Halle Berry katuu ottamaan tatuointia. -Toivon todella, etten olisi koskaan ottanut sitä alkuunkaan. Puhdas, siisti iho on aina parempi, Halle harmittelee...
Näin tulee iän myötä järkiinsä yksi maailman seksikkäimmistä näyttelijättäristä.
Puhdas, siisti iho on aina parempi!
Tatuointi pois!
98
5827
Vastaukset
- dfgzx
maalaistollot yrittä olla niin kansainvälisiä,varsinki naiset??????????
- tom jones
..näyttää moni nainen lähinnä irvokkaalta tatuoitune käsivarsineen kesäterassilla..
- tatuointi keskusteluissa
käsiteltävän enemmän haittoja kuin tatuoinnin ottamista.
- tom pipipää jones
..käsittelee täällä tatuointiongelmia. Kyseisellä henkilöllä ei ole tatuointeja mutta päässä tuntuu olevan tyhjää tilaa runsaasti. Kuukaudesta toiseen piipittää samasta asiasta kuin mikäkin kaappihomo.
- ole mikään tom
tom pipipää jones kirjoitti:
..käsittelee täällä tatuointiongelmia. Kyseisellä henkilöllä ei ole tatuointeja mutta päässä tuntuu olevan tyhjää tilaa runsaasti. Kuukaudesta toiseen piipittää samasta asiasta kuin mikäkin kaappihomo.
Mutta sen haluan kertoa, että keskustelupalstlla voi keskustella vaikka tatuointia ei olisikaan. Te itse teette tatuoiduista hölmöjä noilla kommenteillanne.
- tatskaattori
"Puhdas, siisti iho on aina parempi!"
Tatuointi on väriä, ei likaa, ja mielestäni jos tatuointi on siisti niin ihokin on siltä kohdalta siisti. Eli makuasioita on nuo, ei kannata tänne tatuointipalstalle tulla laukomaan noita OMIA totuuksia yleisinä totuuksina. Esimerkiksi minun mielestäni tatuoinnit ovat hienoja, varsinkin jos niissä on asennetta ja ne pukevat kantajaansa.
Minua ihmetyttää suuresti mikä ajaa jonkun (tai jotkut) tatuointien vihaajat tänne haukkumaan ihmisiä jotka tatuoinneista pitävät, tai sitten he haukkuvat tatuointeja. Liian usein se menee vaan liian henkilökohtaiseksi eikä pysytä totuudessa ja faktoissa. Kaikkien mielestä tatuoinnit eivät ole kammottavia virheitä!
Tuota viimeksi mainittua en kohdista pelkästään alkuperäisen viestin kirjoittajalle vaan muillekin jotka nuttura tiukalla täällä jaksavat kaakattaa tatuointeja vastaan.
Itse tahdon rohkaista kaikkia jotka tatuoinnista haaveilevat, toteuttamaan haaveensa. Ei kannata sitä iän karttumista pelätä. Tatuointihan on osa sinua, se vanhenee mukanasi ja kertoo tarinaansa siitä että sinäkin olet joskus ollut nuori :)
Ja kaikki tiukkapipo-vanhapiika-tosikkomummot:
PAINUKAA MARTTAKERHOON TAI RAAMATTUPIIRIIN KAUHISTELEMAAN NYKYNUORISOA JA KRITISOIMAAN KAIKKEA MIKÄ EI NOUDATA TEIDÄN MAKUMIELTYMYKSIÄNNE!!! Ei ole pakko roikkua täällä tatuointikeskusteluissa...- voi että mitä soopaa
"... kertoo tarinaansa siitä, että sinäkin olet joskus ollut nuori.."
Kaikki me ollaan joskus oltu nuoria. Ei tarvitse hakata itseensä tatskoja sen vuoksi, että pystyy kertomaan tarinaansa siitä, että on ollut joskus tyhmä. - tatskaattori
voi että mitä soopaa kirjoitti:
"... kertoo tarinaansa siitä, että sinäkin olet joskus ollut nuori.."
Kaikki me ollaan joskus oltu nuoria. Ei tarvitse hakata itseensä tatskoja sen vuoksi, että pystyy kertomaan tarinaansa siitä, että on ollut joskus tyhmä.No yllätys, yllätys...
Miten niin on tyhmä jos päättää hankkia tatuoinnin? Ja nyt kaipaan OIKEITA PERUSTELUJA enkä sinun perättömiä MIELIPITEITÄSI tatuoinneista. Perustele!
Sinä et näköjään ole koskaan ollut nuori kun et tajua että nuorisokulttuuriin kuuluu mm. tatuoinnit, lävistykset, muoti, vaatetus, musiikki, asenteet ja aatteet. Tai sitten et vaan muista niitä aikoja. Tai sitten kasvoit teinivuotesi ja varhaisaikuisuutesi jossain hemmetin tynnyrissä nenä kiinni kirjassa, koulukiusattuna tai muuten vain hyljittynä... anna ihmisten olla ja kunnioita jokaisen tahdonvapautta, älä tuomitse turhaan. Tai jos tuomitset, niin PERUSTELE myös mielipiteesi. Muuten pidän SINUA tyhmänä. Pidän sinua tyhmänä myös jos et perustele mielipiteitäsi muuten kuin latelemalla lisää mielipiteitäsi. Jos et ole tyhmä, osaat vastata tähän viestiin fiksusti... - ..................
tatskaattori kirjoitti:
No yllätys, yllätys...
Miten niin on tyhmä jos päättää hankkia tatuoinnin? Ja nyt kaipaan OIKEITA PERUSTELUJA enkä sinun perättömiä MIELIPITEITÄSI tatuoinneista. Perustele!
Sinä et näköjään ole koskaan ollut nuori kun et tajua että nuorisokulttuuriin kuuluu mm. tatuoinnit, lävistykset, muoti, vaatetus, musiikki, asenteet ja aatteet. Tai sitten et vaan muista niitä aikoja. Tai sitten kasvoit teinivuotesi ja varhaisaikuisuutesi jossain hemmetin tynnyrissä nenä kiinni kirjassa, koulukiusattuna tai muuten vain hyljittynä... anna ihmisten olla ja kunnioita jokaisen tahdonvapautta, älä tuomitse turhaan. Tai jos tuomitset, niin PERUSTELE myös mielipiteesi. Muuten pidän SINUA tyhmänä. Pidän sinua tyhmänä myös jos et perustele mielipiteitäsi muuten kuin latelemalla lisää mielipiteitäsi. Jos et ole tyhmä, osaat vastata tähän viestiin fiksusti...Taas tylsistyttää? Ja maailman kauneimmaksi naiseksi useamman kerran äänestetty Angelina Jolie ei sen sijaan kadu tatuointejaan, vaan ottaa niitä aina vain lisää. Silti seksikkäin... Ja vieläpä viisas kuin mikä ;)
Hanki tomppa jotain parempaa tekemistä entä nämä sun paskanjauhantas. - jos tykkäät
Mutta ottaa ei kannata, jos sen tekee vain jonkun ns. 'hetkellisen mielihalun' perusteella.. "noku tyttökaveri tykkää.." Eli vaikka tatuoinnit kuuluvat nuorisokulttuuriin ja vähän moneen muuhunkin kulttuuriin, niin miettiä sitä kannattaa aina tarkaan.
Jokainen toki tekee iholleen ja itselleen mitä haluaa, eikä kellään siihen pitäisi olla nokan koputtamista. Itselläni on kaksi tatuointi ja siihen määrään aion jättäytyäkin. Joillekkin sopii enempi, joillekkin vähempi, mutta aina se on kuitenkin oma asia ja oma päätös. Tai pitäisi ainakin.
-go for it - olla hieman yksinkertainen
tatskaattori kirjoitti:
No yllätys, yllätys...
Sinä et näköjään ole koskaan ollut nuori kun et tajua että nuorisokulttuuriin kuuluu mm. tatuoinnit, lävistykset, muoti, vaatetus, musiikki, asenteet ja aatteet. Tai sitten et vaan muista niitä aikoja. Tai sitten kasvoit teinivuotesi ja varhaisaikuisuutesi jossain hemmetin tynnyrissä nenä kiinni kirjassa, koulukiusattuna tai muuten vain hyljittynä... anna ihmisten olla ja kunnioita jokaisen tahdonvapautta, älä tuomitse turhaan. Tai jos tuomitset, niin PERUSTELE myös mielipiteesi. Muuten pidän SINUA tyhmänä. Pidän sinua tyhmänä myös jos et perustele mielipiteitäsi muuten kuin latelemalla lisää mielipiteitäsi. Jos et ole tyhmä, osaat vastata tähän viestiin fiksusti...Kaikki sellaiset asiat myöhemmin katuu ovat harkitsemattomia tekoja. Jos sinun pitää koko loppelämä harmitella, voi mitä tuli tehtyä,
Vaikka nuorisokulttuurin mukamas kuuluu erilaisi älyttömiä ja typeriä asioita, vain tyhmät ja harkitsemattomat ihmiset lähtevät näihin mukaan.
Kakaroita suurin osa tatuoinnin ottajista on. Yli 3-kymppisistä hyvin harva haluaa enää näyttää, että on joskus ollut nuori. Se näkyy muutenkin. - tom jones
.................. kirjoitti:
Taas tylsistyttää? Ja maailman kauneimmaksi naiseksi useamman kerran äänestetty Angelina Jolie ei sen sijaan kadu tatuointejaan, vaan ottaa niitä aina vain lisää. Silti seksikkäin... Ja vieläpä viisas kuin mikä ;)
Hanki tomppa jotain parempaa tekemistä entä nämä sun paskanjauhantas.Etkö huomaa, että aloitukseni tuntuu kiinnostavan monia lukijoita? Minun ei tarvitse sortua yhtä alatyyliseen solvaukseen muita kirjoittajia kohtaan, mitä sinä teet. Tämä on keskustelupalsta ja hyvä asia, jos pystyy löytämään kiinnostavia aiheita.
- tom jones
olla hieman yksinkertainen kirjoitti:
Kaikki sellaiset asiat myöhemmin katuu ovat harkitsemattomia tekoja. Jos sinun pitää koko loppelämä harmitella, voi mitä tuli tehtyä,
Vaikka nuorisokulttuurin mukamas kuuluu erilaisi älyttömiä ja typeriä asioita, vain tyhmät ja harkitsemattomat ihmiset lähtevät näihin mukaan.
Kakaroita suurin osa tatuoinnin ottajista on. Yli 3-kymppisistä hyvin harva haluaa enää näyttää, että on joskus ollut nuori. Se näkyy muutenkin.Samaa mieltä edellisen kanssa. Ei nuoruuden piikkiin nyt sentään ihan kaikkea voi laittaa.
Useimmat ihmiset sentään tietävät aikuistuvansa jossain vaiheessa elämää ja ikävintä on, jos menee tekemään väärän valinnan nuoruudessaan.
Sitä voi katua ja harmitella loppuelämänsä! - ................
tom jones kirjoitti:
Etkö huomaa, että aloitukseni tuntuu kiinnostavan monia lukijoita? Minun ei tarvitse sortua yhtä alatyyliseen solvaukseen muita kirjoittajia kohtaan, mitä sinä teet. Tämä on keskustelupalsta ja hyvä asia, jos pystyy löytämään kiinnostavia aiheita.
Viitsi. Kyllä on nähty näitä sun yleistämisiä "prostituoitujen ja vankien merkkejä" jne. paskaa.
Sinä olet silkkaa ala-arvoisuutta. Mitään "mielenkiintoista" tekstisi ei ole, samat asiat vain toistat uudestaan ja uudestaan. Eli vanhaa jo.
Mutta tuo viestisi kyllä, taas kerran, selkeytti että olet täällä vain huomionkipeyttäsi.
Nimittäin jos minua ei kiinnosta joku asia, tai vaikka vihaisin jotain asiaa, on silti parempaakin tekemistä kuin hihhuloida sen aiheen keskustelupalstalla jatkuvasti. - .......
jos tykkäät kirjoitti:
Mutta ottaa ei kannata, jos sen tekee vain jonkun ns. 'hetkellisen mielihalun' perusteella.. "noku tyttökaveri tykkää.." Eli vaikka tatuoinnit kuuluvat nuorisokulttuuriin ja vähän moneen muuhunkin kulttuuriin, niin miettiä sitä kannattaa aina tarkaan.
Jokainen toki tekee iholleen ja itselleen mitä haluaa, eikä kellään siihen pitäisi olla nokan koputtamista. Itselläni on kaksi tatuointi ja siihen määrään aion jättäytyäkin. Joillekkin sopii enempi, joillekkin vähempi, mutta aina se on kuitenkin oma asia ja oma päätös. Tai pitäisi ainakin.
-go for itsakkia. Tottakai osa varmasti katuu tatuointiaan ja monelle olisi paikallaan pitkä harkinta-aika, varsinkin siinä kuva-aiheessa.
Sen sijaan yhtään viisaampia eivät ole nämä yleistäjät, joiden mielestä jokainen joka ottaa tatuoinnin, katuu sitä ja jos ei kadu, on vähäjärkinen ja ikuinen teini. Sehän nyt ei loppujen lopuksi kuulu kenellekään sivulliselle, vaikka irvokkaan näköisiä tatuoituja naisia istuisi terassilla. Jos niin paljon häiritsee, täytyy pysyä kotona. - nuorisosta
Kaikki sellaiset asiat myöhemmin katuu ovat harkitsemattomia tekoja. Jos sinun pitää koko loppelämä harmitella, voi mitä tuli tehtyä,
Kakaroita suurin osa tatuoinnin ottajista on. Yli 3-kymppisistä hyvin harva haluaa enää näyttää, että on joskus ollut nuori. Se näkyy muutenkin.Kaikki nuoret eivät ota tatuointia harkitsemattomasti eivätkä kaikki sitä todellakaan kadu. Nuorisokulttuuri taas on asia erikseen, siihen kuuluu kyllä erilaisia toilauksiakin mutta tatuointi ei kaikkien kohdalla aina ole toilailua. Tatuointi voi olla myös kuten rakas valokuva, tuo mieleen muistoja tms. eli se on tunneperäinen (ei järkiperäinen) valinta. Kaikkia asioita kun ei voi järkeillä. Täytyy vain elää ja olla inhimillinen olento.
- Ei kuule kaduta!
Kakaroita suurin osa tatuoinnin ottajista on. Yli 3-kymppisistä hyvin harva haluaa enää näyttää, että on joskus ollut nuori. Se näkyy muutenkin.Ensimmäisen otin kun ikää oli tasan 18v. ja viimeisen kun ikää oli 35v. mites vanha nyt olinkaan? Ai niin,35.v
ja lisää otan se on varma! Enkä siks että pitää näyttää nuorelta,vaan niinkin yksinkertaisesta syystä että mä satun pitämään niistä! 25 kpl löytyy.
Ja tää pelle joka täällä provoilee tattoon likaisuudella ynnä muuta paskaa ni voi painua mun puolesta..
No,pelle mikä pelle! HAH!
Joko et uskalla kuvaa ottaa vaikka mieles tekis tai sitten sulle on se ensimmäinen ja ainut tehty.Tehty huonosti? Vai kaduttaako? Ei tartte inistä!!! - nyt ala
Ei kuule kaduta! kirjoitti:
Ensimmäisen otin kun ikää oli tasan 18v. ja viimeisen kun ikää oli 35v. mites vanha nyt olinkaan? Ai niin,35.v
ja lisää otan se on varma! Enkä siks että pitää näyttää nuorelta,vaan niinkin yksinkertaisesta syystä että mä satun pitämään niistä! 25 kpl löytyy.
Ja tää pelle joka täällä provoilee tattoon likaisuudella ynnä muuta paskaa ni voi painua mun puolesta..
No,pelle mikä pelle! HAH!
Joko et uskalla kuvaa ottaa vaikka mieles tekis tai sitten sulle on se ensimmäinen ja ainut tehty.Tehty huonosti? Vai kaduttaako? Ei tartte inistä!!!itkeä vollottamaan, jos joku ei tykkää tatuoinneista.
- tom kaappihomo jones
tom jones kirjoitti:
Etkö huomaa, että aloitukseni tuntuu kiinnostavan monia lukijoita? Minun ei tarvitse sortua yhtä alatyyliseen solvaukseen muita kirjoittajia kohtaan, mitä sinä teet. Tämä on keskustelupalsta ja hyvä asia, jos pystyy löytämään kiinnostavia aiheita.
Mene pukemaan ne äitivainaasi vaatteet päälle saatanan piipittävä homo. Nuorena näköjään voi tehdä kaikenlaista tyhmää, äitisi tyhmin teko oli sinun synnyttäminen. Jos minä olisin sinä, ampuisin vähäiset aivoni seinälle saatanan nopeasti. Miksi pitää kiduttaa itseään jos on noin ankea elämä. Olet yhteiskunnalle täysin hyödytön. YMMÄRRÄTKÖ?
- Naurattaa
tom kaappihomo jones kirjoitti:
Mene pukemaan ne äitivainaasi vaatteet päälle saatanan piipittävä homo. Nuorena näköjään voi tehdä kaikenlaista tyhmää, äitisi tyhmin teko oli sinun synnyttäminen. Jos minä olisin sinä, ampuisin vähäiset aivoni seinälle saatanan nopeasti. Miksi pitää kiduttaa itseään jos on noin ankea elämä. Olet yhteiskunnalle täysin hyödytön. YMMÄRRÄTKÖ?
Taidat olla tosi kova tyyppi tatuointeinesi! Tuolla kielenkäytöllä todistat yhden tatuointia kantavan idioottimaisuuden. Vituttiko vankilassa?
- kalteritangoa
Naurattaa kirjoitti:
Taidat olla tosi kova tyyppi tatuointeinesi! Tuolla kielenkäytöllä todistat yhden tatuointia kantavan idioottimaisuuden. Vituttiko vankilassa?
Mikäs siellä levätessä. Aina lämmin ruoka, vuokra 0€ ja paljon kavereita. Vituttiko sinua duunissa koska veroillasi kustannettiin meidän ruoka, lääkkeet, asuminen ja harrastukset? Nytkin kaupungin vuokrakämppä ei maksa minulle mitään, eikä myöskään ruoka, lääkkeet, sähkö ym. Sinä edelleen painat perse hiessä että minulla olisi kiva olla. Joten minkä helvetin takia luulet että MINUA vituttaisi? Minä ainakin luulen että sinua vituttaa enemmän kuin minua. Minua ainakin vituttaisi sinun tilanteessa.
- tom jones
kalteritangoa kirjoitti:
Mikäs siellä levätessä. Aina lämmin ruoka, vuokra 0€ ja paljon kavereita. Vituttiko sinua duunissa koska veroillasi kustannettiin meidän ruoka, lääkkeet, asuminen ja harrastukset? Nytkin kaupungin vuokrakämppä ei maksa minulle mitään, eikä myöskään ruoka, lääkkeet, sähkö ym. Sinä edelleen painat perse hiessä että minulla olisi kiva olla. Joten minkä helvetin takia luulet että MINUA vituttaisi? Minä ainakin luulen että sinua vituttaa enemmän kuin minua. Minua ainakin vituttaisi sinun tilanteessa.
Edellisen kirjoittajan tilityksen lukemisen jälkeen ei voi päätyä kuin johtopäätökseen:
En halua olla missään tekemisissä tatuoitujen kanssa! - .....
tom jones kirjoitti:
Edellisen kirjoittajan tilityksen lukemisen jälkeen ei voi päätyä kuin johtopäätökseen:
En halua olla missään tekemisissä tatuoitujen kanssa!Yleistys on yksinkertaisten ihmisten tapa yrittää ymmärtää maailmaa.
- *apina*
..... kirjoitti:
Yleistys on yksinkertaisten ihmisten tapa yrittää ymmärtää maailmaa.
ottaaks sun mielestä vaan älykkäät tatskoja
- ......
*apina* kirjoitti:
ottaaks sun mielestä vaan älykkäät tatskoja
Ei. Viittasin Tom Jonesin viestiin. Mitenkäs taas oma viestisi liittyi minun viestiini? Ei tietääkseni liittynyt mitenkään tatuoitujen älykkyyteen.
- *apina*
...... kirjoitti:
Ei. Viittasin Tom Jonesin viestiin. Mitenkäs taas oma viestisi liittyi minun viestiini? Ei tietääkseni liittynyt mitenkään tatuoitujen älykkyyteen.
Etkö ymmärrä tom jonesin olevan riittävän älykäs saamaan teidät kaikki näyttämään pelleiltä kirjoituksillanne
- tom jones
...... kirjoitti:
Tuo sinun käyttämä "ei sovi yleistää" on hieman vanhanaikainen tapa estää ihmisiä kertomasta mielipiteitään.
Eniten ihmetyttää, kun tatuoidut huutavat suureen ääneen suvaitsevaisuutta. Itse he eivät kuitenkaan ole valmiita hyväksymään mitään arvostelua tatuoinneista? - arpinaamax
kalteritangoa kirjoitti:
Kerrankin joku avoin ja viisas tyyppi.. Kyllä niit työntekijöitä vituttaa mut sehän on valinta kysymys mitä tekee elämällään.... mitään ei oo pakko tehdä kuin kuolla
- myös teidän
arpinaamax kirjoitti:
Kerrankin joku avoin ja viisas tyyppi.. Kyllä niit työntekijöitä vituttaa mut sehän on valinta kysymys mitä tekee elämällään.... mitään ei oo pakko tehdä kuin kuolla
tatuoinnit?
- ..................
myös teidän kirjoitti:
tatuoinnit?
Yleistys ei ole mikään vanhanaikainen käsite ja ei liity varsinaisesti mielipiteen ilmaisemiseen.
Kuinkahan monta kerta sinullekin pitää täällä sanoa, että useimmat tatuoidut hyväksyvät sen, että kaikki ei niistä tatuoiduista pidä.
Sinä sen sijaan et tunnu ymmärtävän vieläkään, että yleistät tatuoiduit yhteiskunnan pohjasakaksi, kun et heistä suurimpaa osaa tunne ja et todellakaan pysty sanomaan varmuudella että "tatuoidut ovat sitä ja tätä".
Joten rohkenen olla eri mieltä tuosta jonesin älykkyydestä. Älykäs voi toki olla monellakin tapaa, mutta ei tule huomattua mitään näistä viesteistäsi. - sosiaalitoimiston
Yleistys ei ole mikään vanhanaikainen käsite ja ei liity varsinaisesti mielipiteen ilmaisemiseen.
Kuinkahan monta kerta sinullekin pitää täällä sanoa, että useimmat tatuoidut hyväksyvät sen, että kaikki ei niistä tatuoiduista pidä.
Sinä sen sijaan et tunnu ymmärtävän vieläkään, että yleistät tatuoiduit yhteiskunnan pohjasakaksi, kun et heistä suurimpaa osaa tunne ja et todellakaan pysty sanomaan varmuudella että "tatuoidut ovat sitä ja tätä".
Joten rohkenen olla eri mieltä tuosta jonesin älykkyydestä. Älykäs voi toki olla monellakin tapaa, mutta ei tule huomattua mitään näistä viesteistäsi.asiakkaalla on tatska.
- ..........
Joten rohkenen olla eri mieltä tuosta jonesin älykkyydestä. Älykäs voi toki olla monellakin tapaa, mutta ei tule huomattua mitään näistä viesteistäsi.Siis että kaikki eivät pidä tatuoinneista. Jos tatuoiduista ei pidä, niin on jo aika paksua itsensä ylentämistä. Joten jos herra Jones sanoo ettei halua yhden törttöilijän, tai vaikka muutamankin, takia olla "missään tekemisissä tatuoitujen kanssa" niin
herralla näkyy olevan aika suuret luulot itsestään. Hämmästyttävän säälittävää! - .............
sosiaalitoimiston kirjoitti:
asiakkaalla on tatska.
Sen ilmeisesti tiedät.
- homppelitytöllä
............. kirjoitti:
Sen ilmeisesti tiedät.
eli ilotytöllä on myös tatuointi, sen minä tiedän omasta kokemuksesta
- huhhuijaa tätä tampioiden m...
tom jones kirjoitti:
totuus on se, että suurin osa lukijoista on käynyt nauramassa taas hyvät naurut tompan pikku provoille ja säälittäville huomionhakuyrityksille, kun ei raukalla näy parempaakaan sisältöä olevan elämässään.
Siis oikeasti, kuka paukapää kerta toisensa jälkeen tekee aloituksia siitä millaisia tatuoidut on jne. jos ei ole tunne-elämässä tai psyykkeessä jotain vikaa. Sitä sopii miettiä.
Onneks suurin osa tatuoiduista ei lähde tähän lapselliseen tompan leikkiin, näkyy kirjoitustyyleistä päätellen samat henkilöt eri nimimerkeillä kirjoittelevan tänne.
No mutta häirikkö on aina häirikkö, ei siitä mihinkään pääse. Turha kuitenkaan naamioida omaa säälittävää huomionkipeyttään johonkin "kun oon vaan niin suosittu" -tyyliin.
Lopuksi voisin antaa pienen neuvon, käytä tom jones se energiasi sen täydellisen tatuoimattoman lähipiirisi kyhäämiseen niin ehkä ei tarvitse tänne tulla kukkoilemaan kun on parempaakin tekemistä. - tom jones
.......... kirjoitti:
Siis että kaikki eivät pidä tatuoinneista. Jos tatuoiduista ei pidä, niin on jo aika paksua itsensä ylentämistä. Joten jos herra Jones sanoo ettei halua yhden törttöilijän, tai vaikka muutamankin, takia olla "missään tekemisissä tatuoitujen kanssa" niin
herralla näkyy olevan aika suuret luulot itsestään. Hämmästyttävän säälittävää!Aivan selvästi sinua tuntuu haittaavan suunnattomasti se, ettei joku haluaisi olla missään tekemisissä kanssasi sen vuoksi, että sinulla on tatuointi!
- *apina*
huhhuijaa tätä tampioiden m... kirjoitti:
totuus on se, että suurin osa lukijoista on käynyt nauramassa taas hyvät naurut tompan pikku provoille ja säälittäville huomionhakuyrityksille, kun ei raukalla näy parempaakaan sisältöä olevan elämässään.
Siis oikeasti, kuka paukapää kerta toisensa jälkeen tekee aloituksia siitä millaisia tatuoidut on jne. jos ei ole tunne-elämässä tai psyykkeessä jotain vikaa. Sitä sopii miettiä.
Onneks suurin osa tatuoiduista ei lähde tähän lapselliseen tompan leikkiin, näkyy kirjoitustyyleistä päätellen samat henkilöt eri nimimerkeillä kirjoittelevan tänne.
No mutta häirikkö on aina häirikkö, ei siitä mihinkään pääse. Turha kuitenkaan naamioida omaa säälittävää huomionkipeyttään johonkin "kun oon vaan niin suosittu" -tyyliin.
Lopuksi voisin antaa pienen neuvon, käytä tom jones se energiasi sen täydellisen tatuoimattoman lähipiirisi kyhäämiseen niin ehkä ei tarvitse tänne tulla kukkoilemaan kun on parempaakin tekemistä.Miksi?
- ååpo
.......... kirjoitti:
Siis että kaikki eivät pidä tatuoinneista. Jos tatuoiduista ei pidä, niin on jo aika paksua itsensä ylentämistä. Joten jos herra Jones sanoo ettei halua yhden törttöilijän, tai vaikka muutamankin, takia olla "missään tekemisissä tatuoitujen kanssa" niin
herralla näkyy olevan aika suuret luulot itsestään. Hämmästyttävän säälittävää!tämä yksi päsmäröivä häirikkö ei halua olla missään tekemisissä tatuoitujen kanssa, herää pikku kysymys että onko tyyppi ihan terve kun sitten tatuointipalstalla hilluu.
- ......................
tom jones kirjoitti:
Aivan selvästi sinua tuntuu haittaavan suunnattomasti se, ettei joku haluaisi olla missään tekemisissä kanssasi sen vuoksi, että sinulla on tatuointi!
Lainkaan. Ainakaan jos viittaat itseesi.
- Dharmageddon
....... kirjoitti:
sakkia. Tottakai osa varmasti katuu tatuointiaan ja monelle olisi paikallaan pitkä harkinta-aika, varsinkin siinä kuva-aiheessa.
Sen sijaan yhtään viisaampia eivät ole nämä yleistäjät, joiden mielestä jokainen joka ottaa tatuoinnin, katuu sitä ja jos ei kadu, on vähäjärkinen ja ikuinen teini. Sehän nyt ei loppujen lopuksi kuulu kenellekään sivulliselle, vaikka irvokkaan näköisiä tatuoituja naisia istuisi terassilla. Jos niin paljon häiritsee, täytyy pysyä kotona.olin samaa mieltä muutamasta asiasta jonesin kanssa, mutta nyt on mennyt ihan tyystin pointsit tältä tyypiltä. Jos kehtaa sortua noin ala-arvoiseen käytökseen ja yleistyksiin sekä roikkua tällä palstalla kuin mikäkin hylkiö, kertoo aika paljon tästä hemmosta!
Ota järki käteen ja käyttäydy niin kuin aikuinen (kypsä?) ihminen joka väität olevasi! - neuvomaan ja arvostelemaan
Dharmageddon kirjoitti:
olin samaa mieltä muutamasta asiasta jonesin kanssa, mutta nyt on mennyt ihan tyystin pointsit tältä tyypiltä. Jos kehtaa sortua noin ala-arvoiseen käytökseen ja yleistyksiin sekä roikkua tällä palstalla kuin mikäkin hylkiö, kertoo aika paljon tästä hemmosta!
Ota järki käteen ja käyttäydy niin kuin aikuinen (kypsä?) ihminen joka väität olevasi!nämä tatskapellet!
- Dharmageddon
neuvomaan ja arvostelemaan kirjoitti:
nämä tatskapellet!
että minullapa ei ole tatuointia. Mites nyt suu pannaan? Näytti todella sinunkin älykkyytesi tuo viesti!
- neuvomaan ja arvostelemaan
Dharmageddon kirjoitti:
että minullapa ei ole tatuointia. Mites nyt suu pannaan? Näytti todella sinunkin älykkyytesi tuo viesti!
olet sitten ihan tavallinen pelle vaan
- Dharmageddon
neuvomaan ja arvostelemaan kirjoitti:
olet sitten ihan tavallinen pelle vaan
Pata kattilaa soimaa, älykääpiö.
- Naurattaa
kalteritangoa kirjoitti:
Ei vituta tilanteeni ollenkaan. Työni on mukavaa ja liksa hyvä. Ei oikeastaan sekään harmita että yhteiskunta kustantaa sinun elämisesi. Kaikkia tarvitaan. Roskaväen funktio on olla yhteiskunnan alinta kastia, jota normaalit ihmiset voivat katsoa alaspäin.
- taas nähdään
Dharmageddon kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa, älykääpiö.
kun sanat ei riitä, aletaan nimittelemään
tom jones kirjoitti:
En halua olla missään tekemisissä tatuoitujen kanssa!satun olemaan äiti ja tatuoitu ja painan duunia siinä missä muutkin ja kai minä sitten työssäkäyvänä tatskattuna makselen nuita laitapuolen kulkioitten menoja.. kyllä sinä Tomppakin vielä joskus huomaat, ettei kannata olla ihan noin ennakkoluuloinen :)
- Dharmageddon
taas nähdään kirjoitti:
kun sanat ei riitä, aletaan nimittelemään
Taidat tosiaan olla harvinaisen yksinkertainen yksilö.
- tom jones
Ruis kirjoitti:
satun olemaan äiti ja tatuoitu ja painan duunia siinä missä muutkin ja kai minä sitten työssäkäyvänä tatskattuna makselen nuita laitapuolen kulkioitten menoja.. kyllä sinä Tomppakin vielä joskus huomaat, ettei kannata olla ihan noin ennakkoluuloinen :)
Olen nähnyt leikkipuistoissa näitä äitejä, jotka näyttävät tatuointeineen lähinnä rantarosvoilta.
Itse en haluaisi lapseni äidiksi tuollaista ihmisen irvikuvaa. - meitä on kaksi
Dharmageddon kirjoitti:
Taidat tosiaan olla harvinaisen yksinkertainen yksilö.
kun viitsit täällä vänkätä kanssani
- se kuule
tom jones kirjoitti:
Olen nähnyt leikkipuistoissa näitä äitejä, jotka näyttävät tatuointeineen lähinnä rantarosvoilta.
Itse en haluaisi lapseni äidiksi tuollaista ihmisen irvikuvaa.ole sitten täysin oma menetyksesi, jos ihmisiä arvostelee noilla kriteereillä. Jos älyä siellä aivokopassa virtaa, uskon että tiedät mitä tarkoitan.
Aika sairasta, että lapsen isä, aikuinen ihminen, vempuloi jossain tatuointipalstalla kitisemässä kuinka kauheita ne tatuoinnit on! :D tom jones kirjoitti:
Itse en haluaisi lapseni äidiksi tuollaista ihmisen irvikuvaa.ajatteletkos, että lapselleni olen se elämän tärkein ihminen. ja minulle riittää se tieto, että olen saanut järkevän ja todella mukavan lapsen kasvatettua.Moni on tullut ihan kehumaan, miten reipas ja iloinen lapsi minulla onkaan :) Kuten sanottu sinä opit vielä, mutta siihen voi mennä todellakin aikaa :D
- tulee vielä
Ruis kirjoitti:
ajatteletkos, että lapselleni olen se elämän tärkein ihminen. ja minulle riittää se tieto, että olen saanut järkevän ja todella mukavan lapsen kasvatettua.Moni on tullut ihan kehumaan, miten reipas ja iloinen lapsi minulla onkaan :) Kuten sanottu sinä opit vielä, mutta siihen voi mennä todellakin aikaa :D
häpeämään äitiä ja sen tatuointia!!!!!!!!!!!!
- *tatuoitu pelle*
tom jones kirjoitti:
En halua olla missään tekemisissä tatuoitujen kanssa!Eli et haluaisi olla minun kanssa missään tekemisissä koska minulla on tatskoja. En ole kuitenkaan istunut päivääkään linnassa. Haluaisitko mieluummin olla tekemisissä yhden hyvän kaverini kanssa jolla ei ole yhtään tatuointia vaikka on istunut kahdesti taposta? Sen luonteen tuntien tulee istumaan varmasti vielä kolmannenkin mutta sehän tuskin sinua haittaisi, pääasia ettei ole mikään tatskapelle niin kuin minä. Jos olet ihan tosissasi noiden kirjoitustesi kanssa niin täytyy todeta että sinulla on pääkopassa vikaa enemmän kuin yhdelläkään tuntemallani tyypillä, ja minä tunnen monenlaista ihmistä rehellisestä duunarista pannkiryöstäjiin ja tappajiin.
- tom jones
*tatuoitu pelle* kirjoitti:
Eli et haluaisi olla minun kanssa missään tekemisissä koska minulla on tatskoja. En ole kuitenkaan istunut päivääkään linnassa. Haluaisitko mieluummin olla tekemisissä yhden hyvän kaverini kanssa jolla ei ole yhtään tatuointia vaikka on istunut kahdesti taposta? Sen luonteen tuntien tulee istumaan varmasti vielä kolmannenkin mutta sehän tuskin sinua haittaisi, pääasia ettei ole mikään tatskapelle niin kuin minä. Jos olet ihan tosissasi noiden kirjoitustesi kanssa niin täytyy todeta että sinulla on pääkopassa vikaa enemmän kuin yhdelläkään tuntemallani tyypillä, ja minä tunnen monenlaista ihmistä rehellisestä duunarista pannkiryöstäjiin ja tappajiin.
Minä en ole yhdessäkään kirjoituksessa väittänyt, että kaikki tatuoidut olisivat linnakundeja.
En myöskään haluaisi olla missään tekemisissä hyvän kaverisi kanssa, joka on istunut kahdesti taposta. - *tatska*
tom jones kirjoitti:
Minä en ole yhdessäkään kirjoituksessa väittänyt, että kaikki tatuoidut olisivat linnakundeja.
En myöskään haluaisi olla missään tekemisissä hyvän kaverisi kanssa, joka on istunut kahdesti taposta...ettet ole ollut sen kanssa joskus tekemisissä? Sillähän ei ole tatuointeja. Kuinka voit varmistua että henkilö jonka kanssa olet tekemisissä, ei ole koskaan istunut linnassa tai tappanut ja onnistunut välttämään kiinnijäämisen jos ei ole yhtään tatuointia?
Et varmaan haluaisi tieten olla sen kanssa tekemisissä mutta entäpä jos tämä henkilö tai joku vastaavanlainen tyyppi on joskus seisonut takanasi kaupan jonossa, pankkiautomaatilla, ollut yhtäaikaa samassa hississä, tai istunut vieressäsi sairaalan odotusaulassa tai bussissa...etkä ole osannut vältellä sellaista tyyppiä koska ei näy tatuointeja. Sinullehan tatuointi on sellainen punainen vaate joka saa sinut ihan suunniltasi, mutta tatuoimattomalla ladattu ase takin alla ei tee mitään vaikutusta sinuun koska olet asiasta tietämätön, vaikka tämä henkilö saattasi odottaa sopivaa tilaisuutta ampua pääsi hajalle ja viedä rahasi.
Uskallatko lainkaan poistua kotoasi? Tuskin tämän luettuasi. - tom jones
*tatska* kirjoitti:
..ettet ole ollut sen kanssa joskus tekemisissä? Sillähän ei ole tatuointeja. Kuinka voit varmistua että henkilö jonka kanssa olet tekemisissä, ei ole koskaan istunut linnassa tai tappanut ja onnistunut välttämään kiinnijäämisen jos ei ole yhtään tatuointia?
Et varmaan haluaisi tieten olla sen kanssa tekemisissä mutta entäpä jos tämä henkilö tai joku vastaavanlainen tyyppi on joskus seisonut takanasi kaupan jonossa, pankkiautomaatilla, ollut yhtäaikaa samassa hississä, tai istunut vieressäsi sairaalan odotusaulassa tai bussissa...etkä ole osannut vältellä sellaista tyyppiä koska ei näy tatuointeja. Sinullehan tatuointi on sellainen punainen vaate joka saa sinut ihan suunniltasi, mutta tatuoimattomalla ladattu ase takin alla ei tee mitään vaikutusta sinuun koska olet asiasta tietämätön, vaikka tämä henkilö saattasi odottaa sopivaa tilaisuutta ampua pääsi hajalle ja viedä rahasi.
Uskallatko lainkaan poistua kotoasi? Tuskin tämän luettuasi.Minulla on tunne, että sinut saa suunniltaan henkilöt, jotka eivät pidä tatuoinneista?
- Heh!
tom jones kirjoitti:
Minulla on tunne, että sinut saa suunniltaan henkilöt, jotka eivät pidä tatuoinneista?
toi oli hyvä!
- pelle?
....... kirjoitti:
sakkia. Tottakai osa varmasti katuu tatuointiaan ja monelle olisi paikallaan pitkä harkinta-aika, varsinkin siinä kuva-aiheessa.
Sen sijaan yhtään viisaampia eivät ole nämä yleistäjät, joiden mielestä jokainen joka ottaa tatuoinnin, katuu sitä ja jos ei kadu, on vähäjärkinen ja ikuinen teini. Sehän nyt ei loppujen lopuksi kuulu kenellekään sivulliselle, vaikka irvokkaan näköisiä tatuoituja naisia istuisi terassilla. Jos niin paljon häiritsee, täytyy pysyä kotona.Toivottavasti et suunnannut tuota viestiä suoraan minulle, vaikka siihen vastasitkin... Koska miten ihmeessä sait kaiken tuon asian poimittua tekstistäni? En sanonut, että jokainen joka katuu on ikuisesti teini. Sanoinko? Enkä myöskään sanonut, että minua häiritsee irvokkaasti tatuoidut naiset terassilla. sanoinko? En, sanoin juuri samaa, että kenelläkään ei ole siihen mitään sanottavaa.
HELVETIN TYHMÄ OLET JOS MUUTA VIELÄ VÄITÄT!! - hyvä hyvä
pelle? kirjoitti:
Toivottavasti et suunnannut tuota viestiä suoraan minulle, vaikka siihen vastasitkin... Koska miten ihmeessä sait kaiken tuon asian poimittua tekstistäni? En sanonut, että jokainen joka katuu on ikuisesti teini. Sanoinko? Enkä myöskään sanonut, että minua häiritsee irvokkaasti tatuoidut naiset terassilla. sanoinko? En, sanoin juuri samaa, että kenelläkään ei ole siihen mitään sanottavaa.
HELVETIN TYHMÄ OLET JOS MUUTA VIELÄ VÄITÄT!!tatskapellet rupee tappeleen keskenään
- *tatska*
tom jones kirjoitti:
Minulla on tunne, että sinut saa suunniltaan henkilöt, jotka eivät pidä tatuoinneista?
...oliko tuo vastauksesi kysymyksiini? Jotenkin tuntuu että osuin arkaan aiheeseen ja haluat kommentillasi kääntää huomion pois sinusta.
Voin kertoa että minua ei saa suunniltaan ihmiset jotka eivät pidä tatuoinneista. Eikä minua saa suunniltaan ihmiset jotka ovat istuneet kahdesta taposta. - tom jones
*tatska* kirjoitti:
...oliko tuo vastauksesi kysymyksiini? Jotenkin tuntuu että osuin arkaan aiheeseen ja haluat kommentillasi kääntää huomion pois sinusta.
Voin kertoa että minua ei saa suunniltaan ihmiset jotka eivät pidä tatuoinneista. Eikä minua saa suunniltaan ihmiset jotka ovat istuneet kahdesta taposta.Sinä itse otit keskusteluun mukaan murhamiehet. Se ei mitenkään liity alkuperäiseen aiheeseen.
Kaikki tatuoidut eivät viihdy kahdesta taposta istuneitten ihmisten kanssa. Älä yleistä. tulee vielä kirjoitti:
häpeämään äitiä ja sen tatuointia!!!!!!!!!!!!
ja toisaalta moni teini häpeää muutenkin vanhempiaan (oli sitten kuvia tai ei) , kun teinien mielestä vanhemmat on niin "kalkkiksia" etteivät kuitenkaan ymmärrä mitään :) Mutta jos on hyvät välit vanhempiin, ei ole tarvetta arvostella vanhempien tekemiä ulkonäkövalintoja..kaikki kun eivät ole kauhean pinnallisia.
- *tatska*
tom jones kirjoitti:
Sinä itse otit keskusteluun mukaan murhamiehet. Se ei mitenkään liity alkuperäiseen aiheeseen.
Kaikki tatuoidut eivät viihdy kahdesta taposta istuneitten ihmisten kanssa. Älä yleistä....missä kohdassa olen väittänyt että kaikki tatuoidut viihtyisivät kahdesta taposta istuneiden kans, kun kerran väität että olen ihan yleistänyt. Itse en nyt löydä sellaista kohtaa.
Etkä edelleenkään ole vastannut aiemmin esittämään kysymykseeni? Onko se todellakin niin arka kysymys että haluat kaikin keinoin kääntää huomion pois siitä? - tom jones
*tatska* kirjoitti:
...missä kohdassa olen väittänyt että kaikki tatuoidut viihtyisivät kahdesta taposta istuneiden kans, kun kerran väität että olen ihan yleistänyt. Itse en nyt löydä sellaista kohtaa.
Etkä edelleenkään ole vastannut aiemmin esittämään kysymykseeni? Onko se todellakin niin arka kysymys että haluat kaikin keinoin kääntää huomion pois siitä?Vastaan etten halua olla kahdesti tapon tehneen henkilön kanssa missään tekemisissä!
- ...................
pelle? kirjoitti:
Toivottavasti et suunnannut tuota viestiä suoraan minulle, vaikka siihen vastasitkin... Koska miten ihmeessä sait kaiken tuon asian poimittua tekstistäni? En sanonut, että jokainen joka katuu on ikuisesti teini. Sanoinko? Enkä myöskään sanonut, että minua häiritsee irvokkaasti tatuoidut naiset terassilla. sanoinko? En, sanoin juuri samaa, että kenelläkään ei ole siihen mitään sanottavaa.
HELVETIN TYHMÄ OLET JOS MUUTA VIELÄ VÄITÄT!!Johan metelin nostit. Ei ollut vastaus sinulle, jos oli jotenkin hankala viestin sisällöstä ja kommenteista päätellä.
Eli helvetin tyhmä olin minä... vaiko sinä? - ............
hyvä hyvä kirjoitti:
tatskapellet rupee tappeleen keskenään
Minä en suinkaan ole tappelumeiningissä, vaikka joku väärinymmärtänyt polttaakin kääminsä.
Mutta kivahan se on, jos köyhään elämääsi tulee sisältöä, eikös juu? - olisi jos
tom jones kirjoitti:
En halua olla missään tekemisissä tatuoitujen kanssa!äitisi, isäsi, sisaruksesi tai joku sinulle todella rakas ja läheinen ottaa tatuoinnin..
Unohdatko heidän olemassaolonsa?
Muuttuvatko heidän persoonansa?
Sanotko vain kiitti ja hei?
Jos nuin teet, olet pinnallinen pieni ihminen.. - tom jones
olisi jos kirjoitti:
äitisi, isäsi, sisaruksesi tai joku sinulle todella rakas ja läheinen ottaa tatuoinnin..
Unohdatko heidän olemassaolonsa?
Muuttuvatko heidän persoonansa?
Sanotko vain kiitti ja hei?
Jos nuin teet, olet pinnallinen pieni ihminen..Kerron äitini kuolleen, isäni on 72-vuotias, eikä taatusti tule ottamaan tatuointia.
Molemmat siskoni suhtautuvat tatuointeihin negatiivisesti. Heidän mielestään ne ovat rumia ja varsinkin naisella pilaavat kauniin puhtaan ihon.
En ole pinnallinen pieni ihminen, vaan ajattelen mitä itselleni teen! - ViBES
tom jones kirjoitti:
Kerron äitini kuolleen, isäni on 72-vuotias, eikä taatusti tule ottamaan tatuointia.
Molemmat siskoni suhtautuvat tatuointeihin negatiivisesti. Heidän mielestään ne ovat rumia ja varsinkin naisella pilaavat kauniin puhtaan ihon.
En ole pinnallinen pieni ihminen, vaan ajattelen mitä itselleni teen!Sulla on käynyt sitten hyvä tuuri kun ei tarvitse pelätä että joutuisit hylkäämään läheisiäsi tatskakammoissasi.
- Dharmageddon
tom jones kirjoitti:
Kerron äitini kuolleen, isäni on 72-vuotias, eikä taatusti tule ottamaan tatuointia.
En ole pinnallinen pieni ihminen, vaan ajattelen mitä itselleni teen!"En ole pinnallinen pieni ihminen, vaan ajattelen mitä itselleni teen!"
Viesteistäsi saan varsin eri kuvan, pinnallisuus nimittäin melkeinpä sylkee naamalle niistä. Sinähän saat tottakai päättää mitä itsellesi teet ja mielipiteet saa kaikilla olla. Älä silti kuvittele, että se olisi sinun asiasi päättää, mitä toiset saavat itselleen tehdä.
Entäpä se lapsesi? Et voi koskaan, koskaan tietää millainen lapsestasi kasvaa. Hän saattaa aikuisiässä tulla jos jonkinmoista kuvaa käsivarsissaan. Kiellätkö lapsesi tuolloin? Äläkä sano että lapsesi ei tule koskaan ottamaan tatuointia, koska et voi tietää. Kaikki mielipiteet eivät periydy. - tom jones
Dharmageddon kirjoitti:
"En ole pinnallinen pieni ihminen, vaan ajattelen mitä itselleni teen!"
Viesteistäsi saan varsin eri kuvan, pinnallisuus nimittäin melkeinpä sylkee naamalle niistä. Sinähän saat tottakai päättää mitä itsellesi teet ja mielipiteet saa kaikilla olla. Älä silti kuvittele, että se olisi sinun asiasi päättää, mitä toiset saavat itselleen tehdä.
Entäpä se lapsesi? Et voi koskaan, koskaan tietää millainen lapsestasi kasvaa. Hän saattaa aikuisiässä tulla jos jonkinmoista kuvaa käsivarsissaan. Kiellätkö lapsesi tuolloin? Äläkä sano että lapsesi ei tule koskaan ottamaan tatuointia, koska et voi tietää. Kaikki mielipiteet eivät periydy.Nyt alkaa tulla niin paksua palturia, ettei voi olla varma kirjoitteletko ihan tosissasi?
Et sinäkään voi olla varma lapsestasi, vaikka hän rupeaisi vihaamaan tatuointeja, koska vanhemmalla on ollut sellainen?
Lapsuudessa kärsityn syvän häpeän ja muiden kiusaamisen vuoksi saatat omalla tatuoinnillasi aiheuttaa lapsellesi ikuisia traumoja! - Dharmageddon
tom jones kirjoitti:
Nyt alkaa tulla niin paksua palturia, ettei voi olla varma kirjoitteletko ihan tosissasi?
Et sinäkään voi olla varma lapsestasi, vaikka hän rupeaisi vihaamaan tatuointeja, koska vanhemmalla on ollut sellainen?
Lapsuudessa kärsityn syvän häpeän ja muiden kiusaamisen vuoksi saatat omalla tatuoinnillasi aiheuttaa lapsellesi ikuisia traumoja!Et siis jälleen kerran kyennyt vastaamaan kysymykseen, vaan piti peittää taas kykenemättömyytesi asian viereen.
tom jones kirjoitti:
Nyt alkaa tulla niin paksua palturia, ettei voi olla varma kirjoitteletko ihan tosissasi?
Lapsuudessa kärsityn syvän häpeän ja muiden kiusaamisen vuoksi saatat omalla tatuoinnillasi aiheuttaa lapsellesi ikuisia traumoja!lapsi voi kokea ongelmaksi vanhempansa tatuoinnit tai vanhemman jyrkät tatuointivastaiset mielipiteet.. Mutta pitää olla jo aika ongelmainen lapsi tunnetasolla, jos lähtee niistä ihan pysyviä traumoja kehittämään itselleen.
- tom jones
Ruis kirjoitti:
lapsi voi kokea ongelmaksi vanhempansa tatuoinnit tai vanhemman jyrkät tatuointivastaiset mielipiteet.. Mutta pitää olla jo aika ongelmainen lapsi tunnetasolla, jos lähtee niistä ihan pysyviä traumoja kehittämään itselleen.
Tässä maailmassa saa ihmisillä olla mielipiteitä erilaisista asioista, eivät ne ketään satuta.
Täysin eri asia on sitten taas lähteä töhrimään itsensä musteeseen ja kärsiä seurauksista koko loppu elämän itse kuin myös läheiset ihmiset.
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen! - Dharmageddon
tom jones kirjoitti:
Tässä maailmassa saa ihmisillä olla mielipiteitä erilaisista asioista, eivät ne ketään satuta.
Täysin eri asia on sitten taas lähteä töhrimään itsensä musteeseen ja kärsiä seurauksista koko loppu elämän itse kuin myös läheiset ihmiset.
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen!Muista, tom hyvä, vaikket osaisikaan argumentoida sinulle esitettyihin kysymyksiin, että kaikki ja kaikkien läheiset eivät todellakaan "kärsi" tatuoinneista. Ihmiset kun kaikki eivät ole yhtä pinnallisia. Ja jos siitä tatuoinnista kärsii, se ei toisaalta ole mahdotonta saada sitä pois nahastaan.
Ps. Narsistisuus sopii varsin hyvin sinuun, ainakin sen perusteella mitä tänne suollat. - setä tarjoaa sulle annoksen
tom jones kirjoitti:
En ole pinnallinen pieni ihminen, vaan ajattelen mitä itselleni teen!...syanidia ja reilu annos, pääset kivuistasi.
tom jones kirjoitti:
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen!on parempaakin tekemistä kuin saada harmaita hiuksia minun tai muidenkaan tatuoinneista.
- hae jo apua tom
tom jones kirjoitti:
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen!Taidat itse tuottaa läheisillesi tuskaa pelkällä olemassaolollasi. Tiedostat sen itsekin ja siksi sinulla on paha olla ja purat pahaa oloasi täällä. Tämä ei kuitenkaan ole sinulle oikea paikka vaan mene juttelemaan oikean ammattiauttajan kanssa ennen kuin on myöhäistä. Sinulla saattaa olla vielä pieni mahdollisuus normaaliin tasapainoiseen ihmiselämään mutta se tulee vaatimaan teiltä molemmilta pitkää pinnaa. Älä kuitenkaan luovuta vielä. Kyllä sinulle varmasti auttaja löytyy.
- hae apua tom!
tom jones kirjoitti:
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen!Taidat itse tuottaa läheisillesi tuskaa pelkällä olemassaolollasi. Tiedostat sen itsekin ja siksi sinulla on paha olla ja purat pahaa oloasi täällä. Tämä ei kuitenkaan ole sinulle oikea paikka vaan mene juttelemaan oikean ammattiauttajan kanssa ennen kuin on myöhäistä. Sinulla saattaa olla vielä pieni mahdollisuus normaaliin tasapainoiseen ihmiselämään mutta se tulee vaatimaan teiltä molemmilta pitkää pinnaa. Älä kuitenkaan luovuta vielä. Kyllä sinulle varmasti auttaja löytyy.
- suuresti ihmettelen
tom jones kirjoitti:
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen!Sinulla ei ole tatuointia etkä halua olla tatuoitujen kanssa missään tekemisissä. Näin väität mutta sinähän puhut paskaa. Olet koko ajan meidän kanssa tekemisissä kun kirjoittelet tälle palstalle. Millä tavalla tatuoinnit vaikuttaa SINUN elämääsi? Pakkohan niiden on jotenkin vaikuttaa koska jaksat kirjoitella aiheesta joka päivä, vaikkei sinulla ole koskaan mitään uutta kerrottavaa. Samat lauseet päivästä toiseen.
Vai jätätkö taas vastaamatta kysymykseen ja kuittaat kysymyksen jollakin idioottimaisella kommentilla? - vastaa kerrankin kysymykseen
tom jones kirjoitti:
Ainakaan itse en haluaisi olla noin narsistinen!Sinulla ei ole tatuointia etkä halua olla tatuoitujen kanssa missään tekemisissä. Näin väität mutta sinähän puhut paskaa. Olet koko ajan meidän kanssa tekemisissä kun kirjoittelet tälle palstalle. Millä tavalla tatuoinnit vaikuttaa SINUN elämääsi? Pakkohan niiden on jotenkin vaikuttaa koska jaksat kirjoitella aiheesta joka päivä, vaikkei sinulla ole koskaan mitään uutta kerrottavaa. Samat lauseet päivästä toiseen.
Vai jätätkö taas vastaamatta kysymykseen ja kuittaat kysymyksen jollakin idioottimaisella kommentilla? - vain ihmettelen..
tom jones kirjoitti:
Lapsuudessa kärsityn syvän häpeän ja muiden kiusaamisen vuoksi saatat omalla tatuoinnillasi aiheuttaa lapsellesi ikuisia traumoja!"Lapsuudessa kärsityn syvän häpeän ja muiden kiusaamisen vuoksi saatat omalla tatuoinnillasi aiheuttaa lapsellesi ikuisia traumoja!"
Tästäkö syystä vihaat/inhoat tatuointeja ja tatuoituja?
Oliko jollain sulle läheisellä sitten tatska, pettikö vai jättikö tämä ihminen? Hylkäsikö sinut kokonaan?
Antaisit kaikkien kukkien kukkia, äläkä tuomitse ketään jos et tunne ihmistä.. - tom jones
suuresti ihmettelen kirjoitti:
Sinulla ei ole tatuointia etkä halua olla tatuoitujen kanssa missään tekemisissä. Näin väität mutta sinähän puhut paskaa. Olet koko ajan meidän kanssa tekemisissä kun kirjoittelet tälle palstalle. Millä tavalla tatuoinnit vaikuttaa SINUN elämääsi? Pakkohan niiden on jotenkin vaikuttaa koska jaksat kirjoitella aiheesta joka päivä, vaikkei sinulla ole koskaan mitään uutta kerrottavaa. Samat lauseet päivästä toiseen.
Vai jätätkö taas vastaamatta kysymykseen ja kuittaat kysymyksen jollakin idioottimaisella kommentilla?Ilmeisesti et ymmärrä, että täällä kirjoittelevat eivät suinkaan ole tekemisissä toistensa kanssa?
Tämä on täysin virtuaalista. Olen luultavasti kirjoitellut täällä mielenvikaisten, homojen ja raiskaajien kanssa. Silti en ole koskaan ollut missään tekemisissä heidän kanssaan.
Syytät minua itseni toistamisesta. Lue sinä omat viestisi ja katso kuinka monta kertaa kerrot samat asiat! - tuli taas
tom jones kirjoitti:
Ilmeisesti et ymmärrä, että täällä kirjoittelevat eivät suinkaan ole tekemisissä toistensa kanssa?
Tämä on täysin virtuaalista. Olen luultavasti kirjoitellut täällä mielenvikaisten, homojen ja raiskaajien kanssa. Silti en ole koskaan ollut missään tekemisissä heidän kanssaan.
Syytät minua itseni toistamisesta. Lue sinä omat viestisi ja katso kuinka monta kertaa kerrot samat asiat!hyvin selväksi tom jonesin älykkyys.
- *apina*
tom jones kirjoitti:
Ilmeisesti et ymmärrä, että täällä kirjoittelevat eivät suinkaan ole tekemisissä toistensa kanssa?
Syytät minua itseni toistamisesta. Lue sinä omat viestisi ja katso kuinka monta kertaa kerrot samat asiat!tais vetää tatskapellet hiljaseks?
- *skm
Älkää hyvät ihmiset vastailko tämän tom jones-tyypin kirjoituksiin.. Hän ihan tahallaan kirjoittaa tämäntyylisiä kommentteja ja kotona nauraa kun on taas saanut kunnon vänkäystä aikaan.
Ilmeisesti hänellä ei ole muuta elämää.
Kenenkään ei tarvitse puolustella sitä miksi on tatuointi tai miksi ei ole. Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia.. - asia tullut selväksi
Annetaan tästä eteenpäin tom-pojun vaahdota tuota puhkikulunutta julistusta ihan yksin. Sillä ei ole enää mitään uutta kerrottavaa eikä meidänkään kannata alentua tämän lapsen tasolle ja lähteä noihin lapsellisiin provoihin mukaan. Leikkikööt yksinään, kyllä se joskus lopettaa kun kukaan ei vastaa.
- pölkkypää antamassa
neuvoja muille.
Mitäs sitte itse vastasit? - vastasin vittuillakseni
pölkkypää antamassa kirjoitti:
neuvoja muille.
Mitäs sitte itse vastasit?Onko kyykkypissaajalla huono päivä?
- vidduilus
vastasin vittuillakseni kirjoitti:
Onko kyykkypissaajalla huono päivä?
rakoperseet pissaa kyykkysilteen
- enää kirjoittaa
vidduilus kirjoitti:
rakoperseet pissaa kyykkysilteen
kun tom jones widduilee meille!
- hyvä että kamuja riittää
enää kirjoittaa kirjoitti:
kun tom jones widduilee meille!
Hyvä se on että jotkut jaksavat vastailla jonesin höpötyksiin. Muutenhan sen elämä voisi olla helvetin tylsää, ei taida jonesilla olla elämässään muuta kuin tämä tatskapalsta. Kyllähän sen juttuja on välillä hauska lukea, pitää vain varata paljon sipsejä ja limua niin viihdettä riittää pitkäksi aikaa. Turha sen jutuista on provosoitua, eihän niissä ole mitään vakavasti otettavaa koskaan ollut, pelkkää peräkammarinpojan läppää ja itsensä toistoa.
- myös sinä itseäsi
hyvä että kamuja riittää kirjoitti:
Hyvä se on että jotkut jaksavat vastailla jonesin höpötyksiin. Muutenhan sen elämä voisi olla helvetin tylsää, ei taida jonesilla olla elämässään muuta kuin tämä tatskapalsta. Kyllähän sen juttuja on välillä hauska lukea, pitää vain varata paljon sipsejä ja limua niin viihdettä riittää pitkäksi aikaa. Turha sen jutuista on provosoitua, eihän niissä ole mitään vakavasti otettavaa koskaan ollut, pelkkää peräkammarinpojan läppää ja itsensä toistoa.
mutta ota lisää sipsejä.
- Mikä saa teidät lukemaan
tom jonesia enemmän kuin muita yhteensä?
- .....
Se on niin huvittava pelle. Eikä edes ite tajua sitä :D
- sinussa ites
..... kirjoitti:
Se on niin huvittava pelle. Eikä edes ite tajua sitä :D
ole hieman samaa vikaa.. :)
vastauksesta päätellen.. :)) - ....
sinussa ites kirjoitti:
ole hieman samaa vikaa.. :)
vastauksesta päätellen.. :))Melkoinen rivien välistä lukija! Tosin mulla ei ainakaan ole ongelmana toisten päätöksiin sekaantuminen ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2131562Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931528Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781258- 901155
- 831095
- 841030
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡981014Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931014R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi191013- 411003