Kuka muistaa Sievin apteekin tapahtumat. Onko niistä Sievin apteekin jutuista kirjoitettu.
Minun muistikuvat on että kyse oli samanlaisesta rakkaudella hoitamisesta kuin muissakin SRK-operoimissa "rakkauden hoidoissa"
Apteekin tapahtumat Sievissä
9
1279
Vastaukset
- sielunhoitoa
SRK:n hoiti Apteekkarin sielua sielunhoitotilaisuuksissa.
SRK on kieltänyt puhumasta näistä sielunhoidollisista tilaisuuksista vedoten rippisalaisuuteen.
Jos haluat tietää, millaisia nämä sielunhoitotilaisuudet olivat niin lue tämä viesti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000030224618 - pääpallo
Mitäs myivät kortsuja.
- ---
Tiedätkö edes mistä puhut? Tunnetko edes kyseessä olevan tapauksen?
- paavo65
On se vaan ihmeellistä, että jostain yksittäisestä harvoja ihmisiä koskeneesta tapahtumasta riittää puheenaihetta vuosikymmeniksi. Varsinkin kun "totuus" on tässäkin tapauksessa hyvin subjektiivinen käsite. Maailmassa tapahtuu jatkuvasti valtavasti vääryyttä, mutta täällä vain joku jaksaa kaivella tuollaista asiaa.
- osuit naulan kantaan
...tapahtumasta riittää puheenaihetta vuosikymmeniksi...
Osuit naulan kantaan. Salailu ja suoranainen vääristely ovat tehneet vl-liikkeen "tuhansien tarinoiden tavarataloksi".
Oletko syntynyt -65? Jos olet, et varmaan ole ensimmäisiä avoimuuden puolustajia. Ihmiset jotka olivat ja elivät vl-liikkeessä 60-70 (-80) luvuilla on vaikea edes ymmärtää miten raadollista ja valheellista hengellisen liikkeen sisällä on ollut. - Jumalan varjelus
koska hoitokokouksista ja hoitamisista puhuminen on vasta alkumetreillä. Ilmeisesti olet joko hoitaja tai hoitajien hännystelijä, mutta joka tapauksessa tekstisi on hyvin kevytmielistä ja säälittävää. Niin, mitäpä se vääryys ja yksittäistä ihmistä koskenut tapahtuma, kun ei ole kysymys omasta navasta! Rukoilen Jumalaa, että hän varjelisi minua, etten koskaan tapaisi sinunlaistasi luomakunnan petoa.
- paavo65
Jumalan varjelus kirjoitti:
koska hoitokokouksista ja hoitamisista puhuminen on vasta alkumetreillä. Ilmeisesti olet joko hoitaja tai hoitajien hännystelijä, mutta joka tapauksessa tekstisi on hyvin kevytmielistä ja säälittävää. Niin, mitäpä se vääryys ja yksittäistä ihmistä koskenut tapahtuma, kun ei ole kysymys omasta navasta! Rukoilen Jumalaa, että hän varjelisi minua, etten koskaan tapaisi sinunlaistasi luomakunnan petoa.
"Niin, mitäpä se vääryys ja yksittäistä ihmistä koskenut tapahtuma, kun ei ole kysymys omasta navasta!"
En lainkaan vähättele yksittäisen ihmisen kokemuksia, mutta minua ihmetyttää se, kuinka suhteettoman mittakaavan tuokin tapahtuma on saanut, ainakin tällä palstalla. Mitä siitäkin tulisi jos kaikkien ihmisten kokemista vääryyksistä revittäisiin jatkuvasti juttua? Maailmaan ei muuta mahtuisikaan.
"Rukoilen Jumalaa, että hän varjelisi minua, etten koskaan tapaisi sinunlaistasi luomakunnan petoa."
Kiitos, ei minuakaan tuon kirjoituksesi perusteella tee kovasti mieli tutustua sinuun, joten toivottavasti Jumala kuulee rukouksesi. Samalla kertaa voisit rukoilla itsellesi hieman ymmärrystä ja anteeksiantavaa mieltä. - paavo65
osuit naulan kantaan kirjoitti:
...tapahtumasta riittää puheenaihetta vuosikymmeniksi...
Osuit naulan kantaan. Salailu ja suoranainen vääristely ovat tehneet vl-liikkeen "tuhansien tarinoiden tavarataloksi".
Oletko syntynyt -65? Jos olet, et varmaan ole ensimmäisiä avoimuuden puolustajia. Ihmiset jotka olivat ja elivät vl-liikkeessä 60-70 (-80) luvuilla on vaikea edes ymmärtää miten raadollista ja valheellista hengellisen liikkeen sisällä on ollut."tuhansien tarinoiden tavarataloksi"
Nimenomaan tarinoiden, legendojen, joilla saattaa olla hitunen todellisuuspohjaa, mutta 99% pötyä.
"Ihmiset jotka olivat ja elivät vl-liikkeessä 60-70 (-80) luvuilla on vaikea edes ymmärtää miten raadollista ja valheellista hengellisen liikkeen sisällä on ollut."
Olen ollut 70- ja 80-luvut liikkeen sisällä ja täällä olen edelleen. Omasta kotisiionistani on tuolta ajalta päällimmäisinä muistoina turvallisuus, vapaus, huolettomuus, rakkaus, anteeksianto.
- RAKKAUS!
Todellisella rakkaudella ei ole SRK:n "rakkauden" kanssa mitään tekemistä. VL-rakkaus on vihaa, alistamista, nöyryyttämistä, hyötymistä, kiduttamista, jne..
Ei sellainen ole sitä rakkautta, millaisena me olemme rakkauden käsittäneet. Kysymyksessä lienee kaanaan kielen ja suomen kielen välisestä murre-erosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112724Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092560- 1772410
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1512049Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241654Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581099- 83837
- 45777
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15722Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151713