Huumepomo Risto Kolari

Pekkala

Luin vanhaa alibia, jossa oli Kolarin haastattelu.
Harva rikollispomo haukkuu Lusun, Tarkin sekä Laten pataluhaksi, mutta Kolari teki sen. Kolari käyttää todella kovia sanoja haastattelussa:" Mä olen valmis kohtaamaan silmästä silmään kaikki ne, jotka kuvittelevat olevansa vihollisiani. En haluaisi joutua ampumaan ketään kadulle - mielummin metsään!"
Kolari on tunnettu kovaotteisesta velanperinnästä:" Lakimies tunaroi yökerhosopimuksen ja mä perin siltä moottorisahan kanssa 800 000. Kysyin ensin kumpaa jalkaa se ei enää tarttis?"
Kolarilla on lisäksi perittävänään omien sanojensa mukaan 1,5 miljoonaa, tai ainakin oli silloin vuonna 2002, kun haastattelu annettiin.

Onko tämä Kolari sittenkin capojen capo, ainakin hurjilta hänen juttunsa vaikuttavat? Koska haastattelu annettiin jo vuonna 2002, pitäisi hänen olla nyt vapaalla jalalla.

100

21938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leukoja louskutella

      mutta ei yks onnistunut perintä kesää tee...

      Yleensä lusivat venkulat muistaa kehua itseään saadakseet rispektiä käytävillä, ne jotka varsinaisesti toimivat ja onnistuvat toimissaan eivät edes joudu vankilaan.

      • Pekkala

        Hänhän lupasi kohdata vihollisensa silmästä silmään. Harva uskaltaa Latelle käydä päätään aukomaan, yleisesti Late saa alibissa muilta rikollisilta arvostusta. Kolari taitaa oikeasti olla kova tyyppi, jolla on kovat suhteet, isoista huume-eristä oli nimittäin kysymys.


      • Pekkala

        RK on rikollispomojen aatelia, mikäli hänen juttunsa ovat totta. Hänet nimittäin vuosia sitten tuomittiin kovanluokan huumekaupoista, jollaisia ei kenelle tahansa uskota.
        Jokatapauksessa RK on yksi Suomen kovimmista huumepomoista, ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Pekkala kirjoitti:

        RK on rikollispomojen aatelia, mikäli hänen juttunsa ovat totta. Hänet nimittäin vuosia sitten tuomittiin kovanluokan huumekaupoista, jollaisia ei kenelle tahansa uskota.
        Jokatapauksessa RK on yksi Suomen kovimmista huumepomoista, ei sen kummempaa.

        Soopaa!


    • justiina1068

      tämä hämy on, kun tuntuu tietävän kaikista kaiken!?
      Ei tälläinen kirjoittelu tiedä hänelle hyvää. Sääliksi käy!

      • Pekkala

        Minä nyt satun tietämään asioista enemmän kuin valtaosa ihmisistä. Ei ole rikos näyttää muille, kuinka paljon tietää asioista. Ei tästä mitään haittaa voi tulla minulle, se HAITTA on jo tullut minulle, mutta aivan päinvastaisista asioista.


      • miksu789
        Pekkala kirjoitti:

        Minä nyt satun tietämään asioista enemmän kuin valtaosa ihmisistä. Ei ole rikos näyttää muille, kuinka paljon tietää asioista. Ei tästä mitään haittaa voi tulla minulle, se HAITTA on jo tullut minulle, mutta aivan päinvastaisista asioista.

        ku tiedät asioita sanos kuka oli se 204cm torpedo??


      • liisa ihmemaasta
        miksu789 kirjoitti:

        ku tiedät asioita sanos kuka oli se 204cm torpedo??

        Torpeedon nimi on Petteri "Nysä" Nyström pit. 206 cm paino 150 kg..


      • Anonyymi
        miksu789 kirjoitti:

        ku tiedät asioita sanos kuka oli se 204cm torpedo??

        Veikkaisin tässä vaihtoehdoksi kirjaa Silverrado. Kirjoittaja on Bengt Pohjola, pohjoisruotsalainen kirjailija. Silverrado kertoi niistä tunnoista joita perheen parissa tunnettiinsen jälkeen kun Bengtin veli (nimi unohtunut) oli saanut surmansa poliisin työssään, yrittäessään pidättää huumeen vaikutuksessa mielipuolisesti käyttäytyvää asiakasta.
        Tapahtui muistaakseni Pajalassa, RuotsinLapissa, joskus 1970 tai - 80-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin tässä vaihtoehdoksi kirjaa Silverrado. Kirjoittaja on Bengt Pohjola, pohjoisruotsalainen kirjailija. Silverrado kertoi niistä tunnoista joita perheen parissa tunnettiinsen jälkeen kun Bengtin veli (nimi unohtunut) oli saanut surmansa poliisin työssään, yrittäessään pidättää huumeen vaikutuksessa mielipuolisesti käyttäytyvää asiakasta.
        Tapahtui muistaakseni Pajalassa, RuotsinLapissa, joskus 1970 tai - 80-luvulla.

        Muistin väärin kirjan nimen. Se oli Silvertorpeden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistin väärin kirjan nimen. Se oli Silvertorpeden

        Majgull Axelsson kirjoitti kuin olisi kotoisin eri planeetalta.
        Oumuamua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin tässä vaihtoehdoksi kirjaa Silverrado. Kirjoittaja on Bengt Pohjola, pohjoisruotsalainen kirjailija. Silverrado kertoi niistä tunnoista joita perheen parissa tunnettiinsen jälkeen kun Bengtin veli (nimi unohtunut) oli saanut surmansa poliisin työssään, yrittäessään pidättää huumeen vaikutuksessa mielipuolisesti käyttäytyvää asiakasta.
        Tapahtui muistaakseni Pajalassa, RuotsinLapissa, joskus 1970 tai - 80-luvulla.

        Poliisi, joka sai surmansa, oli nimeltään muistaakseni Holger.


    • M

      Toi Risto Kolari on mun luokka kaverin isä

    • --------------------
    • turuuus

      (Ei oo mikään siskon kummin kaima... Vaan ihan kaverin isän frendi.)

      Niin kyllä hän mitä suurimmis määrin on sitä mitä puhuu, eli ihan pesunkestävä suomalainen.
      Eikä hän missään kohtaa ole sanonut luodin kestävä olevansa,
      kun luotiliivejä vetli päälle kun "Latea" pihallaan odotteli AK:n kanssa.

      Jokasel hevosel on kengittäjä sanotaan.Ton alan kavereilla ja tuossa kokoluokassa
      se elinikä odotus ei oo koskaan mikään korkee, eikä ne pahemmin tota
      vanhainkotia näe.

      Mut kuulemani mukaan, hänen pitäis vapaalla olla hyvinki jo, näkis vaan ukkelin.
      Kuulemani mukaan on kaikinpuolin ihminen... lapsille kiltti ja aikuisille julma.

    • huumejengi

      Jotain tamperelaista liikemiestä epäiltiin siinä kai rahoittajaksi, mutta todisteita ei ollut. Tapahtui muutamaa vuotta ennen Ruoveden pamausta. Olikohan Kolari tuo liikemies?

      • ....

        Ainakin omien sanojensa mukaan oli, jos tuohon Avussa olevaan juttuun on uskomista...


    • pelottaa kun vapautu

      Kolari on avovankilassa helsingissä

    • lässyn lässyn...

      Vankilassa on vain tunareita. Ne jätkät jotka rahat käärii noista huumekaupoista istuu etelänauringossa 10 pimua uuden mersun etupellillä kultaketjut päällä. Että se siitä.

      Ei tuollaisten kavereiden tarvitse mennä alibiin uhoamaan kuinka kova jätkä sitä on, ne tekee ei vain puhu!

      Ja voin sanoa, että näitä kuvailemiani kavereita on harvassa, väittäisin ettei Suomenmaalla ole heitä itseasiassa juuri ollenkaa, ellei sitten ole muuttanut tänne vaikka Italiasta tai Meksikosta, mutta suomipoika on pieni poika näissä jutuissa PISTE.

      • miksu789

        hyvin sanottu kyllä :)...tm.k


    • fuck you

      no saiko se turhapuro sitä 800000 vai olisko ollu peräti 8miljoonaa?oliko sillä polttomoottori käyttöinen saha josta kenties gasoline loppu sähkösaha ilman roikkaa vai lasten muovinen lelusaha täh?kova jätkä varmaan tää kolari tai mikä nyt onkaan mielikuvitus maailmassa elää ja voimaa varmaan on eikä oleskele mutta mistä se löytää aina kuin rotta piilopaikan kun tosi paikka tulee?

      • matala profiili 7

        Niin, mistähän "tosi paikasta" nyt on kyse? Eli, fuck you vaan sulle, vitun pelle! Syö puuroo ja kasva isoks niin ei tartte täällä jauhaa paskaa kuset housuissa. Jos on jotain asiaa niin jätä sanaa. Se tulee kyllä perille. Tiedät kyllä, kenelle..


      • ,mnbvcdfgyuiop
        matala profiili 7 kirjoitti:

        Niin, mistähän "tosi paikasta" nyt on kyse? Eli, fuck you vaan sulle, vitun pelle! Syö puuroo ja kasva isoks niin ei tartte täällä jauhaa paskaa kuset housuissa. Jos on jotain asiaa niin jätä sanaa. Se tulee kyllä perille. Tiedät kyllä, kenelle..

        Älä puhu pentu paskaa, ettei tarvi tulla vetää karate potkuu ottaan


      • Anonyymi
        ,mnbvcdfgyuiop kirjoitti:

        Älä puhu pentu paskaa, ettei tarvi tulla vetää karate potkuu ottaan

        Ugu ugu


    • kirjailija1

      mä sain sellast tietoo et kolari olis ammuttu 2009 vuonna los angelesis huume kauppjen yhteydes.sil olis kuuleman mukaan ollu joku 16,7 kilon heroiini erä ja rahaa taskus jotai 17 miljoonaa dollaria ja kolme revolveria ja sit sheriffit olis yllättäny ja ampunu sen Ferrari testarossan päälle.

      • Anonyymi

        Se oli muuten 27 miljoonaa dollaria,huumeita oli 35 kg


    • Entinen osakas

      Taitaa tuo Kolari-nimi olla enne ;-)

    • x

      Lopettakaa tämä paskanjauhanta! Ihminen sekin on ja perhe myös. Oksettaa!!!

      • peter & burg

        Mä luulen, et Rike nauraa näiden kasvottomien NARRIEN jutuille.. ;) Nää pellet luulee tietävänsä asioista, mut pieniä on silakat joulu kaloiksi.. Isot kalat ui syvissä vesissä.. Aurinkoista kevättä vaan kaikille täältä, pietarista.


      • Lada mir Putin
        peter & burg kirjoitti:

        Mä luulen, et Rike nauraa näiden kasvottomien NARRIEN jutuille.. ;) Nää pellet luulee tietävänsä asioista, mut pieniä on silakat joulu kaloiksi.. Isot kalat ui syvissä vesissä.. Aurinkoista kevättä vaan kaikille täältä, pietarista.

        No hei vaan. Kiva kun poikkesit palstalla.
        Poikkea myös täällä Moskovitsissa.


      • Anonyymi
        Lada mir Putin kirjoitti:

        No hei vaan. Kiva kun poikkesit palstalla.
        Poikkea myös täällä Moskovitsissa.

        Uskookohan Susanna Aro täysin näihin Pietarin trolleihin?


    • tatu

      No sehän näitten venkuloitten jutuissa ihmetyttää,kun pitää tulla lehtien palstoille kehumaan keikkojaan,niinkuin tossa aikaisemmin joku kirjoitti että tosi isot konnat pitää matalaa profiilia ja ottaa aurinkoa palmurannalla,tukeva taalanippu taskussa.Näitten saaliit on naurettavia kun vertaa valkokaulus konnien keikkoihin.niissä puhutaan sadoista miljoonista €uroista.

    • kolari myöskin..

      mitäs kolari tekee nykyään?

      • kolari kolisee


      • Konna Kolarista
        premiata kirjoitti:

        kolari kolisee

        Eiku se on ihan aina peltikorjaamolla oiottamassa ruttujaan
        kun aina vaan ja ikusti tulee keulaan ja pattiin ja pelti ruttaantuu.
        Siin o varsinainen kolari suma.


      • Konna Kolarista kirjoitti:

        Eiku se on ihan aina peltikorjaamolla oiottamassa ruttujaan
        kun aina vaan ja ikusti tulee keulaan ja pattiin ja pelti ruttaantuu.
        Siin o varsinainen kolari suma.

        kolari kolisee aina........


      • nbvcxsertyuiopå
        premiata kirjoitti:

        kolari kolisee aina........

        Risto Kolari nykyinen nimi Remy Bergman on "liikemies" Helsingissä.
        Huumeita..........tietenkin


    • Apu 2006
      • Hei 20 milj puuttuu?

        Mielenkiintoinen hupiukko tuo ex kolari. Lukematon määrä rahalaitosryöstöjä, huumeilla tienattu 100 - 200 miljoonaa mummoa josta nettona yksin ex kolarille 20 miljoonaa mummoa? On ollut 600 neliön taloa, miljoonien autoja, kultaa, ties mitä?

        Myöhemmät vaiheet kertovat kuitenkin, että pers aukinen kolari joutui antamaan maksullisen haastattelun Apu lehdelle jo vuosi vapautumisensa jälkeen 2006.
        Sittemmin hän joutui menemään ruotsiin ja tekemään aseellisen (leikkiase) rahalaitosryöstön jonkun nuoren tunarin kanssa, kiinni ja lusimaan.

        Suljetun talon ja suomenlinnan avovankilan pakkosäästöt eivät kantaneet pitkälle, koska ex kolari meni vinkumaan yle2 ohjelmaan, kuinka häntä on yritetty värvätä kuriiriksi isoihin huumejuttuihin?
        Miksi huumepoliisi olisi ottanut sikahullun riskin täysin arvaamattoman suuruudenhulluissa kuvitelmissa leijuvan adhd yksilön kautta?

        Asiassa tuskin perää vähiten siksikään ettei kolarilla ollut antaa nimeä kuka oli värväysoperaattorina toiminut poliisi?

        Voisin kuvitella eläneeni kolarimaisen elämän siten että se olisi totta. Eli olisin poistunut näiltä leveysasteita jo 15-20 vuotta sitten ja pitänyt sen 20 miljoonaa.
        Sillä olisi saanut elämän, elämän loppuun asti, toiselta puolelta maapalloa.

        Totta oli kyllä se, että ex kolari oli osallisena 100 kilon lastin kuljetuksessa, reteesti takakontissa, josta he jäivät kiinni tarjoustalon verkkarit kintuissa. Ja kaikki asianosaiset saivat asialliset tuomiot aikanaan.


      • .,mnbgvfdfyuio
        Hei 20 milj puuttuu? kirjoitti:

        Mielenkiintoinen hupiukko tuo ex kolari. Lukematon määrä rahalaitosryöstöjä, huumeilla tienattu 100 - 200 miljoonaa mummoa josta nettona yksin ex kolarille 20 miljoonaa mummoa? On ollut 600 neliön taloa, miljoonien autoja, kultaa, ties mitä?

        Myöhemmät vaiheet kertovat kuitenkin, että pers aukinen kolari joutui antamaan maksullisen haastattelun Apu lehdelle jo vuosi vapautumisensa jälkeen 2006.
        Sittemmin hän joutui menemään ruotsiin ja tekemään aseellisen (leikkiase) rahalaitosryöstön jonkun nuoren tunarin kanssa, kiinni ja lusimaan.

        Suljetun talon ja suomenlinnan avovankilan pakkosäästöt eivät kantaneet pitkälle, koska ex kolari meni vinkumaan yle2 ohjelmaan, kuinka häntä on yritetty värvätä kuriiriksi isoihin huumejuttuihin?
        Miksi huumepoliisi olisi ottanut sikahullun riskin täysin arvaamattoman suuruudenhulluissa kuvitelmissa leijuvan adhd yksilön kautta?

        Asiassa tuskin perää vähiten siksikään ettei kolarilla ollut antaa nimeä kuka oli värväysoperaattorina toiminut poliisi?

        Voisin kuvitella eläneeni kolarimaisen elämän siten että se olisi totta. Eli olisin poistunut näiltä leveysasteita jo 15-20 vuotta sitten ja pitänyt sen 20 miljoonaa.
        Sillä olisi saanut elämän, elämän loppuun asti, toiselta puolelta maapalloa.

        Totta oli kyllä se, että ex kolari oli osallisena 100 kilon lastin kuljetuksessa, reteesti takakontissa, josta he jäivät kiinni tarjoustalon verkkarit kintuissa. Ja kaikki asianosaiset saivat asialliset tuomiot aikanaan.

        Älkää uskoko Kolarin juttuihin, kaikissa jutuissa pelkkää lapin lisää.


    • iknowtoo

      No Kolari on kuitenkin kunnon businessmies kolmen tonnin puku päällä kellä on rahaa, eikä mikään luiseva haiseva nisti 50 centtiä nappiverkkarien taskuissa.

    • QQ2016

      Risto Kolari = Remy Bergman = Carl Bergman .

    • Minun mielestäni ihan ok kaveri. Antoi gummimiehelle tippiä, kun teki kunnon työn vaikka yliajalle menikin. Monet renkaat Riken autoihin vaihtanut "karpaasi". Ei pahaa sanottavaa. Muusta en sitten tiedäkkään höläsenpöläystä.

    • mvbljnnkö

      Kolari on Toikan paras kaveri. Äijät touhunneet yhdessä jo ennen Lusun murhaa. Nää äijät ei puhu, ne toimii.

      • Silupejatuspej

        En tiedä tuosta kaveriudesta. Mutta sen tiedän että noin vuonna 2013 tehtiin virkaportaassa päätös kiristää Jari Aarniota ja pelata kaikki kortit Toikan hyväksi. No, sitä kesti muutama vuosi. Nyt sekin pelitilanne on rauennut.


      • KakasenNymu

        Vai niin.. Onko tästä näyttöä?


      • Silupejatuspej

        Tuo suht' epämääräisen näytön löysin täältä poliisipoliisipalstalta.

        Seurasin silloin jo Aarnio ketjua Murha. Infossa. Muistan nimimerkin Mixi, muistaakseni, siis noin vuonna 2013 tai 2014. Itse on koskaan ole rekisteröitynyt Murha. Infoon joten sinne en kirjoittanut silloinkaan mitään, luin vain kuten nykyäänkin.

        Keskustelu, johon viittaan, löytyi täältä poliisipalstalla. Kaksi anonyymiä keskustelijaa avautui asiasta. Tarkkaa ajankohtaa havainnolleni en muista. Enkä muista edes keskusteluketjun nimeä.
        Olen myös muistavinani, että siihen ketjuun tein oman huomautuksen, anonyyminä jollakin nimimerkillä jonka tunnistaisin omaksi, jos se vielä vastaa tulisi.


      • KakasenNymu
        Silupejatuspej kirjoitti:

        Tuo suht' epämääräisen näytön löysin täältä poliisipoliisipalstalta.

        Seurasin silloin jo Aarnio ketjua Murha. Infossa. Muistan nimimerkin Mixi, muistaakseni, siis noin vuonna 2013 tai 2014. Itse on koskaan ole rekisteröitynyt Murha. Infoon joten sinne en kirjoittanut silloinkaan mitään, luin vain kuten nykyäänkin.

        Keskustelu, johon viittaan, löytyi täältä poliisipalstalla. Kaksi anonyymiä keskustelijaa avautui asiasta. Tarkkaa ajankohtaa havainnolleni en muista. Enkä muista edes keskusteluketjun nimeä.
        Olen myös muistavinani, että siihen ketjuun tein oman huomautuksen, anonyyminä jollakin nimimerkillä jonka tunnistaisin omaksi, jos se vielä vastaa tulisi.

        Selvä. En ole itsekään rekisteröitynyt sinne, minut on kyllä rekisteröity, ties minne. Voitko kertoa, kuka ja miten, kiristi herra Aarniota?


      • Silupejatuspej
        KakasenNymu kirjoitti:

        Selvä. En ole itsekään rekisteröitynyt sinne, minut on kyllä rekisteröity, ties minne. Voitko kertoa, kuka ja miten, kiristi herra Aarniota?

        En tiedä Aarniosta kovin paljon, vain arvailen mitkä väitteet netissä hänestä on totta.

        Nythän tämä totuustutkinta Aarniosta on pysähtynyt Pasi Tikkaan. En tiedä kirjoittaako hän nimimerkillä "kaksillarattailla" Murha. Infossa kuten poliisipalstalla joku on väittänyt.

        Minua kiristää eräs suomalaisrouva Sveitsissä, joka ei suostu vastaamaan minun kysymyksiin eikä kuitenkaan palauta maksamaani takuuvuokraa.


      • Anonyymi
        Silupejatuspej kirjoitti:

        Tuo suht' epämääräisen näytön löysin täältä poliisipoliisipalstalta.

        Seurasin silloin jo Aarnio ketjua Murha. Infossa. Muistan nimimerkin Mixi, muistaakseni, siis noin vuonna 2013 tai 2014. Itse on koskaan ole rekisteröitynyt Murha. Infoon joten sinne en kirjoittanut silloinkaan mitään, luin vain kuten nykyäänkin.

        Keskustelu, johon viittaan, löytyi täältä poliisipalstalla. Kaksi anonyymiä keskustelijaa avautui asiasta. Tarkkaa ajankohtaa havainnolleni en muista. Enkä muista edes keskusteluketjun nimeä.
        Olen myös muistavinani, että siihen ketjuun tein oman huomautuksen, anonyyminä jollakin nimimerkillä jonka tunnistaisin omaksi, jos se vielä vastaa tulisi.

        Toihan on helppo selvittää. Laitetaan Pekka ja Jari samaan ulkoiluhäkkiin sörkassa.
        Jari voi sitten poliisin erikois-jujutsu miehenä antaa Pekalle samalla pari vinkkiä, miten pärjätä esim., brassi jujutsussa tai lukkopainissa..
        Kuulin, että aikoinaan Aarnio oli itse järkännyt erään alamaailman veijarin sörkan suljetulle.. Siihen aikaan siellä istui mm. V. Kosonen ja kump. Ideana oli, että veijari, joka kuului Aarnion vastapuolen leiriin, olisi puukotettu. No, toisin kuitenkin kävi. Kun ei saatu puukotettua niin laputettiin toiseen taloon.
        Jarille sen verran, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Karma puhuu. Vai Hymy lehtikö tiesi kertoa.


      • Anonyymi

        Risto Kolari 60 v. on Toikan rahoittaja. Näin huhutaan sörkassa! Aarnio pelkää henkensä puolesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Risto Kolari 60 v. on Toikan rahoittaja. Näin huhutaan sörkassa! Aarnio pelkää henkensä puolesta..

        Kelan korvauksillako Kolari rahoittaa. Risto 60 v, tilaisuus päästä työttömyysputkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelan korvauksillako Kolari rahoittaa. Risto 60 v, tilaisuus päästä työttömyysputkeen.

        Älä muuta virka. Juuri siksi työttömyyskorvauksia tulisikin korottaa ja roimasti. Työttömän pankkirosvon elämä ei ole ruusuilla tanssia. Pankki konttoreiden seteliraha pisteet on koordinoitu nykyisin niin pirullisesti, että poliisi ehtii sinne silmäräpäyksissä.
        Muissa konttoreissa ei ole tarjolla kuin muovista roskaa. Eläkkeellehän tästä jo joutaisi, mutta kun ei entisille pankkirosvoille myönnetä eläkkeitä.
        Parempi vain jatkaa pullojen keräilyä, pienoinen lisä ankeisiin työttömyyskorvauksiin.
        Ja kyllähän Pekka pärjäilee jo omillaan. Linnassa lihoo ja treenaa, mikäs hänen siellä on ollessa. Aarniollakin on turvallisuus taattu. Paksut kiviseinät ja kalterit. Mitä tulee tuohon työttömyysputkeen.. niin mieluummin ei!
        Miksi katkaista kesken hyvin virtaavaa juoppoputkea?
        Hyvää tulevaa joulua vain kaikille, eletään vaan omillaan. 🥂🍾🎄🎅


      • Anonyymi
        Silupejatuspej kirjoitti:

        Tuo suht' epämääräisen näytön löysin täältä poliisipoliisipalstalta.

        Seurasin silloin jo Aarnio ketjua Murha. Infossa. Muistan nimimerkin Mixi, muistaakseni, siis noin vuonna 2013 tai 2014. Itse on koskaan ole rekisteröitynyt Murha. Infoon joten sinne en kirjoittanut silloinkaan mitään, luin vain kuten nykyäänkin.

        Keskustelu, johon viittaan, löytyi täältä poliisipalstalla. Kaksi anonyymiä keskustelijaa avautui asiasta. Tarkkaa ajankohtaa havainnolleni en muista. Enkä muista edes keskusteluketjun nimeä.
        Olen myös muistavinani, että siihen ketjuun tein oman huomautuksen, anonyyminä jollakin nimimerkillä jonka tunnistaisin omaksi, jos se vielä vastaa tulisi.

        Joillakin on harmia hyvästä muistista, joillakin hyötyä.


      • Anonyymi

        Missäs Esa Pekka T. nyään lusii?


      • Anonyymi
        KakasenNymu kirjoitti:

        Selvä. En ole itsekään rekisteröitynyt sinne, minut on kyllä rekisteröity, ties minne. Voitko kertoa, kuka ja miten, kiristi herra Aarniota?

        En todellakaan tiedä, kuka Aarniota mahdollisesti on kiristänyt.
        Jos ihan härskiksi heittäydyn niin veikkaisin virolaista Veikoa.
        Sorry että vasta nyt satuin lukemaan kysymyksen, terveisin Silupejatuspej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on helppo selvittää. Laitetaan Pekka ja Jari samaan ulkoiluhäkkiin sörkassa.
        Jari voi sitten poliisin erikois-jujutsu miehenä antaa Pekalle samalla pari vinkkiä, miten pärjätä esim., brassi jujutsussa tai lukkopainissa..
        Kuulin, että aikoinaan Aarnio oli itse järkännyt erään alamaailman veijarin sörkan suljetulle.. Siihen aikaan siellä istui mm. V. Kosonen ja kump. Ideana oli, että veijari, joka kuului Aarnion vastapuolen leiriin, olisi puukotettu. No, toisin kuitenkin kävi. Kun ei saatu puukotettua niin laputettiin toiseen taloon.
        Jarille sen verran, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Karma puhuu. Vai Hymy lehtikö tiesi kertoa.

        Karma on nyt puhunut. Jari Aarniolle ek. Hyvää joulua vaan sinne sökkaan..


    • Näköyhyeys

      Asunnoton pummi, joka kaveraa pikku nistin kanssa metsässä. Isoilla jutuilla kusettavat vanhoja kavereita. Talvet makoillaan joidenkin päästä lahojen naisten nurkissa elätettävä. Naiset luulee, että pääsevät Karibialle viettämään lököpäiviä ja tuhlaamaan miljoonia. Höpinät Aarnio-jutussa on sen verran totta, vasikkana ei pärjännyt, kuka nyt kusettajan kanssa tekee mitään kauppoja. Nyt on vusi 2018 ei 1990 luku, kontaktit jonnekkin ulkomaille pelkkää satuilua. Säälittävä pelle.

      • Kuulolla

        Aivan. Olen myös kuullut, että todella ENTINEN huumepomo, vaiko pelkkä kuriiri, nykyinen rotta. Kohta varmaan pääsee maistamasn omia lääkkeitään. Poliisin vasikka muka, jota ei edes kelpuuteta siihen tehtävään. Miehen mielikuvitus juontaa tosiaan 90 luvulle ja siinäkin lapin lisää 99%. Tyhmäkin vielä kaiken lisäksi, mitä olen kuullut niiltä, jotka hänet tuntee psremmin. Minäkin olisin laittanut aurinkolast päähän, jos olisin suoltanut niin paksua sitä iteään tv-lähetyksessä. Ei ihme, että piileksii metsässä nistien suojissa.


      • RAAKA-RIKE
        Kuulolla kirjoitti:

        Aivan. Olen myös kuullut, että todella ENTINEN huumepomo, vaiko pelkkä kuriiri, nykyinen rotta. Kohta varmaan pääsee maistamasn omia lääkkeitään. Poliisin vasikka muka, jota ei edes kelpuuteta siihen tehtävään. Miehen mielikuvitus juontaa tosiaan 90 luvulle ja siinäkin lapin lisää 99%. Tyhmäkin vielä kaiken lisäksi, mitä olen kuullut niiltä, jotka hänet tuntee psremmin. Minäkin olisin laittanut aurinkolast päähän, jos olisin suoltanut niin paksua sitä iteään tv-lähetyksessä. Ei ihme, että piileksii metsässä nistien suojissa.

        Tarki Kangas, kaikkien vasikoiden äiteekö se täällä taas suoltaa jargoniaa? MORE homo Keiju Keeke Vilhusen puppeli kaveri.. 13 vuotta pyörititte vasikka hakaa, joka teki töitä hiki päässä Aarniolle.. Jos sus on yhtään miestä Tarki vitun homo luiska otsa Kangas niin tule tänne iskukin juttusille ja koita vetää liipasimesta. Äläkä uhoo täällä palstoilla paskaa. Mä kuolen ennemmin vanhuuteen tai pikemminkin pitkäveteisyyteen. Kova olet vasikka uhoamaan, mutta miten on tekojen laita.. Kun kirja tulef sut poijaan nulikka nauretaan suohon, jossa jo olet vaikket tyhmyyttäsi sitä edes läsitä. Kyrväg ei suo ehdi jeesaan kun syöpä iskee.. Kusta heität ja armoa anelet, vitun homo. Terveisin Raaka Rike alias alamaailman POMO.


      • Anonyymi
        RAAKA-RIKE kirjoitti:

        Tarki Kangas, kaikkien vasikoiden äiteekö se täällä taas suoltaa jargoniaa? MORE homo Keiju Keeke Vilhusen puppeli kaveri.. 13 vuotta pyörititte vasikka hakaa, joka teki töitä hiki päässä Aarniolle.. Jos sus on yhtään miestä Tarki vitun homo luiska otsa Kangas niin tule tänne iskukin juttusille ja koita vetää liipasimesta. Äläkä uhoo täällä palstoilla paskaa. Mä kuolen ennemmin vanhuuteen tai pikemminkin pitkäveteisyyteen. Kova olet vasikka uhoamaan, mutta miten on tekojen laita.. Kun kirja tulef sut poijaan nulikka nauretaan suohon, jossa jo olet vaikket tyhmyyttäsi sitä edes läsitä. Kyrväg ei suo ehdi jeesaan kun syöpä iskee.. Kusta heität ja armoa anelet, vitun homo. Terveisin Raaka Rike alias alamaailman POMO.

        Tapelkaa pojat...saatte pullaa ja kahvia. On se mafian miesten touhut menneet kovaksi, kun sosiaalisessa mediassa viljellään noin kovaa kieltä. Melkein lukijaakin alkaa pelottaa.


      • Anonyymi
        RAAKA-RIKE kirjoitti:

        Tarki Kangas, kaikkien vasikoiden äiteekö se täällä taas suoltaa jargoniaa? MORE homo Keiju Keeke Vilhusen puppeli kaveri.. 13 vuotta pyörititte vasikka hakaa, joka teki töitä hiki päässä Aarniolle.. Jos sus on yhtään miestä Tarki vitun homo luiska otsa Kangas niin tule tänne iskukin juttusille ja koita vetää liipasimesta. Äläkä uhoo täällä palstoilla paskaa. Mä kuolen ennemmin vanhuuteen tai pikemminkin pitkäveteisyyteen. Kova olet vasikka uhoamaan, mutta miten on tekojen laita.. Kun kirja tulef sut poijaan nulikka nauretaan suohon, jossa jo olet vaikket tyhmyyttäsi sitä edes läsitä. Kyrväg ei suo ehdi jeesaan kun syöpä iskee.. Kusta heität ja armoa anelet, vitun homo. Terveisin Raaka Rike alias alamaailman POMO.

        Pasilan miehen vuodatusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasilan miehen vuodatusta...

        Eiköhän ole selkeämpää käyttää monikkomuotoa. Vankilassa Pasilan miehiä riitti ja riittää vieläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapelkaa pojat...saatte pullaa ja kahvia. On se mafian miesten touhut menneet kovaksi, kun sosiaalisessa mediassa viljellään noin kovaa kieltä. Melkein lukijaakin alkaa pelottaa.

        Tänne tuskin tuon tason mafiamiehet itse kirjoittelevat. Wannabe konnat, pirinistit ja näiden huumepomojen vihamiehet korkeintaan. Täällä on niin helppo toimia anonyyminä. Turha antaa näiden provojen pahoittaa mieltään.
        Hyvää ja Rauhallista Joulua!
        T. JOULUPUKKI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne tuskin tuon tason mafiamiehet itse kirjoittelevat. Wannabe konnat, pirinistit ja näiden huumepomojen vihamiehet korkeintaan. Täällä on niin helppo toimia anonyyminä. Turha antaa näiden provojen pahoittaa mieltään.
        Hyvää ja Rauhallista Joulua!
        T. JOULUPUKKI

        Vankiloista kirjoiteltiin vielä pari-kolme vuotta sitten salakuljetetuilla kännyköillä. Tavoitteet oli kovat : Jari Aarniolle elinkautinen
        Apulaisvankilanjohtaja Salminen : virka pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankiloista kirjoiteltiin vielä pari-kolme vuotta sitten salakuljetetuilla kännyköillä. Tavoitteet oli kovat : Jari Aarniolle elinkautinen
        Apulaisvankilanjohtaja Salminen : virka pois

        Sepä hyvä, täytyy rikollisten kyttienkin joutua vastuuseen.


      • Anonyymi
        RAAKA-RIKE kirjoitti:

        Tarki Kangas, kaikkien vasikoiden äiteekö se täällä taas suoltaa jargoniaa? MORE homo Keiju Keeke Vilhusen puppeli kaveri.. 13 vuotta pyörititte vasikka hakaa, joka teki töitä hiki päässä Aarniolle.. Jos sus on yhtään miestä Tarki vitun homo luiska otsa Kangas niin tule tänne iskukin juttusille ja koita vetää liipasimesta. Äläkä uhoo täällä palstoilla paskaa. Mä kuolen ennemmin vanhuuteen tai pikemminkin pitkäveteisyyteen. Kova olet vasikka uhoamaan, mutta miten on tekojen laita.. Kun kirja tulef sut poijaan nulikka nauretaan suohon, jossa jo olet vaikket tyhmyyttäsi sitä edes läsitä. Kyrväg ei suo ehdi jeesaan kun syöpä iskee.. Kusta heität ja armoa anelet, vitun homo. Terveisin Raaka Rike alias alamaailman POMO.

        Raaka Rike....kovat on jutut.
        Ne loppuu kun tulet eteeni!
        Silloin ei mene pluffi läpi!


      • Anonyymi
        RAAKA-RIKE kirjoitti:

        Tarki Kangas, kaikkien vasikoiden äiteekö se täällä taas suoltaa jargoniaa? MORE homo Keiju Keeke Vilhusen puppeli kaveri.. 13 vuotta pyörititte vasikka hakaa, joka teki töitä hiki päässä Aarniolle.. Jos sus on yhtään miestä Tarki vitun homo luiska otsa Kangas niin tule tänne iskukin juttusille ja koita vetää liipasimesta. Äläkä uhoo täällä palstoilla paskaa. Mä kuolen ennemmin vanhuuteen tai pikemminkin pitkäveteisyyteen. Kova olet vasikka uhoamaan, mutta miten on tekojen laita.. Kun kirja tulef sut poijaan nulikka nauretaan suohon, jossa jo olet vaikket tyhmyyttäsi sitä edes läsitä. Kyrväg ei suo ehdi jeesaan kun syöpä iskee.. Kusta heität ja armoa anelet, vitun homo. Terveisin Raaka Rike alias alamaailman POMO.

        Olet minulle pölypallo!.
        Nassu kiinni tai muuten mä tuulopetansut!


    • Isotjakkarat

      Nim. Näköyhyeys ja Kuulolla. = Yksi ja sama henkilö - ip.os mukaan.. Onko joku pannut ex tyttöystävääsi, vai mistä moinen hysteerinen ripuli? Nim. Milloin vain - missä vain. Pusi pusi. :)

    • hotaholotna

      Missä on Risto Kolari ? Heikki Vesa ?

      • aholotna

        Jossain kaatsilla se kaiketi dyykkaa tyhjiä pulloja, et sais päivän lasolit ja kuivan ranskiksen vätäistä naamariinsa.. Feikki Hesa?


    • Simax

      Pelkästään se jo, että julistautuu julkisuudessa jonkin asteiseksi huumekuninkaaksi, ennakoi hyvin köyhiä vanhuuspäiviä. Poliiseilla on aina loputtomasti aikaa ja resursseja kääntää tällaiselta henkilöltä jokainen purkki nurin.
      Ne jotka piirtää, ei paljasta liituaan kenellekkään.

    • Näkymisiin

      Vai niin. Tässä kateellisten vasikoiden maassa ei tarvitse itse "paljastaa liituaan kenellekkään" kyllä poliisin pojat sen homman hoitavat.. Miten HE tästä maailmasta poistuvat, jää nähtäväksi. Tyyli on kaiken a ja o. Aika näyttää. Köyhäkin voi syödä hyvin. Halutessaan, vaikka joka päivä, naudan sisäfilettä, bearnaiskastikkeella. Peli ei ole pelattu - ennen kuin se on pelattu. Jos ahdistaa leijonan nurkkaan, voi tulla noutaja.

    • VääräMies

      Jotkut tekee mitä uskaltaa - Toiset mitä huvittaa. Vastakohtien kohtaaminen on oppitunti siitä, miksi ei kannata kusettaa - Väärää Miestä.

    • Riddick elokuvassa se nutipää sanoi hyvin :

      Its animal thing.

    • Anonyymi

      kUKA TUO ON...Kuvasta päätellen samaa niuvanniemen tasoa kuin Late.

      Kumpikin pellejä joita todelliset huumepomot käyttivät lähinnä muuleina ja lusijoinaan..buhahaaaa

      • Anonyymi

        Kerrohan meille noviiseille, keitä ne fantasioimasi "todelliset huumepomot" ovat?
        Näin pieni maa kuitenkin. Kolari, Toikka, Hartikaisen veljekset.. Siinä isoimmat käryt. Eli 3000 kiloa per kuppi kunta. Olisi hauska kuulla näistä isompien alan miesten nimet. Sinun suustasi tietäjä.. Lopeta pirin vetäminen ja pakanjauhanta, jos et muuhun kykene. Tai hyppää jojoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan meille noviiseille, keitä ne fantasioimasi "todelliset huumepomot" ovat?
        Näin pieni maa kuitenkin. Kolari, Toikka, Hartikaisen veljekset.. Siinä isoimmat käryt. Eli 3000 kiloa per kuppi kunta. Olisi hauska kuulla näistä isompien alan miesten nimet. Sinun suustasi tietäjä.. Lopeta pirin vetäminen ja pakanjauhanta, jos et muuhun kykene. Tai hyppää jojoon.

        Pasilanmiehiä kasvaa kuin sieniä sateella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasilanmiehiä kasvaa kuin sieniä sateella...

        Yep. Suurin ja kaunein sieni kasvaa Jarin pottuvarpaassa, sökän kellarissa. 🍄👣👮‍♂️👈🤭😁😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yep. Suurin ja kaunein sieni kasvaa Jarin pottuvarpaassa, sökän kellarissa. 🍄👣👮‍♂️👈🤭😁😂🤣

        Ei jatkoon. Liikaa kilpailevia puhujaehdokkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yep. Suurin ja kaunein sieni kasvaa Jarin pottuvarpaassa, sökän kellarissa. 🍄👣👮‍♂️👈🤭😁😂🤣

        EK!👊 EK!👊 EK!👊👉😎👈😁🤭😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan meille noviiseille, keitä ne fantasioimasi "todelliset huumepomot" ovat?
        Näin pieni maa kuitenkin. Kolari, Toikka, Hartikaisen veljekset.. Siinä isoimmat käryt. Eli 3000 kiloa per kuppi kunta. Olisi hauska kuulla näistä isompien alan miesten nimet. Sinun suustasi tietäjä.. Lopeta pirin vetäminen ja pakanjauhanta, jos et muuhun kykene. Tai hyppää jojoon.

        Näistä mainituista kovimmat silti heitä vanhemmat tekijät, joilta opit ja neuvot saatu.
        Tällä tarkoitan niitä, jotka eivät todella laulaneet omiaan ja pitivät poliisit kurissa!
        Tällaisia tekijöitä muun muassa TeeHoo ja Mauri Hopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä mainituista kovimmat silti heitä vanhemmat tekijät, joilta opit ja neuvot saatu.
        Tällä tarkoitan niitä, jotka eivät todella laulaneet omiaan ja pitivät poliisit kurissa!
        Tällaisia tekijöitä muun muassa TeeHoo ja Mauri Hopia.

        Mitä kuuluu Hopian Maukalle nykyisin? Espoossako asustelee? Vai joko on viikatemiez noutanut?
        Lusittiin aikoinaan Keravalla ja oltiin ulkoryhmässä duunissa. Maukka oli kova snobi jo silloin. (RK)


    • Anonyymi

      Huumehomo?

    • Anonyymi

      Risto Kolari vasikoi jo 90-luvulla. Jos vielä joskus joutuu linnaan, liskolla istuu. Puheet on miljoonista, todellisuudessa nostaa kelarahaa ja tekee pikku petoksia. Ei osaa edes englantia saati tuntisi ulkomaisia kontakteja. Pelle.

      • Anonyymi

        Oletteko jo onnistuneet pääsemään sille tasolle jossa Keijo Vilhunen ja Risto Kolari väittelevät Puontin kirjasta. Mielenkiintoista vaikkakinhurjaa sönkötystä linjoilla myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko jo onnistuneet pääsemään sille tasolle jossa Keijo Vilhunen ja Risto Kolari väittelevät Puontin kirjasta. Mielenkiintoista vaikkakinhurjaa sönkötystä linjoilla myös.

        Ahaa-oivallus tuli ilmi jo 27.11.2019 klo02. 09


    • Anonyymi

      Kolarista räiskii kivilinko.
      Tuli lahtea se ei häiritse.

      • Anonyymi

        Onneksi ei kuite kaan viruslinko.
        Pajalassa kin on vähän rauhoittunut, kuten Jällivaarassakin.


    • Anonyymi

      Ruinari ruinaa mutta Einari ei kuule...

      • Anonyymi

        Mikäs pahaan tappaisi, ei Kuitenkaan mikään vasikka


    • Anonyymi

      Elääkö tämä Risto Kolari vielä ja mikä hänen ikänsä nyt on?

      • Anonyymi

        Mikäs pahan tappaisi.. 61v.


      • Anonyymi

        Rike on 66 v.


    • Anonyymi

      Säälittävää pullistelua. Totuus on, että vankilat ovat täynnä luonnevikaisia luusereita. Tämä on tutkimuksilla todettu.

      Mihin se tilanne siitä muuttuu, vaikka vapaus koittaakin?

    • Anonyymi

      Kyllä Risto Kolarilla juttuja riittää, kun on kamaa tai kaljaa päässä.
      Tunnen Riston hyvin...selvin päin hiljainen ja pelokas poika!
      Karttakaa....kusettaa aina kun on mahdollista!!

    • Anonyymi

      Risto Kolari on 66 v.
      Oltiin samassa koulussa Hämeenlinnan Parolassa. Ei olisi uskonut millainen rosvo tuli...puhui jo silloin, että ei tule koskaan tekemään rehellistä työtä!

    • Anonyymi

      Soopaa!

    • Anonyymi

      Taas lusimassa!

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe