Missä kaupoissa myyään isoja vaatteita ja kenkiä Tallinnassa?
Tallinnan isot koot
6
2360
Vastaukset
- oli kyse
Eli vastataan kysymykseen. Omat isokokoiset vaatteeni olen löytänyt ihan sataman läheisyydessä olevista halpistavarataloista. Vaikka esillä ei olisi aivan itselle sopivaa asua, kannattaa kysyä myyjältä. Esimerkiksi talvitakkia ostaessa Sadamarketissa ihastuin erääseen takin malliin. Sovittaessa se oli hieman pieni, mutta myyjä pyysi odottamaan hetken ja haki jostain isomman (58) takin, joka oli kuin tehty ja se tuli sitten ostettua. Hieman noissa pikkuputiikeissa joutuu hakemaan niitä isoja kokoja. Laatu ei ole välttämättä erityisen hyvää, mutta hinnatkin on halvat.
- kokonen
Siellä on Takko Fashion, jossa oma osasti isoja kokoja kohtuuhinnalla.
- shoppaan
Vaatteet Sadamarketissa oli mun mielestä melko mummommaisia ja vanhanaikaisia etenkin isot koot.
Kenkiä naisille kokoon 44 saakka myy Vivian Voo (Vanha Tallinna, Rataskaevu 2) mutta hinnat olivat korkeat ja korot myös...eli ei oikein meille Suomen kaunottarille mitään sopivia...tai kuka mistäkin tykkää. KenkäMarski parempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan954771Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan343364- 1712791
- 142388
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281532Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631406Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131190- 751040
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38980Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13912