Perseen puristaminen

sp 86

samalla kun heittää iskulauseen. Tehoaako? Tarkoitan nuoriin naisiin. Vai onko liian karua/rajua/junttimaista/ahdistavaa/sivistymätöntä? Kokemuksia?

12

5860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mossadin agentti

replat ja perseenpuristelut ja taikatemput jne ei iske naisia. nainen ei ihastu siihen mitä sä teet vaan SUHUN. siihen mitä sä olet.

jos sä alat puristelee naisen persettä reaktiivises mieles eli yrität hakea huomiota tai esittää jotain sillä, sä tuut vaan näyttää kusipäältä tai joltain oudolta hiipparilta.

toisaalta jos sul on oikeesti hauskaa ja sä et oikeesti vois vähempää välittää miten se nainen reagoi ja oot "100% mukana" siinä hetkessä, sä tuut vaikuttaa itsevarmalta ja "mieheltä joka ottaa mitä tahtoo". pointti on vaan siinä et sun on kans oltava see mies joka solullas.

pienet vihjeet sun elekielessäs paljastaa kaiken sun sisäisestä tilasta ja ihmiset, naiset varsinki, kyl poimii sen. ne muodostaa mielipiteensä susta ensin alitajunnallisella/tunteellisella tasolla ja sitten rationalisoi sen taaksepäin loogiseksi esim "sä oot tosi hot hihi" tai "sori mut sä et oo mun tyyppiä" yms jne

• tosissas?

Perseen puristamis juttu ei vaan mee mun jakeluun..

Kuka hitto voi olla niin moukka että menee puristamaan naisen persettä?
      Ei oo ihan yks tai kaks kertaa vaan monesti mun persettä kourastu. Voin sanoa että halveksuttavampaa katsetta mies tuskin multa enää voi saada kuin tuon teon jälkeen.

• duu-di-duu

nuori kaveri kysyi ravintolatiskillä luvan saako laittaa käden mun takapuolen päälle!!!
      Uskomatonta, annoin luvan ja se tuntui ihanalle, ei ollut kyse puristamisesta...oli ihan herrasmiesmäisesti tehty..

• riippuu tietenkin

siitä, mitä naiselta haluat. Minulta tulisi joko pari litsaria, tirvaisu leukaan tai reilu tönäisy. Ei toisen intiimejä paikkoja saa noin vain mennä räpelöimään, herää kysymys, että miten sinut oikein on kasvatettu?

• Mellana

Itse nuorena naisena en voi ymmärtää, miten joku mies voi olla niin epäkunnioittava, että ensimmäisenä hyökkää kourimaan toista.

Sellainen mies saa minulta turpaan enkä voi kuvitella, että toista kertaa katsoisin siihen päin. Harrastan taistelulajeja, joten reaktiot on sen mukaisia, kun tullaan yhtäkkiä koskemaan tuolla lailla ilman mitään lupaa. Oma mies saa tehdä niin, ei muut.

• jennyfer 19

minä ainakin olen aina lyönyt sellaista idioottia, joka tulee mun persettä puristaan ilman lupaa. etkö tajua että naisellakin on oma päätäntävalta omasta ruumiistaan! Ensin tutustutaan ja sitten puserrellaan

• normi mies

Melko varmaksi ei toimi, mutta ei täysin mahdotontakaan. Yritä kuitenkin jotain vähän sivistyneempää.

• opijfh

Mua on naiset kourineet joskus. Ovat olleet jopa selviä. Pitääkö niitä nyt sitten tasa-arvon vuoksi ryhtyä huitomaan nyrkillä.

• nuori nainen

Iskurepliikki ja perseenpuristus -yhdistelmä tehoaa vain, jos olet
      - tosi hyvännäköinen
      - tosi itsevarma
      - itse täydellisyys

Muuten vähän moukkamainen vaikutelma. Äläkä PURISTA. Se sattuu. Sipaise. Ohimennen. Kevyesti. Se VOI TOIMIA.

• -pa

Mutta lisätään edellisen listaan:
        Voi toimia, jos tunnette entuudestaan jonkin verran ja tiedät, että tapauksella on
        a) hippunen huumorintajua
        b) kiinnostusta sua kohtaan.

Enpä suosittele ventovieraita puristelemaan, voipi tulla käsilaukusta päin näköö.. =)

Nimim: P... vois tulla millon vain puristeleen..

• Elisa..
        -pa kirjoitti:

Mutta lisätään edellisen listaan:
        Voi toimia, jos tunnette entuudestaan jonkin verran ja tiedät, että tapauksella on
        a) hippunen huumorintajua
        b) kiinnostusta sua kohtaan.

Enpä suosittele ventovieraita puristelemaan, voipi tulla käsilaukusta päin näköö.. =)

Nimim: P... vois tulla millon vain puristeleen..

Yleensä tommonen beban kouriminen menee aika huumorilla! Mut sit kun siihen lisätään lause, et kyllä toi ikä rupee näköjään näkyyn, kun persekkin alkaa roikkuun! Niin siinä alkaa mennä mun huumorin raja, ei ehkä paras yritys kautta aikojen=)!

• Niinhän se menee

Elikkä miestä saa nainen puristella ja vetää housut alas mutta kun mies sen tekee niin se on vähintään vuoden kakku

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe