Välitunnilla voit hakeutua ihastuksesi läheisyyteen, kun olette esimerkiksi alkavan tunnin luokan edessä. Voit aloittaa keskustelun kouluuun liittyvistä asioista ja kysyä vaivihkaa mitä hän tekee viikonloppuna. Kannattaa kysellä jos hän on menossa discoon tai hengailee kavereiden kanssa jossain erityisessä paikassa. Vapaa ajalla, sinun on helppo pyytää häntä discossa hitaille, tai muussa paikassa voit nähdä häntä omassa kaveri porukassa. Alkuun voitte tutustua isommassa porukassa ja myöhemmin ehkä tehdä jotain kahdstaan. Kun juttelet työ
tön kanssa, ole kiinnostunut hänen harrastuksistaan ja elämästään. Sellainen tekee hyvän vaikutuksen ja jokainen tykkää puhua itsestään. Varmasti hän on myös kiinnostunut kuulemaan sinusta. Onnea matkaan!
Voiko kukaan neuvoo mua ku mä en oikein tiedä mitä mun pitäs tehä. Elikkä ongelma mulla on se et kun mä tutustuin yhteen kaks vuotta mua vanhempaan tyttöön. Ekaks me oltiin vaan yhessä isossa porukassa ja nyt me ollaan jo kahdestaan vapaa ajalla ja nyt mä oon alkanu yrittää iskee sitä mut en oikein tiiä miten sen tekisin! En haluaisi nolata itteeni ihan kokonaan hänen edessään joten pliis sanokaa joku miten mun pitäs yrittää iskee häntä?
Itse olen kans miettiny samaa. Olen löytänyt 15 v tytön jonka kans tulen hyvin toimeen. Ja nyt kun yritän puhua hänen kanssaan en oikeen tiedä mista puhua. Yleensä riittää kun kysyy jotain hänestä niin pääsee alkuun puhumisessa!
No ensin kannattaa vaa hakeutuu seuraan välkällä ja muualla vaikkakin isossa kaveriporukassa. Sit vaa kyselet juttuja. Itse oon 13.v tyttö ja mun tutut kaveripojat ainakin tykkää olla totuutta ja tehtävää vapaaajalla. Tehtävät on ain yms pussaa komeinta poikaa huulille 5 sekunttia :DD. ja muuten tytöt tykkää kun niit halaa takaapäin.
Hei voisko joku auttaa mua, ku ite oon ihastunu yhteen tyttöön ja näyttäs vähän siltä et hän tykkää musta , ja välillä taas ei. Mitä mun pitäs tehä? Monesti käy niin et kun olen hänen kanssaan koulussa kaksin,puhun sujuvasti ja niin. Mut sit jos oon yksin ja hänellä on kaveri mukana,jäädyn... Mulla on tiedoks hänen numero
Tekeydy
ja hommaa sixpäkki siideriä. Pitäs tepsii.apuja iskemiseen oman ikäisten parissa
Hei Lassi 93Välitunnilla voit hakeutua ihastuksesi läheisyyteen, kun olette esimerkiksi alkavan tunnin luokan edessä. Voit aloittaa keskustelun kouluuun liittyvistä asioista ja kysyä vaivihkaa mitä hän tekee viikonloppuna. Kannattaa kysellä jos hän on menossa discoon tai hengailee kavereiden kanssa jossain erityisessä paikassa. Vapaa ajalla, sinun on helppo pyytää häntä discossa hitaille, tai muussa paikassa voit nähdä häntä omassa kaveri porukassa. Alkuun voitte tutustua isommassa porukassa ja myöhemmin ehkä tehdä jotain kahdstaan. Kun juttelet työ
tön kanssa, ole kiinnostunut hänen harrastuksistaan ja elämästään. Sellainen tekee hyvän vaikutuksen ja jokainen tykkää puhua itsestään. Varmasti hän on myös kiinnostunut kuulemaan sinusta. Onnea matkaan!
Moi
Voiko kukaan neuvoo mua ku mä en oikein tiedä mitä mun pitäs tehä. Elikkä ongelma mulla on se et kun mä tutustuin yhteen kaks vuotta mua vanhempaan tyttöön. Ekaks me oltiin vaan yhessä isossa porukassa ja nyt me ollaan jo kahdestaan vapaa ajalla ja nyt mä oon alkanu yrittää iskee sitä mut en oikein tiiä miten sen tekisin! En haluaisi nolata itteeni ihan kokonaan hänen edessään joten pliis sanokaa joku miten mun pitäs yrittää iskee häntä?Moi!
Itse olen kans miettiny samaa. Olen löytänyt 15 v tytön jonka kans tulen hyvin toimeen. Ja nyt kun yritän puhua hänen kanssaan en oikeen tiedä mista puhua. Yleensä riittää kun kysyy jotain hänestä niin pääsee alkuun puhumisessa!vinkki
tilaa netistä rohypnolia :D