rieju vai derbi?

molemmat euroopasta

ku en tiä kumman ostaisin r vai sm...ajan varmaan enemmän kadulla mmutta kyllä varmaan mettässäkin tulee ajettua...vaihtoehdot : rieju rrx 2499e(tehokkaammalla moottorilla 2599e) tai derbi x-race sm 2590e....sanokaa huonoja ja hyviä puolia...kiitos vastauksista!

263

31158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moponhankkija

      olen samaa miettinyt.. mutta hankkisin derbin se on luotettavampi.. mut se on vaan KALLIS!!! muakin harmittaa se vitusti!! >:|

      • ööööööööö

        juu mutta saat siitä sit paremman hinnan kun myyt sen ellet oo ihan kokonaan raiskannu sitä.


      • power up

        Itsellä on rieju RRX power up ja se todella oikeasti jaksaa mennä isommatkin mäet. En usko että derbi on vakiona tehokkaampi.


      • totanoin..
        power up kirjoitti:

        Itsellä on rieju RRX power up ja se todella oikeasti jaksaa mennä isommatkin mäet. En usko että derbi on vakiona tehokkaampi.

        osta derbi se on vakiona tehokkaampi ku rieju power up. kaverin derbin papereissa lukee tehoissa 2.6kw. ja jaksaa vääntää ihan hemmetin hyvin ku menee isonki mäen kaks päällä kutosella ilman että pitää laittaa pienempää pesään.. ja yhel tutul on rieju ja ollu ihan hemmetistee vikoi ku taas derbis ei oo ollu mitää..


      • pettynytomistaja
        power up kirjoitti:

        Itsellä on rieju RRX power up ja se todella oikeasti jaksaa mennä isommatkin mäet. En usko että derbi on vakiona tehokkaampi.

        mulla on rieju ja se saatana hyyty jokamäkeen, ja melkei jopa vasta tuuleen....


      • sadasdsagfaef
        totanoin.. kirjoitti:

        osta derbi se on vakiona tehokkaampi ku rieju power up. kaverin derbin papereissa lukee tehoissa 2.6kw. ja jaksaa vääntää ihan hemmetin hyvin ku menee isonki mäen kaks päällä kutosella ilman että pitää laittaa pienempää pesään.. ja yhel tutul on rieju ja ollu ihan hemmetistee vikoi ku taas derbis ei oo ollu mitää..

        voin sulle kokemuksesta kertoo että mikään derbi ei vakiona 2 päällä mene isoo ylämäkee ilman pienemmälle vaihtamista...


      • ylpeäomistaja
        pettynytomistaja kirjoitti:

        mulla on rieju ja se saatana hyyty jokamäkeen, ja melkei jopa vasta tuuleen....

        riejulla ajellut noin 2vk... vakiona vielä kn on sisäänajo.. menee vitosella mäen kun mäen... taitaa olla ton sun mopon kulkemisen esteenä jokin muu este kuin mopon tehottomuus.. kuten kuskin massa jne. ;)


      • fgsfg
        sadasdsagfaef kirjoitti:

        voin sulle kokemuksesta kertoo että mikään derbi ei vakiona 2 päällä mene isoo ylämäkee ilman pienemmälle vaihtamista...

        Mulla kyllä meni vähän piristettynä TODELLA jyrkän ylämäen metsässä kakspäällä. Ei tarvinnu vaihtaa pienemmälle ja hyvin jakso.


      • Depa
        power up kirjoitti:

        Itsellä on rieju RRX power up ja se todella oikeasti jaksaa mennä isommatkin mäet. En usko että derbi on vakiona tehokkaampi.

        Derbi on tehokkain vakiona, ite olen sen verran piristäny että kulkee sen 95-100km/h


      • rieju mrt omistan:)
        ylpeäomistaja kirjoitti:

        riejulla ajellut noin 2vk... vakiona vielä kn on sisäänajo.. menee vitosella mäen kun mäen... taitaa olla ton sun mopon kulkemisen esteenä jokin muu este kuin mopon tehottomuus.. kuten kuskin massa jne. ;)

        TERVE osta mrt enduro! ei power up mut itel otettu kurit pois ja cdi vaihettu suutin 96 kulkee kipiät 80 :) HELPOLLA VÄSYYLLA! eli ei ole vaikea päästä 100luokkaa derpi `=leipoo 2t ainaki 06vm :)


      • ...
        pettynytomistaja kirjoitti:

        mulla on rieju ja se saatana hyyty jokamäkeen, ja melkei jopa vasta tuuleen....

        varmaa kaasaris jotai paskaa tai putki karstane...tai kaasari saa liian vähä bensaa tai ilmaa tai sit liian paljo


      • ...
        Depa kirjoitti:

        Derbi on tehokkain vakiona, ite olen sen verran piristäny että kulkee sen 95-100km/h

        vitut oo derbi tehokkaampi...täys paska vakiona...meni vakio riejul vähä piristetyst derbist ohi...kiihytykses ja vauhis


      • es_jonne99
        totanoin.. kirjoitti:

        osta derbi se on vakiona tehokkaampi ku rieju power up. kaverin derbin papereissa lukee tehoissa 2.6kw. ja jaksaa vääntää ihan hemmetin hyvin ku menee isonki mäen kaks päällä kutosella ilman että pitää laittaa pienempää pesään.. ja yhel tutul on rieju ja ollu ihan hemmetistee vikoi ku taas derbis ei oo ollu mitää..

        mä ajoin ainaki mun vakio riejul 128 mittarii lievään ala mäkeen


      • ettäs tiedät
        sadasdsagfaef kirjoitti:

        voin sulle kokemuksesta kertoo että mikään derbi ei vakiona 2 päällä mene isoo ylämäkee ilman pienemmälle vaihtamista...

        Ja mä voin kuule sulle Derbin omistajana kertoo että: JA VARMASTI MENEE. eikä muuten ollu kumpikaan mitään kukkakeppejä


      • US
        sadasdsagfaef kirjoitti:

        voin sulle kokemuksesta kertoo että mikään derbi ei vakiona 2 päällä mene isoo ylämäkee ilman pienemmälle vaihtamista...

        Voin sulle kokemuksesta kertoa että kyllä se menee.


      • äääliö
        pettynytomistaja kirjoitti:

        mulla on rieju ja se saatana hyyty jokamäkeen, ja melkei jopa vasta tuuleen....

        No ku sul on se europa malli se ei kule mihinkää eikä kiihy


      • srtrtjrs
        ... kirjoitti:

        vitut oo derbi tehokkaampi...täys paska vakiona...meni vakio riejul vähä piristetyst derbist ohi...kiihytykses ja vauhis

        derbi on tehokkaampi vakiona vain sen takia koska riejussa on kuri putkessa mutta derbissäpä ei ole ,eli periaatteessa kumpikohan on tehokkaampi.(vittu mitä jonneja)


      • espärisee_00
        pettynytomistaja kirjoitti:

        mulla on rieju ja se saatana hyyty jokamäkeen, ja melkei jopa vasta tuuleen....

        Voi viddu mage ei siwasta saa riejua


      • olikkii:DDDDDD
        srtrtjrs kirjoitti:

        derbi on tehokkaampi vakiona vain sen takia koska riejussa on kuri putkessa mutta derbissäpä ei ole ,eli periaatteessa kumpikohan on tehokkaampi.(vittu mitä jonneja)

        ... derbissa on kierrosten rajotin, joka syö tehoja aika vitusti 2-tahti koneessa, sen takia kun 2-tahti koneella ajetaan yläkierroksilla.. rieju mrt.ssä jossa on power up ei oo muuta ku 60km/h nopeusrajotin.. esimerkiks, kaveril on rieju mrt 2010 power up, (vakio) lähtee 2kertaa paremmi ku yksin ajan derbillä.. (x-race...) ja ei derbissä ei ole kuria putkessa? :DD oliks tuo joku vitu trolli vai ootko oikeesti noi juusto?..


      • derbit on homoille
        totanoin.. kirjoitti:

        osta derbi se on vakiona tehokkaampi ku rieju power up. kaverin derbin papereissa lukee tehoissa 2.6kw. ja jaksaa vääntää ihan hemmetin hyvin ku menee isonki mäen kaks päällä kutosella ilman että pitää laittaa pienempää pesään.. ja yhel tutul on rieju ja ollu ihan hemmetistee vikoi ku taas derbis ei oo ollu mitää..

        Derbi on aivan vitun säälittävä teinimopo ja vitun luumu paska ja kaiken lisäks vitun ruma mieti sitä ku työnnät derbiäs kotii ja rieju pojat keulii ohi keskari pystys


      • rieju mrt 50
        fgsfg kirjoitti:

        Mulla kyllä meni vähän piristettynä TODELLA jyrkän ylämäen metsässä kakspäällä. Ei tarvinnu vaihtaa pienemmälle ja hyvin jakso.

        ajoit varmaa ykkösellä


      • Faggot ^
        derbit on homoille kirjoitti:

        Derbi on aivan vitun säälittävä teinimopo ja vitun luumu paska ja kaiken lisäks vitun ruma mieti sitä ku työnnät derbiäs kotii ja rieju pojat keulii ohi keskari pystys

        Katsoskun kaikki mopot on tehty teini ikäisille onhan mopo ikä 15-18 ja eikä mopoa yleensä osteta ulko näön petusteela ja kun siinä vittua mätät noin paljon uskon että itsekkin olet 16-17 vuotias murkku ikänen pentu.


      • Faggot
        derbit on homoille kirjoitti:

        Derbi on aivan vitun säälittävä teinimopo ja vitun luumu paska ja kaiken lisäks vitun ruma mieti sitä ku työnnät derbiäs kotii ja rieju pojat keulii ohi keskari pystys

        Mikä ei oo teinimopo?!?! Huomaa ironia omas lauseessas.


      • derbit on roskaa
        Faggot ^ kirjoitti:

        Katsoskun kaikki mopot on tehty teini ikäisille onhan mopo ikä 15-18 ja eikä mopoa yleensä osteta ulko näön petusteela ja kun siinä vittua mätät noin paljon uskon että itsekkin olet 16-17 vuotias murkku ikänen pentu.

        Mopoikä kokoikä vitun derbirunkku ime kullia paskahousu :-DD es


      • DerbitLahoo
        derbit on roskaa kirjoitti:

        Mopoikä kokoikä vitun derbirunkku ime kullia paskahousu :-DD es

        Mitä vittua te sönkkäätte? Mun rieju jättää derbit ainaki iha mennen tullen :))


      • reijumies
        pettynytomistaja kirjoitti:

        mulla on rieju ja se saatana hyyty jokamäkeen, ja melkei jopa vasta tuuleen....

        vittu mun rieju mooaa booaa ja kolisee kilisee alamäkee


      • Anonyymi
        totanoin.. kirjoitti:

        osta derbi se on vakiona tehokkaampi ku rieju power up. kaverin derbin papereissa lukee tehoissa 2.6kw. ja jaksaa vääntää ihan hemmetin hyvin ku menee isonki mäen kaks päällä kutosella ilman että pitää laittaa pienempää pesään.. ja yhel tutul on rieju ja ollu ihan hemmetistee vikoi ku taas derbis ei oo ollu mitää..

        haista sinä paska


    • Fatime

      Itse ostin juuri vappuna Derbi Senda sm extremen vm. -06 ja hintaa oli yht: 2100€. Ostin käytettynä, ajettu oli noin 70km eli uusi. Vinkiksi voin sanoa että älä osta liikkeestä kun voit ostaa saman tai paremman mopon halvemmalla ja myös on uusi. Etsi netistä niin kuin minä tein ja ole kärsivällinen oston suhteen eli älä tyydy heti ensimmäisiin mitä tulee vastaa. Muista tinkiä ja myös paljon, koska SINÄ OLET SE JOLLA ON RAHAA ELI PÄÄTÖSVALTA EI MYYJÄLLÄ JOKA TARVITSEE KIIREESTI RAHAA MOPOSTA, joten myyjät myyvät kun huomaavat ettei kukaan osta sitä siihen hintaan mitä pyytävät. Tingi ainakin 500€ Heti hinnasta pois ja jätä ostotarjouksia, he kyllä ottavat yhteyttä sinuun, usko pois tai sitten ole kärsimätön ja osta kaupasta uusi...

      Ps: itse olen ainakin enemmän kuin tyytyväinen kauppaani ja myös Derbi mopooni. Tossa sulle pari netti osoitetta jos satu tietää www.nettimoto.com & www.motot.net( Tästä löysin itse moponi. Oli myynnissä hintaa 2400€, mutta sain tinggittyä 2100€). MUISTA OIKEESTI TINKIÄ HUOLELLA TAI TULET HUIJATUKSI, KOSKA KUN HALUAT MYYDÄ MOPOSI POIS KÄYTÖN JÄLKEEN HINTA JONKA MAKSOIT PITÄÄ TULLA CENTILLEEN TAKAISIN TAI SITTEN HIEMAN BONUSTA.

      • rabe-90

        KOSKA KUN HALUAT MYYDÄ MOPOSI POIS KÄYTÖN JÄLKEEN HINTA JONKA MAKSOIT PITÄÄ TULLA CENTILLEEN TAKAISIN TAI SITTEN HIEMAN BONUSTA.

        Tämähän ei tule pitemmän päälle onnistumaan


    • Pezu

      Rieju kannattaa!!!

      • Rieju.

        No rieju totta vitussa! onko se niin vaikea ymmärtää että Derbien hintalaatu suhde on aivan perseestä! Jos viet derbin merkkihuoltoon niin tulee maksamaan pelkkä öljyjen vaihto 50 e. Itselläni on Rieju MRX ja kaverillani on Derbi DRD racing. Kummatkin ovat samasta hintaluokasta eli 3400 . Ja kaverini kokeili minun mopoani ja totesi heti tehokkaammaksi. Kyllä, uusi power up moottori on TODELLA TEHOKAS. Derbi on kyllä hieno, mutta todella turha. Mikäli haluat hyvän mopon, ota Rieju RRX


      • sebi
        Rieju. kirjoitti:

        No rieju totta vitussa! onko se niin vaikea ymmärtää että Derbien hintalaatu suhde on aivan perseestä! Jos viet derbin merkkihuoltoon niin tulee maksamaan pelkkä öljyjen vaihto 50 e. Itselläni on Rieju MRX ja kaverillani on Derbi DRD racing. Kummatkin ovat samasta hintaluokasta eli 3400 . Ja kaverini kokeili minun mopoani ja totesi heti tehokkaammaksi. Kyllä, uusi power up moottori on TODELLA TEHOKAS. Derbi on kyllä hieno, mutta todella turha. Mikäli haluat hyvän mopon, ota Rieju RRX

        Jos te kaveris kanssa vakiona ajelette ni sitte en tiijä vaikkakkin derbissä ja riejussa on täysin samat tehot vakiona. Tosin taas kurittomana rieju ei pärjää derbille ollenkaaa


      • ,lol
        Rieju. kirjoitti:

        No rieju totta vitussa! onko se niin vaikea ymmärtää että Derbien hintalaatu suhde on aivan perseestä! Jos viet derbin merkkihuoltoon niin tulee maksamaan pelkkä öljyjen vaihto 50 e. Itselläni on Rieju MRX ja kaverillani on Derbi DRD racing. Kummatkin ovat samasta hintaluokasta eli 3400 . Ja kaverini kokeili minun mopoani ja totesi heti tehokkaammaksi. Kyllä, uusi power up moottori on TODELLA TEHOKAS. Derbi on kyllä hieno, mutta todella turha. Mikäli haluat hyvän mopon, ota Rieju RRX

        mun solifer sm 08 pesee teijän vakio rajoitetus luuskat :D

        suoralla 65 km/h vakiona


      • sebi
        ,lol kirjoitti:

        mun solifer sm 08 pesee teijän vakio rajoitetus luuskat :D

        suoralla 65 km/h vakiona

        Vittu se sinun suoras on ollu joku helevetin jyrkkä alamäki. Nelitahti mopo ei liiku mihinkää ku esim. kaverinkaa ajettiin kaks pääl vakio apikan skootterilla ohi. ja nii hän nuo sannoo et nelarit vääntää mutta ei ku pienimpäänki ylämäkkee saa ykkösen runnoo silimaa.


      • mikke111
        sebi kirjoitti:

        Jos te kaveris kanssa vakiona ajelette ni sitte en tiijä vaikkakkin derbissä ja riejussa on täysin samat tehot vakiona. Tosin taas kurittomana rieju ei pärjää derbille ollenkaaa

        itseasiassa teharin kanssa aivan samaa nopeutta ellei rieju jopa vie...


      • Jomattt
        Rieju. kirjoitti:

        No rieju totta vitussa! onko se niin vaikea ymmärtää että Derbien hintalaatu suhde on aivan perseestä! Jos viet derbin merkkihuoltoon niin tulee maksamaan pelkkä öljyjen vaihto 50 e. Itselläni on Rieju MRX ja kaverillani on Derbi DRD racing. Kummatkin ovat samasta hintaluokasta eli 3400 . Ja kaverini kokeili minun mopoani ja totesi heti tehokkaammaksi. Kyllä, uusi power up moottori on TODELLA TEHOKAS. Derbi on kyllä hieno, mutta todella turha. Mikäli haluat hyvän mopon, ota Rieju RRX

        En kannata Riejuu itellä RRX vuos mallii -08 ajettu n 5000 no 4000 asti päästii ilman vikoi mut nyt niit on alkanu tulee Vaihteet pomppii pois ja ei enää ees kule Enne meni helposti yli 50 suoral ja nyt ei enää mee ku 43 tätä vauhtii koht mennää 30km/h Aijon vaihtaa skootteriin lähi aikoina..


      • ...
        Jomattt kirjoitti:

        En kannata Riejuu itellä RRX vuos mallii -08 ajettu n 5000 no 4000 asti päästii ilman vikoi mut nyt niit on alkanu tulee Vaihteet pomppii pois ja ei enää ees kule Enne meni helposti yli 50 suoral ja nyt ei enää mee ku 43 tätä vauhtii koht mennää 30km/h Aijon vaihtaa skootteriin lähi aikoina..

        Nyt teet niin että otat putkesta kurin putsaat sen puhtaaksi ettei oo tukossa ja laitat takas. (Tosin jos koitat sitä riejuu ilman sitä kurii niin uskon ettei se enää päädy sinne putkeen :D )


      • siit oo
        ,lol kirjoitti:

        mun solifer sm 08 pesee teijän vakio rajoitetus luuskat :D

        suoralla 65 km/h vakiona

        kiinni et paljo vakiona menee. Kurittomana se pitää mitata. Eli sun solikkaas vaan ei oo kuristettu tarpeeks ku se menee vielä 65. Mut sit ku vertaa derbi vs solikka kumpikin kurittomia nii solikka kulkee joku 70 ja deba 80.


      • randomuser1
        ,lol kirjoitti:

        mun solifer sm 08 pesee teijän vakio rajoitetus luuskat :D

        suoralla 65 km/h vakiona

        Juuu varmaa mene vakiona 65km/h...Sun mittaris heittää ja pahasti tai sit vaa ajoit vitun jyrkkään alamäkeen...


      • jepjep<3
        randomuser1 kirjoitti:

        Juuu varmaa mene vakiona 65km/h...Sun mittaris heittää ja pahasti tai sit vaa ajoit vitun jyrkkään alamäkeen...

        tais olla molempii:D


      • pokoo
        Jomattt kirjoitti:

        En kannata Riejuu itellä RRX vuos mallii -08 ajettu n 5000 no 4000 asti päästii ilman vikoi mut nyt niit on alkanu tulee Vaihteet pomppii pois ja ei enää ees kule Enne meni helposti yli 50 suoral ja nyt ei enää mee ku 43 tätä vauhtii koht mennää 30km/h Aijon vaihtaa skootteriin lähi aikoina..

        Ku ooot yrittänyt kumia poltaa ja kytkimen kuluttanu ! ei ihme jos vaihteet pomppiii!


      • fdsgbgfhetrfesgfdefr
        Jomattt kirjoitti:

        En kannata Riejuu itellä RRX vuos mallii -08 ajettu n 5000 no 4000 asti päästii ilman vikoi mut nyt niit on alkanu tulee Vaihteet pomppii pois ja ei enää ees kule Enne meni helposti yli 50 suoral ja nyt ei enää mee ku 43 tätä vauhtii koht mennää 30km/h Aijon vaihtaa skootteriin lähi aikoina..

        Huoltaminenki ois varmaa suht hyödyllist


      • Hahahaahah
        sebi kirjoitti:

        Vittu se sinun suoras on ollu joku helevetin jyrkkä alamäki. Nelitahti mopo ei liiku mihinkää ku esim. kaverinkaa ajettiin kaks pääl vakio apikan skootterilla ohi. ja nii hän nuo sannoo et nelarit vääntää mutta ei ku pienimpäänki ylämäkkee saa ykkösen runnoo silimaa.

        Ai ei kule?
        Kaverilla on rääkätty solikka, kulkee suoralla 75km/h kaks päällä!!!
        Ajat vain 10-20km kaasu pohjasa nii se alkaa kulkee ihan helvetisti :D


      • hahaahahahahhaha
        randomuser1 kirjoitti:

        Juuu varmaa mene vakiona 65km/h...Sun mittaris heittää ja pahasti tai sit vaa ajoit vitun jyrkkään alamäkeen...

        Ja varmana kulkee....
        Vitun urpot ei usko.
        Derbi nerds....
        Solikka kulkee rääkättynä helposti 65km/h


      • Menee paikoillaa 10 ;)
        sebi kirjoitti:

        Vittu se sinun suoras on ollu joku helevetin jyrkkä alamäki. Nelitahti mopo ei liiku mihinkää ku esim. kaverinkaa ajettiin kaks pääl vakio apikan skootterilla ohi. ja nii hän nuo sannoo et nelarit vääntää mutta ei ku pienimpäänki ylämäkkee saa ykkösen runnoo silimaa.

        Soliferin taikaa on 10 kusettava mittari


      • Se joka tietää
        hahaahahahahhaha kirjoitti:

        Ja varmana kulkee....
        Vitun urpot ei usko.
        Derbi nerds....
        Solikka kulkee rääkättynä helposti 65km/h

        "Derbi nerds" hah! siinä tuli tämän vuoden paras vitsi, ei vaan taida olla varaa ostaa :)


      • hahhahahhahaahahahha
        hahaahahahahhaha kirjoitti:

        Ja varmana kulkee....
        Vitun urpot ei usko.
        Derbi nerds....
        Solikka kulkee rääkättynä helposti 65km/h

        riejupa kulkee 360 km/h ku kalibroit mittarin uuteen uskoon


    • ...

      Suosittelen riejua mutta sitä power uppia ei ole niin helppo virittää... Derpistä sanoovat että moottori ei kestä mutta eipä ole yhdelläkään kaverilla ollut vikoja... Ite otan tuon rieju RRX. Jos ei viritä niin ennemmin rieju poweri koska siinä on sitten tehoja kait enemmän. Sitten jos ajat kesällä ja asvaltilla enemmikseen niin kannattas ottaa toi rieju spike. Talvella itse luotan enduro renkaisiin enemmän vaikka ei oikeen mikään nasta rengas hyödytä kunnon liukkailla.

      • uumamam

        Derbi X-racessa on vakiona 2.6 kW tehoa kun taas Rieju RRX power upissa 2.25 kW.


      • isoego
        uumamam kirjoitti:

        Derbi X-racessa on vakiona 2.6 kW tehoa kun taas Rieju RRX power upissa 2.25 kW.

        niihä niissä lukee että 2.6 kw mut kuristettuna se 1.8 kw


      • Tietää
        isoego kirjoitti:

        niihä niissä lukee että 2.6 kw mut kuristettuna se 1.8 kw

        Rieju power up :DD mikä se toi on lupaavat 75%enemmän tehoa, tiedättekö, että rieju,yamaha,aprilia,peugeot,motorhispania ja beta käyttävät täsmälleen samaa konetta (am6) tehoa luvataan kurittomana 8hp. Derbipäs käyttää rabasaa jonka kone löytyy 65cc pienen crossin keulalta tehoa tästä crossista löytyy n17hp ja derbeistä 8,4, eli näissä kahdessa samat perusrakenteet moottorissa. Täten voin sanoa, rabasan ja derbin laadukkaammaksi.


      • jaghulu
        Tietää kirjoitti:

        Rieju power up :DD mikä se toi on lupaavat 75%enemmän tehoa, tiedättekö, että rieju,yamaha,aprilia,peugeot,motorhispania ja beta käyttävät täsmälleen samaa konetta (am6) tehoa luvataan kurittomana 8hp. Derbipäs käyttää rabasaa jonka kone löytyy 65cc pienen crossin keulalta tehoa tästä crossista löytyy n17hp ja derbeistä 8,4, eli näissä kahdessa samat perusrakenteet moottorissa. Täten voin sanoa, rabasan ja derbin laadukkaammaksi.

        mielestäni derbi on parempi, vaikka kaikki väittävät, että derbissä on sitä sun tätä, sähköt menevät, ja kone paukkuu, mutta se ei ole totta. mulla on tossa uus derbi ja vanha derbi. vanha on 2002, ja sillä on ajettu 32 000km, eikä tunnu missään. kerran on mäntä vaihdettu, joka tehdään kaikissa mopoissa n.15tkm kohdalla. riejussa taas on niitä vikoja. kaverilta juuri meni takalaakerit. sähkövikoja on ollut paljon ja konekin on leiponut kertaalleen...


      • Malossi69
        Tietää kirjoitti:

        Rieju power up :DD mikä se toi on lupaavat 75%enemmän tehoa, tiedättekö, että rieju,yamaha,aprilia,peugeot,motorhispania ja beta käyttävät täsmälleen samaa konetta (am6) tehoa luvataan kurittomana 8hp. Derbipäs käyttää rabasaa jonka kone löytyy 65cc pienen crossin keulalta tehoa tästä crossista löytyy n17hp ja derbeistä 8,4, eli näissä kahdessa samat perusrakenteet moottorissa. Täten voin sanoa, rabasan ja derbin laadukkaammaksi.

        Vitun pelle. Aprilia ja derbi käyttää samaa ihan vitun tehotonta paska myllyä. Itse suosittelen ehdottomasti Riejua. Opettele lukemaan urpo.


      • sebi
        Malossi69 kirjoitti:

        Vitun pelle. Aprilia ja derbi käyttää samaa ihan vitun tehotonta paska myllyä. Itse suosittelen ehdottomasti Riejua. Opettele lukemaan urpo.

        elä yhtää pellettele. Siin tarkotettii vanhan mallin apikan konetta ja se ei todellakaa ole sama ku derbissä sitäpaitsi rabasasta lähttee enemmä kaakkia ku minarellistä.


      • rieju mrt omistaja
        jaghulu kirjoitti:

        mielestäni derbi on parempi, vaikka kaikki väittävät, että derbissä on sitä sun tätä, sähköt menevät, ja kone paukkuu, mutta se ei ole totta. mulla on tossa uus derbi ja vanha derbi. vanha on 2002, ja sillä on ajettu 32 000km, eikä tunnu missään. kerran on mäntä vaihdettu, joka tehdään kaikissa mopoissa n.15tkm kohdalla. riejussa taas on niitä vikoja. kaverilta juuri meni takalaakerit. sähkövikoja on ollut paljon ja konekin on leiponut kertaalleen...

        mäntä vaihdetaan 2t jälkeen ja se leipaseesul lähi päivinä :)


      • temw
        jaghulu kirjoitti:

        mielestäni derbi on parempi, vaikka kaikki väittävät, että derbissä on sitä sun tätä, sähköt menevät, ja kone paukkuu, mutta se ei ole totta. mulla on tossa uus derbi ja vanha derbi. vanha on 2002, ja sillä on ajettu 32 000km, eikä tunnu missään. kerran on mäntä vaihdettu, joka tehdään kaikissa mopoissa n.15tkm kohdalla. riejussa taas on niitä vikoja. kaverilta juuri meni takalaakerit. sähkövikoja on ollut paljon ja konekin on leiponut kertaalleen...

        Kyllä ne riejun takalaakerit on kulutusosia, ettei sen perusteella kannata mopoa valita.


      • Sebionhomo
        sebi kirjoitti:

        elä yhtää pellettele. Siin tarkotettii vanhan mallin apikan konetta ja se ei todellakaa ole sama ku derbissä sitäpaitsi rabasasta lähttee enemmä kaakkia ku minarellistä.

        Se on todellakin sama kone urpo


      • Power up
        Tietää kirjoitti:

        Rieju power up :DD mikä se toi on lupaavat 75%enemmän tehoa, tiedättekö, että rieju,yamaha,aprilia,peugeot,motorhispania ja beta käyttävät täsmälleen samaa konetta (am6) tehoa luvataan kurittomana 8hp. Derbipäs käyttää rabasaa jonka kone löytyy 65cc pienen crossin keulalta tehoa tästä crossista löytyy n17hp ja derbeistä 8,4, eli näissä kahdessa samat perusrakenteet moottorissa. Täten voin sanoa, rabasan ja derbin laadukkaammaksi.

        Power up ei tuu moottorista vaan sähköisestä rajottimesta... Power up versiossa ei oo kureja putkessa, mikä parantaa sen kiihtyvyyttä ja tehoja. Siinä on sähkönen kierrostenrajotin mikä alkaa rajottaa 50 kohdalla. Joten turhaan vertailet niitä moottoreita.


      • Karri
        Power up kirjoitti:

        Power up ei tuu moottorista vaan sähköisestä rajottimesta... Power up versiossa ei oo kureja putkessa, mikä parantaa sen kiihtyvyyttä ja tehoja. Siinä on sähkönen kierrostenrajotin mikä alkaa rajottaa 50 kohdalla. Joten turhaan vertailet niitä moottoreita.

        Mulla on Rieju MRX Power up 07 jossa on putkessa kuri mut kun otin pois ja laitoin vähä isompaa suutinta niin kiihty ihan pirusti ja rajotin otti vastaan vasta 57.


      • Oolallaaa
        Tietää kirjoitti:

        Rieju power up :DD mikä se toi on lupaavat 75%enemmän tehoa, tiedättekö, että rieju,yamaha,aprilia,peugeot,motorhispania ja beta käyttävät täsmälleen samaa konetta (am6) tehoa luvataan kurittomana 8hp. Derbipäs käyttää rabasaa jonka kone löytyy 65cc pienen crossin keulalta tehoa tästä crossista löytyy n17hp ja derbeistä 8,4, eli näissä kahdessa samat perusrakenteet moottorissa. Täten voin sanoa, rabasan ja derbin laadukkaammaksi.

        Power up- mallin ideana on periä 100e hintaa enempi ja väittää näille jonneille että on enemmän tehoja
        kaasaria vaihtamalla 12 tai 14---> 16
        Niin ja omasta mielestä derbi on sähköissä täys paska mutta vaihteiltaan parempi ja riejun am6 on luotettava perusmotti
        Kuriton rieju jää vitusti derbille koska se on Cdi boksista rajoitettu. Vakiona lähestulkoon sama.


      • rieju parempi
        uumamam kirjoitti:

        Derbi X-racessa on vakiona 2.6 kW tehoa kun taas Rieju RRX power upissa 2.25 kW.

        Vittu riejussa on saatana 2.5 kW siis power up: ssa yamahassa 2.1 johtuu rajoituksesta kummassakin eri tavalla rajoitettu


      • ebin123
        isoego kirjoitti:

        niihä niissä lukee että 2.6 kw mut kuristettuna se 1.8 kw

        1.6kw eiks niisä oo?:D ja ilma kureja ni 4.7?..


    • visba

      osta multa derbi senda sm x-race -06 :)

      • Derbis

        Paljon pyydät tuosta derbi 06? onko vikoja?

        Ota rieju power up moottorilla. Lupaavat 2 vuoden takuun, et silleen. Mieluiten Spike x:ä ihan vitun hieno mopo...


      • RIEJU ON PARAS!!!

        kukas sen sulta haluis ostaa? x-race on derbeistä rumin!!!(ei niistä mikään kyllä kaunis ole). OSTA RIEJU RRX -06 nii ei oo se rajotettu cdi tiellä.


      • Jokutyyppiiiii
        Derbis kirjoitti:

        Paljon pyydät tuosta derbi 06? onko vikoja?

        Ota rieju power up moottorilla. Lupaavat 2 vuoden takuun, et silleen. Mieluiten Spike x:ä ihan vitun hieno mopo...

        Omistan Rieju mrt 09. Sain mopon viime kesän alussa ja noin 2000km jälkeen menit tankki paskaksi, se meni takuuseen ja sain uuden. Meni noin 1kk ja tankki meni taas paskaksi.... Myös mopossa on pokennut kaksi kolmesta mittarin johdosta jonka johdosta mopo alkoi pätkiä--.- Sitten releestä on kaksi johtoa mennyt.. Että en tiedä riejun, tai ainakaan mrt laadusta. Voin kyllä sanoa että kone on parempi kun rabasa. Että ite kääntyisin vanhempien derbien/gileroiden puoleen, jtn 05 vuosimallisia. Kaverilla on Gilera smt 05 jolla on ajettu yli 15t eikä ole muita vikoja kun petilaakerit menny ku ei kestäny alakerta tyhjää putkea.. Ja sitten moposta on vain hajonnut osia kiertämisestä johtuneesta tarinästä.. Eli suosittelen joko rieju rrx tai vanhempia derbejä/gileroita!!


    • kmu

      Kannattaako ostaa rieju spike x 50? mitä hyviä ja huonoja puolia mopossa on?

      • Riejuuu

        Kannattaa ostaa rieju.Mulla on ollu kaks vuotta jo eikä oo mitään vikaa ollu.Jotkut väittää että on leikannu kiinni, mutta totta kai kaikki mopot leikkaa jos niitä ei huolla!riejussa on kaikkea hyvää, mutta ei mitään vikaa =)


      • mopo valintasi
        Riejuuu kirjoitti:

        Kannattaa ostaa rieju.Mulla on ollu kaks vuotta jo eikä oo mitään vikaa ollu.Jotkut väittää että on leikannu kiinni, mutta totta kai kaikki mopot leikkaa jos niitä ei huolla!riejussa on kaikkea hyvää, mutta ei mitään vikaa =)

        jos et ole huomannut,joka asiata ollaan aina kahta mieltä. ei siis kannata kysyä kumman ostat, koska tienekin jotkut sanovat että derbi ja toiset että rieju. eli et saa mitään vastausta. kaikilla on oma mielipide,kumpi tuntuu sinulle paremmalta, ota se.


      • WORLDWIDE
        mopo valintasi kirjoitti:

        jos et ole huomannut,joka asiata ollaan aina kahta mieltä. ei siis kannata kysyä kumman ostat, koska tienekin jotkut sanovat että derbi ja toiset että rieju. eli et saa mitään vastausta. kaikilla on oma mielipide,kumpi tuntuu sinulle paremmalta, ota se.

        Lisäisin tähän että lähes jokainen näistä kommentoijista ovat lähteneet arvostelemaan valmiilla mielipiteellä esim. että derbi on paras tai paska. Kommentteja saisi tulla niiltä jotka ovat oikesti kokeillet kumpaakin mallia (vakiona) ja oikeasti eroja tutkimalla eikä vain näiltä jotka ovat netistä lukeneet paskaa.


    • derbi kkannattaaa

      derbin osto kannattaa. tähän yksin kertainen syy: rieju on aivan vitun ruman näkönen eikä siitä saa hienoa tekemälläkään. kummassa mopossa on enemmän tehoa, en tiedä mutta virittämällähän ne kasvaa. derbiin saa myös helpommin viri- ja tuning osia.

      • PELLE!

        tarkotatko oikeesti tota kun sanot että derbiin löytyy viriosia paremmin ku riejuun? laskeppa moni mopo käyttää minarellia ja moni rabasaa :D tai käy kattoo vaikka moposportilta tai scatterilta et kumpaan myydään enemmän osaa!


      • ei helvetti..

        Kuule se on sillä tavalla että riejussa ei tartte tehö mitää muute ku avaa kolmemutterii keskeltä putkee ni sit se putki aukee ja sielt lähtee semmone levy ja sen jälkee kulkee yli 70km/h et kumpi on helpompi virittää? derbissä on kaiken maailman hukkaputkia nymymy. Tosin en tiedä alle -08 vuoden riejuista


      • Derbieikannata

        Derbi on kyllä rumin... Apikka on kyl hienoin v 2009


      • Derbi kannattaa
        Derbieikannata kirjoitti:

        Derbi on kyllä rumin... Apikka on kyl hienoin v 2009

        derbi ja apikka, sama kone ja muut vehkeet. eroa on merkissä


    • joopa joo

      derbissä on rabassan (paska) kone ja riejussa paras mahdollinen minarellin kone. siitä vain sitte päätteleen kumpi on parempi..

      • sebi

        Voe hyvä. Mistä nii päättelit et rabasa on huono ja minarelli sitte muka paras maholline???????? rabasa on järkevämmi pakattu, enemmä lähtee polleja, eikä kestävyydessäkään ole valittamista.


      • rieju4ever
        sebi kirjoitti:

        Voe hyvä. Mistä nii päättelit et rabasa on huono ja minarelli sitte muka paras maholline???????? rabasa on järkevämmi pakattu, enemmä lähtee polleja, eikä kestävyydessäkään ole valittamista.

        minarellist lähtee kyllä eneppä polleja... Te ette varmaa koskaa oo kattonu lohkonjen alle? Pari viikkoa sitte käytii dynos rieju kanssa ja siitä irtos 23.2hp... et ei sen puolee..


      • haha
        rieju4ever kirjoitti:

        minarellist lähtee kyllä eneppä polleja... Te ette varmaa koskaa oo kattonu lohkonjen alle? Pari viikkoa sitte käytii dynos rieju kanssa ja siitä irtos 23.2hp... et ei sen puolee..

        Niin ja ihan mielenkiinnolla kysyn että mitäs on riejussas kiinni?


      • SaGuu

        Ja kun hankit Derbin tulee hyvin usein kaupanpäälle sähkövikoja..

        Rieju kannattaa hankkia..


      • piowqjuhå
        SaGuu kirjoitti:

        Ja kun hankit Derbin tulee hyvin usein kaupanpäälle sähkövikoja..

        Rieju kannattaa hankkia..

        Joo vittuako vaikuttaa enää tähä puhua mitään että kumpi kannattaa ostaa ko keskutelu alotettu 2 vuotta sitten. Eiköhän se kysyjä ole jo ostanu jonku mopon. Tietenki rieju on parempi ei sillä :D


      • jyrinkylä
        piowqjuhå kirjoitti:

        Joo vittuako vaikuttaa enää tähä puhua mitään että kumpi kannattaa ostaa ko keskutelu alotettu 2 vuotta sitten. Eiköhän se kysyjä ole jo ostanu jonku mopon. Tietenki rieju on parempi ei sillä :D

        yhellä kaverilla -07 rieju sai torstaina ja perjantaina leipo ja sähkövikakin joku tuli :D toisella kaverilla taas uus rieju mrt motard sisäänajossa melkein kaikki bensat valu pois ylivuoteletkusta.
        Ei riemulla rajaa kun riejulla ajaa !
        osta mielummin derbi


      • ETWHTRJ
        sebi kirjoitti:

        Voe hyvä. Mistä nii päättelit et rabasa on huono ja minarelli sitte muka paras maholline???????? rabasa on järkevämmi pakattu, enemmä lähtee polleja, eikä kestävyydessäkään ole valittamista.

        Kerro toki, mitä tarkoitat sillä että rabasa on järkevämmin pakattu?


      • tyjrtj
        jyrinkylä kirjoitti:

        yhellä kaverilla -07 rieju sai torstaina ja perjantaina leipo ja sähkövikakin joku tuli :D toisella kaverilla taas uus rieju mrt motard sisäänajossa melkein kaikki bensat valu pois ylivuoteletkusta.
        Ei riemulla rajaa kun riejulla ajaa !
        osta mielummin derbi

        En tiiä miten paljon se myyjä oli sun kaverias kusettanu mutta se mopo taisi olla melko paskana ku se osti sen. Riejuissa on aika harvassa maanantaimalleja. Pitäskö mun luetella tähän kaikki mitä erinlaisia vikoja tuttujen derbeissä on ollu:o En vaan jaksa.


      • dsasdd
        tyjrtj kirjoitti:

        En tiiä miten paljon se myyjä oli sun kaverias kusettanu mutta se mopo taisi olla melko paskana ku se osti sen. Riejuissa on aika harvassa maanantaimalleja. Pitäskö mun luetella tähän kaikki mitä erinlaisia vikoja tuttujen derbeissä on ollu:o En vaan jaksa.

        Derbi on tehokkaampi vakiona mutta rieju on helpompi virittää


      • pdtjkjåth
        dsasdd kirjoitti:

        Derbi on tehokkaampi vakiona mutta rieju on helpompi virittää

        Tuo on totta.


      • ARCH ENEMY
        piowqjuhå kirjoitti:

        Joo vittuako vaikuttaa enää tähä puhua mitään että kumpi kannattaa ostaa ko keskutelu alotettu 2 vuotta sitten. Eiköhän se kysyjä ole jo ostanu jonku mopon. Tietenki rieju on parempi ei sillä :D

        oot oikeessa, mut eipähän tarvii luoda uutta keskustelua muille moponostajille...


      • RIEJU MRT 50
        jyrinkylä kirjoitti:

        yhellä kaverilla -07 rieju sai torstaina ja perjantaina leipo ja sähkövikakin joku tuli :D toisella kaverilla taas uus rieju mrt motard sisäänajossa melkein kaikki bensat valu pois ylivuoteletkusta.
        Ei riemulla rajaa kun riejulla ajaa !
        osta mielummin derbi

        mul uus rieju mrt 50 enduro. Hyvin toimii. Ei mtn vikoja. Reilu 500Km eikä vikaa tullu vastaa. Toimiva mopo ja pirtee varsinkin vakiona.


      • rieju
        ETWHTRJ kirjoitti:

        Kerro toki, mitä tarkoitat sillä että rabasa on järkevämmin pakattu?

        Se on tehtaalla järkevämmin pakattu ;). Ja itse kannatan riejua koska minarelli am6 kestää vaan yksinkertasesti enemmän lu rabasa. Kaverill melkee 30.000km ajettu yamaha dt ei koneessa mitää vikaa ole ollu. Kun taas naapurilla derbi jossa on vaihteisto menny takuusee. Ja pakoputkesta on lähteny itestään jotaki prikkoja lentämään...


    • koska

      tuppaa nuista riejuista cdi-boksit menee tiuhaan paskaksi ja ei tule halvaksi (kokemusta)

      suosittelen derbiä, itsekin vaihdoin vasta derbiin :)

      • Lieju mies

        kummankin vakiona kokeilleena voin sanoa ettei derbi kannata, en ole puolueellinen mutta kyllä se rieju spike menee jyrkimmästäki mäestä kutosella ja kiihtyy paremmin kaks päällä kuin derbi. ja mitä tulee näihin papereissa lukeviin vääntöihin ja muihin, ne on pelkkää lumetta, esim uusi yamaha 09 samalla moottorilla kuin rieju kiihtyy paljon hitaammin eikä vääntöä riitä. ja mitä edellisen viestin CDI:in tulee niin jos yhdestä menee cdi paskaks nii ei tarkota että kaikista menee, ettet olis ite vaa menny porailee tai katkoo johtoja
        ei ole riemulla rajaa kun riejulla ajaa


      • ILoveMyRieju
        Lieju mies kirjoitti:

        kummankin vakiona kokeilleena voin sanoa ettei derbi kannata, en ole puolueellinen mutta kyllä se rieju spike menee jyrkimmästäki mäestä kutosella ja kiihtyy paremmin kaks päällä kuin derbi. ja mitä tulee näihin papereissa lukeviin vääntöihin ja muihin, ne on pelkkää lumetta, esim uusi yamaha 09 samalla moottorilla kuin rieju kiihtyy paljon hitaammin eikä vääntöä riitä. ja mitä edellisen viestin CDI:in tulee niin jos yhdestä menee cdi paskaks nii ei tarkota että kaikista menee, ettet olis ite vaa menny porailee tai katkoo johtoja
        ei ole riemulla rajaa kun riejulla ajaa

        Enskiski ne papereis ilevat tehot ei pidä paikkaansa. Itellä oli aluks Derbi, mutta nyt oon laittanu Riejun kaveriks (Derbi 2005 ja Rieju 2007) Heti kun sai saatua Riejun alle huomasi eron...kiihtyy paremmin, vääntää paremmin ja paljon mukavampi istua. Riejussa hyvä ulkonäkö (Mitä hienompaa Derbissä muka on?)
        Vikojakaan ei ole ollut toisin kuin vanhassa Derbissäni joka leviää joka toiseen mutkaan. Derbin ostin 2300€ mutta huoltoa pitäny tehdä yli mopon hinnan ja ajettu ei oo ku 5,5tkm. Riejua ei oo tarttenu huoltaa vielä yhtään ja ollu pain 2,5 vuotta käytössä kilometrejä yli 20000 ei oo tarvinnu kun pitää vaan huolta. Derbissä sähköt prittaali eikä talvella käyntiin millään (sähkö startista ei oo mitään iloa talvella eikä oikeen kesälläkään ei taho toimii ja poljinki taitaa olla Derbeissä vaan koristeena ku ekalla polkaasulla poikki. Uusi poljin piti vaihtaa, mutta kun käynnisti polkimella niin koko kone meni pimeäks. Derbi on turhan paljon sähkö startin varassa.) Riejusta taas ei sähkö starttia löydy, joka onkin syynä varmaan toimintaan(Lähtee käyntiin ensimmäisellä polkaisulla, sähköt toimii ku unemla ja kone kehrää)

        Tottkai se kunto riippuu omistajasta. Itse pidän mopoistani turhankin hyvää huolta, mutta ei voi kieltää, että Rieju on paljon luotettavampi ja vahvempi peli kuin Derbi. Jos haluaa pitkäikäisen ja hintalaatusuhteelta paremman mopon niin osta Rieju (Säästyy rahakki muuhun kuin mopon korjaamiseen)

        SINÄ JOKA MOPON MEINAAT OSTAA, OSTA RIEJU 07--> NIIN ET TULE KATUMAAN!


      • nollakaksnollakaks
        ILoveMyRieju kirjoitti:

        Enskiski ne papereis ilevat tehot ei pidä paikkaansa. Itellä oli aluks Derbi, mutta nyt oon laittanu Riejun kaveriks (Derbi 2005 ja Rieju 2007) Heti kun sai saatua Riejun alle huomasi eron...kiihtyy paremmin, vääntää paremmin ja paljon mukavampi istua. Riejussa hyvä ulkonäkö (Mitä hienompaa Derbissä muka on?)
        Vikojakaan ei ole ollut toisin kuin vanhassa Derbissäni joka leviää joka toiseen mutkaan. Derbin ostin 2300€ mutta huoltoa pitäny tehdä yli mopon hinnan ja ajettu ei oo ku 5,5tkm. Riejua ei oo tarttenu huoltaa vielä yhtään ja ollu pain 2,5 vuotta käytössä kilometrejä yli 20000 ei oo tarvinnu kun pitää vaan huolta. Derbissä sähköt prittaali eikä talvella käyntiin millään (sähkö startista ei oo mitään iloa talvella eikä oikeen kesälläkään ei taho toimii ja poljinki taitaa olla Derbeissä vaan koristeena ku ekalla polkaasulla poikki. Uusi poljin piti vaihtaa, mutta kun käynnisti polkimella niin koko kone meni pimeäks. Derbi on turhan paljon sähkö startin varassa.) Riejusta taas ei sähkö starttia löydy, joka onkin syynä varmaan toimintaan(Lähtee käyntiin ensimmäisellä polkaisulla, sähköt toimii ku unemla ja kone kehrää)

        Tottkai se kunto riippuu omistajasta. Itse pidän mopoistani turhankin hyvää huolta, mutta ei voi kieltää, että Rieju on paljon luotettavampi ja vahvempi peli kuin Derbi. Jos haluaa pitkäikäisen ja hintalaatusuhteelta paremman mopon niin osta Rieju (Säästyy rahakki muuhun kuin mopon korjaamiseen)

        SINÄ JOKA MOPON MEINAAT OSTAA, OSTA RIEJU 07--> NIIN ET TULE KATUMAAN!

        Rieju ja Derbi ovat kummatki paskoja. Kannattais miettiä Yamaha DTn ostoa. mutta jos on mielessä Rieju ja Barbi niin ehkäpä mielluummin Rieju. kummastaki löytyy vikoja ajanmennessä, mitä nää nyt puhuu että riejussa sitä derbissä tätä nii eine voi olla varmoja jos ostat vaikka derbin nii mistä ne tietää että " tuollaku ajat kotiin nii saat jo männän vaihtaa". itellä on riejun nolla8vm mopo ja mieluummin sillä ajelen kui derbin xracella joka tietty kiihtyy paremmin vakiona, mutta eise nopeus oo tärkeintä vaa kestävyys.


      • wdwafg
        nollakaksnollakaks kirjoitti:

        Rieju ja Derbi ovat kummatki paskoja. Kannattais miettiä Yamaha DTn ostoa. mutta jos on mielessä Rieju ja Barbi niin ehkäpä mielluummin Rieju. kummastaki löytyy vikoja ajanmennessä, mitä nää nyt puhuu että riejussa sitä derbissä tätä nii eine voi olla varmoja jos ostat vaikka derbin nii mistä ne tietää että " tuollaku ajat kotiin nii saat jo männän vaihtaa". itellä on riejun nolla8vm mopo ja mieluummin sillä ajelen kui derbin xracella joka tietty kiihtyy paremmin vakiona, mutta eise nopeus oo tärkeintä vaa kestävyys.

        YAMAHA DT,VITTU NE ON VAAN TUKKONA LIIKENTEES JA IHA PASKOJA!

        OSTA EEES CH RACING:)


      • en nyt sitte tiiä
        nollakaksnollakaks kirjoitti:

        Rieju ja Derbi ovat kummatki paskoja. Kannattais miettiä Yamaha DTn ostoa. mutta jos on mielessä Rieju ja Barbi niin ehkäpä mielluummin Rieju. kummastaki löytyy vikoja ajanmennessä, mitä nää nyt puhuu että riejussa sitä derbissä tätä nii eine voi olla varmoja jos ostat vaikka derbin nii mistä ne tietää että " tuollaku ajat kotiin nii saat jo männän vaihtaa". itellä on riejun nolla8vm mopo ja mieluummin sillä ajelen kui derbin xracella joka tietty kiihtyy paremmin vakiona, mutta eise nopeus oo tärkeintä vaa kestävyys.

        Joo eipä noista yamahoista kyllä muuta plussaa löydy ku kestävyys. Vakiona ainaki laiskempi ku derbi tai rieju.


      • xxxx96
        nollakaksnollakaks kirjoitti:

        Rieju ja Derbi ovat kummatki paskoja. Kannattais miettiä Yamaha DTn ostoa. mutta jos on mielessä Rieju ja Barbi niin ehkäpä mielluummin Rieju. kummastaki löytyy vikoja ajanmennessä, mitä nää nyt puhuu että riejussa sitä derbissä tätä nii eine voi olla varmoja jos ostat vaikka derbin nii mistä ne tietää että " tuollaku ajat kotiin nii saat jo männän vaihtaa". itellä on riejun nolla8vm mopo ja mieluummin sillä ajelen kui derbin xracella joka tietty kiihtyy paremmin vakiona, mutta eise nopeus oo tärkeintä vaa kestävyys.

        ei ole totta että molemmat olisivat paskoja. Mul rieju Ja Yamaha DT on vakiona hitaampi. Ei oo tullu viel vikoi vastaan. :)


      • Kakka derbi -2007-2010
        Lieju mies kirjoitti:

        kummankin vakiona kokeilleena voin sanoa ettei derbi kannata, en ole puolueellinen mutta kyllä se rieju spike menee jyrkimmästäki mäestä kutosella ja kiihtyy paremmin kaks päällä kuin derbi. ja mitä tulee näihin papereissa lukeviin vääntöihin ja muihin, ne on pelkkää lumetta, esim uusi yamaha 09 samalla moottorilla kuin rieju kiihtyy paljon hitaammin eikä vääntöä riitä. ja mitä edellisen viestin CDI:in tulee niin jos yhdestä menee cdi paskaks nii ei tarkota että kaikista menee, ettet olis ite vaa menny porailee tai katkoo johtoja
        ei ole riemulla rajaa kun riejulla ajaa

        Ehkä riejun käyttämällä 12-62 välityksellä olisi jotain osuutta "vääntöön"


      • DErBi kandee
        Kakka derbi -2007-2010 kirjoitti:

        Ehkä riejun käyttämällä 12-62 välityksellä olisi jotain osuutta "vääntöön"

        nii ja Derbi x-treme '09 12-65 välitys parempaa vääntöö


    • sdfgsdfgsdfg

      ai derbikö ei kestä viritystä? mulla on 73cc airsali, alavääntöputki ja välit 70/11. rajoittamaton boksi.. ja siinä on vakio 14mm kaasari 75 suuttimella ja vakio kampuralla hyvin kestää -.- että menkää vaan DT:einne kanssa vittuun ja vähän äkkii!

      • Kilihakka

        Mitä vaihteisto (moottori) öljyä pitää laittaa 50 cc riejuu?? Käykö 10W30??


      • sdbtre
        Kilihakka kirjoitti:

        Mitä vaihteisto (moottori) öljyä pitää laittaa 50 cc riejuu?? Käykö 10W30??

        Kyllä mulla on DT jossa sama kone niin laitan tota samaa


      • Kilihakka
        sdbtre kirjoitti:

        Kyllä mulla on DT jossa sama kone niin laitan tota samaa

        Olen Vähä kuullu samaa eli 10W30 moottori(vaihteisto) öljy kävis 50cc riejuun? (ko)


      • oil96
        Kilihakka kirjoitti:

        Mitä vaihteisto (moottori) öljyä pitää laittaa 50 cc riejuu?? Käykö 10W30??

        Castrol TTS on paras valinta rieju 50 cc


      • DerbiOnPaska

        Ja ei kyl derbi kestä viritystä...
        Lepponen ku pistää tk:n teharin paikoillee nii leipoo kiinni alle viikossa.
        Kokemusta on.


    • qwertyui12

      riejut on paljo parempia ite omistan derbin ja ei hitto että on menny rahaa korjoottamisenn ku mikää ei kestä... ja samanlaisia kokemuksia myös kavereiden mopoista

      • jaa a

        onksul ees riejuu ja mikä?


      • d vae r
        jaa a kirjoitti:

        onksul ees riejuu ja mikä?

        oon katellu monta tuntii keskustelu palstoi ja en ny tiiä derbi vai rieju ku en oo ikin testannu kumpaakaan mut jommankumman kyl ostan ja ota ny selvää tältäki sivult kumpi on parempi ,kumpi on tehokkaampi!??????? :P


      • 15 v täyttäny
        jaa a kirjoitti:

        onksul ees riejuu ja mikä?

        rieju vai derbi


      • 15 v täyttäny
        d vae r kirjoitti:

        oon katellu monta tuntii keskustelu palstoi ja en ny tiiä derbi vai rieju ku en oo ikin testannu kumpaakaan mut jommankumman kyl ostan ja ota ny selvää tältäki sivult kumpi on parempi ,kumpi on tehokkaampi!??????? :P

        sama juttu "d vae r"


      • ryretnjtuyj

        En nyt menis sanoo rieja paremmaks. Loppupeleis kummaskin omat hyvät ja omat huonot puolet... Kyll mun riejuun on saanu korjaukseen rahaa uppooo..:D


      • rieju rulezz :D
        d vae r kirjoitti:

        oon katellu monta tuntii keskustelu palstoi ja en ny tiiä derbi vai rieju ku en oo ikin testannu kumpaakaan mut jommankumman kyl ostan ja ota ny selvää tältäki sivult kumpi on parempi ,kumpi on tehokkaampi!??????? :P

        sanoisin et ainakin RIEJU MRT 50 enduro on hirmu tehokas vakioks. reiluu viittäkymppii tasasel Ja alamäkee 61. Ei mitään virejä :P


    • Mmmrt

      Kaverin derbi ei jaksa vetää semmosii mäkii ylös mitkä mul menee mun rieju mrt:eel 4.vaihteel (se on uusi ja vakio) riejuis ei oo akkuu, joten ei sähkövikoja. Riejui helppo virittää ja derbei ei..

      Kyl mä sanosin et rieska kandee ostaa..

      • Derbi-05

        No Derbi! Ei oo käytettynä lähes yhtään Riejua kalliimpia! Laatu on ihan ok. Riejuissa tosin 07->digimittaristo.
        Rabasan kone on jotenki hiljasempi ja kuulostaa kivemmalle, ei oo niin kimee ääni ku Minarellissa. Derbi vääntää oikeesti hyvin mäet, vakionakin!! Totta on, sillä mulla on Derbi, vaan välejä muutettu ja menee 65mittariin. Eli 60 oikeeta. :D


      • Derbi Xrace
        Derbi-05 kirjoitti:

        No Derbi! Ei oo käytettynä lähes yhtään Riejua kalliimpia! Laatu on ihan ok. Riejuissa tosin 07->digimittaristo.
        Rabasan kone on jotenki hiljasempi ja kuulostaa kivemmalle, ei oo niin kimee ääni ku Minarellissa. Derbi vääntää oikeesti hyvin mäet, vakionakin!! Totta on, sillä mulla on Derbi, vaan välejä muutettu ja menee 65mittariin. Eli 60 oikeeta. :D

        mun derbi menee aika jyrkkään ylämäkeen 50km/h ja suoral joku 55km/h


      • RiejuDude
        Derbi Xrace kirjoitti:

        mun derbi menee aika jyrkkään ylämäkeen 50km/h ja suoral joku 55km/h

        Kyllä Rieju on paljon parempi. Vääntöö iha sairaasti vaikka ei ois paljookaan viritetty ja on siinä paljon paremmat äänetkin.
        Ja "Munaralli" on paljon kestävämpi kone kun Rabasa.


      • hebOO
        RiejuDude kirjoitti:

        Kyllä Rieju on paljon parempi. Vääntöö iha sairaasti vaikka ei ois paljookaan viritetty ja on siinä paljon paremmat äänetkin.
        Ja "Munaralli" on paljon kestävämpi kone kun Rabasa.

        Rieju on hyvä mut joku haluu virittää tosi paljon niin ehkä derbi tai joku muu ku riejus on se sähköne rajotin :/...


      • ROMU-RIEJU
        hebOO kirjoitti:

        Rieju on hyvä mut joku haluu virittää tosi paljon niin ehkä derbi tai joku muu ku riejus on se sähköne rajotin :/...

        joo mul on rieju rrx ja ei oo voinu käyttää kuukauteen sähkövian takia!! kukaan ei tiedä missä vika!!! ajettu 5500km


      • Juuri näin
        ROMU-RIEJU kirjoitti:

        joo mul on rieju rrx ja ei oo voinu käyttää kuukauteen sähkövian takia!! kukaan ei tiedä missä vika!!! ajettu 5500km

        Kyllä se vaan niin taitaa olla monissa merkeissä että se on ihan yksilöstä aina kiinni mikä leipoo ja mikä ei. Sitä ei koskaan vaan voi tietää. Molemmathan on luotettavia merkkejä, mutta jotenkin tuntuu että ostaisin riejun mieluummi. Kavereilla on derbiä ja riejua eikä kummissakaa oo mitään vikoja ollu.


      • Pallivahaa
        hebOO kirjoitti:

        Rieju on hyvä mut joku haluu virittää tosi paljon niin ehkä derbi tai joku muu ku riejus on se sähköne rajotin :/...

        Vittu kyllä reiju paskan terpin voittaa! terbissä eoi oo minkäänlaista tehoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ota riejusta kurit pois ni mun kulkee 68kmh


      • pelikonepeke

        iha saatana sama kumma ostaa iha ok molemmat mut ku tarpeeks virei laittaa ni hyvä tulee päättäkää itse kumpi o vaa hienompi piste


      • kimi paskalutku
        hebOO kirjoitti:

        Rieju on hyvä mut joku haluu virittää tosi paljon niin ehkä derbi tai joku muu ku riejus on se sähköne rajotin :/...

        riejuriejurriejuriejuriejuriejuriejkurijeu


      • riejun omistaja
        hebOO kirjoitti:

        Rieju on hyvä mut joku haluu virittää tosi paljon niin ehkä derbi tai joku muu ku riejus on se sähköne rajotin :/...

        Ei oo ku 06 ees päi


    • derpit on tukkukamaa

      Rieju on parempi kun joku paska derpi mikä on joka junnulla.Hankkikaa rieju spike kurittomana kulkee 65, ainut huono puoli on minarellin moottorin vaihteisto ko meinaa saada vaihettuu vitosesta kutosee aina >:/

      • rieju mrt 50 enduro

        sama homma mul ettei aina 5-6 aina vaihde vaihdu, vaan vaihde ei osu ihan kohalleen. :) Mut kyl sen siit saa ku painaa kunnolla sen sinne kohillee :D muuten tosi hyvä mopo ja aika tyylikäs..


    • pokoo

      Siis EI missän nimessä ! Riejussa aivan kauhea ääni! Syö bensaaa enemmän ku V8 kone. Derbi vakiona kulkee enemmän ja derbi on tehokkaammin, kaverilla oli heti vika ku sai ! mittaristo ei toiminut :D Mulla derbi ei vikaa :D kulkee 55 ja kiihtyy viri riejua paremmi ! siis derbi on ykkösvalinta ! :D

      • Derbimiehiä

        Kaveri osti riejun ja kaasu hirtti heti ku lähti testaa ja keuli ympäri ja mopo lensi kolmoisvoltilla päälle ja myyjä tuli auttaa riejulla ja seki teki ihan saman ja molemmat oli kusessa ja sitten vielä sen kolmoisvoltin jälkeen se jäi naaman päälle se rieju polttaa kumia ja ei siinä vielä kaikki, kun naama oli ihan poltettu ja takanakki puhkeemispisteessä nii syylärii tuli reikä ja leipas kiinni. Mut ostakaa rieju!


      • POVER UP <3
        Derbimiehiä kirjoitti:

        Kaveri osti riejun ja kaasu hirtti heti ku lähti testaa ja keuli ympäri ja mopo lensi kolmoisvoltilla päälle ja myyjä tuli auttaa riejulla ja seki teki ihan saman ja molemmat oli kusessa ja sitten vielä sen kolmoisvoltin jälkeen se jäi naaman päälle se rieju polttaa kumia ja ei siinä vielä kaikki, kun naama oli ihan poltettu ja takanakki puhkeemispisteessä nii syylärii tuli reikä ja leipas kiinni. Mut ostakaa rieju!

        rieju ainakin MRT 2010 on iha vitun hyvä vakionakin jaksaa mäet ja ei lahoa käsiin -DERBIt on heikkoja ja kone hajoaa 5000jälkee ainakin useimmiten ja derbit on joka toinen päivä rikki RIEJUT ON PARHAITA...


      • derbiii
        POVER UP <3 kirjoitti:

        rieju ainakin MRT 2010 on iha vitun hyvä vakionakin jaksaa mäet ja ei lahoa käsiin -DERBIt on heikkoja ja kone hajoaa 5000jälkee ainakin useimmiten ja derbit on joka toinen päivä rikki RIEJUT ON PARHAITA...

        Jaahas poejjat, mulla on derbi sm xtreme -09, pari kertaa on etupolttimon joutunu uusimaan muuta vikaa ei ole ollu, välillä kuristus kiinni ja välillä teharin kans ja ilman kuristusta kulkee 90-95km/h ja kiertää. eikä koneessa ole vikaa

        ajettu kohta 9000km


      • 500000 cc wrong?
        Derbimiehiä kirjoitti:

        Kaveri osti riejun ja kaasu hirtti heti ku lähti testaa ja keuli ympäri ja mopo lensi kolmoisvoltilla päälle ja myyjä tuli auttaa riejulla ja seki teki ihan saman ja molemmat oli kusessa ja sitten vielä sen kolmoisvoltin jälkeen se jäi naaman päälle se rieju polttaa kumia ja ei siinä vielä kaikki, kun naama oli ihan poltettu ja takanakki puhkeemispisteessä nii syylärii tuli reikä ja leipas kiinni. Mut ostakaa rieju!

        ei ihan uskottava tarina. Alko jo heti siin kaupan pihal keulimaan?! Kolme kertaa heitti voltin= kevyt mopo :D Joten miksette ostaisi riejua jos se on noin kevyt ja omistaa vielä munarallin moottorin joka ei leivo! :D


    • sukkateippi
      • kimi räikkönen

        mopo on tehokas pyörä jonka huiput pyörii vakiona siinä 300km/h. et revi siitä!!! ette tiiä mistään mitään urpot mun rieju kulkee nyt kurittomana sen 450km/h ja tehoo 170kw!! huom vakiossa 100kw.


      • huopmapapa
        kimi räikkönen kirjoitti:

        mopo on tehokas pyörä jonka huiput pyörii vakiona siinä 300km/h. et revi siitä!!! ette tiiä mistään mitään urpot mun rieju kulkee nyt kurittomana sen 450km/h ja tehoo 170kw!! huom vakiossa 100kw.

        saatanan kullipää


    • Omistaa Yamaha Yzf-r

      5:llä kaverilla on Rieju, ja 3/5:llä on vikoja Riejuissaan. Ekalla kaverilla on Rieju, ja siitä män melekkei heti cdi. Hyviä puolia siinä on, että joskus käynnistäessä paukkuu putkessa. Toisella kaverilla Riejussa sähkövikoja, eli sen takii ei aina lähe heti käyntiin. Tässäkin on sama hyvä puoli, eli sua paukkumaan, jos haluaa, ja toinen hyvä puoli on se, että se on kestäny 13 000 kilometrii, silleen, ettei konelle oo tarvinnu tehä mitään. Ja kolomannella, jolla on Rieju osti joku pari viikkoo sitte, ajettu 13 000 kilometrii, toimi alussa jotenki, välillä kuitenki ei meinannu millää lähtee käyntiin. Sitte vähä ajan piastä, jonkun viikon piästä rupes temppuilemaan. Ei lähe käyntiin iliman kaasua, ja kun kaasun kaa käynnistää, nii vähä aikaa pysyy käynnissä, ja sit booaa, ja välillä pätkii. 3:lla kaverilla on Derbi ja 2/3:llaa on ollu vikoja Derbeissään. Ekalla Derbissä on ollu koko aja jotain vikaa. En ees jaksa luetella kaikkee, ku niitä on nii paljo. Toisen kaverin Derbi leipo. Riejut on vakiona luumumpia, ku Derbit, mut Riejut on helpompia virittää, ku Derbit, mut uusissa, eli vuosimallia 2007 eteenpäin on rajotin, ku on power up Riejuissa. Siitä en tiiä, et kumpi on hienompi, mut ainaki tos X-Racessa on rúma maski. Derbissä, jossa on Rabasa, nii se ainaki lähtee helepommin käyntiin, ku Reiju, jossa Minarelli tai Power up. Ostaisin enemmi Derbin.

      • Sika 1

        Kaikille vaan tiedoksi ,että 95% mopon viosta johtuu korjaajasta.Itselläni on rieju mrx 06 ja 16000 kohdilla vaihdoin italkit männän.Mopo lähtee aina kerta laakista toisin ,kun sinun selitys ,että rieju ei lähde käyntiin on täyttä paskaa...Mopo on kurittoman äkäinen ja kulkee kovempaa ,kuin kuriton derbi tosin mopo on vakiona törkeän laiska...Derbi on taas vakionakin ihan mukava peli.Rabasa on kyllä omastakin mielestä parempi ,kuin minarelli ,mutta ei minarellikaan paska ole.Molemmissa mopoissa on omat hyvät ja huonot puolensa valitse se mikä silmään pistää.


      • wggwg

        tunge sä ne yamahat sinne mihin valo ei pääse ja osta rieju


    • rieskan omistaja

      Mulla on itellä tollanen rieju mrx 06. Rieskassa on tyhjä putki tupla ulostuloilla ja välit on 11/62 ja huippuja kerää 80-90km/h. Eka mäntä menos ja 15tuhatta tuli just täytee ja vielä kulukee joten osta rieska. :)

    • asdfghjklöääölkjhgfd

      ostin uude x-race 2010 malli ja oon ajanu 250 kilsaa eli sisäänajo kesken. mutta oon huudattanu suorilla konetta säälittä ja kierrokset suuria yleensä niin olisiko tietoa siitä että kuinka paljon se kohtelu sisäänajon aikana vaikuttaa?

      • eyehe

        kohta derbis pytty tippuu ajaessas savuavana maahan. (eräälle kaverillekkin kävi näin)


    • ostin derbin

      Ostin tossa 3 päviää sitten senda drd x-treme sm oon nyt ajellu sillä mutta ylämäessä se hyytyy ja alkaa nykimään kukaan teitäs mitä kannattais tehä tai mikä saattais olla vikana?

      • kermanenperse

        mulkii on toi sama , en tiiä mitä vikaan sul siin on mut mul toimii moitteettomasti ja muuten kannattaa vaihtaa isompi suutin siihen mul autto se moneen asiaan kuten käynnistykseen , mul nimittäin ei lähteny käyntii ku ryypyn kaa ja nopeuttakii on tullu pari kolme kilsaa lisää ;) ja ostitko ton uutena et onko viel sisäänajossa?


    • asdasd55

      Derbi on paras! Rieju on paska!!!!

      • Riejun <3

        derbissä on enemmän vikoja kuin kiinassa ihmisiä et päättele ite kumpi on paska....


      • rieju on paska
        Riejun <3 kirjoitti:

        derbissä on enemmän vikoja kuin kiinassa ihmisiä et päättele ite kumpi on paska....

        derbit sentään kiihtyy ku riejut jää jälkeen ja derbissä enemmän tehoa jaksaa vääntää paremminku rieju


      • Onnellinen Derbisti
        Riejun <3 kirjoitti:

        derbissä on enemmän vikoja kuin kiinassa ihmisiä et päättele ite kumpi on paska....

        Hetkinen poika nyt puhut täyttä paskaa!

        Oon omistanu 08vm x-racen jo kohta 2 vuotta, eikä oo ollu koskaan muita vikoja, paitsi että etuvalon polttimo kerran palanut.

        Kavereitten Riejuissa taas tuppaa olemaan kaikenlaista vikaa:
        -3 riejua joissa ei mittari toimi. yhdes toimii vaan keuliessa :D
        -käynnistyspoljin lyö tyhjää
        -virtalukko paskana jne...

        Joten älä tule pätemään Derbistä ennen kuin tiedät asiasta jotain. Riejuissa ovat varsinkin sähköviat yleistyneet ja laatu on laskenut muutenkin huomattavasti.


      • fdgshg563634
        Onnellinen Derbisti kirjoitti:

        Hetkinen poika nyt puhut täyttä paskaa!

        Oon omistanu 08vm x-racen jo kohta 2 vuotta, eikä oo ollu koskaan muita vikoja, paitsi että etuvalon polttimo kerran palanut.

        Kavereitten Riejuissa taas tuppaa olemaan kaikenlaista vikaa:
        -3 riejua joissa ei mittari toimi. yhdes toimii vaan keuliessa :D
        -käynnistyspoljin lyö tyhjää
        -virtalukko paskana jne...

        Joten älä tule pätemään Derbistä ennen kuin tiedät asiasta jotain. Riejuissa ovat varsinkin sähköviat yleistyneet ja laatu on laskenut muutenkin huomattavasti.

        Ainahan sitä kavereilla on erimerkkisiä mopoja, ja tottakai jokaisessa jotain vikoja. Jännä juttu..


      • sös
        Onnellinen Derbisti kirjoitti:

        Hetkinen poika nyt puhut täyttä paskaa!

        Oon omistanu 08vm x-racen jo kohta 2 vuotta, eikä oo ollu koskaan muita vikoja, paitsi että etuvalon polttimo kerran palanut.

        Kavereitten Riejuissa taas tuppaa olemaan kaikenlaista vikaa:
        -3 riejua joissa ei mittari toimi. yhdes toimii vaan keuliessa :D
        -käynnistyspoljin lyö tyhjää
        -virtalukko paskana jne...

        Joten älä tule pätemään Derbistä ennen kuin tiedät asiasta jotain. Riejuissa ovat varsinkin sähköviat yleistyneet ja laatu on laskenut muutenkin huomattavasti.

        Paska puhetta, rieju on moitteeton


    • derbipoika-99

      derbissä on minarelli kone ja riejussa rabasa

      • ei tommosii derbei!!

        kuules drebipoika nyt taitaa ollaa mailmankellot sekasin.
        katos tekniset tiedot vaikka maahantuojalta.


      • Älä selitä!

        Vitu 99 kakara se on toisin päin helvetin pässi älä tuu saatana tänne selittelee ku et tiiä


    • derbi senda

      mitä mieltä olette derbi sendasta?

      • asdgrfthgyuh

        asia peli, laadukas ja kestävä. sähkövikoja ei ole (ainakaan mulla) , vaikka monet niin väittävätkin


    • derbi senda

      nii sillähä lähin kyseleen ku monet sanoo että on paljo vikoja eikä se kestä (etenkin sähkö vikoja)

    • derbimies1

      ^hyvin kestää. osta pois vaan

    • VITUN köyhät, vetäkää vitut päähänne ja viekää ne vitun ruoskat roviolle ja ostakaa laatumopo. Vittuun derbit ja riejut koko maapallolta.

    • laatumopo

      no sano sitte mikä on laatumopo?????!!!!!!

    • QWERTYUIIOPÅ

      leijukaa te niillä 8 hepan tehoilla vaan. Tulkaa mun kanssa viivalle kummalla vaan. Itellä cbr 600rr 125 hp. ÄÄÄLLLIIIÖÖÖTTT

      • adgasdfgsdfha

        Mä tuun mun 250hp Sierralla. Revi siitä ÄÄLIÖÖÖÖÖ!


      • oiylyfk.ij
        adgasdfgsdfha kirjoitti:

        Mä tuun mun 250hp Sierralla. Revi siitä ÄÄLIÖÖÖÖÖ!

        ei mihkää.. meen mun 600hp cossu sierralla ohiiii....


      • ............

        tämä ei ole tarkoitettu muille kakspyöräsille ku mopoille


      • volvo t-31

        pistän vanha konee kiinni volvo t-31 ja jyrään sun yli 60kmh


    • dtghtdgh

      paskan vitut sun ikivanha romusierras leviää heti lähtöviivalle

    • Ha

      Rieju rrx vie sieras helposti.. ja vaikka ylämäkee ;D

    • fessssssssssssssfeee

      vittu molemat on yhtähyviä -.-.-.- saatana kattokaa ulkonäköä mielummin

    • FoxRacing96

      Itsellä on tuo rieju rmt 50 pro, ei ole ollut mitään vikaa ja kaverilla on derbi niin kyllä siinä on vikoja vaikka muille jakaa. eli osta ehdottomasti rieju ;)

    • mitäääääääävitttuuuu

      Miks v*tussa sä ostat uuden mopon? Jos rahat toki riittää tai pappa betalar teinix ihq d44. Osta mielummin joku max. 350 € ruoska joka kestää pari kesää jonka jälkeen voit heittää sen roskalavalle auton tieltä.

      • kato päiväys

        tää kysely on alkanut 4 vuotta sitten. se on jo ostanut sen moponsa


    • kermanenperse

      riejun saa vääntämään vasta sitte ku siin on virii. derbi painaa vakionakii hyvin ylämäissä.

    • Novittusaatanaoerkel

      Työntäkää ne riejun ja derbit vittu perseeseenne ja ostakaa skygo manki vitun homot!!!!!

    • rieju<3

      mull on rieju mrt -11 ja on toiminu moitteettomasti muut on se suht lussu uutena.. sitte ku se on siisään ajettu ni tyjennät putken paskasta ni johan lähtee.. vääntöö tulee ja huippunopeus kavaa siihen 55-57 ja sitt viel otan kurit pois ni kulkee varmaa jotai 70 :)

    • Suomen laki

      luettelen tästä vähän faktoja: ensinnäkin (liittyen Derbiin)
      1. Derbin "kurakasa" niminen kone, joka huutaa ku joku vitun trimmeri ja levii ekalla moottorinpyöräytyksellä.
      2.Derbikö laatua? kaverin uudessa xtremessä on kiinalainen vanne ja takahaarukka joku kiinanpaska kans.
      3.Merkki on ylihinnoiteltu(uudet)
      4.derbikö vääntää paremmin?kannattaa kattoo rattaiden koot ja pakoputken kuristusten reijän suuruusero.
      faktoja (liittyen riejuun)
      1:laadukas Espanijalainen merkki ja loistava moitteeton Minarelli am6 niminen kone.sekä kestävempi runko ja maailman paras oon ite ajanu rieju mrx 06 noin 31000km eikä mitään vikaa talvelki aina ekal käyntii (toisin huollot kannattas tehä).derbi ois jo levinny tos vaihees.
      2.loistava vehe.
      3.Dellorto bhbn 16 kaasutin. eikä mitään vitun automaattihanoja!!!!
      4.derbil ku ajaa ni on vähän vajaa,siin ei oo järkee se on joillekkin vähä liia tärkee.keskity laatuun älä yritä kaatuu. osta rieju siin on riemu ei tarvii hajota eikä myöskää irtoo paloja. on luotettava ja paljon prempi.

    • derbiiiii

      itelläni uusi tän vuode derbi. ja hyvi on toiminu ! rieju jää jäläkee, derbisä on voimaa lähtee ku tykisuusta, varsinki hyvillä renkaila, kannattaa toi derbi, rieju muutenki aika halpa nii siinä nyt jo selviää että ei kovi hyvvää laatua. derbi kannattaa noista kahest

    • alluzi98

      kannattaaks ostaa rieju rrx 50 enduro power vai derbi x-treme r50?

    • että sillai

      Itse ilmanmuuta ottasin Riejun ei noi derpit taho kestävän.. millon mitäki sähkövikoi ym. tovereil kokemusta muutamista derpeistä.

    • derbin reuhka.

      mulla oli vuoden rieju vaihdoin sen derbiin tuo derbissä on joka vitun ilta laittamista. suosittelen riejua! am6 moottori on mielestäni parempi kun rabasan! rieju on parempi!!!!!!!!!

    • ihmetyyppi

      Samaa paskaa eri katteilla. Jättäkää ne kauppaan.

    • DT miäs

      osta yamaha dt

    • wqreft

      hyvät ihmiset derbissä on vakiona 2.3kw ja kurittomana 4.2kw
      ja kun taas rieju rrx:ssä on vakiona 1.2 kw ja kurittomana 7.6 kw
      jos minulta kysytään mielummin rieju, koska laadukaampi kone.
      riejun uudella männällä ajaa 20 000 kilometriä ja derbin 9000. siitä voi vähän miettiä kumman ostaa.

      • sfdgfbbnm,

        Keksitkö ihan itse? JOS TE RAISKAATTE SEN MOPON KEULIMALLA JA POLTTAMALLA KUMIA NIIN ON IHME KUN EI KESTÄ!


        Ps. Mahto olla aika väljä pytty jos 20 000 ajoit samalla männällä. Vaihda ne osat ajoissa pelle :D:D:D:D:D


    • Gilera4ever

      Sen voin sanoa, että kukaan oman kaveripiirini riejun omistaja ei ole selvinnyt ilman sähkövikoja, ja vaijereiden katkeiluja. Derbeistä ei niin paljoa kokemusta, mutta itsellä gilera (joka oikeastaan sama mopo) on kestänyt jo 10k kilometriä ilman pienintäkäkään vikaa. Eiköhän ne kaikki mopot ihan hyvin kestä jos sen raiskauksen jätää vähemmälle ja muistaa huoltaa asianmukaisesti.

    • Simply asbest!!!

      Jos haluut ajaa samal hyväl mopol autoon asti, valitse Rieju. Spike tai MRX tai RRX on se valinta.
      Jos aikomuksena ajaa vauhdikkaammin revitellä ja joutua korjaamaan ja maksamaan niin valitse Derbi. Siin tapaukses ei mallista välii kuha o halpa korjaukset tulee maksaa... Ole huva ;))

    • äöäöä

      äööääöä,imekkääö munnaao jao ostakkoa rieju,su pyllystä pääösi ES pierru !!!

    • GAGGABISSA

      Jos joku aikoo riejun ostaa ni ei oikeestaa kannata :/ Ostin tos lokakuussa Rieju SMX pro ja nyt on taas kone auki :DD Myöskin aina kun olen avannut lohkot niin vaihteissa on aina kunnolla tekemistä että ne saa toimimaan :/ Voisiko joku selittää että miten ne nyt saisi toiminaan kun toimii kun on lohkot auki mutta sitten kun heitän lohkot kiinni naputtelen varovasti kumivasaralla ja lopuksi ruuvien kanssa kiinni niin ei toimi :/ Vatauksiaaa!! Cheers

    • rieju mrt 08v

      itse olen ajanut 3vuotta rieju mrt:llä ja voin sanoa että se oli kannattava ostos palvellut todella hyvin ja yks juttu kun mopot on kaks tahteja niin ne vaativat myöshuoltoa ja sen voin kans sanoa että ei yksikään rapasan ***** ole tullut ohitse
      Gianellin alakauttanen tehari
      isompi kaasari
      130 suutin
      välit on 13-58
      porattu cdi boksi
      nätisti menee ja kiihtyy hyvin

      • VITU MIETI....

        homo vedä käteee persesittiäinen osta mun kyrpä mielummi ku joku suzuki pv tai orion ei vittu oot homo,narri :DDDD :) XDDD TROLLED


    • 56670++´´

      vitun bii

    • ukgyjdrg

      Minä ottaisin Rieju Rrx:än, koska se on hienompi, sen saa hienommaks, siinä ei oo nii paljoo sähkövikoja ku Derbissä, sen saa helpommin kulkemaan, siinä on paremmat äänet ja joka toisella pojalla on Derbi Senda Sm...

      • HMMM....

        Nii mitä eroa on Power Up:illa ja normaalilla Riajulla???
        Onko HM CRM 50 competition tai ylipäätänsä HM hyvä???

        Mikä on VAKIONA tehokkain ja nopein: Derbi DRD pro, Beta RR super mtard, Rieju MRT powr up ,vai joku tommone HM CRM competition???

        Hinnasta viis.. Pappa betalar
        Ja mieluiten omii kokemuksii eikä mitää et kaverin kaverin kaverin veljen derbi on laiska sähkövikainen p****


      • kaikkiskulaa
        HMMM.... kirjoitti:

        Nii mitä eroa on Power Up:illa ja normaalilla Riajulla???
        Onko HM CRM 50 competition tai ylipäätänsä HM hyvä???

        Mikä on VAKIONA tehokkain ja nopein: Derbi DRD pro, Beta RR super mtard, Rieju MRT powr up ,vai joku tommone HM CRM competition???

        Hinnasta viis.. Pappa betalar
        Ja mieluiten omii kokemuksii eikä mitää et kaverin kaverin kaverin veljen derbi on laiska sähkövikainen p****

        Power upissa inasen enemmän heppoja. Rajottimia enemmän, eli toisinsanoen kun poistat ne kaikki --> kulkee äkäsemmin. Se normi on ihan ylilaiska. Suosittelen riejua.


    • 20+2

      En muusta tiiä ku että beta menee hädin tuskin 50kmh vakiona.

    • riejuuuuuuuuuuuuuuuu

      vittu derbi on täyttä paskaa älkää ikinä ostako mul oli uus derpi 2011 heti vikoja vilkut vittuilee valot koneest ylimääräsii ääniä ps. sähkövikane paska!!!!!!!!!! ku riejun ostin 07 mrx enduro nii kulkee 65 ajettu 27k eikä mitään vikoja muuta ku et on mäntä pitäny vaihtaa ja öljyt ostakaa (((((RIEJU RIEJU RIEJU RIEJU RIEJU RIEJURIEJU)))))))) DERPI JONNET VITTUUUN!

    • TWSHBRFHWERSH

      OSTA YAMAHA

    • lkiö

      jammuki olis iha ok mut riejuuuuuuuuuuuuuuu puhu asiaa!!!!!!!!!

    • eebin

      rieju on ihan ok, mutta on se derbikin hyvä tossumopoksi sillä sehän on täysin kopioitu suzuki pv.

      • Wuyuwyevxiyevx

        Kerranki joku puhuu asiaa!


    • kjl

      rieju o paska osta derbi se on vielä hienompikin :)

    • ********************

      mun kaverin kaverin kaverin veljen derbi on laiska sähkövikainen p**** eli ei kannata ostaa

    • LOL LOL LOL LOL

      MIKS PORUKKA VASTAA 5.V VANHAA VIESTI KETJUU

      • ewglm,

        miks oot homo


    • wokki-poi

      osta derbi. itelläni ollu jo 2 kesää (6000km) eikä mitää muut vikaa ku yks pikku jousi vaihdekepist ( vai mikä sen nimi olikaa) katkennu mut oli helppo vaihtaa. ja kulkee vakiona päälle joku 50>.

    • wokki-poika

      osta derbi. itelläni ollu jo 2 kesää (6000km) eikä mitää muut vikaa ku yks pikku jousi vaihdekepist ( vai mikä sen nimi olikaa) katkennu mut oli helppo vaihtaa. ja kulkee vakiona joku 50>.

    • nippppe

      vitut mitää derbejä ku ESsää silläki rahalla saatana

    • 47709890868

      KUKA VÄITTÄÄ ETTÄ DERBI ON LUOTETTAVAMPI KUN RIEJU?

    • pv

      derbi es=jonne

    • derbikuski

      Derbi on oikeasti hyvä mopomerkki kuten myös rieju. Kummatkin ovat aivan hyviä vaihtoehtoja, mutta jos vakiona haluat pitää niin kannattaa ostaa derbi. Riejut on kuristettu pakoputken holkilla, joten koko kierrosalue on rajoitettu cdi myös. Suurin osa derbien malleista (x-race, x-treme, drd x-treme) on kuristettu hukkaputkella, joka rajoittaa vain yläkierroksia tietenkin rajoitettu cdi 9400rpm. Esim. tuo 2011 vuoden derbi drd x-treme on ihan huipputehokas vakiona verrattuna vaikka detsiin tai riejuun. Ja joku täällä väitti, että derbistä ei lähde 2,6kW vakiona. No voi voi kyllä vaan lähtee, tehtaan tietojen mukaan täysin kurittomana lähtee 2007 vuoden x-racesta: 8,5 HV (6,2 kW) @ 9000 RPM. Vakiona (kurillisena samasta mallista) 2,6kW. Ja muuten vielä: derbi drd x-treme 2011 4,2kW vakiona rekisteriotteessa, vert. yamaha dt 2,1kW.

    • Jeaaappadi!11

      Yks juttu, seuraavan kerran kun kirjotatte viestejä ni käyttäkää vittu ihan oikeita kirosanoja! Rupee vituttamaan tuoo ******* derbi******* rieju ******* Kun kukaan ei estä sanomasta perkeleen derbi ja saatanan rieju! Itse en osaa sanoa mitään, minulla kaksi derbiä ajossa mutta itse sinun pitää moposi valita ja tee semmonen valinta ettei kaduta jälkeenpäin!

      • BLANDSAFTSVÄRJE

        VITUN IDIOOTTI KU TÄLLÄ SIVUSTOLLA ON KÄYTÖSSÄ KIROSANAFILTTERI VITUN KAJAKKI SUNKIN KIROSANAT OLI SENSUROITU HELVETIN RETARDI ROTTA ISTO PÄIVINEN SAATNA ÄLÄ MULLE RUPPEE MIEE OOON PIKKU KISSANPOIKANENN JOOJOO OON IAVAN ESKAISIN JAJ J DILDO TEKOMUNA


    • derbi on vitun paras

      mulla ja mun kaveril on molemmil derbit, kummassakaa derbis ei oo rajotinta ja toises on powerfilter, mun kaveril kenel on powerfilter ni sen derbi kulkee 65 ja mulla mis on rajoittamaton cdi ni kulkee vakiona 62, nii vitun rieju homot, toisen kaverin rieju kulkee 40 vakiona

    • välimerenihmeet

      varma tieto, derbine tehdas menee konkkaan just, ja se siitä
      varaosien saanti tulee olemaan niin ja näin
      Riejun tehdas on karmeessaa taloudellisessa ahdingossa
      sekään ei todnäk selviä vuoden loppuun

    • Derbi Ofc

      Kaverilla on rieju ja se on leiponu sen 4 kertaa ja on ollu keulavikaa vaihevikaa, takapäävikaa, kaikkee koska se pelleilee, ite pelleilen samallailla, ajelen tyylii puolet matkasta hyttipystyssä, ja kumeepalaa, mut silti derbissä mitään vikoja, kerran on menny takapäänlaakerit, ja ei ole muuta tehty... Derbi kannattaa ja itellä on derbi drd 03

    • Penis

      Jooh elikkäs derbi on parempi koska sen viritysnon helpompaa, vaihdat vain ison suuttimimen vanhan tilalle.... Katso suuttimen koko esim.90 nii moposikin kulkee 90

    • adsasdga

      joo tosiaan katokku mun beta orion rx 40 kulkee75 30cc pytyl et ostakaa orion rx 40 !!!

      • 4gl34gno34ig

        harvinaisen paska juttu


    • mopojonne -.-

      kannattaako ostaa derbi drd pro sm ?

      • Deeeer derbi

        Itsellä derbi r -98 ja vielä ajossa. Ainoastaan mittari ei toimi. Kiihtyy eikä ole rajoitettu.


    • dcieucefc

      itellähän on ollu rieju mrt power up enduro 2011 sellaset 2 vuotta. vakiona jätti derbin viivoilla (sekin vakio). ei paljoo mut kuitenkin. riejussa on kuitenkin am6 kone et pitäs myös olla luotettavaki ja ei mulla ainakaan oo mitään vikaa ollu. ja jos ostaa riejun niin laittaa 12 eturattaan niin kulkee paremmin. itellä muutenkin piritettynä alkaa rajotin ottaa siinä 58 kohilla ja kiihtyy hyvin.

    • derbirulaa

      mulla oli derbi ja viritin sen faija sai tietää ja potkaisi minua kiveksiin , sen jälkeen en ole ollut oma itseni

    • jfpoewjpfjpjfrgwowej

      no x-race on ensinäki paskin ja rumin euroopassa tehty mopo(kiinasta löytyy huonompiaki) mutta ei derpi ihan läpi paska merkki oo esim. derbi drd pro sm on ihan helvetin hyvä mopo

    • jjki

      On päästänsä vajaa jos Riejulla ajaa.

    • kiitostästä

      Kaikissa mopomerkeissä on omat vikansa. Kyllä ne derbit ja riejut kestää, jos ajaa niillä ASIALLISESTI (ei keuli, ei polta kumia eikä vedä p*skarinkiä). Aika ristiriitaista tietoa täällä mopomerkeistä. Se mopon toimivuus riippuu ihan käyttäjästä. Kyllä siihen derbiin tulee sähkövikoja jos ne monstertarra ledilippojen johtoliitokset tekee maalarinteipin avulla. Ja kylläpäs riejusta hajosi takaiskari kun hyppäsin 5m korkealta kalliolta alas. Se mopon kestävyys riippuu ihan siitä, kuinka käytät mopoasi ja kuinka huollat sitä. Jos joku jonne haluaa vielä päteä, kuinka p*ska derbi on niin voin sanoa, että aivan samanlaiset sähköjohdot siitä riejustakin löytyy. Derbin yksi tyyppivika on vain se, että johdot on vedetty tehtaalla niin tiukkaan pakettiin, että ne pääsevät hankautumaan runkoon. Riejussakin on omat tyyppivikansa, mutta mitä järkeä niistä on enää kirjoittaa, koska tämä ainainen tappelu mopomerkkien hyvistä ja huonoista puolista ei tule loppumaan. Derbi oli jokunen vuosi sitten Suomen halutuin mopomerkki. Miksiköhän? Sitä saa kaikki pähkäillä. Suzuki pv ja Honda monkey olivat joskus myös Suomen halutuimpia mopoja - mutta ei enää. Ajat muuttuu ja niin muuttuu mopotkin, mutta jokaisella on oma mieltymyksensä mopomerkkiin. Joku ei pidä riejusta, joku taas pitää tai joku ostaisi mielummin derbin kun dt:n. Se on aika ihmeellistä, että ennakkoluuloiset jonnet tulee pätemään kuinka p*ska derbi tai rieju on, jos ei ole ikinä edes omistanut kumpaakaan niistä. Jos isoveljen parhaan kaverin serkun poika sanoo, että derbi on p*ska niin kaipa siihen on uskominen. Tosin en minäkään mene sanomaan katkarapusalaattia p*skaksi, jos en ole ikinä edes maistanut sitä.

      • apilla

        tässä on asia puhetta


      • turbokärhö

        oliko lennokas hyppy??


    • mielisteliä

      hyvä vastaus!!!!!

    • tietäjärieju

      riejun katteissa on vähemmän ilmanvastusta niin se on parempi, derbissä katteet rajottaa vauhtia ainakin 2kmh ja se on paljon, kannattaa avartaa derbin katteita niin saa enemmän bensaa

    • apilla

      paljonkohan mahtaa kulkee derbi senda vm 2012?

    • riejutietäjä

      ja derpissä on 3g painavvempi sytytystulpanhattu.

    • riejuunluotan

      Itelläni on Rieju MRX ja olen erittäin tyytyväinen. En raiskaa enkä pahoinpitele sitä toisinkuin jotkut muut ja sitten kun Rieju hajoaa, niin haukutaan pas*aksi...

    • vitunkasapaskat

      vitun kikkeliaivot ostakee samsung galaxy s3 keulii vitusti eikä hyydy bike racessa ylämäkee perkele!!

      • turbokärhö

        vittu sä et tiiä mistää mitää!! kaikki tietää että iphone vitosessa on paljo vähemmän ilman vastusta ja myös 0,4 grammaa kevyempi takakannen kiinnitysruuvvi! bike rasessahan se ownaa samsungin jokakerta, keulii sutii ja kulkee ainakii 500!!! ja pyörittää vaikka 7000 heppasen riejun kuvia ilman minkäälaisia legeja eikä ikinä leivo!! saataqnan kullipää opettele asias ennen ku tuut tänne pätee!!


    • nofgegh232dnnzxerfew

      riejut on kevyitä ja ketteriä

    • Derbivarppina

      Kumman vaan ostat niin osta joko derbin drd pro tai riejun pro malli.. Jos yhtään meinaat metsissä ajaa tai temppuilla niin tavallisen mallin kanssa tulee väkisinkin lopulta orpo olo kun tuntuu niin rimpulalta.. Minulla oli ensin derbin x-treme ja vaihdoin drd pro:hon. Olen ollut 1000 kertaa tyytyväisempi:) marzocchin usd keula ja kaasuiskari ja paljon muuta mukavaa:)

    • riemu69

      tietääks ketää et meneeks tämmöne Ducatin 85w rajaton Rieju RRX:vituttaa ku se saatanan rajotin hakkaa yli 65 kohalla! :PP

    • Tuosta!

      yhyy rieju on paska... Vertailun vuoksi: itelläni ollu 2005 lähtien Rieju MRX 125cc. Kaksi kertaa on nopeusmittarin vaijeri katkennut, mutta molemmat meni takuuseen. Heti kun takuu loppu, niin yhtään MIKÄÄN ei ole kyykännyt tai hajonnut missään vaiheessa.

      • Siitää

        No perkele kyllä vanhassa vara parempi!


    • oirjgtiordfjg

      Derbi kulkee kurittomana enemmän kuin rieju ja löytyy enemmän varaosia sun muuta... mut rieju kiihtyy paremmin ja jaksaa nämä mäet paremmin omistan kummatkin kurittomana D:

    • peen1s

      nonii haistakaa paska sit jo

    • Derbi x-race 06

      Suosittelen että ostat derbin ja otat kurin pois ja jos haluut että se kulkee vaan 45km/h ni vaihda pienempi eturatas. Itellä jaksaa kulkee missä vaan mäessä.

    • jouhdaudhuiah

      molemmissa ihan huolella sähkövikoja. lisäks riejut ruostuu, ja lahoo käsiin, valot lakkaa toimimasta jarrut pettää/aika tehottomat. derbeissä oli vissiin enne sähkövikoja mutta nykyään päässy pois siitä maineesta. suosittelen ostamaan yamaha dt tai peugeot xps molemmat todella luotettavia.. ;)

    • Riejuparasvaihtoehto

      Rieju! Osta Rieju vaikka derbi jonnet täällä huutelee että derbi on parempi! Mutta varmasti Rieju on tehokkaampi vakiona kuin dööbit! Ja mitä sillä on väliä onko VAKIONA tehokkaampi? Riejusta otat kurin pois ja isomman suuttimen ja poraat CDI-boksin ni vittu että kulkee!

      • Kuriton rajottamaton Rieju MRX 07 ja kulukee 85km/h


    • derbi4

      derbi

    • Ecomies

      www.ecoclean.fi

    • riejuderbisama

      niin täälä näitä 14 v wannabe mopokuskeja jotka ei tiedä mistä edes puhutaan. Itselläni on rieju spike eikä mitään vikaa, mutta ei vikaa ole myöskään derbissä. yhtä hyviä ovat. ulkonäölläkään ei ole väliä kun voi hankkia uudet katteet.

    • juustonaksu 400

      derbi

    • kaikkitietävä

      molemmat iha yhtä hyviä mutta mielestäni derbi on hienompi ja onko sillä mitää seksuaalista merkitystä jos toine kulkjee sen 60 vakiona ja toine 65?

    • AaAaAaAaAa

      Molemmat ihan pskoja ostakaa detsi!

    • rieju

      Ehkä vittu ostat riejun otat kurit pois n kulkee vitusti kovempaa ku joku paska derbi

      • PERKELE99

        Kyllä minu rieju vähän piristettynä ottaa vauhtia 85km/h


    • saatnanjonnet

      Jaahas.. taas tääl on jotkuu 13v jonnet haukkumas derbejä paskoiks vaikka eivät ole koskaan ees mopolla ajaneet... saatika edes tiedä niistä mitään:D ja lisäksi kysymys on esitetty vuonna 2007 joten aloittajaa tuskin edes kiinnostaa teidän mielipiteet...

    • perse7

      derb on muute hyvä mut leipasee joka toisella vitun männän iskulla.
      Työntäkää mopot perseeseen ja ostakaa ES koreja. Jos MOPO maksaa 1234€ niin sillä saa ES jo aika monta lavaa. ja jos yhessä lavassa on 12 es niin saa100 es lavaa tai mitä vitun laatikkoja ne nyt on


      hahhahahah leipoooooooooooooooooo oisko vittu kannattanu tarkistaa MÄNTÄ ja KAMPIAKSELI

    • derbi on paska

      Darude - Sandstrom

    • riejkulkee

      Mun rieju kulkee 200 kun tiputan sen lentokonesta ja jättää muute derpit

    • eerew

      homoja ootte

      • Kevaristi

        Onko tämä Eerew Kurko, Kurkon klooni, vai Kurkon jälkeläinen ?


    • kokemuson

      rieju on paska

    • Maxnikkanen

      Ota rauhas Drac nii ei tuu mitään ongelmia))

      • Bollinger1

    • Tervevaan

      Itellä rieju kulkee 60/km/h vakio väleillä ja kurin ja ilmanputsarin kurin ja suuttimen vaihdolla jos lisää tehoo haluaa niin cdi boksi on helppo porata

    • Anonyymi

      Tais laajentuu aihe

    • Anonyymi

      Molemmat yhtä hyviä kunha osaa pitää niitä hyvin. Itellä ollu 12vm drd pro ja 17vm mrt. Derbi siitä parempi että ei hakkaa rajotin ja muutenki viritettynä tuntuu ainakin pirteemmältä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe