GHD-muotoiluraudat

mistä saa?

Voisittekio neuvoa mistä etelä-pohjanmaalta löytyy jälleenmyyjiä ko.raudoille?? Tai mistä pystyy tilaamaan kotimaasta/ulkomailta? Vai onnistuuko, että menee jonnekin parturiin ja heidän kauttaan tilaava raudat?? Hinta on huima mutta on kyllä niin mahtavat että sen maksaa aivan ilomielin ennemmin kuin ostelee kaupan suoristusrautoja!

98

63911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja-36

      ainakin minä ostin omaltani GHD-suoristusraudan. Olen myös kuullut, että niitä voi tilata Saksasta netin kautta ja tulevat paljon halvemmiksi. Siis tyttäreni koulukaveri oli tilannut Saksasta.
      Eli käy kysymässä kampaamoista;=)

      Mutta vaikka sillä hinnalla olisi saanut koolmet tavalliset raudat, niin en kadu. Huippulaatua. Minulla kun on todella luonnonkiharainen tukka....

      • mullakin..

        eli ne raudat tulisivat todella tarpeeseen! :) Paljonko maksoit niistä ja kauanko oli toimitusaika?


      • Marja-36
        mullakin.. kirjoitti:

        eli ne raudat tulisivat todella tarpeeseen! :) Paljonko maksoit niistä ja kauanko oli toimitusaika?

        maksoin niistä 150 € ja ne on ne raudat mitkä itse säätää lämmön eikä polta hiuksia. Toimitusaikaa en osaa sanoa, kun käyn kampaajalla 6-8 viikon välein ja olimme sopineet, että hän ottaa ne minulle. Kun viimeksi soitttelin ja tilasin aikaa, niin raudat oli siellä odottamassa, joten hain ne pois... Edellisestä käynnistä oli kulunut noin 3-4 viikkoa.

        Ja todellakaan en ole katunut tuon summan sijoittamista rautoihin, nyt vain opettelen tekemään kiharoita niillä. Oma kihara kun on niin vahvaa ja pientä, vaikka puolipitkät hiukset onkin;=)


      • sanoa parturille
        Marja-36 kirjoitti:

        maksoin niistä 150 € ja ne on ne raudat mitkä itse säätää lämmön eikä polta hiuksia. Toimitusaikaa en osaa sanoa, kun käyn kampaajalla 6-8 viikon välein ja olimme sopineet, että hän ottaa ne minulle. Kun viimeksi soitttelin ja tilasin aikaa, niin raudat oli siellä odottamassa, joten hain ne pois... Edellisestä käynnistä oli kulunut noin 3-4 viikkoa.

        Ja todellakaan en ole katunut tuon summan sijoittamista rautoihin, nyt vain opettelen tekemään kiharoita niillä. Oma kihara kun on niin vahvaa ja pientä, vaikka puolipitkät hiukset onkin;=)

        seuraavalla kerralla että laittaa raudat tilaukseen =) Ja kyllä se on hintansa väärti. Innolla jo odotan kiharoiden tekemistä ;), samoin kun näiden omien "afrojen" suoristamista ;) ps.kiitos sulle vastauksista!


      • sirius71
        sanoa parturille kirjoitti:

        seuraavalla kerralla että laittaa raudat tilaukseen =) Ja kyllä se on hintansa väärti. Innolla jo odotan kiharoiden tekemistä ;), samoin kun näiden omien "afrojen" suoristamista ;) ps.kiitos sulle vastauksista!

        www.skt.fi
        yhteydenotto/yhteystiedot
        Tämä firma tuo maahan ja jos saisit ostettua sieltä suoraan saattais olla edullisemmat,kun ei ole kampaajaasi välissä!


      • .............
        sirius71 kirjoitti:

        www.skt.fi
        yhteydenotto/yhteystiedot
        Tämä firma tuo maahan ja jos saisit ostettua sieltä suoraan saattais olla edullisemmat,kun ei ole kampaajaasi välissä!

        Semmoinen firma mikä myy Tigiä, pystyy sinulle ne raudat tilamaan. Skt-Group on semmoinen firma mikä ei myy ihan kaikille kampaajillekaan kaikkia tuotteitaan, eikä siis saa myydä suoraan kuluttajillekaan.


      • Iiro
        ............. kirjoitti:

        Semmoinen firma mikä myy Tigiä, pystyy sinulle ne raudat tilamaan. Skt-Group on semmoinen firma mikä ei myy ihan kaikille kampaajillekaan kaikkia tuotteitaan, eikä siis saa myydä suoraan kuluttajillekaan.

        http://www.ghd-store.de


      • tyttö93--

    • Pinja

      Katso www.maffi.com.Myyvät Ghd rautoja suoraan liikkeestä ja halutessasi postittavat ne Sinulle kotiin;)Loistavaa

    • Godis

      Helsinkiläinen Päämajan Salongit myy GHD-rautaa hintaan 160 €, en ole kuullut että PK-seudulta saisi tuon halvemmalla.

    • GHD

      Tuoltakin löytty kaikki GHD tuotteet ja raudat: www.nettiplace.fi
      Itse tilasin kuukausi sitten ja tuli jo kahdessa päivässä ilman mitään postikuluja. :)

      • outoa

        itse tilasin myös ghd:t tuolta nettiplacesta..kun suoristajan laittaa seinään kiinni niin punainen valo menee päälle ja noin 10 sek kuluttua alkaa välkkyä ja siinä välkkyy sitten koko ajan.. eikö valon pitäisi sammua kun suoristin on tarpeeksi kuuma?


      • välkkyy
        outoa kirjoitti:

        itse tilasin myös ghd:t tuolta nettiplacesta..kun suoristajan laittaa seinään kiinni niin punainen valo menee päälle ja noin 10 sek kuluttua alkaa välkkyä ja siinä välkkyy sitten koko ajan.. eikö valon pitäisi sammua kun suoristin on tarpeeksi kuuma?

        Kun laitat raudan päälle valo syttyy ja se alkaa välkkymään kun rauta on tarpeeksi kuuma ja se välkkyy niin kauan kun sitä käytät!! :D


      • I love my new ghd styler

        Itse ostin netin kautta suoraan Englannista keskikokoisen raudan, eli ghd IV styler. Maksoi postituskuluineen noin 125 €. Ja tuli muuten tosi nopeasti, viikossa. Suosittelen!


      • I love my new ghd styler
        I love my new ghd styler kirjoitti:

        Itse ostin netin kautta suoraan Englannista keskikokoisen raudan, eli ghd IV styler. Maksoi postituskuluineen noin 125 €. Ja tuli muuten tosi nopeasti, viikossa. Suosittelen!

        Niin ja se mesta mistä ostin oli www.hqhair.com


      • anyone???
        I love my new ghd styler kirjoitti:

        Niin ja se mesta mistä ostin oli www.hqhair.com

        Onko kukaan tilaillut tuolta ghd-store.de'stä? kuinka kauan tilauksessa on suurinpiirtein mennyt? niin ja tyhmä kysymys, mutta eikö tuolta tilatuista raudoissa olekin samanlainen virtapistoke kuin suomessa?


      • cati81
        I love my new ghd styler kirjoitti:

        Niin ja se mesta mistä ostin oli www.hqhair.com

        ghd:n tuolta hqhair.comista, tuli maksamaan £100,45. Nyt odottelen innolla, että rauta tulisi kotiin saakka. Ja kiitos sinulle vinkistä :)


      • on tänään!!!
        cati81 kirjoitti:

        ghd:n tuolta hqhair.comista, tuli maksamaan £100,45. Nyt odottelen innolla, että rauta tulisi kotiin saakka. Ja kiitos sinulle vinkistä :)

        Just tilasin tuolta mainitusta HQhairista..Kiss Pink- ghd..128.50£..Nyt vaan odottelemaan...En kyl yhtää tiiä et onko siellä messissä se muuntaja vai nöy..Kun joku tässä ketjussa puhuu "ruuvaamisesta auki" nii löytyy oikee pistoke, ja jotku taasen että pitäs tilaa adapteri...???Miten on??


      • Pettynyt ja huijattu
        I love my new ghd styler kirjoitti:

        Itse ostin netin kautta suoraan Englannista keskikokoisen raudan, eli ghd IV styler. Maksoi postituskuluineen noin 125 €. Ja tuli muuten tosi nopeasti, viikossa. Suosittelen!

        Joo-op, tilasin www.lookfantastic.com osoitteesta ja tilasin kaksi koska ajattelimme ystäväni kanssa tilata.
        Tilasimme myöskin shamppoita ym.
        Nooh, paketti tuli kotiovelle pitkän odottelun jälkeen, MUTTA TOINEN RAUDOISTA PUUTTUI !!!! Pakkauksen oli pakannut joku Igor.
        Eiväthän ne tietenkään siellä uskoneet että puuttui, joten menipä rahat hukkaan !
        Että tällaista sitten, en TODELLAKAAN SUOSITTELE !


    • hiusfriikki

      Itse ostin netistä www.beautypark.fi muotoilurautasetin. Tein vertailuja ja tuolta sain edullisimmin ja Ghd-rauta toimitettiin nopeasti postitse kotiin. Suositteluni..

      • NettiPeikko

        Moix. Näitä keskusteluja seuranneen uskalsin tilata oman ghd:ni ebaysta, suurella varuksella lähdin rautaa huutamaan 0.99 USD:llä ja hinnaksi jäi lopuksi 100USD, eli hikiset 85 euroa postikuluineen. Maksaminen kävi yllättäen helposti ebayn sivuilta suoraan linkitettyyn PayPalilla.
        Rauta saapui viikossa paikalliseen tulliin josta siitä vielä maksoin 17.95 (22%alv tuotteen hinnasta) Tullimaksua. Kokonaishinnaksi siis tuli yhteensä 102 euroa, joka pieksää kaikki saksalaiset firmat jne.
        Kattokaa että tuote on USA:ssa, jolloin hinnat alhaisia.. Olen ollut tyytyväinen ja rauta on tuliterä! Mukana tuli tietty se säilytyskotelo ja opaste cd, ei ku huuteleen.


    • Miq8743

      Sain juuri oman rautani postissa. Tilasin sen Englannista, oli edullisempi kuin Saksalaisissa nettikaupoissa. Rauta on uusi, aito ja mukaan tuli kaikki normaali sälä ja suojapussi, hinnaksi tuli 130€. Eikä tarvitse tulleja ja muita murehtia kun tulee EU alueelta. Briteissä on tuo pistoke erilainen, mutta adaptoreita saa tilattua samaisesta liikkeestä muutamalla eurolla.

      Kannattaa katsastaa tämä kauppa muutenkin:
      http://www.hqhair.com/
      olivat tosi nopeita, luulin että tilauksessa kestää useampi päivä kun netissä oli vielä ilmotus "stock delaysta" mutta rauta oli perillä 4ssä päivässä. Ja voi maksaa korteilla, myös Electronilla.

      • ....

        Paljonko maksoit postimaksuja? Oon miettiny myös sitä että miten postimaksujen hinnoittelu oikein toimii tuolla hqhair:ssa, siis että määräytyykö se tuotteiden painon vaiko lukumäärän mukaan? Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vastata :)


    • Just me

      Kuulin kampaajaltani, että Suomessa on myynnissä feikki-GHD:itä. Eli kannattaa olla tarkkana, jos haluaa kunnollisen ja tilata "luotettavasta" paikasta.

      • tarvi

        tilasin itse kanssa tuotteen Englannista.
        JA maksoi postikulujen kanssa sen 130 euroa.
        Perille neljässä päivässä. Postikuluja oli 3,95 puntaa, muistaakseni.
        Ja ei tarvi erillistä adapteria. On erilainen, mutta siinä on yksi ruuvi. Irroita se ja alta löytyy meillä käyvä johdon pää pistorasiaan.


      • zaree
        tarvi kirjoitti:

        tilasin itse kanssa tuotteen Englannista.
        JA maksoi postikulujen kanssa sen 130 euroa.
        Perille neljässä päivässä. Postikuluja oli 3,95 puntaa, muistaakseni.
        Ja ei tarvi erillistä adapteria. On erilainen, mutta siinä on yksi ruuvi. Irroita se ja alta löytyy meillä käyvä johdon pää pistorasiaan.

        Feikki Ghd:ta on tosiaan ulkomaisissa verkkokaupoissa (näyttää erehdyttävästi oikealta ghd:ta) ja nyt myöskin eräs iso suomalainen kampaamotarviketukku on tuonut niitä markkinoille! Mitähän lienee niiden mielessä kun uskaltavat sellaista tehdä, siitä saa varmaan ihan mielettömät sakot!


      • anni24
        zaree kirjoitti:

        Feikki Ghd:ta on tosiaan ulkomaisissa verkkokaupoissa (näyttää erehdyttävästi oikealta ghd:ta) ja nyt myöskin eräs iso suomalainen kampaamotarviketukku on tuonut niitä markkinoille! Mitähän lienee niiden mielessä kun uskaltavat sellaista tehdä, siitä saa varmaan ihan mielettömät sakot!

        http://www.skt.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=395&Itemid=33


      • siis että tuota
        tarvi kirjoitti:

        tilasin itse kanssa tuotteen Englannista.
        JA maksoi postikulujen kanssa sen 130 euroa.
        Perille neljässä päivässä. Postikuluja oli 3,95 puntaa, muistaakseni.
        Ja ei tarvi erillistä adapteria. On erilainen, mutta siinä on yksi ruuvi. Irroita se ja alta löytyy meillä käyvä johdon pää pistorasiaan.

        Jos tilaan hqhairista raudat niin onko se pistokkeen pää vain ruuvattavissa auki ja sieltä muka pullahtaa Suomen kaksoispää-pistoke? Vai tarkoitatko että ruuvaan auki ja paljastuvan johdon päähän on hankittava uusi pistoke? Kysyn koska en ole koskaan nähnyt pistoketta, jonka avaaminen toisi uuden pistokkeen esiin. I don't get it.


      • Suvi-Tuuli
        siis että tuota kirjoitti:

        Jos tilaan hqhairista raudat niin onko se pistokkeen pää vain ruuvattavissa auki ja sieltä muka pullahtaa Suomen kaksoispää-pistoke? Vai tarkoitatko että ruuvaan auki ja paljastuvan johdon päähän on hankittava uusi pistoke? Kysyn koska en ole koskaan nähnyt pistoketta, jonka avaaminen toisi uuden pistokkeen esiin. I don't get it.

        Kaverini ainakin puhui, että yhen ruuvin kun avasi, niin sai oikeanlaisen pistokkeen.


      • kauris

        ostin huutonetistä ghd raudan ja nyt vaivaa onko se aito. Hologrammitarra on johdossa kiinni ja koodi mutta sitten raudassa itsessään on myös hologrammitarra missä on eri koodi. Osaako joku pliis vastat onko mua huijattu :( Raudassa oleva tarra on sisäpuolella eli virtanappulaa vastapäätä.


      • Minnie@

        En omista ghd-rautaa - vielä. Vähän harmittaa, että menin ostamaan vuosi sitten 40 euron halpisraudan (Hairstoren myyjä väitti olevan supertarjous kauneusmessuilla, oikea hinta yli 100 e - ja minähän uskoin...), joka on osoittautunut aika pilipaliksi. Kiharoita tehdessä johto ei pyöri tyvestään, joten se on mennyt monelle mutkalle ja kippuralle ja johdon pinta mennyt monesta kohtaa rikki (alta näkyy sähköjohdot). :(

        Olisi siis heti pitänyt satsata muutama euro enemmän laatuun. Nyt suunnittelen siis ghd:n tilaamista ja siksi vähän huolestuttaa, että saanhan varmasti aidon... Aikomukseni olisi tilata Briteistä joko HQHairilta tai LookFantasticilta. Jälkimmäinen näyttäisi olevan muutaman punnan halvempi, mutta en sitten tiedä loppuhintaa postikuluineen.

        Netistä luin, että aidoissa raudoissa olisi
        johdon hologrammitarrassa koodi, jonka syöttämällä ghd:n nettisivuille saa varmistuksen raudan aitoudesta. Tosin mitä se enää siinä vaiheessa auttaa, kun pakkauksen on repinyt auki, palautusoikeus on siinä vaiheessa mennyt... :( Ja ulkomaisia nettikauppoja eivät taida Suomen kuluttajasuojalait yms. koskea.


      • ghdfani
        kauris kirjoitti:

        ostin huutonetistä ghd raudan ja nyt vaivaa onko se aito. Hologrammitarra on johdossa kiinni ja koodi mutta sitten raudassa itsessään on myös hologrammitarra missä on eri koodi. Osaako joku pliis vastat onko mua huijattu :( Raudassa oleva tarra on sisäpuolella eli virtanappulaa vastapäätä.

        ghd-raudassa kuuluu olla kaksi eli koodia ja hologrammitarraa, se josta tarkistat aitouden on se johdon tarra. Näppäilet sen sinne ghd:n internetsivuille ja saat tiedon aitoudesta.


      • kauris
        ghdfani kirjoitti:

        ghd-raudassa kuuluu olla kaksi eli koodia ja hologrammitarraa, se josta tarkistat aitouden on se johdon tarra. Näppäilet sen sinne ghd:n internetsivuille ja saat tiedon aitoudesta.

        Kiitos vastauksesta. Koitin näppäillä johdossa olevan koodin muttei tunnistanut sitä ja kokeilein myös sitä toista koodia ja sen se sitten hyväksyi. Onkohan se silti aito? Tyhmä blondi kun oon ;)


      • sanna-maria

      • ghd
        kauris kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Koitin näppäillä johdossa olevan koodin muttei tunnistanut sitä ja kokeilein myös sitä toista koodia ja sen se sitten hyväksyi. Onkohan se silti aito? Tyhmä blondi kun oon ;)

        Ghd raudan tuote esittelijä kertoi, että feikissä raudassa on vihreä tai kirkas valo. myös ghd teksti voi poiketa fontista.


    • langennut asiakas

      Voi helkkari, Ostin riistohintaan omani kampaamosta.Ja nyt vasta jälkeen päin hokasin netistä katsoa.Sen siitä saa kun ostaa heräteostoksena.

      Riistohintaan ostamastani maksoin 285 e!! Sisälsi mysö pinen mitättömän matkaföönin... sen arvo varmaan 10 e. Helkkari että harmittaa.

      • Ehdottomasti netistä!

        Onneks mä tajusin neppailla netissä ensin..

        Tilasin omani jo edellä mainitusta HQ-Hair, nimisestä nettikaupasta viime (la) ja tänään (ke) oli rauta postista noudettavissa!!Jihuu!!

        Ihana GHD-Kiss pink..mukana 3 huulikiiltoa ja ohje dvd mainosvihkoset..
        Ja tosiaan..erikseen ei tarvii ostaa adapteria, vaan britti adapteri lähtee yhdellä ruuvilla kätevästi irti!

        Soitin kaverille Helsinkiin, edellisellä viikolla ja pyysin katsomaan hintoja kampaamoista..245€ oli kuulema yhden kampaamon ikkunassa..Mä maksoin omastani 128,50£, eli noin 130€!!

        Suosittelen lämpimästi kaikille!!


      • langennut asiakas
        Ehdottomasti netistä! kirjoitti:

        Onneks mä tajusin neppailla netissä ensin..

        Tilasin omani jo edellä mainitusta HQ-Hair, nimisestä nettikaupasta viime (la) ja tänään (ke) oli rauta postista noudettavissa!!Jihuu!!

        Ihana GHD-Kiss pink..mukana 3 huulikiiltoa ja ohje dvd mainosvihkoset..
        Ja tosiaan..erikseen ei tarvii ostaa adapteria, vaan britti adapteri lähtee yhdellä ruuvilla kätevästi irti!

        Soitin kaverille Helsinkiin, edellisellä viikolla ja pyysin katsomaan hintoja kampaamoista..245€ oli kuulema yhden kampaamon ikkunassa..Mä maksoin omastani 128,50£, eli noin 130€!!

        Suosittelen lämpimästi kaikille!!

        Mun maksama hinta on siis se huippusikakamala hinta


      • Ghdfan
        langennut asiakas kirjoitti:

        Mun maksama hinta on siis se huippusikakamala hinta

        Maksoin nimittäin 200euroa. nyt harmittaa kun ei ensin katellu netistä mutta on tuo rauta kyllä rahansa ansainnu!


      • Varmaa tietoa
        Ghdfan kirjoitti:

        Maksoin nimittäin 200euroa. nyt harmittaa kun ei ensin katellu netistä mutta on tuo rauta kyllä rahansa ansainnu!

        Skt:n antama suositushinta (tarkistettu 2min sitten) ghd IV raudoille norm. 324€, kampanjoissa 235€. Hinnat nousseet viime vuodesta. Mutta kuten jokainen raudan omistaja tietää, laadusta maksaa mielellään.


      • spring awakening
        Varmaa tietoa kirjoitti:

        Skt:n antama suositushinta (tarkistettu 2min sitten) ghd IV raudoille norm. 324€, kampanjoissa 235€. Hinnat nousseet viime vuodesta. Mutta kuten jokainen raudan omistaja tietää, laadusta maksaa mielellään.

        Tilasin viikko sitten netistä www.lookfantastic.com (UK)Ghd IV styler-raudan. Hinta oli 99£ ja mukaan tuli 150ml lämpösuoja, hiusharja ja suojalaukku, eli tosi edullinen. Pelkän raudan hinta oli muistaakseni 89£. Sivustoilla sattui tosin olemaan alennusmyynnit juuri käynnissä. Tilasin samalla paljon muitakin hiustuotteita Tigiltä sekä Paul Mitcheliltä, olivat noin 1/3 suomen hinnoista, esim, Tigin shampoo ja hoitoaine 8£ kappale. Postikuluja Ouluun asti tuli vajaa 10£ ja paketti toimitettiin kotiovelle asti alle viikossa. Voin suositella lämpimästi. Tarkastin ghd:n sivuilta raudan aitouden ja aitohan se oli. Niin ja vielä pistorasiasta, niin todellakin siitä tarvitsee ruuvata vain yksi ruuvi irti, niin saa irroitettua sen brittien pistokkeen ja alta todellakin tulee esille meille sopiva pistoke.


      • pinkkiä versiota
        spring awakening kirjoitti:

        Tilasin viikko sitten netistä www.lookfantastic.com (UK)Ghd IV styler-raudan. Hinta oli 99£ ja mukaan tuli 150ml lämpösuoja, hiusharja ja suojalaukku, eli tosi edullinen. Pelkän raudan hinta oli muistaakseni 89£. Sivustoilla sattui tosin olemaan alennusmyynnit juuri käynnissä. Tilasin samalla paljon muitakin hiustuotteita Tigiltä sekä Paul Mitcheliltä, olivat noin 1/3 suomen hinnoista, esim, Tigin shampoo ja hoitoaine 8£ kappale. Postikuluja Ouluun asti tuli vajaa 10£ ja paketti toimitettiin kotiovelle asti alle viikossa. Voin suositella lämpimästi. Tarkastin ghd:n sivuilta raudan aitouden ja aitohan se oli. Niin ja vielä pistorasiasta, niin todellakin siitä tarvitsee ruuvata vain yksi ruuvi irti, niin saa irroitettua sen brittien pistokkeen ja alta todellakin tulee esille meille sopiva pistoke.

        Hei! Kokeilitko tilata pinkkiä versiota? Sitä ei kai toimiteta brittien ulkopuolelle ainakaan tuolta sivulta... Voi harmi!


      • Tytsy
        pinkkiä versiota kirjoitti:

        Hei! Kokeilitko tilata pinkkiä versiota? Sitä ei kai toimiteta brittien ulkopuolelle ainakaan tuolta sivulta... Voi harmi!

        Tilasin maanantaina Look Fantastic-sivustolta GHD-raudat ja ilokseni olivat jo keskiviikkona noudettavissa postista. Eli erittäin nopeaa toimintaa! Rauta oli toimiva ja suomalainen pistoke todellakin löytyi, kun ruuvasi sen brittien adapteri-osan siitä päältä pois. Suosittelen kaikille - ostaminen oli turvallista (maksoin luottokortilla) ja toimitus todellakin huiman nopeaa.


      • (muu)
        Tytsy kirjoitti:

        Tilasin maanantaina Look Fantastic-sivustolta GHD-raudat ja ilokseni olivat jo keskiviikkona noudettavissa postista. Eli erittäin nopeaa toimintaa! Rauta oli toimiva ja suomalainen pistoke todellakin löytyi, kun ruuvasi sen brittien adapteri-osan siitä päältä pois. Suosittelen kaikille - ostaminen oli turvallista (maksoin luottokortilla) ja toimitus todellakin huiman nopeaa.

        Hei! Olen ajatellut satsata kunnon suoristajaan, koska nykyiset on aika... no kyllä te tiedätte! Tarvitseeko GHD:n kanssa käyttää mitään suoristusmömmöjä ettei hiukset mene pilalle? Joku vaan muistaakseni kertoi että ei tarvi, hiukset ei vaurioidu GHD:n käytöstä? Ja sitten mikä malli on se perusmalli? HQhairista ajattelin tilata, kunhan on rahaa, mutta siellä on ainakin myynnissä tosi montaa mallia... Onko tuo IV Styler tuo perusmalli? Mikään mini-koko ei oikeen käy koska minulla on aika pitkät hiukset. Tuhannet kiitokset avusta!


      • niin+
        Tytsy kirjoitti:

        Tilasin maanantaina Look Fantastic-sivustolta GHD-raudat ja ilokseni olivat jo keskiviikkona noudettavissa postista. Eli erittäin nopeaa toimintaa! Rauta oli toimiva ja suomalainen pistoke todellakin löytyi, kun ruuvasi sen brittien adapteri-osan siitä päältä pois. Suosittelen kaikille - ostaminen oli turvallista (maksoin luottokortilla) ja toimitus todellakin huiman nopeaa.

        mikä on se tavis GHD nimeltään?


      • I LUV GHD
        (muu) kirjoitti:

        Hei! Olen ajatellut satsata kunnon suoristajaan, koska nykyiset on aika... no kyllä te tiedätte! Tarvitseeko GHD:n kanssa käyttää mitään suoristusmömmöjä ettei hiukset mene pilalle? Joku vaan muistaakseni kertoi että ei tarvi, hiukset ei vaurioidu GHD:n käytöstä? Ja sitten mikä malli on se perusmalli? HQhairista ajattelin tilata, kunhan on rahaa, mutta siellä on ainakin myynnissä tosi montaa mallia... Onko tuo IV Styler tuo perusmalli? Mikään mini-koko ei oikeen käy koska minulla on aika pitkät hiukset. Tuhannet kiitokset avusta!

        mini styler on pienin eli 1cm leveä IV styler on keski koko eli " perus malli noin 2 cm leveä ja salon styler levein eli noin 4 cm . ghd- raudat on mailman parhaat raudat kysy kampaajaltasi mikä on sulle paras raudan ominaisuudet on aivan loistsvat . suosittelen!!!!! pitää lämmön tasaisena 190 astetta koko ajan vaikka on pitkä tukka palauttaa lämmön 190 asteeseen 5x sekunnissa lämpö reseptorien ansiosta hintaa raudoilla noin 285 euroa mutta on sen arvoiset ghd:lla on myös omat hiusten hoito tuotteen shampoot, hoidot, muotoilutuottet , viimeistely tuotteet ja mikä parasta erillinen lämpö suoja muotoilutuoteen alle suojaamaan hiusta kuumuudelta sarjaan kuuluu myös laadukkaita harjoja siis kaikki mitä hiusten hoitoon tarvitsee :D


      • Jenna Lii
        niin+ kirjoitti:

        mikä on se tavis GHD nimeltään?

        Ite tilasin maanantaina GHD.n Minin tuolta http://www.hiustuotteet.fi Tänää hain jo postista. Toimitus ilmaseks ja kaikki takuukuitit mukana.


      • Tilaan kohta
        Tytsy kirjoitti:

        Tilasin maanantaina Look Fantastic-sivustolta GHD-raudat ja ilokseni olivat jo keskiviikkona noudettavissa postista. Eli erittäin nopeaa toimintaa! Rauta oli toimiva ja suomalainen pistoke todellakin löytyi, kun ruuvasi sen brittien adapteri-osan siitä päältä pois. Suosittelen kaikille - ostaminen oli turvallista (maksoin luottokortilla) ja toimitus todellakin huiman nopeaa.

        Katselin lookfantastic-saittia ja kohta tilaan suoristimen. Sellainen vaan jäi epäselväksi, että miten saisin raudan tilattua postikonttoriin eikä kotiin? Asun siis Helsingissä ja haluaisin hakea paketin postista. Joskus tilasin nimittäin Saksasta vaatteita enkä tietenkään ollut paikalla, kun kävivät oven takana. Sitten piti taas tilata lähetiltä uusi toimitus, kytätä sitä jne.


      • Ninsku--
        Tilaan kohta kirjoitti:

        Katselin lookfantastic-saittia ja kohta tilaan suoristimen. Sellainen vaan jäi epäselväksi, että miten saisin raudan tilattua postikonttoriin eikä kotiin? Asun siis Helsingissä ja haluaisin hakea paketin postista. Joskus tilasin nimittäin Saksasta vaatteita enkä tietenkään ollut paikalla, kun kävivät oven takana. Sitten piti taas tilata lähetiltä uusi toimitus, kytätä sitä jne.

        Mulla olivat käyneet soittamassa ovisummeria... en ollut tietysti aamulla kotona.

        Sitten olivat jättäneet noutolapun postiluukkuun, jolla hain sitten postista paketin :)

        Eli ihan normaalisti toimi.


      • Pink Lover
        pinkkiä versiota kirjoitti:

        Hei! Kokeilitko tilata pinkkiä versiota? Sitä ei kai toimiteta brittien ulkopuolelle ainakaan tuolta sivulta... Voi harmi!

        Tietääx joku jo mistä saa ostettua niitä uusia pinkkeja ghd -rautoja? Ne on niiiin ihanat!
        Lookfantastic.com ei myy niitä Brittien ulkopuolelle.


      • IV-Styler
        Ninsku-- kirjoitti:

        Mulla olivat käyneet soittamassa ovisummeria... en ollut tietysti aamulla kotona.

        Sitten olivat jättäneet noutolapun postiluukkuun, jolla hain sitten postista paketin :)

        Eli ihan normaalisti toimi.

        Täältä saa ilmanposimaksua GHD-IV stylerin:
        http://www.tukkatuotteet.com/ghd-ivstyler-p-849.html


    • Ninsku--

      Hei,

      Tilasin pari viikkoa sitten:
      www.lookfantastic.comista.

      Se perusmalli on IV Styler...maksoi jotain 110 eur (sis. perusmallin, hiusharjan, lämpösuojasuihkeen) lisäksi tilasin 5 Bed Head hiustuotetta ja koko setille hintaa vain 180 eur!!! Posti toi suoraan kotiovelle ja kesti 3 päivää.

      Tarkistin ghd:n sivuilta ja rauta on aito. Enää en tule toista rautaa ostamaan - on tuo vaan niin mahtava laite! =)

      • Sipura

        Kun olette tarkistaneet GHD:nne aitouden niin oletteko laittaneet sen koodin siitä johdon tarrasta vai itse laitteessa olevasta koodista? Nehän on erilaiset.


      • melinda_25
        Sipura kirjoitti:

        Kun olette tarkistaneet GHD:nne aitouden niin oletteko laittaneet sen koodin siitä johdon tarrasta vai itse laitteessa olevasta koodista? Nehän on erilaiset.

        Onko kukaan tilannut täältä ghd n rautaa.. Onkohan aitoja ku näin halvalla lähtee.. Please vastatkaa joku..
        http://www.okghd.com/ghd-pink-kiss-c-14.html
        Tai täältä
        www.ghdoutlet-uk.com/


      • murmeli--

      • kokemusta ?
        murmeli-- kirjoitti:

        Täältä voi tarkistaa:

        http://www.ghdhair.com/fi/beware-imitations/website-checker

        Tilasin omani lookfantastic.comista. Sieltä saa ainakin aitoja ja edullisesti.

        itseäni kiinnostaisi myös tietää onko kukaan tilannut tuolta ghdoutlet sivuilta. on huomattavasti halvempia kuin muilla sivuilla ja omalla englanninkielen taidollani näyttäisi olevan ettei tuolta tulisi postikuluja? yritin etsiä tietoa nuista postikuluista, mutten löytänyt mistään(en tiedä vaatiiko sitten kirjautumisen sivustolle). etusivun yläkulmassa kuitenkin lukee että "free shipping on sale"...


      • Emelle
        kokemusta ? kirjoitti:

        itseäni kiinnostaisi myös tietää onko kukaan tilannut tuolta ghdoutlet sivuilta. on huomattavasti halvempia kuin muilla sivuilla ja omalla englanninkielen taidollani näyttäisi olevan ettei tuolta tulisi postikuluja? yritin etsiä tietoa nuista postikuluista, mutten löytänyt mistään(en tiedä vaatiiko sitten kirjautumisen sivustolle). etusivun yläkulmassa kuitenkin lukee että "free shipping on sale"...

        Lookfantastic taitaa myydä halvimmat aidot ghd:t. Jos joku tarjoaa siitä vielä paljon halvemmalla, on aika varmasti feikkejä. Ja käyttäkää sitä website checkeriä, jookos?


      • GHD fani!
        Emelle kirjoitti:

        Lookfantastic taitaa myydä halvimmat aidot ghd:t. Jos joku tarjoaa siitä vielä paljon halvemmalla, on aika varmasti feikkejä. Ja käyttäkää sitä website checkeriä, jookos?

        Suomesta kyselin hintaa vaihteli 280-350e... HQhairista, hintaa tuli postikuluineen 155e.
        Odottelen rautaani innolla!!!! Tuon sivuston varmistin ghd:n saitilta. :)))


      • dirrtyboy
        GHD fani! kirjoitti:

        Suomesta kyselin hintaa vaihteli 280-350e... HQhairista, hintaa tuli postikuluineen 155e.
        Odottelen rautaani innolla!!!! Tuon sivuston varmistin ghd:n saitilta. :)))

        http://www.ghdsale.com/ Onko kyseinen sivusto luotettava?

        Olen itse tilaamassa tätä ja haluaisin sitä ennen tietää että onko joku muu mennyt tilaamaan ghdn tuolta sivulta ja että tuliko rauta perille/vaikuttaako sivusto mielestänne luotettavalta?


      • Emelle
        dirrtyboy kirjoitti:

        http://www.ghdsale.com/ Onko kyseinen sivusto luotettava?

        Olen itse tilaamassa tätä ja haluaisin sitä ennen tietää että onko joku muu mennyt tilaamaan ghdn tuolta sivulta ja että tuliko rauta perille/vaikuttaako sivusto mielestänne luotettavalta?

        www.ghdsale.com ei myy aitoja rautoja. Onko sen website checkerin käyttäminen jotenkin aivan ylivoimaisen vaikeaa?


      • environmentalist
        Emelle kirjoitti:

        www.ghdsale.com ei myy aitoja rautoja. Onko sen website checkerin käyttäminen jotenkin aivan ylivoimaisen vaikeaa?

        Ostakaa minulta varmasti aito ja ihan ihka uusi ghd:n rauta. se on myynnissä tuolla torilla. suomesta ostettu ja kuitti löytyy. se ei ratkaissut mun hiusongelmaa(pikkuhiuksia leijailee, koska ne vaan on aina sähköset) mutta toki se toimii niin kuin kuuluukin, eli suoristaa ja tekee ihanan silkkiseksi. lähtöhintana huutokaupassa torilla 200e. iskekää kiinni tytöt=) takuuta on jäljellä vielä kauan, koska se ostettu 12.11.2009. kokeiltu 2 kertaa. Kaupan päälle suojapussi.


      • vilppis
        environmentalist kirjoitti:

        Ostakaa minulta varmasti aito ja ihan ihka uusi ghd:n rauta. se on myynnissä tuolla torilla. suomesta ostettu ja kuitti löytyy. se ei ratkaissut mun hiusongelmaa(pikkuhiuksia leijailee, koska ne vaan on aina sähköset) mutta toki se toimii niin kuin kuuluukin, eli suoristaa ja tekee ihanan silkkiseksi. lähtöhintana huutokaupassa torilla 200e. iskekää kiinni tytöt=) takuuta on jäljellä vielä kauan, koska se ostettu 12.11.2009. kokeiltu 2 kertaa. Kaupan päälle suojapussi.

        Tilasin sieltä tänään, postikuluja ei tullut, mut nyt mietin et tuleeko joku tullimaksu?


      • dirrtyboy
        vilppis kirjoitti:

        Tilasin sieltä tänään, postikuluja ei tullut, mut nyt mietin et tuleeko joku tullimaksu?

        kyseinen sivu on FEIKKI! Lukee selvästi ghdn viralisen sivun reunassa "todays top fake sites" kohdassa tässä listassa:
        ghd-hair5.com
        ghdhaironlineuk.com
        ghd4hairshop.co.uk
        trademic.com
        ghdhairshop.co.uk
        ghdhairshop.com
        okghd.com


      • Aitoja suomesta
        murmeli-- kirjoitti:

        Täältä voi tarkistaa:

        http://www.ghdhair.com/fi/beware-imitations/website-checker

        Tilasin omani lookfantastic.comista. Sieltä saa ainakin aitoja ja edullisesti.

        http://www.ghdhair.com/fi/beware-imitations/website-checker sivustoa ei ole päivitetty aikoihin, maahantuojan mukaan sinne ei saa lisättyä virallista jälleenmyyjää kun on kuulemma tulossa uudet sivut. Tuo kauppojen haku ei toimi vaikka myykin aitoja rautoja viralliselta maahantuojalta (SKT Group), joten jos haluaa varman tiedon suomalaisesta jälleenmyyjästä SKT Grouppiin voi soittaa.

        Täälläkin paljon puhutaan kampaamojen kiskurihinnoista, se nyt vaan on niin että rautojen tukkuhinta kampaajille virallisen maahantuojan kautta on enemmän kuin englantilaisissa kuluttajakaupoissa jälleenmyyntihinta, joten kilpailu on aika mahdotonta.


    • suoristaja

      Nyt kannattaa katsoa tämä linkki. GHD:n omilla sivuilla on myynnissä ihan älyttömän edullisesti kaikki raudat!!! Jos olet miettinyt raudan ostoa niin nyt kannattaa ostaa heti.

      http://www.okghd.com/

      • odotukset korkealla

        Tilasin myös GHD:n sivuilta raudan. Oli kyllä huikean edullisia =)
        Nyt vain odottelen raudan tuloa ja odotukset ovat hyvin korkealla.
        Niin moni on rautaa kehunut, että nyt pitää itse testata.


      • kanavalla

        Tuo linkkisi okghd.com on feikkifirma. aroitus löytyy ghdhair.com in virallisilta sivuilta.


      • erkkuu
        kanavalla kirjoitti:

        Tuo linkkisi okghd.com on feikkifirma. aroitus löytyy ghdhair.com in virallisilta sivuilta.

        Tilasin jo viime keskiviikkona ghd:n lookfantastic.comista ja raudan piti saapua 3-5 päivässä. Nyt on kuitenki jo 10 päivää mennyt, onko jollakin muulla samankaltaisia kokemuksia joulun alla tilaamisesta? Ettei vain olisi tuote päässyt vahingossa loppumaan :)


      • pia-
        erkkuu kirjoitti:

        Tilasin jo viime keskiviikkona ghd:n lookfantastic.comista ja raudan piti saapua 3-5 päivässä. Nyt on kuitenki jo 10 päivää mennyt, onko jollakin muulla samankaltaisia kokemuksia joulun alla tilaamisesta? Ettei vain olisi tuote päässyt vahingossa loppumaan :)

        Itse tilasin myöskin ghd:n lookfantastic.com:sta 23.pvä. Maksoin visa electron kortillani. En siis verkkopankin kautta, vaan ilmoitin kortin numeroni ja tilini näytti seuraavat muutaman päivän katevarausta tämän ostoksen kohdalla, kunnes 28.12 oli maksu lähtenyt onnistuneesti.

        Nyt on kuitenkin jo 13.1 ja tässä alle viikko sitten tajusin (tyhmä minä), että olin tosiaan tilannut ja maksanut tuon harmaan ghd-gift setin tjsp mitä ei edes toimiteta tänne Suomeen.. Olen nyt laittanut muutaman päivän aikana muutaman mailin jos sieltä nyt joku viitsisi vastailla et saanko rahani takaisin vai mitä hä.. Alkaa pikkuhiljaa kohta jo huolestuttamaan.

        Ja kaiken lisäksi kun en saanut sähköpostiini tuosta tilauksesta mtn vahvistusta, rahat lähtivät kyllä tililtäni. En sitten tiedä mikä ongelma tuossa oli, koska kyseinen sivusto ei tunnista rekisteröitymistäni, eli ei siis näin ollen ilmeisesti sähköpostianikaan. Joten nyt jälkikäteen rekisteröidyin onnistuneesti uudelleen, vaikka olen sen kerran jo tehnytkin kun tilasin!

        Ehkä tämä tästä selviää ja saan jonku toisen ghd-raudan tilalle tai rahat takaisin, toivottavasti..
        Vai pitääkö alkaa kohta soittelemaan sinne perään?
        Mietin vain että kun ei houkuttelis soittaa tuohon yleiseen numeroon ja alkaa englanniksi tätä sotkua selvittämään, niin että myös toinen osapuoli sen varmasti ymmärtää, niin mikä ihme tää oli: http://www.verkkokaupat.org/kaupat/613.php

        siis mikä toi yhteyshenkiöjuttu oikee on? Ja sitten kuitenkin tuo yleinen kansainvälinen puhelinnumero? Tarkoitan että onko siellä joku suomenkielentaitoinen mahdollisesti myös saatavilla auttamaan? Vai luulinki nyt aivan väärin :D kiitos !


      • GYUHJGU
        pia- kirjoitti:

        Itse tilasin myöskin ghd:n lookfantastic.com:sta 23.pvä. Maksoin visa electron kortillani. En siis verkkopankin kautta, vaan ilmoitin kortin numeroni ja tilini näytti seuraavat muutaman päivän katevarausta tämän ostoksen kohdalla, kunnes 28.12 oli maksu lähtenyt onnistuneesti.

        Nyt on kuitenkin jo 13.1 ja tässä alle viikko sitten tajusin (tyhmä minä), että olin tosiaan tilannut ja maksanut tuon harmaan ghd-gift setin tjsp mitä ei edes toimiteta tänne Suomeen.. Olen nyt laittanut muutaman päivän aikana muutaman mailin jos sieltä nyt joku viitsisi vastailla et saanko rahani takaisin vai mitä hä.. Alkaa pikkuhiljaa kohta jo huolestuttamaan.

        Ja kaiken lisäksi kun en saanut sähköpostiini tuosta tilauksesta mtn vahvistusta, rahat lähtivät kyllä tililtäni. En sitten tiedä mikä ongelma tuossa oli, koska kyseinen sivusto ei tunnista rekisteröitymistäni, eli ei siis näin ollen ilmeisesti sähköpostianikaan. Joten nyt jälkikäteen rekisteröidyin onnistuneesti uudelleen, vaikka olen sen kerran jo tehnytkin kun tilasin!

        Ehkä tämä tästä selviää ja saan jonku toisen ghd-raudan tilalle tai rahat takaisin, toivottavasti..
        Vai pitääkö alkaa kohta soittelemaan sinne perään?
        Mietin vain että kun ei houkuttelis soittaa tuohon yleiseen numeroon ja alkaa englanniksi tätä sotkua selvittämään, niin että myös toinen osapuoli sen varmasti ymmärtää, niin mikä ihme tää oli: http://www.verkkokaupat.org/kaupat/613.php

        siis mikä toi yhteyshenkiöjuttu oikee on? Ja sitten kuitenkin tuo yleinen kansainvälinen puhelinnumero? Tarkoitan että onko siellä joku suomenkielentaitoinen mahdollisesti myös saatavilla auttamaan? Vai luulinki nyt aivan väärin :D kiitos !

        Ainakin mulle palautettiin rahat takaisin tilille 2-3vk:n kuluttua kun rautaa ei tullutkaan. Ei kai tiomituksia Suomeen tai jotain.. En tiedä.


      • aurinkolasi1
        GYUHJGU kirjoitti:

        Ainakin mulle palautettiin rahat takaisin tilille 2-3vk:n kuluttua kun rautaa ei tullutkaan. Ei kai tiomituksia Suomeen tai jotain.. En tiedä.

        tietääkö kukaan tästä=? tosi halvalla, ghd:n oma sivusto ei tunnista sitä, ei siis tiedä onko feikkisivu vai ei :S


      • ggghhhddd
        aurinkolasi1 kirjoitti:

        tietääkö kukaan tästä=? tosi halvalla, ghd:n oma sivusto ei tunnista sitä, ei siis tiedä onko feikkisivu vai ei :S

        Tilasin GHD IV Mini stylerin lookfantastic.commista - Aitoja myyvät ja ghd:n virallisillakin sivuilla lookfantastic on hyväksytty myyjä. Joten miksi riskeeraisitte ja ostaisitte muualta kun tässäkin ketjussa on monesti todettu lookfantasticin olevan hyvä (paitsi tuossa edellämainitussa tapauksessa - ja henkilö on todennäköisesti saanut jo rahansa takaisin jos on niitä osannut pyytää)

        miinusta lookfantasticille siitä ettei tilauksen lähettämisestä tule mitään vahvistusta, tai tilaushistoriassakaan nettisivulla näy kuin "order placed"

        omassa tilauksessani meni kaksi viikkoa, briteistä helsinkiin. Yleensä on kyllä tullut briteistä nopeammin tavarat (viikossa) mutta eihän nyt aina voi olla kaikkia tuotteita heti varastossa.

        ja se virtatöpseli tosiaan muuttuu suomalaiseksi kun ruuvaat ruuvin auki ja sieltä sisältä tulee normaali suomessa käyvä liitin, briteissä on niin isot mölkyt joten se on mahtunut sinne sisään.

        TILAA JO! :D ghd rules


      • piituliini7654
        ggghhhddd kirjoitti:

        Tilasin GHD IV Mini stylerin lookfantastic.commista - Aitoja myyvät ja ghd:n virallisillakin sivuilla lookfantastic on hyväksytty myyjä. Joten miksi riskeeraisitte ja ostaisitte muualta kun tässäkin ketjussa on monesti todettu lookfantasticin olevan hyvä (paitsi tuossa edellämainitussa tapauksessa - ja henkilö on todennäköisesti saanut jo rahansa takaisin jos on niitä osannut pyytää)

        miinusta lookfantasticille siitä ettei tilauksen lähettämisestä tule mitään vahvistusta, tai tilaushistoriassakaan nettisivulla näy kuin "order placed"

        omassa tilauksessani meni kaksi viikkoa, briteistä helsinkiin. Yleensä on kyllä tullut briteistä nopeammin tavarat (viikossa) mutta eihän nyt aina voi olla kaikkia tuotteita heti varastossa.

        ja se virtatöpseli tosiaan muuttuu suomalaiseksi kun ruuvaat ruuvin auki ja sieltä sisältä tulee normaali suomessa käyvä liitin, briteissä on niin isot mölkyt joten se on mahtunut sinne sisään.

        TILAA JO! :D ghd rules

        Itse tilasin lookfantasti.comista. Tässä muutama fakta:
        - tilaus oli helppoa ja samlla tilasin tigin shamppoota ja hoitoainetta (lähes puolet halvempaa kuin suomessa)
        - rauta maksoi n. 100 euroa (Suomessa 250 euroa)
        - sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja paketin kulkua pystyi seuraamaan stock controllista (linkki s-postissa)
        - toimitus kesti 1,5 viikkoa
        - paketin hain postista, lähetyskulut n. 10 euroa briteistä Suomeen
        - kaikki tilaamani tuotteet oli paketissa ja vieläpä ehjinä
        - raudan töpselistä yksi ruuvi irti ja sieltä löytyi suomalainen töpseli
        --> eli koko homma oli helppoa kuin heinänteko ja rauta toimii
        SUOSITTELEN


    • PB

      No niin taisin sitten hätäpäissäni tilata jonkun feikin englannista, kun oli niin halpa 59,56€ (Pure White IV Styler) :)
      http://www.ghdus-uk.com
      Onko kukaan uskaltanut tilata täältä, onko kokemuksia?

      • hömhömm

        Heippa!
        Osaatteko sanoa, tuleeko mukana mitään "koteloa" tms, jos ostaa tuon halvimman perusmallin? Kuvassa kun ei ole muuta kuin rauta. Olen katsellut rautaa noista samaisista lookfantastic ja HQhair


      • PB

        Ketuiksihan se sitten meni... Eipä ole rautaa näkynyt...rahat kyllä kelpasivat... :(


      • 20
        PB kirjoitti:

        Ketuiksihan se sitten meni... Eipä ole rautaa näkynyt...rahat kyllä kelpasivat... :(

        Tilasin just tuolta samasta! Aiemmin tilasin myös ulkomailta joilta muilta sivuilta, eikä rautaa näkynyt silloinkaan. Onpa ihme tohua.


      • jhåsdoivH
        20 kirjoitti:

        Tilasin just tuolta samasta! Aiemmin tilasin myös ulkomailta joilta muilta sivuilta, eikä rautaa näkynyt silloinkaan. Onpa ihme tohua.

        maksaa paljon. OIsko mitään vastaavia joit sais halvemmalla??


      • 20
        20 kirjoitti:

        Tilasin just tuolta samasta! Aiemmin tilasin myös ulkomailta joilta muilta sivuilta, eikä rautaa näkynyt silloinkaan. Onpa ihme tohua.

        Yllätykseseni huomasin, että tilaus tulikin perille :) Tilasin siis tuolta:
        http://www.ghdus-uk.com

        Toimitettiin suoraan kotiovelle noin viikossa. Varsin hyvä rauta vaikuttaisi olevan, johtokin oikeanlainen :)


      • Helööö
        20 kirjoitti:

        Yllätykseseni huomasin, että tilaus tulikin perille :) Tilasin siis tuolta:
        http://www.ghdus-uk.com

        Toimitettiin suoraan kotiovelle noin viikossa. Varsin hyvä rauta vaikuttaisi olevan, johtokin oikeanlainen :)

        Tilasin 2 ghd rautaa ( salon styler ja iv styler) 12.7 ja tasan viikon päästä (eli tänään) soi ovikello aamulla ja siel ne raudat oli. oon kyl tosi tyytyväinen! oon puoliks afrikkalainen joten tukka on tosi pörrönen ja kihara ja nättii jälkee sil tuli :) ja todella nopeesti ne kuumeni. Muistakaa myös panostaa niihin suoja-aineisiin nii tulee myös lisää kiiltoa ja pitoa. Ja tilasin tosiaa lookfantastic.comista ja aitoja on ku rekisteröin ne ghd:n virallisil sivuilla. Kannattaa ehdottomasti tilata jos käytätte ahkerasti suoristajaa ja haluutte hyvää jälkeä suorana tai kiharana!!


      • huolissaaaaaan
        Helööö kirjoitti:

        Tilasin 2 ghd rautaa ( salon styler ja iv styler) 12.7 ja tasan viikon päästä (eli tänään) soi ovikello aamulla ja siel ne raudat oli. oon kyl tosi tyytyväinen! oon puoliks afrikkalainen joten tukka on tosi pörrönen ja kihara ja nättii jälkee sil tuli :) ja todella nopeesti ne kuumeni. Muistakaa myös panostaa niihin suoja-aineisiin nii tulee myös lisää kiiltoa ja pitoa. Ja tilasin tosiaa lookfantastic.comista ja aitoja on ku rekisteröin ne ghd:n virallisil sivuilla. Kannattaa ehdottomasti tilata jos käytätte ahkerasti suoristajaa ja haluutte hyvää jälkeä suorana tai kiharana!!

        joku pönttö meni tilaamaan ghdsuoristusrauta.com -sivustolta raudan,joka on paljastunut väärennökseksi...saankohan raudan palautettua ja rahat takaisin??


      • aitoja suomesta
        huolissaaaaaan kirjoitti:

        joku pönttö meni tilaamaan ghdsuoristusrauta.com -sivustolta raudan,joka on paljastunut väärennökseksi...saankohan raudan palautettua ja rahat takaisin??

        http://www.ghdhair.com/fi/beware-imitations/website-checker sivustoa ei ole päivitetty aikoihin, maahantuojan mukaan sinne ei saa lisättyä virallista jälleenmyyjää kun on kuulemma tulossa uudet sivut. Tuo kauppojen haku ei toimi vaikka myykin aitoja rautoja viralliselta maahantuojalta (SKT Group), joten jos haluaa varman tiedon suomalaisesta jälleenmyyjästä SKT Grouppiin voi soittaa.

        Täälläkin paljon puhutaan kampaamojen kiskurihinnoista, se nyt vaan on niin että rautojen tukkuhinta kampaajille virallisen maahantuojan kautta on enemmän kuin englantilaisissa kuluttajakaupoissa jälleenmyyntihinta, joten kilpailu on aika mahdotonta.


      • -Onnela-
        aitoja suomesta kirjoitti:

        http://www.ghdhair.com/fi/beware-imitations/website-checker sivustoa ei ole päivitetty aikoihin, maahantuojan mukaan sinne ei saa lisättyä virallista jälleenmyyjää kun on kuulemma tulossa uudet sivut. Tuo kauppojen haku ei toimi vaikka myykin aitoja rautoja viralliselta maahantuojalta (SKT Group), joten jos haluaa varman tiedon suomalaisesta jälleenmyyjästä SKT Grouppiin voi soittaa.

        Täälläkin paljon puhutaan kampaamojen kiskurihinnoista, se nyt vaan on niin että rautojen tukkuhinta kampaajille virallisen maahantuojan kautta on enemmän kuin englantilaisissa kuluttajakaupoissa jälleenmyyntihinta, joten kilpailu on aika mahdotonta.

        Eikös nämä ole halvimmat mahdolliset GHD-sivut?
        http://www.ghdsuoristusrauta.com/products_all

        Onko kukaan tilannut tuolta?


      • -Onnela-

      • gogo-nut
        -Onnela- kirjoitti:

        http://www.suoristusrauta.com/

        Näyttää ihan saman firman sivuilta. Kuinkahan näissä voi hinta heittää?

        väärennetyiksi paljastuneista tuotteista voi tehdä ilmoituksen suomen tulliin. Ilmoita lisäksi mistä tilasit raudan, ja saat toimintasohjeita. en osaa sanoa, saatko rahoja takaisin, jos myyjä on väittänyt sivuillaaan raudan olevan aito tai erehdyttävästi myy vastaavan näköistä/nimistä tuotetta, ole yhteydessä myyjään ja kerro epäilysi. Kannattaa vaatia ensimmäiseksi kaupan purkua, jonka jälkeen ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen ja sinne tulliin.


    • katier

      Gdh toimii nykyään Suomessa ihan omana maahantuonti firmana eikä enää skt:n kautta joten raudat on saatu halvemmiksi. Kannattaa kysellä kampaamoista! :) Love it

      • tuuukertooo

    • kampaajalla 200,-

      Oletteko vielä tilanneet Lookfantastic.comista ko. rautaa?? Uskallanko?

    • WACT

      breitling watches fake watches these bags are perfect for anyone fake watches creativity in helping the company

      develop unique watches replica [url=http://www.maticwatches.com/]replica watch[/url] styles If you somehow.

    • blackhawksjerseys

      Chicago Blackhawks Jersey up to 53% off sale now. Welcome to check our online store. You must be satisfied with our Blackhawks Jerseys such as Jonathan Toews Jersey, Duncan Keith Jersey, Marian Hossa Jersey,


      Brian Campbell Jersey, Stan Mikita Jersey, Antti Niemi Jersey and Dustin Byfuglien Jersey for the excellent quality and low price.



      Get Blackhawks Jersey in our shop now. We have a great selection of Chicago Blackhawks Jerseys in stock now, such as
      Patrick Kane Jersey, Patrick Sharp Jersey, Brent Seabrook Jersey, Dave Bolland Jersey, Niklas Hjalmarsson Jersey and Bobby Hull Jersey. Welcome to buy now to enjoy FREE Shipping worldwide!

    • appappada
    • lookfantastic

      Tilasin lookfantastic.com nettikaupasta. Kuuluisiko ghd iv stylerin mukana tulla cd? minulle ei tullut... Lisäksi ghd:ssa lukee made in china... Miten tuo voi olla mahdollista, jos sivusto on luotettu jälleenmyyjä ja myyvät mukamas aitoja?
      Jos joku tietää, niin kiitos jo etukäteen vastauksesta!

    • ghd

      Ilmeisesti aiemmin rautoja on valmistettu Koreassa, mutta uudet raudat ovat nykyään kiinalaista tuotantoa.

      Ainakaan omaan Midnight Collection pakkaukseeni ei muistaakseni kuulunut CD:tä, joten se ei välttämättä ole merkki siitä etteikö rauta olisi aito. Rekisteröinti GHD:n sivuille varmaankin toimi?

    • ghd hair straightene

      GHD Outlet Australia sale the hair products including ghd shop,cheap ghd hair straighteners,ghd pure white and ghd iv salon styler. Free Shipping Instyler Rotating Iron

    • Monster Beats Artist
    • Kiinnostunut3

      Mistä tällä hetkellä voi tilata GHD:n jossa on eurooppalainen töpseli? Ovat ilmeisesti muuttaneet töpselöintiä ja monissa nettikaupoissa lukee UK pin plug only eli sisältä ei paljastukaan eurooppalaista töpseliä.

    • neeen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe