Miksi kaupankassatytöt on niin ihania?

ihastunutmies....

Aarrghh! Niin miksi on näin :)? tänäänkin eräässä vakiopaikassani Siwassa eräs kassaneiti hymyili ja katsoi silmiin ja minähän olen korviani myöten ihastunut kyseiseen henkilöön, mutta minulla ei ole mitään aavistusta mitä hän ajattelee minusta, olemme suunnilleen samanikäisiä joten siinä ei ole ongelmaa. Niin olisikos mitään neuvoja miten voisin edes saada pientä vihjettä hänen tunteistaan? eli mitä minulla pitäisi tehdä?

184

73405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän kyllä

Siellä harvemmin on ihania kassatyttöjä ja voit käydä ongelmitta edullisilla ostoksilla.

• Pauli Viinistö

heh heh
        Ne tytöt syö halpaa suklaata, sitten on naamat finnissä.

• nainen5

ja siellä on herttaisia kassatyttöjä.
        Monessakin kaupassa asioineena en ole tympeitä kassatyttöjä ja kassapoikia nähnyt kun tosi harvoin.

• Alecia--

Siwassahan vasta ollaan niin nirppanokkia!!!!!!!!!!!!

• E-liikkeen kassalla

Käypä joskus E-liikkeen kassalla.
        Varmaan et ihastu kassaneitiin.
        Ovat nimittäin mallia "sovjetunion"
        Keinokuitu paita ja tahriintunut työtakki sekä halpa fiidödön haju joka pöllähtää kainaloista.
        Ikähaitari 45 - 65 vuoteen.
        Ulkonäkö ja katse kun itäsaksalaisella tullivirkailijalla.
        Ei vaineskaan, Ekan tytöt ovat söpöjä ja ihania.
        Pusi pusi, meinasit mennä halpaan.

Tiedätkö muuten miksi lidlin kassaneiti ei hymyile?
        Ei hymyilytä kun maksetaan vain puolen kuun palkka.
        Toinen puoli kuitataan "ulkomaanmatkana" eurooppaan.
        Ja on istuttava saksalaisen säädyllisesti housut jalassa kesähelteeklläkin.

• ♠♣♥♦
        Pauli Viinistö kirjoitti:

heh heh
        Ne tytöt syö halpaa suklaata, sitten on naamat finnissä.

Asio jossain halpa kaupassa niiknuin Robinhood, tarjoustalo yms, niissä on "ei niin ihania" ja täysin ammattitaidottomia kassaneitejä. Siellä saat odottaa 30min jonossa kun neiti ei osaa käyttää kassaa, mutta ainakin jää paljon aikaa jutusteluun. :P

• sdgsdg5

Lidl on halpa.

• Spiti

Hyvä asiakaspalvelija katsoo aina asiakasta silmiin hymyillen.

Ainut tapa saada selville, että onko tuo kanssasi samanikäinen asiakaspalvelija Sinusta yhtä kiinnostunut, kuin Sinä Hänestä, on että:
      Kutsut hänet esim. kahville tms. Jos hänen hymynsä on ollut vain kohteliaisuutta, niin hän kieltäytyy yhtä kohteliaan ystävällisesti, kuin on tähän astikin käyttäytynyt. Tällöin et menetä muuta, kuin turhan toivon. -Ja samalla saavutat mahdollisuutesi nähdä tulevan kumppanisi.

Jos hän on Sinusta kiinnostunut, niin hän ilahtuu ehdotuksestasi, sillä ei hän voi asiakkaita ruveta iskemään, mutta nyt saa tilaisuuden osoittaa kiinnostuksensa Sinuun.
      Ja mitäs siinä menetät/saavutat...

Eli anna mennä! Pyydä häntä treffeille!

• CH.

järkinen mene kysymään toiselta kassajonossa, et lähdeks kahvil. Pienes kännis normaali ihminen jotain-
        sellaista voi kysellä, jossain muualla.

• Neuvoja.

mutta muista kuitenkin se, että älä mene jonon tukkeeksi kassalle ruuhka-aikaan virnuilemaan ja tuijottelemaan kassaneitiä silmiin. Tulee päinvastainen reaktio; ei vois enempää ärsyttää. Tämä oli tietysti vain arvaus....

• ihastunutmies...

"mutta muista kuitenkin se, että älä mene jonon tukkeeksi kassalle ruuhka-aikaan virnuilemaan ja tuijottelemaan kassaneitiä silmiin. Tulee päinvastainen reaktio; ei vois enempää ärsyttää. Tämä oli tietysti vain arvaus...."

se kauppa on pieni ja siellä ei yleensä ole isoja jonoja, joten siitä ei ole vaaraa.

• Neuvoja.
        ihastunutmies... kirjoitti:

"mutta muista kuitenkin se, että älä mene jonon tukkeeksi kassalle ruuhka-aikaan virnuilemaan ja tuijottelemaan kassaneitiä silmiin. Tulee päinvastainen reaktio; ei vois enempää ärsyttää. Tämä oli tietysti vain arvaus...."

se kauppa on pieni ja siellä ei yleensä ole isoja jonoja, joten siitä ei ole vaaraa.

Menet vaikka saatille töitten jälkeen. Sittenpähän näet onko poikaystävä vastassa ja voit tarvittaessa vetäytyä. Kaikki eivät käytä sormusta.

Hyvä juttu, toivotan sulle onnea. :)

• LK.

No sehän kuuluu asiakaspalvelijan työnkuvaan katsoa silmiin ja hymyillä. Sä taidat olla aika epätoivonen tapaus..hehe

• ihastunutmies...

"No sehän kuuluu asiakaspalvelijan työnkuvaan katsoa silmiin ja hymyillä. Sä taidat olla aika epätoivonen tapaus..hehe"

Niin mutta ei hän ole ennen sekä hymyillyt ja katsellut, ja katseemme kyllä kohtaavat silloinkin vaikka hän olisikin toisella puolen kauppaa, jos hän vain sattuu olemaan töissä silloin kun käyn siellä ostoksilla.

• Rami Pussinen

Kuuluhan se työnkuvaan varasto- ja jopa siiouvlallakin. Siivoustyö kun on suurimmilta osin asikaspalvelua. Olen suorittanut Logistiikanperustutkinnon (varastonhoitaja) ja nyt olen vaihtamassa ammattiani (toimitilahuoltaja = siivooja) . Jotta silleesä!

• Tapio Rautavaaran

laulu Isoisän olkihattu. Siitä saat hiukan osviittaa ja huomaat, ettet ole ensimmäinen laatuasi.

• kassamagneetti:)

Minä olen itse töissä kassalla, vähän isommassa kaupassa kylläkin ja toisinaan ostoksille tulee viehättäviä tapauksia mutta missään nimessä en työajalla kehtaisi ihan vaan työn kannalta alkaa pyytämään ketään ulos. Siispä sinun on se tehtävä ja jos tosiaan olet huomannut että hän katselee teitä muutenkin ja voisi olla kiinnostunut. Jos haluat huomiota herättävämmän tavan ostaessasi ostoksia kortilla kirjoita allekirjoituksen perään/tilalle puhelinnumerosi :D

• Rami Pussinen
        kassamagneetti:) kirjoitti:

Minä olen itse töissä kassalla, vähän isommassa kaupassa kylläkin ja toisinaan ostoksille tulee viehättäviä tapauksia mutta missään nimessä en työajalla kehtaisi ihan vaan työn kannalta alkaa pyytämään ketään ulos. Siispä sinun on se tehtävä ja jos tosiaan olet huomannut että hän katselee teitä muutenkin ja voisi olla kiinnostunut. Jos haluat huomiota herättävämmän tavan ostaessasi ostoksia kortilla kirjoita allekirjoituksen perään/tilalle puhelinnumerosi :D

Anteeksi, että hekotan mutta tuli tosta Rautavaarasta mieleen se Riko minut rakkaani kappale, vakkei ole kyllä Rautavaaran tuotantoa. Jos itse et ole varattu niin ota yhtettä vaikka minuun.

• sale sale
        kassamagneetti:) kirjoitti:

Tuo ei toimi enää kun on se pin-koodi sydeemi nykyään. Lisää vinkkejä.

• Je-mi-na

Voithan kokeilla vaikka jotain iskurepliikkiä...?
      Kun kassaneiti/-tyttö kysyy: "tuleeko muuta?" voit vastata siihen jollain iskurepliikillä...
      Esimerkiksi:
      -Ripaus Sinun seurasi... (...vaikka tänä iltana)
      -Illallinen kanssasi (illallisen voi muutta elokuvaan ym.)
      -Puhelinnumerosi
      -Halaus Sinulta
      -Kauniiden silmiesi loiste ja ihana hymysi illalla kuutamossa.
      -ym.

Näistä osa vähän tunkeilevia, mutta en tiedä kuinka hyvin tunnette. Jos hän ei muista sinua, niin ei ehka ekana kannata numeroa pyytää. Voi ehkä tulla eteen kaupan vaihto. ;) Joku herttainen, hellä ja söpö vastaus olisi ehkä paras... sulattaa meinaan aika hyvin naisen sydämen tuo romantiikka. ^_^

Osa myös ehkä hieman pöhlöjä. Olen parantumaton romantikko. Kannattaa myös katsoa, onko kuuloetäisyydellä muita. Jos on, se voi hämmentää kassatyttösi ja vastaus voi olla kielteinen, jotta ammattietiikka säilyisi.

Yours Jemina

• ihastunutmies....

"Näistä osa vähän tunkeilevia, mutta en tiedä kuinka hyvin tunnette. Jos hän ei muista sinua, niin ei ehka ekana kannata numeroa pyytää. "

Kyllä minä ainakin uskon sen että hän minut muistaa, nimittäin kauppa on pieni = ei paljon asiakkaita, ja
        lisäksi käyn siellä aika usein, melkein päivittäin, no eihän hän tietenkään siellä aina ole kun käyn mutta kuitenkin ja ostan lisäksi yleensä aina vain yhtä tiettyä tavaraa... en paljasta mitä, joku saattaa vaikka tunnistaa minut :)

• nöösi_poika
        ihastunutmies.... kirjoitti:

"Näistä osa vähän tunkeilevia, mutta en tiedä kuinka hyvin tunnette. Jos hän ei muista sinua, niin ei ehka ekana kannata numeroa pyytää. "

Kyllä minä ainakin uskon sen että hän minut muistaa, nimittäin kauppa on pieni = ei paljon asiakkaita, ja
        lisäksi käyn siellä aika usein, melkein päivittäin, no eihän hän tietenkään siellä aina ole kun käyn mutta kuitenkin ja ostan lisäksi yleensä aina vain yhtä tiettyä tavaraa... en paljasta mitä, joku saattaa vaikka tunnistaa minut :)

Hmm, ostat maitoa tai tupakkaa?

Ha haa. Jäit kiinni. Kukaan muu ei osta kaupasta koskaan maitoa tai tupakkaa, joten nyt tiedämme kuka olet!

• hienoa, kiitos
        nöösi_poika kirjoitti:

Ha haa. Jäit kiinni. Kukaan muu ei osta kaupasta koskaan maitoa tai tupakkaa, joten nyt tiedämme kuka olet!

Nauroin ihan ääneen kun luin tän, kiitos.

• ahaaa1

oot kova poika jos joka päivä tarvii paketillisen;)

• joopasten joo

tota samaa pas*aa useimmat asiakaspalvelussa työskentelevät henkilöt kuulevat päivittäin. Ei TODELLAKAAN mikään hyvä vinkki...

• Rami Pussinen
        nöösi_poika kirjoitti:

Huvittavaa. Hah hah hah.

• p
        ahaaa1 kirjoitti:

oot kova poika jos joka päivä tarvii paketillisen;)

höpsis ! vessapaperi on kuluva artikkeli.

Moi.. Itse kassatyttönä kehotan kirjottamaan vaikka pienen kirjeen.. Ensin voit vähän vihjailla et oot kiinnostunut vaikka pienillä vilkaisuilla.. Katsot pitkään ja hymyilet ja jos maksat käteisellä niin samalla kosket vähän sen tytön kättä sillee tiedät kai.. ;oDD Ja yrität päästä vähän juttusille sillee vaikka ihan arkipäiväsistä asioista.. =)) Nää nyt on tämmösii mitkä ainaki muhun tehois jos olisin vapaa.. =DD Onnea kauppareissuille!! =D Toivottavasti onnistaa!

• kassatytöistä on

avioliitossa,tai avoliitossa,ettäs muistat sen ja käyttydyt,kuten sivistynyt ihminen.

• Rami Pussinen

Olen joskus ollut vähän ihastunut tuollaiseen kassatyttöön. Vaikka hän työskenteli suhtkoht nopeasti, pystyin selvittäämään ettei hänellä ole sormusta. Nyt hän on jo vaihtanut työpaikkaa. Kaunis tyttö, vaikkakin lyhyt. Olekin miettinyt tosi monesti miksi sellaiset lyhyet naiset kiinnostavat tällaista pitkää miestä. Minä antaisin puhelinnumeroni jos olisin ihastunut sinuun.

• Rami Pussinen

Olen joskus ollut vähän ihastunut tuollaiseen kassatyttöön. Vaikka hän työskenteli suhtkoht nopeasti, pystyin selvittäämään ettei hänellä ole sormusta. Nyt hän on jo vaihtanut työpaikkaa. Kaunis tyttö, vaikkakin lyhyt. Olekin miettinyt tosi monesti miksi sellaiset lyhyet naiset kiinnostavat tällaista pitkää miestä. Minä antaisin puhelinnumeroni jos olisin ihastunut sinuun.

• Rami Pussinen
        kassatytöistä on kirjoitti:

avioliitossa,tai avoliitossa,ettäs muistat sen ja käyttydyt,kuten sivistynyt ihminen.

Mutta sehän sano sitä, että joku olisi luppoikänsä varattuna. Nykyajan ihmisten on niin helppo luovuttaa. Kun he eivät ajattele sitä yhtään sen enempää. Siihenkään ei jakseta tänäpäivänä panostaa tarpeeksi. Ne vaan menee: Mennääkö naimisiin ensikuussa? No, hyvä on. Erotaanko sitten vuoden päästä? Sovittu. Niin, että sou vot.

• Läähättäjä

Yksi kassaneiti, ikä varmaan jotain 19-22 paikkeilla... Brunette MAHTAVAN NÄKÖINEN, olen niin sokaistunut etten osaa edes selittää ;)

Kasvot täysi kymppi, hyvin ruskettunut, ehkä jotain ulkomaalaista verta en ole varma mutta nimi sukunimeä myöten perisuomalainen

Tosi hoikka, mutta mahtavat rinnat, siis ihan utopistiset noin nuorelle ja hoikalle, muttei kuitenkaan mikään anorektikko lähelläkään ja se tärkein ;) PERSE aah... Hyvää yötä

• Rami Pussinen

Ja mitä todennäköisimmin maahanmuuttaja Venäjlätä. itse olen suomalainen, mutta mikäös siinä jos vaa...

• Hellewer

Ei muuta kun lääkäriin/psykiatrille sanomaan että sulla on paniikkitiloja ja jännitystä, mikä tuntuu meitä monia suomalaisia vaivaavan. Se antaa sulle hyvät lääkkeet ja seuraavaksi kun menet siwaan niin kyllä juttu lentää ;)

• hik112

toi oli päivän paras.. :) ehe ehe ehe.. hyvä veto.. kannattaa kokeilla :D

• nopeasti...

hymyileekö kassaneiti?Tärkeintä minulle on,että saa nopeasti tavarat maksettua ilman typerää virnistystä.Ja kysy hyvä mies kassalta,kiinnostatko vai et?Saat ainakin tietää,onko sinulla liian vilkas mielikuvitus.

• ihastunutmies....

"hymyileekö kassaneiti?Tärkeintä minulle on,että saa nopeasti tavarat maksettua ilman typerää virnistystä.Ja kysy hyvä mies kassalta,kiinnostatko vai et?Saat ainakin tietää,onko sinulla liian vilkas mielikuvitus."

Joillekin toiset asiat on tärkeitä toisille taas ei :)

• sandi1972

Juu, kyllä niitä silmiin tuijotteilijoita riitti..ja vaikka minkälaista ehdottelua, enpä vaan olisi lähtenyt kenenkään mukaan....
      Eräs pyysi ulos syömään, toinen kaljalle, kolmas tanssimaan..ja pahiten rakastunut toi kukkakimpun: kymmenen punaista ruusua(onneksi oli vapaapäivä). Ku on niin vaikea olla töissä töykeä asiakkaille..toiset ei uskonut vaikka kuinka sievästi yritti sanoa, et en voi mitää luojanluomille silmille ja kropalle....
      Hienotunteisuutta, nii kyllä se siitä.

• Sally

Kuule, tilanteesi on todellakin melko tavallinen, mutta silti niin vaikea ratkaista... Lohdutuksen sanana, isäni ihastui nuorena miehenä postin kassalla työskentelevään neitoon, ja heillä tulee kuukauden päästä 25 aviovuotta täyteen. Pelkkä treffeille pyytäminen ( vieläpä isän omalle pikkukeikalle ) saattoi nuoret yhteen! Mietin, miten todella voisit lähestyä tyttöä niin, ettei hän pidä sinua ärsyttävänä kassan yli kuolaajana, vaan huomaisi, että olet aidosti ihastunut häneen!

Yksi tapa, joka taasen tulee tosielämästä, on seuraavanlainen: Lähetä kauppaan kortti, jonka osoitat juuri kyseiselle tytölle (nimi luultavasti lukee työasussa, muuten yritä kuvailla tyttö tai laittaa ylös työaikoja, jolloin olet häneen törmannyt). Tyttö luultavasti ihmettelee, kuka lähetti kortin. Salaperäisyyttä lisää vielä se, että kuvailet itsesi lähettäjä-kohtaan niin, että kun seuraavan kerran menet kauppaan, tyttö joko tajuaa, että olet kortin lähettäjä tai sitten saa ainakin vihjeen siitä. Vähän ajan kuluttua voitkin jo helpommin ottaa muutakin puhekontakstia tyttöön kuin "Kiitos, olehyvä, moi!"

Toivottavasti tärppää! Onnea peliin!

ABC:n kassa

• Johee

mulla on ihan sama ongelma... kai se on vaan niiden työtä

• --------

Unohda koko juttu, ei suomalainen muija tykkää kun sitä huomioidaan/kehutaan/pyydetään treffeille, ne ottaa sen pään aukomisena...

• skjflsöagjfffsgg

Ja sinä vanha äijä ketale auot päätään täällä turhaan, äläkä sano mitään kun ett tiedä asiasta mitään, mene kotiis rauhottumaan...Tolla tyylillä saat naiset karkuun ja hyvä niin!!!!

• yks poika vaan..

mistäs ton brunetin oot löytäny? mä ainaki tiän yhen lähikaupasta..ettei ois sama...;)

• Läähättäjä

UUDELLAMAALLA

Tärppäsikö?

• Päämäärätietoinen
        Läähättäjä kirjoitti:

UUDELLAMAALLA

Tärppäsikö?

Uskon tietäväni ketä tarkoitat. Todellinen namupala ja tämän viestiketjun lukeneena tiedän mitä teen seuraavaksi. Ähä?

• hymyilevä..

olla lipevä ja myyvä..ja sie meet ja ihastut voihan vadelmat:-(..........
      älkääs ihmiset ostako turhaa paskaa naaman perusteella vaan ostakaa laatua ja kunnon halpaa tavaraa:-))))
      teeppäs testi:
      mee osta vanhentuneet ruoat tiskistä ja punasilla ale lapuilla ..hymyileekö myyjä sulle enää???no jos ei........se kaikki kuuluu myyjän koulutukseen....halpaan menijät on per....tä.

• pers...tä ja s...

Tänään juoksin häävaatteiden perässä ja tarvisin apuja. Yksikin myyjä sanoi kohteliaasti päivää ja katosi samassa.
      Kuulin vihjailuja, kun meitä on näin kesäaikaan niin vähän töissä!!!! Uskon sen, vastasin koska olen itse hoitoalalla!
      Lisänä vielä kuulin, ei meillä joudeta ketään henkilökohtaisesti palvelemaan, kun on niin paljon asiakkaita ja on kuumakin.....

Haistatin vitkät VITUT ja läksin. Huomenissa menen juhlavaatteiden erikoismyymälään ja 300 euroa olis varmaan kelvannut Sokoksellekin, Kekeläleellekin, Pukumieheen ja Vaatehuoneellikin? Vai mitä???????

Myyjien käytös ratkaisee tämän hoiturin OSTOPÄÄTÖKSEN!!
      Hikistä kesää myyjille!!

Ps. on niin agggggr ihania nuo kassat ja myyjät!

• aina iloinen myyjä

Mutta hyvä, että te hoitsut olette aina iloisia ja hyväntuulisia(itse en montaa sellaista ole kyllä tavannut, aina on niin kiire, kun on hoitajapula ja kaikkea...) vai oletko sinä ainoa lajiasi? Kielenkäyttö kirjoituksessa kyllä viestii siitä, että olet erittäin inhottava ja epäkohtelias ihminen sekä työssäsi, että vapaa-ajallasi. Eipä ihme ettei kukaan myyjä viitsi pilata päiväänsä palvelemalla tuollaista äkäistä tätiä. Onnea ja voimia muuten vain tulevalle miehellesi.

• kuin sinne "huudetaan...
        aina iloinen myyjä kirjoitti:

Mutta hyvä, että te hoitsut olette aina iloisia ja hyväntuulisia(itse en montaa sellaista ole kyllä tavannut, aina on niin kiire, kun on hoitajapula ja kaikkea...) vai oletko sinä ainoa lajiasi? Kielenkäyttö kirjoituksessa kyllä viestii siitä, että olet erittäin inhottava ja epäkohtelias ihminen sekä työssäsi, että vapaa-ajallasi. Eipä ihme ettei kukaan myyjä viitsi pilata päiväänsä palvelemalla tuollaista äkäistä tätiä. Onnea ja voimia muuten vain tulevalle miehellesi.

"haistatin pitkät vitut ja läksin", siinä minun ruma kielenkäyttöni?
        Sekä minusta tekee inhottavan ja epäkohteliaan ihmisen?
        Jos minulle vastataan kauniisti, minä vastaan myös samoin.
        Kyllä tämä epäkohtelias episodi alkoi ihan sieltä myyjien taholta.

Mutta jos raha ei kelpaa, löydän kyllä liikkeitä joihin se otetaan mielihyvin vastaan.

En ole äkäinen täti vaan liiankin arka ja itseäni vähättelevä - näin ovat työkaverini mua kutsuneet.
        Mutta jos "metsä" aloittaa p...lla niin sinne vastataan samalla mitalla!

• myyjätär nro. 2
        kuin sinne "huudetaan... kirjoitti:

"haistatin pitkät vitut ja läksin", siinä minun ruma kielenkäyttöni?
        Sekä minusta tekee inhottavan ja epäkohteliaan ihmisen?
        Jos minulle vastataan kauniisti, minä vastaan myös samoin.
        Kyllä tämä epäkohtelias episodi alkoi ihan sieltä myyjien taholta.

Mutta jos raha ei kelpaa, löydän kyllä liikkeitä joihin se otetaan mielihyvin vastaan.

En ole äkäinen täti vaan liiankin arka ja itseäni vähättelevä - näin ovat työkaverini mua kutsuneet.
        Mutta jos "metsä" aloittaa p...lla niin sinne vastataan samalla mitalla!

Siinäpä se, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
        Hikistä kesää myös sinulle hoituri!

• Äikän maikka

"on niin agggggr ihania nuo kassat ja myyjät".(Kielioppi kunniaan: on niin ihania nuo...eikös se mene, että ovat niin ihania nuo...) Jos sinulle ei kyseisissä liikkeissä palvelua annettu(mikä liike on muuten kekeläle?), niin miksi sitten agressiivisuutesi tuntuu kohdistuvat kaikkiin myyjiin ja kassoihin? Kyseisissä liikkeissähän ei ole edes erikseen mitään kassoja!! ja minusta aika törkeää mainita täällä ihan liikkeiden nimiä nimimerkin takaa, onkohan ihan laillistakaan. Lienet vain kateellinen kauniille kassatyttösille ja myyjättärille!

• sairaan hyvä hoitaja
        myyjätär nro. 2 kirjoitti:

Siinäpä se, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
        Hikistä kesää myös sinulle hoituri!

Kesäni on tooosssiiii hikinen, ei sitä erikseen tarvi edes toivottaa? Onneksi pidän työstäni ja kuitenkin Sinulle!

• se kade
        Äikän maikka kirjoitti:

"on niin agggggr ihania nuo kassat ja myyjät".(Kielioppi kunniaan: on niin ihania nuo...eikös se mene, että ovat niin ihania nuo...) Jos sinulle ei kyseisissä liikkeissä palvelua annettu(mikä liike on muuten kekeläle?), niin miksi sitten agressiivisuutesi tuntuu kohdistuvat kaikkiin myyjiin ja kassoihin? Kyseisissä liikkeissähän ei ole edes erikseen mitään kassoja!! ja minusta aika törkeää mainita täällä ihan liikkeiden nimiä nimimerkin takaa, onkohan ihan laillistakaan. Lienet vain kateellinen kauniille kassatyttösille ja myyjättärille!

Pienet on murheet äikän-maikalla? Mutta kai ne tulee koulutuksen mukana, kun sekin on lusikalla vain annettu.
        Teikäläisiä ei myöskään pahemmin pokkuroida, heko, heko.....

Näitä kyseisiä liikkeitä on lähes jokaisessa vähänkin suuremmassa kaupungissa, joten mikään henkilökohtaisuus EI tule ilmi. Samoin ne näkyvät jo pimeässä isoina valokyltteinä, joten tuskin ne mitään salaisuuksia kenellekään ovat?
        (Kekeläle pitäisi olla Kekäle).

Minulla ei ole mitään tarvetta olla kenellekään kateellinen, olen upea nainen! Sitä paitsi, mua palveli (yritti palvella) keski-ikäiset, hiukset hieman hapsallaan -myyjät.

Ja v.. haistatus on kuvakieltä. En tietenkään sanonut sitä ÄÄNEEN!!!!

Näin minua yritettiin palvella:
        - miksi te vasta nyt olette liikkeellä? Juhla-asut myytiin yo-juhlissa pois.
        - osta kangas ja ompele ite.
        - tässä olisi koko 40? (ilmeisesti myyjän oma koko) Omani 36 ja monta turhaa juoksuaskelta, jotka olivat sitten minun syy.
        - sitten pitää mennä ilman asua (pientä huumorinaurua)

En ole arvostellut kenenkään kauneutta, rumuutta, länkisääriä, vinoja silmiä?? Jokainen ihminen saa olla IHAN sellainen ulkonäöltään kuin on.
        Minä satun olemaan kaunis nainen (hoikkakin tänä läskin kautena), mutta olen siitä onnellinen. En kadehdi ketään.
        Jollain toisella ihmisellä on sitä mitä minulta puuttuu?

Eikös äikän-maikka osaa lomallakaan hellittää? Ainako vain on pilkkua hässittävä?? Jätä se syksyyn, please.....

• greippivanilja
        se kade kirjoitti:

Pienet on murheet äikän-maikalla? Mutta kai ne tulee koulutuksen mukana, kun sekin on lusikalla vain annettu.

Näitä kyseisiä liikkeitä on lähes jokaisessa vähänkin suuremmassa kaupungissa, joten mikään henkilökohtaisuus EI tule ilmi. Samoin ne näkyvät jo pimeässä isoina valokyltteinä, joten tuskin ne mitään salaisuuksia kenellekään ovat?

Minulla ei ole mitään tarvetta olla kenellekään kateellinen, olen upea nainen! Sitä paitsi, mua palveli (yritti palvella) keski-ikäiset, hiukset hieman hapsallaan -myyjät.

- tässä olisi koko 40? (ilmeisesti myyjän oma koko) Omani 36 ja monta turhaa juoksuaskelta, jotka olivat sitten minun syy.

En ole arvostellut kenenkään kauneutta, rumuutta, länkisääriä, vinoja silmiä?? Jokainen ihminen saa olla IHAN sellainen ulkonäöltään kuin on.
        Minä satun olemaan kaunis nainen (hoikkakin tänä läskin kautena), mutta olen siitä onnellinen. En kadehdi ketään.

Eikös äikän-maikka osaa lomallakaan hellittää? Ainako vain on pilkkua hässittävä?? Jätä se syksyyn, please.....

Ei todellakaan ole oikea äikänmaikka tuo sinulle vastannut. En ole minäkään, mutta löysin sieltä silti pari pikku mokaa, joita oikea äikänmaikka ei tekisi.

Tuskin oikea äikänmaikka muutenkaan käyttäisi vapaa-aikaansakin kielioppivirheiden korjailuun. Useimmat ihmiset haluavat vapaa-aikanansa irrottautua työstään ja tehdä jotain ihan muuta, kuin mitä leipänsä eteen ahertavat.

• Annastina ihana
        greippivanilja kirjoitti:

Ei todellakaan ole oikea äikänmaikka tuo sinulle vastannut. En ole minäkään, mutta löysin sieltä silti pari pikku mokaa, joita oikea äikänmaikka ei tekisi.

Tuskin oikea äikänmaikka muutenkaan käyttäisi vapaa-aikaansakin kielioppivirheiden korjailuun. Useimmat ihmiset haluavat vapaa-aikanansa irrottautua työstään ja tehdä jotain ihan muuta, kuin mitä leipänsä eteen ahertavat.

hehhehheheheee, etkä sinäkään liene greippivanilja

• Annastina ihana
        se kade kirjoitti:

Juu olet vamasti todela kaunis ja hoikka nainen, kun sitä pitää täällä noin kovasti korostaa. Tuskin ketään kiinnostaa sinun vaatekokosi saati se oletko kaunis vai et. kauneus on katsoja silmässä. Huono itsetunto ainakin, kun nin pitää itseään täällä tuoda esille. Hyvää kesää kuitenkin. Toivottavasti saat sitä palvelua jostakin ja saat hommattua hääpukusi. Olet varmasti todella kaunis morsian.

• Todella epäselvä teksti...

Siis mitä, kuulit vihjailuja, että teitä on vähän töissä? Tosi skitsofreenisen kuuloinen viesti. Sori, vaan.

• JA HOITSUILLAHAN ON KIIRE

niinpä niin ja trallallaa, on kiire on hoitsuilla vain ja ainoastaan on kiire, muilla ei ole ollenkaan kiirusta eipä ole ei. Ja jep jep ja vielä kerran hiphei ja hurraa ja hepulista hei hei sullekkin vaan. Itse matkailualalla olleena tiedän tasan tarkkaan mitä se kiire ja stressi on kun puoleen vuoteen EI EHDI PITÄMÄÄN RUOKATUNTIA EIKÄ KÄYMÄÄN EDES VESSASSA TYÖPÄIVÄN AIKANA. Jos menet niin johan on sedät ja tädit reklamaatiota kirjottamassa että kun me jouduttiin odottamaan 10minuuttia kun hän kehtasikin lähteä pissille eikä antanut tulla vaan housuun kun meitä täytyisi palvella. Rajansa kaikella ja kaikki rajalle...Oma kaveri teki fiksusti lopetti alalla luki itsensä lähihoitajaksi ja nyt naureskelee hoitsujen kiire motkotuksille, aina jaksaa muistuttaa minulle että ei ikinä ole ollut näin rauhallista ja näiden mammojen kiire hössötykset on ihan naurettavia, kahvillakin ehtii istua parikin kertaa päivässä ja lounaat saa pitää ja pissilläkin käydä...että näin...tervetuloa matkailualalle...kaikki..

• hoitaja

toivottavasti tuo oli provo. joo olen itsekin hoitaja ja myös entinen kaupan kassa ja tiedoksi vaan että kiirettä on myös muillakin työpaikoilla kuin hoitoalalla!!

• vanha matami

Olen jo tätä maalimata katellu melko kauan ja jos jotain ihanaa vielä täältä hullunmyllystä, itsekkäitten ja ahneitten ihmisten keskeltä löytää on: PALO- JA SAIRAANKULJETUSPORUKAT!

Heittiä olen tarvinna ja yhtään epäystävällistä sanaa tai käytöstä en ole vielä löytänyt!

• isä72

Minä vasta näin suloisen sairaankuljtettajanaisen alkukesästä!! Vieläkään en unohda sitä ystävällistä hymyä ja ammattitaitoa! Oulun et. puolelta pikkukunnasta...nimeltä mainitsematta kuiteskaan.

• vallan...
        isä72 kirjoitti:

Minä vasta näin suloisen sairaankuljtettajanaisen alkukesästä!! Vieläkään en unohda sitä ystävällistä hymyä ja ammattitaitoa! Oulun et. puolelta pikkukunnasta...nimeltä mainitsematta kuiteskaan.

Unohtua, että olet isä? Mikähän siinä lienee, että hyvän ammattitaidon lisäksi ampparihenkilökunta tuppaa olemaan hyvän näköistä porukkaa sukupuoleen katsomatta??

• Nimetön

olen itse kassamyyjä! vinkkinä sulle että tyttö varmasti on mielissään, jos vihjaat olevasi kiinnostunu.. kysy vaikka ihan yleisesti tykkääkö hän olla töissä siellä! olen aina imarreltu, kun joku osoittaa kiinnostusta.. kannaattaa siis aloittaa hissukseen ja lämmitellä pikku hiljaa.. ihan kyselemällä vaikka itsestään selvyyksiä;) tsemppiä sulle.. uskon että onnistut!!

• minäkin käyn kaupassa

Vastauksena kysymykseesi voin kertoa sinulle. Kassatytöt ovat siitä syystä ihania ettet saisi jokainen kerta loppulaskun nähdessäsi helvetinmoista raivokohtausta. Psykologinen juttu. Ei kukaan mies pysty repimään pelihousujaan kun nätti tyttö killittää silmiin ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.

• ihastunutmies....

"Vastauksena kysymykseesi voin kertoa sinulle. Kassatytöt ovat siitä syystä ihania ettet saisi jokainen kerta loppulaskun nähdessäsi helvetinmoista raivokohtausta."

Ei ole tuosta asiasta huolta, nimittäin ei mulla kulu kuin 1-4e per reissu :)

• Annastina ihana

Ja tämä Siwa sijainnee Joensuussa...

• ihastunutmies....

"Ja tämä Siwa sijainnee Joensuussa..."

Ei lähelläkään :) paljon Pohjoisempana....

• Henju

Työskentelen kaupan kassalla ja minua ainakin ahdistaa aika lailla jos ihmiset ymmärtävät ystävällisyyden/iloisuuden ja asiakaspalvelun johonkin muuhun kuin työntekoon. Ehkä parempi jättää se kiinnostuksen osoitus siellä kaupassa pelkästään siihen että olet ystävällinen ja juttelet niitä näitä. mutta ehkäpä kannattaisi jotenkin selvittää missä päin tyttö liikkuu esim. vapaa aikana. itse olen joskus baarin parkkipaikalta bongannut erään pojan joka asioi kaupassamme.

• Rami Pussinen

Niitä ei nykyisellään taida olla kuin 1 täällä. Siinäkin on töissä ainakin yksi nuorempi tyttö. Enkä minä ole Siwassa käynyt kuin 2 kertaa. Mitä järkeä edes kävellä sinne sati kun tuo S- market on paljon lähempänä ja olen S- etuasiakas.

• Nyt rva

Mene kauppaan ja kassalle silloin kun ei ole muita ihmisiä, ainakaan kassalla jonoksi asti...

Sitten vain aloitat: "Olet varmaankin tuossa työssä kuullut ja nähnyt kaikenlaista, mutta onko kukaan pyytänyt ulos? Jos nyt pyydän sinua kanssani vaikka kahviaan niin lähtisitkö jonain päivänä, mikäli et ole jo varattu..."

Se tekee suurimman vaikutuksen... Vieläkin muistelen meidän Joukoa..

• ihastunutmies....

"Mene kauppaan ja kassalle silloin kun ei ole muita ihmisiä, ainakaan kassalla jonoksi asti...

Sitten vain aloitat: "Olet varmaankin tuossa työssä kuullut ja nähnyt kaikenlaista, mutta onko kukaan pyytänyt ulos? Jos nyt pyydän sinua kanssani vaikka kahviaan niin lähtisitkö jonain päivänä, mikäli et ole jo varattu..." "

No perskules jos olisi nuin paljo pokeria niin sitten kyllä :)

• hirveästi pokeria

"Mene kauppaan ja kassalle silloin kun ei ole muita ihmisiä, ainakaan kassalla jonoksi asti...

Sitten vain aloitat: "Olet varmaankin tuossa työssä kuullut ja nähnyt kaikenlaista, mutta onko kukaan pyytänyt ulos? Jos nyt pyydän sinua kanssani vaikka kahviaan niin lähtisitkö jonain päivänä, mikäli et ole jo varattu..." "

No perskules jos olisi nuin paljo pokeria niin sitten kyllä :)

vaadi. Kokeilepa!

• Kesätyöläinen
        hirveästi pokeria kirjoitti:

vaadi. Kokeilepa!

Ja tytöstä riippuen, hänestä saattaa olla ennemminkin söpöä, vaikket täysin pokerilla pytyisikään tuota sanomaan.

• Kesätyöläinen
        hirveästi pokeria kirjoitti:

vaadi. Kokeilepa!

Ja tytöstä riippuen, hänestä saattaa olla ennemminkin söpöä, vaikket täysin pokerilla pytyisikään tuota sanomaan.

• hänelle ruusu

Jos et raaski osaa, niin poimi vaikka pihalta ja anna hänelle.
      Kukaan nainen ei unohda miestä, joka antaa hänelle ruusun.

• Marabou

Parasta vaan aloittaa sillä, että juttelee niitä näitä. Osta vaikka lehti, jonka etusivun otsikoista saisi jutunjuurta.

Voisit heittää huumoria kehiin ja kehua häntä kauniiksi kassaneidiksi tai ainakin
        tervehtiä häntä kaupassa tuttavallisesti.

• Kassalla joskus itsekin

Olisikohan sun mahdollista lähestyä tätä ksssatyttöä jossakin muualla kun sen työpaikalla. On toki mukavaa kun joku osoittaa kiinnostusta, mutta itse en kuitenkaan välittäisi sopia tapaamisia tms. töissä ollessani. Sitä paitsi jouduin tottumaan kaikenlaisiin törkyehdotuksiin jotka piti vain tiukan kohteliaasti oppia torjumaan. Töissä ei ole aikaa eikä kyllä tarkoituskaan alkaa analysoimaan kuka on oikeasti kiinnostunut ja kuka vain tykkää häiritä toisen työntekoa.

• ihastunutmies....

"Olisikohan sun mahdollista lähestyä tätä ksssatyttöä jossakin muualla kun sen työpaikalla. On toki mukavaa kun joku osoittaa kiinnostusta, mutta itse en kuitenkaan välittäisi sopia tapaamisia tms. töissä ollessani. Sitä paitsi jouduin tottumaan kaikenlaisiin törkyehdotuksiin jotka piti vain tiukan kohteliaasti oppia torjumaan. Töissä ei ole aikaa eikä kyllä tarkoituskaan alkaa analysoimaan kuka on oikeasti kiinnostunut ja kuka vain tykkää häiritä toisen työntekoa."

En ole kyllä häntä missään muualla nähnyt joten en tiedä mitä hän vapaa ajalla touhuilee, se että en ole nähnyt on ehkä hieman outoa nimittäin tämä paikka ei ole kovinkaan iso....

• Ehkä näin?

"Olisikohan sun mahdollista lähestyä tätä ksssatyttöä jossakin muualla kun sen työpaikalla. On toki mukavaa kun joku osoittaa kiinnostusta, mutta itse en kuitenkaan välittäisi sopia tapaamisia tms. töissä ollessani. Sitä paitsi jouduin tottumaan kaikenlaisiin törkyehdotuksiin jotka piti vain tiukan kohteliaasti oppia torjumaan. Töissä ei ole aikaa eikä kyllä tarkoituskaan alkaa analysoimaan kuka on oikeasti kiinnostunut ja kuka vain tykkää häiritä toisen työntekoa."

En ole kyllä häntä missään muualla nähnyt joten en tiedä mitä hän vapaa ajalla touhuilee, se että en ole nähnyt on ehkä hieman outoa nimittäin tämä paikka ei ole kovinkaan iso....

No jos ei naista näy vapaa-ajalla missään menopaikoissa yms.,
        niin voisiko olla niin että hänellä on jo mies, jonka kanssa
        hengaa suurimman osan vapaa-ajastaan?

Kuten moni on jo sanonut: Asiakaspalveluammattiin kuuluu
        kohtelias käytös ja hymystä tulee asiakkaallekin hyvä mieli.
        Vaarana on tietysti juuri se, että jotkut alkavat kuvittelemaan,
        että se hymy merkitsee enemmänkin.

Itse käyn harva se päivä lähikaupassa ja kyllä me aina kaupan
        tyttöjen kanssa moikkaillaan, vaikka ei tiskillä törmättäisikään.
        Onhan se ihan normaalia, että moikkaa tuttua asiakasta.
        Jos tyyppi vielä on asiallisen oloinen, niin miksi häntä
        ei moikkaisi hymyn kanssa, vaikka ei "siinä mielessä" olisikaan
        kiinnostunut? Tuskin ne kaupan tytöt minusta mitenkään
        erityisen kiinnostuneita ovat, vaikka hymyä irtoaakin.

On siinä tietysti sekin mahdollisuus, että tyttö on sinusta
        kiinnostunut, mutta se ei taida selvitä muuten kuin ottamalla
        asiasta itse selvää. Vaarana on tietysti se, että tyttö pelästyy
        lähestymistäsi, kun ei ole itse ollut kiinnostunut ja
        alkaa sitten välttelemään sinua tai olekaan "kylmä" kassallakin,
        ettet saa enää väärää kuvaa.

Kaikkein paras vaihtoehto tosiaan olisi, jos törmäisit
        häneen vapaa-ajalla ja kävisit moikkaamassa ihan vaan "mitäs kassatyttö"
        -meiningillä. Siitä voisi sitten juttu lähteä käyntiin.
        Tuollaiset työpaikalla tehdyt lähestymiset voivat aina
        tuntua hiukan ahdistavalta siitä toisesta, varsinkin jos
        hän saa vähän väliä kuulla niitä asiakkailta.

• Rami Pussinen

Kun hän on jossain muulla kuin kassalla, hyttämässä tms. Siten minä melkein nappasin "oman kassatyttöni" Nyt hän ei enää ole tuolla kuten sanoinkin.

• HYMYILI

Varmaan hymyili siksi koska olet niin naurettavan näköinen.

Yleensä kassat ovat siksi ihania koska nauttivat kun saavat rahasi pois. Eikös ilotytötkin oo ihania rahan takia?

• amelia armas

Ja mitähän ne kassatytöt siitä kostuvat, että rahaa saavat asiakkaalta? Eiköhän ne rahat mene jonnekin muualle kuin kassatytöille. Ja jokainenhan voi ruveta itse viljelemään, kasvattamaan ja keräämään ruokansa niin ei tarvitse mennää kaupaan rahojaan jakelemaan kassatytöille. Viittaus ilotyttöihin oli aika koominen. Mutta taidat itse ollakin ilotyttö,kun niin varmasti heidän hymyilynsä tiedät. tai sitten joudut niitö käyttää(jos olet mies) kun et muualta saa. Kyllä kenen tahansa asiakaspalvelijan on työssään hymyiltävä halusi ta ei. Onnea vain bisneksiisi.

• ihastunutmies....

"Varmaan hymyili siksi koska olet niin naurettavan näköinen.

Yleensä kassat ovat siksi ihania koska nauttivat kun saavat rahasi pois. Eikös ilotytötkin oo ihania rahan takia?"

:D jep jep. No jos kerta tiedät että näytän naurettavalta niin kuvaileppa minua vähän?

• kassaneiti myös

Niin kuten tuossa on tullut ilmi niin se hymyileminen on osa asiakaspalvelutyötä. Samoin kun se, että on ystävällinen asiakkaille.
      Mutta mulle ainakin se kaupassa olo on vain työtä, ei mitää vapaa-aikaa eli jos mua tultais töihin iskemään niin todennäköisesti juoksisin karkuun.
      Esimerkkinä tästä voin sanoa että on eräs mies, joka on käynyt asioimassa kyseisessä liikkeessä muutamaan otteeseen ja aina hymyillyt mulle... olen sit muutamaan otteeseen törmännyt tähän mieheen vapaa-ajallani ja ollaan silloinkin aina juteltu. Viimeksi hän sitten pyysi mun puhelinnumeroa ja sai sen. Ollaan viestitelty ja nähdäänkin pian. Mutta pointti tässä on se, että hän ei tullut kyselemään töissä tuota, silloin olisin aika varmasti sanonut ei.

• mies kaupassa

Kulmassa olen tavannut joo.

• HYMYILI

Juuri noin. On typerää mennä sitä vasten kauppaa, että saisi kassatytön pukille. Kyllä siinä esimies hermostuisi jos kassa olisi tyhjillään ja kassa olisi äijän kanssa jossain varastossa touhuamassa.
        joskusmuinoin joku äijä kävi tavaratalossa ja laski housujansa kinttuihin kun näki nuoria kassatyttöjä. hyi olkoon tuota aloittajaa.

• kieees
        HYMYILI kirjoitti:

Juuri noin. On typerää mennä sitä vasten kauppaa, että saisi kassatytön pukille. Kyllä siinä esimies hermostuisi jos kassa olisi tyhjillään ja kassa olisi äijän kanssa jossain varastossa touhuamassa.
        joskusmuinoin joku äijä kävi tavaratalossa ja laski housujansa kinttuihin kun näki nuoria kassatyttöjä. hyi olkoon tuota aloittajaa.

housut ei sitten saanut laskea oikeassa paikassa

• kassatyttö

hei
      olen itsekkin kaupan kassatyttö.
      usein työkavereiden kanssa manailemme kun ks laisia väärinkäsityksiä sattuu..
      hyvään asiakaspalveluun kuuluu palvelu hymyssä suin ja juttelu asiakkaiden kanssa .valitettavasti välillä joku luule että ks palvelu tarkoittaa enemmän mitä todellisuudessa on...
      voihan tietysti ihastuminen olla molemminpuolistäkin

• ihastunutmies....

"Juuri noin. On typerää mennä sitä vasten kauppaa, että saisi kassatytön pukille. Kyllä siinä esimies hermostuisi jos kassa olisi tyhjillään ja kassa olisi äijän kanssa jossain varastossa touhuamassa.
        joskusmuinoin joku äijä kävi tavaratalossa ja laski housujansa kinttuihin kun näki nuoria kassatyttöjä. hyi olkoon tuota aloittajaa."

Ensinnäkin: En mene sitä varten sinne kauppaan että pääsisin panemaan sitä tyttöä vaan siksi että tarvin tiettyjä tuotteita sieltä kaupasta.

Toiseksi: Vaikka tyttö olisikin kiinnostunut minusta niin en minä pelkästään pukille haluaisi,
        Enkä varsinkaan siellä kaupassa.

Kolmanneksi: Ei kaikki äijät jotka käyvät kaupassa laske housujaan jos sattuvat näkemään tytön

• Rami Pussinen

Ravintolan tarjoilija tai viinan myyjä. Itse kerran panin merkille tuossa lähiravintolassa sen nuoren tarjoilijatytön. Tosin olin siellä vain hetken.

• ihastuttava

Ei ihmisen ihanuus riipu sen ammatista, vaan ihminen on itessään ihana ammatista riippumatta. Ettei hitusen viirais päästä vai? Äly hoi, älä jätä!

• Rami Pussinen

Tiiän se jo.

• Täälläpäin

Onhan se toki mukavaa kun on tuollainen kassaneiti joka hymyilee ja juttelee. Mutta valitettavan usein on kassalla täysin hymyilemättömiä neitejä, jotkut eivät jopa edes tervehdi! Todella huonoa asiakaspalvelua.. (nyt jotkut saattavat luulla että olen itsekkin sellanen murjottaja mutta en, vaan tapanani on hymyillä yleensäkkin kaikille ja tervehtiä kohteliaasti kassaneitiä. En oikein voi käsittää sitä että jos ollaan asiakaspalveluammatissa niin miksi ei sitten toimita niin kuin työnkuvaan kuuluu?

• S-Marketin Satu

Hih.. anna sille sun numero ja pyydä kahville.. ihan reippaasti vaan.. ei se ota jos ei annakkaan.. :D

• been there

Poikamiehenä on liian helppo ihastua suoraan silmiin katsoviin ja hymyileviin naisiin. Melkein joka kerta haluaisi uskoa, että katseet merkitsisivät jotain enemmän... Kassaneiteihin ihastumisista on minullakin kokemusta. Tälläkin hetkellä mietin erästä joka katselee minua usein kauempaa pitkään kun näkee että lähestyn hänen kassaa. Hän ei kuitenkaan hymyile mitenkään erityisesti ja asiointi kassalla menee ihan asialinjalla. Silti en tiedä, kannattaisiko kertoa tunteistani hänelle.

• S-Marketin Satu

Kannattaa aina kokeilla.. ei se ota jos ei annakkaan.. reippaasti kysymään kahville.. tai voihan sitä aluksi höpötellä jotain muuta.. itse toivon tällä hetkellä että eräs asiakas antais mulle oman numeronsa.. kun en itse voi työpaikalla sitä antaa se kun on vastoin sääntöjä.. sen miehen kanssa flirttaillut jo pidemmän aikaa.. kuten sanottu rohkeutta peliin.. ei se ota jos ei annakkaan..

• Pikkukaupan täti

Itse olen pienessä kaupassa töissä, tietysti kuuluu työnkuvaan olla kohtelias, hymyillä ja itse ainakin jutustelen niitä näitä asiakkaiden kanssa jos on aikaa :)

Voithan jutella ihan niitä näitä aluksi, jos ei ole ruuhkaa. Ja myöhemmin pyytää vaikka kahville :)

Jos ei tyttöä näy vapaa ajalla, voihan olla että hän asuu jossain muualla :) Itsekin ajan töihin vähän kauempaa.

Tsemppiä kovasti :)

• verkot veteen...

Juttele aina silloin tällöin käydessäsi niitä näitä, että olipa raskas päivä töissä yms...Anna puheen lomassa vihjeitä missä kuljet ja vietät vapaa-aikaasi. Lauantaina käyt pari pulloa ostamassa kaljaa ja tuumailet että kylläpä rankan viikon jälkeen pari saunakaljaa maistuu ja taitaapa olla mukava pyörähtää paikallisessa ravintolassa illalla. Jos olisin kassatyttö ja kiinnostunut sinusta, löytäisin tieni kyllä samaan paikkaan. Eli jätät pelin avaimet tytölle, itse et ole nolannut itseäsi ainakaan käymällä liian suoraan asiaan.

• entinen kassaneiti

mutta ainakin mun tuurilla miehen jättäessä tolla tavalla pallon mulle, on mulla sitten juuri sinä viikonloppuna joku pakottava este. Sitten mies luulee, etten ollutkaan kiinnostunut, kun en ilmaantunut paikalle selvistä vihjeistä huolimatta. Tai sitten ne vihjeet eivät olleetkaan niin selviä, että olisin tajunnut niitä.

Ja jos noudattaa edellisen kirjoittajan sinänsä hyvää ehdotusta, mitäs jos tyttö onkin vielä alaikäinen, eikä pääsekään sinne paikalliseen miestä tapaamaan, vaikka kuinka haluaisi tulla.

Eli pallon voi jättää tytölle, mutta jos se ei tuota heti tulosta, kannattaa silti vielä antaa tytölle toinenkin mahdollisuus tutustua.

• Putin

Iske sen sijaan nainen, joka on parempi palkkaisissa hommissa. Joku nuori lääkäri voisi olla ihan hyvä. Ei olisi sitten ainakaan rahahuolia, jos suhde jostain syystä vaikka syvenisi.

• Ujo poika

Ei ole tullut vielä vastaan yhtään sellaista lääkäriä, jota olisi tehnyt mieli iskeä. Muuta kuin kuonoon. Okei, huono vitsi.

Joka tapauksessa, itsellänikin on ollut sama ongelma kassaneitien kanssa. Siihen yhteen vaaleahiuksiseen K-kaupan tyttöön ihastuin aika kovastikin. Ja hän on tullut muutaman kerran vastaan vapaa-ajallakin. Mutta kun olen nii-in ujo poika, ettei uskalla lähestyä...

• Minä tykkään
        Ujo poika kirjoitti:

Ei ole tullut vielä vastaan yhtään sellaista lääkäriä, jota olisi tehnyt mieli iskeä. Muuta kuin kuonoon. Okei, huono vitsi.

Joka tapauksessa, itsellänikin on ollut sama ongelma kassaneitien kanssa. Siihen yhteen vaaleahiuksiseen K-kaupan tyttöön ihastuin aika kovastikin. Ja hän on tullut muutaman kerran vastaan vapaa-ajallakin. Mutta kun olen nii-in ujo poika, ettei uskalla lähestyä...

"Ei ole tullut vielä vastaan yhtään sellaista lääkäriä,
        jota olisi tehnyt mieli iskeä."

No johtuisko siitä, että lääkiksessä joutuu viettämään
        useamman vuoden, ennen kuin alkaa olemaan "asiakkaiden"
        kanssa enemmän tekemisissä, kun taas ne kassatytöt voivat
        olla kovinkin nuoria tapauksia? Se lääkäri ei ole enää mikään
        19vee teinipimatsu, toisin kuin moni kassatytsyistä.

Lääkiksen opiskelijoista löytyy nykyään enemmän naisia kuin
        miehiä ja joukossa on paljon naisia, jotka ovat älykkyyden
        lisäksi myös älyttömän upeita ilmestyksiä. Vaatii jo mieheltäkin
        hiukan enemmän uskallusta, että uskaltaa alkaa iskemään älykästä,
        kaunista lääkärinaista, tai sellaiseksi opiskelevaa.

Ei millään pahalla kassatyttöjä vastaan. Kyllä sieltäkin löytyy
        monia ihania ja älykkäitä tapauksia ja monihan tekee niitä hommia myös
        opiskelunsa ohessa.

• sinkku
        Minä tykkään kirjoitti:

"Ei ole tullut vielä vastaan yhtään sellaista lääkäriä,
        jota olisi tehnyt mieli iskeä."

No johtuisko siitä, että lääkiksessä joutuu viettämään
        useamman vuoden, ennen kuin alkaa olemaan "asiakkaiden"
        kanssa enemmän tekemisissä, kun taas ne kassatytöt voivat
        olla kovinkin nuoria tapauksia? Se lääkäri ei ole enää mikään
        19vee teinipimatsu, toisin kuin moni kassatytsyistä.

Lääkiksen opiskelijoista löytyy nykyään enemmän naisia kuin
        miehiä ja joukossa on paljon naisia, jotka ovat älykkyyden
        lisäksi myös älyttömän upeita ilmestyksiä. Vaatii jo mieheltäkin
        hiukan enemmän uskallusta, että uskaltaa alkaa iskemään älykästä,
        kaunista lääkärinaista, tai sellaiseksi opiskelevaa.

Ei millään pahalla kassatyttöjä vastaan. Kyllä sieltäkin löytyy
        monia ihania ja älykkäitä tapauksia ja monihan tekee niitä hommia myös
        opiskelunsa ohessa.

Niinpä, miehet kyllä tulevat baarissa iskemään mutta kun niille erehtyy jossain välissä sanomaan opiskelevansa lääkiksessä, on yleisimmin loppuilta hiljainen. Mikä vie rohkeuden? Ihan tavallisia tyttöjä mekin ollaan...

• ex-kassa

No urpo! Sattumoisin monet tekee sitä kassahommaa vaan opiskelun ohella, että pystyy elämään sen ajan kun opiskee tulevaan ammattiinsa -kuten vaikkapa juuri tohon lääkärin ammattiin!

• sama.....
        sinkku kirjoitti:

Niinpä, miehet kyllä tulevat baarissa iskemään mutta kun niille erehtyy jossain välissä sanomaan opiskelevansa lääkiksessä, on yleisimmin loppuilta hiljainen. Mikä vie rohkeuden? Ihan tavallisia tyttöjä mekin ollaan...

juttu mieslekureitten kanssa. Ne puhuvat niin sivistyneesti tiettyyn % rajaan saakka. Silti tällanen tavallinen tytsy menee hiljaseksi, kun kuulee vastapuolen olevan lekuri.
        Syynä lienee oma alemmuudentunto??

Kirurgit on pe...., mutta muut lekurit (mies) nam!!!

• sinkkumies 27v

..ison citymarketin kassaneitiä/veikkauspisteen myyjää..ainakin katseista ja jutuista päätellen kaupassa asioidessani..tullut viime aikoina hieman vaivautunut olo ja asioin mielelläni muualla..

• ex-kassaneitonen

Itse olen tavannut yhden entisen poikaystäväni kaupan kassalla. Olin töissä pienessä kyläkaupassa ja kun tämä poitsu sitten tuli ostamaan tupakkaa ja pyysi punaista LM:ää, niin minä olin ihan että mitä se on... Ihan ku sitä ei joka toinen siinä olis pyytäny...

Hän alkoi käymään päivittäin ostamassa sen tupakka-askin ja kuulemma ei ikinä kehdannut pyytää mun puhelinnumeroa...

No juttu päättyi niin että kerran vapaa-ajalla häneen törmäsin ja kaverin kautta tutustuttiin. Alkoi hän sitten mulle tekstailemaan ja yhdessä oltiin 7v. Se juttu sitten vaan lopahti kun oltiin niin erilaisia.

Mutta hymy kassatytöltä voi tarkoittaa joko ihan asiakaspalvelu hymyä tai sitten vähän jotain enemmän. Itsellä ainakin silloin kassalla ollessa oli vähän erilainen hymy mukaville miehille kuin ihan tavallisille asiakkaille...

Olin myöhemmin töissä myös isomman citymarketin kassalla ja kerran yksi hyvännäköinen mies moikkasi minua nimeltä (luki mun nimen mun nimilapusta). Minä siinä sitten ihmettelemään että mistäs mut tunnet? =) No noloahan se musta oli kun se sitten vastasi että tosta sun nimilapusta katsoin...
      Siitäkin jutusta olis voinu jotain kehittyä, mutta meninpä sitten itseni nolaamaan ja annoin itsestäni tosi tyhmän kuvan...

Mutta tsemppiä sulle vaan ihastunut mies, kyllä niitä elämänkumppaneita voi löytää myös kaupankassalta!

PS. tällä hetkellä kiikarissa mulla on mies jonka olen tavannut myös työn kautta... Asiakkaita hänkin, mutta talouspuolen töitä teen nykyisin...

• vinoletti

Se juu ei aina tosiaan tarkoita, että on ihastunut. Olen pahoillani, mutta itseltäkin useasti kysytään, miksi olen aina niin iloinen, mutta eniten vaan huvittee, miten osa asiakkaista viitsii edes ulos astua niin myrkynnielleen näköisinä ja mulkoilla kaikkia ja tästä vasta reaktio, hymy. :)

Tokihan nuita kaiken maailman ihmisiä on, mutta itsellä tuli juuri jokunen päivä sitten, ennemminkin vaivaantunut olo, kun vakiasiakas vaihtorahaa takasin antaessa nappasikin sormista kiinni ja katsoi silmiin hymyillen. En voi sille mitään. Työ on työ ja yksityiselämä toisaalla.

Ja siitä asiakaspalvelusta, huonot palvelijat olette löytäneet, jos ei asiakkaita "keritä" palvelemaan, viakka olisi kuinka pitkät jonot, niin palvelen kyllä sen hetkistä asiakasta parhaani mukaan, saatan jopa hakea unohtuneen tavaran hyllystä tai käydä punnitsemassa kasviksia/hedelmiä tarvittaessa. Sehän meidän työmme on, eikä siitä kuulu luistaa tuollaisilla verukkeilla. Lähes kaikkiallahan on nykyään henkilökunta pulaa.

• Vastavuoroista hommaa

Taitaa ongelma olla lähinnä siinä, että moni asiakas ei
        jaksa odottaa vuoroaan, vaan palvelua pitäisi saada heti vaikka
        olisi kuinka paljon ruuhkaa. Jokaista pitäisi palvella ensimmäisenä
        hymy korvissa, vaikka asiakas kuinka uhkailisi viedä rahansa muualle
        ja vielä haistattelisi päälle. Kukaan ei millään haluaisi odottaa
        sitä omaa vuoroaan, vaan palvelu on automaattisesti huonoa
        jos joutuu vähän vuoroaan odottelemaan, kun se oma aika
        on niiiiiiin kallista.

Anyway. Ei käy kateeksi asiakaspalvelijoita. On pakko hymyillä
        ja olla ystävällinen, vaikka asiakkaat kuinka rutisisivat,
        haukkuisivat ja esittäisivät jotain parempaa ihmistä kuin
        se heitä palveleva ihminen.
        Siksi kaikki ihmiset eivät missään nimessä sovellu asiakaspalvelijoiksi.

Itse yritän aina käyttäytyä asiallisesti myyjiä ym. kohtaan, koska
        hyvällä käytöksellä saa usein myös hyvää palvelua.

• kassaihminen
        Vastavuoroista hommaa kirjoitti:

Taitaa ongelma olla lähinnä siinä, että moni asiakas ei
        jaksa odottaa vuoroaan, vaan palvelua pitäisi saada heti vaikka
        olisi kuinka paljon ruuhkaa. Jokaista pitäisi palvella ensimmäisenä
        hymy korvissa, vaikka asiakas kuinka uhkailisi viedä rahansa muualle
        ja vielä haistattelisi päälle. Kukaan ei millään haluaisi odottaa
        sitä omaa vuoroaan, vaan palvelu on automaattisesti huonoa
        jos joutuu vähän vuoroaan odottelemaan, kun se oma aika
        on niiiiiiin kallista.

Anyway. Ei käy kateeksi asiakaspalvelijoita. On pakko hymyillä
        ja olla ystävällinen, vaikka asiakkaat kuinka rutisisivat,
        haukkuisivat ja esittäisivät jotain parempaa ihmistä kuin
        se heitä palveleva ihminen.
        Siksi kaikki ihmiset eivät missään nimessä sovellu asiakaspalvelijoiksi.

Itse yritän aina käyttäytyä asiallisesti myyjiä ym. kohtaan, koska
        hyvällä käytöksellä saa usein myös hyvää palvelua.

Totta. Kassaneitinä tiedän että mikään ei ole niin inottavaa kun se jota iloisesti tervehdin niin mulkoilee vihaisena takasin taikka ei edes viitsti vastata tervehdykseen.

• vinoletti
        kassaihminen kirjoitti:

Totta. Kassaneitinä tiedän että mikään ei ole niin inottavaa kun se jota iloisesti tervehdin niin mulkoilee vihaisena takasin taikka ei edes viitsti vastata tervehdykseen.

Taitaapi tuo 1-5 kassi(a) olla se yleisimpiä tervehdyksiä? :D

• kassaneidit...

Elielinuakiolla miellyttävät silmää ihan kovasti :0
      Valitettavasti olen nyt poissa maisemista, kesälomalla, mutta olen taas tulossa piakkoin kaupunkiin ja lupaan asioida ahkerasti "kaupassanne" ;)

• myös Sampo-

pankissa työskennelleeseen sutjatkkaan pankkineitiin :0 Valitettavasti en voinut noudattaa Sampon tunnuslausetta: Tuumasta toimeen, kun sisu meni kaulaan, hui!

• Kassaneitonen

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta kerrompa oman tarinani. Työsketelin muutama vuosi sitten kassaneitinä suht isossa marketissa. Kaupassa kävi usein eräs mukavan näköinen ikäiseni jätkä, joka aina hymyili ja oli muutenkin mukava. Yhtenä iltana törmättiin paikallisessa kapakassa j jätkä tuli juttelemaan. Oli kuulemma katsllut hymyäni kassalla ja miettinyt, että ompas kivanoloinen ja -näköinen tyttö. Käytiin treffeillä ja päädyttiin seurustelemaan. Tästä on jo aikaa ja seurustelu on loppu. Mutta se onkin jo toinen tarina... :(

• helppoa nakkia

Kauniita hoopotetaan raskaasti.

• aatu

itsekkin taannoin seurustelin yhden kassaneidin kanssa puolisen vuotta,juttu alkoi sillä että bongasin hänet paikallisen pikkukaupan kassalta ja aina asioin hänen kassallaan ja meillä oli aina hauskaa kun juteltiin siinä ostoksia laskiessa.koskaan en siellä kaupassa mitenkään iskemään alkanut vaan satuin törmäämään häneen paikallisessa soittoruokalassa(baari) ja rohkaisin itseni kysyyn olisko hää vapaa mut eipä hää ollu. juttu jäi sit siihen mut eipä menny montaakaan viikkoo kun naispuoleinen ystäväni piti synttärikemut ja kukas sieltä tulikaan avaamaan ovea... ja olikin jo sopivasti vapaa.. eihän tuo sit kestänyt puolta vuotta pitempään mut pointtini oli et eipä sitä koskaan tiiä miten se elämä kuljettaa.. yhtä k-supermarketin myyjää on jäänyt ikävä,kävi kuulemma töissä tampereelta täällä,oli tuon edellämainitun suhteen loppumetreillä tän pikkukylän kassalla,ihastuin kovasti ja vaikutti hääkin kiinnostuneelta mut en voinu mitään ehdotusta tehä kun olin viä suhteessa
        tosin huonossa sellaisessa joka loppuikin aika pian tähän tyttöön tutustumisen jälkeen. ja kuten arvata saattaa en suhteen loppumisen jälkeen enää nähnyt kyseistä k-kaupan neitiä koskaan... että terveisiä sinne tampereen suuntaan jos satut tän lukeen.. :-) aikaa on kulunut semmonen viis vuotta..
        ja olishan se kiva nähä se viimekesäinen blondi siwan myyjäkin.. enpä sit kerinny pyytään häntä kaffeelle..

• Kassatytöillä...

Kassatytöt ja miksei kassarouvatkin ovat ihania koska he eivät kesällä käytä lainkaan alushousuja.
      Ajattelepa ite jos istuisit 8 tuntia muovijakkaralla hautovissa pikkuhousuissa.
      Varmasti pilaantuu ennen juhannusta.
      Siksi istuimissa on reikiä ja kun kassaneidillä ei ole housuja niin tavara tuulettuu mukavasti ja olo on raikas ja pirteä.
      Joskus vahinkoja sattuu ja se ilmenee lievänä jasminin tuoksuna, mutta se ei ole niin vaarallista.
      Ja tietysti joskus ryppyreiän venttiilikin fuskaa mutta sen hajun kyllä erottaa ja vaihtaa nopeasti toiseen kassajonoon.Tai sitten palaa kalatiskille ja ostaa kunnon rasvasillin.
      Huomioipa jatkossa, että ne kassaneidit joilla on nyrpeä naama ja eivät ole iloisen näköisiä ovat varmasti jättäneet housut jalkaan.
      Sen voi tsekata pudottamalla kolikko lattialle ja etsimällä sitä sitten kasöörin puolelta samalla ylös vilkuillen.

• Kassa NTI

Itse olen kaupan kassalla. Työkaverini sai eräänä päivänä ihanan ison nallen, jonka joku salainen miesihailija toimitti taksilla paikalle! Taksikuski etsi kaupastamme oikean nimisen henkilön ja siinäkös me muut oltiin ihan onnessamme työkaverin puolesta, joskin myös hieman kateellisia, täytyy myöntää!!=) Aivan ihanata! Myös jo kumppanit voisivat piristää toisen työpäivää ja eritoten parisuhdetta jotenkin vastaavasti!Ai, ai... Tuumasta toimeen siis!Myöhemmin kys. mies ilmestyi työkaverini kassalle ja kysyi oliko saanut pehmoista postia =) Siinä ihailijakin sitten selvisi.

• ostarin helmi

Kuule otahan vaan yhteyttä...itsekin työskentelen kassalla ja vapaa kun olen katselen myös miehiä sillä silmällä.( Ihania ovat...mutta eivät kaikki...sekaan mahtuu niitäkin jotka eivät ole peseytyneet viikkoihin)Ja niillekin pitää hymyä heittää ;)
      Sittenhän näet mitä tulee tapahtumaan..
      Rohkeasti vaan T Ostarin Helmi 5 kassan kaunotar

• Myyjätär...

Työskentelen kaupassa,niin kassalla kuin muissakin tehtävissä.Parasta työssäni ovat asiakkaat,olivatpa he miehiä tai naisia,rikkaita tai köyhiä,lapsia tai aikuisia,mutta jokaisen palvelen samalla tavoin hymyillen ja silmiin katsoen.Tästä seuraa juuri näitä ihastumisia...Yöelämässä "vähän varttuneemmat" miehet rohkaisevat mielensä ja tulevat juttusille ja kertovat suoraan kuinka ovat ihastuneita ja jotkut käyttävät jopa sanaa rakkaus!
      Onhan se imartelevaa,kun saa huomiota osakseen,mutta liika on liikaa.Joskus olisi mukavaa olla itsekin "asiakkaana" vaikkakin siellä ravintolassa,mutta sielläkin täytyy hymyillä näille "rakastuneille" asiakkaille.
      Itse elän avoliitossa,kihloissa,mutta ei edes se hiljennä näitä ihailijoita.
      Mutta sanonta kuuluu,ei se ota jos ei annakkaan.
      Hyvää juhannusta kaikille ihastuneille,rakastuneille ja muillekkin!

• joka meni ensin kasslle

olen siis kassalla jo käynyt nyt mehut odottavat nauttijaansa, jospa tänään sieltäkin ruuhkasta selvinneennä, saisin sinun nähdä ja mehuista nauttien.

• luutu

Paha mennä sanomaan,
      koska kassaneidin kuuluu ollakin ystävällinen :D
      Mutta hyvin mahdollisesti hän voi miettiä ihan samaa :D

• tietysti, pösilö

ei ne susta ole paskan vertaa kiinnostuneita mutta koska flirttaamalla ja esittämällä ihanaa saa varmasti kestoasiakkaita ja palkankorotuksen niin kannattaahan se tietysti!

• skorpioni m

mä pidän tuittupäisistä kassatytöistä

• kassantäti

Jos et hymyile ja ole ystävällinen,joku valittaa ja pomo sanoo että irtisano ittes.Kaikkia ei voi miellyttää....mutta kiva että joitain voi :D
        Ei niitä palkankorotuksia kassaneideille jaeta niinku kansanedustajille.Ja kohtahan kaupat on auki yötäpäivää...hymyile siinä sitten =) =).
        Ei kun hymyilemisiiin...hymy ei maksa mitään mutta antaa paljon :D

• on se

Ottaa itseään niskasta kiinni.

Mies joka ihastuu kassaneitiin toisensa jälkeen on todella yksinäinen ja tarvitsee elämäänsä sisältöä, äkkiä. Uutta tekemistä, harrastuksia, mielenkiinnonkohteita... Kassaneiteihin ihastuminen on ymmärrettävää vielä teini-ikäiseltä pojalta, joka ei tunne maailmaa. Ihastuminen johtuu nimittäin siitä, että näet kassaneitiä useammin kuin muita kivoja neitejä. Kiinnyt hänen hymyynsä ja eleisiinsä ja ihastut. Herätys! Keksi nyt jotain uutta tekemistä ja ajateltavaa itsellesi. Tämä kuulostaa ehkä hieman brutaalilta, mutta tuollainen ihastuminen kassaneiteihin on säälittävää ja säälittävyys on sivuaskelen päässä halveksuttavasta. Vähän samanlaista kuin sellaiset epätoivoiset miehet, jotka kirjoittelevat rakkauskirjeitä television chat-juontajille.

• havittelet tyttöä?

kerrohan meille kaikille sit jos uskallat mennä jotain tekemään asian eteen! :)

mut pieni vinkki tässäkin, näin kävi mun työkaverille: Mies tuli ja hirveen vaikeen näkösesti pyysi oikein vaikeasti haettavaa tuotetta jotta sai aikaa kulumaan, lähtiessä sanoi kiitos ja tiputti työkaverini eteen lapun jossa luki että ''oletpa kaunis tänään'' se oli aika kiva ;)

• Kassalla työskentelevä

Sinuna en kauheasti pitäisi toivoa yllä, itse tosiaankin miespuolisena olen kaupan kassalla, ja monesti saan kuulla, miten työkaverini valittavat, kuinka joku äijä yritti kovasti virnuilla ja iskeä heitä. Hymyillä kuuluu tosiaankin kassalla, oli asiakkaana kuka tahansa - ei siellä äkäisenäkään kovin kauaa olla. Eli ei se kerro yhtään mitään, vaikka kuinka olisi hymyssä suin sinua tervehtinyt - niin tervehti varmasti myös seuraavaa 60v miestä, joka sinun jälkeen tuli valittelemaan kuinka toissa päivänä ostama tuote olikin ollut pilalla. Ei millään pahalla, yritän vain palauttaa takaisin maanpinnalle - ihmisiä, myös naisia on tietty moneen eri lähtöön. :)

Hmm.. Ja samalla voisinkin teille kaupassa kävijöille tokaista, että yrittäkää tekin olla pirteellä tuulella ja ystävällisiä, niin se on huomattavasti mukavampi meidän teitä palvella - ja jos on suurempia ostoksia, niin tulkaa reilusti ennen sulkemisaikaa ostoksille.. meille ei vartin ylityötunneista makseta ylimääräistä, joka valitettavan usein toistuu, koska viime hetken ostoksia tekevät asiakkaat pitää palvella loppuun asti. Kiitoksia, ja hyvää juhannusta kaikille. :)

• Kassalla työskentelevä

Oli vähän liian kielteisesti sanottu, että sinuna en turhaan pitäisi toivoa yllä. :) Eihän sitä tiedä tosiaan, tuossa luin noita muita vastauksia, niin näköjään kaikki on mahdollista - go for it. Ei se ota, jos ei anna - ainahan sitä voi kauppaa vaihtaa, mikäli satut nolaamaan itsesi, ja siltä tuntuu. :)

• =) =) =)
        Kassalla työskentelevä kirjoitti:

Oli vähän liian kielteisesti sanottu, että sinuna en turhaan pitäisi toivoa yllä. :) Eihän sitä tiedä tosiaan, tuossa luin noita muita vastauksia, niin näköjään kaikki on mahdollista - go for it. Ei se ota, jos ei anna - ainahan sitä voi kauppaa vaihtaa, mikäli satut nolaamaan itsesi, ja siltä tuntuu. :)

Mitäpä "ihastunutmies" jos vain jutustelisit hänen kanssaan - ihan mitä tahansa - ensin parin viikon ajan. Tutustuisit häneen, tavallaan. Helpompi pyytää sitten tuttua tyttöä ulos =)

Ihan mitä tahansa, tarkoitan lähinnä yleistä höpinää =) Onnea yritykseen!

• rintsikka

mul ei ole tollast ongelmaa,kassoina kun ei salskeita nuorii kundei ole.
      mut vaik oiski,en usko et se siks"" hymyilis

• Lygia

Kassatytöt ovat nykyään harvinaisen ystävällisiä, silmiin katsovia ja hymyileviä. eli siitä ei voi suoraan päätellä , mitä henk.koht. ajattelevat asiakkaasta. Mutta jos oot kauhian ihastunut, ei kannata jäädä kitumaan, vaan tehdä jokin tyylikäs pelinavaus. Itse varmaan suoraan kysyisin, että oletko varattu. Sekään ei vält. oo este vaan hidaste, jos ei kihla-ja vihkisormuksia viel näy. Kysy, että moneltako pääset töistä, saanko tulla vastaan ja kantaa ruokakassisi ratikalle. Tai lähdetkö kaffelle tai leffaan kun kerkiit. Tyylikästä tsemppiä vaan, ei kannata kärsiä epä- tietoisuudesta. Jos tyttö ei oo kiinnostunut,sinuun sattuu vähän aikaa, mutta voi vaihtaa kauppaa ja välttää sydänsurua.Lycka till!

• Kassapoju

Eikös me kaupankassapojat sitten ollakkaan niin ihania ??

• myös kassalla töissä

Moikka!
        tehän sitä vasta huippuja ootte ja miten ihana ja helppo teidän kanssa on tehdä töitä....;)
        ...Kyllä sydän sulaa...

• Lygia

Olette, nainen kun satun olemaan olen huomannut, että kassoilla työskentelee fiksuja, kivannäköisiä, charmikkaita miehiä. Joskus vähän epävarma olo, että miten tästä selviää häkeltymättä. En pitäisi mahdottomana, että itsekin ihastuisin johonkin mieheen kassalla ja sitten ramppaisin alvariinsa ao.kaupassa milloin minkäkin tekosyyn nojalla. Aina ihmisten kohdatessa luonnolliset kipinät sinkoilevat, paitsi mitä nyt ruuhkabusseissa ja metroissa suomalaiset ärtyilevät. Tai ehkä sitä sydämensä valitun voi kohdata hikisessä ruuhkassakin , myös esim. kaupan kassajonossa. Siinä tietty kannattaa katsoa, paljonko potentiaali sulho tai morsiusehdokas ostaa ruokaa, kertoo rahankäytöstä ja mieltymyksistä ja monelleko, että onko sinkku vai kissan tai koiran kans vai peräti perheellinen vai kenties yh. Pääasia, ettei kotiin jää oottamaan, siis tavataan kaupassa, huomenna alkaa alekin, kaikki shoppaileen, lievittää depistä. Missä Helsingin kaupoissa ovat ihanimmat mieskassat? Tämä on Gallup-kysely.

• osto....
        Lygia kirjoitti:

Olette, nainen kun satun olemaan olen huomannut, että kassoilla työskentelee fiksuja, kivannäköisiä, charmikkaita miehiä. Joskus vähän epävarma olo, että miten tästä selviää häkeltymättä. En pitäisi mahdottomana, että itsekin ihastuisin johonkin mieheen kassalla ja sitten ramppaisin alvariinsa ao.kaupassa milloin minkäkin tekosyyn nojalla. Aina ihmisten kohdatessa luonnolliset kipinät sinkoilevat, paitsi mitä nyt ruuhkabusseissa ja metroissa suomalaiset ärtyilevät. Tai ehkä sitä sydämensä valitun voi kohdata hikisessä ruuhkassakin , myös esim. kaupan kassajonossa. Siinä tietty kannattaa katsoa, paljonko potentiaali sulho tai morsiusehdokas ostaa ruokaa, kertoo rahankäytöstä ja mieltymyksistä ja monelleko, että onko sinkku vai kissan tai koiran kans vai peräti perheellinen vai kenties yh. Pääasia, ettei kotiin jää oottamaan, siis tavataan kaupassa, huomenna alkaa alekin, kaikki shoppaileen, lievittää depistä. Missä Helsingin kaupoissa ovat ihanimmat mieskassat? Tämä on Gallup-kysely.

kertoo myös läskinmäärän, eikä pelkkää tulotasoa!
        Seuraapa joskus jonkun mimmin ostoskärryjä ja läskin määrää? Ne ovat suoraan verrannollisia Lahtisen laskuopin mukaan.

Mennäkseni mieskassoihin. Valitsen AINA mies-kassan, jos on mahdollista! Syy on yksinkertainen. Miehet eivät töllötä monttu auki, kun yrität sulloa rahojasi kukkaroon ja pakata ostoksiasi.
        Siitä heille SUURI KIITOS!!!

He käyttäytyvät korrektisti. Keksivät muuta puuhaa, jos perässä ei ole jonoa.

• *pastilli*
        osto.... kirjoitti:

kertoo myös läskinmäärän, eikä pelkkää tulotasoa!
        Seuraapa joskus jonkun mimmin ostoskärryjä ja läskin määrää? Ne ovat suoraan verrannollisia Lahtisen laskuopin mukaan.

Mennäkseni mieskassoihin. Valitsen AINA mies-kassan, jos on mahdollista! Syy on yksinkertainen. Miehet eivät töllötä monttu auki, kun yrität sulloa rahojasi kukkaroon ja pakata ostoksiasi.
        Siitä heille SUURI KIITOS!!!

He käyttäytyvät korrektisti. Keksivät muuta puuhaa, jos perässä ei ole jonoa.

Enpä sanois, että ainakaan ruoan määrä on suoraan verrannollinen läskin määrään. Mutta rasvaisten ruokien, karkin ja muiden herkkujen määrä ehkä jossain määrin on. Sitä ehkä tarkoititkin.

Itse käyn harvoin kaupassa, ja ostan sitten kerralla paljon. Mahdolliset herkutkin on sitten kyllä melkein koko viikoksi ajateltuja, eikä aina vain itselleni tarkoitettuja, vaan myös perheelle ja vieraille tarjottavaksi. Ja muutenkin, töissä kun syön paljon salaatteja ja raasteita, en sitten kotiin enää niin paljon vihanneksia ostele.

• Jeui

jos kassatyttö on happy happy ja höpöttelee ja on mukava,se ei tarkoita välttämättä että on kiinnostunut.Työnkuvaan kuuluu se,että täytyy olla pirteä ja iloinen.oikeesti.Itse olen kassalla töissä ja oon saanu vaikka mitä asiakkailta,kirjeitä,kortteja,ihastuksen tunnustamisia,ja kaikki johtuu siitä,että olen iloinen ja puhelias tyyppi.ei näin,hyvät ihmiset.Jos haluatte ihmissuhteita,etsikää jostain muualta kuin kassalta.

• ihanamiesnainenjalapsi

Mutta eikös nämä ihanan kamalat alennusmyynnit ala ihan kohta??? Siinähän se myyjien palvelualttius ja ihanuus mitataan. Enpäs haluaisi olla jossain tyyliin anttilassa töissä aleaikaan. Huhhuh.
        Iloista mieltä ja iskuyrityksiä kaikille, nyt on kesä.

• Lygia
        ihanamiesnainenjalapsi kirjoitti:

Mutta eikös nämä ihanan kamalat alennusmyynnit ala ihan kohta??? Siinähän se myyjien palvelualttius ja ihanuus mitataan. Enpäs haluaisi olla jossain tyyliin anttilassa töissä aleaikaan. Huhhuh.
        Iloista mieltä ja iskuyrityksiä kaikille, nyt on kesä.

Mulla ihana mies ja kaks harvoin ihanaa murkkua, joten huumormielel osittain juttuni kirjoitin, en siis henk.koht. kauppoihin lähde miehiä iskemään, totesin vaan, että kassoilla on viehättäviä miehiä ja naisia, ystävällisiä, nopeita, taitavia, työttömänä kun olin pitkään, joskus ainoa kontakti kodin ulkopuolella oli muutama sana kaupan kassan kanssa. Kerrankin maaliskuussa suloinen nuori nainen antoi ruusun naistenpäivän kunniaksi, ilahdutti murheellista mieltä, vaikka toimikin vain esimiestensä ohjeiden mukaaan. Totesin vaan, että paitsi naisia niin kassoilla on myös ihania miehiä eikä se tarkoita pelkkää ulkonäköä vaan persoonan säteilyä. Mutta jos saa asiakkailta ihailua, luulisi, että ottaa sen kohteliaisuutena eikä lähde kehuskelemaan " oi, oi, kun minullekin satelee rakkaudentunnustuksia kassalle koko ajan enkä piittaa yhtään ja joka paikassa minuun ihastutaan, on se niin rasittavaa".
        Ei varmaan ole helppoa tutustua kassalla työskentelevään. Entä jos kassalla istuva ihastuu vakioasiakkaaseen? Ehkä nää on aika epätoivoisia juttuja,vai?
        Ale-juttukin joke osittain, todel. rohkaisen shoppaileen esim. Hietsun ym. kirppareille ympäri Suomenmaan. Mut naisena rakastan vaatteiden pläräilyä, meikkitestereiden pursottamista ym ja jos vielä alennuksella. Mut järkevä kuluttaja on tietty ajoittanut tärkeitä hankintoja juuri ale-aikaan. Mutta tuntuu noita tarjouksia olevan ympäri vuoden, että ei tarvi hysteriaan heittäytyä, ainaskaan vielä, eihän ?

• hehe...

Varmaan on syvästi rakastunut sinuun,kun on kerran hymyillyt ja katsonut vielä silmiin.Eikun ruusupuskan kanssa kosioretkelle seuraavan kerran;)

• ihastunutmies....

"Varmaan on syvästi rakastunut sinuun,kun on kerran hymyillyt ja katsonut vielä silmiin.Eikun ruusupuskan kanssa kosioretkelle seuraavan kerran;)"

No jaa, huomasin juuri kun kävin kaupassa ja se tyttö oli kassalla että en minä taidakkaan olla enää niin palavasti ihastunut häneen :), eikä taida se tyttökään minuun. Kyllä minä silti haluaisin häneen paremmin tutustua mutta en enää kuolaa hänen peräänsä.....

• ihastunutmies....

"Varmaan on syvästi rakastunut sinuun,kun on kerran hymyillyt ja katsonut vielä silmiin.Eikun ruusupuskan kanssa kosioretkelle seuraavan kerran;)"

No jaa, huomasin juuri kun kävin kaupassa ja se tyttö oli kassalla että en minä taidakkaan olla enää niin palavasti ihastunut häneen :), eikä taida se tyttökään minuun. Kyllä minä silti haluaisin häneen paremmin tutustua mutta en enää kuolaa hänen peräänsä.....

Minun ongelma taitaa olla se että ihastun tosi nopeasti ja helposti. Tosin ne ihastumiset kyllä sitten myös unohtuvat nopeasti....

• mies 48

ainakin citymarkettien kassatytöt..ovat lähes kaikki jumalattaria....namuja..ihania upeita voisin vaikka rakastua johonkin heistä..mutta eivät he vanhoista piittaa..;)

• kassatyttö

vanhat pukit jotka kuolaa meidän perään.Näkee ihan miten ne kattoo kiimasena ja mua vaan ällöttää.Pysykää ikäisienne seurassa,mä ainakaan en kaipaa toista isää.

• ffffffffffffffffffff
        kassatyttö kirjoitti:

vanhat pukit jotka kuolaa meidän perään.Näkee ihan miten ne kattoo kiimasena ja mua vaan ällöttää.Pysykää ikäisienne seurassa,mä ainakaan en kaipaa toista isää.

Horo perkele

• ffffffffffffffffffff
        kassatyttö kirjoitti:

Voi voi meitin pikku nirppanokkaa

• ensin

Kassaneitinä voin sanoa, että yllättäviin treffipyyntöihin on aina helpompi sanoa ei, kuin suostua. Kertaakaan en ole vielä suostunut, koska tähän asti ehdotukset ovat tulleet aivan puun takaa asiakkailta, joita en ole edes muistanut aiemmilta kerroilta. Parempi olisi vaikka ensin reilusti esitellä itsensä, että kassaneitikin tietäisi, kenen kutsuun pitäisi suostua. Kutsua voisi muutenkin pohjustaa enemmän ja vaikka useammalla kerralla. Asiakkaalla on yleensä aina etulyöntiasema: hän sentään tietää, että/missä kassaneiti käy töissä. Kassaneiti puolestaan joutuu pohtimaan, uskaltaako ottaa riskin, kun ei tiedä toisesta mitään.

• miten asiat

eteni ihastunut mies? Saitko suusi auki?
        Odotan sun tulevan huomenna sanomaan mulle jotain kun meen töihin. Ja tiedän mitä ostat!

• nöösi_poika

Hmm, 133 vastausta, luettu 60.000 kertaa.

Hetken kun on poissa, niin täällä on näköjään tapahtunut.

Millähän saitilla on ollut linkki tänne, kun puolet Suomea on kirjoitellut?

• KaleviKorpi

taitaapi olla yleistä...ujot on luusereita

• nöösi_poika
        KaleviKorpi kirjoitti:

taitaapi olla yleistä...ujot on luusereita

se valitettavasti tupaa vain olemaan.

Ei auta itku markkinoilla.

• kokemusta on :)

jos vaan on mahdollista niin maksa kortilla ja kun saat kuitin allekirjotettavaks niin pistä nimen tilalle puhelinnumero ja iske tytölle silmää lopuksi poistut tyylikkäästi paikalta. Ei oo edes kovin nolo tilanne.

• yliopistokaupungissa

Itse olen huomannut vaikka kuinka monessa kaupassa, että siellä on töissä yliopistolta tutunnäköisiä, fiksuja ja kauniita naisia. Vinkki teille ujoille: nämä naiset ovat päivisin yliopistolla ja iltaisin kaupan kassalla. Hengailkaa siis päiväsaikaan yliopiston kahviloissa, niin törmäätte näihin kaunokaisiin aika varmasti... ja kuntosaleilla kanssa.

• Miehensä vaimo.

On tällä asialla monta puolta,ainakin mun juhannuksen pilasi yksi ehkä noin 40 kassanainen.Mies odotti jo kassan toisel puolen kun tuun tavaroiden kaa kassal,akka ei tervehdi ei katso minuun päinkään,vaan nauraa ja lässyttää mun miehelle kokoajan ja flirttaa että oikein oksetti kattella kun laitoin tavroitani hihnalle,siinä vaihees kun tuli lasikuituonki sen käteen,hän vilkas mua hölmönä ja kysyi että mikäs tää on,oliko akka tyhmä vai niin mun miehen"lumoissa"ettei tuntenut edes tavaroita,mieskin tais olla sekaisin koska osa tavaroista unohtui ottamatta,on meitä joka kassalle,jos jonkin laistatyyliä ja tyyppiä.se siitä.

• .........

Hmm. Helppo vastaus. Nätti, mukava ja ystävällinen myyjä vain sattuu tuomaan ja pitämään asiakkaat kaupassaan. Ruma ja töykeä tuskin yltää samoihin tuloksiin...

• dfhdfh6trgjfgj

Eilen kävin Herkussa ja oli niin ihana muija kassalla... pitää vaan taas kerran niellä tämäkin tappio, sillä ei tällä ajokoiranaamalla sellanen muija muutan kuin korkeintaan heittäisi piirakan naamaan...

• Yualle

Heidän tulee työnsä puolesta hehgua :) Ovat asiakaspalveluammatissa. Ei siinä sen kummempaa.

• blaaaaaaaah

Itse ainakin olen ihan töissä MYYMÄSSÄ TUOTTEITA, en itseäni. :D

• Vakioasiakas__
        blaaaaaaaah kirjoitti:

Itse ainakin olen ihan töissä MYYMÄSSÄ TUOTTEITA, en itseäni. :D

Lähi-Alepassa Helsingissä on ollut töissä pari vuotta uskomattoman kaunis tummaverikkö.. Eiköhän tuo kaunotar ole huomannut varatun miehen kaihoisan katseen.

• tahtoo nähdä
        Vakioasiakas__ kirjoitti:

Lähi-Alepassa Helsingissä on ollut töissä pari vuotta uskomattoman kaunis tummaverikkö.. Eiköhän tuo kaunotar ole huomannut varatun miehen kaihoisan katseen.

että missä sööteimmät kassat hgissä?

• Rami Pussinen

Varsinkin tuossa Pilkon Citymarketissa "Sittarissa", jossa en paljon käy. Viimeksi käydessäni tulin katsonneksi yhtä pitkää tyttöä, ihan okei tyttö sinänsä. Mutta jos ihastuisin niin sittehän ei auttaisi muu kuin... Vaan rupeapa nyt häneltäkin kassalla kyselemään. Siinä on muitakin asiakkaita.

• Rami Pussinen

Puhelinnumerosi ja pyydä soittamaan, kun hän pääsee töistä. Niin minä tekisin vastaavassa tilanteessa.

• 2345636

Kertokaapa kassatytöt, että katsotteko kaikkia asiakkaita silmiin?

• ........

Itse ainakin vilkaisen jokaista asiakasta silmiin. Toki söpöjä miehiä hieman pidempään ;)

• Satunnainen asiakas
        ........ kirjoitti:

Itse ainakin vilkaisen jokaista asiakasta silmiin. Toki söpöjä miehiä hieman pidempään ;)

Joo, eilen meinasin unohtaa kuitin ja kassatyttö ojensi sen ja katsoi ruskeilla silmillään ihan siihen tyyliin, että halusi antaa muutakin kuin sen kuitin. Se on menoa nyt, kuulen jo hääkellojen soivan...

• ertjrfkfk

Koska ne palkataan täysin ulkonäön perusteella. Mitä paremmat tissit/kasvot/perse, sitä paremmat chanssit saada ko. duuni.

• Kassatäti

Meidän kaupassa on ainakin niin isot ja rumat työvaatteet, että ei niiden alta voi edes kuvitella millaiset tissit ja perse siellä piilee. Kasvoissa riittää, että ei ole inhoa herättävän näköinen, jolla esim lävistyksiä ja rasvaiset hiukset.

• Kul vaan

Meilläkin on tuossa vieressä olevassa S-Marketissa ihan mahdottoman hyvän näköinen pienikokoinen blondi välillä kassalla.. :-)

• just niin

sen takia en viihtynytkään palvelualalla kun aina miehet tulkitsee pelkän ystävällisyyden flirtiksi tai jotain...... Palveluammatissa on mukavaa olla mukava, huonoina päivinä ärsyttää olla tekopirteä. Oli miten päin tahansa, niin aina ihmiset arvostelee/tulkitsee ja useimmiten väärin.

• Man from Outer space

Joo, ymmärrän hyvin miehenä tuon. Tahdon olla itsekin tahattoman flirtti kassojen kanssa sekä ystävällinen.
        Piristää toisen päivää siinä kassalla. Joskus tulee heitettyä jotain juttuakin.
        Valitettavasti jos joku kassa olisikin kiinnostunut muustakin niin se tahtoo sitten mennä myös ohi. :(

Tosin edellinen kohtaaminen erään supermarketin kassan kanssa oli hieman häkellyttävä.
        Aivan uskomattoman kaunis nainen joka on palvellut ennenkin ja vaikkei sanoja vaihdettu kuin ne pakolliset niin silmissä oli enemmän kuin vähän hehkua. Leijailin hänen hyvästien myötä kotiin asti. :D

Jos olisi ollut joku muu kuin kassa jonka voi tulkita ystävälliseksi / puolitahattomaksi flirtiksi niin olisin ollut ihan sekaisin. ;)

Yrittäkää olla kilttejä, avoimia ja iloisia kassoille. Sinä joudut seisomaan asiakkaana ehkä jonossa muutaman minuutin, kassa on kassalla monta tuntia eikä pääse karkuun.

• dvfsa
        Man from Outer space kirjoitti:

Joo, ymmärrän hyvin miehenä tuon. Tahdon olla itsekin tahattoman flirtti kassojen kanssa sekä ystävällinen.
        Piristää toisen päivää siinä kassalla. Joskus tulee heitettyä jotain juttuakin.
        Valitettavasti jos joku kassa olisikin kiinnostunut muustakin niin se tahtoo sitten mennä myös ohi. :(

Tosin edellinen kohtaaminen erään supermarketin kassan kanssa oli hieman häkellyttävä.
        Aivan uskomattoman kaunis nainen joka on palvellut ennenkin ja vaikkei sanoja vaihdettu kuin ne pakolliset niin silmissä oli enemmän kuin vähän hehkua. Leijailin hänen hyvästien myötä kotiin asti. :D

Jos olisi ollut joku muu kuin kassa jonka voi tulkita ystävälliseksi / puolitahattomaksi flirtiksi niin olisin ollut ihan sekaisin. ;)

Yrittäkää olla kilttejä, avoimia ja iloisia kassoille. Sinä joudut seisomaan asiakkaana ehkä jonossa muutaman minuutin, kassa on kassalla monta tuntia eikä pääse karkuun.

Yhdessä Tampereen K-kaupassa on tosi söpö nuori kassatyttö. Pari vuotta nuorempi kuin minä. Jotenkin on aina tekee mieli mennä hänen kassalleen, jos sattuu olemaan kassalla. Olen joskus vähän haaveillut, että jos häneen voisi tutustua paremmin, mutta se on vain haave. En minä ainakaan viitsi ruveta kassaneitejä häiritsemään.

• Manta-mummo

Tottakai kassa hymyilee asiakkaille.
      Hankkikkaa elämä, niin et tarvitse kassatytön takia kotona tumputtaa...

• Manta-mummo

Tottakai kassa hymyilee asiakkaille.
      Hankkikkaa elämä, niin ei tarvitse tehdä itsesetään ihan pelleä. Antakaa ihmisten tehdä töitään rauhassa!

• brutaal11

että sepaluksesi on auki??

• rohkea rokan syö

Miksi kaupan kassat päläpälä....
      Selvähän se että kaupan kassojen on oltava ystävällisiä, nauravaisia ja herttaisia kaikille asiakkailleen vaikka olisi paha olo ja tekisi mieli irvistää. Paha päivä on joskus jokaisella.
      Sydämen asenteella pärjää pitkälle kun niin päättää että olen asiakaspalvelussa työssä ja täytyy hymyillä ja olla ystävällinen heille, tämä on heidän palvelua ei oman olon esille tuontia.
      Mutta että olet nuori ja ihastusherkkä, samoin se pimatsu kassalla se on helppoa hymyillä siinä tilanteessa. Toisen ajatuksia et voi onneksi koskaan lukea ja miksi pitäisikään tietää mitä toinen ajattelee. Kysy mitä on mielessäsi ja puhu hänelle itselleen mitä ajattelet tai hymyile vaan takaisin!

• nuorinainen**

missä olet "ihastunutmies...." Haluan todella tietää mitä teit asian eteen?!

• nuorinainen** kirjoitti:

missä olet "ihastunutmies...." Haluan todella tietää mitä teit asian eteen?!

Itsekin olin ihastunut lähikaupan kassaan. Aina tuli heiteltyä jotain läppää neidin kanssa mutta koskaan en uskaltanut kysyä häntä ulos. Sitten sain kuulla työkaverilta että hän oli muuttanut toiselle paikkakunnalle. Harmittaa vieläkin oma saamattomuuteni.

Kun seuraavan kerran näet hänet niin kysyt jottei se ole vaan myöhäistä seuraavalla kauppareissulla.

• hal-85060

Meillä päin ovat ihania lähinnä siksi, että ovat osa-aikaisia. Päivisin pyörivät ammattikorkean/yliopiston puolella. Ovat siis paitsi kauniita myös suhteellisen älykkäitä.

Suosittelisin nautiskelemaan tyttösten hymyistä niin kauan, kun ovat osa-aikaisia - ja unohtamaan turhat fantasiat. Tietenkin, jos törmäät heihin vapaa-ajalla, voit yrittää jutustella. Riippunee kaupan koosta, tunnistaako myyjä sinut vapaa-ajallansa. Jos olet oikeasti sympaattinen ja karismaattinen, niin varmaankin tunnistaa.

Itse deittailin kerran kioskin myyjää, mutta en tutustunut häneen asiakkaan ominaisuudesssa, vaan ihan opiskeluiden merkeissä. Varmasti oli monien asiakkaiden ihailun kohde, sillä oli erittäin iloinen ja hymyileväinen ihminen.

• sb16

Mun lähialepassa on tosi ihana tyttö. Hymyilee ja moikkaakin, oon ihan ihastunut.

Ei meinaa uskaltaa kauppaan ollenkaan mennä jos ei oo parta ajettuna ja muutenki kaikista skarpeimmassa kunnosa. Jos hän vaikka sattuisi olemaan vuorossa eikä olisikaan edustava.

Tekis mieli pyytää treffeille mutta olen täällä suomi24:ssä saanut sellaisen käsityksen, että väärä mies tai väärässä tilanteessa jos pyytää treffeille niin se on hyvin iljettävää naisten mielestä. Jota olin myös itse epäillyt käytännön kokemusten seurauksena. Enkä kyllä haluaisi iljettäväksi ryhtyä.

Onhan siinä pieni mahis tietty että lähtiski? Voishan sitä tietty yleisellä tasolla jotain kysellä et pyytääkö usein miehet treffeille ja mitä mieltä hän on siitä tms mut se vois olla aika läpinäkyvää/iljettävää sekin?

Noh terveisiä vaan kaikille kassaneideille jotka hymyilee meille asiakkaille. Olette tosiaan ihania.

• tyttö ja karkki

Aloittajalla tais mennä pupu pöksyyn jaa sitten käänsi asian, että no, en minä enää olekaan niin ihastunut... kyllä on onnetonta...
      Elämässä pitää uskaltaa ottaa riskejä!

• mytt1111

säälittää vähä nää jotka luulee et kassaneiti olis kiinnostunu jos kattoo silmiin tai hymyilee.

• Kassa3

Keskustelu näyttää alkaneen jo useampi vuosi sitten.. Haluan kuitenkin sanoa keskusteluun oman näkökulmani asiasta.

Olen itse työskennellyt muutaman kesän kaupassa ja nyt viimeisen vuoden olen tehnyt opiskelujen ohella muutaman vuoron viikossa. Pyrin itse kohtelemaan kaikkia asiakkaita tasavertaisesti, hymyilemään ja tervehtimään aina iloisesti!

Ihan muutaman kerran joku mies on kirjoittanut kuittiin oman numeronsa. Omasta mielestä se ei ole ollut häritsevää, vaan joskus jopa tuntunut imartelevalta. Ikinä en ole kuitenkaan kehenkään asiakkaaseen ottanut yhteyttä. En ole jotenkin osannut katsella asiakkaita siinä mielessä, vaikka tosin joskus piristää kun kaupassa käy mukavannäköisiä miesasiakkaita. :)

Viime aikoina meidän kaupassa on alkanut käymään yksi tosi mielenkiintoinen mies! Huomaan, että toivovani, että tämä mies kävisi kaupassa aina kun olen itse siellä töissä! Välillä jopa hermostun kun nään miehen.. :) Olen hetken aikaa ollut sinkkuna ja olisin todella iloinen jos tämä mies kysyisin vaikka kahville tai jotain sellaista.. Olen muutenkin ujo, enkä itse todellakaan voi itse alkaa siinä kassalla kenellekään sen enempää juttelemaan, saati pyytämään treffeille!!

ps. yksi parhaimmista kavereistani, joka myös on kaupassa töissä, on tavannut nykyisin poikaystävänsä kaupassa asiakkaana! :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2156
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2055
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      23
      1938
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1307
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      703
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe