olen naistenvihaaja

27v mies

Tajusin tässä aika vasta että todellakin vihaan naisia. Kaikki menee aina hyvin siihen asti kunnes nainen alkaa käyttäytyä huolehtivaisesti ja hössöttämään mun asioista, mitä en yksinkertaisesti voi sietää.

Kaava on aina sama... nainen alkaa kysellä loputtomasti ja vaikka aluksi vastailee niin mikään ei tunnu riittävän. sitten kun alkaa vältellä kysymyksiä niin nainen huolestuu että mikä sua vaivaa. sit kun sanoo että ei mikään, vaan mulla on oma yksityisyys niin nainen sanoo että en mä pahalla kysele vaan syyttää siitä etten oo valmis kohtaamaan itseäni ja asioita tai muuta sen tapaista.

Tähän asti melkein jokainen lupaava suhteen alku on päättynyt siihen että suutun lopulta ja alan mielivaltaisesti määräämään suhdetta, mikä yleensä merkitsee suhteen nopeaa loppua.

Aina sama juttu toistuu vuodesta toiseen...

Mikä naisia vaivaa :s

32

3076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      että nainen aina haluaa ottaa henkisen yliotteen, ja sen avulla ryhtyy kaiken määrääjäksi.
      Jos mies haluaa pitää oman mielipteensä, niin hänestä hakemalla haetaan todelliset ja keksityt viat niin, että hän on syypää kaikkeen, ja pam ovet paukkuu viimeisen kerran. Näin se menee.
      Alistuvat ja käskytettävät miehet kelpaavat, mutta niitäkin selän takana haukutaan, kun ovat pehmoja ja ei oikeita miehiä.

      • on...

        parempi käyttää vain irtosuhteita.


      • kielteisiä.
        on... kirjoitti:

        parempi käyttää vain irtosuhteita.

        Pitää vaan etsiä tarkemmalla seulalla.
        Vaikeaahan se on kun kolmikymppisetkin naiset henkisesti ihan lapsia mutta ryppyjä alkaa jo olla,tai sitten näitä plösähtäneitä yh-mätisäkkejä taloudellisine pyrkimyksineen.

        Ei hassumpaa olla yksin,kuin tavan vuoksi väkisin jonkun hattaran kanssa.


      • Mies 34v

        Tolla tavalla just naiset alottavat miehen määräämisen ja tossun alle asettamista, noin se alkaa etsitään miehestä viat jotta päästään iskemään ja hallitsemaan miestä, ja naiset nauraa aina miehiä, sen vuoksi mä ja vihaan naisia kun katsotaan arvostelevasti ja sit nauretaan, tekis mieli ihan iskee naista kunnolla turpaan


      • hty
        Mies 34v kirjoitti:

        Tolla tavalla just naiset alottavat miehen määräämisen ja tossun alle asettamista, noin se alkaa etsitään miehestä viat jotta päästään iskemään ja hallitsemaan miestä, ja naiset nauraa aina miehiä, sen vuoksi mä ja vihaan naisia kun katsotaan arvostelevasti ja sit nauretaan, tekis mieli ihan iskee naista kunnolla turpaan

        Miehillä on sitten kumma tyyli alkaa heti heiluu nyrkkie kanssa jos asiat ei mene niinkuin he haluavat. säälittävää touhua.


    • Piritta

      Näin naisena voin olla kyllä kanssasi samaa mieltä. Minäkään en tajua ystävättärieni ylinpalttista hössötystä miestensä/ miesystäviensä kanssa. En tykkää alkaa muuttamaan omaa siippaani, toiselle täytyy antaa yksityisyytensä. Kyllä mies puhuu, sitten kun haluaa ja jos ei halua, se jokaiselle suotakoon. Älä kuitenkaan ala vielä naistenvihaajaksi. Luulen, että naisten joukossa on joku sinullekin sopiva yksilö, joka ei turhista höösää.

      • Mies34v..

        Hyvä piritta, jokaisen pitää antaa pitää yksityisensä, muuten alkaa ahdistamaan, kun luin sun kertomuksen, niin tuli ihan helpottava olo, Hyvä arvostan todella mielipidettäsi :)


    • harkitsemista

      Vaikka olen nainen mietin ihan samaa mistä se malli "läheisyydestä" ja "puhumisesta" on syntynyt? Ehkä takana on naistenlehtien ylimalkainen tapa käsitellä ihmissuhteita sekä lukijoiden omat tulkinnat, joiden mukaan elämän viisauksia sitten vaihdellaan keskenään? Joka tapauksessa parisuhteen läheisyyttä painostetaan mielestäni aivan liikaa vain parilla tavalla kuin otettaisiin huomioon, että yhdessä tekeminen (seksin lisäksi) on myös läheisyyttä tai että hiljaisuuskin kukin omia touhuten on myös merkki siitä miten kahdella on helppo olla keskenään.

      Joten ehkä sinussa on jotakin, joka vetää vähän liian innokkaasti huolehtivaisen emon rooliin hakeutuvia naisia? Vikahan ei aina ole pelkästään muissa, vaan suosittelen myös oman sisikunnan tutkiskelua ja pohtimaan voisiko itse muuttaa omaa asennettaan uusien tuttavuuksien kohdalla?JOs olet vaikkapa tottunut naisten kanssa olemaan tietynlainen (ja tässä voi palata siihen millainen olit äitisi, sukulaistätien tai naapurien pikkupoika)voisit koettaa muuttaa rooliasi.Tai oletko jossakin kasvusi vaiheessa ottanut itsellesi huonosti sopivia miehen malleja? Eritoten perusjössikät vetoavat naisiin, jotka innolla ryhtyvät muuttamaan miestä ulospäin suuntautuneiksi oman elämänsä sankareiksi ja höpöttävät naisystävänsäkin puolikuolleiksi pohtiessaan miten "mies ei ikinä puhu".

      Uskon, että luottamus ja halu puhua syntyy ajan kanssa. Tottakai sekin persoonan mukaan ja toisilta luottamus lähtee ensi hetkestä ja toisilta vuosien jälkeen. Tilan antaminen on toiselle todella vaikeaa!

      • 27v mies

        no joo. Mun ongelma on se, että alan liian herkästi puhua naista kiinnostavista asioista kuten ihmissuhteista ja elämästä ja luonneanalyysistä ja taustoista. Jotenkin tuntuu että nainen tulkitsee tämmöisen juttelun tarkoittavan jo pitemmälle edennyttä suhdetta.

        Olet ehkä oikeassa siinä että mulle on jäänyt joku alitajuinen tapa lähettää naisille jotain signaalia että olen kiinnostunu vaikka kaipaisin useimpien kanssa ainoastaan kevyttä pintaläppää.
        Pohjimmiltani olen just sellainen perusjössikkä vaikka pinnalta näyttääkin erilaiselta. Luottamuksen rakentaminen kun ei omalla kohdalla oo kovin helppoa ja toinen ei anna sitä tilaa..

        En oo keksiny sitten muuta ratkaisua kun alkaa vältellä naisseuraa ja lähtä miessakilla vapaa-aikaa viettämään.


      • vielä,,,,,,,,,,
        27v mies kirjoitti:

        no joo. Mun ongelma on se, että alan liian herkästi puhua naista kiinnostavista asioista kuten ihmissuhteista ja elämästä ja luonneanalyysistä ja taustoista. Jotenkin tuntuu että nainen tulkitsee tämmöisen juttelun tarkoittavan jo pitemmälle edennyttä suhdetta.

        Olet ehkä oikeassa siinä että mulle on jäänyt joku alitajuinen tapa lähettää naisille jotain signaalia että olen kiinnostunu vaikka kaipaisin useimpien kanssa ainoastaan kevyttä pintaläppää.
        Pohjimmiltani olen just sellainen perusjössikkä vaikka pinnalta näyttääkin erilaiselta. Luottamuksen rakentaminen kun ei omalla kohdalla oo kovin helppoa ja toinen ei anna sitä tilaa..

        En oo keksiny sitten muuta ratkaisua kun alkaa vältellä naisseuraa ja lähtä miessakilla vapaa-aikaa viettämään.

        Jos olet saanut lahjaksi kyvyn osata lähestyä ihmisiä helposti voivat jotkut naiset sen tulkita merkiksi siitä, että olet kiinnostunut ja valmis jakamaan kaikki asiasi jatkossakin samoin tein. Ja mitä vanhemmaksi tulet sen enemmän huomaat, miten herkästi ihmiset yleensäkin tarrautuvat henkilöön joka pystyy puhumaan syvällisemmin, ottamaan kantaa rohkeasti ja olemaan läsnä seurassa kuin seurassa.

        Ehkä yksi keino on opetella jonkinmoista pidättyvyyttä? Tai olisiko edelleenkin pohdinnan paikka miksi antautuu puhumaan sitä, mitä toinen tahtoo. Onhan sinullakin omia kiinnostuksen kohteita, joten kerro niistäkin. On eri asia antaa hyvä vaikutus itsestään ensi tapaamisella kuin mitä se elämä on sitten yhdessä jatkossa ja jos ei synkkaa, niin tuskin naisia kannattaa sen takia vihaamaan ryhtyä.

        Hyvää kesää! Nauti siitä :)


    • tervekuinpukki

      Minäkin vihaan naisia, mutta se ei ole minulle ongelma. Ummistan aina korvani, kun vaimoni alkaa puhua. :)

    • Itsetutkiskelu paikallaan???

      Miksiköhän JOTKUT miehet onnistuvat suhteissaan hyvin, jos KAIKKI naiset ovat "viallisia"??? :)
      Ovatko ne miehet, jotka onnistuvat suhteissaan naisiin kaikki jotakin tossukoita tai ressukoita?

      Tosimiehet vain jostakin paradoksalisesta syystä epäonnistuvat, vai kuinka...?


      Et arvosta naisia (toteathan olevasi naisvihaaja) ja teet kaiken lisäksi aivan liian yleistäviä johtopäätöksiä. Voin ihan kattavalla kokemuksella todeta, että kaikki naiset eivät todellakaan ole määräileviä kyselijöitä, vaikkakin jotkut kokemattomat tossukat saattavat sellaista kapeassa maailmassaan muutaman epäonnistuneen yrityksen jälkeen katkerana kuvitella.


      Jospa kääntäisit sen syyttävän sormesi itseesi, niin syyllinen parisuhdeongelmiin saattaisi löytyä lähempää kuin arvaatkaan. Ei naisten kanssa seurustelu ole mikään maailman vaikein taitolaji! :D Kun kunnioittaa naisia ja osoittaa, että ei ole toisen ihmisen talutushihnassa, vaan toimii ja ajattelee itsenäisesti, saa arvostusta. Jos jo ennelta suhtautuu kielteisesti naisiin, lopputulos on sen mukaista! Jos jo ennakolta siirtää syyn naisiin, omasta defenssistä tulee väistämättä itseään toteuttava profetia, eikä voikaan ikinä onnistua.



      Ei se ole tyhmä, joka taluttaa, vaan se, joka on talutettavana! ;)



      Mies 35

    • kehitysaste

      määrittelykysymys. Olen ja pysyn ns. murrosikäisenä hautaan asti.
      Koin ahaa-elämyksen vuosia sitten. Hokasin lapset ja naiset erityisen söpöiksi.

      Onhan sitten erikseen riivinrauta-akat ne ravunsyötit, mut naiset...on ne mahtavia!

    • jj

      vai olet naistenn vihaaja

    • näitä riittää

      Pitääpä naisena kommentoida, että kun minä tutustuin tuollaiseen mieheen, hän toi ensimmäisenä itsestään niitä asioita esiin, jotka ovat jotenkin tuollaista huolehtimisen puutetta viestiviä, mutta silti oli ylikaiken itsenäisesti pärjäävä. Ei kestänyt silti sitä huolehtimistakaan, mutta tavallaan odotti sitä kuitenkin. Ja tavallaan käyttäytyi niin, mutta ei osannut vastaanottaa sitä, eikä oikeuttanut itselleen välittämistä. Sai aina jonkun kiukuttelukohtauksen, kuin pieni lapsi ,joka ikävöi päivän äitiä tarhassa ja kun se tulee, saa hepulin. Kuitenkin käyttäytyi usein aivan ylihuolehtivasti naisia kohtaan, ja varmaan ei itsekään kestänyt sitä ja toisaalta saattoi hetkessä kääntää selkänsä. Jotain tasapainoilua ei oikein ollut.
      Seuraavan miehen kanssa on ollut täysin päinvastoin. Mies on liiankin itseriittoinen ja minusta tuntuu, että minä olen se, joka tarvitsee. Saas nähdä miten tässä käy.
      Odotatko sä sellaista naista, joka ei alistu sun pompoteltavaksi?

    • treffipeffi

      Minulle eräs nainen totesi "Mä en ymmärrä sua" sen jälkeen, kun en suostunut hänen tossun alle. Se treffailu loppui lyhyeen.

    • EiEmosi___________

      En suoranaisesti "vihaa" miehiä, mutta tässä aloittajalle käänteinen esimerkki.
      Alussa kaikki on hyvin.
      Sitten saan tietooni että mieheltä meni työpaikka, velat painaa niskassa ja oma asuntokin menee kohta alta.
      Itse hän ei näitä asioita minulle kertonut vaan hänen äitinsä.
      Mies makaili sohvalla, pelaili tietokonepelejä, ei puhunut, ei halunnut lähteä ulkoilemaan, ei mitään.
      Katselin aikani tuota käytöstä ja sitten tein sen kohtalokkaan virheen. Kysyin, onko sinulla jotain ongelmia tai huolia vai mikä vaivaa. Vastaus oli ei mikään vaivaa.
      En mielestäni hössöttänyt, varmaan toistin kysymyksen muutaman päivän kuluttua samalla lopputuloksella.
      Loppu tuli nopeasti, minun aloitteestani.
      Mitä hemmettiä teen mököttävällä tuppusuulla joka ei osallistu elämääni muutoin kuin kuluttamalla sohvani puhki.
      Eli kyllä teissä miehissäkin vikaa löytyy. Normaali aikuinen pystyy puhumaan asioistaan, vaikkei aivan kaikkea ole tarvis jakaakaan.

      • Myös 27v mies

        Juuri tätä tarkoitan kun sanon, että ei meillä oikeasti kiinnosta toisen elämä, vaikka näkisimme kuinka pahasti se on v**uillaan. Korkokengät ensin, sitten miehen murheet..

        Ja sinä varmaan tunsit, että olit laittanut itsesi täysin likoon sen puolesta, että saisit miehesi taas jaloillesi siitä p*skasta mihin hän on ajautunut? Hän varmaan itse järjesti potkut itsellensä? Kuvailemasi perusteella löysit vihdoinkin vain syyn erota miehestäsi. Ehkä ex-miehesi ei ole sitä tyyppiä, joka ensimmäisenä päivänä potkut saatuaan menee mol:in sivuille ja alkaa vapaa-aikana keräämään tyhjiä pulloja tien pientareelta kantaakseen kortensa kekoon.

        Jos minulta vaimo kysyisi vastaavassa tilanteessa kerran viikossa, "mikä on?". Voin sanoa, ettei vastaukseni poikkeaisi ex-miehesi vastauksesta. Yleensäkin, miksi sinun tilanteessasi edes pitää kysyä, "onko jotain ongelmia tai huolia?", koska tiedät vastauksen. Sen tietää miehesi, hänen äitinsä ja koko suku. Lisäksi miehesi tietää, että sinä sen tiedät! Rehti ja aito nainen olisi mennyt samantien miehensä viereen kuultuaan potkuista tämän äitiltänsä, ja tukenut häntä kysymättä. Toivottavasti sait pyhimyksellisestä luonteestasi mielenrauhan. Olet juuri sellainen nainen, jonka kanssa en ikinä edes haluaisi perustaa perhettä.

        On hetkiä, jolloin pitää olla puuttumatta asioihin, mutta on niitä hetkiä jolloin se on velvollisuus.


    • vihaajatko

      Kuulostaa tutulta tuo kaavamaisuus. Itse sain myöhemmin bipolaari diagnoosin.

      Kannattaa miettiä mikä oikeasti ahdistaa vai onko vaan huono aika menossa tai sitten on jotain syvällisempiä asioita jotka laukaisee ahdistuksen. Tuskin olet naistenvihaaja, minusta ei ainakaan tullut miestenvihaaja. Terapiaa voi kokeilla, ei ole haittaakaan.

      • vihaajatko

        Niin ja ehkä olet myöskin vain ihminen joka arvostaa omaa yksityisyyttään enemmän eivätkä tähän asti tapaamasi naiset ole olleet sinulle oikeita. Täytyy yrittää löytää sellainen puoliso joka myöskin arvostaa yksityisyyttä.


    • itsenäinen nainen

      Itse olen nainen, ja minua taas ärsyttää kun miesystäväni ovat kaikki olleet sellaisia roikkujia, koko ajan tekstaamassa ja koko ajan pitäisi puhua tunteistaan. En tosiaan tiedä mistä olen näitä kaivanut, kun normaalien miehien pitäisi käyttäytyä päinvastoin. Useimmiten on tuntunutkin siltä, että minä olen se mies suhteessa... Ihminen tarvitsee omaa rauhaa, jotkut eivät vain tunnu tajuavan sitä. Pari suhdetta on kaatunut sitten siihen, kun olen ollut välttelevä enkä ole jaksanut vastailla viesteihin, ja olen saanut kuulla olevani pinnallinen ja lapsellinen.

    • -vaimon mies.

      "Vaikeaahan se on kun kolmikymppisetkin naiset henkisesti ihan lapsia mutta ryppyjä alkaa jo olla,tai sitten näitä plösähtäneitä yh-mätisäkkejä taloudellisine pyrkimyksineen."


      ja p*skat. tiedät varsin hyvin että 20v pikkutytöt ja amispissikset eivät vedä mitään vertoja 30v naisille jotka on täydellisiä ja parhaassa iässään.
      Joku kateellinen pikkuh*ora sielä varmaan vikisee, lyö laukulla itteäs siihen lapsenkasvoiseen kuuppaan niin asiat aukenee sullekin.

      • 20 vuotias

        Hetken jo katsoin viestiäsi ja ajattelin ''Ihanaa, joku mies tässä ketjussa puolustaa naisia!''

        Ja paskat! (kuten itse sen ilmaisit) 20 vuotias pikkuhuora, amispissis.... et sitten yhtään yleistänyt.. Todella mukava lukea 20 vuotiaana tuollaista hevonpaskaa.
        Kyllä niissä kolmekymppisissäkin (kuten kaikissa ikäluokissa) on mädät omenansa, vaikka mielestäsi ovatkin kaikki niin täydellisiä. Ja usko tai älä, jopa miehissäkin on... ja sinä näytät olevan yksi niistä kusipäistä, joka nostaa itsensä tai tässä tapauksessa ikäluokkansa muiden yläpuolelle.
        ...''aikuiseksi'' mieheksi puhut kyllä kauniisti naisista.


    • myös 27v mies

      Ongelmasi sama kuin minulla on, eikä löydy sitä kultaista keskitietä naisten jupinoissa. He puuttuvat liikaa yksityiselämääni hössöttämällä asioita, jotka ovat todellakin omia asioitani. Toinen ääripää on se, ettei heillä kiinnosta mikään asia, eivätkä he ala keskustelemaan "yleisesti" mistään. Myötäilevät vain kaikkeen.

      Meissä on se ongelma, ettemme halua keskustella asioista, jotka eivät meitä kiinnosta, vaikka ne toisen elämässä olisivat tärkeitä. Miksi pitää sellaisiin asioihin puuttua, jotka ovat yksityisiä, enkä niistä halua puhua? Miksi emme voi olla kiinnostuneita toistemme arjen asioista, jotka haluamme jakaa? Aluksi pitää luoda se kiinnostus oikeihin asioihin, ja olla kiinnostunut siitä toisen elämästä.

      Aivan sama oliko kyseessä mies vai nainen, yhtälailla sekaisin molemmat.

    • randomis

      Ei probleema ole naisissa eikä miehissä, vaan siinä, millaisen kumppanin kukin on hakenut.

      Ja kukin on saanu just sellasen, mitä on hakenut. Tarvinnut. Kaivannut.

      Jos haluaa sitten toisenlaisia ihmissuhteita - toisenlaisia kumppaneita - niin täytyy ihan ensiks kaivella itseä sen verran syvästi, että löytää ne omat tarpeet ja kaipaukset, mitä naisesta (usein tiedostamattaan) hakee ja tunnistaa alusta lähtien. Samaten selviää, mitä he susta hakevat - niinku moni on kertonu, joko toistetaan sitä samaa parinvalintaa mitä edellisissä suhteissa, tai sit asetutaan vaan toiseen rooliin samassa kuviossa: etäisestä riippuvaiseksi tai riippuvaisesta etäiseksi.

      Muussa tapauksessa voi jatkaa samaa rataa, tai yrittää saada sellasen kumppanin, joka ei ole samanlainen kuin edelliset - mut tämä on erittäin epätodennäköistä, koska ihmiset hakee toisistaan tiettyjä ominaisuuksia, ja jos sinulla ei ole tarjota toiselle mitä hän hakee (esim. kypsää ja vakaata tunne-elämää läheisyyden ja itsenäisyyden välillä) niin miksipä sellaisen omaava kiinnostuisi sinusta? Tätä varten on terapeutit.

      • Mies 43

        Aivan totta täällä puhutaan. Toisaalta kumppani muuttuu ja jokainen itse muuttuu koko ajan niin, että on vaikea suunnitella "yhteistä tulevaisuutta".

        En ole naistenvihaaja, vaikka syytä varmaan olisi. :-) Minua ihmetyttää se, kuinka moni nainen muuttuu aggressiiviseksi, jos vähänkin osoitan heikkoutta. Jos töissä, opinnoissa tai muualla menee huonosti, joutuu heti syyllistetyksi. Kun näyttelee reipasta, kaikki on taas ok. Kun riitelee rajusti, saa kunnioitusta. Koskaan ei saisi pyytää anteeksi eikä IKINÄ alistua. Naurettavaa, että machoilemalla saan kunnoitusta - ja vaimoni kanssa ollaa sentään jo nelikymppisiä, mutta touhu on näin lapsellista. Usein tuntuu, että olisin sinkkuna onnellisempi. Haaveilen että jätän hänet, mutten halua jättää 5v poikaamme ja 11v tytärtämme.


      • Totuuden Torvi
        Mies 43 kirjoitti:

        Aivan totta täällä puhutaan. Toisaalta kumppani muuttuu ja jokainen itse muuttuu koko ajan niin, että on vaikea suunnitella "yhteistä tulevaisuutta".

        En ole naistenvihaaja, vaikka syytä varmaan olisi. :-) Minua ihmetyttää se, kuinka moni nainen muuttuu aggressiiviseksi, jos vähänkin osoitan heikkoutta. Jos töissä, opinnoissa tai muualla menee huonosti, joutuu heti syyllistetyksi. Kun näyttelee reipasta, kaikki on taas ok. Kun riitelee rajusti, saa kunnioitusta. Koskaan ei saisi pyytää anteeksi eikä IKINÄ alistua. Naurettavaa, että machoilemalla saan kunnoitusta - ja vaimoni kanssa ollaa sentään jo nelikymppisiä, mutta touhu on näin lapsellista. Usein tuntuu, että olisin sinkkuna onnellisempi. Haaveilen että jätän hänet, mutten halua jättää 5v poikaamme ja 11v tytärtämme.

        Itse olen mensan-testin mukaan nero. Tajusin jo pienenä pikkupoikana, että naiset ovat tietysti vain miehen resurssien perässä, kuinkas muuten.

        Siksi naisille on pakko näyttää paikka.
        Ihan kuten koirallekin opetetaan temppuja, pitää naista opettaa (tosin paljon kierommalla tavalla). Nainen kyllä alistuu kuin koira, jos sitä osaa käsitellä.

        Naisen itsetunto vaan ylös ja alas sopivilla hetkillä. Kylmää ja kuumaa sopivasti niin nainen juoksee perässä kuin nälkäinen susi.
        Muistakaa pettää jokaista naistanne mahd.paljon (jos ei ole lapsia suhteessa).
        Nainen on aina ansinnut tulevan petetyksi.
        Mikään ei voita sitä nautintoa kun näkee henkisesti murskatun naisen, joka tajuaa tulleensa petetyksi. Silloin hän alkaa pelkäämään sinua ja kunnioittaa sinua.

        Nainen on toisin sanoen älyllisesti kuin koira. Kohtele sitä sen mukaisesti.
        Jos hankit lapsia niin lähde lätkimään. YH-äippä on aina parempi kuin helvetti joka loppuu vasta haudassa.

        Ei vika ole kenenkään muun kuin Jumalan, jolle sattui pieni virhe luodessaan naista miehen kylkiluusta. Eihän ne Microsoftinkaan koodarit osaa täydellisiä ohjelmia tehdä. Jumalakin tekee näemmä virheitä. Nainen on siitä todiste.


      • Ei ihan...
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        Itse olen mensan-testin mukaan nero. Tajusin jo pienenä pikkupoikana, että naiset ovat tietysti vain miehen resurssien perässä, kuinkas muuten.

        Siksi naisille on pakko näyttää paikka.
        Ihan kuten koirallekin opetetaan temppuja, pitää naista opettaa (tosin paljon kierommalla tavalla). Nainen kyllä alistuu kuin koira, jos sitä osaa käsitellä.

        Naisen itsetunto vaan ylös ja alas sopivilla hetkillä. Kylmää ja kuumaa sopivasti niin nainen juoksee perässä kuin nälkäinen susi.
        Muistakaa pettää jokaista naistanne mahd.paljon (jos ei ole lapsia suhteessa).
        Nainen on aina ansinnut tulevan petetyksi.
        Mikään ei voita sitä nautintoa kun näkee henkisesti murskatun naisen, joka tajuaa tulleensa petetyksi. Silloin hän alkaa pelkäämään sinua ja kunnioittaa sinua.

        Nainen on toisin sanoen älyllisesti kuin koira. Kohtele sitä sen mukaisesti.
        Jos hankit lapsia niin lähde lätkimään. YH-äippä on aina parempi kuin helvetti joka loppuu vasta haudassa.

        Ei vika ole kenenkään muun kuin Jumalan, jolle sattui pieni virhe luodessaan naista miehen kylkiluusta. Eihän ne Microsoftinkaan koodarit osaa täydellisiä ohjelmia tehdä. Jumalakin tekee näemmä virheitä. Nainen on siitä todiste.

        Jo heti ekasta lauseesta saa hyvän kuvan millaisesta henkilöstä on kyse.
        Pelkkä se kuinka paljon yleistät kertoo kuinka tavanomainen loppujenlopuksi oletkaan. Näyttäisit edes vähän niitä älyn merkkejä tiedostamalla edes sen että yleistäminen on todella lapsellista. Jotkut miehet tykkäävät joistain tietyistä piirteistä naisissa ja päinvastoin. En kuitenkaan usko että olisin muka maailman ainoa nainen joka toimisi vain ohimenevien tunteiden pohjalta tai pitäisi tuollaista narsismia "kiihottavana".
        En tiedä millaisissa olosuhteissa oikein olet kasvanut, mutta et ilmeisesti kovin hyvissä jos jo pikkupoikana tuollaista sait päähäsi. En kyllä oikeastaan ihmettele mikset ole ketään "hyvää" naista löytänyt, eihän tuollainen asenne sellaisia puoleensa vedä.
        Se vielä enemmän sinusta kertoo kun saat tuollaista nautintoa sydänten murskaamisesta. Se antaisi vähän enemmän ymmärrystä jos tekisit sen kostona, mutta kun teet tuota ihan viattomalle ihmiselle saadaksesi mielihyvää, etkä edes itse pettämisestä, vaan sen seurauksista. Toivottavasti edes joskus tajuat asioiden oikean laidan, tai edes sen kuinka tyhjää tuollainen elämä loppujen lopuksi on. Kuolet yksin tuon asentesi kanssa.


    • pojkeflickan

      "Kuolet yksin tuon asentesi kanssa"

      esimerkki verbaaalisesti agressiivisesta naisesta joka on tietävinään kaiken miehestä ja näkee kohteessaan vain pahaa. Nainen on mielikuviensa orja ja hänellä on paha kyllä suuri kyky pukea nämä mielikuvansa sanoiksi. Mies häviää tässä lajissa.

      Aloittaja on oikeassa.

    • Loppuunkulutettu

      Melkein kaikki naiset joutaisi tappaa

    • Kulutettu

      Naiset koetttavat aina lytätä miehen

    • Kulutettu

      No ei niitä ehkä tappaa tarvitsisi, mutta ymmärtäisivät että miehenkin jaksamisella on rajansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe