Mistä tunnistaa huomiohuoran? Mitkä ovat yleisimmät tuntomerkit? Voiko mies olla huomiohuora? Vituttavatko huomiohuorat sinua? Jos, niin miksi?
Mistä tunnistaa huomiohuoran?
36
9520
Vastaukset
- tunnista...
niin hyvää elämää vaan ja tsemppiä! turha tulla tänne ruikuttamaan. t.nainen
- kas,kas.
kyllä varmasti lesboseksi on parempaa, sillä nainen tietää mistä nainen pitää. Ainut vaan, ettei toinen samanlainen alapää "värkki" oikein viehätä. Kas siinä probleema.
- pää
Kun sill on pään paikalla apu pää
- Hossi
Juuri tuollaisista kirjoituksista minkä itse ilmoille päästit !
Eli, mietippä sitä mitä oikein tarkoitin :)- ??????????
- T.
?????????? kirjoitti:
Mä.
Mä oon huomiohuora.
T: 2GoodMan4U
-huomiobiach - up.
T. kirjoitti:
Mä.
Mä oon huomiohuora.
-huomiobiachJoidenkin kannattaa aloittaa mielenterveystoimistosta :) Eihän kukaan täysjärkinen voi tosissaan näitä heittoja tehdä?
- Turinatakaajia
?????????? kirjoitti:
Kuuluu ML-palstan turinatiimiin.
- piip
vanha vitsi vuodelta 2007
- noin juuri
juurikin noin.
- tälläinen
Helppo tunnistaa! Pukeutuu tyylittömästi! Yli korkeisiin nahkasaapikkaisiin ja jalassa tietty ylikireät rumat housut ja tietysti ylikireä paita, jotta yli läskit daisarit näkyy varmasti. Sitten ollaan niin hienoa olevinaan!
- lilylioneye
ihan Big Brother voittaja Sari mieleen.
- tälläinen
Helppo tunnistaa "gootti"-tyylistä.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
lilylioneye kirjoitti:
ihan Big Brother voittaja Sari mieleen.
oli ihanan sympaattinen
- 2GoodMan4U
Mä oon huomiohuora.
-huomiobiach - siitä, että
ne syytävät spämmiä mm. miehen logiikka-palstalle.
- ......
No ei sun tarvitse kuin peiliin katsoa niin sieltä se löytyy
- ...........
Mä.
Mä oon huomiohuora.
-huomiobiach
- IngallsinLaura
Huomiohuora on haukkumasana, jolla pyritään loukkaamaan. Tällainen toiminta kumpuaa omasta riittämättömyyden tunteesta, kateudesta, kaunasta tai pelosta. Ja näitä em. tunnetiloja aiheuttaa oma heikko itsetunto, jota pyritään pönkittämään tuottamalla pahaa mieltä toisille.
Huomiohuora voi näin ollen kuka vain, joka osuu paikalle, kun jollakin heikon itsetunnon omaavalla ihmisellä on heikko hetki.- IngallsinLaura
Eli huomiohuora on siis nainen, joka kirjoittaa omaan valokuuvaansa, että "katsokaa minua, olen huomiohuora!".
- tuntomerkit:
- esiintyvä taiteilija: useimmiten rock-muusikko
- kännipäissään viuhahtelija (saa ihailevia katseita muilta miehiltä)
- omistaa urheiluauton
- vain mallit tai missit kelpaa
- pieni pippeli
- kiintymys titteleihin ja käyttää niitä usein
- muistaa aina baarissa mainita sen urheiluauton, hyväpalkkaisen työn ja asuntolainan - Wastaaja
Ai, mistä tunnistaa? Mitkä ovat yleisimmät tuntomerkit?
" Plaa plaa plöö sejatoi asia *viittaus omaan ulkomuotoon* Plaa plöö tääjatoiasia *ah, kun mä oon niin ihana* Plöö plaa tääonsilleen plöö plaa *ih, hi, hi!! et sä mua saa! mä oon rotunainen* Plaa plöö *ai niin, mä..mul on hyvä takapuoli* Plää plöö tääjatoiasia *ai niin..mä en olekaan viitannut omaan ulkomuotooni puheessani kolmeen lauseeseen: mä ja mun takapuoli..* Plää plöö *mä oon muuten ulkoisesti sellanen, että...* plää plöö tää ja toiasia jankutijankutienmäosaaargumentoidaollenkaan *iih!te miehet olette sitten fiksumpia, kuin me naiset;)* Plää plöö plaa jankutisönköti * ainiin, mä!;) mä en olekaan maininnut omasta ulkonäöstäni mitään kolmeen lauseeseen. mun takapuoli..* plääplööjankutisönkötienmäosaaargumentoida *apua,miehet! tämä tyttö on nyt vähän pulassa.;)* Plää plöö jankutisönköti *ainiin, mä! mä en olekaan viitannut omaan ulkomuotooni kolmeen lauseeseen* JNE.
Huomiohuoran tunnistaa valtavasta huomiovajeesta, mikä hänen sisällään on. Eivät vituta, vaan huvittavat. Tottakai mieskin voi olla huomiohuora, vaikka esimerkkini koskikin naista. Naisten huorittelu keskustelupalstalla on kuitenkin tosi rumaa, eli eli huomiohuoran tilalle kuuluisi jokin täysin muu sana. Itse en kenestäkään välttämättä tota sanaa käyttäisi: huomiovajeinen vois olla parempi termi. Jos paljon näet huomiohuoria ympärilläsi, ongelma on sinulla, eikä muilla.;)- Wastaaja
..koski nettiä ja huomiovajeisia siellä. Selkeästi huomiovajeisiin narsisteihin mieltyvät ovat alistumaan taipuvaisia ihmisiä, jotka pitävät (kuvainnollisesti ja usein ihan realityssakin) toisten saappaiden nuolemisesta.;D
- 89547893457893457
IngallsinLaura jauhaa ihan hirveetä paskaa, eipä tässä muuta
- cuentos me Gusta
Toinen Laura sepitti Huorasatukirjankin
- hyh.
cuentos me Gusta kirjoitti:
Toinen Laura sepitti Huorasatukirjankin
Joidenkin kannattaa aloittaa mielenterveystoimistosta :) Eihän kukaan täysjärkinen voi tosissaan näitä heittoja tehdä?
- Caps
Lockista
- ..........
Mä.
Mä oon huomiohuora.
-huomiobiach
- yhyy.
"Yhyyy, ne kiusaa mua ;(((((((("
ATM purskahtaa itkuun kun joku sanoo vähän suorasti asioita. ATM sen sijaan unohtaa itse kirjoittavansa fraasit :"Kurpat" "Käytetyllä naisella ei tee mitään" ja "Iutka, Iutka, Iutka" ainakin 20 kertaa päivässä. - ^^_^^
No ei sun tarvitse kuin peiliin katsoa niin sieltä se löytyy.
- ?
Ajatko sinäkin pillun karvat
- BÖÖÖllö
Mun kamu on huomiohuora!!!
- up.
up
- määmy
Ratikkakuski ja Genio.Mente-nimimerkeistä.
- ylös..
nosto
- mmldlskdkkkkkkkk
olen huora
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692489Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842384Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172110Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä411768Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai841722Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171687Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2581555Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251027Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he322984Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan
Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli4840