Miksi ??

alex-kasi

sinä rakastat Jumalaa?

Siksikö että Hän on rakkaudellinen ja oikeamielinen Luojasi ja Jumalasi.

Vai siksikö että uskot Hänen pelastavan sinut kuolemasta > iankaikkiseen elämään?

Vai siksikö että uskot Hänen pelastavan sinut ikuisesta piinasta > taivaan iloon?

Huomaa että uskot henkilökohtaisesti sitten mitä tahansa kuolemasta niin tässä tarkoitetaan kuolemalla olemasta lakkaamisella. Juuri siksi tuo kolmas kysymys..

15

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo!

      Ala viettää juhannusta ja ota muutama rentouttava!

      En muuten usko mihinkään, mitä ei ole olemassa!

      • siis tarkoitat

        alt 3
        "siksi, että uskot Hänen pelastavan sinut ikuisesta piinasta > taivaan iloon"


      • niin...
        siis tarkoitat kirjoitti:

        alt 3
        "siksi, että uskot Hänen pelastavan sinut ikuisesta piinasta > taivaan iloon"

        Kerro minulle muuta todiste taivaan olemassa olosta. Millaista sinusta olisi ilo taivaassa?


      • kumman näistä haluat
        niin... kirjoitti:

        Kerro minulle muuta todiste taivaan olemassa olosta. Millaista sinusta olisi ilo taivaassa?

        sen mikä kerrotaan lapselle koska he eivät voi ymmärtää sitä mistä aikuiset puhuvat.

        tai haluatko keskustella (ja pystytkö keskustelemaan aikuisten tavoin) varttuneempien ihmisten uskosta?

        siis mikä on vastauksesi?


      • pysty
        kumman näistä haluat kirjoitti:

        sen mikä kerrotaan lapselle koska he eivät voi ymmärtää sitä mistä aikuiset puhuvat.

        tai haluatko keskustella (ja pystytkö keskustelemaan aikuisten tavoin) varttuneempien ihmisten uskosta?

        siis mikä on vastauksesi?

        Haluaisin sellaisen selityksen, joka on järjellä käsitettävissä. Lapsille voi tietysti syöttää minkälaista puppua tahansa.

        Onko sinun mielestä taivas vain uskon asia, ettei sitä todellisuudessa olekaan?


    • rakastaa.

      Lahkolaiset rakastaa itseään ja omia oppejaan.

      • tietää

        joten kaipa sinä tiedät mistä puhut, alex-kasi kun ei ole mikään lahkolainen.


      • Hän oli
        tietää kirjoitti:

        joten kaipa sinä tiedät mistä puhut, alex-kasi kun ei ole mikään lahkolainen.

        Nazarealaisen lahkon päämies, Joten Leesuksen lahkon varaan on kirkotkin perustettu kirkollis-kokousten mukaan puhdasoppisina, Kuinka Lahko Jeesuksesta voi tulla puhdasoppinen. Hänet teloitettiinkin vielä rikollisena Ja hänet tuomittiin kaikken suurimpana rikollisena. Oikeus pöytäkirjoissa hänen suurin syynsä oli sapatin rikkominen ja hän oli kutsunut itseään Jumalan pojaksi, Häntä syytettiin myös kapinan lietsojaksi. Sitten ylösnousemuksen jälkeen kun hänen ruumistaan ei löytynyt. Tästä alkoi kehittyä hiljalleen Tämä Jumaluustarina. Nyt keksittiin tarina, että hänet olikin teloitettu meidän syntiemme tähden. Näin ovelasti koetetaan peittää todellinen teloitus. Kekseliästä touhua kaikki Rikollisesti tuomittu kuolemaan onkin uhrilammas. Hyvin keksitty tarina. Aamen!


      • nyt sentään
        Hän oli kirjoitti:

        Nazarealaisen lahkon päämies, Joten Leesuksen lahkon varaan on kirkotkin perustettu kirkollis-kokousten mukaan puhdasoppisina, Kuinka Lahko Jeesuksesta voi tulla puhdasoppinen. Hänet teloitettiinkin vielä rikollisena Ja hänet tuomittiin kaikken suurimpana rikollisena. Oikeus pöytäkirjoissa hänen suurin syynsä oli sapatin rikkominen ja hän oli kutsunut itseään Jumalan pojaksi, Häntä syytettiin myös kapinan lietsojaksi. Sitten ylösnousemuksen jälkeen kun hänen ruumistaan ei löytynyt. Tästä alkoi kehittyä hiljalleen Tämä Jumaluustarina. Nyt keksittiin tarina, että hänet olikin teloitettu meidän syntiemme tähden. Näin ovelasti koetetaan peittää todellinen teloitus. Kekseliästä touhua kaikki Rikollisesti tuomittu kuolemaan onkin uhrilammas. Hyvin keksitty tarina. Aamen!

        Jeesus on ja oli Jumalan poika ja yhtä Isän kanssa - vai on Jumala mielestäsi lahkolainen - no jo on aikoihin eletty.


      • Nazarealaisen
        nyt sentään kirjoitti:

        Jeesus on ja oli Jumalan poika ja yhtä Isän kanssa - vai on Jumala mielestäsi lahkolainen - no jo on aikoihin eletty.

        Lahkon päämiehenä hänet tunnettiin. Sitten pitkän ajan kuluessa hänestä tuli Jumala. Hän oli vain tämän Nazarealaisen lahkon päämies.


      • Naserin lahko
        Nazarealaisen kirjoitti:

        Lahkon päämiehenä hänet tunnettiin. Sitten pitkän ajan kuluessa hänestä tuli Jumala. Hän oli vain tämän Nazarealaisen lahkon päämies.

        Raamatun tarkoittamat lopun ajan eksyttävät uskonlahkot ja yhdistykset on eri asia.

        Lopun ajan eksyttävissä lahkoissa ei pelastu ollenkaan.(Gal.5:21-22) eikä Jeesus tunne heitä, vaikka ne toimivat Jeesuksen nimissä tehden ihmeitä ja tunnustekoja (Matt.7:22-23,Matt.24:24)


      • hänet tunnettiin
        Nazarealaisen kirjoitti:

        Lahkon päämiehenä hänet tunnettiin. Sitten pitkän ajan kuluessa hänestä tuli Jumala. Hän oli vain tämän Nazarealaisen lahkon päämies.

        mutta Jumalan poika hän on ja oli alusta lähtien.

        Siis luehan itse Raamattusi paremmin :) ..


      • tehtiin
        hänet tunnettiin kirjoitti:

        mutta Jumalan poika hän on ja oli alusta lähtien.

        Siis luehan itse Raamattusi paremmin :) ..

        Jumala, Kuitenkaan hänen omaan antamaansa oppiin eivät edes kunnon kristityt halua uskoa. Kunnon kristityt vääntävät hänen opetuksensa kieroon muotoon. Mooses sanoo: Profeetan minun kaltaiseni on Jumala herättävä veljiemme joukosta. Mooses sanoo Jeesuksen olevan Profeetta. Kristityt sanovat hänen olevan Jumala. Voisiko olla kysymys jostain toisesta henkilöstä, jota ei edes Raamattu tunne?


      • alex-kasi
        tehtiin kirjoitti:

        Jumala, Kuitenkaan hänen omaan antamaansa oppiin eivät edes kunnon kristityt halua uskoa. Kunnon kristityt vääntävät hänen opetuksensa kieroon muotoon. Mooses sanoo: Profeetan minun kaltaiseni on Jumala herättävä veljiemme joukosta. Mooses sanoo Jeesuksen olevan Profeetta. Kristityt sanovat hänen olevan Jumala. Voisiko olla kysymys jostain toisesta henkilöstä, jota ei edes Raamattu tunne?

        Jeesus oli Jumalan poika ja ihmisen poika joka halusi, että me olisimme yhtä hänen kanssaan niinkuin hän on yhtä Jumalan kanssa.


      • alex-kasi

        edes lahkolaisita. Ethän sinä tiedä heistä mitään. Ja múuten, onko evankelisluterilainen kirkko mielestäsi "lahko"?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe