Lue minua kerran vielä

Ylitin tummia vesiä
löytääkseni vakaan maan jalkojeni alle.

Luoja, kuinka kaipasinkaan
jokaisella hengenvedollani
elämää.

Sinä tulit
täytit sieluni tyhjät huoneet.

Tänään
kullattuja muistoja kaikki,
kaikki rakkaani
nekin joilla uurteiset kasvoni peitit.

Vaikka vesi on tummaa,
ihoni muistaa
ja sydämeni kalleinta kantaa.

16

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissi55

      niin kauniisti kirjoitit
      erityisesti kolme viimeistä riviä puhutteli...
      - kuin laulua... valtavaa toivon ylistystä
      - iho ja sydän, nuo kaksi tarkkamuistista elämän tallentajaa

      kiitos lindalinda

      • lindal.

        viehättävä muuten tuo nicisi.

        En tiedä, miten osaisin oikein vastata
        kommenttiisi, lämmittävä se ainakin on.

        Elämän vesissä, niissä tummissa eritoten, on elä-
        mä vain viime aikoina vienyt, siitä on syntynyt
        tämä runoni. Ja oikeassa olet, iho ja sydän
        muistaa.

        Lämmin kiitos sanoistasi.


    • Eleanor.

      Huh huh, voi että pidin tästä runosta, tässä oli jotain…
      jotain niin herkkää ja koskettavaa ja miten ihanasti sen kirjoitit.

      Kiitoos lindalinda!

      • lindal.

        siitä syntyy suurin osa runoistani, ainakin osin.
        Kyllä tässäkin runossani on sekoitettuna myös
        fiktiota, kuten useimmissa runoissani.

        Hymyilytti tuo " huh, huh "
        Ehkäpä se kuvaa parhaiten sitä, kuinka runostani
        pidit.

        On aina lämmittävää saada palautetta omille
        hengentuotoksilleen, ja jos se on lausumasi kal-
        taista, niin eihän tässä voi olla kuin silmät
        ymmyrkäisenä, otettuna.

        Lämmin kiitokseni Sinullekkin.


    • Maanantai aamua sinne koskelle.

      • lindal.

        osin, mutta elämästä tyystin lähes jokainen sana-
        ni, mieli tuottanut hieman lisämaustetta, mutta
        kaikki voisi olla oikeassa elämässä vaikka näin,
        kuin sen runossani ilmitoin.

        Aamu meni maailmalla, nyt hetkosen huokaus.

        Kiitos Margitta.


    • Mysteriet

      Voikos tuon kauniimmin enää sanoa... *huoks*

      "Sinä tulit
      täytit sieluni tyhjät huoneet."

      Se suorastaan soi...

      Muuten soi mielessänikin aina kun tulen tänne palstalle - joku laittoi lindalindan soimaan päässä *heh* ja nyt se sitten soi ja soi ;D

      Halit ja rapsutukset koko huushollille =)

      • lindal.

        Sinä siellä huokauksinesi, mokomakin - höh.

        Saahan sitä vanhakin joskus herkistyy, vaikka
        vain runosissaan, kun ei tää elämä aina
        silkkihansikoin käsittele, kuten tiedät.

        Ihanaa kyllä kieltämättä lukea palautettasi,
        kyllä. Tiedät niin monet elämäni käänteet, osaat
        ajatella osin ajatusmaailmani myllerrykset, ja
        ainakin samaistua niihin osin.

        Olen onnekas ystävyydestämme, luottamuksestasi.
        Oli onni että kohtasimme.

        Noooh, soon hyvä että se joku laitto sen linda-
        lindan soimaan, heh - ei pääse unohtumaan.

        Perille mennee molemmat.

        Kiitos ja rutistus Mys.


    • Cornucopia

      tekstiä, hienoa!!!
      Peace

      • Kalle K.

        Tässäpä runossa näkkyypi olovan sitä
        rakkauven sanomoo ihan torven täyvveltä...
        Kut!


      • lindal.

        joskus jopa tällaista, mitä milloinkin.

        Elämä on oiva runojen syntylähde.

        Lämmin kiitos Coppis, toivottavasti et loukkaannu
        tuosta mun antamasta lempparista, se vaan niin
        vallan mainiosti sopii suuhuni :)

        Love.


      • lindal.
        Kalle K. kirjoitti:

        Tässäpä runossa näkkyypi olovan sitä
        rakkauven sanomoo ihan torven täyvveltä...
        Kut!

        Voit ihan hyvin sannoo Rellu, et olis ainoo siinä
        lajissa, soon niin vaikia kuulemma omaksua tuo
        uus nicci, joten vapaa valinta.
        Ja sanoohan Myskin minnuu melkeen aina edelleen
        Ranskattareksi :)

        Rakkauven sanomata, niiiiiih - taetaa sitähhii
        runossa olovan, heh.

        Mutta kiitosta ja lupsakkata ehtoota vuan sinne
        savon mualle.


      • C C
        lindal. kirjoitti:

        joskus jopa tällaista, mitä milloinkin.

        Elämä on oiva runojen syntylähde.

        Lämmin kiitos Coppis, toivottavasti et loukkaannu
        tuosta mun antamasta lempparista, se vaan niin
        vallan mainiosti sopii suuhuni :)

        Love.

        Coppis on hyvä lemppari:D
        Peace


      • lindal.
        C C kirjoitti:

        Coppis on hyvä lemppari:D
        Peace

        ja ihanaista aamua, aurinko paistaa,
        Coppisein :)

        Kiitz.


    • Liona

      useampaan kertaan ja maistella sanoja, niin aistikas ja hyvin kuvailtu että voisi maalata tästä vaikka taulun, kiitos lindal.

      • lindal.

        olen otettu " tästä voisi maalata taulun "

        Niin ja huomenta.

        Siinä olisi ollut kyllä vielä hiomista, en ole
        ihan joka säkeeseen täysin tyytyväinen, vaikka
        toimii se toki noinkin.

        Lämmin kiitos jälleen sanoistasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe