteja ja juttelimme. Juttua kyllä tuli, ja noteerasin joitakin tässä ketjussakin sanottuja asioita. Tyttö otti useasti puheeksi, että mm. isänsä oli sanonut tapaamista treffeiksi, pisti korvaan usea toisto tästä. Onko tämä jokin merkki? Tyttö myös nauroi useille jutuilleni, vaikkeivat kummoisia olekkaan. Näytti paljastaneen myös ranteensa ja istuvan lievässä haara-asennossa suoraan minua kohti. Eikös nämä ole jotain merkkejä myös? Takaisin kun lähdimme, mulla ei ollut kolikoita bussimatkaan vaan olisin joutunut rikkomaan 50e setelin. Tyttö ystävällisesti tarjoutui maksamaan matkan, mutta käytin suuremman setelin koska en kehdannut sentään rahaa ottaa! Ystävällisyys merkki kiinsotuksesta? Bussissa istuimme bussissa vastakkaisilla paikoilla. Kohta bussiin tuli sattumalta tytön tuttu, ja tilanne jäätyi heti. Olimme täysin hiljaa, koska ko. tuttu ei ilmeisesti ollut kovin läheinen tytölle. Aina välillä, noin minuutin välein katseemme kuitenkin kohtasivat pariksi sekunniksi ja hymyilimme toisillemme. Mietin tässä, johtuiko tämä hymyileminen molemminpuoleisesta kiinostuksesta vaiko muuten ko. tilanteesta? Saattaa olla, että hymy liittyi juurikin tutun tuloon, koska kohta kaikki luultavasti kyselevät häneltä minusta. Tosin aijemminkin katseemme olivat kohdanneet ja hymy levinnyt naamalle.
        Omalla tyttöystävällä ei ole paljon painoarvoa, suhteen keston voi luultavasti laskea päivissä. Ja kyllä, tyttö tietää että seurustelen ja tietää tarkalleen tilanteeni tyttöystävän kanssa.

        Ja niin siis pointti koko viestistä unohtui, eli siis mitä mieltä olette tilanteesta? Onko varma kiinostuminen? :P


      • pekka_93
        pekka_93 kirjoitti:

        Ja niin siis pointti koko viestistä unohtui, eli siis mitä mieltä olette tilanteesta? Onko varma kiinostuminen? :P

        Ja lisätään nyt vielä, että tyttö myös kertoi nähneensä unta siitä, että aikuisena meillä oli yhteinen auto. Muuta ei kertonut..


      • vastaus12121212
        pekka_93 kirjoitti:

        Ja lisätään nyt vielä, että tyttö myös kertoi nähneensä unta siitä, että aikuisena meillä oli yhteinen auto. Muuta ei kertonut..

        KYLLÄ


      • pieni vihje
        pekka_93 kirjoitti:

        Ja lisätään nyt vielä, että tyttö myös kertoi nähneensä unta siitä, että aikuisena meillä oli yhteinen auto. Muuta ei kertonut..

        minusta tuntuu että hän on kiinnostunut.. "Yhtä rakasta parasta, älä kahta rakasta!"


      • t....
        pieni vihje kirjoitti:

        minusta tuntuu että hän on kiinnostunut.. "Yhtä rakasta parasta, älä kahta rakasta!"

        Itse ainakin olen aika päinvastainen tällä hetkellä. Yleensä olen melko itsevarma ja puhelias kiinnostavien miesten seurassa, mutta nyt on yksi mies joka saa todellakin jalat altani ja tunnen oloni hänen seurassaan todella epävarmaksi! Tänmä on todellakin huvittavaa :D Tämä näkyy niin, että minua pelottaa katsoa hänen silmiinsä saati sitten koskettaa häntä. Olen aivan hukassa totaalisesti, eikä tätä ole koskaan ennen miesten seurassa tapahtunut. Tämän takia ehkä vähän jopa välttelen tätä miestä kun samassa seurassa olemme. Luulenpa, että on hyvin erilaisia tapoja reagoida! Ei kannata luottaa yleistyksiin tai ylipäätään alkaa arvuuttelemaan kiinnostumista liikaa.


      • ihanasti torjuttu
        t.... kirjoitti:

        Itse ainakin olen aika päinvastainen tällä hetkellä. Yleensä olen melko itsevarma ja puhelias kiinnostavien miesten seurassa, mutta nyt on yksi mies joka saa todellakin jalat altani ja tunnen oloni hänen seurassaan todella epävarmaksi! Tänmä on todellakin huvittavaa :D Tämä näkyy niin, että minua pelottaa katsoa hänen silmiinsä saati sitten koskettaa häntä. Olen aivan hukassa totaalisesti, eikä tätä ole koskaan ennen miesten seurassa tapahtunut. Tämän takia ehkä vähän jopa välttelen tätä miestä kun samassa seurassa olemme. Luulenpa, että on hyvin erilaisia tapoja reagoida! Ei kannata luottaa yleistyksiin tai ylipäätään alkaa arvuuttelemaan kiinnostumista liikaa.

        Samoin kävi. Yllätyin, huvitti ja hävetti. Onneksi tyyppi, huomattuaan kömmähdykseni osasi esittää kohteliaan, peitellyn torjunnan. Olisi ollut mahdollisuus nolaamiseen. Kiitos. Nolottaa niin etten voi kasvotusten kiitellä. Ottakaa kaikki kohteliaat torjujat tästä kiitos itsellenne.


    • Dillers

      - Naiset useimmiten koskettelevat tahattomasti kasvoja tai sitten hipeltelevät hiuksia. Pientä hermostusta.
      - Naiset nauravat jutuille vaikka ne eivät ole erityisen hauskoja. (en puhu kohteliaisuudesta tai ivanaurusta) :)
      - He hakeutuvat läheisyyteen tai "vahingossa" koskettelevat
      - He jatkavat keskustelua kun se meinaa loppua ja yrittävät saada lisää jutustelua
      - Vilkuilee sinua salaa ja katselee huomaatko hänet
      - Kun puhut ryhmässä niin hän kiinnittää salamana huomion sinuun
      - Hän kiusottelee sinua asioista
      - Jos mainitset jonkun naisen niin hän kysyy "Kukas hän on?" (tarkistaa onko sinulla naista)

      • Kkhhloyggkot
        Juurikin näin kirjoitti:

        http://yrttis.pyhajoki.fi/lukio/psykologia/flirttityo.htm

        Kyllä mun täytyy tulla sanomaan, että mitkään merkit ei kerro mitään... Kaikki merkit voi käydä toteen mutta suhdetta ei synny sitten vaan millään... Nää on todella monimutkaisia juttuja ja HYVIN tilannekohtaisia!!!


      • mää vaan
        Kkhhloyggkot kirjoitti:

        Kyllä mun täytyy tulla sanomaan, että mitkään merkit ei kerro mitään... Kaikki merkit voi käydä toteen mutta suhdetta ei synny sitten vaan millään... Nää on todella monimutkaisia juttuja ja HYVIN tilannekohtaisia!!!

        Välillä kohtaa ihmisen johon ihastuu ihan hurjasti vaikka järjellä ymmärtää ettei suhdetta voi syystä tai toisesta tulla, vaikkapa siksi että hän on varattu eikä omaan moraaliin sovi lähennellä varattuja (ja syitä nyt voi tietysti olla muitakin, mitä kenelläkin).

        Sitten jos ei tyyppiä voi vältelläkkään että tunteet viilenis, niin nämä jutut ovat niin pitkälti alitajunnasta kumpuavia ja semmoisia mitä joko tuntuu hyvältä tehdä tai niille ei oikein voi mitään (esim samassa huoneessa ollessamme haluan vaivihkaa vilkuilla kuin tarkistaakseni vieläkö hän on näköetäisyydellä, hänen äänensä kuulostaa niin ihanalta korvissani että olen aina tosi tarkkaavainen kun hän puhuu, kasvoille leviää usein ihan hölmö hymy hänen ansiostaan) että kyllähän niitä sitten esiintyy vaikka jättäisin tietoisesti tekemättä varsinaiset yhteydenotot ja fyysisen kosketuksen hakemisen.

        Mutta tosiaan jopa noin ihastuneena saattaisin silti kieltäytyä aloittamasta seurustelua jos joku järjellä ajateltava juttu häiritsisi liikaa. Jos vaikka tietäisi että on niin eri elämäntyylit ja arvot että siitä tulisi tosi ikäviä tilanteita (enkä lähde odottamaan että toinen muuttuisi vuokseni) tai on elämässä joku juttu meneillään johon ei vain nyt halua tuoda uutta ihmistä niin lähelle. Kai me naiset välillä järkeilemme ja märehdimme liikaa. :)


      • VaikeitaOnNääJutut
        Kkhhloyggkot kirjoitti:

        Kyllä mun täytyy tulla sanomaan, että mitkään merkit ei kerro mitään... Kaikki merkit voi käydä toteen mutta suhdetta ei synny sitten vaan millään... Nää on todella monimutkaisia juttuja ja HYVIN tilannekohtaisia!!!

        Nämä on tositosi monimutkaisia juttuja. kiinnostusta voi päätellä just kaikista tässä avatussa keskustelussa esiin tulleista seikoista, mutta mitään kunnollista faktaa ei ole ennen kuin on selvää molemminpuolista yhteydenpitoa ja kiinnostusta. että metsään harvemmin menee, jos suhtautuu epäluuloisesti positiivisiinkin merkkeihin naisen käyttäytymisessä. Pessimismiä tämä ei silti ole vaan realismia. Lunta voi tulla ihan älyttömän helposti tupaan, jos erehtyy mitä pienimmistä merkeistä kuvittelemaan että nainen olisi kiinnostunut syvemmästäkin suhteesta.


      • määkin vaan
        mää vaan kirjoitti:

        Välillä kohtaa ihmisen johon ihastuu ihan hurjasti vaikka järjellä ymmärtää ettei suhdetta voi syystä tai toisesta tulla, vaikkapa siksi että hän on varattu eikä omaan moraaliin sovi lähennellä varattuja (ja syitä nyt voi tietysti olla muitakin, mitä kenelläkin).

        Sitten jos ei tyyppiä voi vältelläkkään että tunteet viilenis, niin nämä jutut ovat niin pitkälti alitajunnasta kumpuavia ja semmoisia mitä joko tuntuu hyvältä tehdä tai niille ei oikein voi mitään (esim samassa huoneessa ollessamme haluan vaivihkaa vilkuilla kuin tarkistaakseni vieläkö hän on näköetäisyydellä, hänen äänensä kuulostaa niin ihanalta korvissani että olen aina tosi tarkkaavainen kun hän puhuu, kasvoille leviää usein ihan hölmö hymy hänen ansiostaan) että kyllähän niitä sitten esiintyy vaikka jättäisin tietoisesti tekemättä varsinaiset yhteydenotot ja fyysisen kosketuksen hakemisen.

        Mutta tosiaan jopa noin ihastuneena saattaisin silti kieltäytyä aloittamasta seurustelua jos joku järjellä ajateltava juttu häiritsisi liikaa. Jos vaikka tietäisi että on niin eri elämäntyylit ja arvot että siitä tulisi tosi ikäviä tilanteita (enkä lähde odottamaan että toinen muuttuisi vuokseni) tai on elämässä joku juttu meneillään johon ei vain nyt halua tuoda uutta ihmistä niin lähelle. Kai me naiset välillä järkeilemme ja märehdimme liikaa. :)

        "...vaikka järjellä ymmärtää ettei suhdetta voi syystä tai toisesta tulla, vaikkapa siksi että hän on varattu... (ja syitä nyt voi tietysti olla muitakin, mitä kenelläkin)."

        Mitä muita syitä voi olla? Kyllähän erilaisetkin ihmiset voivat olla suhteessa.

        "Jos vaikka tietäisi että on niin eri elämäntyylit ja arvot että siitä tulisi tosi ikäviä tilanteita (enkä lähde odottamaan että toinen muuttuisi vuokseni)."

        Millä tavalla erilaisia elämäntyylejä tarkoitat? Oletko varma, että elämäntyylinne oikeasti eroavat niin paljon kuin kuvittelet? Tunnetko oikeasti tämän henkilön hyvin ja tiedät miten hän vapaalla elää?


      • gsr63563c5th
        määkin vaan kirjoitti:

        "...vaikka järjellä ymmärtää ettei suhdetta voi syystä tai toisesta tulla, vaikkapa siksi että hän on varattu... (ja syitä nyt voi tietysti olla muitakin, mitä kenelläkin)."

        Mitä muita syitä voi olla? Kyllähän erilaisetkin ihmiset voivat olla suhteessa.

        "Jos vaikka tietäisi että on niin eri elämäntyylit ja arvot että siitä tulisi tosi ikäviä tilanteita (enkä lähde odottamaan että toinen muuttuisi vuokseni)."

        Millä tavalla erilaisia elämäntyylejä tarkoitat? Oletko varma, että elämäntyylinne oikeasti eroavat niin paljon kuin kuvittelet? Tunnetko oikeasti tämän henkilön hyvin ja tiedät miten hän vapaalla elää?

        Elämäntyyleillä esimerkiksi eri uskontoa.
        Mulla on tästä real life esimerkki. Tunnen yhden arabinaisen joka puhuu täydellistä suomea, on todella mukava, hyvässä kunnossa ja jollain tavalla vähän erilainen kuin suomalaiset naiset. Viihdyn todella hyvin hänen seurassaan ja jutellaan tosi paljon iltaisin facebookissa päivittäisten kohtaamisten lisäksi.

        Suhdetta en kuitenkaan voi muodostaa. Nainen on islaminuskosta, joka johtaa siihen että hänen isäukkonsa ei koskaan hyväksy kristinuskoista meikäläistä (katsoo muutenkin epäluuloisesti kun puhun tytön kanssa). Toiseksi, olen nähnyt hänen juttelevan siskon ja isänsä kanssa, ja kyl huomaa että se perheelämä on täysin erilaista. Täysin erilainen kulttuuri ja lastenkasvatus tavat tulisi johtamaan suuriin erimielisyyksiin tulevaisuudessa.


      • määkin vaan
        gsr63563c5th kirjoitti:

        Elämäntyyleillä esimerkiksi eri uskontoa.
        Mulla on tästä real life esimerkki. Tunnen yhden arabinaisen joka puhuu täydellistä suomea, on todella mukava, hyvässä kunnossa ja jollain tavalla vähän erilainen kuin suomalaiset naiset. Viihdyn todella hyvin hänen seurassaan ja jutellaan tosi paljon iltaisin facebookissa päivittäisten kohtaamisten lisäksi.

        Suhdetta en kuitenkaan voi muodostaa. Nainen on islaminuskosta, joka johtaa siihen että hänen isäukkonsa ei koskaan hyväksy kristinuskoista meikäläistä (katsoo muutenkin epäluuloisesti kun puhun tytön kanssa). Toiseksi, olen nähnyt hänen juttelevan siskon ja isänsä kanssa, ja kyl huomaa että se perheelämä on täysin erilaista. Täysin erilainen kulttuuri ja lastenkasvatus tavat tulisi johtamaan suuriin erimielisyyksiin tulevaisuudessa.

        Noinhan se Jehovan todistajillakin menee. Päältä nopeasti katsottuna "ihan tavallisia", mutta kun pintaa raaputtaa, niin meno ei tosiaan ole ihan tavallista.

        Näkeehän sen jo siitä, ettei vapaa sinkkunainen halua lähteä treffeille tai edes tavata vapaa-ajalla. Kertoo jotain em. kultin eristäytyneisyydestä.


      • naisen huomio

        "- He jatkavat keskustelua kun se meinaa loppua ja yrittävät saada lisää jutustelua"
        Niin ja vastaavasti, jos mies lähtee siitä paikasta syytä sanomatta, esim., että pitää joutua johonkin, se ei ole kiinnostunut. Naisena tilanne tietysti harmittaa, mutta on ihan turha yrittää toista kertaa tätä miestä. Mies on osoittanut jo mielipiteensä asiaan.


    • action figure

      Kysy siltä. Säästyy aikaa.

    • ihastunutt

      olen koittanut tulkita monesti ihastukseni kehonkieltä jo ennen kuin jututin häntä ensimmäistä kertaa..

      en tiedä keksinkö tämän vai onko siinä perää..ilman että kysyis alussa onko kiinnostusta

      näillä muutamille kerroilla mitä olen häntä päässyt jututtaa niin silmillään on hymyillyt joka kerta..
      en tiedä onko sitten varma merkki kiinnostumisesta..
      katsekontakti meillä molemmilla toki hallinnassa

      en tiedä miten tässä jatkossa käy,mutta jännityksessä nyt elän
      kun en vai ole onnistunut näkemään vähään aikaan

      • trolololovovovo

        onko toine kiinnostunu ku katottiin toisia silmiin 30sec ku otettiin tuijotus kisa


      • Ei voi päätellä
        trolololovovovo kirjoitti:

        onko toine kiinnostunu ku katottiin toisia silmiin 30sec ku otettiin tuijotus kisa

        Toinen saatto olla ja toinen ei ehkä ollutkaan.


    • 1337

      Elikkäs. Onko se kiinnostumisen(tai ihastumisen)merkki jos katseet kohtaavat? Siis en meinaa nyt, että vain kerran vaan mulla on ollut sillain jo yli 2 kk, että mun ja se kehen oon ihastunut katseet kohtaavat lähes aina kun ollaan näköetäisyydellä. Ja mulla menee aina niin, että mun katse hakee sen saman tytön kokoajan sieltä ihmisjoukosta(siis koulussa kun olen) ja aina kun katson häntä niin hän katsoo mua... Onko tämä mahdollisesti kiinnostunut musta?

      • 1337

        Niin ja tohon vielä, että kerran oli sinällää hauska juttu, kun olin siinä about 5 metrin päästä hänestä ja hän puhui kaverilleen. Kaverinsa selkä oli mua kohden ja ihastukseni oli minua päin. Noh satuin nyt vilkasemaan sinne ja hän katsoi suoraan kaverinsa olan yli minua viistoon ja hänen silmistään itse mitä sain selvää niin ihan kuin hän olisi halunnut, että katson sinne... Mutta harmittaa vain vietävästi, että hän ei koskaan liiku yksin vaan kaveri porukassa, joten en pahemmin uskalla edes juttelemaan mennä... =(


      • Jep jep

        Jollei olis kiinnostunut, huomiois sut vaan ohimennen.


      • 1337
        Jep jep kirjoitti:

        Jollei olis kiinnostunut, huomiois sut vaan ohimennen.

        Niin miten häntä sitten pitäs lähteä lähestymään? Koska pelkkä katseleminen ei näytä tuottavan tulosta ja puhumaan en hirveästi uskaltaisi mennä, kun olen vähän ujo tai siis tosi ujo. Tai jos menisin niin miten edes aloittaisin puhumaan muutenkin siinä vaiheessa sydän hakkaa ihan julmetusti...


    • Satana

      Ite oon ihastunu yhtee tyttöö ,Jonka oon tuntenu jo pari vuotta. Mut miten saisin tietää et tykkääks se musta??? Välillä kyl sen kanssa ulkona se saattaa tulla ihan vieree ,Tai ko oon se on lähös kotii ni Se saattaa jäädä siihen mun vieree vaa tuijjottaa mua.

    • aattelen

      Lopputuloksesta sen voi päätellä joka sitten voi ollakin mitä tahansa rukkasista - rakkauteen.

    • korpelanjaska

      samaa mieltä

    • Vili94

      Mitä mieltä olette siitä, onko tyttö kiinnostunut?

      Oppitunnin jälkeen osa oppilaista jää luokkaan välitunnin ajaksi. Ihastukseni kohde juttelee ystäviensä kanssa (kaikki tyttöjä) ja nostaa keskustelunaiheeksi edellispäivän urheilumatsin lopputuloksen. Kukaan muu luokasta (ihastukseni kohde mukaan lukien) ei harrasta urheilua kilpailumielessä, joten halusiko hän tarkoituksella saada minut osallistumaan keskusteluun tietäen, että olen aktiivinen urheilija sekä urheilun seuraaja.

      Kerran oppitunnin jälkeen menin selvittämään poissaoloa opettajalle. Kaikki lähtivät välitunnille, kuten yleensä, mutta tämä tyttö jäi luokkaan miettimään vielä tehtäviä. Hänellä ei yleensä ole tapana tehdä näin.

      Mitään katsekontakteja en ole huomannut, mutta tosin en juuri ole uskaltanut vilkuillakaan häneen päin. Kerran luokkaan saapuessani olin aistivinani, että hän katsahti minua. Mutta mitä sanotte, onko tässä mitään perää, vai kuvittelenko vain?

      • Helpz

        Kyllä hän tykkää sinusta olen itsekin tehnyt samaa jo muutaman kerran ihastukselleni toivotan onnea voitko kertoa miten lopulta käy (:


    • Kylläj

      Kyllä, sinä kuvittelet, idiootti. Mene pelaamaan Xboxia niin et saa heti itseäsi näyttämään niin tyhmältä.

    • koulupoika15v

      Moi! olen vastikään tavannut erään kivan tytön ja haluaisin tietää onko hän kiinnostunut minusta, olen kyllä huomannut jotain merkkejä esim hän nauraa jutuilleni hymyilee ja katsekontaktiakin on mutta en ole silti varma :) on vain 1 ongelma joka on häirinnyt minua hän on varmaan 10cm pitempi :D mahtaakohan tämä olla ongelma mahdolliselle suhteelle?

      • .

        ei


      • (:

        Sait jo kaiken kiteyttävän vastauksen tuossa yllä mutta tässä sille vahvistusta, eli: Ei ole ongelma. :)

        Siis toki se on harvinaisempaa että nainen on pitempi kuin mies, mutta mitä sitten, jos toisistanne tykkäätte? Sitäpaitsi jos 15v olet niin voipi käydä niin että pyrähdät hänestä vielä ohi. Tai sitten et, ei voi tietää. Mutta älä mieti tuollaista pikkuseikkaa, nauti vaan tytön seurasta!


      • jhgkiuj

        ei ole


    • Koululainen 14vuotta

      Olen huomannut koulussa hyvän näköisen tytön... Miten voisin iskeä tämän tytön? Ongelmia ovat mm. se ,että hän liikkuu yleensä 6-7 tytön porukassa ja häneen on vaikea saada yhteyttä tämän takia. Tarvitsisin joitakin neuvoja ,koska seuraava tilanne jossa hänet näen on rippileiri heinäkuun alussa! Ich möht hilfe bite!

    • SAINN :)))))

      JOKA MIEHEN VINKKI!


      tossa keskusteltiin parhaan frendin kanssa miten nainen antaisi nii päädyttiin siihen tulokseen että jos se ei anna kun olette jo peiton alla niin KATSO SILMIIN JA ota hiuksista kiinni ja lyö 3kertaa nyrkillä päähän niin melkeen varmasti saat sen jälkeen

    • ami s läbbää

      naisen voi iskeä sillä tavalla että laita jotain tyrmäys tippoja hänen juomaansa ja taluta kotiisi paina häntä kunnolla ja taluta takaisin pihalle

      • koskeekorvaan

        Shkerankin kunnon neuvo. Shyvää pääsiäistä Shaan shulle


    • koskenkora

      Shiis miten nainen ishketään. Shkrirveelä. Hyvää shpääsiäistä shaan kaikille.

    • en tiiä itekkää

      Mitenkäs sitten tällanen tilanne, onko nainen über ujo vai ei tiedä itsekään mitä haluaa? kiinnostunut se selvästi on.
      Ollaan hengailtu viime aikoina paljon yhessä ja hauskaa ollu. Aina hän on ollut halukas tapaamaan ja jos hänen luonaan olen käynyt illalla ei hän ole yrittänyt häätää pois kertaakaan vaikka onkin ollut väsynyt. Nyt myöhemmin olen ollu hänen luonaan yötäkin kerran ja ihan iholla se halusi nukkua. Mitään ei tosin tehty pientä pusuttelua lukuunottamatta.. Baarissa missä on käyty pari kertaa ei hän ole oikeastaan häpeillyt luokkakavaereittenkaan seurassa sitä jos laitan käden tämän hartioitten ympärille ja kaikkea muuta mitä normaaliin parisuhteeseen kuuluu. Tiedän kuulostaa ainakin kirjoitettuna siltä, että varma juttu, mutta..
      Se joka ottaa aina yhteyttä tai kysyy mitä tehdään on minä. Se joka ehdottaa aina jotain on minä ja oikeastaan kaikessa aloitteellisuudessa se olen minä. Tuntuu jotenki tyhmältä välillä kun aina saa tehdä aloitteen joka asiaan ihan keskustelussa ja kaikessa. Toinen on, että kumpikin ollaan helvetin sosiaalisia ja hauskoja ihmisiä, mutta varsinkin sillon kun jommalla kummalla on kaveri sosiaalisessa tilanteessa mukana ei kumpikaan välttämättä osaa olla samanlainen hauska vaan on jotenkin vähän sulkeutunut tmsas.. Ehkä koko tilannetta vois verrata sellaiseen, että kun pelaa vaikka pokeria ilman rahaa niin on silloin vähän hullukin, mutta rahan kanssa rupeaa miettimään ja passailemaan ja parhaat paikat menee ohi.

      Nojoo oikeastaan en edes tiedä mitä olin kysymässä vaan kuhan aloitin kirjoittamaan.. Aukaspaha itelleki vähä asiaa ku alako kirjottaa. En tiiä mikse en oo vielä sitä tehny, mut ei kai tässä auta kun lähteä keskutelemaan suorraan tästä asiasta vaikka se aina niin kiusalliselta tuntuukin alottaa tällaset keskustelut.

    • Josettetienneet:)

      TIIÄTTEKÖ IHAN OIKEESTI NÄYTTÄKÄÄ JOTENKIN ETTÄ TYKKÄÄTTE! Ainakin itse olen huomannut, että kiinnostun pojista, jotka tuijottelevat :) se tuntuu kivalta, vaikken uskallakkaan aina katsoa takaisin! Ja jos olen ihastunut johonkuhun, huomaan väänteleväni ja käänteleväni hiuksiani koko ajan hänen seurassan :3

    • Brando

      Oli itselläkin ihastus jota ei halunnut paljastaa oltiin vasta pari viikkoo hengattu kun ajattelin jo kysyä yhteen mutta luotin väärään ihmiseen ja seuraavana päivänä en sitten saanut häneltä mitään muuta kun kavereiden pilkkaa ei katse kontaktia ei puhetta hän vain vältteli minua siitä oli noin kaksi kuukautta. kolme päivää sitten hän kuitenkin tuli puhumaan minulle yhteisen kaverimme seurassa aika ristiriitaista en ole enää paljoa kiinnostunut mutta ei kavereita voi liikaa saada.

    • hoikka single

      Kysyisin teiltä naisilta että onko se jonkunlainen ihastumisen merkki että ennestään tuntematon nainen tuo itsestään esille kaikki parhaat puolensa,hyvän työpaikan,palkan,koulutuksen,hyvät harrastukset,kehuu kuinka harvoin käyttää alkoholia (hyvä hyvä)ym vai kehutteko samoja asioita myös sellaiselle miehelle joka ei herätä teissä yhtään mielenkiintoa.
      Itselle on muutamat naiset baarissa yllämainittuja asioita tuoneet innokkaasti esille ja olen ollut ihmeissäni olenko herättänyt kiinnostusta heissä.

    • ihmettelee345

      Kertoikisiko joku minulle että mitä v|ttua tuo yksi muija multa haluaa?

      Nään sen joka viikko ehkä 3-5 kertaa kun harrastetaan samassa paikassa. Puhun sen kanssa aika paljon, saan sen nauramaan aika useesti. Ihan hauska, kuitenkaan en mielelläni seurustelisi(luonteen takia). On myös ihan hyvännäköinen. Tänään puhuttiin urheiluseuran juhlissa aika paljon. Kun toiset meni jatkoille (me ei siis juotu mitään, 17 vuotiaita) niin me mentiin kotiin. Tulen hetkeksi koneelle, kyseinen nainen kertoo minulle että on "yksinäinen" ja pyytää minut luokseen, puhuu siitä kuinka paljon tulleen missamaan jos en saavu paikalle. Kertoo myös että päästää minut nukkumaan sänkyynsä. Puhuu vain "nukkumisesta". Ollaan kuitenkin mielestäni sillä kaveri-alueella, en tiedä haluaako hän minulta enemmän. Sanon, että en tule tähän aikaan (kello 1 yöllä), mutta sanoo koko ajan kaikkea että missaan paljon, pitäisi mennä puhumaan paikan päälle yms.

      Kello on paljon, puhuin tästä siis joku 4h hänen kanssaan. Keskustelu kävi pari kertaa vähän "pervommalla" puolella, ei mitenkään vakavasti.
      Miten reagoin ensi kerran kun näen ko. henkilön?? Onko hän kiinnostunut?

      • j46tsrthrth

        on


    • huizfhus

      onko näin että yks meijän luokkalainen tyttö on ihastunu muhun kun se oli kysyny mun kaverilta että oonks mä hiljanen ja kun kysyin sen kaverilta se kerto erillä lailla sen kun toinen kaveri?on myös tosi kaunis enkä oo vielä viittiny mennä kysymään.

      • ei voi mitttäääääää

        Jos sais selvää mitä oot kirjottanu niin vois auttaakin, mutta nyt ei oikein pahemmin voi auttaa


    • Bussillatöistä

      Jos istut bussissa yksin, ja nainen päättää istua sinun viereen vaikka koko bussi on muustapaikoin vapaa--->

      Vaihtoehto A: Naisella ei ole kaikki muumit laaksossa.

      Vaihtoehto B: Nainen on kiinnostunut.

      Olen mies, ja kokenut molemmat vaihtoehdot.

      • nolo nainen

        Olen varmaan vaihtoehto A, kun hyppäsin kerran tuntemattoman miehen viereen bussissa, kun luulin tätä kaukaa yhdeksi tutuksi. Koko bussi oli siis melkein tyhjä. Oops. Mieleni teki vaihtaa paikkaa kun tajusin mokani mutta en sitten kehdannut enää.


    • kjdlfjsldfj

      Sanoisin että homman voi tulkita ihan pieleenkin. Siksi parasta on vaan kysyä suoraan, että lähdetkö joku päivä kahville. Siitä se sitten parhaiten lähtee. Ja jos ei, niin pääset jatkamaan eteenäpäin elämääsi.

      • pk jee jee

        Ei sitä aina tiedä. Itsellä se tilanne että pitäisi lähteä naisen kanssa kahville ihan vaan kohteliaisuudesta, kun en osaa kieltäytyä kutsusta. Naisesta taas tiedän että haluaa enemmän kuin kahvit.


    • dfgdfhfsd

      Mitä veikkaatte, olisiko eräs tyttö kiinnostunut minusta, kun hän aina tulee kyselemään välillä kaikkea ihmeellistä hymyillen, esim. hän tulee huoneen toisesta päästä kysymään "mihin asti sulla on töitä", vaikka työvuorolistat ovat jokaisen nähtävillä seinällä? Ei hän tietenkään kokoajan kysele kaikkea, mutta voisiko tämä olla jokin merkki kiinnostumisesta? Olisin itsekin kiinnostunut hänestä, mutta lähestyminen on tietenkin helpompaa mikäli tietää että toistakin kiinnostaa :)

      • sdgsdgsdgdsgsdg

        No ei ole, on vaan kiva jutella työkavereittensa kanssa. Ei kerro mitään. Mutta ei kerro myöskään etteikö voisi olla.


    • vb123n

      minkälaisia merkkejä pitää sielt silmistä tulla et tietää et onks se kiinnostunu?

    • Tiina Vekkihame

      Silmistä näkyy vain valkuaiset kun se on niin kiihoittunut kun on lähelläsi.

    • römppänenDr.

      Hah hah, juuri toisinpäin, Vekkihame.
      Kiihottuneen ihmisen pupillit ovat erityisen suuret, joten iiriksiä ei paljoa näy jos ihminen pitää näkemästään :)

    • Etelän Poika

      Ihan uteliaisuuttani kysyn onko nainen kiinnostunut. Kun puhelin numeron pyysi ja kuvan myös ja sekin lupas kuvansa antaa. Ja flirttailee ja koskettaa vahingossa. Uskallanko kosketus jutun myös minä vai lähteekö nainen pois.

    • Suosittelen katsomaan elekielestä kertovia dokkareita ;) Elekieli kertoo enemmän ku muut.. :)

      Itse kyselen enemmän tai vastailen "jämptimmin" ns. vähän ujostellen (hymy/punastus...), saattaa olla sellaista "kainoa" liikehdintää, yleensäkin ihmiset, jotka nojaavat eteenpäin jutellessa ovat kiinnostuneita juttukumppaninsa jutuista.

      Toisaalta, jos ihastun, saatan päinvastaisesti myös muuttua kylmäksi, koska pelkään, että se näkyy liikaa ja pelotan miehen pois (jos vain luulen sen olevan kiinnostunut ;)). Joskus olen rohkeampi ja vetäisen kissan pöydälle jollakin "osuvalla" kysymyksellä, niin näen loput. Jos en uskalla, homma selviää kyllä myöhemmin. Anyway, jos kohtaa tätä "kylmää reagointia", luulen, että yksi hyvä tapa on kysellä enemmän ja pyytää ulos tms - jos nainen kieltäytyy kylmällä sävyllä ei ole kiinnostusta.. Jos "hykertää" kieltoa, luultavasti on. Kyllä sen äänestä kuulee, saati jos näkee kasvotusten, niin eleistä.

    • Etelän Poika

      Kiitos vaan paljon! Onkos se muuten normaalia naisten keskuudessa jos juttelee niitä näitä. Ja äkkiä huomaa että nainen on ottannut vyötäröstä kiinni kaksin käsin ja hiljaa puristelee, kutittaa vai onko se vain hellyyyden osoitus.

      • sdasdasd

        Kumman vyötäröstä?


    • Etelän Poika

      Korjaan jos tuli epäselväksi . Jos katson näin miehenä ja nainen ottaa kiinni.

    • 51463143

      onko kiinnostunut, kun juttelee netissä mut ei meinaa lähteä ulos?

      • nuori sälli

        Ei. Jos nainen ei parilla pyynnöllä lähde ulos, niin unohda. Ainakin vähäksi aikaa.


    • Etelän Poika

      Kyllä sitä on ulkona tapahtunut monesti ja nainen vaan hymyilee kauniisti ja sanoo pääsinpäs yllättämään. Saako jo näin miehenä koskea myös mä. Vai lähteekö nainen karkuun, tai tuleeko päin pläsiä. Kertokaa te naiset !

    • 12 vuotias

      Minä ainaki huomasin sen että tyttö on ihastunut siten että hän hakeutui vierelleni ja alkoi jutella ja hymyillä minulle. Samalla hän "hipelöi" takaraivossani sijaitsevaa hiusrajaa. Nyt surustelen hänen kanssaan.

      • sammaaa

        minkäs nimine tyttö se o


    • sammaaa

      jos tykkäät tytöstä ja puhut sille niin jos hän katsoo sinua ainakin 5 sekuntia kun puhut niin tyttö tykkää susta

    • Etelän Mies

      Entäs tämä kun nainen äkkiä kokeilee takapuolta siis miehen sanoo timmissä kunnossa olet! Ja friltailee, kiusaa lämpöisesti . Onko nainen jo kuumana vai onko hellimistä kaikki ?
      Sanokaa ja kertokaa naiset !

    • joku tyyppi vaan

      oon 11v poika ja oon huomannu että yksi samalla luokalla oleva tyttö on aika paljon kattonut mua vinkkas silmääkin mulle Ja kaikilla muilla tavalla yrittänyt iskee mitä tehdä

    • joku

      Mite naisen tai tytön silmist näkee et se pitää must

    • Hurmaavaa

      Kysymys: Tapasin erittäin kivan tytön netissä mutta... Hän asuu noin 400km päässä minusta pitäisikö hänet unohtaa, koska en ole täysi-ikäinen enkä siis omista ajokorttia

    • Mutta....

      Kiusaako nainen täysin välinpitämättömänä pitämäänsä miestä pitkäaikaisesti?
      Siis sanallisesti.. Siis ovatko naiset vain ilkeitä....?
      Vai onko tää se viha/rakkaus-juttu....
      On näitä naisia vaikea ymmärtää.....

      • T.LM

        Kiusaaminen on väärä sana siihen toimintaan mitä naiset harrastavat kun kohtaavat kiinnostavan miehen. Se on enemmänkin hyvän tahtoista härnäämistä ja leikinlaskua. Itseään siinä yrittää tehdä tykö hurmaavalle miehelle keinolla jos toisella ja härnäämällä sen yleensä saa. =)

        Kiusaamista ja ilkeilyä saa osakseen miehet, jotka ei naista kiinnosta.


    • jaa a

      Kerran joku muija puristi mua perseestä kun olin baaritiksillä. Joku muija veti vaan mua kädestä väkisin tupakki huoneessa viereeseensä. Yks repi mut väkisin tanssimaan hitaita.

      Mutta yhteen ihastuin, hän haistatti mulle vitut ja nauroi perään. Hän kyllä tunnusti mun kaverille että panisin kyl tota jos ei seurustelisi :(

      Joten ompas ihania nää naiset!!!

    • ihastunuttt

      Mulla on ihastus koulussa emmenää usein on vain jotain yhteisiä tunteja katson häntä silmiin pitkään välillä ja hän ei sittenkun katon vaikka ikkunast ulos nään sivu silmällä kuinka hän katsoo minua ja jos istumme lähellä toisiamme hän hiplaa hiuksiaan olen itse kiinostunut mutta en uskalla mennä juttelee koska pelkään että hän ei tunne samoin ja torjuuminut:(

    • ohjrttpvlrpåv,reå

      Voi paska.... Luin tässä tätä juttua. Käsitin että jos nämä ``merkit`` pitävät jotenkin paikkansa, niin oon missannu yhen todella mukavan tytön josta itsekkin pidin. Siitä on jo aikaa joten turha enään toivoa. Mutta silloin oli kaikki merkit melkein kohallaan. txt jutustelut heti aamustakin, yhessä oloa, katsekontakti, naurut ja muut. Mähän viisaana miehenä ajattelin että kavereita vain, mutta kuiten kehittelin ajatusta suhteestakin.

    • poeka15..

      Olen 15v poika. Luokallani on yksi kiva tyttö. En ole varma onko hän kiinnostunut minusta. Tyttö katsoi minua niin katsoin takaisin, hän käänsi katseensa muualle. (näin on tapahtunut parikertaa) Ja muutenkin hän vähän katselee minua. Emme ole muutenkaan puhuneet paljoa. ONKOHAN TYTTÖ KIINNOSTUNUT MINUSTA?

    • 36

      Olen kolmekymppinen kokenut nainen. Eilen keskustelin baarissa pöydässä istuen tutun miehen kanssa, johon olen ihastunut, ja huomasin, että nojauduimme selkeästi toistemme puoleen keskustellessamme. Pidin tätä omalta kohdaltani selkeän kiinnostuksen merkkinä (alitajuinen käytös) ja tajusin samassa, että muukin pöytäseurue varmasti huomasi. Olimme pitkään tässä asennossa. Baarissa kuuli ihan hyvin, ei olisi tarvinnut lähentyä. Lisäksi huomaan, että jos olen kiinnostunut miehestä, tuon hyvin selvästi esille puheessani, että olen sinkku, mm. puhun asioista minä-muodossa. Jos taas epäilen että epäkiinnostava mies on kiinnostunut, käytän epämääräisesti me-muotoa puheessani (me oltiin lomalla siellä ja siellä), jotta saattaisi ehkä virheellisesti syntyä mielikuva varatusta naisesta, ja näin mies ei elättelisi turhaa toivoa.

      Joskus jos mies on hyvä tyyppi ja mukavan ilmapiirin ylläpitäminen tärkeää, voi tulla paljon hymyiltyä, heitettyä herjaa ja vähän flirttailtuakin, eikä tämä tarkoita mitään kiinnostusta, ainoastaan kuvastaa huumorintajuani ja sitä, että haluan hauskan työilmapiirin säilyvän. Tuolloin joutuu joskus miettimään, että miten viestiä varmuuden vuoksi, ettei ole kiinnostunut, jos huomaa miehessä kiinnostuksen orastavan.

      Ja kannattaa huomata, ettei nainenkaan usein varmuudella tiedä, onko kiinnostunut vai ei, eihän kiinnostus synny tai varmistu hetkessä, vaan vaatii tunnustelua. Siksi ehkä flirttailu, ja keskustelun myötä nainen tajuaa, eteti mies olekaan kiinnostava. Tällaisia.

    • ei mistään

      suomalaisen naisen kyseessä ollessa ei mistään Vasta siinä vaiheessa kun se kysyy haluatko tulla yöksi.

      Itselle käynyt muutaman kerran noin, tullut ihan puun takaa. Kai ne omasta mielestään jotain signaaleja on lähettänyt.

      • lifemocker

        naisille katseet/hymyt ovat aloitteita. miehet eivät kuitenkaan osaa noita milläänlailla tulkita.

        se kun on niin pirun vaikeeta naisten itse tehdä asialle jotain ja avata suunsa ;)


      • ja sulle on
        lifemocker kirjoitti:

        naisille katseet/hymyt ovat aloitteita. miehet eivät kuitenkaan osaa noita milläänlailla tulkita.

        se kun on niin pirun vaikeeta naisten itse tehdä asialle jotain ja avata suunsa ;)

        niin pirun vaikeata olla heittämättä samaa kommenttia joka ikiseen ketjuun, ja tehdä sitä aloitetta itse!!


      • lifemocker
        ja sulle on kirjoitti:

        niin pirun vaikeata olla heittämättä samaa kommenttia joka ikiseen ketjuun, ja tehdä sitä aloitetta itse!!

        ei mun niitä tarvitsekkaan tehdä ;)


    • ite tykkään yhestä mun kaa samal luokal olevast jätkäst. oon aika ujo et uskaltaisin puhuu enää sen kaa ku se on mun ex.. nii tunnil en saa katsetta siitä irti.. seki kyl tuijottaa mua ja kaikkee mut oon silti liia epävarma ja en uskalla tehhä mitää..
      Ainaki mun ja uskoisin et aika monen muunki tytö mielest on kiva et pojat tekee alottee ;)

      • lifemocker

        niin ja KAIKKIEN miesten/poikien mielestä on kiva et tytöt/naiset tekee aloitteen.

        siinähän sitä sitten ollaan.


    • blinded by her

      Onkohan nainen kiinnostunut?

      Tavattiin uvna ja ilta oli kyl kaikinpuolin onnistunut, nainen kainalossa koko ilta ja kaikki edellämainitut merkitkin
      toteutui! Yökin tuli vietettyä kahdestaan;) Seuraavan päivän aikana odotellessani kyytiäni jutellessamme huomasin hänen
      käyttävän puhelinta jatkuvasti ja hän viestitteli paljon muiden miesten kanssa(mahdollisesti jonkinlainen peluri?).
      Lähtiessäni vaihdettiin numerot ja vastoin kuten täällä mainittiin otin häneen ensiksi yhteyttä. Jälkeenpäin ajateltuna
      olin epätoivoinen koska halusin tavata hänet vielä ennenkuin molemmat lähtisimme takaisin omiin koteihimme(eripuolella
      Suomea n.600km välimatka). Hän ei tietenkään suostunut ja ajattelin sitten et se siitä(naisesta) sitten...

      Muutamia päiviä myöhemmin yllättäen nainen ottaakin minuun yhteyttä(?!?) ja sen jälkeen ollaan tiiviisti viestitelty päivittäin!!!
      Siitä lähtien hän on ollut ensimmäinen ja viimeinen asia mikä päässäni pyörii pvän aikana

      • mogi1

        Rohkeesti vaan kysyt koska YOLO, ja jos ei oo kiinostunut nii kyllä suru menee ohi. Parhaiten joku frendi joka voi kunnella ja antaa tukea. Lyö vaik vetoo jonku frendin kanssa esim. viidestkympist ja joku deathline, jos et kerro naiselle nii 50e velkaa.


    • pallero3

      onkos hyvä merkki jos tyttö pyysi pariksi wanhojen tansseihin?

      • zorro

        Ei se huonokaan merkki voi olla. Itseäni tosin on tultu pyytämään useammankin kerran ilman että olisi ollut mitään säätöä. Usein tytöt valitsevat ne "otettavimmat" vaihtoehdot ensin. Toisaalta kysymisajankohta merkitsee sekin paljon. Jos tyttö kysyy jo keväällä, niin silloin voi olla tunteitakin pelissä. Jos taas joskus syksyllä, niin luultavammin vain sen takia, että joku on pariksi saatava.


    • KONSTAapeli1

      mä olen kokenut sen että kun olen ihastuksen kohteena niin ne kikattelevat koko ajan mä olen koululainen mut silti jopa sä huomaat joskus viel et ne kikattelee eikä pysty pitämään pokkaa ja yrittää saada sen katse kontaktin sekä yrittää saada hipadtua suhun ja tiedoksenne muhun on ihastunut kaks nättii neitii tai oikeestaan vaan yks siis kaks joo mut mä tykkään vaan yhest niiden nimet alkaa J:llä ja S:llä mä tykkään siit J:iist se on söpö mut vähän pullukka mut ei se haittaa se on söpö ja kiva kikattaja

      • 16+8

        Olen kerran kokenut tuollaisen kikattelutapauksen, luulin vain että se on negatiivista, damn. taisi olla aika selvä tapaus


    • totuudenmitta

      Kaikki ne naiset jotka Facebookissa likettävät sun postauksia.

    • kunhan kummastelen

      Pankissa asioidessani eräs kaunis virkailijanainen käyttäytyi jotenkin oudosti. Kyseli minulta esim. Missä opiskelen, mitä aiot tehdä tulevaisuudessa, hymyili jatkuvasti ja räpsytti koko ajan silmiään. Saattaahan tuo kuulua työnkuvaan, mutta lähinnä ihmetytti nuo kysymykset. Ei kai kolmikymppinen nainen sentään olisi kiinnostunut 19-vuotiaasta miehestä?

      • 30 + 1

        hassua, itse sain aivan samanlaista kohtelua. Oli kyllä joku n.50v muija tiskillä. Taitaa kuulua toimenkuvaan


      • luulen ma
        30 + 1 kirjoitti:

        hassua, itse sain aivan samanlaista kohtelua. Oli kyllä joku n.50v muija tiskillä. Taitaa kuulua toimenkuvaan

        Kirjasi luultavasti muistiin, että tietää oletteko "luotettavia" asiakkaita, onko tulevaisuudensuunnitelmia jne. Olitteko kenties lainaa hakemassa...? :D
        Jotain tuollaista kuvittelisin tapahtuneen....


    • juubajoo56

      sit kun nainen rupeaa tarjoamaan sinulle baarissa paukkuja!

    • i~like~cupcakes

      Nainen EI vastaa syvään, kuumaan ja hymyilevään katseeseen, ellei ole kiinnostunut. Nainen on todella tunteellinen ja herkkä, sen vuoksi kannattaa tuntemattomalle naiselle aluksi vain flirttailla, katsoa syvästi silmiin ja hymyillä... kun naisen silmät hohkaa, kuin safiirit siinä ihanassa hymyssä... esittäydy ja kutsu hänet seuraasi minne tahansa ja hän tulee. Jos vetovoimasi ei riitä pusuun tässä vaiheessa, on hyvä kysellä hänestä itsestään, etkä ala suoraan puhumaan itsestäsi, koska kiinnostunut nainen osaa kyllä kysyä ja samalla osoitat kiinnostusta häneen, etkä itseesi. Kun tunnette toisenne nimeltä, ja tiedätte toisistanne olennaisen... jos homma ei tästä eteenpäin ole selvä, et ansaitse kyseistä naista. Jos nainen on varattu ja kiinnostuu sinusta... unohda hänet, koska tämä tulee tapahtumaan sinulle, kun hän tapaa sinua vetovoimaisemman miehen.

      Kuinka tunnistaa "Friend Zone" TAI kuinka estää sen muodostuminen?
      Näin tunnistat:
      -Nainen vastaa hymyilevään katseeseen ilman hymyä ja tyhmästi/naama perus lukemilla katsoen...
      -Hän voi viihtyä seurassasi kuin kiinnostunut nainen, mutta ei kiinnitä sinuun PALJOAKAAN huomiota (normaali asioista puhuminen ei kuulu tähän huomioon)...
      -Varma merkki on naisen jutellessa toiselle miehelle tuijottaen tätä silmiin hymyilevästi.

      Kun naiseen on kaveri suhde... elä missään nimessä pilaa sitä sanomalla rakastavasi naista.

      Jos et ole jollaintapaa "valmis"... Näin vältät:
      -Naisen kanssa ei saa viettää "kaverimaista" aikaa, koska kiinnostus lopahtaa mitä pitempään tunteita pidättelee.
      -Kannattaa naiseen pitää pientä etäisyyttä, mutta pidä hänet kiinnostuneena vaikka sillä perinteisellä flirtti, katse ja hymy kontaktilla kun näet häntä jossain SATTUMALTA...

    • poika131

      Mä rakastan yhtä meidän luokkalaista tyttöä mut se ei osoita mitään tunteita mua kohtaan.ongelmana on se et mä oon vähän ujo ja vähän hikipinko

    • kokemusta on

      Kirjoita sille rakkauskirje ja pistä se sen laukkuun salaa.

    • poika131

      Pitää kokeilla ;)

    • 4+5

      Siitä, että nainen yrittää esittää epäkiinnostunutta.

      Nainen hakeutuu tilanteisiin, joissa voisi tuon kiinnostuksen kohteensa tavata. Kuitenkin tilanteen ollessa päällä nainen nauraa ja juttelee kaikkien muiden miesten kanssa, kuin sen todellisem kiinnostuksen kohteensa.

      Jos nimittäin joutuisi keskusteluun tuon tietyn miehen kanssa, niin joutuisi katsomaan häntä silmiin, ja siinähän voisi mennä jalat alta. :)

    • -015alueen mies

      Kertokaapa te että onkohan minulla enää mahdollisuuksia enempään erään naisystävän kanssa vai olenko jo vajonnut "friendzonelle"...

      Tapasimme muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran koulussa ja viime juhannuksena sitten törmäsimme uudestaan ja aloitimme yhteydenpidon. Nainen kyselee kuulumisiani illalla juuri ennen kuin hän alkaa nukkumaan ja viestittelemme muutenkin paljon pitkin päivää.

      Hän on minulle viesteissään kertonut ettei varmaan löydä omaa unelmamiestään ikinä ja että pelkää jäävänsä yksin ainiaaksi, lisäksi hän on kertonut minulle asioita itsestään joita ei kuulemma muille ole kertonut. Lisäksi seurassani hän puhuu paljon ja kaikesta.

    • -015alueen mies

      No tostapa olikin hirveästi apua...

      • hexaus rx

        hyvä että oli apua :)

        nyt lopetat siis nössöilyn ja etene asioissa kuten miehen kuuluu


    • help?

      Joo siis oon todella ihastunut yhteen tyttöön joka on tullut meijän kouluu joku 2vk sitte eli siis ainakin vielä ujo. Oon aika monella tunnilla kattonu/vilkuillu sitä ja se on välillä kattonu takas ja oon huomannu et se on välillä vähä kattonu muakin sillon kun en kato sitä :) Se on pari kertaa luokas nauranu ku oon sanonu jotai tyhmää :D Noh yks päivä ennen tuntia istuin frendin kans luokan edes ja ootin tunnin alkuu niin se tuli istuu siihen mun vieree (siin oli sen kaveri myös) sit se pudotti vahingos jotai sen koululappui ja nostin ne sille nii se kiitti mua tosi kauniilla äänellä :) Sitten kun tunti alko huomasin kun se katto mua pari kertaa heti tunni alus, sitte katoin sitä myöhemmin ja katseet kohtas ja katottii toisiimme joku 5 sekunttii ja hymyilin sille ja se hymyili takasi ja sit kateltii loppu tunti välill toisiimme. Noh tänää menin kouluu ja oltii muutamal samal tunnil, kattelin sitä vähäse, mut se ei kattonu mua kertaakaan tai en ainakaa huomannu, mut muina päivinä on syntyny ainaki jonkilaista katsekontaktii? Eli voisko se olla ihastunu/kiinnostunu??

    • Jos nainen on sellanen vatupassi ku minä, niin ei mistään. :D Yhtenä hetkenä kyselen, yhtenä oon jääkylmä. Tosin se ei oo miehen vika, että mulla on omia ongelmia. :D

      Parempi ois siis ehkä kysyä, että milloin en ole kiinnostunut. Silloin, kun en itse ota varsinaisesti kontaktia mieheen. Eli kun mies on pääasiassa se, joka kyselee perään. Tosin, tällänen jäätyminen voi tapahtua siltikin, vaikka oon kiinnostunut. Joten viedään tätä syvemmälle. Jos mies pyytelee paljon ulos tai muuta, en oo kovin "tehokas" etsimään keinoja tavata miestä. Ja siinä tapauksessa, että joudun perumaan "vasten tahtoani", yritän osoittaa kiinnostuksen jatkamalla puhumista/kyselemistä or whatsoever, jotten jätä kuvaa, että kiinnostuksessa olisi puutetta.

      Onneks tää kuulostaa muuten helvetin monimutkaiselta. :D

      Hmm. Otetaanpas uusiksi.

      No, tää taas on vaan mun versio.

      Oon kiinnostunut, kun vastailen kysymyksiin, hymyilen ja nauran paljon miehen jutuille. MUTTA! Saatan arkailla vastaamisessa, jos tykkään paljon, riippuu vähän mitä kysytään.

      Parhaiten musta näkee kosketuksen kautta. Viimeisin tietoni on se, että yritän olla reagoimatta mitään kosketukseen vaikka sisälläni menee tuhat kierrosta. Mut se mikä mut ehkä vielä siinä tilanteessa paljastaa parhaiten on se, että vältän katsekontaktia. Mikä on oikeesti hemmetin ristiriitaista, jos mietin. :D Yleensä kiinnostusta osoittaa juuri katsekontakti. Sitä yleensä käytän niihin, jotka ei kiinnosta. Mut se nyt suoraan korreloikin mun itsevarmuuteen.

      Tääkin vähän riippuu tilanteesta, miten se näkyy. Yleensä tuijottelen paljon ihmisiä, jotka kiinnostaa, mut yritän peittää sen. Eli jos jään kiinni, vaihdan katseeni kohdetta xD Ehkä olen olevinani tekeväni jotain muuta kivaa? Lapsellisen traumaattista.

      Mut hmm.. Miten sanois. Siinä vaiheessa, kun mut saa puskettua "reunan yli".. Eli kun oon about varma, että toista kiinnostaa kans, en saa näppejäni irti toisesta. Eli oon hiplaamassa iiiihan jatkuvasti. :D

      Enpä tiiä. En kyl just nyt haluu oikeen miettii sitä. Menny vähä puihin yks juttu. Mut tämmösii. Ei kai näihin oo mitää yksittäisii sääntöjä? :)

    • piip

      se vilkuilee, välttelee katsetta eli ujostelee, hymyilee? :D

    • Makkaraposki

      Jos nainen ottaa munan suuhun niin onko se kiinnostunu?

      • Jopas jotakin

        Makkaraposki xDDDD


    • hommisa

      Naisen kiinnostuksen huomaa siitä että
      Nainen haluaa olla yhden tietyn miehen seurassa

    • itse ihastunut lady

      Hän hakeutuu paikkaan missä olet, mutta välttelee sinua tietoisesti. Tietää siis hyvinkin sijaintisi, mutta pysyy sopivan kaukana. Saattaa kuitenkin huomaamatta "kävellä ohi". Jos siinä on muita ihmisiä on varmaa, että pysyttelee kaukana. Jos olet yksin saattaa harrastaa tätä ohikävelyä. Kenties moikkaa ja katsoo tällöin silmiin. Tai vaihtoehtoisesti moikkaa ja katsoo äkkiä muualle, saattaa jopa kiihdyttää vauhtia karkuun :D Katse kuitenkin kertoo paljon, siinä on lämpöä.

      Jos hän on tavallisesti puhelias, mutta lähettyvissäsi päinvastainen niin aika selvä tapaus. Tai ei ainakaan osaa keskustelua aloittaa.

      Lisäksi jos käytös muuttuu aikaisempaan verrattuna voi ajatella että tunteita on tullut peliin.

      Itse olen puhelias, avoin ja juttelen kaikille tuntemattomillekin vaikka tikun päästä, mutta kun paikalla on HÄN ja paljon muita niin olen hiljaa kuin hiiri ja haluaisin enemminkin paeta paikalta. Kun hän tulee vastaan yksin saatan hymyillä, katsoa silmiin ja tervehtiä.
      Lisäksi pasmat menee sen verran sekaisin, etten oikein tiedä mihin suuntaan jatkan matkaani :D Aiemmin olin hänenkin lähettyvillä puhelias, mutta kappas kun ihastus kävi niin nyt lähinnä juoksen karkuun.

      • mies joka jäi ilman

        Kaikki tästä tekstistä täsmää yhteen naiseen kuka oli työkaverina yhdessä työpaikassa, uskomatonta :D


      • Anonyymi

        Täydellisimmin ei voisi kuvata!!!


    • Valkovuokko

      MIksei asiasta voisi suoraan kysyä oman kiinnostuksen kohteelta? Ei tarvitse heittäytyä ahdistelijaksi, mutta voihan asiaa johdatella esim. kertomalla omasta kiinnostuksestaan. Asiat olisi paljon helpompia jos jokainen jättäisi pelailun väliin ja etenisi omaan tahtiinsa.

    • 931t+9

      Voih voih... tähän kun osaisi vastata, ei taatusti tarvitsisi enää olla sinkku.

    • hämmentynyt

      Mitenhän tässä pitäisi reagoida kun oon yhen naisen kanssa laitellu paljon viestiä ja vaikuttaa että olisi kiinnostunut. Mutta sittenkun ollaan jossain samoissa porukoissa hän rassaa vaan puhelinta ja on kun ei oltais koskaan nähtykkään ja ettei olisi yhtään kiinnostunut. Mutta kumminkin laittaa heti viestiä kun ei olla enää samassa paikkaa.

    • velihyvä..

      Nainen näyttäisi olevan ujo jos räplää puhelinta varsinkin jos on hermostunut miehen läsnä ollessa kokeile iske elä täysillä et häviä mitään!..:)

    • tömrer

      no entäs kun yhen neidon kans ollaan tunnettu jo jonkin aikaa ja oli puhe että se lainaa mulle muutamaa kirjaa,kysyin että tavataanko kaupungilla vai haluutko tulla käymään mun luona,no hän halusi tulla käymään,no mä menin sitä vastaan ja tultiin kämpille juotiin teetä ja juteltiin niitä näitä,puhuessaan suki välillä hiuksia korvan taa ja naurua ja hymyä irtos vaikka tiedän että hänellä on vähän vaikea aika elämässä,kysyi vielä että mähän voisin tulla viettään aikaa teiän kans joskus vloppusin (asun kimppa kämpäs)no sehän sopii.eripuolilla keittiön pöytää istuttiin ja kun hänen piti lähteä kotiin niin nojautui keittiön pöytää vasten niin että sokeakin olis vähän rintaa päässy näkemään =D ja kattoi vielä silmiin,nooh siinä oli ittellä pikkusen vaikea pitää katsekontakti mutta nuhteitta selvittiin.vielä poispäin kävellessä vilkaisi taaksepäin.Eikö tämä nyt ole jo selvä tapaus?

    • MiesTäältäVain

      Pakko nyt kysyä mitä tapahtuu. Eräs nainen hymyilee aina mukavasti mulle työpaikalla. Yks päivä laitto käden olkapäälle ja päästi hetken päästä irti. Mulla tuli automaattisesti, että kosketin häntä olkapäästä ja halasin sitä. Vain silleen, että oikea käsi oli naisen selällä ja vasen roikku vapaana. Itse hämmennyin tästä.. Nainen oli lähdössä töistä ja toivottelen jouluja tätä ennen. En tiedä oliko naiselle tämä ok ele ja minkälaisena piti sitä..

      • Tämännaisenmielip

        Jos hän itse koskee sinua, niin ei sinun kosketus todenäköisesti häntä haittaa vaan on tervetullut.


      • MiesTäältäVain
        Tämännaisenmielip kirjoitti:

        Jos hän itse koskee sinua, niin ei sinun kosketus todenäköisesti häntä haittaa vaan on tervetullut.

        Ok. Nyt tulee muutaman viikon loma, että näkee sitte taas. Yrittää vähän ihmetellä että mitä että..


    • tyttönainen

      jos todella haluat tietää onko nainen kiinnostunut niin yleensä ainakin alle 18 vuotiaat tytöt on kiinnostunut sinusta jos ne lähettelevät sinulle paljon viestejä sinulle, soittelevat paljon puhelimella sinulle, pyytävät sinun olla heidän kanssa usein ja ainakin ala ikäiset yleensä vähän kiusoittelee poikia jos on kiinnostunut, koska tyttöjen mielestä pojat on söpöjä kun ne juoksevat karkuun tai tekevät, jotain sinne päin edes.

    • Anonyymi

      Ei mistään muusta lopulta kuin siitä että hän sanoo sen ja siitäkään ei ole täyttä varmuutta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe