Elikkä, minä olen nyt jo pitemmän aikaa haaveillut sellaisesta hupparista jossa olisi hupussa sellaiset
"kissankorvat" :D Jos joku tietää mistä sellaisia saa, niin ilmoitelkaahan, jooko? Todella haluaisin sellaisen.. Mielellään semmoinen musta, ei tarvitse tosin olla yksivärinen eli saa vaikka punaista tai sinistä olla siinä kans.. Olipas vaikeasti selitetty.. :D No, jos joku kiltti ihminen kuitenkin ymmärsi mitä tarkoitan niin laittakaa linkkejä ! Ja ei mielellään ulkomaisia, niiden toimitusaika kun on niin kovin pitkä enkä ihan ymmärrä englantia niin se tilaushomma on niin vaikeata.. :E Mutta HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE , JA VIETTÄKÄÄ OIKEIN IHANA JOULU! :]
heis
Ainakin Helsingissä sijaitsevat "erikoiskaupat", kuten Backstreet, Cybershop sekä Morticia myy etsimiäsi kissankorvahuppareita. :) www.backstreet.fiKovinpa on omaperäistä
Kummasti on noita kissankorvahuppareita alkanut näkymään yhden jos toisenkin päällä Big Brotherin jälkeen... Mistäköhän johtuu...No kuuleppa..
Minä en ole mitään BB:tä katsonut IKINÄ, joten ei ole ennen tätä ollut aavistustakaan siitä että siellä jollain olisi sellainen päällään ollut.. Ja kuka on sanonut että olisin halunnutkaan olla omaperäinen, mulla on nyt tullu semmone päähänpisto että semmonen huppari on pakko saada, niin se on sitten kans saatava huolimatta siitä onko se omaperäistä vai ei.Mutta kiitos kuitenkin.....
Vieläkin kauheampaa.
Sinä matkit jotakuta joka on matkinut bigbrotheria! XDDD No, ihan miten vaan. Eikös kissankorva huppareita myydä ihan Halvassa ja Mauttomassakin? XDnoh..
kun kerran sun tyylisi on mahtava ja loistava niin kerroppa toki miten sitten pitäisi pukeutua? :D kissankorvahuppareita on ollut iät ja ajat. nyt ne vaan taas on semmonen juttu. sinäkö et pukeutumisellasi matki ketään? kuule joka ikinen vaate on kopio jostain huippusuunnittelijan vaatteesta... ja japani-innostuksen myötä kissankorvahupparit on myös tullut taas ns. muotiin. koeta sopeutua siihen että kaikki eivät tee niinkuin sä :DJuups..
Kiitos oikein kovasti. :-]kissankorviako etsit?
jos kissankorvahupparia etsit niin meneppäs www.backstreet.fi sieltä löytyy mutta on pirun kallista. itsekkin sellaisen haluaisin mutta eipä ole varaa...Että kannattaa bongailla tarjouksia!
Moooi
EMP:ltä löytyis hyviä bye bye kittyn kissankorvahuppareita. :)Tää viesti on 4 vuotta myöhässä alottajalle mutta muut jotka tätä lukee voi käydä kattomassa.Ite oon tuolta sellasen bye bye kitty-fever kissankorvahupparin tilannu S-koossa,aika hintava mutta se on sen arvonen.