antakeepa

vinkkejä

tulevaan lauantai lottoon niinkui tuossa ravipuolella joku jakaa ilmaisia vihjeitä

58

41790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketään

laittamaan tätä riviä,4,12,16,21,24,36,37

• johannapia

nomut hei täähän on tää ainoo ja oike lottoriviii 4 8 15 16 23 42 :D:D:D:D: hahaha siitä vaa lottoomaan

• viikingttoon
        johannapia kirjoitti:

nomut hei täähän on tää ainoo ja oike lottoriviii 4 8 15 16 23 42 :D:D:D:D: hahaha siitä vaa lottoomaan

ihan ihan hyvät,tai kenoon.

• tuohon

jotain, olis mielenkiintoista nähdä kuinka pieneksi voittosuus menis,jos tätä riviä 10000 veikkais.

• lottoaja
        johannapia kirjoitti:

Helppohan se sinun on sanoa että rupee vaan lottoamaan jos ei edes ole rahaa ja millä tehdä rivit ja kuponki

• /////////

vinkkejä kenoon?

• tietokonetta

tällä rivillä,(10kensu).4,8.11,13,19,35,40,42,52,66.

• SAAT

Onko sulla kotona tietokone ja internet yhteys ( kannattaa olla laajakaista ) niin menet sinne veikkauksen nettisivuille ----------->www.veikkaus.fi

• jo arvottu

mutta emme saa niitä selville koska,arvonta tapahtui tulevaisuudessa

• ..........

Voi hitto!
        Just pompsahti toi kelloki noin paljon ni missaattiin se taas.

• SEPPO VIRTANEN

tulevat lottonumerot ovat 5 8 12 15 24 26 37

• niinpä niin

niin miten voit tietää...heh.mitä sanoisit prosenteissa,kuinka hyvä mahdollisuus juuri noilla numeroilla on voitto??? oisko se n.2% mahd.VAI.itse toivon että näkisin juuri tänä yönä enneunen,joka jollain tapaa kertoisi meille noita OIKEITA NUMEROITA,EES 5KPL.VASTAA PIAN.

• tuon voi sanoa
        niinpä niin kirjoitti:

niin miten voit tietää...heh.mitä sanoisit prosenteissa,kuinka hyvä mahdollisuus juuri noilla numeroilla on voitto??? oisko se n.2% mahd.VAI.itse toivon että näkisin juuri tänä yönä enneunen,joka jollain tapaa kertoisi meille noita OIKEITA NUMEROITA,EES 5KPL.VASTAA PIAN.

todennäkösyys on ~0.000,000,07% saada se lottovoitto just tuolla rivillä. että siitä vaan lottoamaan, mahdollisuudet voittaa on aika hyvät tsäännsit.

Kyl mie tuota jo varmaks sanosin ;p

• tämä:

Jokainen numeroyhdistelmä on lotossa yhtä todennäköinen, eikö niin.

Miksei silti kannata käyttää samaa numerosarjaa, joka voitti viimeksi?

• Nimetön

Sen takia ei kannata käyttää viime viikolla tullutta riviä, koska niin tekee ehkä 2000 ihmistä ja jos huomenna esim. olisi sama rivi kuin viime viikolla, niin 7 oikein tuloksella saisi vaivaiset 2250 euroa (4500000/2000)!

• mulle
        Nimetön kirjoitti:

Sen takia ei kannata käyttää viime viikolla tullutta riviä, koska niin tekee ehkä 2000 ihmistä ja jos huomenna esim. olisi sama rivi kuin viime viikolla, niin 7 oikein tuloksella saisi vaivaiset 2250 euroa (4500000/2000)!

kelpais se pari tonniaki

• äökk

laita paljon 30 numeroisis lukuja

• lottoa

ollenkaan,ei voita kuiteskaan..

• helpotti....

Kyllä viime kierroksen 6ja lisä helpotti elämää....

• Rahamies

Onneksi mulla on jo niin paljon rahaa että,ei tarvitse lotota. Se on kyöhän lohtu. Mulla on luxsus auto fiat 127 ja kunnon lautamökki 60m2. Veden joudun vielä kantamaan ämpärillä kaivosta ja sähköä ei tule sisälle, mutta piha täynnä puita. ja kunto nousussa,

• aivi

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
        Rahalla saa kaikenlaista mut se voi tuoda myös onnettomuutta."Älä köyhyyttä älä rikkautta minulle anna vaan määräosani leipää... " sanoo Raamattu.Et, siunausta sinulle vaan mökissäsi

• kuukausitulot

6, 20, 25, 29, 33, 34, 39

Numerot laskettu tämänhetken tehokkaimalla simulaattorilla helsinkiläisessä tietokonelabrassa eilen.

• saako

takuuta?
        ...että jos teen loton noilla numeroilla enkä voita niin saanko siitä hyvitystä?

• vääpelipapu

niin hyvä selitys että meikä lottoo noil aamulla r-kiskalle

• epilaattori oli

teillä ei yhtään oikein,ensi kerralla sen kannattaa laittaa.

• varma voitostaan

ja ottaa lopputili,ero akasta,haukkua sukulaiset ja naapurit ,polttaa talonsa ja autonsa.Ainoastaan näillä eväillä voittaa.Kokeilkaapa (ps.se on työttömille poikamiehille ja orvoille kaverittomille köyhille voi voi)

• onko varma

???

• isäntä

Onhan se 4,5 milj.rahhoo,jos kerta rahhoo ei oo.

• shubidubiduu!

Jokaisella numerolla tulee olla jokin erittäin henkilökohtainen yhteys valitsijaansa: Esimerkiksi syntymäpäivä, hääpäivä, pankkitilin saldo, omistettujen kenkäparien lukumäärä, lemmikin ikävuodet, jne. Jos joku numero toistuu useammassa yhteydessä, se on ehdoton voittonumero jolla kannattaa kestolotota aina.

t. kolme ja lisänumero oikein.

• --------

syntymäpäivä - juu, onnistuu

hääpäivä - ei ole

pankkitilin saldo - öö, mitenkähän ne numerot pitäis jakaa? 4762,46?

omistettujen kenkäparien lukumäärä - kuka voi muistaa? ehkä satoja..

lemmikin ikävuodet - ei ole

• Voitto kotiin!

Voi vitsi, mul on huimat 5 oikein... Hetken jo luulin olevani miljonääri :D

• määräytyy

sen mukaan mitenkä numeropallot asetetaan,eli pallojen oikea järjestys olisi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...jne ,mutta nyt joku asettaa numeropallot tiettyyn järjestykseen,niin tämä ratkaisee kuka voittaa. Numeropallot pitäisi ehdottomasti olla aina numerojärjestyksessä.
      Voiton ratkaisee pallojen asettaja,onkahan siinä se juju kun ei ikinä osu kohalleen.
      Tämä asia on minua aina epäilyttänyt.

• pallojen

eri painosta,niissä voi olla huomattavia painoeroja,kun mylly pyörii noinkin hitaasti tietysti lyjypallot ovat ensimmäisenä rännissä.

• kyllä
        pallojen kirjoitti:

eri painosta,niissä voi olla huomattavia painoeroja,kun mylly pyörii noinkin hitaasti tietysti lyjypallot ovat ensimmäisenä rännissä.

taivahan tosi ,eikun pallot puntariin ennen arvontaa ja sitten vielä numerojärjestykseen.

selkishän se.

• ole antanut
        kyllä kirjoitti:

taivahan tosi ,eikun pallot puntariin ennen arvontaa ja sitten vielä numerojärjestykseen.

selkishän se.

kone enää oikeita numeroita,markka-aikana vielä tuli silloin tällöin neljää oikein,nyt ei tule mitään vaikka oma kuponki ja porukassa 10jakoon 100riviä lähes joka viikko pelaten...taidanpa jo luovuttaa ja siirtyä pelaamaan vaikkapa pokeria.

• näreet
        ole antanut kirjoitti:

kone enää oikeita numeroita,markka-aikana vielä tuli silloin tällöin neljää oikein,nyt ei tule mitään vaikka oma kuponki ja porukassa 10jakoon 100riviä lähes joka viikko pelaten...taidanpa jo luovuttaa ja siirtyä pelaamaan vaikkapa pokeria.

kukkaron nahat on ollut jo kauan vastakkain.

• Tein ison
        pallojen kirjoitti:

systeemin lottoon, jossa oli numerot: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,14,16,17,18,19,20,21,22,23,25,26,27,28,30,31,33,34,35,36,37,38 ja 39.

Löin vielä vetoakin että varmasti osuu! No, aina ei voi olla tsägää.

• en ehtiny Ärrälle.

Mitäs nyt.

• Hyvää iltaa!

Arvomme seitsemän numeroa ja kolme lisänumeroa.

• iltaa)

``arvomme´´......

• OAIGHNRIKHÖLF

oikeet lotto numerot ovat...

11 13 15 22 24 29 32

• vinkkiä

Laita numerot: 11 13 15 22 24 29 32

• heebo123

sanoo että ei napannu. Shit!

• sontsa79

Hei,
        ei napannut täälläkään oli aikas outo rivi.Mulla oli kyllä monella rivillä kolme oikeim,muttei niillä mitään voita.

• LOST 4 ever

nää voittaa 4 8 15 16 23 42

• voi elämä!

Kylläpäs hyvän vitsin murjasit. Päivän paras x)

• nyt jo viides

tän palstan sama vitsi, ja joo HAHAHAAHHAAAA!! nii helvetin hauska...

• ympärilles

ja jos jostain näet numeron joka sopii lottonumeroitten sisään panet sen ylös ja kun olet löytänyt tarpeeksi laitat ne kupongille,numeroita löytyy,koneitten kilvistä,lehdistä,kännykästä,kodinkoneista,ym..

• ... lotto voittaja!

Nyt tuntuu että elämä hymyilee... menee vain kolme viikkoa siihen että saan rahat tililleni!!! =)

• uskoiskohan?

...jos tosiaan voitit! 7 oikein? Valitsitko itse numerot? Kerro lisää! :D Mitä aiot tehdä rahoilla? :)

• tuli 6
        uskoiskohan? kirjoitti:

...jos tosiaan voitit! 7 oikein? Valitsitko itse numerot? Kerro lisää! :D Mitä aiot tehdä rahoilla? :)

oikein joka meni vielä 10:llä jakoon..olisipa ollut se viimeinenkin numero,harmi kun noin kiusaa,lähemmäksi isoa voittoa tuskin enää koskaan pääsee.

• SUMMAN SAIN ITSE VALITA
        tuli 6 kirjoitti:

oikein joka meni vielä 10:llä jakoon..olisipa ollut se viimeinenkin numero,harmi kun noin kiusaa,lähemmäksi isoa voittoa tuskin enää koskaan pääsee.

KÖYHÄNÄ IHMISENÄ VOITIN SEN SUMMAN KUN HALUSIN.
        TIETYSTI VOITIN SEN SUMMAN MITÄ EN PISTÄNYT LOTTOON.
        JEE JEE JEE
        EI NOI PELIT OLE KÖYHIÄ VARTEN.
        EI SIIS MUN JUTTUJA OLLENKAAN.
        KALLISTA JÄNNITYSTÄ.

• ... lotto voittaja...
        uskoiskohan? kirjoitti:

Laukaan K-extra Tiitukseen jätetyllä kupongilla voitin tuon vajaat 1,7M€! En ole vielä sen suuremmin ajatellut mitä pitäisi ostaa... tänäkin aamuna menin normaalisti töihin 13,50€ tuntipalkalla hitsasin koko 8h päivän... ehkä se iskee tajuntaan sitten vasta kun rahat näkyy tililläni?

• voitto on

se ettei pelaa ollenkaan,voittaa sen rahamäärän, jollekin suurin voitto.

• onkin

näin

• sanoi tässä

että on mukava jännittää olisko ollut jotain,voihan ne rivit tehdä vaikka ei laita niitä sisään,onhan siinä vasta jännitämistä olisko tullut mitään,60,9% silti voitat,eikö se ole suurempi mahdollisuus kuin 39.1%.

• omatekoisia

haravajärjestelmiä, se on kaikkista taloudellisin vaihtoehto jos veikkaa onnenpeliä.

• laittaa

sellainen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      31
      2307
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      47
      927
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe