että Jumala pelastaa syntisen helvetin ”ikuisesta piinasta > taivaaseen" - eikä hänen synnin turmelevasta ja kuolemaan johtavasta tilastaan > iankaikkiseen elämään Jumalan valtakunnassa.
Johannes 8
21 Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi:
"Minä menen pois. Silloin te etsitte minua, mutta TE KUOLETTE SYNTEIHINNE.
Minne minä menen, sinne ette te pääse." Juutalaiset kummastelivat: "Ei kai hän aio tappaa itseään, kun sanoo: 'Minne minä menen, sinne ette te pääse'?" Jeesus sanoi heille: "Te olette lähtöisin alhaalta, minä YLHÄÄLTÄ. Te kuulutte Tähän maailmaan, mutta MINÄ EN tähän maailmaan KUULU.
Siksi sanoin teille, että TE KUOLETTE SYNTEIHINNE. Ellette usko, että minä olen se joka olen, TE KUOLETTE SYNTEIHINNE."
Näin siis Jeesus sanoi juutalaisille ja se yhtä pätevä meille kaikille, ilman Jumalan armoa Jeesuksessa me kuolemme synteihimme, jos emme ota vastaan Jumalan armoa Jeesuksessa - ME KUOLEMME SYNTEIHIMME..
Et ole adventisti jos uskot (3 )
2
166
Vastaukset
- sama...
Samapa tuo mihin sitä kuolee! Aika moni kuolee syöpään, synti ei tietääkseni ole tappava tauti :)
Älä turhaan heräile, yrittää tuo eksyttäjä sanoa!
Hyvä olisi saada ikuinen elämä maan päällä (kuten ellenismissä opetetaan, että ei taivaassa, vaan täällä) - mutta jos ei kiinnosta sellainen sinua
- niin ei sitten muuta kuin v ain haihdut olemattomiin kuoltuasi.
Kuinka moni tahtoisikaan haihtua pois helvetillisestä elämästä maan päällä - mutta tietää sisimmässään, ettei se vapauta.
Vaan sitten tulee peruuttamaton ja loppumaton tuomio.
Kiitos Herralle, ettei tuo ateistinen oppi - mihin puu kaatuu, siihen se maatuu; suurinpiirtein - saa tuulta mustien siipiensä alle.
Niin sitten - kiitos Herralle - ahdistuneillekin ihmisille jää aikaa etsiskellä Jeesusta elämäänsä.
Kun ei oman käden kautta rohkene - kiitos armon Herran - poistua maan päältä.
Sanopa sinä alex-kasi - rakkauden jumala - oletko niin helä, että ikuinen tuomio kestää vain muutaman sekunnin, vai oletko niin julma, että se kestää jopa useita minuutteja?
Mutta tässä vähän vinkkiä asian pohdintaan:
Jes 66:23-24
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
[Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48].
Et ole oikea adventsimi, jos et hylkää ellenismiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?473078Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n422290Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari622189Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa952077Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh631794Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä181734Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr771547Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http461328Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1371277Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661064