Pentti Linkola kommentoi

Jokelan tapahtumia

Hbl:ssä näin:



” I det långa loppet hjälper det inte att skjuta några skolkamrater. Det krävs en större massrörelse för att få ner befolkningen”

Pitkässä juoksussa ei muutaman koulukaverin ampumisesta ole apua. Väestönkasvun laskemiseen tarvitaan suurempi joukkoliike.

”Om han är mot konsumtion borde han också ha valt sitt mål annorlunda. Vilket samband hade skolkamraterna med den filosofin?”

Jos hän vastustaa kulutusta, olisi hänen pitänyt myös valita kohteensa toisella tavalla. Mikä yhteys hänen koulukavereillaan oli tähän filosofiaan?"

http://www.hbl.fi/text/inrikes/2007/11/8/d7370.php

Tämä on sitä tosielämän anarkiaa.

11

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osmo30000

      Olet aivan oikeassa, olisistpa voinut tätä poikaa valistaa etukäteen tekonsa hyödyttömyydestä, mutta ilmeisesti ISO REMMI oli ollut päältä pitempääkin. Kurjaa, ettei ollut ystävää, kuka olisi tämän huomannut...

      • Linkolan linjoilla

        Miksi Auvinen ammuskeli koulussa eikä esim. eduskunnassa? Poika olisi myös voinut marssia jonkun suuryrityksen hallituksen kokoukseen ja sanoa oman painavan sanansa... Mutta hölmö mikä hölmö.


      • mitään...
        Linkolan linjoilla kirjoitti:

        Miksi Auvinen ammuskeli koulussa eikä esim. eduskunnassa? Poika olisi myös voinut marssia jonkun suuryrityksen hallituksen kokoukseen ja sanoa oman painavan sanansa... Mutta hölmö mikä hölmö.

        auttanut. Ihan sama mitä ammuskelee, sillä ei ole mitään vaikutusta, hommat jatkuu kuten ennenkin.

        Jos tavoitteena on ihmiskunnan pienentäminen ammuskelemalla, pitäisi lietsoa kasaan sota.

        Suomessa tosin ei ole ylikansoitusongelmaa, paitsi ehkä Linkolan mielestä, siinäkin mielessä Suomi on tavattoman huono kohde.

        Koko ajatus ihmisten kulutuksen liiaallisesta kulutuksesta luonnon kantokykyyn nähden on kapeanäköisen harha. Ei ole niinkään ongelmana kulutus, kuin typerä tapa kuluttaa.

        Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon. Hänhän päättää itsekseen, mikä on sopivaa. Silloin täytyy olla jokin parempi tieto siitä, mikä on ihmisen osa luonnossa ja millä perusteella sitä pitäisi rajoittaa. Onko Linkolalla lista siitä, minkä verran mitäkin eläimiä saa olla olemassa ja kuinka niiden pitää elää?


      • firerose
        mitään... kirjoitti:

        auttanut. Ihan sama mitä ammuskelee, sillä ei ole mitään vaikutusta, hommat jatkuu kuten ennenkin.

        Jos tavoitteena on ihmiskunnan pienentäminen ammuskelemalla, pitäisi lietsoa kasaan sota.

        Suomessa tosin ei ole ylikansoitusongelmaa, paitsi ehkä Linkolan mielestä, siinäkin mielessä Suomi on tavattoman huono kohde.

        Koko ajatus ihmisten kulutuksen liiaallisesta kulutuksesta luonnon kantokykyyn nähden on kapeanäköisen harha. Ei ole niinkään ongelmana kulutus, kuin typerä tapa kuluttaa.

        Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon. Hänhän päättää itsekseen, mikä on sopivaa. Silloin täytyy olla jokin parempi tieto siitä, mikä on ihmisen osa luonnossa ja millä perusteella sitä pitäisi rajoittaa. Onko Linkolalla lista siitä, minkä verran mitäkin eläimiä saa olla olemassa ja kuinka niiden pitää elää?

        mutta saammeko siihen ikinä vastausta. :/


      • Linkolan linjoilla
        mitään... kirjoitti:

        auttanut. Ihan sama mitä ammuskelee, sillä ei ole mitään vaikutusta, hommat jatkuu kuten ennenkin.

        Jos tavoitteena on ihmiskunnan pienentäminen ammuskelemalla, pitäisi lietsoa kasaan sota.

        Suomessa tosin ei ole ylikansoitusongelmaa, paitsi ehkä Linkolan mielestä, siinäkin mielessä Suomi on tavattoman huono kohde.

        Koko ajatus ihmisten kulutuksen liiaallisesta kulutuksesta luonnon kantokykyyn nähden on kapeanäköisen harha. Ei ole niinkään ongelmana kulutus, kuin typerä tapa kuluttaa.

        Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon. Hänhän päättää itsekseen, mikä on sopivaa. Silloin täytyy olla jokin parempi tieto siitä, mikä on ihmisen osa luonnossa ja millä perusteella sitä pitäisi rajoittaa. Onko Linkolalla lista siitä, minkä verran mitäkin eläimiä saa olla olemassa ja kuinka niiden pitää elää?

        "Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon."

        Miljoonien vuosien kuluttua geologisissa kerrostumissa nähdään kammottavana jälkenä nykyinen äärimmäisen nopea, ihmisen aiheuttama sukupuuttoaalto. Diversiteetti romahtaa äkillisesti, ja ihmisen jälkeisessä kerrostumassa havaitaan pääasiassa vain rotan, kissan ja koiran kaltaisia ihmiskunnan loisia.

        Ihminen on elonkehälle yhtä tuhoisa tai tuhoisampi kuin komeetta, asteroidi, supertulivuoret ym. katastrofit. Elämme pahinta tuhon aikaa 250 miljoonaan vuoteen. Syynä on luontoon kuulumaton tulokas, järjettömästi lisääntyvä homo sapiens [sic].


      • Linkolan linjoilla
        firerose kirjoitti:

        mutta saammeko siihen ikinä vastausta. :/

        "Onko Linkolalla lista siitä, minkä verran mitäkin eläimiä saa olla olemassa ja kuinka niiden pitää elää?"

        Luonto kyllä pitää itsensä tasapainossa. Ainoa tasapainoa horjuttava tekijä on ihminen. On aivan järjetöntä että tämän kokoisia nisäkkäitä on olemassa 6,5 miljardia. Planeetta ei toivu meistä koskaan.


      • firerose
        Linkolan linjoilla kirjoitti:

        "Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon."

        Miljoonien vuosien kuluttua geologisissa kerrostumissa nähdään kammottavana jälkenä nykyinen äärimmäisen nopea, ihmisen aiheuttama sukupuuttoaalto. Diversiteetti romahtaa äkillisesti, ja ihmisen jälkeisessä kerrostumassa havaitaan pääasiassa vain rotan, kissan ja koiran kaltaisia ihmiskunnan loisia.

        Ihminen on elonkehälle yhtä tuhoisa tai tuhoisampi kuin komeetta, asteroidi, supertulivuoret ym. katastrofit. Elämme pahinta tuhon aikaa 250 miljoonaan vuoteen. Syynä on luontoon kuulumaton tulokas, järjettömästi lisääntyvä homo sapiens [sic].

        että kyllä homo sapiens sapiens kuuluu luontoon,mutta olen samaa mieltä että ihminen on tuhoisampi kuin katastrofit. Olemme käveleviä katastrofeja jokainen.

        Ihmnen on ainoa turhamainen otus,joka ei ajattele muuta kuin itseään.Pohjimmiltaan ihminen haluaa elää ja kuluttaa seurauksista isommin piittaamatta.

        Olisi mielenkiintoista tietää,mitä syntyy meidän turhamaisten ihmisten jälkeen? Miksi piti keksiäkkin kaikki kulutushysteria ja maapalloa tuhoavat kotkotukset!?

        Toiset lisääntyvät ja toiset eivät ja minä en.


      • väärä kohde
        Linkolan linjoilla kirjoitti:

        Miksi Auvinen ammuskeli koulussa eikä esim. eduskunnassa? Poika olisi myös voinut marssia jonkun suuryrityksen hallituksen kokoukseen ja sanoa oman painavan sanansa... Mutta hölmö mikä hölmö.

        Jos asioita haluaa muuttaa niin pitää painostaa eri henkilöitä kuin viattomia oppilaita ja opettajia. Ainoa missä voi vaikuttaa on rahanahneissa päättäjissä jotka eivät priorisoi oikein rosvoveroilla kerättyjä rahoja. Eli kohde oli väärä, koska ei niihin kovapäisiin tämmöiset vaikuta suuri rahvas kyllä voivottelee.


      • Inarin järven
        Linkolan linjoilla kirjoitti:

        "Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon."

        Miljoonien vuosien kuluttua geologisissa kerrostumissa nähdään kammottavana jälkenä nykyinen äärimmäisen nopea, ihmisen aiheuttama sukupuuttoaalto. Diversiteetti romahtaa äkillisesti, ja ihmisen jälkeisessä kerrostumassa havaitaan pääasiassa vain rotan, kissan ja koiran kaltaisia ihmiskunnan loisia.

        Ihminen on elonkehälle yhtä tuhoisa tai tuhoisampi kuin komeetta, asteroidi, supertulivuoret ym. katastrofit. Elämme pahinta tuhon aikaa 250 miljoonaan vuoteen. Syynä on luontoon kuulumaton tulokas, järjettömästi lisääntyvä homo sapiens [sic].

        jäälle. Meitä ei siis ole paljon.

        Jos Suomessa aletaan suomalaisia vähentää, keitä luulette tulevan tilalle? Ketkä nyt iloitsevat, kun kantasuomalaiset vähentävät omaa porukkaansa? Voi olla, että valtauskonto vaihtuu vikkelämmin kuin länsinaapurissa.


      • vintti pimeenä vai?
        Linkolan linjoilla kirjoitti:

        "Olisi kiva tietää millä perusteella Linkola on päätynyt sellaiseen, että ihminen ja ihmisen luonne eivät kuulu luontoon."

        Miljoonien vuosien kuluttua geologisissa kerrostumissa nähdään kammottavana jälkenä nykyinen äärimmäisen nopea, ihmisen aiheuttama sukupuuttoaalto. Diversiteetti romahtaa äkillisesti, ja ihmisen jälkeisessä kerrostumassa havaitaan pääasiassa vain rotan, kissan ja koiran kaltaisia ihmiskunnan loisia.

        Ihminen on elonkehälle yhtä tuhoisa tai tuhoisampi kuin komeetta, asteroidi, supertulivuoret ym. katastrofit. Elämme pahinta tuhon aikaa 250 miljoonaan vuoteen. Syynä on luontoon kuulumaton tulokas, järjettömästi lisääntyvä homo sapiens [sic].

        Päästä nyt vähän valoa pimeään että alkaa ajatus luistaa!


    • kommenterar

      Individen som begår utvidgat sjävmord,tar oftast med sig in i döden människor som han älskar, oftast familjemedlemmar eller vänner.Under ekonomiska katastrofen i början på -90talet,om ni kommer ihåg själmordsvågen bland företagare,istället att skjuta ekonomer och myndigheter dom mejade ner sitt eget familj.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe