Varmaan moni Turun Sanominen tilaaja tai muuten asiasta kuullut tietää mistä puhun, siis eilisessä lehdessä oli juttu siitä, että ulkomaalaistaustainen nuori mies oli käännytetty The Clubin ovella, suomalaiset kaverit olivat päässeet sisään. Artikkelissa esiintyneet Sedu Koskisen kommentit ovat ilmeisesti kovin puhuttaneet. Sedu sanoi, että ulkomaalaiset tarttuvat helpommin aseisiin ja ovat häiriöksi naisasiakkaita kohtaan.
Vuosia Turun baareissa käyneenä on ikävä todeta, että Sedun kommenteissa on perää. Turun ravintoloissa tummaihoiset kourivat ja ottavat kiinni mistä sattuu meitä naisihmisiä, minua kouritaan jopa kun olen yhdessä poikaystäväni kanssa. Jos tummaihoiset haluavat tulla pöytäämme, sanomme että ei saa istua, kun kaverimme ovat tulossa, nämä ihmiset istuvat silti! Minua on tummaihoiset seuranneet autolla hiljaista vauhtia todella monta kertaa kun kävelen yksin yöllä öistä jokirantaa. Kerran yksi tummaihoinen tarttui minuun takaapäin hikisillä käsillä kiinni ja sanoin ihan ensireaktiona että "hyi v***u", en edes tiennyt että kuka/minkävärinen ihminen takanani oli siinä vaiheessa, tämä somali haki sitten kaverinsakin huorittelemaan minua.
Miksiköhän poket ja muut tavis-suomalaiset eivät halua tummia yökerhoihin, tässä oli aika monta syytä. Ei suomalaiset vähän humalaiset miehet siedä sitä, että heidän naisia kouritaan. Suomalaisiinkin mahtuu idiootteja, jotka vain halveksivat naisia, käyttäytyvät huonosti jne jotka ansaitsevat porttikiellon, mutta kyllä he harvemmassa ovat! Minulla ei ole mitään sellaisia ulkomaalaisia vastaan, jotka tulevat tänne töihin tai opiskelemaan, mutta paremman elämän ja naisten tavoittelu on oksettavaa, kyllähän rikostilastotkin jotain kertoo!
Varmasti tämä ovelta käännytetty nuori mies olikin kunnollinen inttikavereidensa porukassa, harmi vaan että se tietty ryhmä leimaa kaikki saman tapaisen nimen/ulkönäön omaavat:(
Mitä mieltä olette?
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2 :0:1:2007-08-13,104:2:478371,1:0:0:0:0:0:
rasismiako Turun baareissa?
just a girl
4
982
Vastaukset
- heimoneuvosto
koolla. Silloin läsnäolevat naiset ovat heimon omaisuutta.
- asiakkaan ominaisuudessaan
Ja fiksuina naisina valitsevat sellaisen paikan,
jossa saavat olla ja seurustella rauhassa.
- kourimassa
Tai nopeasti hameen alle vilahtamassa.Mikäli joku
tosiaan tahtoo mustaa miestä tai jopa ostaa tältä
seksiä (niitäkin on vanhemmissa naisissa),pidetään
se ravintoloiden ulkopuolella, vaikkapa netissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831534Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491362Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84928
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49882Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800