Jeesus ei katso kuppikuntaan, vaan sydämeen

Sirkka-Iita

Älä jää ulkopuolelle ja yksin, vaan mene kristillisiin tilaisuuksiin ja myöskin kirkon Jumalanpalvelukseen. Perus luterilaisissakin on monia uudestisyntyneitä ihmisiä.

Jos asut kaukana maaseudulla, kuten minä, niin hakeudu niiden seurakuntien tilaisuuksiin, jotka ovat mahdollisuuksien rajoissa. Ei kukaan voi vaatia sinua ajamaan jotakin 200 km matkaa, vaan käy siellä kristtillisissä tilaisuuksissa, mikä milloinkin sinulle on saatavilla. Ja pidä kotikokouksia myös.

Kyllä sinä sitten itse tunnet ja Pyhä Henki johdattaa sinne, mikä on Jumalan tahto. Rukoile johdatusta Jumalalta.

Itse käyn eniten Ruotsalaisen Vapaaseurakunnan tiloissa olevissa suomalaisten pitämissä heluntalaisten kokouksissa. Koska se on lähinnä, ja on parhaimmat mahdollisuudet. Kaikkihan olemme sisaruksia Kristuksessa.

Läheisin ystävättärenikin on helluntalainen, aivan kuin oikea sisko, tuemme ja autamme toinen toistamme. Kristus yhdistää kummasti. Heluntalaiten kokouksia on meillä pidetty kotonakin. On aina ihana kokoontua ylistämään Jeesusta.

Kyllä Jumalan Pyhä Henki johdattaa, kun vain annat itsesi kokonaan Jumalan käyttöön ja USKOT siihen, että Herra EI sinua hylkää. Minä olin surullinen siitä, kun aluksi tuntui ettei minulla ole mitään mahdollisuutta tehdä evankelioimistyötä täältä Ruotsin maaseudulta käsin.

Mutta sitten aloin kirjoitella kirjeitä ihmisille ja puhelinluettelossa riitää porukkaa. En koskaan kirjoittele mistään opinkysymyksistä, vaan ainoastaan puhdasta pelastuksen sanomaa Kristuksessa.

Jeesus saa Pyhän Henkensä kautta puhua sitten näille ihmisille, minä olen vain kylväjä, Jeesus on se joka antaa kasvun.

Olen myöskin esirukoillut ihmisten kanssa netissä. Senvuoksi laitoin siihen galleriaani sen sähköposti osoitteen, että voisimme yhdessä rukoilla sairaiden puolesta.

Minä itse en voi ketään parantaa, mutta voin viedä sairaita Jeesuksen parannettavaksi uskon rukouksen kautta. Minä USKON, että Jeesuksen USKO riittää parantamaan.

Ja iloitsen yhtä vilpittömästi, kuin pieni lapsi, jos saan palautetta siitä, että Jeesus ON parantanut. Kiitos Elävän Jeesuksen, joka ON VOIMALLINEN auttaja TÄNÄKIN päivänä. Aamen

17

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirvas

yritetty koko ajan selittää. Se Ilmestyskirjan "suuri joukko" koostuu ihmisistä, jotka Jumala on heidän uskonsa perusteella valinnut kansakseen, ja vanhurskauttanut heidät. Heitä on tänään jokaisessa uskonnossa - paitsi ei niissä, jotka eivät perustu Raamattuun.

Täällä maallisessa kukaan ei valitse ketään, kukaan ei ole oikeassa, ja kaikki olemme samanlaisia kurjia syntisiä.

Mutta jatketaan juttua kaikessa sovussa ja Herrassa. Hän se lopulta päättää, kuka mitäkin teki taikka sanoi, kun se aika tulee.

• toisenlaista.

Kuin adventisteissa,sanoisko enemmän Hengellä täyttynyttä,ja rakkaudellista,sen aistii...jotakin sellaista mitä,ei voi itse tehdä. Silti pidät näkökantasi,etkä ole vietävissä. Jatka samaan tyyliin.

• ollaan.
      Minut voi löytää esim.Lohjan Laurin kirkosta,Vivamon "pikku kirkosta" tai Hopeaniemestä.
      Yhden srk:n olen jättänyt pois listaltani ja se on Lohjan adventtikirkon rukoushuone.
      Siellä ei ole oikea henki läsnä vaan "pokkuroimisen" ja vähäisten ihmisten hyljeksimisen henki.
      Mutta jos Herran henki korjaa asian ja laittaa lopun tuolle väärälle hengelle ja "raikastuminen" tapahtuu,niin mikäs ettei sinne voisi taas mennä.
      Mutta numero YKSI minulle on tv7.
      Valikoidenkin sieltä vähän ohjelmia on se MELKEIN kun kävisi kirkossa kun sen kanavan avaa.

Siunausta kaikille Kristuksen omille,seurakunnattomillekin.

• uskonkysymyksiä

Sunnuntai on pedon merkki mutta uskotko tähän?
        Uskotko Sirkka-Iita että kolmen-enkelin sanoman adventistinen Ilmestyskirjan tulkinta toteutuu kohdallasi?
        Entäs suljetun oven oppiin?

• selittäjiä...
        uskonkysymyksiä kirjoitti:

Uskotko Sirkka-Iita että kolmen-enkelin sanoman adventistinen Ilmestyskirjan tulkinta toteutuu kohdallasi?

...riittää joka lähtöön.Kymmeniä eri versioita olen kuullut. Oppi...Mikä on Kristuksen oppi,usko?

• uskonkysymyksiä kirjoitti:

ollenkaan näitä yhtäkään asiaa. Täytyy sanoa että sittempä tuo Herra ajallaan näyttää senkin ja antaa myöskin siinävaiheessa ne oikeat ohjeet.

Henkilökohtaisesti luulen, (en siis tiedä)että se pedon merkki on ihan jotakin muuta, joka liityy vallankäyttöön ja ostamiseen ja myymiseen.

En todellakaan tiedä tämän enempää. Itse en usko, että se olisi mikään viikonpäivä.

Ilmestyskirjan tutkiminenkin on jäänyt aika vähälle, joten en siitäkään voi ketään mennä neuvomaan. Jotenkin minulle outoja nämä tutkivat tuomiot ja kolmen enkelin sanomat.

• mutta älä eksy
        Sirkka-Iita kirjoitti:

ollenkaan näitä yhtäkään asiaa. Täytyy sanoa että sittempä tuo Herra ajallaan näyttää senkin ja antaa myöskin siinävaiheessa ne oikeat ohjeet.

Henkilökohtaisesti luulen, (en siis tiedä)että se pedon merkki on ihan jotakin muuta, joka liityy vallankäyttöön ja ostamiseen ja myymiseen.

En todellakaan tiedä tämän enempää. Itse en usko, että se olisi mikään viikonpäivä.

Ilmestyskirjan tutkiminenkin on jäänyt aika vähälle, joten en siitäkään voi ketään mennä neuvomaan. Jotenkin minulle outoja nämä tutkivat tuomiot ja kolmen enkelin sanomat.

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

• ylifariseus
        Sirkka-Iita kirjoitti:

Tunnistaa kaikki pedon merkit, sillä ne kaikki tulevat samasta lähteestä ja saavat vahvistuksensa Roomasta, sillä se kattaa kaikki elämän alueet, kaupasta työelämään asti.
        Tärkeä olisi myöskin tunnistaa toinen merkki ja se on Ihmisen Pojan merkki, joka tulee näkymään taivaalla.
        Jeesus sanoi, tälle ajalle ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki, ja se oli elämän ja ylösnousemisen merkki johon pedon merkin antajalla ei ole voimaa, eikä valtaa.

Kun pedon aika tulee, se johtaa monet kuolemaan, mutta kun Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, on se pelastuksen merkki niille jotka säästyvät pedon merkin kumartamiselta.
        Keksikääpä mikä on Ihmisen Pojan merkki ?.

• anni
        selittäjiä... kirjoitti:

...riittää joka lähtöön.Kymmeniä eri versioita olen kuullut. Oppi...Mikä on Kristuksen oppi,usko?

Pedon merkin ymmärtää helpommin kun ensin tietää, että mikä se peto on? Peto on Rooman katollinen kirkko. Siis mikä on Rooman katollisen kirkon merkki

• tuula
        selittäjiä... kirjoitti:

Pedon merkin ymmärtää helpommin kun ensin tietää, että mikä se peto on? Peto on Rooman katollinen kirkko. Siis mikä on Rooman katollisen kirkon merkki

• wlpl
        selittäjiä... kirjoitti:

• suprise
        selittäjiä... kirjoitti:

• hirvas
        suprise kirjoitti:

oivalluksen on keksinyt? Et kai nyt sinäkään kaikkia satuja usko.
        Tai oikeastaan, kerroppas nyt Jumalan totuutta käyttäen, kuka on peto, kuka sen totesi ja koska?

Kun vielä ilmoitat Jumalan totuutta käyttäen, mikä on suuri Babylon, niin ollaan kaikki paljon viisaampia.

• selittäjiä...
        suprise kirjoitti:

... siis löytyy kyllä. Tiedän katolisen kirkon historian ja sen,että adventistien mukaan pedon merkki on sunnuntain pyhittäminen lepopäivänä.
        Katolinen kirkko on maallistunut lähes kokonaan
        ja ollut sitä itseasiassa jo Rooman keisari Konstatinuksen ajoista lähtien,jolloin siitä tuli valtion uskonto. Uskonto ja usko taas ovat kaksi eri asiaa. Maallistumista on havaittavissa myös adventtikirkon sisällä, lähinnä sen joissakin jäsenissä. Ei pala, jos koskaan on palanut heissä Kristuksen ensirakkaus.
        Moni teistä kiivailee lepopäiväkäskyn puolesta olematta koskaan tehnyt vararikkoa lain pitämisen suhteen ja huudahtanut kuin Paavali:' Minä syntinen ihminen,kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista.' Laki ja evankeliumi on nähtävä toisistaan erillään. Laista ei katoa pieninkään piirto. Siitä on tullut meille kasvattaja Kristukseen. Kristuksesta taas evankeliumin kautta armahtaja kurjaa syntistä kohtaan. Laki ei ole vain ulkokohtaisesti heränneelle sielulle noudatettavissa oleva asia.Jeesus katsoo sydämeen,josta lähtevät pahat teot -KAIKKI! Lain tietä eitarvitse käydä kovinkaan pitkälle,kun tulee hetki, että olen mahdoton pitämään lakia. Tässä vaiheessa Kristus tarttuu peliin jatarjoaa armoa kerjäävälle ARMOA=evankeliumia! Ja sehän kelpaa kyllä. Rakkaus Jumalaan syttyy ja tulee automaattisesti halu seurata Jeesusta. Asiasta voisin omakohtaisen kokemukseni perusteella kertoa enemmän. Mutta heitän kysymyksen. Missä on rauhasi,ilosi,vanhurskautesi,lainpitämisesi ja pelastuksesi?

• miksi suosia

Miksi suosia/hyväksyä epäraamatullista seurakuntaa, joka ei välitä kuulla Totuudensanaa, se sellaisen asenne ja oppi on Baabelin portonviinin sekoittamaa sekoilua?!!

Ilmestyskirja:
      18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen SYNTEIHINSÄ OSALLISIKSI ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Oikeata meininkiä Sirkka-Iitalla.

Siunausta paljon!

• tunnustaisi edes uskonsa?

Sirkka-Iita on saanut erikoiskoulutuksen taitavaan ekumeeniseen lähestymistapaan.
        Ei sitä voi olla välillä vehnää ja välillä lustetta vaikka molemmat näyttävät samanlaisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1763
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1160
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      441
      1126
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      814
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe