Olen kuullut juttua vatsalihaksista. Minulle kerrottiin, että vatsalihaksia voi tehdä joka päivä niin paljon kuin haluaa. Onko tuo siis totta? Olen tehnyt jo pari kuukautta vatsalihaksia joka päivä. Aluksi tein vain 30, nyt teen 140.
Voiko vatsalihaksia tehdä niin paljon kuin haluaa?
6
844
Vastaukset
- voi tehdä
eri asia kuitenkin on onko siinä mitään järkeä?
Ilmeisesti tarkoitat perus istumaannousuja, mikä on huono liike, pidemmän päälle siitä ei tule kuin häntäluu ja alaselkä todella kipeäksi. Vatsarutistus oikein tehtynä on paljon paljon tehokkaampi.- miten eroaa vatsaliikkeestä
Kertokaa miten tehokas vatsarutistus eroaa tavallisesta vatsaliikkeestä?
- vaihtelua?!
Kyllä minun masulini ainakin kaipaa vaihtelua.
Jos peräkkäisinä päivinä otan riipuksissa 6kg:t nilkoissa suorin koivin nilkat ranteisiin 6x5:set ja siihen päälle 4x10 päinmakuulla punnerruksia, jalat ja kädet suorina, paino kämmenillä ja ojennetuilla varpailla (kynsipuoli).
Seuraavana päivänä poikkipenkin 4x10, 10:n levy niskan takana 4x10 rutistusta linkkupenkissä.
Kolmantena päivänä pelkkä vino lauta jykässä kulmassa 4x10 levyllä tai ilman.
Näillä eväillä ainakin minun masulini on jossain määrin herpaantunut pari päivää.
= heikko vatsa! Mutta kasassa olen kestänyt.
Olen hakenut myös mahajumppaan vaihtelua ja rytmitystä. - martim
ihan hyvä tereenetta joka viikko joka min
- ---
Mä teen niin että 3x viikossa ja eri intensiteeteillä.
Esim
Ma: Dragon flaggeja 4x 10 (tai niin monta kuin menee). Sen lisäks vatsarutistus laitteella maksimipainoilla 10-15 toistoja.
To: Voimapyörää 4-5x 10 ja linkkareita niinmonta kuin jaksaa (nää teen superina eli peräkkäin).
La: Tavallisia vatsarutistuksia pari erilaista liikettä 4x max. - hsfsfss23
Ei oo mitään järkee treenata jokapäivä? mitä hyötyä? 2kertaa viikossa riittää kannattaa keskittyä vatsalihaksissa kunnon polttoo ja jännitykseen sekä staattisiin pitoihin, vaikka sinulla olisi miten hyvät vatsalihakset ja vaikka treenaisit jokapäivä sixback ei näy! mistä syystä? jos päällä on rasvakerrosta. Ja se ei lähde vatsatreenillä vaan oikealla ruokavaliolla! pahimmassa tapauksessa voit reväyttää vatsan ylitreenamisella kokemusta on treenaatko muitakin lihaksia jokapäivä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734