Teemme opinnäytetyötä aiheesta nuorten juominen. Etsimme n.14-16 vuotiaita nuoria kertomaan alkoholin käytöstään. Toivoisimme että kertoisit juomistavoistasi, eli missä, kuinka usein/paljonko, juovatko kaverisi, miksi juot, Tietävätkö vanhempasi, mistä saat alkoholin jne. Tiedot käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti ja olisi kiva jos vastaisit rehellisesti ja ilmoittaisit sukupuolesi. Vastaajana pysyt ehdottomasti anonyyminä, eikä nimeäsi tai tietojasi tulla julkaisemaan missään. Jos et halua vastata tällä foorumilla, voit myös lähettää vastauksesi sähköpostilla: [email protected] t: Katariina ja Sanna
Huom. 14-16-vuotiaat!!!
8
679
Vastaukset
- fsdfsddsf
Kaikki ne on jengillä kaupungin keskustassa porukkoineen ikävuodesta 10-16
- henkka vaa
,Mutta voinhan minä nyt vaikka pullon kaljaa juoda, jos joku vain tarjoaa. Kyllä nyt pieni huppeli on sallittava. En ole ikinä sammunut, enkä edes ollut krapulassa. Olen 16v poika.
- ....
Yleensä juon 12 kaljaa, samoin kaverit. Syytä ei oo, tai se, et se on vitun rentoo. =)
Kaveritkin juo, ja kyllähän niitä hakijoita on. Ikää on 15 vuotta.- no mä
en juo alkoholia.
Oon 15v. Tyttö.
- aina joskus : DD
oon-92 syntyny ja vielä 14. No juon suunnilleen muutaman kerran kuukaudessa. ja yleensä aika paljon tai siis niin paljon kun vaan saa. Mytkeissä tai kaupungilla kavereitten kanssa ja juon siksi kun huvittaa aina välillä ja porukat ei tiiä ja hakijat hakee.
Hei
olen 16v poika.
Juon kaikenlaista, vanhempani ei sitä hyväksy, mutta eihe ole aina valvomassa, onhan kumpikin vanhempani nähnyt minut alkoholinvaikutuksen alaisena. hakiat hakee.- minä
Olen maistanut muutaman kerran mutten ikinä vetänyt kännejä
- minä taas
Niin juu olen poika ja ikää on 14 vuotta jos joku haluaa tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698