Kyselisin, että mitä tuolta Hyvät Lehdet firmasta saa palkkaa jos sielä on kuukauden tässä kesällä.
Onko hyvä tuntipalkka ja miten pitkiä työpäiviä?
Hyvät lehdet
19
9259
Vastaukset
- Turussa...
ja meillä palkka oli 4,20 tunti plus provikka. Jos et myynyt vähintään 123 eurolla päivässä -> tuntipalkka 3 euroa eikä provikkaa. Ja tuo 123 euroa lasketaan koko kuukauden keskiarvosta. Eli huonot päivät saattaa viedä kaiken sun hyvinä päivinä "ansaitsemat" provikat (plus 1,20 euroa tuntipalkasta). Meillä tehtiin kuuden tunnin työpäiviä, se oli tosi kiva homma niin ei ollut ihan kuitti aina kolmen aikaan kun aamuvuorosta pääsi pois.
Tsemppiä vaan jos lehtiä päätät alkaa myymään, itselleni se oli yhtä helvettiä. Ihan vaan sen takia että musta ei oo tyrkyttämään ihmisille lehtiä joita ne ei halua, tunsin itteni aina huijariks, varsinkin vanhusten kanssa. Myös häpesin työtäni ihan mielettömästi, mutta mun omia ongelmia tälläset. Hyvät Lehdet oli periaatteessa ihan kiva työpaikka, oot vaan tarkkana palkkojen ja muiden kanssa, kirjota kaikki myymäsi jutut ylös, ite olin laskenut saavani yhelä viikolta reilu 200 euroa (tuntipalkat plus provikat), ja kun tili tuli niin sieltä tipahtikin vaan jotain kuutisenkymppiä.- usered
Maanantaina olisi sitten se kesätyöpaikka haastattelu Hyvissä Lehdissä. Saa nähdä miten menee.
- usered
Noniin. Tänään oli ja kyllähän minä sinne pääsin. Ne jotka ovat olleet töissä tuolla niin kannattaako sinne mennä? Onko OK homma?
Mielipiteitä- mutta,
jos saat paljon myytyä, niin hyvin menee. Jos et, niin ainakaan palkan puolesta ei mene hyvin. Ja tosiaan tuo, että huonot päivät (joita tulee väkisinkin) näkyy koko kuukauden palkassa. Musta ei olis puhelinmyyjäks ollenkaan, nyt teen puhelinhaastattelijan hommaa ja siinäkin saa ihan tarpeeks paskaa niskaan. Mutta tsemppiä sulle.
- Sara
Olin jonkin aikaa itse töissä Hyvissä lehdissä... Työpaikan ilmapiiri ja ihmiset oli aivan ihania, mutta en kestänyt sitä lehtien tyrkyttämistä ihmisille. Jotenkin kuvittelin, että olis ollut helpompaa hommaa, mutta aika myyntitykki saa olla, et saa niitä lehtiä kaupaks. Tsemppiä sulle. Mä en sitä kestänyt, toivottavasti työ sopii sulle paremmin. :)
- en kehu
Kuopioon älä vaan mene. Kokemusta on. Tulee romaani jos alan kertoo mitä siellä on vastassa.
- Tuleva myyjä
en kehu kirjoitti:
Kuopioon älä vaan mene. Kokemusta on. Tulee romaani jos alan kertoo mitä siellä on vastassa.
Moi oon muuttamassa Kuopioon ja ajattelin kysyä töitä Hyvät Lehdet Oy:stä
Millanen on Kuopion toimisto tms - Kesätöissä
Tuleva myyjä kirjoitti:
Moi oon muuttamassa Kuopioon ja ajattelin kysyä töitä Hyvät Lehdet Oy:stä
Millanen on Kuopion toimisto tmsOlin Kuopion toimistossa kesätöissä ja ainakin minä tykkäsin. Pomo oli kiva nuori mies ja kova zemppaamaan. Palkkaakin sain lisineen lähes 8 egee tunnissa kaikkine lisineen. Tarkoitu olisi jatkaa hommia syssymmällä opiskelun ohessa.
- älä vain mene
oikeitakin töitä löytyy kyllä!
- huokaus...
kaikki ansaitsee paljon parempaa. on olemassa varamiespalvelut ja sen sellaiset jotka ns. ei varmasti laske alleen.
- hyvillä lehdillä oleva
miten helkkarissa määrittelet "oikean" työn`? ei teurastajaakaan voi oikeaksi työksi sanoa koska siinä tapetaan työksi?
ite oon ollu muutaman kuukauden hyvillä lehdillä ja mukavaa on ollu. voitin just kylpylälomankin kun myin niin hyvin ja asiakkaat tykkäs. ehkä ihmiset ette ymmärrä millasta toi työ on jos ette oo ite kokenu. saatan ite höpötellä asiakkaiden kanssa mukavia ilman että edes ostaa ja olen saanu tosi paljon positiivista palautetta.
- Ää
Olin siellä töissä kuukauden. Ilmapiiri ihan ok, toinen pomo oli kiva, toinen ei. Palkanmaksu tökkii ja pahasti. Sain pelkät provikat, vaikka minun olisi pitänyt saada myös tuntipalkkaa. Toinen pomo suostui korjaamaan asian, toinen pomo soitti parin päivän päästä ja kumosi tämän päätöksen. Liiton kanssa nyt sitten rupean vaatimaan palkkaa, mikä mulle kuuluu. Että älkää missään nimessä menkö kyseiseen firmaan töihin, jos haluatte saada palkkanne.
Onneksi kuulun liittoon, ja saan heiltä apua tässä asiassa!!- aaarrrghh..
montako työtuntia teit tuon kuukauden aikana?
- LIISI76
kyllä kannattaa mennä oikeesti ! jos haluu rahaa ja ei kannata alkaa nirsoilemaan kesätyön suhteen koska ei sitä voi niin vain itse päättää mihin menee ! sitä' mennäään sinne mihin päästään ! kaikki työ on arvokasta. itse tienasin mielestäni todella paljon , kun olin vain kuukauden töissä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k863841On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382401Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722373Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732272Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.372029Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma771618- 761517
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581081Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691054Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r6994