naiseen. Olen ollut jo yli vuoden. Miksi en uskalla kertoa tunteistani hänelle? Niinhän ihmiset toimivat... pyytävät jos jotain haluavat. Pitäisi vain uskaltaa. Mutta jos kyseessä on koko maailmankaikkeus ja minuus ja kaikki mitä se pitää sisällään niin kysyä ja huomata kaiken romahtavan olisi kuin tuhat kertaa kuolema jos ei enemmänkin, joten pysyttelen illuusioissani enkä avaa suutani. Ainakaan ihan heti. Ehkä joskus vielä sanon jotakin... Haluaisin hänen tuntevan samoin kuin itse tunnen, mutta jos en tiedä varmasti, en uskalla toimia...
-Jack L.-
Olen ihastunut
31
10206
Vastaukset
- -nainen-
yhtään ihastustasi? Ehkä sitä jotenkin kannattaisi tuoda esiin, niin toinenkin ehtii lämmittelemään tunteitaan.
- että...
Hän aavisti kerran... Kumpikaan meistä ei tehnyt mitään. Hitunen rohkeutta jos olisi tuolloin ollut enemmän, niin tiedä missä olisin tällä hetkellä... Hm... tavallaan tämä haaveilukin on mukavaa, mutta joskus soisi haaveidenkin muuttuvan todeksi ja jotain konkreettista hyvää tapahtuvan itsellenikin...
-J.L.- - surullinen!
että... kirjoitti:
Hän aavisti kerran... Kumpikaan meistä ei tehnyt mitään. Hitunen rohkeutta jos olisi tuolloin ollut enemmän, niin tiedä missä olisin tällä hetkellä... Hm... tavallaan tämä haaveilukin on mukavaa, mutta joskus soisi haaveidenkin muuttuvan todeksi ja jotain konkreettista hyvää tapahtuvan itsellenikin...
-J.L.-puolestasi. Ja vielä surullisempi tuon naisen puolesta. Sinä tiedät tunteesi, hän ei ehkä saa koskaan tietää. Tiedäthän itse, että meillä on vain tämä yksi elämä ja se menee aika nopeasti eteenpäin.
Voi, kunpa oma rakkaani tuntisi noin, tosin eipä siitä paljon näköjään olisi iloa, jos on arka kuten sinä.
- Ihastunut,,
Riittävästi häneen, jos et pystynyt kertomaan tunteitasi! Tätä pidän itse tunne mittarinani.. T: mies joka ihastuu harvoin.
- j.l.
niin ihania ja jokaisen omakseen luulemia...
- n.o.
j.l. kirjoitti:
niin ihania ja jokaisen omakseen luulemia...
aivot rimmaa välillä ihanasti luulotellen
- j.l.
n.o. kirjoitti:
aivot rimmaa välillä ihanasti luulotellen
Niinnetekkee ainakin joskus näin yötuimaan... ;)
- n.o.
j.l. kirjoitti:
Niinnetekkee ainakin joskus näin yötuimaan... ;)
, aeka kun silmiä alkaa harottaa...
Yö alkaa olla niin tuima, että nyt nukkumaan ennen kuin saa unihalvauksen...vaik:) - Mitä vahvempia
tunteet on, sitä vaikeampi niitä on toiselle kertoa.
T: nainen, joka ihastuu tosi harvoin - Ihastunut,,
Mitä vahvempia kirjoitti:
tunteet on, sitä vaikeampi niitä on toiselle kertoa.
T: nainen, joka ihastuu tosi harvoinOlla hän, viestistäsi päätellen.
- Unohdin
Ihastunut,, kirjoitti:
Olla hän, viestistäsi päätellen.
vastata tähän aiemmin. Tuntuuko tutulta?:) Vai onko hän aina huolellinen ja tarkka ja muistaa kaiken...
- Ihastunut,,
Unohdin kirjoitti:
vastata tähän aiemmin. Tuntuuko tutulta?:) Vai onko hän aina huolellinen ja tarkka ja muistaa kaiken...
Nimimerkistäsi voisin päätellä! Huolellinen ja tarkka hän varmaan on, kaiken muistamisesta en oikein osaa aina sanoa...
- : )
Ihastunut,, kirjoitti:
Nimimerkistäsi voisin päätellä! Huolellinen ja tarkka hän varmaan on, kaiken muistamisesta en oikein osaa aina sanoa...
Kuulostaa ihan minulta. Tosin, onhan meitä varmaan muitakin samanlaisia.
- harrvoin
No, ei tuo aivokemia (rakastuminen) taida olla aivan noin yksinkertaista insinööritiedettä. T: toinen mies, joka ihastuu myös todella harvoin.
- on se
että koska sinä et uskalla toimia, et koskaan saa tietää tunteeko hän samoin.
Ja koska et saa koskaa tietää tunteeko hän samoin, et koskaa uskalla toimia.
Kumpi muuten olikaan ensin, muna vai kana? Vähän tiedän minä elämästä ja vielä vähemmänn rakkaudesta, mutta saatat sinä vanhainkodissa vähän katuakin, jos sinne asti pääset.. - W.Fang
sanopa muuta, koska samassa tilanteessa olen.
Hupaisaa sinänsä, että täällä netissä meitä ´neuvottomia´, onnettomia, samoja asioita miettiviä riittää.
Minullakin olisi ollut tämän herran kanssa tilaisuus -useitakin ehkä, selvittää tunteeni hänelle. Jotka hän kyllä varmasti muutenkin jo tietää, sen verran typerästi olen välillä käyttäytynyt hänen läsnäollessaan. Vielä kesällä olin aistivinani jotain hänenkin puoleltaan. - menettäisit
Jos sanoitsit hänelle, että tää on ihan hullua ehkä sinusta, mutta saisiko susta seuraa kahville/oluelle/lenkille... ja jos hän vastaa että älä unta nää tai jotain muuta ihan tyhmää, että no kuinka sä tollasta kysyt, niin aina vois sanoa, että ajattelin jotain rutiineja rikkovaa keksiä,mutta taisi olla huono idea, unohda koko juttu, täytyy keksiä jotain muuta itseään piristävää tähän syksyyn.
Mitä sulle tapahtuu jos hän ei ole kiinnostunut??
Kivahan se on muita neuvoa ja itseni tekisi mieli sanoa yhdelle, että lähtisitkö lenkille kanssani - mutta taidamme olla tahoillamme varattuja, joten tämä johtuu vaan suhteen köyhästä vaiheesta itselläni- tunteistani
ja hän ei olisi kiinnostunut, luulen että jonkin aikaa häpeäisin itseäni ja katuisin sitä että meninkin avaamaan suuni. Ajan myötä unohtaisin ehkä koko tapauksen. Huomaisin jonkin toisen hymyn ja katseen jossain, aistisin feromonien tuulahduksen. Pelkäisin ja rakastaisin ja kiemurtelisin tunteissani pääni sisällä...
-luminous- - ne ei ole meidän
tunteistani kirjoitti:
ja hän ei olisi kiinnostunut, luulen että jonkin aikaa häpeäisin itseäni ja katuisin sitä että meninkin avaamaan suuni. Ajan myötä unohtaisin ehkä koko tapauksen. Huomaisin jonkin toisen hymyn ja katseen jossain, aistisin feromonien tuulahduksen. Pelkäisin ja rakastaisin ja kiemurtelisin tunteissani pääni sisällä...
-luminous-vallassa!!! Jos kertoisit, huomaisit näkeväsi oikein asiat, etkä turhia liioittelisi!!!
- olen. n*
Todennäköisesti se nainen, johon olet ihastunut, on myös ihastunut sinuun, koska harvoin aikuisten ihastuminen on yksipuolista. Ellei tämä nainen ole huomattavasti vanhempi, naimisissa tai sinun pomosi, niin kannattaa ajatella asiaa avoimin mielin.
Olen toivonut vuoden ratkaisua ihastumiselle ja suurta muutosta elämääni. Tämä mies on tavallaan kuulunut tähän muutokseen, koska hän on pistänyt minussa isot moottorit käyntiin. Hän ei sitä itse tiedä, mutta olen käynyt todella isoja juttuja päässäni läpi vuoden ajan. Haaveita on monenlaisia, mutta karmani voi olla toista mieltä. - Ihastunut ikihyviksi
Olen aivan järjettömän ihastunut ja kiinnostunut eräästä miehestä että oikein kipeää tekee. Kyllä vaistoan hänen kiinnostuksen mutta juttu ei vierähdä eteenpäin.
Ollaan usein yhteyksissä mutta kun ei niin ei. Toinenkaan ei sano mitään. Ehkäpä kohtalo vaan suojelee minua suurelta pettymykseltä ja tyydyn vaan tähän ja riudun.
Aikuinen nainen jo olen ja tiedän kyllä tunteeni, voisin huutaa ne maailmalle mutta en kerta hänelle. Taidan olla menettänyt jo tilaisuuteni joka kerran minulle tarjoutui. Haaveilen vaan... varmaan ikuisesti. Tiedän kyllä että kohta voi olla jo myöhäistä mutta mikä tähän hulluuteen auttaisi. - pikkukeiju
Ymmärrän tilanteesi. Olen aivan samassa jamassa. En uskalla kertoa miehelle että olen ihastunut ja se syö naista.
- ihastunutN75
Olen myöskin vallan ihastunut erääseen mieheen, ollut jo hyvän aikaa ja jollain tapaa tunnetaan toisemme. Kuitenkaan juttu ei ole edennyt hetkiin, vaikka sitä olen suuresti jo odottanut ja joskus hiukan pelännytkin. Välistä tuntuu, että olen suunnattoman rakastunut tähän mieheen ja taas välistä tuntuu, että olisi kaikkein parasta unohtaa koko mies, mutta sitten muistan ihanan pitkät keskustelumme ja kyynel vierähtää ikävästä poskelle. En tiedä mitään konsteja, joilla juttua saisi edistymään, sillä tätä stooria on takana jo useampi vuosi. Mitä siis tehdä?Neuvoja, kiitos :)
- joopetti
Niin mutta miten kertoisin. Minulla on sama tilanne. Olemme hieman ystävystyneet nyt syksyn aikana. Joka kerta kun näämme tuntuu, että pakko on tehdä asialle jotain. Ja jos kerron ja tyttö sanoo, jotain tyyliin että ei kiinnosta, ollaan vaan kavereita, niin se on aivan sama asia, kun kaivais sydämmen tylsällä veitsellä irti. Sitä en halua, mutta en halua olla kertomattakaan. Pää on ihan sekaisin, en tiiä mitä pitäis tehä.
- et menetä mitään - kasvat
Hei haloo ,
jos olet vapaa ihminen ja tuo tyttökin on niin rohkeutta peliin - joku päivä elämä voi olla ohi tai tilanne muuttunut, sitten harmittelet ja katkeroidut itsellesi, miksi en jne...
Jos hän ei tunne samoin, niin sitten suruvaihde peliin, se kasvattaa tekee kypsemmän ihmisen ja myöhemmin kohtaat ihan varmasti jonkun toisen mukavan ja yks juttu vielä - ihanaa, kun sinulla on tunteet- vau
- rakkaus!
minäkin ole ihastunut mutta en ymmärrä miksi en uskalla kertoa ihmisen vaisto on outo vaikka olen 8v ihastuin patsikkiiinhän on jo kolmosella minä kakkosella hän on niiin ihana!
- Rakastunut
Minulla on sama juttu olen vasta 10v ja en tiedä miksi en uskalla kertoa hänelle
- yks sivullinen
Taas on vanha ketju nostettu esille. Jotakin tuttua noissa jutuissa on, nyt ymmärrän paremmin yhden jutun jonka tiesin jo v.2007, kun olin parin henkilön kans tekemisissä. Tämä vahvisti, mitä huomasin heistä jo silloin ;D
- Riku Sokela
Pyydä kotiin ota viinaa ja anna hänelle niin kauan että hän on humalassa ja kerro että hänellä on hienot tissit menkää sänkyyn purista hänen tissejään ja pimppiä voi imeä anna sinun kalujasi hänelle jne sitten seuraavana aamuna olette naimisissa :) olen kanssa ihastunut : Miisa Zilveriin :) koitin sillä lailla että kerroin tunteistani ja isäni löysi meidän sangystään :D olen 13 v
- poika 9v
Riku Sokela kirjoitti:
Pyydä kotiin ota viinaa ja anna hänelle niin kauan että hän on humalassa ja kerro että hänellä on hienot tissit menkää sänkyyn purista hänen tissejään ja pimppiä voi imeä anna sinun kalujasi hänelle jne sitten seuraavana aamuna olette naimisissa :) olen kanssa ihastunut : Miisa Zilveriin :) koitin sillä lailla että kerroin tunteistani ja isäni löysi meidän sangystään :D olen 13 v
Okeij en tiedä mitä tarkoitat kaluilla mutta pimpillä kyllä taidan antaa pippeliä
- MitäTehdä
Hei! Mulla sama juttu, oon ihastunut. Ja kun se tulee meille nii oikeesti mä en uskalla meinaa sanoo sille suoraa mitää ja sit se vaa alottaa keskustelun ja mä jatkan. Tietysti keskustelut menee ihan hyvin.
Kouluissa sitten tässä keskustelu herätti muistikuvia, meillä on luokan kanssa joka tiistai mennään kanneltalolle, ja ollaan siellä ryhmissä (sarjakuva, sirkus ja kädentaidot). Yhtenä kertana (juuri viime kerralla) sitten tämä ihastukseni tuli kun me leikittiin "iloista ninjaa" hän tuli siis halaamaan mua ja mä sitten kalpenin hieman. Se sano samalla että:
"Mä tykkään susta!" Tätä halailua on ollut jo ainakin neljä kertaa vuodessa. Itse en ole, mutta hän on. Olen vain ollut siinä sitten, kertonut kavereille, ja yks niistä sanoi että "Se on sit ihastunut suhun!" kaikki luokalla varmaa tietää et mä oon kuses siihe ja en tiiä onko se, mut merkkejä oon havainnut. Kun mä vähän väliä "vilkuilen" sitä, se katsoo takasin. Kun joku kiusaa mua, se tulee puolustaa.
Yhtenä päivänä sitten sen kaveri tuli sanoo mulle et: "Tiesitkö sä, et sun poikaystävä syö tuolla lunta?" Sanoin et: "Oikeesti. Se ei oo mun poikaystävä." Sit se jatko: "Oliko kivaa kun se tuli halaa sua siellä kanneltalolla?" Mä sanoin: "Miten nii?" se vastas: "Kaikki tietää. No oliko?" mä sanoin: "Ei." Vaik mä oikeesti tiesin et se oli9 kivaa, tai siis "kivaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40929