Joskus kauan sitten myytiin ostostv:ssä jotain lottosysteemejä. Ohjelmassa asiantunijat selitti että nämä parantavat merkittävästi mahdollisuutta voittaa lotossa. Teoriaa selitettiin kanssa, en muista kyllä siitä, että mihin perustu. Tietääkö tai muistaako joku tarkemmin?
t. kiinnostunut
OstosTv:n lottosysteemit
8
2508
Vastaukset
- Morgan
Minulla on kyseinen Lotto Mestari niminen ohjelma. Täytyy todeta että siitä on ollut
paljon apua lottoamisessa. Itse en montaa euroa viikossa laita lottoihin, mutta jo
muutaman kympin panostuksella kyseisellä ohjelmalla saa ainakin 4 oikein.
Sillä voi suorittaa seurantaa arvotuista lottoriveistä, joista muodostuu niinsanottu
geometrinen summakäyrä. Käyrästä nähdään että 70% arvotuista riveistä osuu
alueelle 60.0 -8.3 molemmin puolin. Tällä alueella on noin 10 miljoonaa eri riviä.
Arvontavaiheessa katsoo että rivit osuu tälle alueelle.- Älykäs
Ei kyseessä ole kuin vain satunnaislukugeneraattori joka arpoo numeroita.
Noita on netissä nykyään vaikka kuinka paljon.
Eikös aikoinaan ollut myös sellainen lupaus, että rahat takaisin, jos ei tiettyä
määrää osumia, joka oli myös huijausta, tavallaan.
Jokainen rivi on yhtä todennäköinen, arvotut rivit ei vaikuta tuleviin, palloilla ei ole
muistia. etc. - 124v
Voisiko kyseisen ohjelman saada jostakin jotenkin?
- paljon apua?
No sepä onkin loistava keksintö, että arvottujen lottorivien perusteella 70% arvotuista riveistä osuu alueelle, jossa on 63% kaikista riveistä. Sit vielä täysin mitättömän samplen (pari tuhatta arvottua riviä koko loton historian aikana) aiheuttama virhemarginaali huomioon niin on todellakin nollatulos tämä.
- 124v+1
124v kirjoitti:
Voisiko kyseisen ohjelman saada jostakin jotenkin?
Olet myöhässä 10 vuotta.
- Lottoaja
itse ollut tuohon tyytyväinen - ainakin mulla toiminut!
http://koti.mbnet.fi/askonum/lotto- systemaatti
Kyllä minäkin osaan tehdä kohtalaisen hyvän esim. 14 numeron systeemin alle 100 euron, mutta saada siihen tarvittavat osumat, onkin eri asia. Siinä ei ennen arvotuilla numeroilla ole mitään merkitystä.
- 87k
Tottakai tuo ohjelma parantaa hieman mahdollisuuksia voittaa lotossa, eli taautsti ohjelma pystyisi antamaan esim x miljoonaa riviä, jolla voittaa jo todella suurella todennäköisyydellä
Eli ohjelman ideahan on siinä, että se tietää kaikki edelliset arvonnat, ja tietää millaisia yhdistelmiä ei ole koskaan tullut (vaikka voihan sellainen tulla, ei sitä mikään estä, eis palloilla muistia ole)
Eli jätetään pois kaikki rivit jossa on x määrä peräkkäisiä lukuja, rivit joissa numero on jokatoinen, jokakolmas, jokaneljä yms
Eli jjos ohjelma pystyy sitten antamaan vaikkapa 5 miljoonaa riviä tai vaikkapa vain miljoona riviä jolla voittaa varmana (tai ainakin jokaisessa edellisessä arvonnassa ois voittanut) niin eipä tuo paljoa mahdollisuuksia paranna, mutta toki niiden pienten voittojen määrä kasvaa.
Ja tosiaan, mikään ei estä että tulisi esim rivi 1234567 tai 1 3 5 7 9 11 13.
Eli ohjelma ei annata 100% varmoja rivejä, mutta aika lähelle sitä 100% päästään, ja arvontojen lisääntyessä mahdollisuus aina kasvaa, ellei sitten tule sitä mystistä riviä.
Eli jos tommosen ohjelman ilmaiseksi jostain saisi, niin voisi sitä käyttääkin, niin voisi katsoa että kuinka monessa arvonnassa voittaisi (varmaan kaikissa hyvin pitkän aikaa) jos laittaisi kaikki ohjelman ehdottamat rivit, joita varmaan on ainakin sen miljoonan verran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192196Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392085Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708