Olenkohan mä ihastunut?

Nainen

Ihana mies... mukava...lutuinen...kohtelias...suora...rehellinen...hauska...älykäs...hyvä tanssimaan...

*huokaus...huokaus...huokaus...*

17

1870

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

eikö vaan ;-)

• Nainen

No mä en ole vielä ihan varma...miltä se tuntuu jos on oikein ihastunut?
        Onko se niinkuin poltetta jossain vai onko se niinkuin kipua polttavaa vai enempi sellaista hyvän olon tunnetta rinnassa vaiko onko se vaan sellaista ihailua?

No mä en kyllä mene mitenkään sekaisin tämän miehen lähistöllä...ei tunnu silleen kauheelta...hyvältä vaan...mutta OLENKO MÄ IHASTUNUT!!!!

• klassinen
        Nainen kirjoitti:

No mä en ole vielä ihan varma...miltä se tuntuu jos on oikein ihastunut?
        Onko se niinkuin poltetta jossain vai onko se niinkuin kipua polttavaa vai enempi sellaista hyvän olon tunnetta rinnassa vaiko onko se vaan sellaista ihailua?

No mä en kyllä mene mitenkään sekaisin tämän miehen lähistöllä...ei tunnu silleen kauheelta...hyvältä vaan...mutta OLENKO MÄ IHASTUNUT!!!!

tapaus. Oot ihastunut. Ja rakastunut silloin kun kaipaat ja on enemmän huono olo kuin hyvä kun se ei ole paikalla.

• Nainen
        klassinen kirjoitti:

tapaus. Oot ihastunut. Ja rakastunut silloin kun kaipaat ja on enemmän huono olo kuin hyvä kun se ei ole paikalla.

ei tunnu oikeen tuolta...

• Nainen
        Nainen kirjoitti:

ei tunnu oikeen tuolta...

Ihminen jota on kiva halata...jonka kanssa on kiva istua ja jutella...joka kuuntelee sinua...jolle haluaa vain hyvää...hmmm ...hmmmm....Oliskohan se mun ystävä?

• Mies
        Nainen kirjoitti:

Ihminen jota on kiva halata...jonka kanssa on kiva istua ja jutella...joka kuuntelee sinua...jolle haluaa vain hyvää...hmmm ...hmmmm....Oliskohan se mun ystävä?

Ota härkää sarvista.
        Ota yhteyttä ja katso mihin suuntaan homma menee.

• Irish Lad
        Nainen kirjoitti:

...on sun ystäväs ainakin, jos kerta vietätte noin läheisesti aikaa yhdessä.

Mitä voit menettää, jos teet aloitteen? Vai yritätkö järkeillä itsellesi voimakkaampia tunteita tätä tyyppiä kohtaan?

Tartu tilaisuuteen, jos tyyppi on noin hyvä ku kuvailet!

• Nainen
        Mies kirjoitti:

Ota härkää sarvista.
        Ota yhteyttä ja katso mihin suuntaan homma menee.

Mihis mun pitäis ottaa yhteyttä? Mähän näen sitä muutenkin melkein joka päivä?

*ihmettelee*

• Nainen
        Irish Lad kirjoitti:

...on sun ystäväs ainakin, jos kerta vietätte noin läheisesti aikaa yhdessä.

Mitä voit menettää, jos teet aloitteen? Vai yritätkö järkeillä itsellesi voimakkaampia tunteita tätä tyyppiä kohtaan?

Tartu tilaisuuteen, jos tyyppi on noin hyvä ku kuvailet!

osaan kuvailla. Mä luulen että mä yritän vaan miettiä, että olenko mä ihastunut siihen vaiko en, siinä riittää järkeilyä...

Mistä sen tietää jos on ihastunut? Mä en halua ihastua ystävään. Miten sen voi välttää ettei ihastu ystävään, vaikka se on noin lutunen?

• Irish Lad
        Nainen kirjoitti:

osaan kuvailla. Mä luulen että mä yritän vaan miettiä, että olenko mä ihastunut siihen vaiko en, siinä riittää järkeilyä...

Mistä sen tietää jos on ihastunut? Mä en halua ihastua ystävään. Miten sen voi välttää ettei ihastu ystävään, vaikka se on noin lutunen?

...tunteitaan tai tuntemuksiaan halua kukaan ruveta kontrolloimaan noin tarkasti. Mitä pahaa siinä sit on, jos olet ihastunut parhaaseen kaveriisi?

Siis itse pitäisin tuota ainakin melko perustavana pohjana hyvälle suhteelle... itse ainakin haluaisin et tuleva elämänkumppanini olisi samalla myös paras ystäväni :)

• Nainen
        Irish Lad kirjoitti:

...tunteitaan tai tuntemuksiaan halua kukaan ruveta kontrolloimaan noin tarkasti. Mitä pahaa siinä sit on, jos olet ihastunut parhaaseen kaveriisi?

Siis itse pitäisin tuota ainakin melko perustavana pohjana hyvälle suhteelle... itse ainakin haluaisin et tuleva elämänkumppanini olisi samalla myös paras ystäväni :)

no huh...sun ajatukset etenee aikamoisella vauhdilla...mä vasta mietin että olenkohan mä ihastunut ja sulla alkaa jo hääkellot kilkattaa...Ei kai ihastuminen nyt niin vakavaa ole, että aletaan kapioarkkua täyttämään välittömästi, kun jokin myönteinen tunne toiseen ihmiseen vilahtaa päässä?!?!

Eipä silti, tuollaisen miehen kanssa jokainen nainen voi olla varma, että sydän on turvassa....

Ja ei tämä mies nyt minun paras kaverini ole...onhan vaan yksi sympaattinen ihminen arkipäivässä. Mistä sen tietää, onko ihastunut vaan vain muuten pitää toisesta? En mä haluaisi ainakaan suudella tätä miestä, mutta toisaalta ajatus ei tunnu kamalan vastenmieliseltäkään...

• Irish Lad
        Nainen kirjoitti:

no huh...sun ajatukset etenee aikamoisella vauhdilla...mä vasta mietin että olenkohan mä ihastunut ja sulla alkaa jo hääkellot kilkattaa...Ei kai ihastuminen nyt niin vakavaa ole, että aletaan kapioarkkua täyttämään välittömästi, kun jokin myönteinen tunne toiseen ihmiseen vilahtaa päässä?!?!

Eipä silti, tuollaisen miehen kanssa jokainen nainen voi olla varma, että sydän on turvassa....

Ja ei tämä mies nyt minun paras kaverini ole...onhan vaan yksi sympaattinen ihminen arkipäivässä. Mistä sen tietää, onko ihastunut vaan vain muuten pitää toisesta? En mä haluaisi ainakaan suudella tätä miestä, mutta toisaalta ajatus ei tunnu kamalan vastenmieliseltäkään...

... ymmärsit nyt ehkä mun ajatukseni "hieman" väärin. En mä todellakaan oo kehottanut sua pilvilinnojen rakenteluun... tarkoitin nyt vaan lähinnä et kannattaa tollaisessa tilanteessa pitää silmät auki ja mennä oman sydämen mukaan, eikä mietiskellä asioita solmuun päässä.

• Nainen
        Irish Lad kirjoitti:

... ymmärsit nyt ehkä mun ajatukseni "hieman" väärin. En mä todellakaan oo kehottanut sua pilvilinnojen rakenteluun... tarkoitin nyt vaan lähinnä et kannattaa tollaisessa tilanteessa pitää silmät auki ja mennä oman sydämen mukaan, eikä mietiskellä asioita solmuun päässä.

mä ymmärsin väärin, sori :)

Mä luulen kyllä, että sun neuvosi on viisas...enkä mä yleensä miehiä paljon ajattelekaan, ...jaa...ehkä mä sitten olen ihastunut, kun ajattelin tätä ihmistä näin paljon, että kirjoitin tännekin? Hih...*huokaus...oikein syvä ja suuri*

• Irish Lad
        Nainen kirjoitti:

mä ymmärsin väärin, sori :)

Mä luulen kyllä, että sun neuvosi on viisas...enkä mä yleensä miehiä paljon ajattelekaan, ...jaa...ehkä mä sitten olen ihastunut, kun ajattelin tätä ihmistä näin paljon, että kirjoitin tännekin? Hih...*huokaus...oikein syvä ja suuri*

... no täällä, jos jossain, on niin helppoa tarttua vääriin ajatuksiin toisten kirjoituksista... on niin käynyt mullekin :)

Ei muuta ku tsemppiä ja toivottavasti saat selvyyden tohon juttuun.

• Nainen
        Irish Lad kirjoitti:

... no täällä, jos jossain, on niin helppoa tarttua vääriin ajatuksiin toisten kirjoituksista... on niin käynyt mullekin :)

Ei muuta ku tsemppiä ja toivottavasti saat selvyyden tohon juttuun.

no onhan mulla aikaa...mähän olen vasta 20 v ja maailmassa paljon mahdollisuuksia... Joskus olis vaan hauskaa kurkistaa tulevaisuuteen ja nähdä, mitä tulee tapahtumaan?!

Mistäs sen tietää, vaikka tämä mies olisi mun elämäni mies? Ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua mulla olis lapset ja talo juuri tämän miehen kanssa...Hihih...aika näyttää...

• kantsii
        Nainen kirjoitti:

no onhan mulla aikaa...mähän olen vasta 20 v ja maailmassa paljon mahdollisuuksia... Joskus olis vaan hauskaa kurkistaa tulevaisuuteen ja nähdä, mitä tulee tapahtumaan?!

Mistäs sen tietää, vaikka tämä mies olisi mun elämäni mies? Ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua mulla olis lapset ja talo juuri tämän miehen kanssa...Hihih...aika näyttää...

kertoa sille mitä pidät siitä, mä ainakin tykkäisin sellaisesta. Ystävyyttäkin kun voi olla monenlaista, lämmintä ja herkkää vaikkei seurustelis...

• Nainen
        kantsii kirjoitti:

kertoa sille mitä pidät siitä, mä ainakin tykkäisin sellaisesta. Ystävyyttäkin kun voi olla monenlaista, lämmintä ja herkkää vaikkei seurustelis...

joskus sitten ehkä, kun ensin tiedän mitä ajattelen...ja siihen saattaa mennä aikaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      45
      3606
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      34
      2335
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      81
      2266
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      54
      2160
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      25
      1595
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1522
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1427
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      967
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      837
    Aihe