Elikkä, minä olen nyt jo pitemmän aikaa haaveillut sellaisesta hupparista jossa olisi hupussa sellaiset
"kissankorvat" :D Jos joku tietää mistä sellaisia saa, niin ilmoitelkaahan, jooko? Todella haluaisin sellaisen.. Mielellään semmoinen musta, ei tarvitse tosin olla yksivärinen eli saa vaikka punaista tai sinistä olla siinä kans.. Olipas vaikeasti selitetty.. :D No, jos joku kiltti ihminen kuitenkin ymmärsi mitä tarkoitan niin laittakaa linkkejä ! Ja ei mielellään ulkomaisia, niiden toimitusaika kun on niin kovin pitkä enkä ihan ymmärrä englantia niin se tilaushomma on niin vaikeata.. :E Mutta HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE , JA VIETTÄKÄÄ OIKEIN IHANA JOULU! :]
Haluaa hupparin kissankorvilla !!
9
2569
Vastaukset
- minä täällä vain
Ainakin Helsingissä sijaitsevat "erikoiskaupat", kuten Backstreet, Cybershop sekä Morticia myy etsimiäsi kissankorvahuppareita. :) www.backstreet.fi
- hjguyg
Kummasti on noita kissankorvahuppareita alkanut näkymään yhden jos toisenkin päällä Big Brotherin jälkeen... Mistäköhän johtuu...
- *myy*
hjguyg kirjoitti:
Kummasti on noita kissankorvahuppareita alkanut näkymään yhden jos toisenkin päällä Big Brotherin jälkeen... Mistäköhän johtuu...
Minä en ole mitään BB:tä katsonut IKINÄ, joten ei ole ennen tätä ollut aavistustakaan siitä että siellä jollain olisi sellainen päällään ollut.. Ja kuka on sanonut että olisin halunnutkaan olla omaperäinen, mulla on nyt tullu semmone päähänpisto että semmonen huppari on pakko saada, niin se on sitten kans saatava huolimatta siitä onko se omaperäistä vai ei.
Mutta kiitos kuitenkin..... - *myy*
Kiitos oikein kovasti. :-]
- jasdad
*myy* kirjoitti:
Minä en ole mitään BB:tä katsonut IKINÄ, joten ei ole ennen tätä ollut aavistustakaan siitä että siellä jollain olisi sellainen päällään ollut.. Ja kuka on sanonut että olisin halunnutkaan olla omaperäinen, mulla on nyt tullu semmone päähänpisto että semmonen huppari on pakko saada, niin se on sitten kans saatava huolimatta siitä onko se omaperäistä vai ei.
Mutta kiitos kuitenkin.....Sinä matkit jotakuta joka on matkinut bigbrotheria! XDDD No, ihan miten vaan. Eikös kissankorva huppareita myydä ihan Halvassa ja Mauttomassakin? XD
- pttk
jasdad kirjoitti:
Sinä matkit jotakuta joka on matkinut bigbrotheria! XDDD No, ihan miten vaan. Eikös kissankorva huppareita myydä ihan Halvassa ja Mauttomassakin? XD
kun kerran sun tyylisi on mahtava ja loistava niin kerroppa toki miten sitten pitäisi pukeutua? :D kissankorvahuppareita on ollut iät ja ajat. nyt ne vaan taas on semmonen juttu. sinäkö et pukeutumisellasi matki ketään? kuule joka ikinen vaate on kopio jostain huippusuunnittelijan vaatteesta... ja japani-innostuksen myötä kissankorvahupparit on myös tullut taas ns. muotiin. koeta sopeutua siihen että kaikki eivät tee niinkuin sä :D
- hevi
jos kissankorvahupparia etsit niin meneppäs www.backstreet.fi sieltä löytyy mutta on pirun kallista. itsekkin sellaisen haluaisin mutta eipä ole varaa...
- lifehacker
Heh, itse kävin paikan päällä ja sain 2 yhen hinnalla tarjouksella farkut ja hupparin 30€:lla. :D
Että kannattaa bongailla tarjouksia!
- MinäVaaaiinn
EMP:ltä löytyis hyviä bye bye kittyn kissankorvahuppareita. :)
Tää viesti on 4 vuotta myöhässä alottajalle mutta muut jotka tätä lukee voi käydä kattomassa.Ite oon tuolta sellasen bye bye kitty-fever kissankorvahupparin tilannu S-koossa,aika hintava mutta se on sen arvonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744