Ei ole varsinkaan Paavalin mukaista tuo
että pelkästä kiusanhalusta kirjoittaa
adventisteja ynnä muita herjaa
Jos on paha olo, sen voi purkaa
vaikkapa lenkkeilyyn
ei asialliselle keskustelufoorumille
Kirotut pelleilijät te häpäisette sekä
oikeassa olevat että väärässä
ette jää palkkaanne vaille
Usein Herra lopulta johdattaa juuri
siihen yhteyteen, mihin vähiten
olisi halunnut
Pilkallinen häirintä on
isompi synti kuin on
huono tai väärä oppi
Itse ette tahdo sisälle mennä
muita estätte kirjoittamalla
palstat täyteen puuta heinää.
Kirotut pelleilijät
17
490
Vastaukset
- ihmisiä?
Nuhtele omiasi ja opeta heidät käyttäytymään ihmisiksi.
Nyt on sinun vuorosi pitää nuhdesaarna adventisteille adventismipalstalla.ADVENTISTIEN TULEVAISUUS NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ
Kiitos Jumalalle! Jos te pelleilijät vielä pitkään jatkatte adventistien kiroamista, he alkavat näyttää Jumalan silmissä ensimmäisiltä - ja te viimeisiltä.
Sillä Isä on AINA niiden puolella, joita vainotaan.
2.Timoteuksen kirje:
2:25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
---------------
VASTUSTAJIEN ENNUSTE HUONO
Pelleilijöiden oppi ei koskaan ole raamatullista, olkoot siinä totuutta mukana tahi ei. Lianheitto ei ole Paavalin oppia. Vaan kauempana siitä kuin mikään muu oppi.
1 Kor 16:22 Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata.
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Mitä MINUN pelastumiseeni tulee ja menestymiseen, niin - se on toivon varassa. Ei enempää eikä vähempää.
--------------
ENTÄS MINÄ?
FIL 3:11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
Paavalin hengessä- Mikäli adventistit
AnttiVKantola kirjoitti:
ADVENTISTIEN TULEVAISUUS NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ
Kiitos Jumalalle! Jos te pelleilijät vielä pitkään jatkatte adventistien kiroamista, he alkavat näyttää Jumalan silmissä ensimmäisiltä - ja te viimeisiltä.
Sillä Isä on AINA niiden puolella, joita vainotaan.
2.Timoteuksen kirje:
2:25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
---------------
VASTUSTAJIEN ENNUSTE HUONO
Pelleilijöiden oppi ei koskaan ole raamatullista, olkoot siinä totuutta mukana tahi ei. Lianheitto ei ole Paavalin oppia. Vaan kauempana siitä kuin mikään muu oppi.
1 Kor 16:22 Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata.
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Mitä MINUN pelastumiseeni tulee ja menestymiseen, niin - se on toivon varassa. Ei enempää eikä vähempää.
--------------
ENTÄS MINÄ?
FIL 3:11 jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista.
Paavalin hengessäsuostuisisivat kiltisti viettämään sapattiaan sunnuntaina maassa maan tavalla, nimeämättä Roomalaiskatolisia Baabelin portoksi ja muita paitsi itseään kadotukseen joutuviksi porton tyttäriksi sekä luopumaan erikoisopeistaan, kuten Tutkivista tuomioistaan ja opistaan Saatanasta syntien sovittajana, kuin myös uudestikasteen vaatimuksistaan yms., ei varmaankaan tulisi paljonkaan kärhämää muiden kristittyjen kanssa. He saisivat aivan rauhassa odottaa Kristuksen paluuta ja uskoa jumalattomien sielujen lopulliseen tyhjiinraukeamiseen.
Kuitenkin he itse ovat tämän kärhämän aloittaneet jo profeettansa päivinä, tekemällä itsestään ja kirkostaan ainoan oikean ja autuaaksitekevän pelastuslaitoksen ja siten tuomitsemalla muut vääriksi ja kadotukseen johtaviksi. - Tätä kai ei adventisti itsekään voi kiistää, vai mitä? - mennä a-kirkkoon
Mikäli adventistit kirjoitti:
suostuisisivat kiltisti viettämään sapattiaan sunnuntaina maassa maan tavalla, nimeämättä Roomalaiskatolisia Baabelin portoksi ja muita paitsi itseään kadotukseen joutuviksi porton tyttäriksi sekä luopumaan erikoisopeistaan, kuten Tutkivista tuomioistaan ja opistaan Saatanasta syntien sovittajana, kuin myös uudestikasteen vaatimuksistaan yms., ei varmaankaan tulisi paljonkaan kärhämää muiden kristittyjen kanssa. He saisivat aivan rauhassa odottaa Kristuksen paluuta ja uskoa jumalattomien sielujen lopulliseen tyhjiinraukeamiseen.
Kuitenkin he itse ovat tämän kärhämän aloittaneet jo profeettansa päivinä, tekemällä itsestään ja kirkostaan ainoan oikean ja autuaaksitekevän pelastuslaitoksen ja siten tuomitsemalla muut vääriksi ja kadotukseen johtaviksi. - Tätä kai ei adventisti itsekään voi kiistää, vai mitä?Kyllä adventisti, hänen vaimonsa, 5 lastaan, 13 serkkua, 6 naapuriaan, 14 työkaveriaan, ellen ikonimaalauskurssin 666 naista voi vapaasti ja kenenkään estämättä mennä adventtikirkkoon kunhan varovat poliisi ratsioita (sapattina puhalluttavat).
- Miksi kiroat
kanssaluotujasi?Kuka sinulle on antanut siihenoikeuden?
- kerta
Eihän se ole ensimmäinen kerta kun adventistit kiroavat ihmisiä.
ARVOSTELUA VAIKO LIANHEITTOA?
Arvostella täytyy - jopa profeetat ja opit. Minä olen arvostellut adventismia vain niin pitkälle kuin olen omille mielipiteille omasta mielestäni löytänyt raamatulliset PERUSTEET.
Mutta perustelematon arvostelu on herjanheittoa.
Te loanheittäjät ette voi menestyä adventistien edelle. Sitä en estä minä, eikä Jumalakaan tuomitse ennen kuin viimeisen päivän tilanteen mukaan. Mutta teillä, saastanheittäjät, on silti tuomitsijanne. Maailman alkeisvoimat, joista mainitsen vain psykologian eli sielutieteen lait sekä siunauksen ja kirouksen lait.
Kehotan siis minä, Kristuksen vanki, teitä ryhtymään siunaamaan adventisteja, että itsekin saisitte elää. Elää Kristuksen omina.
Matteuksen evankeliumi:
18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
TUNTUUKO VIERAALTA OPILTA?
Kuitenkin jo esikristilliset saivat tuta siunauksen ja kirouksen lait. Jo ennen Moosesta ja Mooseksen lakia. Viittaan Jobiin.
(Job 19:21-29, Job 42:7-11) Otteet sieltä:
Job:
19:25 Mutta minä tiedän LUNASTAJANI elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
Job:
42:9 Niin teemanilainen Elifas, suuhilainen Bildad ja naemalainen Soofar menivät ja tekivät, niinkuin Herra oli heille puhunut; ja Herra teki Jobille mieliksi.
42:10 Ja kun Job rukoili ystäväinsä puolesta, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja Herra antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut.
PERIMMÄINEN KYSE ON TÄSTÄ:
1.Korinttolaiskirje:
9:23 Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
_AnttiVKantola_- auenneet joiltakin
AnttiVKantola kirjoitti:
ARVOSTELUA VAIKO LIANHEITTOA?
Arvostella täytyy - jopa profeetat ja opit. Minä olen arvostellut adventismia vain niin pitkälle kuin olen omille mielipiteille omasta mielestäni löytänyt raamatulliset PERUSTEET.
Mutta perustelematon arvostelu on herjanheittoa.
Te loanheittäjät ette voi menestyä adventistien edelle. Sitä en estä minä, eikä Jumalakaan tuomitse ennen kuin viimeisen päivän tilanteen mukaan. Mutta teillä, saastanheittäjät, on silti tuomitsijanne. Maailman alkeisvoimat, joista mainitsen vain psykologian eli sielutieteen lait sekä siunauksen ja kirouksen lait.
Kehotan siis minä, Kristuksen vanki, teitä ryhtymään siunaamaan adventisteja, että itsekin saisitte elää. Elää Kristuksen omina.
Matteuksen evankeliumi:
18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
TUNTUUKO VIERAALTA OPILTA?
Kuitenkin jo esikristilliset saivat tuta siunauksen ja kirouksen lait. Jo ennen Moosesta ja Mooseksen lakia. Viittaan Jobiin.
(Job 19:21-29, Job 42:7-11) Otteet sieltä:
Job:
19:25 Mutta minä tiedän LUNASTAJANI elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
Job:
42:9 Niin teemanilainen Elifas, suuhilainen Bildad ja naemalainen Soofar menivät ja tekivät, niinkuin Herra oli heille puhunut; ja Herra teki Jobille mieliksi.
42:10 Ja kun Job rukoili ystäväinsä puolesta, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja Herra antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut.
PERIMMÄINEN KYSE ON TÄSTÄ:
1.Korinttolaiskirje:
9:23 Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
_AnttiVKantola_Kyllä niitä adventisteja on eronnut adventtikirkosta ja tullut uskoon.
Eivät kaikki Ellen Whiten lapsetkaan olleet adventisteja saatikka sinun lapsesi.
Raamattu ei kiellä harhaoppisten evankeliointia.
Se on outoa kun adventtikirkkoa ei avata ulkopuolisille saarnamiehille sillä voipa joku adventisti tulla uskoonkin. - kirouksen
auenneet joiltakin kirjoitti:
Kyllä niitä adventisteja on eronnut adventtikirkosta ja tullut uskoon.
Eivät kaikki Ellen Whiten lapsetkaan olleet adventisteja saatikka sinun lapsesi.
Raamattu ei kiellä harhaoppisten evankeliointia.
Se on outoa kun adventtikirkkoa ei avata ulkopuolisille saarnamiehille sillä voipa joku adventisti tulla uskoonkin.Normaalina adventismiin kuuluvana.
Mutta minä en ja siinä on ero! kirouksen kirjoitti:
Normaalina adventismiin kuuluvana.
Mutta minä en ja siinä on ero!Ei millään pahalla - ei haittaa, vaikka vielä adventistinkin leima lyötäisiin otsaan. Sisällä on Jumalan Pojan sinetti.
Mutta: en ole adventisti.
Joku kerran kysyi, että mitkä ovat ne 5 syytä, miksen eroa adventisteista. Typerään, kuolleen kirjaimen muodossa olevaan kysymykseen ei tietenkään ollut mahdollista viisaasti vastata.
Sanoin viidesti, etten voi erota adventtikirkossta. Se on totta - en voi. Sillä en ole koskaan liittynytkään siihen.
------------
Näillä foorumeilla useimmilla on vastakus valmiina ennenkuin tutustuvat siihen, mihin ovat vastaamassa, Tällöin valitettavasti se vanha vihtahousu saa otteen kumpaisestakin osapuolesti, varsin helposti.
Minun käsitykseni eivät ole sidottuja ei-adventismiin eikä adventismiin vaan pelkästään Raamattuun. Sitä tutkin yhdessä ja yksittäin. On raamattupiirissäni ollut adventistejakin.- adventtikirkkoon?
AnttiVKantola kirjoitti:
Ei millään pahalla - ei haittaa, vaikka vielä adventistinkin leima lyötäisiin otsaan. Sisällä on Jumalan Pojan sinetti.
Mutta: en ole adventisti.
Joku kerran kysyi, että mitkä ovat ne 5 syytä, miksen eroa adventisteista. Typerään, kuolleen kirjaimen muodossa olevaan kysymykseen ei tietenkään ollut mahdollista viisaasti vastata.
Sanoin viidesti, etten voi erota adventtikirkossta. Se on totta - en voi. Sillä en ole koskaan liittynytkään siihen.
------------
Näillä foorumeilla useimmilla on vastakus valmiina ennenkuin tutustuvat siihen, mihin ovat vastaamassa, Tällöin valitettavasti se vanha vihtahousu saa otteen kumpaisestakin osapuolesti, varsin helposti.
Minun käsitykseni eivät ole sidottuja ei-adventismiin eikä adventismiin vaan pelkästään Raamattuun. Sitä tutkin yhdessä ja yksittäin. On raamattupiirissäni ollut adventistejakin.Sinun pyhyytesi on PALJASTETTU, eikä samasta suusta voi lähteä kirous ja siunaus.
PYHYYTEESI!?? SINÄ OLET PYHIN TUNTEMISTANI PALSTALAISISISTA!
###Adventismin tulevaisuus ihana
Kirjoittanut: AnttiVKantola 26.3.2007 klo 03.19
ADVENTTIODOTUS EI SAATA HÄPEÄÄN
Kaikki me Kristuksen paluuta rakastavat olemme advetisteja - odottajia. Jne.....###
Liity ihmeessä adventtikirkkoon, vaimosi ja lapsesi sillä "adventtitotuus" kuuluu koko sinun perheellesi. - luulisin
adventtikirkkoon? kirjoitti:
Sinun pyhyytesi on PALJASTETTU, eikä samasta suusta voi lähteä kirous ja siunaus.
Kaikki me Kristuksen paluuta rakastavat olemme advetisteja - odottajia. Jne.....###
Liity ihmeessä adventtikirkkoon, vaimosi ja lapsesi sillä "adventtitotuus" kuuluu koko sinun perheellesi.että tämä Antti on entinen Hirvas, hänellä on oma kirkkonsa, ei sopeudu toisten kanssa, vaikka olis oppikin sama, anteeksi Antti jos olin väärässä.
adventtikirkkoon? kirjoitti:
Sinun pyhyytesi on PALJASTETTU, eikä samasta suusta voi lähteä kirous ja siunaus.
Liity ihmeessä adventtikirkkoon, vaimosi ja lapsesi sillä "adventtitotuus" kuuluu koko sinun perheellesi.Jaa että mikä minua estää - liitymästä adventtiseurakuntaan?
Ei se lahjavanhurskautta lisää, jos vaihtaa seurakuntaa. Sitä paitsi, minkä tahansa srk:n taso laskee, jos liityn.
Enhän edes kelpaisi, sillä minä vietän sapattia joka päivä. enkä anna mitään Jumalalle - olen kokonaan saamapuolella.
- ihmettelen,
sitten tapahtui????
Alussa oli suo, kuokka ja Paavali
oli fariseus ja seurakunta ja vaino
Fil. 3:6
intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
(Paavali)
Sitten tuli Herran kirkkaus ja sen seuraukset
Fil. 3:8
Pidän todella sitä kaikkea pelkkänä tappiona, sillä Herrani Kristuksen Jeesuksen tunteminen on minulle arvokkaampaa kuin mikään muu. Hänen tähtensä olen menettänyt kaiken, olen heittänyt kaiken roskana pois, jotta voittaisin omakseni Kristuksen [Joh. 17:3]
Ef. 3:8
Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo:
julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta- ideneeppikö ompeli
Antti ystävä ompeli repimänsä pelihousut ja palasi ruotuun.
ideneeppikö ompeli kirjoitti:
Antti ystävä ompeli repimänsä pelihousut ja palasi ruotuun.
Tapahtui minulle mitä Paavalillekin ! Herran Jeesuksen teko!
Kirjoittanut: AnttiVKantola
Alussa oli suo, kuokka ja Paavali
oli fariseus ja seurakunta ja vaino
Fil. 3:6
intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.
(Paavali)
Sitten tuli Herran kirkkaus ja sen seuraukset
Fil. 3:8
Pidän todella sitä kaikkea pelkkänä tappiona, sillä Herrani Kristuksen Jeesuksen tunteminen on minulle arvokkaampaa kuin mikään muu. Hänen tähtensä olen menettänyt kaiken, olen heittänyt kaiken roskana pois, jotta voittaisin omakseni Kristuksen [Joh. 17:3]
Ef. 3:8
Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo:
julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350