Mikä on Eiran mafia?
Mitä tapahtuu ruskeassa talossa?
Onko tällä palstalla useampia kuin yksi kirjoittelija?
Mihin luulette vaikuttavanne näillä kirjoituksilla?
Eikö teillä ole elämässä mitään järkevää sisältöä?
Kysymyksiä palstalle kirjoittaville
5
508
Vastaukset
- luja.
Mikä on Eiran mafia?
-Se on mafia joka toimii Eirassa.
-Anaaliyhdyntöjä.
-On!
-Edistämme SETA:n asiaa.
-Ei!- Börje Sahlström
Onkohan niin, että osa tänne kirjoittavista tekee sen hupia sadakseen, osa tosimielellä ja osa vaan jonkin agendan vuoksi?
"Väinö-Setä", Kirjuri,Hartola, Komentaja mm. ovat tosimielellä, jokunen anarkisti ja veijari jonkin itselleen selvän päämäärän vuoksi ja muut taas asioita seuraten. Tähän joukkoon luen itseni, joka suhtautuu asioihin tabula rasana.
Vastasiko avauskysymykseen tämä analyysini? - *sivullinen52*
Börje Sahlström kirjoitti:
Onkohan niin, että osa tänne kirjoittavista tekee sen hupia sadakseen, osa tosimielellä ja osa vaan jonkin agendan vuoksi?
"Väinö-Setä", Kirjuri,Hartola, Komentaja mm. ovat tosimielellä, jokunen anarkisti ja veijari jonkin itselleen selvän päämäärän vuoksi ja muut taas asioita seuraten. Tähän joukkoon luen itseni, joka suhtautuu asioihin tabula rasana.
Vastasiko avauskysymykseen tämä analyysini?,että enemmistö tänne kirjoittelevista tekee sitä ihan hauskuuden vuoksi. Sen verran taidokasta verbaaliakrobatiaa esiintyy täälläkin. ;-)
- Klaus von Grewendorp
Mikä on Eiran mafia?
Puolisotilaallinen taistelujärjestö ilman sotilaallista potenttiaalia. Varmojen tietojen mukaan se maalittaa kotimaisia kohteita venäläisille ohjuksille. Ei sisällä plösönaamoja.
Ryhdittömien miesretaleiden keskinäistä jyystöä. Joukossa ainakin yksi plösönaama. Talon puhtaanapito hoidetaan ns. oman väen kesken vankalla ammattitaidolla vaikka ylämäkeen (aaaah...) ajaen.
Valitettavasti on minua muitakin.
Mengelen kultahampaiden löytymiseen eteläamerikasta ja antarktiksen natsitukikohdan uudelleen avaamiselle. Tahtoo kuuhun.
Kyllä.
1:Olen saanut yhteyden pyynikin harjussa asuviin ja kultaa kaivaviin tavallista pienikoisempiin maahisiin. Nämä polveutuvat Aldebaraniasta muinoin saapumeista teutoneista.
Teutonit ovat muuttuneet maahisiksi oltuaan liian kauan tekemisessä saastaisen ugriveren kanssa.
2: Etsin Venäjälle kaapattua tyttöystävääni yhdessä afrikakorpsin, osasto Gehlenin ja märän mutta jo harvakarvaisen unelmani http://www.daserste.de/cmspix/bildgalerie/zoom_400_300_07122005583936.jpg
kanssa.
3: Vastaan T Lahtiselta saamaani haasteeseen ja tulen pieksemään tämän mitättömän ugripään ja paskakuulan vaikka paljain nyrkein. Penkistä nousee 88 kg joten Lahtinen ja muut pikkupojat, kohta on tilit selvät. SAATANA.- rautariku
88 kg penkistä? Säähä ole vallan voimamies. 88 kg o enämpi ku pelkkä tanko ja lukot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066