AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

belcar

16 Vastausta 11 441 Lukukertaa
Onko kellään kokemuksia belcarin kautta tilatuista autoista? Noi nettisivut oli vähän ihmeelliset, eikä kaikki asiat oikein selvinny. Eli tuleeko noihin kaikkiin autoihin aina normaalisti ne varot päälle ja mikä toi ttc merkintä oikein on, että laskeeko se kustannuksia jotenkin?

Kommentti

Tasan viikko puhelinsoitosta niin pyörä tuli pihaan,et toimii hyvin

belcar

on kokemusta just 2 viikon ajalta ja suosittelen välttämään tämän firman kautta autonostoa ja tuontia ei toimi kuljetus eikä myöskään paperit autosta...olen odottanut yli 2 viikkoa eikä mitään selvyyttä auton papereista ole tullut....ihmettelen mitä on takana???????

Epämääräistä touhua!

On todella epämääräistä touhua, en luota pätkääkään moiseen firmaan! Rahat pitää maksaa täsmälleen, mutta loput pitää hoitaa viranomaisten kautta,jotta saat kaikki auton paperit! Interpol toimii tehokkaasti. Älkää hyvät ihmiset luottako tällaisiin veijareihin!

kokemusta

Itse ostin heinäkuussa tätä kautta auton Belgiasta, eikä valittamista ole ollut. Kaikki toimi erittäin hyvin.

Volvo S80 D5-02

Minä ja kaksi muta kaveria ollaan hankittu autot Belcarista. ERITTÄIN hyvää palvelua olen saanut ja auto + paperit moitteettomassa kunnossa. Suosittelen.

ihmeellistä

Kyllä Sakari on tähän asti asiansa hoitanut mutta takuu jutut vähän tökkii kyllä. Noiden papereiden kans on voinut käydä niin että auton myynyt liike on hukannut ne ja asiansa sotkenut. Sakari siis välittää muiden liikkeiden autoja ja pyöriä.

Kokemusta

Tilattiin auto kaksi viikkoa sitten ja tänään se tuli niin kuin pitikin. Homma toimi täysin OK

Kokemus...huono

Tilasin moottoripyörän tätä kautta. Luvattiin huolettu uutta vastaava pyörä...oli periaatteessa ok ulkoisesti, toki toinen kylki oli maalattu (eli oli kaaduttu). Huolloista sen verran että öljyä ei ollut edes minimiin asti ja tulppia oli kolmea (!!!) eri merkkistä paikalla ja akku sökönä.

No sitten kun matkalle jäi takapenkki ja normiputki, niin sitten oli Sakari Vinkan "mukava" palvelualttius kadonnut, mitään mitä ei paperilla ollut niin siitä ei oltu enää sovittu, joten ei edes vastannut sähköposteihin. Tuo takapenkki on vieläkin matkalla Suomeen (mopo on ollut täällä kaksi kuukautta).

Eli en suosittele. Sakari osaa kyllä puhella mukavia, mutta kun tuli vähän mutkia matkaan niin muuttui vi***maiseksi. Ja myös tuo syväkurujen kuljetusliike jota hän käyttää niin on melko syvältä, hajoittivat samaisessa kuljetuksessa yhden katteenosan ja tottakai lupasivat hommata uuden, matkalla on sekin vielä...äsken kun soitin niin se oli kyllä suomessa, mutta eivät ole ehtineet toimittamaan minulle!

Golf

Tilasimme täältä kolmisen vuotta sitten tosi siistin Golfin homma kyllä toimi silloin. Tosin auto ei ollut kolaroimaton, kuten oli luvattu. Huomasimme sen, kun auto meni lunastukseen kolaroinnin vuoksi täällä Suomessa.

Autot Belgiasta

Hei

Pitääkä paikkansa että belgiassa mittarinruuvaaminen ei ole kiellettyä ?

Onko turvallinen paikka ostaa ? Myykö nää autoja ollenkaa?

Toutes Taxes Comprises

Hinnoista ilmotettaessa TTC, Toutes Taxes Comprises, tarkoittaa kaikkien verojen sisältyvän hintaan.

Vakavasti otettavan autoja välittävä yrityksen tulisi selkeästi ja tarkoin ilmoitta mitä hintoihin sisätyy ja mitä palvelu kattaa.

Onko kyseessä oheisessa linkissä oleva yritys? Mikäli näin, niin onko ketjussa mainittu (suomalainen?) henkilö ko. firman yhteyshenkilö Suomeen päin?

- http://www.vroom.be/fr/occasion-auto/pro-3180,bel-car-scrl.html

BelCar

Tässä viestiketjussa menee jo useammatkin firmat sekaisin.

Edellinen kirjoittaja linkissään tarkoittaa Belgiassa levaa autoliikettä nimeltään Bel Car scrl jolla ei tietääkseni mitään tekemistä Suomen kanssa.

Moottoripyöriä suomeen välittää Sakari Vinkka eli Finnexport Hollannista jolta minäkin Intruderini olen tilannut (ja saanutkin ihan kuten sovittiin). Finnexportin eli Sakarin kotisivut ovat osoitteessa www.belcar.fi ehkä tämä aiheuttaa sekaannuksen.

Suomessa (lue Kotkassa) toimii tai ainakin muutama vuosi sitten toimi tuontiautoja välittävä firma Belcar Oy, sitä epämääräistä toimintaa veti joku Kotkalainen veivari josta näillä palstoilla on ennenkin kirjoiteltu.

Että näin, Belcar nimestä näyttää olevan moneksi...

Belcar & Belcar

>> Että näin, Belcar nimestä näyttää olevan moneksi...

Tuon nimen / termin takaa löytyy muutakin Belgiassa olevaa autoiluun liittyvää. Aina kun valitsee yrityksen nimeen jonkin maajohdannaisen, niin rinnalla on myös runsaasti muitakin saman suuntaisen termin käyttäjiä. Plussa ja haitta.

Itse mahdollisesti tulen asettumaan Belgiaan ranskankieliselle alueelle ja saatan ehkä toimittaa muutaman auton silloin tällöin Suomeen. Mikäli näin, niin täytyy rakentaa pitävä ja toimiva toimintamalli A-Z:n.

Kuitenkin mikäli näin, niin tulen välittämään / toimittamaan vain uudehkoja takuukilometreillä olevia ja EU-vakuutuksella olevia autoja, jotka tulevat hyvämaineisista autoliikkeistä.

Kombinaatio voi palvella kumpaakin osapuolta. Henkilö jolla ei mahdollisesti ole aikaa, halua ja kielitaitoa hakeakseen itse auton, voi saada haluamansa tuoreen auton edullisemmin kuin kotimaasta. Hänelle jää vain tullaus ja verojen hoitaminen.

Jää tietysti nähtävaksi onko Belgia hinnoissa ja varustelussa kilpailukykyinen esimerkiksi Saksalle ja jos on, niin missä automalleissa.

Hyvä keskustelupaikka

Pekka määttää Lainatakseni "Työkyvyn ylläpito tulee olemaan seuraavan kymmenen vuoden aikana yksi tärkeimmistä haasteista Suomessa."jatkoa.. http://blogi.kuntauutiset.fi
Hyvä tietää milaainen liike on kysymyksessä, minä ainakin kierrän sen hyvin kaukaa.
Kyllä Sakari Vinkan puheet pitää. Olen tilannut monta pyörää
Sakarin kautta aina olen saanut sellaisen kuin olen maksanut.
koskaan ei Sakari ole retkuttanut minua eikä ketään jolle olen
sakarin virmaa suositellut. katsokaa nimi oikein Belcar (Sakari
Vinkka) Terveisin Tauno Impola Raahe

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta